Heren, beren,
Ik was weer blij want in plaats van in de tuin te werken mocht ik mezelf weer tracteren op een dagje PHG, Planeet de blije tuin, eigenlijk een volstekt belachelijke naam, maar goed.
Ik reed op de cruisecontrol tot de afslag, toen reed ik vervolgens alle duitsers die netjes reden het stront voor de ogen, want ik had natuurlijk geweldig veel zin. Ik reed in zijn 3 met 60 de laatste bocht door en zonder remmen scheurde ik de parkeerplaats op en ik schoof netjes voor de dichtstbijzijnde parkeerplek bij de ingang. Toch wel gaaf zo'n achterwielaandrijver.
Briefje van 50 in de hand want korting krijg je toch niet ook al kom je nog zo vaak, naar de deur, aanbellen en wachten. Duurde lang en jawel Wisna stond me op te wachten en ze zei: Ik heb speciaal sleutel 65 voor je.Ik heb op een of andere manier altijd een misverstand met deze mevrouw. Ik wou zeggen dat is me scheissegal welk kast het is maar netjes als ik probeer te zijn zeg ik het maakt me niet uit. Uiteraard viel dit weer niet in goede aarde:o. Deze theke en ik zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt.
Ik kleede me om liep via het nachtcafe naar buiten en zag gelijk mijn grote Duitse vriend Willie69 die me gelijk een ijsje aanbood. Nou ik lust wel ijsjes en het vreemde voor mij was dat deze niet inbegrpen waren in de entree. Deze kreeg ik van Willie69 mar vreemd dat in deze tijd dat clubs met kortingen smijten hiervoor extra wordt gevraagd. Wel het boeit mij in het totaal niet, ik ben het land van zeurders over een paar euro reeds maanden verlaten en ik het zal mijn reet roesten.
Het was rond een uur of 5 en het was nog gewoon heet en zonnig. Iets verderop zaten de 2 stamgasten Obelix en Flipper. Ook de bbq waren ze alweer aan het opbouwen, niet mijn favo in PHG, maar ik checkte en Flipper had gelukkige wel zijn curryfles bij. Ik werd ook begroet door Poolse Patricia, die me bleek te kennen uit de LR. Ik herinnerde me eigenlijk helemaal niets, maar dat is bij mij niet vreemd, ik vergeet wel vaker wat, Alzheimer light/selectief, noem het zo je wild.
Ik had het plan om vandaag met mevrouw Danke Schön aan de rol te gaan en met haar een lekkere vettige sessie te doen, ik had gewoon zin in iets lekker stouts. Echter die was er niet, maar er liepen voldoende vervangers rond, zelfs een paar nieuwe die al wat langer op mijn to do behangrol staan. Gloria Polen was de hoogste en die wilde ik dan ook graag gaan kameren.
Maar eerst met alle stamgasten gelult en van de bbq gegeten, slechts 1 keer gehaald, was niet mijn ding, toetje ging wel ook niet echt mijn ding. Toen ik naar de wc, tja dat zat me dwars, duidelijk ! Douchen om weer lekker fris te worden voor de lieftallige dames en toen de bar in. Ik zat langs een duitser die gezellig met Moni aan het sjansen was en Moni liet me duidelijk merken dat ze me wilde kameren. Uiteindelijk wilde die Duitser en ik zat al een hele tijd naar Gloria te kijken.
Toen Moni de sleutel ging halen voor de Duitse meneer, sprak ik Gloria aan. Ik lulde wat ik het Pools en ze wilde graag weten hoe ik haar naam al kende en hoe ik wist dat ze goed kon kussen. Nou ik wist het niet meer zeker ik dacht van Willie69 of Flipper en ja Flipper dat was een aardige man zei ze die maakt wel vaker goede recalme voor mij. Awel even gelult en toen naar de kamer. Inderdaad ze kan goed erg goed kussen en daar was niets mis mee, de rest was standaard en zelf was ik natuurlijk weer belabberd slecht. Maar gelukkig schrijven wij over de dames en de dames niet over ons
Klok kijken kan deze mevrouw niet, maar na precies een half uur (kwart over 9 tot kwart voor 10) gewoon een uur afgerekend, ook niet gezeurd, ik had er geen zin in het was een prima sessie maar zonder de magische klik voor mij.
Vroegavond hadden de marokkaanse dames mij al op het oog en rond 12 uur viel mijn oog wederom op een mooie jonge Marokkaanse. Perfect figuur mooi gezicht, continue aan de paal wachtend op heupswingende pasionele muziek. Seleen of zoiets, geen zin om meer dan 3 vragen te stellen en achter de sleutel gevraagd. Ze kwam terug en jawel, voor het eerst in mijn PHG leven (behalve tijdens het feest vorig jaar) geen sleutelWachttijd ! Ik was even verbaasd, maar eigenlijk ook niet, want de bar zat vol heren en vrijwel geen dames. RP zou zeggen het lijkt wel een homobar !
Na 1 kwartier wij naar blokhut 25 en ik volgde met in mijn gedachten een zwaar vettige sessie. Helaas het werd een redelijk gewone sessie waarbij ze me wel heel erg kort wou pijpen, echter toen ik voor meer vroeg ging ze ook gewoon lekker lang door. de dames houden tegenwoordig denk ik van doggy want ook zij wilde mij niet zien. Dus ik achterop en ook deze maakte weer een hoop nepkabaal. Afijn ik niet ik kermde behoorlijk toen ik voor de 2e keer mijn werk als tuinman van de blije tuin afmaakte met een beetje anijsolie. Het wastoch lekker en Willie 69 had me afgeklokt en vertelde me achteraf minder dan 20 minuten. Tja het was lekker
Toen ik wederom de bar in liep was de kerkmuziek al gestart, het maakte mij slechts droevig en ik had nog helemaal geen zin om weg te gaan en weer 1 week te moeten wachten. Ik zag achterin de hoek Moni zitten en ik nog even met Moni gepraat. Haar 3 maal gekust en afgesloten met een goede tongdraai. Die Moni staat voor mij op de lijst van GFE dames die ik ook nog ooit eens moet doen
En toen weer naar huis even ingelogd en wat onzin ingetikt. Groet, Foots :wink: