Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 79
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard Populaire Horny Gebeurtenissen, April 2009

Hallo liebe Eisbären,

eigentlich wollte ich über der Eröffnung der Grillsaison im PHG schreiben (der Bericht war schon so gut wie fertig ), leider war der weibliche Teil der Geschäftsführung nicht flexibel genug, so dass es bei Braten, Hähnchen, Blumenkohl, Reis und Röstkartoffeln blieb. Danke, Anke äh Anna! :green_smi Aber immerhin, man bemühte sich den Faux pas wieder gut zu machen und spendierte nach massiven Beschwerden der Gäste wenigstens kostenloses Eis, von dem vor allem die holländischen Besucher regen Gebrauch machten. Und so kann wenigstens vermeldet werden: während in anderen Clubs noch der letzte Schnee weggeräumt wird, ist im PHG die Sommersaison schon eröffnet!

Viele Mädels, viele Gäste, sehr gute Stimmung (nicht nur, weil es reichlich Sekt gab) drinnen und draußen, viele Tanzeinlagen – so muss ein erfolgreicher Tag aussehen!

Anwesende Mädels am Freitag, dem 03.04.2009 (circa 60, D=Deutschland):

Alma (Rumänien), Anastasia (Russland), Anja (D), Anna (Weißrussland), Chantal (D), Cheyenne (Polen), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Desiree ( Rumänien), Dominica (Polen), Editha (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eva/e (Rumänien), Evi (Polen), Gina (Marokko), Gloria ( Polen), Grace (Ungarn), Jane (D), Jenny (Ungarn), Katja (Ukraine), Kim (Litauen), Lia (Rumänien), Lilly (:neu: D – mit ebenso hohem Unterhaltungs- wie Nervfaktor! ), Loredana (Rumänien), Lorena (Marokko), Magda (Polen), Maria (Bulgarien), Maria (Rumänien), Maksim (Kasachstan), Mimi (D) & Freundin (:neu: D), Monique (Rumänien), Natalie (Weißrussland), Natalie (Russland), Nicoletta (Rumänien), Sandy (Ungarn), Sabrina (:neu: D), Sheila ( Armenien), Shereena ( D – früher Thekenfrau in Wildenrath, sieht aus wie Charlotte York in „Sex in the City“), Simona (Rumänien), Xenia (D/Polen), Yana (Türkei oder Marokko?) und Yasmina (Nordafrika/Arabien?) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Die Namen der anderen rumänischen Mädels muss flipper posten… :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Hier ist noch eine Anwesenheitsliste von letzter Woche, von einem sehr gut besetzten Mittwoch:

Anwesende Mädels am Mittwoch, dem 25.03.2009 (circa 60! , D=Deutschland):

Alison/Alicia (Polen), Alma (Rumänien), Anastasia ( Russland), Anna (Rumänien/Spanien), Chantal (D), Cheyenne (:neu: Polen), Christina (Litauen), Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Evi (Polen), Flora (Bosnien), Isa (Polen), Jane (D), Jenny (Ungarn), Lara (D), Lia (Rumänien), Loredana (Rumänien), Lorena (Marokko), Magda (Polen), Maria (Bulgarien), Maria (Rumänien), Maksim (Kasachstan), Melanie (Litauen), Natalie (Weißrussland), Natalie (Russland), Nati (Ukraine), Nicole (Rumänien), Nicoletta (Rumänien), Nora (D), Rachel (Tschechien), Samantha (Tschechien), Sandy (Ungarn), Simona (Rumänien), Vanessa (Rumänien), Vera (Rumänien), Veronika (Polen), Xenia (D/Polen) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Nicht gesehen: Beron, Chris71 :green_smi
    Thekenfrauen: Ruby :neu:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

lekker belangrijk wie er vijf dagen geleden waren

Last Online
    3 mei 2025 @ 07:49
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Ja, vind ik wel, want dan heb je een idee van hoeveel dames er midden in de week in een club zijn.
    Maar wat ik nog belangrijker vind is uw sarcastische opmerking , en al die belangrijke berichten die gij al gepost hebt !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

je kan beter schrijven wie er komende week aanwezig zijn of loop je achteruit ofzo,blijkbaar wel

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

je kan beter schrijven wie er komende week aanwezig zijn of loop je achteruit ofzo,blijkbaar wel
    Als we dat eens wisten van te voren...
    De beste indicatie van wie er de komende dagen zijn is toch een overzicht van de dames die er gisteren, eergisteren of de dag ervoor waren.

Het is vaak een hele klus om een beeld (met namen) te krijgen. Hulde voor Willi69, Haec en londonbasketcase en anderen die lijsten met dames die er onlangs waren op het forum zetten.

Last Online
    Vandaag @ 19:13
    Discussies
    885
    Thanks
    4.707

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just John Bekijk bericht
    Het is vaak een hele klus om een beeld (met namen) te krijgen. Hulde voor Willi69, Haec en londonbasketcase en anderen die lijsten met dames die er onlangs waren op het forum zetten.
    Waarvan acte! De lijsten van Willi69 worden door veel leden bijzonder gewaardeerd. Dat blijkt ook wel uit de reacties van JJ en RAUL7.

Also Willi69, Danke!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Heeft niks te maken met achteruit lopen, heb jij dan een glazen bol ??? Aan de hand van zo'n lijst weet je wel waar je je aan kan verwachten.
    Je kan je beter bezig houden met zelf iets te schrijven ipv andere hun berichten af te breken :angryfire!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 5 april 2009 om 16:38

Last Online
    Gisteren @ 00:15
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Op zich niet zo'n gek idee. Geplande waarschijnlijke damesbezetting op de club-website of indien te lastig/gevoelig, vroeg op de dag een lijst van aanwezige dames.
    Zo'n overzicht/lijst (van de sponsorclubs) eventueel ook hier op het forum.
    Ik vind de waarschijnlijk aanwezige dames net iets interessanter dan de waarschijnlijk aanwezige heren die zich aanmelden via meeting point .

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik vind de waarschijnlijk aanwezige dames net iets interessanter dan de waarschijnlijk aanwezige heren die zich aanmelden via meeting point .
    Een meeting point voor dames op het forum !

Last Online
    Vandaag @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Vrijdag met mijn “delta flyer” omstreeks 13u30 op de parking van deze planeet geland, blijkbaar lag de temperatuur in Duitsland nog een paar graden hoger dan die in Vlaanderen. De thermometer wees 23° aan, lekker dus.
    De ontvangst wordt steeds beteer en na het betalen van 50€ en het ontvangen van badjas en sleutel meteen gaan omkleden en op zoek gegaan naar Natalie, ze blonk uit in het afwezig zijn.
    Benden was de kok pannenkoeken en spiegeleitjes aan het bakken, dus meteen aan het bikken geslagen. Nog een ron<?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-comdj</st1:PersonName>e gelopen door de club maar geen Natalie gezien. Ook haar vriendin was er niet. Volgens Stijveke was ze er woensdag ook niet, hij had er zich rot achter gezocht met mijn recente in gedachte.
    Even gebruik gemaakt van de buitensauna, en dan een duik genomen in het toch wel nog veel te koude water van het zwembad. Enkele meiden stonden gewoon met me te lachen, maar ik verkrampte niet, deed een Tarzan gil en ging naar binnen, op zoek naar een warme douche.
    Binnen nog een scheve blik van Brenda opgevangen.
    Nog steeds geen Natalie gezien en de sfeer viel me wat tegen, nogal een overtal aan ijsberen, er waren echt niet zoveel meiden in de namiddag, maar dat zou later wel anders zijn.
    Een jong ding uit Oekraïne vroeg of ze naast me mocht zitten op de bank in het zonneteje, en wat zegt een “normaal” mens dan, natuurlijk. Ze was zo lief dat ze haar hoofd op mijn schouder lag, me geil aankeek en mijn naam vroeg. Ze vertelde hoe ze heette maar dat is deze ijsbeer in al zijn geilheid l lang vergeten. Het was een slank jong ding met lang donker bruin haar en een A cupje klein a cupje zelfs. Na een beetje blablabla toch op een kamer beland en er 30 minuten afgekoeld van weer gekeerd. Gewoon een snelle degelijke sessie, niets om naar huis over te schrijven. Soms kan het allemaal zo snel gaan, als zo een meid de juiste plekjes weet te vinden, en het de eerste van de dag is.
    Nog een douche en een sauna verder weer eens rond gegaan door de club, nog steeds geen Natalie en als ik eerlijk ben, ik vond mijn draai en goesting niet tussen die meiden. Ja ik was gekomen voor Natalie, en als ze er dan niet is, dan is een mens teleurgesteld natuurlijk.
    Ik was zinnens om tegen 18uur naar de Villa te trekken, met in gedachte het lekkere eten en Betina, die zou mijn dag wel goed maken…. En toen gebeurde het, ik zag Natalie haar vriendin en nog geen minuut later Natalie zelf in eigen persoon. Vaarwel Villa Welkom Planet.
    Meteen naar haar toe gestapt en gedag gezegd, haar een doosje Belgische pralines cadeau gedaan, net zoals ik na onze vorige ontmoeting had beloofd. Nog wat staan kletsen en haar achter een sleutel gestuurd. Het werd een hutje op de hei, of beter zo een tuinhuisje buiten. Warm dat het daar was, dus meteen de radiotor dicht gezet en de raam open. Wat volgde was een super sessie als het kan nog beter dan die van de week voordien. Helemaal leeg maar volledig voldaan kwamen we een uur of 3 later weer boven water. Enkel nog wat restjes van het avondeten bleven over, maar we hebben er gretig van genoten.
    Na onze gezamenlijke maaltijd nog wat in het zonnetje zitten kletsen tot ze samen met haar vriendin in de massa verdween. Ondertussen waren er flink wat meisjes bij gekomen, en ook het berenaantal was op peil. Na nog een sauna ronde besloten om op te stappen. Natalie was waarschijnlijk weer op kamer want ik zag haar nergens.
    Ik was net aangekleed toen ze in de kleedkamer kwam, samen met een Duitse beer die haar 50€ toestopte. Ik zou haar niet voor 30minuten mee nemen, daar is ze te lekker voor.
    Ze kwam nog snel even afscheid nemen met een dikke TZ, de Duitse beer stond er wat verweest bij, ik zei hem nog dat ik 3 uur met haar op kamer was, hij keek me verdwaasd aan en mompelde iets van 3 stunden pffff de rest verstond ik niet.
    Buiten één keer in de wagen mijn GPS naar de Villa ingesteld, had ik beter niet gedaan.
    Na het Paas-verlof ga ik zeker terug naar deze wit Russische geile. Ik kijk er nu al naar uit.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Gisteren @ 20:56
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Vrijdag telde de ijsberen Meter 200. :-) vrouwen 60. Wachttijd 1 uur.
    Schijnbaar zijn as niet allemaal in de villa. ;-)

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Aufgrund des sehr guten Freitags, an dem sich bei mir erstmals seit langer Zeit wieder eine to-do-list aufgebaut hat, war ich auch am gestrigen Samstag im PHG, um die Liste gleich wieder abzuarbeiten. :D Trotz eines hohen Anteils an rumänischen Mädels, die immerhin durch Tanzeinlagen für gute Stimmung sorgen, gefällt mir die Besetzung derzeit ausgesprochen gut.

Anwesende Mädels am Samstag, dem 04.04.2009 (circa 50, D=Deutschland):

Alma (Rumänien), Anastasia (Russland), Angelina (Rumänien), Bianca (Rumänien), Chantal (D), Cheyenne (Polen), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Desiree (Rumänien), Dominica (Polen), Editha (Polen), Elena (Brasilien), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eva/e (Rumänien), Evi (Polen), Gina (Marokko), Gloria (Polen), Grace (Ungarn), Irina (D), Jane (D), Jasmin (D), Jenny (Ungarn), Katja (Ukraine), Kim (Litauen), Lia (Rumänien), Lilly (D), Loredana (Rumänien), Magda (Polen), Maria (Bulgarien), Maria (Rumänien), Mimi (D), Natalie (Weißrussland), Nicoletta (Rumänien), Raluka (Rumänien), Rosanna (Rumänien) (?, Flipper please help!), Sandy (Ungarn), Sheila (Armenien), Xenia (D/Polen) und Yana (Türkei oder Marokko?) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Die Namen der anderen rumänischen Mädels muss Flipper posten (oder foots, hara1d)… :wink:

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Vrijdag telde de ijsberen Meter 200. :-) vrouwen 60. Wachttijd 1 uur.
    Schijnbaar zijn as niet allemaal in de villa. ;-)
    Das niet leuk meer....Is de crisis nu al voorbij?

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Frage

@Willie69,

Ik kan het altijd heel erg moeilijk onthouden, maar ik heb Brenda (dominicaanse republiek) en Selina (Cuba) gesproken en gezien.

Loredana heb ik niet gezien, wel jammer, ik had graag even met haar gepraat. Alleen met Mimi gekamerd en veel naar Chantal en Jane gekeken, wat zijn ze toch mooi en dat groeit daar zomaar in het wild in Duitsland, FABELHAFT !

Groet, Foots :wink:

P.S. ik heb zelfs het eten gemist en de pizza ben ik ook al compleet vergeten. Zou ik alleen nog maar komen voor de dames ? Gaat het wel goed met mij ? Laat het roddelcircuit naar beginnen, ik ben benieuwd wat er uit komt.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 (Meister der Anwesenheitslisten) Bekijk bericht
    Anwesende Mädels am Samstag, dem 04.04.2009 (circa 50, D=Deutschland):
    Sheila (Armenien)
    Alleen hierom al. Inderdaad lekker belangrijk om te weten wie er sinds kort dus weer aanwezig is. Ik weet i.i.g. wel waar ik binnenkort naartoe ga, en dat met terugwerkende kracht vooruit. Zolang er inderdaad geen lijsten van actuele bezettingsgraad te publiceren zijn, waardeer ik lijsten zoals Willi69 deze plaatst zeer.

Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Discussies
    106
    Thanks
    3.238

Standaard de prachtige dames van PHG.

Zondag,05-04-2009

Het was weer de hoogste tijd om naar oedt te vertrekken, ik had er erg veel zin in door de lentekriebels of de verslaving naar bloedmooie dames...ik ben er zelf nog niet helemaal overuit.
    Onderweg in de auto vertelde ik tegen mijn kameraad dat ik voor shakira gaat als ze er is. Dankzij het forum en bepaalde ijsberen had ik al begrepen dat je een groot hart moet hebben om op haar af te stappen. Als ze je niet moet dan bijt ze je kop eraf en als ze je wel wild, dan mag jij jezelf een grote bofkont noemen. Dus onbewust had ik mezelf een grote druk opgelegd, omdat ik op de chat had verkondigd dat ik de eerstvolgende keer dat ik Shakira zou zien, haar te grasen zal nemen. dom,dom,dom.

Aangekomen in PHG om 1.30, de verplichtingen voldaan te hebben en het vaste ritueel.( entree betalen, berevel aan, bakkie koffie drinken, sauna pakken, duik in het zwembad nemen, douche pakken )

Toen ik aan de bar zat met mijn eerste biertje, sprong ineens Selina om mijn nek. Shit dacht ik, en vertelde tegen haar dat ik niet die madaille bij mij had omdat ik had verwacht dat ze al weg was. Morgen vertrek ik, zei ze. Naar Cuba? Nee,naar London waar ik familie heb wonen. Okay, kom je nog terug vroeg ik. Ik denk het niet, maar je weet het nooit antwoorde ze. Voorstraf moet je met mij naar de kamer, zei ze toen. Toen ik antwoorde dat haar beurt geweest is, en dat ik andere dames beter wil leren kennen. Zei ze tot mijn stomme verbazing, omdat het mijn laatste dag hier is mag jij voor niks. Ik bedankte haar voor de eer en zei dat mijn kameraad wel met haar voor niks wil. Woedend zei ze dat die aanbieding alleen voor mij geld. Dus derest van de dag, als haar blikken konden doden......

Editha kwam tegenover mij zitten met een grote pleister op haar schouder, natuurlijk moet ik dan vragen of ze gewond is. Nee antwoorde ze lachend, dat is anti-conceptie. Oh....wat goed, dan kunnen wij het zonder condoom doen zei ik. Nee natuurlijk niet zei ze, dat voorrecht is alleen voor mijn man in de toekomst. Maar om nu eerst met jouw te trouwen gaat mij zelfs te ver, antwoorde ik.

Uit het niets kwam er ineens een dame naast Editha zitten. Ik had het even niet meer want dit was het mooiste schepsel op aarde Ze keek mij aan, op dat moment moet ik ongeveer zo terug gekeken hebben .
    Ze werpte mij een glimlach en een knipoog toe, voor mij het sein dat het bereikbaar is......ik stap op haar af en stelde me enigzins truttig voor. Zij stelde zich voor als Gloria uit Polen. Ik zei tegen haar, dat zij de mooiste vrouw is die ik ooit heb gezien...en dat meende ik ook uit de grond van mijn hart. Glimlachend bedankte ze mij. Ik vroeg meteen of ze met mij naar een kamer wilde. Natuurlijk wil ik dat wel met jouw, antwoorde ze glimlachend. Toen ze de sleutel ging halen zei mijn kameraad, ik heb er maar een woord voor"WOW". Ik kreeg een klap op mijn schouder van de rossige limburger en hij vroeg, gaat ze nu een sleutel voor je halen? Yep antwoorde ik koeltjes, ze gaat een sleutel voor ons halen. Opeens staat hij met twee vingers naar mij te wijsen en zegd op harde toon,"your the man, your the man, je doet het gewoon". Toen Gloria mij oppikte en wij de bar verlieten voelde ik de bewonderde blikken in mijn rug priemen.

Toen ik na de sessie terug was gekomen werd ik luidkeels ontvangen door de limburgers, die zich afvroegen waar ik het lef vandaan haald om op zo'n mooie dame te stappen.

Shakira was nog steeds niet in the house, dus vroeg ik voor mijn tweede sessie Editha mee, waar ook niks mis mee is. Zij vertelde mij dat ik door mijn ogen, zij aan Kate Mos moest denken. Ik zei toen gespeeld beledigd, dat ik daar lekker mee was, een vrouwelijke junk.Toen ik van de kamer afkwam was het inmiddels alweer 6 uur, na een douche genomen liep ik de bar weer in.

Shiiiit, Shakira of tewel Loredana is er. Ze zat aan het einde van de bar.....ik loop haar richting op....ik kijk haar aan met een glimlach....ze kijkt terug, alleen op de manier hoe zij dat kan....arrogant...onbereikbaar.......en ik loop door, achter haar langs de tuin in. In de tuin zit mijn kameraad en zegd tegen mij dat Shakira er is. Weet ik, ik heb haar gezien zei ik terug. Ik loop te ijsberen in de tuin. Wat ben je aan het doen? vraagd mijn kameraad.Ssssst, nadenken. Hoe pak ik dit aan?......Wat zal ik doen?......Charmante manier? Ik zou niet weten hoe....een loden deur is nog charmanter dan mij.......Humor? Moet kunnen.....als ik een glimlach op haar gezicht kan krijgen, komt alles goed. Nu nog een excuus om haar te benaderen. Sukkel ze zit aan de bar bij de koffiemachine.....hoe makkelijk wil je het hebben. Dus ik naar binnen, ik sta vlak naast haar en bestel twee koffie....ik kijk haar aan....ze kijkt terug...uitdrukkingloos....maar nog steeds arrogant.....ik zeg, pleeeease don't bite my head off, I onley wants to introduce myself to you......WHATTT? zegd ze......ik doe een stapje achteruit en zeg, please don't hurt me, I love you. En toen kwam de glimlach en meer.
    Nadat we elkaar hadden voorgesteld volgde een leuke conversatie die eindigde in een afspraak om na het eten met elkaar te kameren. Met een glimlach serveerde ik een kouwe koffie aan mijn kameraad. die nog vroeg of ik gek geworden was om hem koffie te geven vlak voor het eten. Maar deze gek heefd wel een hotdate met Shakira, antwoorde ik.

Na het eten wat weer voortreffelijk was, snel Shakira opgezocht en gezegd te hebben dat ik nog even ging douchen en dan met haar de kamer opwil. Glimlachend zei ze dat het een goed plan was. Toen ik onder de douche vandaan kwam stond ze al klaar met de sleutel in de hand. Ik kreeg een zoen en de sleutel in mijn hand gedrukt, ze zei dat het gelijk deze kamer naast de douche's is, ze had alleen nog een paar minuutjes nodig om zich ook op te frissen voor mij. Na 2 uur op de kamer met haar gespendeerd te hebben, waar dus duidelijk de klik aanwezig was, denderd zij zomaar mijn top 3 allertijden in.

Moe maar voldaan weer terug in de bar nog wat zitten praten met Gloria, die niet alleen zeer mooi is maar ook veel humor en een aanstekelijke lach heefd.
    Ik vertelde haar dat haar hartsvriendin Editha mij op Kate Mose
    vind lijken. Lachend zij ze dat ze dat al gehoord had van haar en dat ze niet meer bijkwam van het lachen en dat ze ook had gezegd dat ze niet goed bij haar hoofd was. Kwaad liep Editha weg die zich in de maling genomen voelde worden. Lachend zei Gloria tegen mij dat ze geen gevoel voor humor had. Ineens schoot het mij binnen jij lijkt op die actrice/fotomodel Elisabeth Hurley.
    Dat had ze vaker gehoord zei ze, wat een dag .....allemaal beroemdheden in PHG.....Kate Mose die Elisabeth Hurley en Shakira geneukt heeft.
    De tranen liepen over haar wangen van het lachen.

Het toeval wilde dat Gloria in het midden zat, rechts van haar Shakira en links van haar danke shün Chantal. Toen ik dit drietal zo naast mekaar zag zitten, voelde ik mij een zeer bevoorrecht en gelukkig mens.

Bosco

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Daumen hoch

Beste Bosco,

U schreef:
    Het toeval wilde dat Gloria in het midden zat, rechts van haar Shakira en links van haar danke shün Chantal. Toen ik dit drietal zo naast mekaar zag zitten, voelde ik mij een zeer bevoorrecht en gelukkig mens.

En dat gevoel heb ik in PHG vrijwel altijd, wat is het toch fantastisch in de "planeet blije tuin" voor volwassenen.
    P.S. en dan heb je Melanie en Anna en Ebru nog niet genoemd en voorheen Eva en Dani, er is maar 1 woord voor FABELHAFT !

Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosco Bekijk bericht
    .....
    Het toeval .....links van haar danke shün Chantal. ....

Bosco
    hehehehe, dit klinkt me bekend in de oren teuflisch:teuflisch

Last Online
    Vandaag @ 12:51
    Discussies
    69
    Thanks
    341

Blinzeln Vollmond Gründonnerstag

Man bemerkt dass bei Vollmond sowohl die´Eisbären als auch die Frauen "rattig" sind, dazu die einmalige Kulisse im PHG. Durch die geschütze Lage steht der chinesische Magnolienbaum in voller Blüte:

Der Mond (ist auch schon wieder voll :D) scheint zwischen der Birke und besagter Magnolie und vermittelt tropisches Feeling:
    .
    Die Wirtschaftskrise ist nun auch bei mir angekommen und ich muss, mangels Masse, deutlich die Clubbesuche reduzieren. Der einzige Nebeneffekt der beginnenden Krise ist dass die Mädels einen deutlich besseren Service erbringen (und der Standard war vorher schon recht hoch). Wer meinen Geschmack kennt weiß dass ich auf natürliche Mädels stehe (kein Tattoo, Pircing, Silikon, wenig bis keine Kosmetik und keine "Plstikkrallen"). Meine Gespielin für den F..k in den Mai war letzte Woche die unscheinbare Raluca und weil sie mir den besten Service der vergangenen 12 Jahre gab buchte ich sie auch gestern (da gab es zwar nix zu toppen, aber eine Reproduktion des VGFS). Das PHG besitzt nun auch ein WLAN, leider ist dieses verschlüsselt und Maggie und Vesna kennen den Key nicht :o. Ich hätte Raluca gern etwas rumänisches Fernsehen gegönnt um ihr etwas das Heimweh zu nehmen aber der UMTS Empfang im Keller war zu schwach für www.acasatv.ro
    Insgesamt ein gelungener Abend der mich zugleich etwas traurig stimmt weil ich mir dieses Vergnügen nun selten bis gar nicht mehr leisten kann.

Wer mich kennt weiß dass ich Roentgentechniker bin, die "Gesundheitsreform" bewirkt dass Radiologen kein Interesse mehr daran haben konventionelle Roentgenuntersuchungen durchzuführen. Die Krise wird Mitte 2012 überwunden sein, dann sind jedoch in Abu Dhabi, Bahrein, Dahrein und der Vereinigten arabischen Emiraten die Ölquellen erschöft von denen 70% der Importe in die EU stamm(t)en. Also werde ich dann mit dem Fahrrad in das PHG kommen oder es gibt bis dahin Koksturbinen oder aus Geothermie betriebene Elektromobile. Ein neues Auto hält locker 12 Jahre, also ist auch die Abwrackprämie nur recht kurzfristig gedacht. Vielleicht hätte man besser eine Abwrackprämie für Frauen eingeführt (ob die neue denn Energiesparend ist und auch 12 Jahre "hält" weiß ich indes nicht)

Last Online
    Vandaag @ 19:13
    Discussies
    885
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Wenn Du die Eröffnung der Grillsaison live miterleben möchtest, solltest Du schon früher anreisen, so in ca. 17 Stunden. :p
    Dat zou dus betekenen dat vandaag het grilseizoen in PHG wordt geopend !

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Idee Zaterdag 11/04/2009; opening grill seizoen

Gisteren na een afwezigheid van 6 weken nog eens naar PHG gereden. Bij het binnenkomen dadelijk een paar bekende beren (Laurent74, dupke, seksenfun,) de hand geschud.
    In de namiddag buiten in de zon gelegen en wat gekletst met de aanwezige beren. In de vroege namiddag waren er nog niet zoveel dames aanwezig, maar mijn keuze was toch al gemaakt. Na de piel kaputt van vorige keer met Chantal , wou ik op herhaling met haar, het moest en zou lukken. Jane had me ondertussen al duidelijk gemaakt dat ze geil was en wou . Ik wou wel nog effe wachten tot een uur of zes voor de eerste sessie.
    Om 18.15 werd het BBQ-seizoen geopend en effe later kwam dan ook, wie anders, foots binnen.
    Na het eten wou ik met Chantal naar de kamer, het werd hoog tijd want ik begon te stuiteren :D.
    Op het moment dat ik haar wou aanspreken was een ander me voor :o, toen ze van kamer kwam, nog met handdoek rond haar, werd ze dan weer dadelijk aangesproken en was ze alweer bezet en dit liedje zou tot ongeveer 22.30 uur duren voor ik haar te pakken kreeg en een heerlijke sessie had met haar . Na de sessie kreeg ik een inzinking, dan maar een koffie gedronken en afscheid genomen van de aanwezige beren. Een mooie dag was alweer voorbij gevlogen.

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard paashaasje neuken

Na verschillende keren van gedacht veranderd te zijn, kwam ik uiteindelijk toch uit bij PHG. Een aantal Belgen onder mekaar wisten het dus niet zo goed. Ging het nu YY, Acapulco of de nieuw geopende La Mirage worden. Bijna pil één uur kwamen we aan op het domein van PHG. Aan het aantal geparkeerde wagen op de parking konden we al snel vermoeden dat het niet zo erg druk zou zijn achter de gril van het de heerlijke tuin. Dat bleek dan ook het geval te zijn. Ongeveer evenveel meiden als beren (30/35 ongeveer). Gelukkig voor de dames was de Belgische kliek aanwezig :smile:. Naar goede gewoonte veronderstelde ik dat tegen een uur of zes er nog wel een boel dames zouden bijkomen en ook heren. Dit was niet zo direct het geval. Het bleef dus een heer rustige kalm-aan-dag in PHG. Misschien zat de zon daar wel voor iets tussen, buiten het paasweekend.
    Ja, de zon schitterde boven de tuin van plezier en verderf. Een eerste zomerdag met temperaturen die makkelijk de <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-comLa Mirage</st1:PersonName> worden?
    <font size=" /><st1:metricconverter w:st="on" ProductID="20°C">20°C</st1:metricconverter> overschrijden. Meteen dus hét ideale moment om het BBQ-seizoen in te luiden.

Na me omgekleed te hebben, ben ik zoals gewoonlijk direct naar de brunch gelopen. Daar weer heerlijke broodjes kunnen samenstellen, een glaasje fruitsap en een koffietje genomen en dit heerlijke middagmaal buiten op het terras in de halve schaduw gaan verorberen, samen met mij Belgische mede-beren. Onder andere Raoul7 nog eens gezien, de eerste keer dit jaar. Dat werd tijd.
    Intussen waren ze volop pannenkoeken aan het maken. Om de beurt gingen we pannenkoeken en drankjes halen à volonté. Patricia vroeg op een gegeven moment aan mij hoe het kwam dat ik niet dikker werd, van al die pannenkoeken. “Omdat die niet allemaal voor mij zijn”, antwoordde ik haar terug.
    <O:p
    Zin om op kamer te gaan of om in die warmte een saunaatje mee te pikken had ik niet echt en blijkbaar was iedereen nogal aan de luie kant, inclusief de meiden. Languit, voorover, gesetteld in een stoel… was iedereen aan het genieten van het mooie weer, in schril contract met het weer in België. Daar was het overtrokken en regende het regelmatig. De Belgische beertjes deden niet onder en we ouwehoerden een hele tijd rond het zwembad.
    Op een gegeven moment schonk men coctails ‘for free’. Een uitstekend initiatief was dit met die heerlijk weertje. Lekker fris mooi geserveerd en niet te zoet, de apero was ideaal.
    Ondanks dat er niet zo heel veel vrouwen waren, in vergelijking met een andere zaterdag bij PHG, zagen we in al die tijd toch al heel wat moois passeren.
    Ineens stond ik voor een dubio. Zou ik nu toch al op kamer gaan of languit op de grasweide ongestoord gaan genieten van de zon. Omdat je hier van de zon moet genieten als ze schijn koos ik voor optie twee. Heerlijk bruinend in de zon. Af en toe opkijkend als ik hoge hakjes hoorde :smile:. Ah ja, wat dacht je anders.
    Tja, en zo af en toe moest ik dus toch effe uit mijn luie ligzetel om mijn natuurlijk behoefte te doen en om mijn dorst te lessen. Iets voor 6 uur liep ik weer even naar binnen. In de zon ben ik niet terug geraakt. Een dame die daar zat, met een andere beer naast haar in één van de sofa’s in het nachtcafé, glimlachte naar mij. Ik glimlachte uiteraard terug maar ging verder gewoon mijn drinken halen. Ik had immers dorst en de dame zat knus bij een andere beer. Wanneer ik de trappen van het nachtcafé weer opliep sleurde de dame me als het ware bij haar, gaf een dikke kus op de mond en vroeg om vooral niet weg te lopen. Het gaf me tegelijk een goed gevoel en een raar gevoel. Ik ging in een eenpersoonszetel zitten, schoof die van voor de saunadeur weg, zodat iedereen vrij de sauna in en uit kon en ik meteen wat dichter bij de dame zat. Ha ja, ik schoof de zetel natuurlijk in de juiste richting :smile:. Terwijl de dame naast de andere man zat pakte ze mijn hand vast en gaf in feite veel te veel aandacht aan mij. Na een kleine <st1:metricconverter w:st="on" ProductID="10’">10’</st1:metricconverter> verdween de man die naast haar zat. Ik zou in datzelfde geval precies eender gedaan hebben. Nadien bleek dat zij met die man niet wou gaan kameren omdat die man met haar vriendin bijna altijd op kamer trok. Ze had dat ook zo uitgelegd aan die man. In de douches kwam ik later op de avond die man nog tegen en hadden we een kort praatje.
    Ik ging dan maar vanuit de eenpersoonszetel naast de dame zitten. Een beetje gepraat, voor de rest vrij braaf geweest (al zeg ik het zelf). Ik had immers niet de intentie om met de dame te gaan kameren. Samen nog wat BBQ- gaan halen en samen gegeten, samen nog een expressotje genoten en wat small talk. De vraag die nooit kon uitblijven kwam er dan uiteindelijk toch: de kamervraag. Ik heb dit afgewimpeld. Niet met een leugen maar puur met de waarheid. Het was nu al bijna 8 uur en ik was nog steeds niet in één van de twee sauna’s geweest in een saunaclub notabene! Vooraleer ik dus daadwerkelijk in de sauna ging nog even een praatje gemaakt met Foots.
    Na de sauna het zwembad in. Zelfs dat was heerlijk en niet eens echt koud. Een paar baantjes gezwommen en dan toch maar uit het zwembad gekomen. Niet dat ik het zo heel koud had maar ik had meer zoiets van “langer erin blijven is misschien toch niet zo gezond?”. De meiden rond het zwembad begrepen er niets van. Maar dat is niets nieuws.
    Intussen was het bijna 9 uur geworden. De saunabeurt zat er dus op, een potje kameren nog niet. Maar had ik wel écht zin om nog te kameren. De sfeer was ook een beetje gelaten, hélemaal niet zoals het anders is in PHG. De dame waarmee ik had gegeten zat weer bij een andere beer en verdween net voor het immense onweer dat losbrak naar een van de hutjes buiten. Dit helse en langdurige onweer maakte allicht mee dat de BBQ niet tot middernacht duurde, zoals de hartje zomer wel het geval is. Met de hun hele BBQ-hebben-en-houwen, vluchtte de koks onder het tentzeil aan het nachtcafé. Samen met een paar mede-beren zaten we rond de tafel in de sofa’s aan de binnensauna in het nachtcafé. Wat ouwehoeren en de vrouwen beloeren. Plots kwam er een vrouwtjes paashaas in het paars voorbijgelopen met een prachtige kont. Dit was meer dan voldoende voor een vriend-beer om haar even bij hem te roepen en haar kontje te inspecteren. Nadien ging Veronica, ja zo heet ze, bij de chef-koks van de BBQ staan. Met zijaanzicht naar mij. Phoeee, wat een perfect kontje, gecombineerd met een perfect lichaam, de spontaniteit en vrolijkheid zelve en de eerste dag in PHG. Ik besefte dat dit een unieke kans was. Eén kans uit de zo vele, die ik me niet mocht laten ontglippen. Ik dacht dat ze zin had in een worst maar ze bleef daar maar staan. Ik riep ze dan maar, zonder worst in haar handen kwam ze naar binnen. Ze kwam effe bij mij staan maar ging dan over mij in de sofa zitten, naast mijn vriend-beer die haar kontje goedgekeurd had met een merk. En niet het eerste het beste merk. Maar hij maakte snel plaat voor mij, ik wou tenslotte met haar pret beleven in bed. Als gauw was ze tevreden met mijn worst. Eén klein nadeeltje was dat ze maar weinig woorden Engels en Duits praatte. Hongaars des te meer. Maar daar kan ik dan weer niet zo met uit de voeten. Toch weerhield dit mij in dit geval er niet van om toch met haar te willen gaan kameren. Verbaal (en dat mag je volledig zelf invullen) maakte ze (we) mekaar duidelijk dat dit wel eens een numméro-uno-sessie zou kunnen worden. Nadat ze de sleutel was gaan halen bleek dat ook nog eens de sleutel van kamer 1 te zijn. Wat een toeval. Ik ben niet bijgelovig. Vooraleer we de eigenlijk seks begonnen kreeg ik nog een waardevol extraatje. De eerste keer voor mij in mijn saunaclubcarrière. Dit gaf een extra dimensie aan de sessie zelf. Een sessie om “u” tegen te zeggen. Bijna 1,5 uur op kamer vertoefd en 3 keer klaargekomen. Dan kan je moeilijk zeggen dat de dame er troosteloos en afstandelijk bijzat natuurlijk. Het tegendeel was dan ook meer dan waar. Ongelooflijk lieve en tegelijk geile seks. Deze dame combineerde pure seks en zacht genieten van mekaar zoals er dat weinigen gegeven zijn. Het hele gebruikelijk gamma passeerde de revue. Tongzoenen, kussen, strelen, uitdagen, teasen, vingeren, beffen en heerlijk pijpen zonder condoom boordevol afwisseling en variatie. Het eerste orgasme gebeurde dan ook zonder condoom en als ik even het pijpen boven het neuken verkies moet het als subliem zijn. FT is al hélemaal niet iets waar ik op aanstuur. Dat deed ze dan ook niet. Misschien als je het expliciet vraagt? Het neuken zelf was erg intens. Ze was ook niet te beroerd om lang en goed te werken als het haar toer was en neukte ook goed mee in alle andere standjes. Tijdens de missionarishouding duwde ze haar benen helemaal rond mijn poep en hielp mij met ‘stoempen’ (om het even oneerbiedig te verwoorden) om zo ervoor te zorgen, dat iets waar ik zelf niet meer in geloofde, vanwege veruit uitgeput, toch nog lukte: een tweede maal een rubbertje gevuld. Proficiat voor Veronica haar inzet. Geruime tijd hebben we bezweet (ja ook zij) wilde seks gehad. Het is zeker niet van mijn gewoonte om na de sessie te plinten, de verlichting op de nachtkastjes etc. te moeten herstellen maar deze keer moest het gewoon zo gebeuren. Niet alleen de plinten kwamen los, niet alleen de plafond en de muren vertoonde scheuren maar ook het bed kraakte en bonsde keihard tegen de muur. Eigenlijk was ik er zeker van dat het bed volledig kapot zou zijn, nog voor onze sessie zou verstreken zijn. Maar het kon haar niet schelen en mij ook niet. Op de gang was er genoeg lawaai van de bar zodat ik vermoedde dat er buiten niemand wat van zal gemerkt hebben. Als bij wonder was het bed toch het enige dat nog heel was en verlieten we opgelucht en voldaan maar compleet uitgemat en bezweet de kamer. Ik moest voor de douche dringend wat drinken. Een sauna (zoals Veronica het verwoorde) was er niets tegen.
    Na de douche was ik écht wel toe aan wat rust. Ik plaveide mij dan ook neer in één van de tweepersoonszetels in het nachtcafé aan de sauna om volledig tot rust te komen. Tenminste dat was mijn eerste gedacht. Plots kwam daar een lieve mooie vriendelijke en verleidelijk Ella om de hoek kijken. Blijkbaar rook zij mijn feromonen want ze kwam recht op mij af. Op een totaal verkeerd moment natuurlijk. Dat moest ze dan ook horen toen ze vroeg of een kamertje erin zat. Toch bleef ze zitten om al snel haar benen op mijn schoot te zwieren, in mijn schoot te komen liggen en vroeg ze of ik haar wilde masseren. Of ik nu effectief heel goed ben in massage wil ik in het midden laten maar zij vond dat ik het niet alleen als de beste deed maar dat ik het ook nog eens heel erg opwindend kon maken. Feit was wel dat wat onbekende beren en een dame vol verbazin naar ons aan het kijken was, zag ik vanuit mijn oogpunten. Alsof één man nog niet voldoende was legde ze wat later haar hoofd in mijn schoot en haar benen over de leuning van de sofa en mocht dupke de beenmassage overnemen van mij. Ik hield het dan bij lieve (ietwat) ondeugende aanrakingen waar ze goed op reageerde en waarop ook mijn elfde vinger weer wat in beweging kwam. Op kamer ben ik echter niet geweest. Dat zou toch niet meer zo best lukken. Ze maakte wel een geweldige indruk op mij, deze Ella en ik zal ze niet vergeten zijn tegen mijn volgende bezoekje aan PHG.
    De feromonen nog volop in werking waarschijnlijk kwam de dame waar ik eerder op de avond nog mee at, weer bij mij zitten. Na een poos verdween ze even naar de bar en ik was ook even rechtgestaan om effe een luchtje te happen buiten. Niet voor lang, het regende immers hard en het onweer was nog steeds niet over. Toen ik weer binnenkwam en wat recht stond te staan, overdenkend wat te gaan doen, wenkte de dame van het avondmaal me weer maar eens om bij haar te gaan zitten. Omstreeks iets over half een gezegd dat ik naar huis ga.
    Weeral een dagje (een eerste écht zomerdag) bij PHG en niet snel te vergeten. Nooit meer te vergeten. Zeker niet de sessie met Veronica.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard a "Brenda-new" day at PHG ....

Vorige dinsdag besloot ik om even een bezoekje te brengen aan mijn favoriete "hoerberg" van de jongste maanden : PHG.
    Het voorafgaande weekend had ik immers flink gewerkt, zodat dit doordeweekse uitje meer dan verdiend en welkom was...

Het nuttige aan het aangename parend, passeerde ik eerst nog bij een groothandel in Limburg om nog wat goederen op te halen, om zo mijn geweten toch nog een beetje te sussen voor de“niet-productieve” tijdsbesteding van het verdere daggedeelte.

Zo kwam ik na wat zoeken op Vlaamse, Ollandse en Duitse binnenwegen (moet me dringend een GPS aanschaffen met Europese kaarten...) rond 15 u aan in Oedt.
    De bochten en hellingsgraad van de parkeerplaats hebben al lang geen geheimen meer voor mij, en ik parkeerde mijn Onzomobiel dan ook gezwind op het terrein van PHG, tussen overwegend Duitse, maar toch ook enkele Belgische en ... hoe kan het ook anders... Ollandse bolides...

Het was een aardig lenteweertje, en dus stond de voordeur open, wel afgesloten met het hek, natuurlijk, om geen van de hertjes te laten ontsnappen. De muziek en het gekwetter van de dames kwam op die manier al tot mij, en bracht me al in de stemming.

Geklingelt en binnengegaan, alwaar een (voor mij nieuwe) thekevrouw me hartelijk welkom heette en me voorzag van mijn beren-attributen. Ondertussen ook al een glimp kunnen opvangen van de aanwezigen in de bar, en .. het zag er nog kalmer uit dan op een zondag.
    Maar niet getreurd.. bij het omkleden al vlug hartelijk en innig begroet door enkele dames voor wie ik al een gekende gast was, ongeacht of ik er al mee kamerde of niet. In PHG wordt je vlug herkend en bekend. Behoor je tot het “potentieel”. Zijn de dames vriendelijk en behulpzaam. Zelfs wanneer het er op aankomt je armbandje te helpen aandoen.

Dan maar verder voor het beproefde ritueel : een douche om de gedane kilometers weg te spoelen, naar het Nachtcafé voor wat broodjes en een koffie, kwestie van wat op te kikkeren na die rit door de lage landen....

de sfeer was gemoedelijk tot ... kalm te noemen. Dames aan de fruitautomaten zaten te geconcentreerd bezig, in een poging daar op meer zedelijke wijze hun daggewin goed te maken, en een aantal andere meiden zaten te keuvelen in de zithoek aan de sauna.

Geen gillende dames, kamerverduistering of dreunende voetstappen zoals vorige week in GT , neen... Onzo maakte quasi ongemerkt zijn entree in deze Lentetuin vol magnoliabloesems en allochtone boezems.

Het was al rond de klok van 4en wanneer ik naar de barruimte trok voor een eerste sigaret en... “talentenjacht”.
    Weinig bekende gezichten. Ja , de hertjespopulatie ziet er op een doordeweekse dag wel anders uit als op zondag :

Geen Anka, maar die zal hier niet meer te zien zijn blijkbaar.
    Geen Anna.... want die komt maar een 6-tal dagen per maand.
    Geen Melanie... oooh wat miste ik die stralende glimlach.... die klassevrouw !
    Geen Selena, want die was de dag voordien afgereisd voor vakantie..
    Geen Alma, die nam wellicht een snipperdag...
    Geen Gabriella, want ik had op het forum gelezen dat die een transfert naar VV bekomen had...
    Geen Loredana... want als die komt, is het pas later , tegen de avond toe...

Tja.... een nieuwe dag , een nieuw avontuur dan maar : verdere kennismaking met andere PHG-girls.

Wel.... Rosanna , Nicoletta, Anja, Raluca, en ... immer Dankeschöne Chantal !!:thefinger

Nu ja... even afgetast en strategie bedacht, en dus maar aan de bar een Sprüdelwasser” besteld om zo naast Rosanna gezeten te zijn.

De DVP hebben een 6e of 7e zintuig , zo lijkt het wel. Want ofschoon ze met haar rug naar mij zat, was mijn aanwezigheid op zo'n korte afstand niet onopgemerkt gebleven bij Rosanna. Ze keerde zich binnen de kortste keren naar mij toe, en we begonnen een niet onaangenaam gesprek. In vloeiend en heel mooi Engels stelde ze zich voor en praatten we honderduit. Ik vind het altijd prettig en een goed voorteken als de dames de hoffelijkheid hebben om zich door mij te laten inviteren tot een kamergang, en ... dat was ook bij Rosanna het geval.
    .....................

Terug onder de mensen, vlug een douche genomen en een nieuwe koffie.

Loop ik daar de bevallige en innemende Brenda tegen het welgevormde lijf....
    De begroeting met haar is steeds van harte. Mijn mondje Spaans en Italiaans helpen daarbij wonderbaarlijk , en we verklaren elkaar speels onze liefde, al... kamerden we nog nooit.
    Ik zei haar ook dat ik me vorige keer niet netjes behandeld voelde door haar vermits ze toen in een Latina-woede ontstak, omdat ik enkel met haar gepraat.. maar niet gekamerd had.

Ze lachte echter lief, en wimpelde dit weg, met de uitleg dat dat “just a joke” was, of dat ze misschien net een slechte dag gehad had. In ieder geval, ze herinnerde zich mij nog goed, maar niet meer dit voorval.

Brenda won steeds meer mijn hart. 't Is te zeggen mijn sympathie voor een volgende kamerronde.
    Maar ik nodigde haar eerst uit om samen in de zetels te gaan plaatsnemen.
    Dit verzoek liet ze zich welgevallen, en in no time zaten we gezellig “intiem” tegen elkaar aan. Een paar innige Latina zoenen werden mijn deel, en ... “mijn andere deel”.... werd door haar ook al innig begroet onder mijn badjas.

Ik hou wel van een beetje voorafgaand geplaag. Dit brengt me vlug op “bedrijfstemperatuur” en in de juiste stemming.

Ik vroeg haar of ze deze stemming verder wou zetten binnenskamers, en met graagte stemde ze hierin toe.

Hier het zijsprongetje naar het draadje van Brenda...

................

Na deze eerste marathon-kamergang (voor mijn normen dan toch...) was er wel een hoge nood aan recuperatietijd. Zelfs voor het douchen even in de bar om een halve liter Sprudel tot mij te nemen.
    Dan een lange verkwikkende douche, om te bekomen en mij van de zweetrestanten en andere ongemakken te ontdoen...

Terug in de bar gezeten, kwam Magda uit Polen even polshoogte nemen, doch... verdween al even vlug, toen ik haar diets maakte dat ik nog maar net 2 uur op kamer was geweest.... Toch nog steeds weinig dames die na zo een mededeling nog enig vertrouwen hebben in de potenties van een beer , al heet die dan zelfs Onzo, de Verschrikkelijk... Vermoeide...

Chantal Dankeschönn tekende ook present, die dag. Doch... ik zou niet met haar kameren : dit zou te veel van mijn energierestanten vergen om toch maar enige actie in het gebeuren te krijgen, dat was mij nog duidelijk van een vorig bezoek. En... ook een mede-vlaamse beer.. mocht dit aan den lijve ondervinden.

Ook ontmoette ik opnieuw een Duitse Italiaan, die ik een tijd geleden een lift gaf tot aan zijn woonst in de buurt.. Ook hij kon zijn ogen niet af houden van deze wunder-danke-schöne Fraulein, , en maakte haar in onvervalste spaghetti-stijl het hof...doch.. ook hij keerde van kameren terug met een gelaten indruk. “Niente”... zijn zuiders vuur was niet geblust geraakt...
    Chantal blijf ik een van de mooiste dames vinden die ik ooit al... in Eva's-kostuum zag, maar... dat mooie kopje... daar komt zo weinig uit. Ik weet wel.. sommigen stellen : dat heb je niet nodig om te neuken, maar ... enige verbale en andere interactie is voor mij toch wel een absolute noodzaak om “op dezelfde golflengte" te geraken , een click te krijgen...

Het daarop volgende avondeten was als vanouds oerduits, maar wel lekker : varkensgebraad of Putenstreifen, kalkoen dus met de nodige aardappel- en rijstbereidingen en salades. Ik liet het mij smaken, net zoals de meeste beren en hongerige hertjes.

Nog wat rondhangen en bijpraten met een aantal mede-beren, en het viel op dat het blijkbaar Belgische dag was in PHG. Zowat een kwart van de beren waren landgenoten, nog nooit meegemaakt ! De Vlaamse economie draaide die dag blijkbaar op een lager toerental, en er werden hier heel wat Vlaamse deviezen in buitenlandse natura omgezet.

De avond vorderde gestaag, en dus begon ik uit te kijken voor een laatste ronde.
    Inmiddels was ook Loredana, aka Shakira aangekomen. Ik noem haar liever La Lora, want ik zie geen gelijkenis met die Colombiaanse chica caliente. Daarvoor kijkt ze veel te koel en ook de teint van haar huid en haar is hiermee controversieel...

Ik blijf het echter wel een superknappe meid vinden, van figuur dan toch. Ooit wil ik haar nog eens “ter kameren” vragen, doch... ze komt steeds rijkelijk laat, en dan ben ik al heel wat energie kwijt, wat niet aangewezen is, had ik al gelezen , als je haar de baas of ter vriend-van-één-uur wilt zijn...

Dusse.. ook deze keer weer maar niet. Al las ik daags na mijn thuiskomst de bijdrage van Bosco-boy, die een beetje met dezelfde twijfel zat als ik, maar .. het er toch heeft op gewaagd, en ...met succes en wederzijdse genoegdoening blijkbaar.

Dusse ...wie weet : volgende keer toch nog mijn stoutere schoenen uit de kast halen??

Een grote blondine met een knap, zoniet quasi ideaal figuur was me al opgevallen. Ik wandelde dan ook vrij argeloos langs haar heen en begon een onschuldig verkennend gesprekje.
    Ze bleef Dominica te heten, wat ik direct associeer met een Latina-meid, doch.. haar looks waren niet van die aard, en ze gaf aan uit Polen te komen. Hmmm Polen... goeie referenties voor een DVP, putte ik direct uit mijn parate kennis, en een derde kamergang was op die manier vlug geregeld.

.................

Nu echt tijd voor een laatste douche, doch.. eerst naar de bar voor mijn traditionele appeltjes voor onderweg. Het laatste kwartier van de avond was ingegaan, en de dansvloer, rond de paal, was gevuld met de roemeense delegatie, aangevuld met enkele beren. Samen maakten ze er een kort slotfeestje van. Ja.. het was nog best gezellig , zo laat op de avond.
    Ik murwde mij door deze enthousiaste groep, op weg naar de fruitschaal, en werd zowaar in de schoot gesprongen door een energieke roemeense mooie dame. Doch... mijn pijp was uit, en ik wou spoedig huiswaarts.
    Ralunca verhinderde dit nog kort, door mij bij de arm te nemen ,en mij op die manier in haar nabijheid te houden terwijl ze op de fruitautomaat speelde. Ik sprak haar slechts kort die dag, maar.. ze gaf mij een rustig gemoedelijk gevoel. Het was al bijna 1 u .00, dus kameren ging niet meer, ik gaf haar nog een kuise kus en ze wenste mij goede reis.

Vlug dus nog gedoucht en omgekleed en ik kon mij opmaken voor de rit van 2 uur richting Vlaanderen. Onderweg liet ik mij de appeltjes goed smaken , en met Brenda in gedachten, begeleidde Gloria Estefan mij veilig terug naar mijn vlakke land... Mi Terra ...
    Laatst gewijzigd door onzo; 12 april 2009 om 23:12

Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Discussies
    106
    Thanks
    3.238

Standaard niet geplande dagje PHG

eerste paasdag, niet belemmerd door familie of geloof verplichtingen moest ik voor mijn werk naar Nieuwe Gein om nog wat extra werk op te nemen. De buiten temperatuur was aangenaam en het zonnetje scheen tussen de wolken door. Ik besloot om met "Kodo" er heen te rijden. ( voor de onweettenden, ( Kodo = nick-name Yamaha MT-01 ) Kodo had alweer een tijdje de snelweg niet gezien, hij had het vreselijk naar zijn zin en drumde er hartig op los. ( Kodo betekend drummer )

Aangekomen in Nieuwe Gein het schandalige vele werk opgenomen te hebben ( en dat in deze crissistijd ) stapte ik weer op Kodo. Als een idioot denderd hij ineens richting Venlo, ik zat bovenop hem dus het enige wat ik kon doen is meegaan met hem. Zonder te stoppen knald hij met een gemiddelde snelheid van 160 km per uur langs Venlo, de Duitse grens over om ten slotte te stoppen voor de deur van PHG. "Zo dan" zei ik tegen Kodo, dus jij vind dat ik het verdiend heb een paar uurtjes te relaxen en sex hebben met mooie vrouwen. Wijs reageerde hij niet terug.

Tijdens het in ontvangst nemen van mijn berevel nam ik een glimp in de bar.
    Het was rustig erg rustig, de weinige dames keken mij geschrokken aan. ( ik weet dat als ik mijn leren motorpak aanheb er uitziet of ik van de planeet Mars komt ). Na het uitkleden een frisse douche genomen te hebben, zag ik dat 3 man een nieuwe plavuisen vloer aan het leggen waren voor de binnensauna. Ik had medelijden met die mannen die zich werkend in het zweet nauwelijks durfden te kijken naar de mooie vrouwen.

Aangekomen in de bar, en wie zit daar aan het einde ervan....... de mooie, lieve en geweldige lekkere........ Loredana. Dus ik als een blij puppy erop af. Blij werd ik ook door haar begroet met een dikke zoen. Ik zei tegen haar dat ik speciaal voor haar dat pokke-end gereden heb naar oedt. Lachend antwoordde ze dat ze daar geen reet van geloofd. ( wat een mensenkennis )Ik vroeg ook aan haar hoe het kwam dat ze zo vroeg er was, het was 3 uur en normaal gesproken begint ze pas om 6 uur. Ik zei tegen haar dat ik dan Kodo moet bedanken voor ons gelukkig treffen. Kodo ? vroeg ze. Dus ik haar uitleggen wie het is en hoe hij mij gedwongen heefd om hier te zijn, kwam ze niet meer bij van het lachen, en ze zei dat ik gek was. Maar daarna zei ze wel dat zij hem ook zou bedanken.

Na een uurtje nog gepraat te hebben over haar koetjes en kalfjes werd het tijd om de kamer op te gaan. Ik heb haar daar uitgebreid twee uur lang een fijne vacantie toegewenst. :D

Inmiddels was ik uitgehongerd en dacht dat het eten om 7 uur werd geserveerd maar het zou pas om 8 uur klaar staan. Dat kwam mij slecht uit omdat ik niet in het donker wilde vertrekken met Kodo, en niet alleen vanwege de pikdonkere wegen ook omdat de TomTom op tilt was gesprongen. De bedoeling was om na het eten te vertrekken met nog wat daglicht, maar aangezien het eten later was dan normaal en dus sowieso in het donker moest vertrekken. Kwam ik tot conclusie om na het eten nog een nieuw slachtoffer te nemen.

En dat werd Andrea uit Roemenië, supergeile uitstraling met een bizar lekker lichaam. Heefd zij even pech dat Bosco zich niet laat afwerken. Badend in het zweet en gefrustreerd van haar kant, had ik een natte en geile sessie met haar. Ik zal haar draadje opstarten.

Uiteindelijk ben ik vertrokken met Kodo nadat ik hem hartelijk bedankte voor zijn inbreng. ( zonder Loredana )

Gelukkig na de dodenmansrit toch veilig thuis gekomen.

groeten Bosco.:wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 april 2009 om 21:15 Reden: prive info

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten