Vond de screenshots hier best een goed idee na update...
Ik was laatste bij Paradiso die mag er ook wel in als budget club. Ze hebben een sauna en zwembad, had mn post achteraf gezien niet op de beste plaats gezet.
www.paradiso-pulheim.de
Vond de screenshots hier best een goed idee na update...
Ik was laatste bij Paradiso die mag er ook wel in als budget club. Ze hebben een sauna en zwembad, had mn post achteraf gezien niet op de beste plaats gezet.
www.paradiso-pulheim.de
mentholbear (18 januari 2025)
schoolmeester (18 januari 2025)
https://facilmap.org/k1vnNy3jCRmq#6/...%3D%3D%2024292
Hier een actuele kaart!
Badslippers (17 juni 2025),hummer (18 juni 2025),ME262 (17 juni 2025),mentholbear (19 juni 2025),veuxpastedire (17 juni 2025)
mentholbear (19 juni 2025)
Nou, d'r staan een hoop clubs bij die maar zozo zijn. Peaches in Rheinbach : mwoch. Van Goch in goch: zou ik niet speciaal voor naar Goch toe rijden :D. Probleem is wel dat clubs als de club bij vaals, Babylon, Samya, Magnum enzo dezelfde markering hebben als veel mindere clubs.
hummer (18 juni 2025),Husky (17 juni 2025),mentholbear (19 juni 2025),schoolmeester (18 juni 2025)
Inderdaad, zat me gelijk af te vragen welke daarvan de moeite waard zouden zijn om helemaal voor naartoe te reizen. De afgelopen tijd steeds minder zin om zo ver te rijden. Zelfs NRW vind ik soms de rit al vermoeiend.
Mee eens. Lastig in te schatten. Het kost toch aardig wat tijd om alle informatie door te nemen. Die Gogh is lekker dichtbij, maar daarvan lees ik weinig tot geen goeds. Zowiezo een eind Duitsland in rijden doe ik alleen als er een groot aantal dames rondloopt, want de kans op een welgevallig model is dan groter dan wanneer het om een club gaat waar maar 10 dames rondlopen. Dan mis ik misschien wel de kleine kans op een fantastische ervaring, maar hoe meer ik de "odds" in mijn favor kan krijgen des te beter.
Agronymus1 (Gisteren),Husky (19 juni 2025),mentholbear (Gisteren)
Dat hangt soms ook erg af van de line up. In Venus zaten vroeger weliswaar niet veel dames maar dat waren destijds bijna alleen maar slanke dames. 1 van mij wensen, waardoor een keuze dan al snel makkelijker te maken was.
Van Zeus bv staat dan weer bekend om voorspel in de openbare ruimte. Als dat je ding is, dan kan dat weer makkelijker tot een kamer gang leiden.
Andersom kan in een upsell club er een groot aantal dames zitten, maar kan de prijs voor zorgen dat je ongekamerd de tent verlaat.
Agronymus1 (Gisteren),stimpy3 (Gisteren)
Update voor de kaart: volgens google is 'FKK Saunaclub Schwarze Tulpe' in hilfenbach 'permanently closed'.
mentholbear (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)