Naam : Bianca
Nationaliteit / taal : Roemeense / duits
Leeftijd : 20jr
Haarkleur/lengte : Zwarteharen
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup
Tatoeage / Piercing :
Service : PZC, NMC
Extra :
Naam : Bianca
Nationaliteit / taal : Roemeense / duits
Leeftijd : 20jr
Haarkleur/lengte : Zwarteharen
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup
Tatoeage / Piercing :
Service : PZC, NMC
Extra :
Laatst gewijzigd door Big30; 4 december 2009 om 11:21
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Afgelopen week een klein half uurtje bij deze dame geweest. Had haar al een paar weken op mijn lijstje staan maar steeds waren er andere aantrekkelijke dames aanwezig zoals Alini en (1 keer) Alexia die nu tijdelijk terug is naar Roemenie. Het moest er van komen, Ik was al langere tijd geobsedeerd door deze stoot met haar perfecte figuur met als mooiste onderdeel d'r kontje. Toen ik bij het weerzien van dat fraais direct stijf werd wist ik het, het is nu of nooit. Nu dus maar. Op de kamer bleek ze te zijn wat ik verwachtte, redelijk stijf maar zeker vriendelijk en voorkomend. De sex was standaard, van haar uit weinig initiatief. Het werd het afwerken van een nummertje, zeker niet slecht maar wel erg standaard. Na 20 minuutjes was het afgerond, omdat ik er nog een praatje uitperste na de sex duurde het nog 2 minuutjes langer. Na krap 25 minuten zat ik weer in de bar. Zeker niet teleurgesteld, dat ze redelijk snel een klant afwerkt wist ik al wel want ik zie haar regelmatig binnen 15 a 20 minuten weer terugparaderen naar het sleutelhok. Lange sessie schijnt ze niet (vaak) te maken. Ik wou haar fantastische kontje is beter bezien en dat viel niet tegen. Doordat er zoveel sexy meiden rondhuppelen in PHG zal het w.s. niet snel tot een herhaling komen.
Vandaag heb ik met dit knappertje ook eens een quickie gemaakt.
Dit grietje heeft voor mij het perfecte lichaam : slank, eindeloos lange benen, rond, sexy kontje en tamelijk dikke borsten in verhouding tot haar slank lijfje. Allemaal puur natuur en nog lekker strak. Just perfect.
Sex was niet bepaald stomend te noemen, maar eerder het afwerken van enkele verplichte nummertjes. Maar voor mij was het toch wel even kicken om is op zo'n perfect modelletje te kruipen. Zalig, strak poesje ook nog dus geen enkel probleem om in no time trillend van genot klaar te komen.
Die Bilder von Bianka auf der neuen PHG-Homepage: :p
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
vanwege haar mooie strakje figuur en mooi gevormde borsten, deze dame op een kamertje uitgenodigd. Het is wel een lieve meid, maar er is geen beleving. Ik twijfel bij haar of ze niet beter wil, of het gewoon niet kan. Herhalingsgevaar: nee
herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
=> Golden Dreams
Haar foto staat ook op de site.
http://www.golden-dreams.eu/paginas/dames.htm
herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Prachtige dame om te zien, heerlijk figuur. Vanwege tijdgebrek niet heel veel mee kunnen praten maar was in ieder geval erg vriendelijk. Heerlijke kont en prachtige borsten kortom, een plaatje om te zien.
Vanwege kamerbezoek vlak daarvoor kon ik op de kamer minder presteren dan gehoopt, moet deze dame een volgende keer maar eens als eerste aan de tand (of ander lichaamsdeel) voelen.
Herhalingsgevaar: is aanwezig.
ijsbeerfans van Bianca opgelet. Op onze website zijn de foto's ge-update van Bianca
www.golden-dreams.nl![]()
Gelukkig zijn niet alle dames hetzelfde en bieden ze toch diverse services ten opzichte van hun klanten. Stiffie heeft het genoegen mogen smaken om met dit werkelijk schitterende sterretje op de kamer te belanden en heeft met Bianca een geweldige tijd gehad op de kamer, zeer lief en als je dat wilt neemt ze echt alle tijd voor je, het is zeker als je dat wilt geen afwerkstertje, als dit wel gebeurt zal je zeker even bij jezelf te rade moeten gaan.
Inderdaad ze kust niet, en helaas doen dat de meeste dames niet of nog niet, of tegen meerprijs wat ik overigens wel weer jammer vindt, maar ze bieden wel veel meer anders, en dat heet jou een goed gevoel geven. Ik ben in ieder geval onder de indruk van deze Bianca, zelfs zonder kussen, en zoals een ieder die mij kent ga ik eigenlijk nooit met een dame die niet kust op de kamer, maar voor dit meiske maak ik graag een uitzondering. Maar als ze gaat kussen en dan bedoel ik echt kussen, dan stijgt zij naar mijn nummer 1 plaats toe.![]()
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
da haben wirs doch ! kannst du nicht lesen ????
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
bianca heeft nu een piercing in haar bovenlip navel en intieme delen onder haar navel.
=> terug in happy
=> is nu in Mondial![]()
Bianca heeft een transfer gemaakt van Samya naar Golden Time toe.
Ze is nu al een maand te vinden in GT en daar blijft ze voorlopig.
![]()
Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.
ca 1,60
A-B- Cups
Kf 34
Service: frz. m. Aufnahme
poppen mit Latex
knutschen, fingern mit Schwierigkeiten
eng gebaut, empfindl. a.d. Brustwarzen
Kleines Arschgeweih
Pierc. Bauchnabel und über Klit. sowie über Oberlippe Brilli
Besond. straffer Body
schwarze Haare
20 J. alt, wird im Juli 21J
Stationen: PHG als Bianca, GD als Bianca, Samya/Mondial, dann GT als Luana
war 3 Stunden mit ihr auf Zimmer (22 h bis 01 h)
Montag
Tagesgericht
Schweinefiletstreifen in leichter Kräuterrahm (Schwein)
Salzkartoffeln, Gemüsereis, frisches Gemüse
gem. Blattsalat mit Gurken und Tomaten
Eintopf von Frühlingsgemüse
Bitte diesen Kurzbericht aufgrund meines fortgeschrittenen Alters, der zunehmenden Vergreisung, blablabla zu entschuldigen. Man wird sich schliesslich aber vorstellen können, dass dort wo ich war ausgelassene Stimmung herrschte.
Bekannte Forumler keine gesichtet.Bijlage 1482
Laatst gewijzigd door Big30; 9 april 2011 om 18:23 Reden: Foto verwijderd
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Dolfie ( 5 april 2011)
ik was en ben nog steeds gecharmeerd van de looks en shape van deze lieve dame...service is okee, een meisje dat je het gevoel geeft zich om de klant centraal te stellen (vraagt of alles naar wens is zoals ze het doet of dat je zelf andere suggesties hebt, dus gaat open te werk, voor mij geen afwerkgevoel maar een dame die goed haar best doet, ook om de klant te binden wellicht).
wat betreft een bovenstaande posts: inmiddels is ze, in ieder geval voor zover mij bekend, toch aan het tongzoenen geslagen....
tot zover alles zeer positief, maar het enige wat ik mis is de echte beleving..ze doet zoals gezegd echt haar best om het je naar je zin te maken maar ik mis het gevoel dat ze het echt allemaal heel erg leuk vindt wat ze doet...als dat er nog bij zou zitten zou ik wellicht vaste klant worden, nu heb ik het (voorlopig?) bij 2 try-outs van een half uur respectievelijk een uur gelaten...
(L) NCV (L)
=> GT
Naam : Luan
Nationaliteit/taal : Roemeense / duits
Leeftijd : 21jr
Haarkleur/lengte : Zwarte halflange haren
Lengte : 1.63m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage / Piercing : ja/ja
Service : PZC, NMC, FT, beffen, massage
Extra :
Zou dit Luana kunnen zijn? De roemeense waarmee ik een prima sessie had, voldoet aan bovenstaande beschrijving maar misschien heb ik haar naam verkeerd verstaan.
Ze is veel aardiger dan ze mij op het eerste gezicht leek, haalt alles uit de kast om je te laten klaarkomen en is fris en verzorgd. Herhalingsgevaar 100%.
Dat is 'r inderdaad. a-tje vergeten, denk ik. Er is geen Luan in GT en bovendien is dat geen Roemeense naam voor een meisje. Misschien wel voor een jongen.Luana lijkt een beetje op Alexia, die ca februari uit GT is verdwenen.
wervelwind ( 5 september 2011)
Ja dit is inderdaad de dame die op Alexia lijkt... Laatst een sessie mee gehad op aanraden van Elisabeth
Kussen vond ze niet zo leuk dus dat maar half overgeslagen, pijpen likken en neuken was gemiddeld
Niet goed, niet slecht.. Leuk om een keer gehad te hebben
I´m an educated fool with money on my mind