Op herhaling en GFE+++
Heren, beren,
Gisteren was ik in PHG en net toen ik het dessert naar binnen wilde lepelen zag ik Brenda ! Da's lang geleden ik zwaaide en jawel ze herkende me lachte en ... kwam natuurlijk even praten. Tijdens de eerste minuten was ze handtastelijk en ik at gewoon rustig mijn dessert op en af en toe proefde ze mee. In het begin was ze zeker wat gejaagder maar het zal wel door mijn charmes komen, ze kwam tot rust en een gezellig gesprekje volgde. (heren bankhangers ik heb niet geklokt, maar wel gekamerd)
Ze vroeg wat ik wilde doen en ik zei douchen want ik was pas laat binnen gekomen en had de hele dag in de auto gereden. Na het douchen stond Brenda klaar met sleutel en ze had een hutje buiten nr. 25 is en prima blokhut, heb ik al regelmatig liggen genieten. Daar aangekomen, tongzoenen, uitkleden en toen was ze de condooms vergeten. Ik wilde nog zeggen niet nodig, maar dat klinkt zo raar. Terug gekomen werd het een GFE waarbij vooral oraal de boventoon voerde.
Er is gewoon niets mis mee, Brenda kan een GFE perfect opvoeren, maar als doorgewinterde club-bikkel doe ik net of ik haar vriend ben en ik kijk niet naar een paar minuten langer tongzoenen of pijpen. Ook de 2e ronde volgde en zodoende kwam ik 2 uur later weer uit de blokhut gestrompeld. Het was een korte S&F sessie maar voor mij was het een relaxte vriendinnekes sessie die ik al zo lang niet meer had gehad.
Ik heb er weer van genoten, het was een uitstekende herhaling van zetten. Die Brenda heeft nog niets van haar GFE kwaliteiten verloren en ik kan haar aan een ieder die van rustige GFE houdt met veel tongzoenen echt van harte aanbevelen, daarin is ze absoluut een meesteres 
Groet, Foots
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !