Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 309
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.616

Standaard

Als ik het goed gezien heb dan is dat geen wegsleepregeling maar een waarschuwingsbord voor gevaar bij hoog water, je staat daar aan de lage kant van het riviertje. Bij daglicht zal ik het nog eens bekijken

Overdag was het hier niet zo druk, voornamelijk Duitsers en de gebruikelijke Nederlandse smeerlappen. Na 9 uur in de avond liep het vol met voornamelijk Turkse Duitsers en nu nog steeds (live vanaf een bankje boven bij de kino) zit de club behoorlijk vol. We amuseren ons nog wel even. LU gevarieerd en voor ieder wat wils. In de middag nog lekker buiten gezeten en rond 18uur met ons bordje kip en rijst en gezonde salade aan één van de picknicktafels gegeten.
    Voetbal heeft hier onder de bezoekers geen prioriteit, de Roemeense dames gaven het na de eerste helft ook op en verspreidden zich weer door het pand.
    Een relaxte dag, morgen weer een dag.

Morgen is al vandaag !
    Zo even de oogjes dicht en dan een stukje naar het westen rijden
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 23 juni 2024 om 02:39 Reden: Vandaag !
    En Garde

2. Onderstaande 11 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 juni 2024),cheasehead (23 juni 2024),Kurt Cobain (23 juni 2024),Lesyeux (23 juni 2024),Liefje (23 juni 2024),Massi ( 3 augustus 2024),mentholbear (25 juni 2024),Partycrasher (23 juni 2024),Toetebel (23 juni 2024),WANDELAAR5 (23 juni 2024),yylover (23 juni 2024)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.616

Standaard

En vanaf het terras aan het heerlijk verwarmde zwembad aan de Nederlands-Duitse grens kan ik bevestigen dat we vannacht tegen zonsopgang bij het parkeerveld het waarschuwingsbord tegen hoogwater zagen staan (het parkeerveld aan de linkerkant van de weg vlak voordat je bij hotel Babylon bent). Verder onbeperkt parkeren en in 5 minuutjes ben je dan bij Finca.
    En Garde

4. Onderstaande 10 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 juni 2024),cheasehead (23 juni 2024),JonnyFontane (23 juni 2024),Liefje (23 juni 2024),Meme Moo (23 juni 2024),mentholbear (25 juni 2024),Sphinx (24 juni 2024),Toetebel (23 juni 2024),WANDELAAR5 (24 juni 2024),Wentelt Eefje (23 juni 2024)

Last Online
    5 mei 2025 @ 08:09
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Ik denk dat ik over een paar weken een bezoekje ga brengen aan Finca, ligt dan immers op mijn route. Iemand recentelijk nog geweest en wat ervaringen om te delen? Het is al een tijdje stil hier ��

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.616

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LangeBeer Bekijk bericht
    Ik denk dat ik over een paar weken een bezoekje ga brengen aan Finca, ligt dan immers op mijn route. Iemand recentelijk nog geweest en wat ervaringen om te delen? Het is al een tijdje stil hier ��
    Ik hoor van diverse ijsberen dat ze nog in Finca zijn geweest de afgelopen maand, maar waarom zij er niet over schrijven weet ik ook niet.
    Misschien om niet al te veel slapende honden wakker te maken..
    Op één of meerdere dagen in het weekend van 16-18 augustus ga ik waarschijnlijk weer een combi bezoek met Finca afleggen. Die lange rooie bestookt met me aanlokkelijke voorstellen
    En Garde

7. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 augustus 2024),Ascari ( 2 augustus 2024),JonnyFontane ( 6 augustus 2024),LangeBeer ( 9 augustus 2024),mentholbear ( 3 augustus 2024),Wentelt Eefje ( 2 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 07:55
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    17 augustus een dagje Finca en op de 18e naar… daarvoor moeten we nog in de glazen bol van de weermannen kijken
    Vandaag naar Finca geweest (verslag volgt)

Gelieve rekening te houden met flink wat wegomleidingen en versperringen richting Finca

meest irritante is de omleiding aan het einde van afrit Dierdorf vanaf de A3
    Je denkt dat je er bijna bent en dan krijg je een omleiding van 6 km om een stuk van 400 meter de overbruggen.

Aan het einde van de afrit kun je niet rechtsaf richting rotonde (die naar Dierdorf leidt).
    Je moet verplicht rechtsaf rijden en dan omleidingsroute U10 volgen, waardoor je uiteindelijk toch op de rotonde uitkomt

terugweg leverde geen problemen op (behalve veel wegwerkzaamheden)

9. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (11 augustus 2024),JonnyFontane (11 augustus 2024),Wentelt Eefje (11 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 22:34
    Discussies
    122
    Thanks
    91

Standaard

FE.JPG

vanKees

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    91

Standaard

Einen Tag nach dem IBF-Treffen ist ein Saunameister vor Ort!

FE.JPG

vanKees

Last Online
    Vandaag @ 07:55
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Finca Erotica 11/8

Gisteren na maanden afwezigheid weer de tocht gemaakt naar Dierdorf.
    Aanvankelijk had ik over 2 weken willen gaan, maar aangezien mijn favoriete dames dan op vakantie zijn, besloten om eerder af te reizen.

Na het nodige fileleed, wegafsluitingen en omleidingen ben ik uiteindelijk om 11:30 aangekomen en betrad na betaling van het happy-hour tarief van € 40 de club.
    Het was op dat tijdstip al flink druk met beren, waarschijnlijk mede doordat er de maandelijkse brunch was.

Ontbijt was dus meer dan uitstekend en ik heb het er dan ook goed van genomen.

Op dat vroege tijdstip waren er ongeveer 10 meiden aanwezig, een aantal dat uiteindelijk zou oplopen tot 25-30 in de avond
    mijn 3 favo’s waren allemaal aanwezig, waarbij gezegd moet worden dat favo 1 inmiddels is getransformeerd van lid van de GMC naar erelid van de DKC.
    Op zich geen belemmering om te kameren, maar haar nukken en gedrag maken dat ze voorlopig effe op de reserve bank mag plaatsnemen en hard haar best moet doen om weer een plaats in het basisteam te verwerven.

Uiteindelijk 4x gekamerd (met 3 verschillende meiden) tot volle tevredenheid
    Helaas gaan 2 van de 3 volgende week op vakantie, net als een stuk of 5-6 van de andere aanwezige dames.

Eten zoals gezegd zeer goed en sauna meer dan voortreffelijk.

ondanks het gedrag van ex-favo 1 kan ik derhalve toch terugkijken op een zeer geslaagde dag.

13. Onderstaande 18 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 augustus 2024),Badslippers (11 augustus 2024),Bluebear (11 augustus 2024),Eddy_V (11 augustus 2024),Firehawk (11 augustus 2024),Flinstone (12 augustus 2024),forgetskinnyletsgetfatty (11 augustus 2024),LangeBeer (12 augustus 2024),Massi (13 augustus 2024),mechelen (11 augustus 2024),MeesterMixer (12 augustus 2024),mentholbear (11 augustus 2024),nick n. (12 augustus 2024),rmjhexe (11 augustus 2024),schoolmeester (11 augustus 2024),VAZKOR (26 augustus 2024),WANDELAAR5 (11 augustus 2024),Wentelt Eefje (11 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 23:36
    Discussies
    142
    Thanks
    6.608

Standaard

Op 17 augustus mijn debuut gemaakt in Dierdorf.
    Eigenlijk hadden we op die dag het ijsberenfeestje gepland, maar door organisatorische redenen ging dit niet door.
    Dit weekend was geblokt in mijn agenda en ik moest wat.
    Samen met Dhr. V, hierna te noemen als E, besloten om de rit naar Dierdorf te maken en zondags naar het zuiden van ons kikkerlandje te gaan.
    Het erotisch etablissement in deze plaats stond al erg lang op mijn verlanglijst om een keer met een bezoek te vereren.
    E kwam mij met zijn elektrische rolstoel ophalen en na een voorspoedige rit met een korte laadpauze arriveerde we rond de klok van twaalf in Dierdorf.
    We hadden geluk er was nog een plaats vrij naast een andere auto met Nederlands kenteken.
    De ontvangst was vriendelijk, en na een ruilhandel, hun geld voor het gebruik en verzorging van, wij de badjassen konden we dit spaans aandoende lustoord de bederf betreden.
    De eerste indruk was goed. Een mooie grote ruimte met als centraal punt de ronde bar. De korte rondleiding die ik kreeg van E was goed.
    Hij liet mij de basisdingen zien, de whirpool, het buffet , de rookruimte, de tuin en de kino.
    Toen wij boven bij de kino waren lag D(hierna te noemen het huislijk) en man oraal te bevredigen. Mijn honger die ik had van de reis werd ineens een stuk minder.
    We besloten toch maar wat te eten. Het ontbijt/lunch buffet is simpel maar goed. Meer heeft een mens niet nodig.
    Na deze lunch de whirlpool opgezocht. Hij was een beetje aan de koele kant. Das een klein minpuntje, maar niet noemenswaardig.
    We raakte aan een praat met een Bulgaar wat een gezellig gesprek opleverde.
    Na ongeveer tien minuten hoorde we hard geschreeuw, wat het precies was weten we niet, maar we denken dat die man die oraal werd bevredigd bij de kino het huislijk bij daglicht zag.
    Volgens E wordt zij niet van geilheid maar is het gewoon lijkvocht wat er uit loopt. Maar genoeg over het huislijk. Ik kon goed mijn ogen de kost geven en de dvp,s goed observeren. Omdat het nog redelijk vroeg was liepen er toch al een dame of 15 rond. Van net 18 en graatmager tot......vul zelf maar in.
    Die lange rooie, echt E zijn type, was er nog niet. Ik had al een mogelijke kandidate ontdekt. Tuurlijk had deze klapekster dit al in de gaten en ze kwam polsen of ik tijd had. Haar vriendelijk gezegd dat ik nog ff zou wachten. Het weer was niet je van het. Dus echt buiten zitten was er niet bij. Ja tussen de buien door.
    Ondertussen liep het tegen vijven en de honger begon langzaam te komen. Terwijl we aan de bar zaten kwam die lange rooie er ook aan en E polste voor een kamertje. Ze wilde eerst eten dus besloten wij dat ook te doen.
    Er was bbq, maar door de weerstomstandigheden werd dit binnen geserveerd. Er was een variatie aan vlees en salades, friet en brood. Al bij al smaakte dit erg goed.
    Even lekker uitbuiken in de whirlpool en sauna. E verdween met die lange rooie naar een kamer.
    Nadat ik gedoucht had liep ik terug richting de bar waarbij ik werd aangesproken door eerder genoemde dame. Of ik nu wel tijd had en zin had.
    Het was een leuke meid om te zien, dus ik met haar naar de kamer. Hier begon het gezeik. Met condoom en neuken 60 euro, zonder condoom met neuken 100 euro voor een half uur. Beffen koste 30 euro extra en zoenen ook. Ik was dus heel snel klaar.
    Pijp me maar met condoom, drie standjes neuken. Het laatste standje was doggy, waarbij ik haar goed hard heb gestoten. Aan haar doen vond ze dit niet erg prettig. Maar ja dat krijg je als eerst van alles belooft en dan begint met upsellen. Ik heb mijn geld net zo goed weg kunnen gooien. Gegokt en verloren zullen we maar zeggen.
    Hoe deze klapekster heet? Geen flauw idee meer.
    Ach ja het kan niet altijd mee zitten.
    E was ondertussen ook terug van zijn kamer en spraken onze dingen door.
    Het werd langzaam aan drukker met dames. Qua heren viel het mee. Ik denk dat er rond een uurtje of 8 ongeveer 30 dames waren en ongeveer 40 heren. Veel dames zaten verveelt voor zich uit te staren. Ik had wat oogcontact met een wat oudere dame en ze kwam naast me zitten. Haar naam was Lisa en zij dat ze half Roemeens half Italiaans was.
    We kletsen wat en er kwam een kamer vraag uit. Ik twijfelde nog maar ze wist me toch over te halen. Op de kamer(Piazza San Marco die met het grote ronde bed) ontpopte deze voluptueuze dame zich tot een waar sexbeest.
    Het werd een goed half uur. Ze pijpte heerlijk en ik moest haar kopfficken. Oftewel keihard in haar bek neuken. Net voordat het moment suprême daar was waarschuwde ik haar dat ik niet haar mond wilde klaarkomen. Maar ze stond erop. Ik betaal hier niets extras voor zei ik haar, maar ze knikte dat het goed was. Tja wie ben ik dan....
    Ik voelde mijn patronen zak borrelen en de lading nakomelingen verdweem met een aardig druk achter in haar mond. Deze proteïne shake verdween ook niet meer in een tissue.
    Dit maakte alles goed na mijn eerste kamer. Ook na de daad bleef ze erg aardig en hadden we nog een leuke babbel samen. Haar bij de kleedkamer de nodige financiën overhandigd en afscheid genomen.
    Omdat het erg rustig was hing er ook weinig sfeer en dit deed E en ik besluiten om ons richting het hotel te gaan waar we zouden overnachten.
    De volgende dag zouden we tijdens onze korte tour du hoer een bezoek brengen aan een erotisch etablissement in zuid Limburg.
    Volgens de navigatie was het toch bijna twee urr rijden en we moesten onderweg ook nog de beruchte PC oppikken in Keulen. Hij was namelijk zaterdag naar magnum gegaan en
    ons tegemoed komen in Keulen om vandaar uit verder te gaan.
    Bij het hotel( A3 hotel) nog wat gegeten(burger king) en twee biertjes gedronken.
    Mijn eerste indruk is goed van deze club. Maar om nou hier maandelijks heen te gaan. Nee ik zou hier maximaal 2a3 x per jaar heen gaan. En dan ook niet alleen liever met een klein groepje zodat je wat aanspraak hebt met elkaar.
    Verder is het een leuke tent die erg leuk is aangekleed. Oke er zit wat achterstallig onderhoud her en der en de matrassen mogen wel eens vervangen worden.
    Tot zover mijn klaagzang. Al bij al was het toch een geslaagd dagje.

15. Onderstaande 29 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 augustus 2024),Ascari (21 augustus 2024),Caracol (21 augustus 2024),donkeywonkey (23 augustus 2024),Eddy_V (22 augustus 2024),Firehawk (21 augustus 2024),forgetskinnyletsgetfatty (21 augustus 2024),Herr Fick (14 december 2024),Husky (21 augustus 2024),ju52 (21 augustus 2024),Kurt Cobain (21 augustus 2024),Liefje (21 augustus 2024),Manbijtkat (21 augustus 2024),Massi (22 augustus 2024),mechelen (21 augustus 2024),mentholbear (22 augustus 2024),nick n. (21 augustus 2024),Partycrasher (22 augustus 2024),Patjax (21 augustus 2024),Picasso 1 (26 augustus 2024),pret (21 augustus 2024),schoolmeester (21 augustus 2024),Shakir (21 augustus 2024),Toetebel (21 augustus 2024),uurtje (21 augustus 2024),VAZKOR (26 augustus 2024),WANDELAAR5 (21 augustus 2024),Wentelt Eefje (21 augustus 2024),yylover (22 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 23:49
    Discussies
    57
    Thanks
    4.658

Standaard

De dag na m'n bezoekje aan Oase (zie daar) nog een stop gemaakt in Dierdorf. Beetje om de tijd te doden. Kwam nog in het happy-hour tijd aan. Na het luxe-geweld van Sharks en Oase voelt Finca toch een beetje aan als een boerenbordeel wat nog niet kan tippen aan die andere twee clubs. Ik ben hier ooit een keer eerder geweest, naar aanleiding van de juichverhalen die er over deze "serviceclub" werden afgestoken, Voor de meeste ijsberen is dit een tent die net iets te ver weg is, zodat je de meest fantastische leuterpraat kunt ophangen over een club als deze --- niemand die het zal factchecken. Anyhow: het was crappy, en het is nog steeds crappy. Prima om even bij te komen van een autorit van 2 uur (waarvan een half uur omdat een domme nederlandse kuitoerist zich weer eens moest laten aanrijden in een baustelle, met z'n fietsjes achterop en z'n "Nur Links" kenteken), maar eeecht niet de moeite waard om hier een speciaal bezoekje voor te maken.

Lineup: misschien 10-15 dames (wat nog best redelijk is voor een club in the middle of nowhere, rond het middaguur). Best aardige lunch (scrambled egss, kaas/ham/kipfilet, worstjes, broodjes). De sapjes waren dan helaas al weer op. D'r liep een best aardig meiske rond, maar meh. Mobiel bereik was nul, dus na anderhalf uur had ik 't wel voor gezien gehouden.

17. Onderstaande 8 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (26 augustus 2024),donkeywonkey (26 augustus 2024),Kurt Cobain (26 augustus 2024),mechelen (26 augustus 2024),mentholbear (26 augustus 2024),schoolmeester (26 augustus 2024),WANDELAAR5 (26 augustus 2024),Wentelt Eefje (26 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.616

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht

Lineup: misschien 10-15 dames (wat nog best redelijk is voor een club in the middle of nowhere, rond het middaguur). Best aardige lunch (scrambled egss, kaas/ham/kipfilet, worstjes, broodjes). De sapjes waren dan helaas al weer op. D'r liep een best aardig meiske rond, maar meh. Mobiel bereik was nul, dus na anderhalf uur had ik 't wel voor gezien gehouden.
    Mobiel bereik was nul? Moest je dan via je mobieltje een afspraak maken?
    Toen wij er waren kon je de dames gewoon aanspreken en tussendoor had ik overigens prima mobiel bereik, zeker in de serre en buiten maar misschien dat via andere providers het bereik minder is, want ik hoorde het ook van een andere ijsbeer dat hij af en toe geen bereik had.

Wat voor een dag was je er?
    Ik ben hier nu 1 keer op vrijdag in paasvakantie geweest en drie keer op een zaterdag. Die vrijdag was niet zo vreemd dat er slechts ca 15-20 dames waren, op de zaterdagen circa 40. Waarschijnlijk meer zelfs want de dames komen verspreid over de dag binnen en als de laatste komen die tot 03-04 uur blijven dan zijn sommigen alweer weg.

Finca is niet te vergelijken met een modern ingerichte club als Oase, die geweldig is in de zomer (met uitzondering van de saaie barzaal en de belachelijke prijzen die sommige dames hanteren en stunners waren het niet eens)
    Finca is een bordeel zoals bordelen ooit bedoeld waren… een donker lustoord met veelal naakt rondlopende dames in diverse soorten en maten. Ook geen stunners, wel een aantal leuk ogende meiden maar daar is de prijs van 50 en sommigen 60 euro all-in per halfuur dan ook naar.
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 26 augustus 2024 om 22:45
    En Garde

19. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty (27 augustus 2024),mentholbear (27 augustus 2024),nick n. (27 augustus 2024),pret (27 augustus 2024),WANDELAAR5 (26 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    57
    Thanks
    4.658

Standaard

Finca lijkt me een prima bordeel voor de locals. Niks mis mee. En je zou d'r ook best eens geluk kunnen hebben met de dames. Zou zomaar kunnen. Maar d'r is een categorie ijsberen die graag van iedere scheet iets bijzonders wil maken. Iedere 10-in-een-dozijn afwerkbeurt bij de ramen is "bijzondere service", omdat ze "zo'n goede relatie hebben met de dames", "zo'n ontzettende stamgast zijn" of ze "veel cadeautjes geven". De categorie beren die zelfs een koude febo-kroket nog kunnen omschrijven als een culinair hoogtepunt wat niemand anders zo heeft meegemaakt. En als coping mechanisme voor hunzelf vind ik dat helemaal prima. Maar het is een beetje sneu voor al die beren die daar intuinen en denken dat koude febokroketten iets bijzonders zijn.

21. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (26 augustus 2024),ju52 (27 augustus 2024),MeesterMixer (27 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Discussies
    299
    Thanks
    32.086

Standaard

Finca lijkt me een prima bordeel voor de locals. Niks mis mee.
    Vond het leuk om Finca eens gezien te hebben, en op zich ook een goeie tussenstop, maar zou er niet speciaal zo ver voor naartoe reizen.

23. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (27 augustus 2024),WANDELAAR5 (27 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    57
    Thanks
    4.658

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Vond het leuk om Finca eens gezien te hebben, en op zich ook een goeie tussenstop, maar zou er niet speciaal zo ver voor naartoe reizen.
    Ik heb ooit eens in PSR met een nederlandse ijsbeer gesproken die zich (door de berichtgeving op fora zoals YBF) het idee in het hoofd had gehaald dat Finca nog mooier en luxer zou zijn dan PSR, en dat hij daarom nog wel eens een speciaal tripje naar Finca wilde maken. En nou misgun ik niemand z'n dromen, maar, ern, de keuze tussen Finca en PSR was wel een heeeeele eenvoudige. Als-ie nou Oase had gezegd

(maar goed, de beste man dacht bij zijn eerste bezoekjes aan saunaclubs ook nog dat het zou helpen qua service om pannekoeksessies af te spreken van 2-3 uur, maar na een keer of wat ontdekte hij dat servicekwaliteit en al dan niet pannekoeken nauwelijks gerelateerd was, en dat-ie alleen maar betaalde om het gekeuvel van een roemeentje aan te horen....)

25. Onderstaande 6 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 augustus 2024),mechelen (27 augustus 2024),MeesterMixer (27 augustus 2024),mentholbear (27 augustus 2024),schoolmeester (27 augustus 2024),WANDELAAR5 (27 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.086

Standaard

Ik heb ooit eens in PSR met een nederlandse ijsbeer gesproken die zich (door de berichtgeving op fora zoals YBF) het idee in het hoofd had gehaald dat Finca nog mooier en luxer zou zijn dan PSR

(maar goed, de beste man dacht bij zijn eerste bezoekjes aan saunaclubs ook nog dat het zou helpen qua service om pannekoeksessies af te spreken van 2-3 uur, maar na een keer of wat ontdekte hij dat servicekwaliteit en al dan niet pannekoeken nauwelijks gerelateerd was, en dat-ie alleen maar betaalde om het gekeuvel van een roemeentje aan te horen....)
    Mooier en luxer kan ik me niet in vinden, maar ik vond wel dat ze een aparte thema voor hun club hadden gebruikt.
    Pech was dat ik em dus op m'n roadtrip richting Frankfurt had en al langs Oase was geweest. Toen vond ik in vergelijking Finca ineens een hoog Efteling gehalte hebben.
    Met op de 1e verdieping die kruipdoorgang ook naar een 'kamer'. Het leek wel de Monkey Town van de saunaclubs
    (Sorry als ik nu wat FE fans op hun teentjes trap, maar verder ben ik een lieve jongen hoor )

LOL, hij was niet de enige. Nu was het niet bepaald pannenkoeken, maar in het begin van mijn wandelcarriere in het SKW dacht ik ook dat als ik gelijk een uur afspreek, dat de sfeer, service vast altijd wat beter zou zijn als dat ik voor het minimale van 20 minuten zou kiezen.
    Onnozole ikke

27. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Flinstone (29 augustus 2024),MeesterMixer (28 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 08:54
    Discussies
    14
    Thanks
    809

Standaard

Finca is idd een soort mini Oase........niet zo lang geleden hadden ze zelfs nog hetzelfde meubilair, inrichting, etc. Finca is wel wat gemoedelijker en dichterbij (minder ver weg) en minder toeristen (Oase zat altijd vol met Amerikanen, etc, als er een Messe in Frankfurt was al helemaal). Helaas is in beide clubs het "standaard service niveau" enorm aan inflatie onder hevig, zoals in veel Duitse clubs helaas.......

29. Onderstaande 3 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (28 augustus 2024),mentholbear (28 augustus 2024),WANDELAAR5 (28 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.086

Standaard

Behalve speelt ook de nieuwe p6 wet sinds 2016 parten aan het wilde westen gebeuren bij de Duitse saunaclubs. Dvp zijn zelfstandige onderneemsters geworden en de clubs mogen bepaalde huisregels niet meer hanteren.

31. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (28 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    91

Standaard

Behalve speelt ook de nieuwe p6 wet sinds 2016 .
    Juli 2017, nur der Genauigkeit wegen.

vanKees

Last Online
    Vandaag @ 08:54
    Discussies
    14
    Thanks
    809

Standaard

Behalve speelt ook de nieuwe p6 wet sinds 2016 parten aan het wilde westen gebeuren bij de Duitse saunaclubs. Dvp zijn zelfstandige onderneemsters geworden en de clubs mogen bepaalde huisregels niet meer hanteren.
    Ja, dat is idd de officiele wetgeving.........vraag maar eens aan een willekeurige RTC bezoeker (of manager ter plaatste) hoe het er daar aan toe gaat

34. Onderstaande 2 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (29 augustus 2024),WANDELAAR5 (29 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Discussies
    239
    Thanks
    13.680

Standaard

Weer zo'n onduidelijk geformuleerd bericht. Slechts twee zinnen die uitblinken in vaag taalgebruik en alleen maar vragen en onduidelijkheid oproepen.

"Behalve speelt ook". Na behalve dient een situatie te staan. Bijvoorbeeld: "Behalve de stijgende entreeprijzen speelt ook die nieuwe p6 wet sinds 2017 een rol bij [...etc]" ?
    "speelt parten"? Of bedoel je, draagt bij aan?
    "Wilde westen gebeuren"? wat moet ik me voorstellen bij "het wilde westen gebeuren bij de Duitse saunaclubs"?
    Kortom, uiterst kromme zinnen.

Dan:
    Welke huisregels mogen clubs niet meer hanteren? En wat heeft dat met zelfstandige onderneemsters te maken? Huisregels gelden voor iedereen en niet alleen voor vrouwelijke ondernemers. Alle bezoekers van saunaclubs zijn gasten en de huisregels gelden voor alle gasten.

36. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (29 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 21:51
    Discussies
    119
    Thanks
    20.836

Standaard

Ik zal het Mentholiaans wel even voor je verklaren BS. De huisregel die niet meer gehanteerd mag worden is het bepalen van een vaste prijs zoals vroeger in GT gebeurde. En ik heb ook mijn twijfels of de dames in Living Room vlak voor de sluiting zelf onderling hadden besloten de kamerprijzen te verlagen toen de entreeprijs van de club verhoogd werd. Toch is het wel degelijk in het belang van de dames onderling een vaste prijs af te spreken zodat je meer bezoekers trekt. Dat toont bijvoorbeeld Golden Gate wel aan, waar de wild west prijzen van de dames grote aantallen mannen heeft weg gejaagd uit 1 van de mooiste clubs met verreweg de mooiste tuin in de buurt. En ook LeGrand wil maar niet gaan lopen door de upselling van de dames, ondanks dat het vlakbij de Randstad en Antwerpen ligt. Terwijl clubs waar die onderlinge afspraken goed werken zoals AcapulcoGold en Penelope uit hun voegen barsten en in Venus Hamminkeln vaak een tekort aan dames is. Zelfs Babylon met de hogere prijzen en het matige eten zit weer in de lift.

38. Onderstaande 6 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (29 augustus 2024),Badslippers (30 augustus 2024),ju52 (30 augustus 2024),Kurt Cobain (29 augustus 2024),mentholbear (29 augustus 2024),Shakir (29 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    57
    Thanks
    4.658

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Welke huisregels mogen clubs niet meer hanteren? En wat heeft dat met zelfstandige onderneemsters te maken? Huisregels gelden voor iedereen en niet alleen voor vrouwelijke ondernemers. Alle bezoekers van saunaclubs zijn gasten en de huisregels gelden voor alle gasten.

Erm, ik denk dat als je als ijsbeer een kamer wilt huren om samen met een andere ijsbeer van bil te gaan (dan wel, als je daar als ijsbeer jezelf aanmeldt om gezellige gaysex aan te bieden) je toch heel raar aangekeken wordt. Sowieso heb je al dat er voor mannen en vrouwen andere tarieven gelden.

(ik vermoed trouwens dat als je naar de rechter zou stappen om 'het vrouwentarief' gerekend te willen krijgen je daar best nog wel eens in zou kunnen slagen -- consequentie is natuurlijk wel dat je jezelf moet registeren als meneer van plezier voor je wordt binnengelaten )

40. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (12 september 2024)

Last Online
    Vandaag @ 16:06
    Discussies
    104
    Thanks
    2.110

Standaard

Boppard revisited: dagje Finca Erotica
    29 AUGUSTUS 2024

Ik bezocht Finca Erotica gedurende mijn vakantie in Duitsland (…) De dag voorgaand aan mijn bezoek was ik in Boppard, een stad aan de Rein voor een best stevige wandeling. Deze wandeling bevatte steile beklimmingen van 2 hoge heuvels. Luie beren kunnen de kabelbaan gebruiken om de top van de eerste en moeilijkste van de twee te bereiken maar ik torste de medelijdende blikken van de gebruikers ervan die boven mijn hoofd heen en teruggingen door te voet te gaan. Wie de Mittelrein heeft bezocht weet dat dit een zeer mooie streek is met bossen, wijnvelden en talloze mooie huizen en kastelen en Finca Erotica is maar een dik uur rijden daarvandaan, dus na de wandeling kan je er uitrusten. Ik was na bijna 20km bekaf dus dat was geen optie meer: ik ging de dag erop om er een ganse dag te verblijven. De hoogtekaart gaf echter al een mooie suggestie mee met waar ik in Finca mee te maken zou hebben :p

Al bij al als je Finca Erotica bezoekt kan je er een lang weekend van maken en het bezoek combineren met een wandeling aan de Middenrijn. Het maakt dit bezoek tot een mooie weekendtrip.

1) FAZIT
    1) Negatief
    - Damesprijs hoger uitgevallen dan voorzien, what’s new

2) Neutraal
    - Buffet

3) Positief
    - Wellness, faciliteiten, bar, interieurvormgeving
    - Supergoed weer
    - Voldoende mooie dames aanwezig (niet gans de dag)

2) Kamergangen en overall service

=> KRISTINA – SESSIE MET DE VROLIJKSTE DIKTIET

3) CLUBERVARING

Vanuit mijn AirBnB nabij Kastellaun, vanwaar ik een goede uitvalsbasis heb om te wandelen aan Moezel en Rijn, is deze club in 1u10’ te bereiken. Ik had al reeds gemiddeld 15km daags gewandeld in de streek en het was tijd voor een time-off en waar kan dat beter dan in een saunaclub in de buurt? ‘In de buurt’ is wel nog een dik uur verder maar in vergelijking met de afstand dat ik anders rij van thuis uit is dat dichtbij. Finca zou meer dan 4 uur rijden zijn als ik van mijn woonplek zou vertrekken. Het is op een paar dagen na 3 jaar geleden dat ik hier nog geweest was, toen zat ik niet ver van de plaats waar ik daags voordien heb gewandeld en was het geen hoogvlieger door Corona. Tijd dus voor een nieuw bezoek!

Ik kwam rond 14u binnen en werd vriendelijk ontvangen door een heer die me de handdoek + bademantel gaf en naar mijn slippermaat vroeg in ruil voor mijn 60€. Ik was vergeten hoe onhandig hun L-Vormige kastjes zijn: eentje onderaan is hier eerder een voordeel. Hij kwam nog na met een armbandje dat hij vergeten omdoen is. Ik heb me gedoucht en deze zijn heel goed. In mijn airBnB kon ik enkel een bad nemen, de douche had geen ophanging. Mijn volgende plek is nog erger dus Finca’s fijne douches waren meer dan welkom! Ik had m’n eigen douchegel en shampoo mee. Daarna ging ik een rondje maken. Nog weinig dames in de vroege namiddag en een aantal waren me te oud aan hun uiterlijk te zien. Later zou dat nog gecompenseerd worden met voldoende mooi uitziende mokkels.

Wie mijn 2 cents verslagen van mijn Keulentour in Juli las, weet dat ik gemengde gevoelens heb over het clubleven anno 2024 en een poging doe mijn verwachtingen ernstig bij te stellen en zo een balans te vinden. Ik zag nog genoeg optisch mooie dames waar je je kruid aan kan verschieten à 60€ als je even al de extra eisen aan de kant zet. Dat kan echter wel eens de moeilijkheid blijken als net dat extra nodig is om lekker klaar te komen en om dit als een geslaagde kamergang te beschouwen! Ook voor mij is dat het geval. Daar gaat de poging om al content te zijn met basisservice of wat er nog van rest. De dames waren allemaal in lingerie want Donderdag is de dag dat ze niet naakt rondlopen. Ik blijf erbij dat Babylon dat best ook kan overwegen om zo’n dag in te voeren, het gebeurt wel op party‘s zoals ik vorig jaar in December al zag en dat beviel me best.

b) Algemene sfeer:
    De sfeer was gemoedelijk en relaxed, een mooie warme zomerdag. Hier in Finca kan het dus zonder dat het zo doods en tevens gespannen wordt zoals ik dat laatst in Babylon had meegemaakt. Hier hangt een paradijselijke rust en is er die zweem van erotische spanning dat ik in Elsdorf zo heb gemist laatst.

c) Line-up:
    Toen ik rond 14u aankwam waren er niet zoveel dames, enkele oudere dames hingen aan de bar en dat deed me wat vrezen dat dit weer niks zou worden. Die vrees bleek ongegrond, later kwamen er meer aantrekkelijke slanke schoonheden bij.

Ik werd later op de avond in de Jacuzzi begroet door een Thaïse: helaas ben ik niet met haar op kamer geweest, ik twijfelde te lang en ze was weg toen ik dacht of ik het misschien zou wagen, al was m’n budget al meer dan besteed aan 2 sessies met Kristina die dag. Die Thaïse bleef rustig liggen op haar relaxstoel achter de jacuzzi vanwaar ze me aldoor glimlachend zat te beloeren terwijl ik erin zat te bubbelen. Heb ik moeten gaan?

Kristina was da seksbom par excellence voor mij die dag. De dame ziet er in haar gezicht misschien iets ouder uit, meer dan 32 kon ze ook niet zijn. Haar mooie fysiek, haar grote (gepimpte) tieten en haar vrolijke aard trokken me aan. Ze animeerde schitterend en ze gebruikt haar grote borsten als wapenfeit in haar verleidingsspel. Toen ik aan het verder koude zwembad, warmde en geilde ze me op met maar ogen vol deugnieterij, deed haar BH af en legde haar grote zachte borsten op mijn pik en wreef ermee in het rond. Ze kwam hoger en zwaaide ze voor mij en legde haar borsten op mijn borst en keek me vrolijk aan. Er was best wel een klik en ik was toch al erg geil dus waarom niet. We wilden een kamer met airco maar die bleek bezet. We namen dan maar de kamer ernaast en die bleek helaas nogal duf, warm. Er ontspon zich een half uur in het paradijs en die beleving werd later die dag nog eens herhaald en in de kamer die we hebben wilden. Zalige dame die heel goed meeging in mijn wensen maar de prijs was er ook naar :/ Dat zal natuurlijk het moeilijkst te wennen zijn. Ik droom nog na van haar dus het moest wel goed zijn al kan ook zij nog niet aan mijn nieuwe favoriete dame in FKK Amari tippen met de grote dikke natuurlijke borsten.

=> KRISTINA – SESSIE MET DE VROLIJKSTE DIKTIET

Het werd het drukst qua dames in de vooravond, toen ik rond 22u vertrok, was het weer erg rustig in de club.

d) Drukte beren:
    Viel mee qua drukte. Meeste in de avond, tegen 21u werd het weer stiller.

e) Club interieur en veranderingen:
    * Club algemeen: ik heb een veel betere tijd gehad dan 3 jaar terug met de corona.
    * Geen veranderingen qua interieur, de Romeinse stijl past in mijn vakantiethema waar ik ook Trier en omgeving had bezocht.
    * Wellness: uitstekend! Jacuzzi goed warm, je hebt uitzicht op de club en sauna goed heet. Zwembad onverwarmd en heb ik niet gebruikt.
    * Bar: vriendelijke bediening
    * Eten: een voldoende aanbod in groente, vlees was me minder bevallen (kip) en werd niet erg vlug aangevuld. Ik ben geen gemakkelijke in mijn vleesconsumptie en laat dat makkelijker links liggen.

4) Slotconclusie van de clubdag

Op het einde nog eens de jacuzzi in waar een oude Duitse beer naar de porno keek waar de dames in alle gaatjes werden gevuld en vroeg zich vertwijfeld af hoe die dat allemaal volhouden, het had iets onmogelijks. Ik nam afscheid en ging me douchen en omkleden. De theke vroeg of alles in orde was: dat was het zeker! Ik heb nog een kortingskaart gekregen, helaas kan ik daar niks mee, het is te ver om er al zo snel weer te keren. Ik reed in het donker naar mijn AirBnB, diverse omleidingen trotserend dromend van Kristina’s mooie gebruinde lichaam, haar appelblauwzeegroene ogen, de strelingen van haar lichaam en de massage van haar mooie grote borsten. Vazkor heeft 2 maal de hoge heuvels van de Middenrein weten te trotseren en vond dat dit het mooiste deel van de vakantie was geweest.

Laatst gewijzigd door VAZKOR; 11 september 2024 om 21:49
    De zwarte wolf

42. Onderstaande 19 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer ( 4 oktober 2024),donkeywonkey ( 6 oktober 2024),Eddy_V (12 september 2024),Flinstone (13 september 2024),forgetskinnyletsgetfatty (11 september 2024),Gustomass ( 6 oktober 2024),Herr Fick (14 december 2024),JonnyFontane (12 september 2024),ju52 (12 september 2024),Kurt Cobain (12 september 2024),mechelen (12 september 2024),mentholbear ( 8 oktober 2024),nick n. (12 september 2024),noglangnietuitgewandeld (12 september 2024),Paul1968 (13 september 2024),schoolmeester (12 september 2024),Shakir (12 september 2024),WANDELAAR5 (12 september 2024),Wentelt Eefje (11 september 2024)

Last Online
    14 april 2025 @ 07:45
    Discussies
    59
    Thanks
    1.680

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    En.....? Doen vrijwel alle meiden hier idd aan TZ en milieuvriendelijk pijpen (zoals in Elsdorf gelukkig nog steeds het geval is)?
    Alhoewel een meid deze standaard met 100 en haar standaard met de standaard 60 euro wou beloond zien.
    Ze deed minimaal 3 kamers per uur, de meeste ijsberen kozen standaard blijkbaar voor haar standaard.

44. Onderstaande 4 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

LangeBeer ( 7 oktober 2024),MeesterMixer ( 7 oktober 2024),mentholbear ( 6 oktober 2024),WANDELAAR5 ( 6 oktober 2024)

Last Online
    5 mei 2025 @ 08:09
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Afgelopen donderdag 03/10 in Dierdorf geweest. Ik kwam er onderweg naartoe achter dat het een Duitse feestdag was en bij aankomst om 12:30 zag de parkeerplaats er al goed gevoeld uit.
    HH tarief betaald met badjas en binnen was het inderdaad gezellig druk en de DVP’s waren redelijk vertegenwoordigd en kwamen ook mondjes maat binnengedruppeld.
    Eten-/ buffet was niet heel veel meer van over maar toch even een broodje met wat ei en spek kunnen scoren alvorens ik gebruik heb gemaakt van de jacuzzi en de sauna.
    Erna me even aan de bar gezet en werd een aantal maal door wat DVP’s benaderd voor een leuk gesprekje. Niet mee gekamerd, niet mijn types.
    Naarmate het later werd kwamen er meer DVP’s en ijsberen, maar bleef wel gezellig druk. Het viel me op een gegeven moment op dat veel dames bezet waren doordat het rookgedeelte leeg was en op een enkeling na geen dame meer te spotten was.
    Na nog een rondje jacuzzi zag ik op een gegeven moment een nieuwe dame welke direct mijn aandacht had. Ze was lang, leuk gezichtje met schattig brilletje en een leuk uitdagend jurkje aan.
    Ze ging aan de bar zitten voor een koffie en besloot een gesprekje met haar aan te knopen. Haar naam moet ik helaas schuldig blijven maar ze gaf aan dat ze 20 jaar was en uit Roemenie kwam, waar ze studeerde. Enfin, ze had zonder verdere pre-sales mijn volledige aandacht en we gaven beide aan een kamer te zien zitten, zodra ze haar koffie had kunnen nuttigen, ze begon immers net.
    Heb een half uur gedaan en milieuvriendelijk pijpen waarna het rubberen zakje snel vol was…maar je merkte dat ze nog niet zolang in het vak zat, en dit volgens mij ook niet haar ding was…..
    Ondanks dat het een enorm leuke dame was, qua gesprek, uiterlijk en basis service, zal herhaling er niet snel inzitten met haar.

Wat betreft de club, leuke locatie en prima personeel! Heb me prima vermaakt. Op naar een volgende keer. Al zal dat door de reistijd nog even duren.
    Laatst gewijzigd door LangeBeer; 7 oktober 2024 om 13:32

46. Onderstaande 7 leden hebben LangeBeer bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty ( 7 oktober 2024),MeesterMixer ( 7 oktober 2024),mentholbear ( 9 oktober 2024),nick n. ( 7 oktober 2024),pret ( 9 oktober 2024),Wentelt Eefje ( 8 oktober 2024),yylover ( 7 oktober 2024)

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten