Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard Populaire Horny Gebeurtenissen, Juni 2009

Heren, beren,

Ik was weer blij want in plaats van in de tuin te werken mocht ik mezelf weer tracteren op een dagje PHG, Planeet de blije tuin, eigenlijk een volstekt belachelijke naam, maar goed.

Ik reed op de cruisecontrol tot de afslag, toen reed ik vervolgens alle duitsers die netjes reden het stront voor de ogen, want ik had natuurlijk geweldig veel zin. Ik reed in zijn 3 met 60 de laatste bocht door en zonder remmen scheurde ik de parkeerplaats op en ik schoof netjes voor de dichtstbijzijnde parkeerplek bij de ingang. Toch wel gaaf zo'n achterwielaandrijver.

Briefje van 50 in de hand want korting krijg je toch niet ook al kom je nog zo vaak, naar de deur, aanbellen en wachten. Duurde lang en jawel Wisna stond me op te wachten en ze zei: Ik heb speciaal sleutel 65 voor je. Ik heb op een of andere manier altijd een misverstand met deze mevrouw. Ik wou zeggen dat is me scheissegal welk kast het is maar netjes als ik probeer te zijn zeg ik het maakt me niet uit. Uiteraard viel dit weer niet in goede aarde:o. Deze theke en ik zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt.

Ik kleede me om liep via het nachtcafe naar buiten en zag gelijk mijn grote Duitse vriend Willie69 die me gelijk een ijsje aanbood. Nou ik lust wel ijsjes en het vreemde voor mij was dat deze niet inbegrpen waren in de entree. Deze kreeg ik van Willie69 mar vreemd dat in deze tijd dat clubs met kortingen smijten hiervoor extra wordt gevraagd. Wel het boeit mij in het totaal niet, ik ben het land van zeurders over een paar euro reeds maanden verlaten en ik het zal mijn reet roesten.

Het was rond een uur of 5 en het was nog gewoon heet en zonnig. Iets verderop zaten de 2 stamgasten Obelix en Flipper. Ook de bbq waren ze alweer aan het opbouwen, niet mijn favo in PHG, maar ik checkte en Flipper had gelukkige wel zijn curryfles bij. Ik werd ook begroet door Poolse Patricia, die me bleek te kennen uit de LR. Ik herinnerde me eigenlijk helemaal niets, maar dat is bij mij niet vreemd, ik vergeet wel vaker wat, Alzheimer light/selectief, noem het zo je wild.

Ik had het plan om vandaag met mevrouw Danke Schön aan de rol te gaan en met haar een lekkere vettige sessie te doen, ik had gewoon zin in iets lekker stouts. Echter die was er niet, maar er liepen voldoende vervangers rond, zelfs een paar nieuwe die al wat langer op mijn to do behangrol staan. Gloria Polen was de hoogste en die wilde ik dan ook graag gaan kameren.

Maar eerst met alle stamgasten gelult en van de bbq gegeten, slechts 1 keer gehaald, was niet mijn ding, toetje ging wel ook niet echt mijn ding. Toen ik naar de wc, tja dat zat me dwars, duidelijk ! Douchen om weer lekker fris te worden voor de lieftallige dames en toen de bar in. Ik zat langs een duitser die gezellig met Moni aan het sjansen was en Moni liet me duidelijk merken dat ze me wilde kameren. Uiteindelijk wilde die Duitser en ik zat al een hele tijd naar Gloria te kijken.

Toen Moni de sleutel ging halen voor de Duitse meneer, sprak ik Gloria aan. Ik lulde wat ik het Pools en ze wilde graag weten hoe ik haar naam al kende en hoe ik wist dat ze goed kon kussen. Nou ik wist het niet meer zeker ik dacht van Willie69 of Flipper en ja Flipper dat was een aardige man zei ze die maakt wel vaker goede recalme voor mij. Awel even gelult en toen naar de kamer. Inderdaad ze kan goed erg goed kussen en daar was niets mis mee, de rest was standaard en zelf was ik natuurlijk weer belabberd slecht. Maar gelukkig schrijven wij over de dames en de dames niet over ons

Klok kijken kan deze mevrouw niet, maar na precies een half uur (kwart over 9 tot kwart voor 10) gewoon een uur afgerekend, ook niet gezeurd, ik had er geen zin in het was een prima sessie maar zonder de magische klik voor mij.

Vroegavond hadden de marokkaanse dames mij al op het oog en rond 12 uur viel mijn oog wederom op een mooie jonge Marokkaanse. Perfect figuur mooi gezicht, continue aan de paal wachtend op heupswingende pasionele muziek. Seleen of zoiets, geen zin om meer dan 3 vragen te stellen en achter de sleutel gevraagd. Ze kwam terug en jawel, voor het eerst in mijn PHG leven (behalve tijdens het feest vorig jaar) geen sleutel Wachttijd ! Ik was even verbaasd, maar eigenlijk ook niet, want de bar zat vol heren en vrijwel geen dames. RP zou zeggen het lijkt wel een homobar !

Na 1 kwartier wij naar blokhut 25 en ik volgde met in mijn gedachten een zwaar vettige sessie. Helaas het werd een redelijk gewone sessie waarbij ze me wel heel erg kort wou pijpen, echter toen ik voor meer vroeg ging ze ook gewoon lekker lang door. de dames houden tegenwoordig denk ik van doggy want ook zij wilde mij niet zien . Dus ik achterop en ook deze maakte weer een hoop nepkabaal. Afijn ik niet ik kermde behoorlijk toen ik voor de 2e keer mijn werk als tuinman van de blije tuin afmaakte met een beetje anijsolie. Het wastoch lekker en Willie 69 had me afgeklokt en vertelde me achteraf minder dan 20 minuten. Tja het was lekker

Toen ik wederom de bar in liep was de kerkmuziek al gestart, het maakte mij slechts droevig en ik had nog helemaal geen zin om weg te gaan en weer 1 week te moeten wachten. Ik zag achterin de hoek Moni zitten en ik nog even met Moni gepraat. Haar 3 maal gekust en afgesloten met een goede tongdraai. Die Moni staat voor mij op de lijst van GFE dames die ik ook nog ooit eens moet doen

En toen weer naar huis even ingelogd en wat onzin ingetikt. Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Gisteren @ 00:15
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Klok kijken kan deze mevrouw niet, maar na precies een half uur (kwart over 9 tot kwart voor 10) gewoon een uur afgerekend, ook niet gezeurd, ik had er geen zin in het was een prima sessie maar zonder de magische klik voor mij.
    Als je er toch niets mee gaat doen, dan heeft het weinig zin dat je voor en na de sessie op je klokje kijkt .

Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Discussies
    106
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht

Vroegavond hadden de marokkaanse dames mij al op het oog en rond 12 uur viel mijn oog wederom op een mooie jonge Marokkaanse. Perfect figuur mooi gezicht, continue aan de paal wachtend op heupswingende pasionele muziek. Seleen of zoiets,
    Ze noemd zichzelf Silli :D

Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Discussies
    106
    Thanks
    3.238

Standaard 'N lekker relaxdagje PHG.

Het was rond 14.00 toen ik mijn banaan op de parkeerterrein van PHG smeet.
    Fluitend liep ik naar de ingang en kreeg weer een uiterst vriendelijk ontvangst van de theke. ( lang, kort blond haar, brildragend, tatoo linkerschouder, geen flauw idee hoe ze zichzelf noemd ) "leuk dat je er weer bent, is alweer 'n poos geleden hé"zegd ze. Ik kan me niet herinneren haar eerder gezien te hebben. Of zal dit ook een gevalletje van selectieve alzheimer zijn.

Toen ik in de kleedruimte kwam zag ik de nieuwe deurtjes, p.s. vind ik het geen verbetering...maar ja, lekker belangrijk ook de kleur van de deurtjes.

Na een douche liep ik door de nagenoeg lege bar de tuin in, ik zag dat bijna iedereen uitgestrekt in de zon lag op een paar dames na, die verveeld in de schaduw zaten.

Emma die wel lekker in het zonnetje zat zwaaide uitbundig naar mij :wink:. Ik gaf haar een dikke zoen en ging bij haar zitten. Ze vroeg waar mijn vriend was, nadat ik had verteld dat hij aan het werk was keek ze een beetje teleurgesteld. Emma is namelijk een van de favo's van mijn vriend. En ik heb met haar een leuke vriendschappelijke band.

Gloria die de tuin inwandelde zag mij zo naast Emma zitten/hangen en wierp me een handkus toe, ze liep door en ging bij haar Roemeense collega's in de schaduw zitten. Ik dacht nog van JesusMina wat is ze toch verschrikkelijk mooi.

Na dik 2,5 uur in de zon gezeten te hebben met Emma en over van alles en nog wat gehad te hebben, zei ik tegen haar dat ik nu wel erg moe was en graag 'n uurtje zou willen slapen. Aangezien alle bedjes buiten bezet waren, stelde ze voor om een sleutel te halen en te slapen in 'n blokhutje. Ze zei dat het makkelijk kon omdat toch niemand zin had in sex:o
    Hoe dat verder ging is hier te lezen https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...36&postcount=5

Terug van de kamer was er buiten een bank vrij, en ben daar toen ruim 2uur knock-out gegaan. Gewoon lekker chillen tot voedertijd. Na de bbq voelde ik me weer moe worden en besloot om minimaal 1liter cappachino naar binnen te werken. Iedere keer dat ik van buiten naar binnen liep voor een bakje koffie werd ik wel aangesproken of tegen gehouden door een dame. Ik heb ook verschillende dames toegezegd "villeigh später/maby later".

Nog even met Gloria gebabbeld en gevraagd waarom ze niet in Zürich zat, ze antwoorde dat de plannen waren uitgesteld of niet meer door gingen. Het was mij in elk geval niet duidelijk en voor haar geloof ik ook niet. Ook na haar vraag toegezegd "maby later".

Toen ik ongeveer mijn 8ste cappachino bestelde bij de theke vroeg ze lachend aan mij wat ik van plan was en dat ik verrükt ben.:D

Eindelijk voelde ik me weer fit en hyper en besloot te gaan kameren, maar met wie? Marrokaanse Silli was mij het meest positief overgekomen, dus daar wilde ik wel graag 'n uurtje mee spenderen. Ze staat constant bij de danspaal te heupwiegen dus is ze eenvoudig te vinden ook. Ik liep langs de dames die op een kruk langs de muur zaten recht op mijn doelwit af. In eens moest ik stoppen.....ik deed 3 stappen achteruit, en keek in de ogen van 'n verschrikkelijke mooie dame, waar de geilheid vanaf spatte. Ik stelde me voor en zij stelde zich voor als Jasmin. Ik vroeg nog "Roemeense?". "Nee,Duitse" antwoorde zij. ( waarom lijken al die Duitse dames op Roemeense? )

Na een kort gesprekje zei ik, dat ik ga douchen en dat zij 'n sleutel moest halen. Met een glimlach sprong ze van haar kruk en zag haar perfecte lichaam langs Silli schrijnen. Toen ik onder de douche vandaan kwam stond ze al te wachten op mij. Ze gaf me een zoen en de sleutel van kamer 14, ze zei dat ze zichzelf ook moest opfrissen. Ze wees waar de kamer was en zei dat ze binnen 'n paar minuutjes er ook zal zijn.

@Joop, de dames vinden het idd heel erg vreemd als je met de sleutel naar ze gaat zwaaien:D

Hoe uniek de sessie met Jasmin was, is hier te lezen. https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...38&postcount=3

Daar na vertrokken richtin huis met een big smile, van het kleine stukje paradijs op aarde.

Groet, Bosco.

Last Online
    3 mei 2025 @ 07:49
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Zaterdag 30/05/2009 was ze in GT !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosco Bekijk bericht
    Fluitend liep ik naar de ingang en kreeg weer een uiterst vriendelijk ontvangst van de theke. ( lang, kort blond haar, brildragend, tatoo linkerschouder, geen flauw idee hoe ze zichzelf noemd )
    => Claudia
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Zaterdag 30/05/2009 was ze in GT !
    Und am Montag wieder im PHG... :D
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Dit had ik vanuit PHG daarstraks per abuis in de tombola gedropt "nieuws uit PHG
    Overtal aan mannen (beetje toch)
    donderdag waren hier 130 meiden, momenteel stuk minder, heel stuk zelfs. Al zeer geile sessie met Rita achter de rug
    "

Ondertussen ben ik thuis van een heerlijke namiddag PHG.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
    <!-- / message --><!-- sig -->Enkel Belgische IJsberen ontmoet en lekkere seks gehad. Ondanks het regenweer was er BBQ. De meester bakker kon zijn job, niets was aangebrand, alles was zoals het moet om gezond te BBQen. Geen verbrand vlees, en voor diegenen die geen BBQ lusten waren er gebraden kippenbouten.
    Dessert was een soort pudding met daarbij vanillesaus en krieken. Beetje zwaar op de maag vond ik.
    Uiteindelijk om 21u15 de zaak verlaten om 2 uur later thuis te komen.
    Morgen rotdag, moet om 7u30 al in stembureau zijn om mijn vaderlandse plicht te vervullen. Moet daar verdomme blijven tot 15uur. Gans mijn dag om zeep.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard BBQ in de regen

Afgelopen zaterdag met zowat de hele kliek Belgen maar weer eens (bij geen weer) verzameld in het hof van plezier.

Hoewel het momenteel mijn favoriete club is, kom ik er nu ook weer niet zó héél erg veel :smile:, en toch… verschillende meiden kennen intussen mijn voornaam.
    Zoals gewoonlijk piep ik al eens in de bar, om al een gedeeltelijke overview te kunnen krijgen van de aanwezige dames. Ook dit keer dus. Meteen begroette Nati mij met een handenzwaai en een brede glimlach. Dani liet enige momenten later zien en voelen dat het ook heel wat familiaarder kan. “Hey ******” zei ze, een dikke knuffel, tongzoenen en uiteraard liet ze ook effe fijntjes weten dat ze me zeker nog een bezoekje zal brengen vandaag :smile:. Wat een geweldige manier van welkom geheten worden.

Net toen ik me omgekleed had liep ik Selena tegen haar zeer bevallige lijf. Selena liet zien dat welkom geheten worden heel exclusief kan. Een paal in de omkleedruimte was dan ook het gevolg. Ik kreeg als het ware de indruk dat ze me gewoon op de banken in de lockerruimte wou nemen. Het was inmiddels dan ook weeral lang geleden (wat is lang?) dat ik haar nog gezien had.
    En dat allemaal op een hongerige maag.
    <O:p
    En dat ik hongerig was, was duidelijk. Ik geloof dat er al wel bijna twee uurtjes om waren tegen dat ik gestopt ben met eten. Natuurlijk niet aan één stuk door en met veel geouwehoer met mede-beren. Wat pistoletjes, wat fruit, enkele pannenkoekjes…. En een espressoke.

In het nachtcafé kreeg ik het gevoel dat wij beren (de weinige die er waren, zeker buiten de Belgische beertjes) gevangen zaten, als een leeuw in een kooi. De dames waren ons continue aan het opserveren. Ze leken allemaal botergeil. Een leeuw is een sterk dier, een ijsbeer eigenlijk ook, maar wij gecultiveerde ijsberen, die niet in ijskoud water durven springen, hadden het steeds wel net iets moeilijker om uit die kattenklauwen van de dames te geraken. Een ervaren ijsbeer lukt daar uiteindelijk natuurlijk toch wel weer in.
    Er waren trouwens een 30 – 40-tal dames aanwezig van ’s middags tot ’s avonds en steeds vrij weinig mannen, ook ’s avonds. Ik heb het nog nooit zo rustig geweten in PHG op een zaterdag(avond).
    Na een sanitaire stop en na mij uit de webben van de vrouwen te hebben bevrijd, ging ik weer de trap af, naar de zitruimte in het nachtcafé. Voor nog een espressoke. Even later stond Selena boven aan de railing. Ik zei nog tegen mijn mede-beren dat het absoluut niet lang zou duren vooraleer ze naar beneden zou komen, mijn richting uit. Dat gebeurde dan ook. Vooraleer ik het wist zat ze naast me. Nog eventjes later zat ze op mijn schoot. Nog wat later lag ze languit over me heen. Hoewel we braaf bleven, deden we toch hoe langer hoe meer ondeugend. Na een uurtje (en enkele keren vragen om toch sneller naar kamer te gaan, sneller dan ik me voorgenomen had ) liep ze richting bar. Ze vond het jammer want ik had haar intussen totaal opgewonden, haar poesje moest geblust worden. Ik wou echter eerst nog in de sauna.
    In tussentijd was Dupke ook gearriveerd en hij was nog maar weinig verbaast van de toestand waarin ik vertoefde. Ook een andere mede-beer (L.) kon op leuk vermaak rekenen. Dani kwam namelijk het nachtcafé binnen op het moment dat ik juist in de armen van Selena verzeild was geraakt. Misschien dacht ze wel “dedju, ik bent te laat” (voor seksenfun). Daar vaarde L. dus goed bij. Dani vleide zich naast hem neer. Zij waren een stuk minder deftig dan het koppeltje daarover (Selena en seksenfun). Een beetje vingeren….<O:p
    Zo gezegd, zo gedaan. Nadat Selena verdwenen was ben ik even later in de sauna geweest. Ik heb nog getwijfeld om in het zwembad te springen maar heb het niet gedaan. Het was vorige keer al vrij fris en toen was het buiten veel warmer. Na een koude douche dan maar weer wat vocht bijgenomen in het nachtcafé.
    Nattie had me al een paar keer trachten te verleiden. Dat is echter niet gelukt. Ik heb zo mijn reden om met haar (voorlopig) niet meer te gaan kameren, ondanks dat mijn vorige (en eerste) sessie met haar super was bevallen (zonder baby verwekt te hebben).
    "Na de financiën geregeld te hebben met Ella ben ik gaan douchen en Nati kwam vragen of ik nu weer helemaal opgefrist was (voor haar)? Omdat ik van Dupke al enkele keren gehoord had dat zij op kamer voortreffelijke service geeft en omdat eerder op de dag ook Laurent74 er weer tevreden van was, zei ik meteen dat ik inderdaad weer fris was, voor haar". Toen ik vandaag onder de douche stond, dacht ik dat er een film afspeelde. Nati probeerde het weer op dezelfde manier :green_smi .
    Even was ik aan het denken (ja, dat lukt me nog, zelfs als ik geil ben ): Letitia en Raluca zijn er niet, wat ik een beetje jammer vond. Ik had ze vorige keer al op mijn to do-lijst geprikt. Maar goed… Selena was nog steeds op mij belust en verscheen niet veel later weer ten tonele. Ze kwam weer bij me zitten en slaagde er deze keer perfect in om mij te overtuigen om naar kamer te gaan. Het was inmiddels bijna half vijf geworden. Ik vond dit het ideale moment om met haar op kamer te gaan. Seksenfun durft bij een dame waarmee het reuze klikt al eens lang op kamer te blijven; nu was het kiezen tussen ten laatste om zeven uur weer van kamer te komen of honger lijden. Na dik twee uur was ik dus terug van kamer. Ondanks het regenweer was het toch BBQ en was het dus niet strikt noodzakelijk om rond half zeven van kamer terug te komen. Maar het kwaad geschiedde reeds . Btw, ik denk dat we het kleinste kamertje van PHG hadden. Ik geloof dat het nummer 12 was, rechttegenover de mannentoiletten.
    Selena had haar avondeten nog maar net op of ze kroop al bij een andere beer. Ik zwansde nog naar haar dat ze me wel erg snel bedroog. Toen die beer (een Franse mede-beer) weer van kamer kwam, deelde hij zeer zeker mijn mening. Hij verwoorde het als: “Elle est chaud”, en een dikke smile op zijn gezicht van contentement. <O:p
    Over de BBQ. Die was lekker en uitgebreid. De dessert op basis van bosvruchten verdiend een extra vermelding. Zeer lekker. Terwijl ik mijn hoofdschotel nog aan het opeten was, vroeg ik aan L. om voor mij ook alvast een potje van die dessert mee te brengen, toen hij voor een tweede keer ging. Geluk dat ik het hem vroeg. Hij bracht zijn en mijn kom, mijn kom was het allerlaatste. Blijkbaar waren de beren unaniem eens dat deze romige bosvruchtendessert een dikke meevaller was.<O:p
    Na het eten was Selena nergens te bespeuren. Druk met werk, zullen we maar zeggen. Dit gaf mij de gelegenheid om wat te gaan small talken met de andere dames. Zin om op kamer te gaan had ik niet meer. Daarvoor was ik te afgemat (geweest op kamer met Selena). Ik heb wel de nodige portie plezier mogen beleven met grappen en grollen, fratsen en ondeugende dingen met de Braziliaanse meiden in PHG, die blijkbaar verzameld hadden.
    Helena, daar zal ik op een andere keer nog wel mee op kamer belanden. Toffe, hete meid. Misschien wil ik Alini haar opperbeste pijpkunsten ook nog wel beleven, vooraleer ze met Brenda (binnen enkele week(jes) naar een Spaanse club trekt. <O:p
    In de latere avond heb ik vooral de tijd doorgebracht in de bar. Selena kwam op een bepaald moment de bar binnen. Net op het moment dat ik de vlucht wou nemen. Er waren immers links en rechts van mij mannen komen zitten. Ik zit liever tussen de vrouwen :smile:. Ze vroeg om in de eenpersoonssofa te gaan zitten. Zij kwam erbij zitten. Na een tijdje zei ze dat ze wat hoofdpijn heeft. Toen bleek dat ze in PHG niets tegen de hoofdpijn hebben, heb ik haar maar een dafalganneke gegeven. Zo moest ze het gekende excuus “vandaag niet schat, ik heb hoofdpijn” later op de avond niet bovenhalen wanneer mannen met haar naar kamer zouden willen trekken.<O:p
    Omdat ik al een beetje kucherig was vandaag, hield ik het niet zo heel ontzettend lang uit in de bar en zocht het nachtcafé terug op. <O:p
    Heel laat hebben we het niet meer gemaakt. Tegen half elf ’s avonds leek PHG wel een verwaarloosde tuin in plaats van de blijde tuin. Ik bedoel maar dat voor een zaterdag er echt niet veel mannen meer aanwezig waren. Het leek wel een club op zondag, een uurtje voor sluitingstijd. Rond elf uur dus weer richting België getrokken na weeral een schitterende dag in PHG, ook al schitterde de zon niet aan een straalblauwe hemel. <O:p
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Afgelopen zaterdag was ze gewoon te bewonderen en te verleiden in PHG!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Donderdag richting saunaclubland vertrokken met Teddy4u met de bedoeling richting Hennef Bernds opnieuw Bernds te proeven, doch al vlug verkeersbericht : geen vrachtverkeer toegelaten in Duitsland wegens feestdag. Tja, heel scenario om in Reuter te overnachten in duigen. Wat nu ? Hup, richting Freude (zie Freude) om dan rond 15 u in PHG te belanden. Onderweg vlug Zeppos en Stijveke om assistentie mbt adresgegevens mee te delen. Dank u wel notoire medewandelaars :wink:! Hierzie mijn bevindingen van mijn eerste phg bezoek (en mijn eerste echte saunaclub bezoek sinds 1 jaar, want Quitje heeft een jaar in Freude en Bernds (fkk) vertoeft :thefinger). Daar aangekomen vind ik de locatie top: geen buren, geen inkijk op parking . De thekefrau was enorm vriendelijk bij de nodige uitleg. Maar Quitje had daar geen oor meer voor want ik was wat overrompeld door de line-up : werkelijk 60 supermeiden met prachtfiguurtje ... , waaronder enkele echte fotomodellen... De club verkend en onmiddellijk een heel goed gevoel van zelf eens opgejaagd wild te zijn ipv van zelf te moeten jagen ...
    De meiden kloegen over te weinig mannen voor de 60 hertjes...
    Een paar Salita's gedronken en Annabelle gespot : mooie afrikaanse uit Spanje : naar de heel nette kamers gegaan en goeie sessie met deze beauty
    gekend
    Wat in de bar vertoeft en genoten van al deze prachtige vrouwen Wat gekeuveld met een prachtig meisje : heel slank, topfiguur, zwart lang haar, doch bij haar mooie glimlach valt het ontbreken van 2 tanden op. Maar anders : werkelijk optic-fick
    Volgende ervaring met meid uit Moldavië : naam ontglipt me : staat veel in entré en had sexy witte lingerie aan - zwart harig licht golvend.
    Lekker eten 's avonds.
    PHG is voor mij een topclub voor wat betreft : hygiëne, een ongelofelijke bezetting van werkelijk prachtvrouwen, uitgebreide keuze drankjes...
    Ik ga zeker terug.

Last Online
    Vandaag @ 19:13
    Discussies
    885
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quitje Bekijk bericht
    Volgende ervaring met meid uit Moldavië : naam ontglipt me : staat veel in entré en had sexy witte lingerie aan - zwart harig licht golvend.
    Lekker eten 's avonds.
    PHG is voor mij een topclub voor wat betreft : hygiëne, een ongelofelijke bezetting van werkelijk prachtvrouwen, uitgebreide keuze drankjes...
    Ik ga zeker terug.
    Dat was denk ik Clara uit Moldavie/Roemenie.

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Gisteren @ 09:11
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Zaterdag weer eens van het goede weer, en al het andere moois, genoten op het terras van Happy Garden.

Een heerlijk relaxed dagje beleefd.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Discussies
    88
    Thanks
    2.539

Standaard

zou ook nog Beatrice kunnen zijn. Doe komt uit Moldavie dacht ik zo....
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    Discussies
    885
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    zou ook nog Beatrice kunnen zijn. Doe komt uit Moldavie dacht ik zo....
    Klopt! Zou ook kunnen, toch denk ik meer aan Clara omdat ze vaak in het wit gekleed is en je haar vaak bij de ingang kan vinden (zit ook vaak in het nachtcafe trouwens!). Maar misschien was het wel Beatrice.

En de dame die quitje beschrijft als:
    Wat gekeuveld met een prachtig meisje : heel slank, topfiguur, zwart lang haar, doch bij haar mooie glimlach valt het ontbreken van 2 tanden op. Maar anders : werkelijk optic-fick
    Dat kunnen er velen geweest zijn. Maar bij het ontbreken van 2 tandjes denk ik bijna onmiddellijk weer aan een Roemeense :D!

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Klopt! Zou ook kunnen, toch denk ik meer aan Clara omdat ze vaak in het wit gekleed is en je haar vaak bij de ingang kan vinden (zit ook vaak in het nachtcafe trouwens!).
    Das war ganz sicher Clara, Beatrice trägt keine weiße Kleidung.
    Dat kunnen er velen geweest zijn. Maar bij het ontbreken van 2 tandjes denk ik bijna onmiddellijk weer aan een Roemeense :D!
    Ich weiß, wer gemeint ist: schlank, groß, dunkle Haare, trägt meist goldene Schuhe - müsste meiner Meinung nach Raluca sein (bin da aber nicht ganz sicher).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Discussies
    885
    Thanks
    4.707

Idee

Ich weiß, wer gemeint ist: schlank, groß, dunkle Haare, trägt meist goldene Schuhe - müsste meiner Meinung nach Raluca sein (bin da aber nicht ganz sicher).
    Dachte ich auch, aber bin mir hier nur 70 procent sicher! Bei Clara 99 procent sicher :D!

Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Clara is het inderdaad. :wink::wink:
    Zojuist zag ik de affiche van Sloggi op de baan. Volgende keer best foto's nemen in pgh om hetzelfde, nog mooiere kontjes te verkrijgen

Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Doch stimmt, ist Raluca.

Last Online
    Gisteren @ 14:02
    Discussies
    117
    Thanks
    1.872

Standaard woensdagavond in happy

Het was gisteren een lekkere warme dag en ik kan er niks aan doen maar tegen de middag begon het aardig op te zetten dat gezwel onder mijn buik.
    Tot mijn grote vreugde kreeg ik een leuk bericht op mijn telefoon waardoor ik als een haas naar huis toe rende de kleren van mijn goddelijk lichaam afscheurde en een sprong onder de douche nam.
    Eerst even die luizenbol van me gewassen en daarna de rest en vooral de kopkaas achter de eikel verwijderd.
    Met veel pijn en moeite lukte het aardig om die kruimeltjes te verwijderen welke zich in de 2 dagen na de laatste pijpbeurt een lekker warm plekje hadden gevonden.
    Mezelf even afgedroogt met een handoek natuurlijk het botte scheermes gepakt,mijn onderkant van het gezicht ingesmeert en de baard eraf gehaald.
    Wat allemaal goed gelukt is zonder enige schade aan dat mooie gezicht toe te brengen.
    Weer wat vodden uit de kast getoverd en mezelf ermee behangen even op de laptop gekeken naar dat spannende programma van ''ïjsberen''.
    Het was weer een breikransje zoals gewoonlijk met Big30 aan het stuur,normaal had hij in happy gezeten doch zijn zak was leeg en hoefde dus niet naar happy.
    Hij vroeg mij of ik in zijn plaats wilde gaan en omdat ik die man niets kan weigeren maar ja gezegd en moest wel de groeten aan flipper doen.
    Afscheid van de chat genomen de boel uitgezet en de daltonmobiel maar ingedoken.
    Dat mobieltje gestart en de strijd met het asfalt maar weer aangegaan.
    Omdat het buiten zo lekker was, rustig vertrokken naar de snelweg met de wasknijper op mijn neus.
    Het scheelde niet veel of deze vieze oude dekhengst had de verkeerde afslag genomen.
    Kon net op tijd het stuur terug draaien anders was ik weer in de gezelligste saunaclub van duitsland beland
    Jullie hebben daar wel eens over horen praten hij ligt dichtbij de a57 in kaarst net over het spoor dan de eerste straat rechts bij de stoplichten en dan de eerst links en aan de rechterkant heb je een pad lopen naar een hek met een belletje eraan.
    Zogauw je op die bel wil drukken gaat het hek open dan nog een flinke deur door en kom je oog in oog te staan met een van de vele schoonheden van livingroom.
    Deze dame vlieg je om de nek en begin meteen met het schoonlikken van je gezicht.
    Deze oude dekhengst had het geluk aan zijn zijde door op de a73 te blijven richting venlo.
    Voor venlo de afslag duitsland gepakt de grens over gereden en dan de 2de afslag genomen en bij het einde van de afslag rechts die rare kronkelige kutweg op waar je niet zo hard mag rijden en waar het snachts op de terugweg zo lekker donker is.
    Alle borden aan de kant van de weg genegeert en met plankgas naar het eerste stoplicht toe daar links afgeslagen en rechtdoor tot het derde stoplicht waar ik rechts afsla naar happy,sla je links af dan kom je bij de villa.
    Dat kronkelige weggetje afgereden tot de kruising daar de weg oversteken en aan de rechterkant de parkeerplaats van happy opgereden.
    Deze keer had ik geluk dat er op het kleine pakeerplaatsje naast happy een plaats vrij was.
    De wagen uitgestapt naar het hek gelopen waar net 4 heren naar binnen gingen en hoefde dus niet aan te bellen maar kon meteen doorlopen.
    Binnen stond janine me al met een lachend gezicht op te wachten en vertelde me even dat het mooiste meisje van duitslandal op me zat te wachten.
    Janine een briefje in de hand gedrukt en ik kreeg meteen als eerste een sleutel plus badjas en handdoek zelf een paar slippers gepakt en op naar kastje nr.100 wat helemaal achteraan rechts boven zat.
    Vlug de vodden in het kastje gegooit badjas en slippers aan daarna de tent even bezichtigt.
    Buiten was de bbq nog aan de gang maar had thuis al gegeten,via het terras de bar ingelopen doch kwam niet verder dan het bankje links van de deur waar mijn schatje zat te wachten met haar vriendin.
    Wat te drinken gepakt de sleutel gehaald en blokhut nr.25 opgezocht waar we ons op een vieze,vette,smerige en geile manier uitgeleefd hebben tot ongeveer half een.
    Ik ben nog op zoek geweest naar flipper maar heb hem niet gezien dus big30 het is niet gelukt.
    Even de sauna in en daarna onder de douche die deze keer lekker warm was,nog een bakje leut gepakt voor in de bar mezelf weer aangekleed afscheid genomen en vlug naar huis.

Last Online
    8 december 2024 @ 09:56
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Kwestie van de dagelijkse werksleur te doorbreken zijn we (Zeppos en mijzelf) dinsdag richting PHG getrokken. We wisten dat Quitje en Teddy daar ook zouden zijn. Rond 11 uur vertrokken en na een probleemloze rit van een kleine 2 uur op geheel galante wijze de parking opgereden.
    Ons ijsberenvel aangetrokken, een ontbijtje genomen en wat bijgebabbeld met onze 2 andere Belgskes. Aan de overloop van de kleedkamers naar het nachtcafé hadden 3 zwartjes strategisch postgevat. 2 van de 3 vond ik te opdringerig, maar een derde(Annabel) kon mij wel bekoren. Douchke, sauna, douchke en the real thing kon nu beginnen:D. Ik had mijn zinnen gezet op Annabel maar het toeval, of is het het lot, maakte dat ik eerst Selena kruiste. Haar onschuldige ogen (sic) en misschien ook al het positieve die ik over haar gelezen had, maakte dat ik verkocht was. 5 minuten later lagen we in bed in een kelderkamer om pas een dikke 2 uren later uit ons hol te komen.
    Na de nodige recuperatietijd was het tijd om een tweede veroveringstocht aan te vatten (alhoewel veroveren, veel moeite moet je ook niet doen).
    Annabel was mijn slachtoffer. Inderdaad ze heeft meer klasse dan haar 2 vriedinnen. Eerst toch een lange tijd in de sofa over koetjes en kalfjes gesproken. Vervolgens naar een blokhut gegaan om onze conversatie verder te zetten. Annabel is een bijzonder mooie en lieve vrouw. Ze kan heerljk PZC, kust met overgave. Het gaat er allemaal wat zachter en tederder aan toe. Als afsluiter van dit mooie uur heb ik mij een heel lekkere massage laten welgevallen.
    Na dit heerlijk uurtje een douchke, sauna, douchke en aanschuiven voor het avondeten. Toen vertelde Zeppos mij dat hij Bettina gezien had. Toen wist ik het al Bettina zou de volgens scalpel aan mijn gordel worden:teuflisch.
    Zo geschiedde dan ook. Na het avondeten zag ik Bettina in de zetel zitten en wenkte haar om bij mij te komen zette. Uiteraard herkende ze mij en knuffelde ze zich in mij armen. Zo heebn we toch een kwartier gezeten en gebabbeld. Naar de kamer nr. 1 gegaan voor wederom een heerlijk uur GFE van hoge kwaliteit.
    Rond 20u45 moe maar tevreden en leeg de terugtocht richting België aangevat.

Conclusie: Een heerlijke lange namiddag genoten, doorspekt met hééérlijke zwarte schoonheden.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Lächeln soms waan je je in het paradijs................ soms ben je in het paradijs.

Het is nu tweede keer dat ik op de PHG PC een berictje tijp, en nog voor ik het kan plaatsen is het verdwenen, nu ja, ik begin gewoon opnieuw.
    Plots kwam mijn agenda leeg, dus stapte ik om 9u30 in de wagen om 2 uur later in PHG binnen te stappen:
    Plots waande ik me in het paradijs. Na een eerste telling en ook een tweede en derde kwam ik tot de vaststelling dat ik de enige ijsbeer was tussen minimum 31 schoonheden.
    Was dat niet van het goede teveel?
    Ik leek wel een Arabier tussen zijn toch wel erg grote harem.
    Honger had ik (nog) niet dus na het douchen maar meteen mijn zinne op Ellen gezet.
    En na het overhandigen van een doosje Belgische „Leonidas“ pralinnes naar een kamer getrokken voor een uur seksplezier.
    We zijn nu de klok van eenen voorbij, mijn maag is niet leeg mee, maar de zaak wel, niet op het vlak van meiden, want ik tel er zelfs enkele meer, maar erlijk is eerlijk 35 lekke4r hertjes voor 5 Ijsberen is wat van het goede teveel. Straks lopen die lieverds nog weg, en zit ik hier alleen.
    Heren Beren jullie weten wat te doen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2009 om 12:44
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Het leven van een ijsbeer gaat niet altijd over roze, maar soms, waant hij zich in het paradijs der lusten.

Vrijdag had ik een zeer drukke agenda af te werken, maar dankzij stakende boeren en ander Europees geweddel kwam die helemaal leeg.
    Het gevolg….. een zee van tijd om naar het Oosten te rijden, neen niet om de “wijzen” te begroeten, wel om het vrolijke schoon te “nemen”.
    Daar ik de laatste tijd blijkbaar een PHG fan ben geworden was het dus die richting die ik uit reed. In Vlaanderen flink gas gegeven en dan ruim ffice:smarttags" /><?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com70 km</st1:metricconverter> door Nederland mooi op mijn teller gepast. Plots dacht ik als dit stuk niet over NL ging was ik 10 minuten vroeger daar, maar wat maken die 10 minuten op een ganse dag, niet zeker, maar ik geef wel graag “gas” op een mooie autostrade. Eens de grens over toch het onderste uit de kan even gehaald, ja even want het is maar een kilometer of 15 en je moet de afslag al nemen.
    Aangekomen aan “de planeet” bleek de parking nog heel erg leeg, nu wetende dat de planeet pas later volloopt toch binnen gegaan omstreeks 11u30.
    En nu was ik echt in het paradijs, 15 meiden in de bar, 10 op het terras en 5 aan de speelautomaten en ik was de enige beer. Wat kan het leven toch mooi zijn. Daar ik thuis flink had ontbeten nog even gewacht om iets tussen de kiezen te steken en maar meteen het moois der tuin gaan bewonderen. Zwarte Patricia “smeergel” wou me meteen strikken maar ik heb haar duidelijk gemaakt dat dit niet ging lukken, ik had die dag geen zin in “zwart” want ik heb zelfs geile Celine gelaten voor wat het was.
    De grote blauwe ogen van Ellen daar had ik wel zin in, ik had de lieve meid een doosje Belgische pralines beloofd en mee gebracht, ook voor Natalie en Rita had ik een doosje bij maar deze 2 dames heb ik die vrijdag niet gezien.
    Ellen was in de wolken met de Belgische lekkernij en ze zou mij voor een uur mee nemen naar dezelfde wolken, of was het dan toch de zevende hemel. Kortom een uur met deze Russin liggen stoeien en er is echt iets in dat Russische drinkwater hoor, die Russinnen hebben een pijp techniek om U tegen te zeggen.
    Een uur later, het was zo iets van 12u45 moe en voldaan van de kamer gekomen en na het afrekenen nog een dikke TZ gekregen en een bedankje voor het “lekkers” schertsend vroeg ik welk lekkers en ze antwoorden “beiden”
    In de zaak waren ondertussen wat meer ijsberen en de dames waren gevlucht van het terras, de zon zat verpakt achter enkele dikke wolken en het was echt frisjes buiten, toch wel jammer van jet weer, ja die dingen heb je niet in de hand.
    Enkele broo<st1:PersonName w:st="on">dj</st1:PersonName>es tot mij genomen en van het welnes gedeelte gebruik gemaakt; mijn mailbox even gecheckt en ondertussen was men aan de pannenkoeken toe.
    Een gierige Duitse kok gaf er maar eentje de man, geen nood dan ga je gewoon even terug. Toen ik een uur later nog eens wou gaan proeven stond de “keuken” leeg. Al het nodige was nog ter plekke maar de bakker was niet meer te bespeuren. Nu ja we komen toch niet om te eten maar om te seksen toch.
    Uiteindelijk wou ik nog een sessie doen maar ik twijfelde met wie, geen zwart dus, daarmee vielen er al een stuk of vijf meiden meteen weg, ik vond mijn draai niet echt, zat daar wat te zitten, en langzaam maar zeker liep het ijsberen aantal op, tot grote tevredenheid van de meiden. Veel Nederlanders hoorde ik, geen Vlamingen, wel een koppel Franstalige landgenoten. Even mijn beste Frans boven gehaald voor een korte babbel, ja Walen die Vlaams spreken, het blijft een uitzondering toch.
    Het werd dus steeds drukker, ook kwamen er een aantal meiden bij, en het werd 16uur, omstreeks die tijd komen meestal Rita en natalie binnen, dus ik wachtte nog even op deze twee toppers maar helaas, vandaag niet dus, voor Natalie gold eerder weer niet.
    Buiten was het ondertussen heel wat gezelligger geworden, daar zat de zon voor veel tussen, af en toe glipte ze achter een overgebleven wolk, maar het bleef lekker warm toch. Hierdoor lagen enkel meiden uitgeteld te zonnen, nu als je ze aansprak waren ze direct springlevend en klaar voor een nieuwe kamersessie, maar ik kon het hen niet aandoen.
    Ik merkte mooie Betina op in de bar maar ja gen zwart vandaag dus.
    Toen ik even later op een zetel aan de sauna zat werd ik langs achteren aangevallen. Een Roemeense schone wiens naam me ontsnapt begon me zowaar een schoudermassage te geven. Net voldoende om het ijs te breken en na wat peptalk en enkele korte TZ zijn we samen op een kamer beland voor een half uur goede seks. Ze TZ lekker het pijpen was me iets te machinaal maar het neuken was van de hoogste veilige kwaliteit. Ze kronkelde haar lichaam zo rond me zoals enkel Mara uit Bernds dat kan. Intens en heerlijk geneukt en na een half uur, voldaan terug naar het nachtcafé getrokken.
    Daar ik zowel Rita als Natalie nog steeds niet opmerkte en er nog steeds geen aanstalten werd gemaakt om het eten op te dienen, heb ik een doosje pralines uit mijn kastje genomen, en ze onder de aanwezige dames verdeeld, Celine was zo verlekkerd da ze een tweede en derde keer kwam, ik heb haar dan maar de rest van het doosje gegeven, het leek wel en kind dat net iets moois van de sint had gekregen.
    Uiteindelijk werd het eten even over zevenen opgediend, kip, kippenbil, broccoli, sla, en spaghetti Bolognaise, nu heb ik destijds in de VS rare dingen gezien, Amerikanen die pasta met ketchup aten, maar wat sommige hier tussen de kiezen werkte sloeg alles. Een bord pasta met daarboven op een klodder saus en dan komt het, daarop broccoli sla tomaat en dan een pollepel mayonaise, of deze combinatie lekker is, daar heb ik toch mijn twijfels over.
    Zelf hiled ik het bij 1/4<SUP>de</SUP> kip (al kon ik evengoed ½ kip krijgen) met sla en aardappeltjes. Nadien nog een bord spaghetti met saus en geraspte parmasaan , zo heb ik het liever toch.
    Het eten was snel uitverkocht, ja normaal want het was ondertussen al echt druk geworden.
    Daar ik wat tijdig thuis wou zijn zo omstreeks 19u40 de zaak verlaten. Voor mij was het een rustige doch aangename dag geweest, en het zal nu echt wat langer duren eer ik terug ga. Volgende saunaclub bezoek zal naar Babilon zijn, ik heb daar nog een kaartje te verzilveren, net als Seksenfun trouwens.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Anwesende Mädels am Freitag, dem 12.6.2009 und/oder Samstag, dem 13.6.2009 (D=Deutschland):

Alini (Brasilien), Angelina (Rumänien), Anna (Rumänien/Spanien), Barbara (Ungarn), Beatrice (Moldawien), Bettina (D/Nigeria), Bianka (Rumänien), Chantal (D), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Delia (Rumänien), Doris (Rumänien), Elena (Brasilien), Ellen (:neu: D/Russland), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Erika (Rumänien), Gina (Marokko), Habibi (Marokko), Henrietta (Ungarn), Jara (Ungarn), Jasmin (D), Julia (Rumänien), Kara (Rumänien), Katja (Ukraine), Kiara (D), Kira (D), Magda (Polen), Maria (Bulgarien), Maria (Rumänien), Maya (Russland), Melanie (Litauen), Moni (Polen), Monika (Rumänien), Natascha (Rumänien), Nicoletta (Rumänien), Patrizia (Nigeria), Patrizia (Polen), Raluka (Rumänien), Rianna (Rumänien), Rita (Russland), Rossanna (Rumänien), Sabrina (D), Samantha (Tschechien), Samira (Ägypten/Tunesien), Sandra ( D), Sandy (Ungarn), Selena (Dominikanische Republik?), Tatjana (Russland), Vera (Rumänien), Viktoria (Ungarn) und Xenia (D/Polen) sowie einige mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Am letzten Freitag (19.6.) zusätzlich gesichtet:

Anka (Polen), Andrea und ihre Cousine Daniela (beide Rumänien) , Dominica (Polen), Evi (Polen), Letizia (D), zwei polnische Freundinnen (vor circa 4 Wochen schon 1x gesehen), diverse neue Mädels. Insgesamt sollen 64 Mädels - davon 8 aus Polen - anwesend gewesen sein.

Last Online
    8 december 2024 @ 09:56
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Het leven van een ijsbeer kan soms hard zijn. Dinsdag de mogelijkheid gehad en uiteraard met beide handen gegrepen om, hoogstwaarschijnlijk de laatste sauna-uitstap voor begin augustus, nog maar eens naar een saunapretpark te gaan. Alleen het vertrekuur was afhankelijk van mijn werkvermogen. Daar het uiteindelijk pas iets na twaalven was eer ik vertrekken kon, waren de keuzemogelijkheden beperkt. Dus..... richting Oedt vertrokken. Daar aangekomen en vastgesteld dat het redelijk rustig, maar toch gezellig was.
    Gauw mijn berevelleke aangetrokken om direct terug uit te doen voor mijn obligate doesjke. Na deze wasbeurt op Selena gebotst en 3 minuten later lagen we al op kamer en dan nog wel voor één uur:D. (details volgen in desbetreffend draadje).
    Na deze fysiek aangename maar toch wel vermoeiende stonde de tijd genomen om te recupereren (zegge en schrijve; sauna, zwembadje, drankje, enz....). Tussen deze heel aangename bezigheden door was mij een eenandere dame van mediteraanse oorsprong opgevallen. Na een tijdje bij haar gaan zitten en ze bleek Céline , denk ik, te heten en Marokkaanse te zijn.
    Op kamer gegaan en de sessie was bevredigend, niet super en niet slecht (details volgen nog in desbetreffend draadje).
    Na een lekkere BBQ was het tijd voor mijn laatste sessie. Daar de 3 (en meer bepaald annabel) African Queens er niet waren was ik een beetje verloren tot ik terug op (ik durf het bijna niet te zeggen) Selena botste. Resultaat was terug een superhete sessie van één uur.

Rond de klok van negenen moe maar tevreden huiswaarts gereden.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stijveke Bekijk bericht
    (ik durf het bijna niet te zeggen) Selena botste. Resultaat was terug een superhete sessie van één uur.
    Straks gaat ze jou nog beu worden :D .
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 juni 2009 om 21:25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten