Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 35 van 40 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 851 t/m 875 van 996
    Last Online
    10 mei 2025 @ 08:15
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Ich habe heute 40 Euro verbrannt. Warum auch immer, bin ich heute im LR gewesen - es geht weiter abwärts. Kurz nach 18 Uhr geklingelt - einmal, zweimal, dreimal - keiner machte auf. Kein Wunder, es gibt kaum Personal. Irgendwann ging die Tür auf, weil eine der Dienstleisterinnen mal aufmachte. Irgendwann tauchte ein breiter Mann mit Goldkette und Bart auf, wusste auch von der Codewort Aktion - hatte aber keine Ahnung wie hoch dann der Eintritt wäre. Ich gab ihm die 40 Euro. Dafür bekam ich dann irgendwann von einer ehemaligen Dienstleiterin einen Bademantel. Der Mann war schon wieder im Büro verschwunden.
    In der Bar dann die große Ernüchterung. Noch mehr dunkle Vorhänge, kein Personal, keine Frauen. Draußen wurde gegrillt - auch dort: Männer, keine Frauen. Bodo hatte ein paar Würstchen aufm Grill - immerhin. Ein paar nette alte Bekannte getroffen, so konnte ich mich wenigstens unterhalten.
    Die erste Toilette war defekt, bei der zweiten hatte ich dann den Türgriff in der Hand. Super. Hin und wieder tauchten später auch mal Frauen auf - wirklich buchbar war für mich keine. Die Stimmung und die Atmoshäre waren insgesamt schlecht - die Frauen zockten meist am Handy. Die Musik war nicht nur zu laut, sondern auch schrecklich. Elektro-Techno...völlig unpassend.
    Die Sauna war an, aber dunkel (kein Licht). Ansonsten ist auch vieles kaputt, unfertig oder ungemütlich.
    Ich sehe wirklich gar keinen Grund, diesen Club zu besuchen - das Essen ist auch keine 40/50/60 Euro wert. In diesem Zustand geben ich dem Club nur noch wenige Wochen - die restlichen Frauen werden sicher auch nicht mehr lange bleiben. Die wirkten auch nicht gerade zufrieden.
    Ich bin erstmal raus. Sagt mir, wenn sich was zum Guten ändern. Ein Trauerspiel!

2. Onderstaande 21 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 mei 2024),aquarius (30 mei 2024),Bluebear (27 mei 2024),Eddy_V (27 mei 2024),fingerprint68 (27 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty (27 mei 2024),Herr Fick (27 mei 2024),Husky (26 mei 2024),ju52 (27 mei 2024),Kurt Cobain (26 mei 2024),Kwakje (27 mei 2024),Liefje (27 mei 2024),mentholbear (27 mei 2024),mynasch (26 mei 2024),Patjax (26 mei 2024),pret (26 mei 2024),schoolmeester (27 mei 2024),stimpy3 (28 mei 2024),Ties85 (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024),Wentelt Eefje (26 mei 2024)

Last Online
    1 mei 2025 @ 06:59
    Discussies
    2
    Thanks
    68

Standaard

Op basis van bovenstaande info zal ik best mijn gepland bezoek aanstaande donderdag verleggen... ? Iemand tips van betere alternatieven tussen Düsseldorf en Mochengladbach op een donderdagnamiddag/avond ? btw, Elsdorf staat al op mijn actielijst voor vrijdag.

Last Online
    Gisteren @ 19:17
    Discussies
    128
    Thanks
    16.473

Standaard

Acapulco Gold in Ratingen.

Last Online
    Gisteren @ 13:57
    Discussies
    32
    Thanks
    4.183

Standaard

Mischien wel beter, want anders sta je voor een gesloten deur
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

6. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024)

Last Online
    5 november 2024 @ 12:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Ik kan het bericht van Beron helaas bevestigen maar dan van toepassing op de woensdag avond. Nu dus de deur dicht vanwege waterschade volgens hun website……..
    Ben benieuwd. Het is de Zwitsers die er achter zouden zitten in 2 a 3 maanden tijd niet gelukt een monteur te vinden om het koffiezetapparaat te repareren en na een jaar aankloten weten ze nog steeds niet hoe men een lamp ophangt (restaurant) of fatsoenlijk een haakje voor een badjas bevestigd

8. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (27 mei 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

LIEF

Een eeuwigheid geleden lijkt het wel, bleek op de 6e van de 4e elders een favorietje niet te zijn komen opdagen. Waar kon Mentholbear dan naar uitwijken?
    Gambabear riep gelijk Living Room!!
    Hoho, dacht Variatiebear, daar waren we vorige week al geweest. En de regel was niet 2x achter mekaar dezelfde club.
    Ja maar weet je nog, de vorige keer kon je er onbeperkt zelf gamba's opscheppen uit de voederbakken viel Veelvraatbear bij.
    Zelfs Dementholbear knikte mee. Ja zelfs ik kan me dat heugelijke moment nog herinneren.
    Bovendien, dacht Dagobear, je weet nooit hoe lang die extra voordelige entree met geheime code blijft bestaan. Straks met de zomer wanneer het zwembad eindelijk voor de meesten lekker is om in te duiken en de ligstoeltjes allemaal bezet zijn, zal dat vast en zeker zijn verdwenen.
    Hmmm, Variatiebear vond wel dat ze allemaal goeie punten hadden. Bovendie was Antonia met vakantie en dat zou de kans geven om andere sappige bronnen te ontdekken.
    Daar had Dorstigebear wel oren naar. In koor riep iedereen op naar Kaarst!

Dagobear moest onderweg nog een stop maken langs een tankstelle om voordelig de rammelbak vol te gooien met zwart goud.
    En iets na openingstijd kwamen we aan en konden met de geheime code Berlin voor 40 euro binnen komen. Extra voordeel op de maan- en dinsdagen is dat bier inbegrepen. Dat kan me gestolen worden, want het andere voordeel (in ons geval althans) is dat er ook gamba's op het menu staan.
    In de kelder bleek dat de masseuse ook dienst deed als schoonmaakster, aangezien ze de vloer aan het vegen was. In eerste instantie herkende ze me niet. Maar toen ik vroeg hoe haar hart ging en dezelfde kloppende beweging op m'n borst maakte zag ik de blik van herkenning en slaakte ze een vreugde kreetje en moest ze lachen. Ik zei haar gelijk dat ik straks weer in de Mentholcave te vinden zou zijn, dus niet weer schikken. Op haar beurt liet ze zien dat ze het knuffeltje van vorige week nog had. Leuk om te zien als iemand een presentje daadwerkelijk leuk vindt.

Eenmaal opgefrist en omgekleed de bar in voor een sapje. Nee, niet uit de kuttap, maar uit de pak/fles. Daar werd Presentjesbear gelijk gemolesteerd door miss Never Enough. Terwijl ik voor haar stond ging ze met een hand langs mijn arm, over m'n schouder, naar m'n rug. Ik dacht heel even dat ze zin in me had. Maar nee, haar hand voelde of ik m'n rugzak op had. Helaas jongedame, zowel Santa Claus als de Paashaas waren niet mee. Dus Dus geen cadeautjes voor iedereen. Alleen dissociatief-persoonlijkheid-gestoorde-bear was er vandaag. En geen van de aanwezigen valt op niet-slanke dames.

Dus de teleurgestelde troelalala achter gelaten en met m'n drinken het restaurant in de voederbakken inspecteren. D'r was tot m'n verbazing gebakken spek en ei te vinden. Omdat Veelvraatbear onderweg al een tussenstop bij de Mc Donalds had gemaakt, alleen een Donut genomen en op een stukje bacon zitten knabbelen.
    Erna in de lokale Mentholcave gaan liggen uitbuiken. Ik had de ruimte weer lekker verduisterd. Voor optimale rust.
    Een poosje later kwam de masseuse kwam er pols hoogte nemen. Ze zag me liggen en Ik zwaaide naar haar. Lief van haar dat ze de deur dicht deed net toen er een poetsjongen langs liep. Die zei dat die deur open hoorde te zijn. Ze zei dat iemand er ligt te slapen en dat ze em daarom dicht deed. Erg lief van d'r.

Na een dutje nog even genoten van wat sauna rondjes. Met m'n ingebouwde thermometer, oftewel m'n grote teen, kwam ik er achter dat ook nu het water me nog te fris is, ondanks dat het zonnetje scheen. Later op de dag werd het bewolkt en liet het zonnetje zich niet meer zien.
    Bronzenbear vond dat wel jammer, om niet lekker even te kunnen bruinen, maar het is wat het is.
    Na een middag hapje van wat worst en pasta me weer teruggetrokken in de wellness. Saunarondjes en tukkies wisselden zich af. Tussendoor nog het verslagje van vorige week afgemaakt en gepost. Een mede beer was hier zeer verbaasd over en vroeg zich af of het zo saai was in de bar.
    What can I say, introvertbear vermaakt zich liever ergens relaxt met een e-reader of mobieltje dan dat ie het gekwebbel van de tantes boven moet aanhoren.
    Bovendien zijn voor autistbear de geluidprikkels van de veels te luide muziek in de kino wat te veel van het goeie.
    Het zal trouwens vast niet de 1e keer zijn geweest, want waarschijnlijk zal ik vast ook wel eens in Happy een verslagje hebben geschreven van de vorige dag in Happy

Enfin, in de ochtend waren er circa 4 dames en 2 heren. 1 Latina dame was een optie, maar ik wilde even aanzien wat de dag nog meer zou brengen. Gelukkig groeide het aantal dames uit naar 15 en 6 heren. Het was dus een behoorlijke rustige dag.
    1 Van de nieuwkomers kwam naar me toe. Een blondine die een beetje koeltjes overkwam. Desondanks kon ik m'n dorst proberen te lessen, dus de gok gewaagd op een kamertje en tot mijn verbazing lukte dat uitzonderlijk goed. Er werd intens beademend.
    En het is dat ik ivm een aanstaande reis geen risico's wilde nemen, maar ze zou anders zeker het befaamde GOSC keurmerk gekregen hebben.
    Presentjesbeer mocht het afrekenen op zich nemen, aangezien een tevreden kamergang beloond moest worden met nog een kleinigheidje aan toe.

Erna lekker opgefrist en de gamba's wezen inspecteren. Ik vreesde in eerste instantie de hond in de pot te hebben gevonden, aangezien alle bakken geen garnalen bevatten. En alhoewel hond in China op het menu staat, prefereer ik toch liever gamba's
    Wat bleek, gamba's werden die dag weer vers voor je klaar gemaakt.
    Mogelijk hebben ze hun lesjes geleerd dat Opschepbeer z'n eigen grotere pollepel onder de badjas heeft zitten, waar ie extra grote porties mee kan opscheppen
    Doch we mochten niet klagen, want de kok zorgde voor royale porties. En eerlijk gezegd, zijn die vers bereide gamba's groter en smaken ook beter.
    Lekker van gesmuld met wat pasta erbij.

Na wat saunarondjes en een dutje voor vertrek, kon ik de verleiding niet weerstaan om voor nog een portie salade met gamba's te gaan. Die werden wederom vers bereid. Echt een troef om dit 'gezelschap' aan beren naar de club te lokken.
    Als ze deze prijzen weten aan te houden met zomers weer, dan ben je werkelijk spekkoper.
    Ik vernam dat er helaas al wat veranderingen gaande zijn. Hopelijk verliest de tent niet te veel van al het goedst wat ze opgebouwd hebben...

P.S. Mijn hemel. Ik dacht m'n verslagje zo wel te kunnen plaatsen. Want heb het in stapjes geschreven. Telkens een beetje.
    Maar als ik de laatste post blijkt de tent vanwege 'waterschade' gesloten te zijn. Vast en zeker toen ze de nieuwe jacuzzi aan het monteren waren
    Zonde...

10. Onderstaande 9 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR (28 mei 2024),Bluebear (28 mei 2024),cassenoisette (27 mei 2024),ju52 (27 mei 2024),Kurt Cobain (27 mei 2024),Patjax (29 mei 2024),Scrotum (27 mei 2024),Tjeppah (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024)

Last Online
    10 mei 2025 @ 01:33
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WA Bekijk bericht
    Ik kan het bericht van Beron helaas bevestigen maar dan van toepassing op de woensdag avond. Nu dus de deur dicht vanwege waterschade volgens hun website……..
    Ben benieuwd. Het is de Zwitsers die er achter zouden zitten in 2 a 3 maanden tijd niet gelukt een monteur te vinden om het koffiezetapparaat te repareren en na een jaar aankloten weten ze nog steeds niet hoe men een lamp ophangt (restaurant) of fatsoenlijk een haakje voor een badjas bevestigd
    Er waren laatst inderdaad weer nieuwe dingen kapot gegaan die nog niet gemaakt waren. Maar geef de nieuwe eigenaar een kans. Hij vertelde me dat het erg moeilijk is om aan o.a. schoonmaakpersoneel te komen. Onder de vorige eigenaar is het koffiezetapparaat inderdaad een aantal weken kapot geweest maar ook al weer weken hersteld. De laatste keer dat ik er was stond er ook water in de ruimte waar de massagetafel stond. Toen had het de dag ervoor ook erg hard geregend. Van mij krijgt deze eigenaar ook een kans.

12. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),mentholbear (28 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Net Daniella gesproken en die bevestigde inderdaad dat Livingroom op dit moment gesloten is wegens waterschade. Zelf is ze samen met veel andere meiden uit Livingroom naar Diamond gegaan waar ze tot dat Livingroom weer hersteld is zal werken.

14. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),mentholbear (28 mei 2024),pret (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 19:17
    Discussies
    128
    Thanks
    16.473

Standaard

Waterschade is natuurlijk goed mogelijk met het weer van de laatste tijd.

16. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Tjeppah (27 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 17:49
    Discussies
    239
    Thanks
    13.680

Standaard

Als de wasmachine maar zijn werk doet. Dat is het belangrijkste én de core business. Al het andere is bijzaak.

18. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),Meme Moo (27 mei 2024),pret (27 mei 2024),Ties85 (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Er waren laatst inderdaad weer nieuwe dingen kapot gegaan die nog niet gemaakt waren. Maar geef de nieuwe eigenaar een kans. Hij vertelde me dat het erg moeilijk is om aan o.a. schoonmaakpersoneel te komen. Onder de vorige eigenaar is het koffiezetapparaat inderdaad een aantal weken kapot geweest maar ook al weer weken hersteld. De laatste keer dat ik er was stond er ook water in de ruimte waar de massagetafel stond. Toen had het de dag ervoor ook erg hard geregend. Van mij krijgt deze eigenaar ook een kans.
    Woensdag was het koffiezet apparaat kapot, dus slecht gerepareerd. Dat apparaat boeit me geen reet maar is wel een teken aan de wand.

Wat nieuwe eigenaar betreft: Die is er helemaal niet. Er is slechts een grote bezem doorheen gegaan. Uwe (roemeen) en Dennis (Albanees) hebben hun kans gehad maar nooit echt de bewegingsruimte die ze nodig hadden. Op de achtergrond is er altijd die man met fysieke beperkingen geweest die aan de touwtjes trok. Als je Daniella even belt kan ze dat bevestigen. Ontkent ze het, dan word je wat op de mouw gespeld. Ik heb nog eens met een pre covid manager van LR staan praten die het bevestigde evenals wat keukenpersoneel en meerdere dames wezen ook hem aan als "Boss".

Alle waar is naar zijn geld. Voor goed personeel moet je betalen. Evenals voor vakwerk bij een verbouwing of renovatie. Andere clubs lukt het wel.

20. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist (27 mei 2024),ju52 (27 mei 2024),schoolmeester (27 mei 2024),Ties85 (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Woensdag was het koffiezet apparaat kapot, dus slecht gerepareerd. Dat apparaat boeit me geen reet maar is wel een teken aan de wand.

Wat nieuwe eigenaar betreft: Die is er helemaal niet. Er is slechts een grote bezem doorheen gegaan. Uwe (roemeen) en Dennis (Albanees) hebben hun kans gehad. Op de achtergrond is er altijd die man met fysieke beperkingen geweest die aan de touwtjes trok. Als je Daniella even belt kan ze dat bevestigen. Ontkent ze het, dan word je wat op de mouw gespeld. Ik heb nog eens met een pre covid manager van LR staan praten die het bevestigde evenals wat keukenpersoneel en meerdere dames wezen ook hem aan als "Boss".

Alle waar is naar zijn geld. Voor goed personeel moet je betalen. Evenals voor vakwerk bij een verbouwing of renovatie. Andere clubs lukt het wel.
    Ik ken andere verhalen alleen vind ik het te ver om dat hier openbaar te schrijven. Er zit verschil in eigenaar op papier en werkelijke eigenaar om het maar zo te zeggen. Ik heb de man die jij Zwitser noemt verschillende malen gesproken en ken zijn naam ook. Tevens ook Dennis en de naam van de huidige is mij ook bekend en die "ken" ik ook al langer.
    Koffiezetapparaat kan altijd kapot gaan natuurlijk 14 dagen terug toen werkte hij wel.

22. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),rmjhexe (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Ik ken andere verhalen alleen vind ik het te ver om dat hier openbaar te schrijven. Er zit verschil in eigenaar op papier en werkelijke eigenaar om het maar zo te zeggen. Ik heb de man die jij Zwitser noemt verschillende malen gesproken en ken zijn naam ook. Tevens ook Dennis en de naam van de huidige is mij ook bekend en die "ken" ik ook al langer.
    Koffiezetapparaat kan altijd kapot gaan natuurlijk 14 dagen terug toen werkte hij wel.
    Ik heb helemaal niemand zwitser genoemd. Ik benoem iemand op de achtergrond, jij maakt 'm zwitsers. Dat "zwitsers" uit een ander bericht wat los staat van m'n reactie op jouw bericht stamt van vorig jaar toen anderen het van de daken schreeuwde dat het een zwitserse partij zou zijn die LR betrok.

Maar goed, ik vermoede het al toen ik aan m'n reactie begon. Dit word een welles nietes discussie met iemand die iets anders gehoord heeft. Jammer dat je je verschuilt achter het feit dat je iets niet wilt openbaren.

Last Online
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Ik heb helemaal niemand zwitser genoemd. Ik benoem iemand op de achtergrond, jij maakt 'm zwitsers. Dat "zwitsers" uit een ander bericht wat los staat van m'n reactie op jouw bericht stamt van vorig jaar toen anderen het van de daken schreeuwde dat het een zwitserse partij zou zijn die LR betrok.

Maar goed, ik vermoede het al toen ik aan m'n reactie begon. Dit word een welles nietes discussie met iemand die iets anders gehoord heeft. Jammer dat je je verschuilt achter het feit dat je iets niet wilt openbaren.
    Ik wil me niet verschuilen maar ik vind het niet netjes om mensen die hier niet schrijven een "functie" toe te bedelen waar anderen dan misschien weer iets van moeten vinden. Ik hoef geen gelijk te hebben. Ik vind het prima dat anderen een andere "waarheid" hebben dan ik. Daar zit ik helemaal niet mee. Ik heb er op dit moment genoeg over geschreven en laat het hier ook bij vwb eigenaren van deze club

25. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),Eddy_V (29 mei 2024)

Last Online
    Vandaag @ 01:54
    Discussies
    67
    Thanks
    10.582

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich habe heute 40 Euro verbrannt.
    Als jij het zegt geloof ik dat. 4 weken geleden zag ik je daar op een zaterdag en was je heel vrolijk bezig met een dame. Misschien kun je daar eens over schrijven? Of schrijf je alleen als het slecht was?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

27. Onderstaande 5 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

gignnl (29 mei 2024),ju52 (27 mei 2024),Tjeppah (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.582

Standaard

Wat nieuwe eigenaar betreft: Die is er helemaal niet. Er is slechts een grote bezem doorheen gegaan. Uwe (roemeen) en Dennis (Albanees) hebben hun kans gehad maar nooit echt de bewegingsruimte die ze nodig hadden. Op de achtergrond is er altijd die man met fysieke beperkingen geweest die aan de touwtjes trok.
    Dat is Swen en die is ook al een paar weken weg. De nieuwe "directeur" is een Pool Kristof en die heb ik al in LR gezien.

29. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Dat is Swen en die is ook al een paar weken weg. De nieuwe "directeur" is een Pool Kristof en die heb ik al in LR gezien.
    Dat is andere informatie dan die ik heb en daarmee zeg ik niet dat het niet zou kunnen kloppen. Mijn laatste info is van 9 dagen terug

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.582

Standaard

Dat is andere informatie dan die ik heb en daarmee zeg ik niet dat het niet zou kunnen kloppen. Mijn laatste info is van 9 dagen terug
    Screenshot_20240511_135839_Chrome.jpg

Vanaf 6 mei al.

32. Onderstaande 5 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (27 mei 2024),Kurt Cobain (27 mei 2024),schoolmeester (27 mei 2024),Toetebel (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Lijkt me goede info van je.

Last Online
    Gisteren @ 11:31
    Discussies
    263
    Thanks
    24.653

Standaard

Zal wel een MWST-carrousel worden met de andere ondernemingen van meneer P.
    Actief op het gebied van tuin- en landschapsarchitectuur, web- en app toepassingen (op marketinggebied) ontwikkelen en vermarkten en eveneens transport en logistiek. Bijna alle huidige vennootschappen opgericht of overgenomen na 1 april 2024...
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

35. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),Badslippers (27 mei 2024),ju52 (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    239
    Thanks
    13.680

Standaard

Ik wil me niet verschuilen maar ik vind het niet netjes om mensen die hier niet schrijven een "functie" toe te bedelen waar anderen dan misschien weer iets van moeten vinden. [ . . . ]
    In bijna alle topics gebeurt dat. Bijvoorbeeld "ijsberen en politiek". Sterker, op dit forum worden dagelijks pagina's gevuld met 'info' over anderen die hier niet schrijven. Is zo'n beetje het bestaansrechts van dit forum. Daarbij, we hebben het hier over horecabedrijven en dan kan en mag je toch gewoon over eventuele eigenaren, bedrijfsleiders, managers schrijven indien het over bedrijfsvoering gaat. Net als dat je over de kok, de schoonmaker, de masseur, de bardame, de ontvangstdame, de Dienstleisterin etc mag schrijven. Anders kan dit forum beter opgeheven worden.

37. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Herr Fick (28 mei 2024),ju52 (27 mei 2024),schoolmeester (28 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    239
    Thanks
    13.680

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Zal wel een MWST-carrousel worden met de andere ondernemingen van meneer P.[ . . ]
    Inderdaad een druk baasje. Van alle markten thuis maar het repareren van koffiezetapparaten behoort blijkbaar niet tot de competenties.

39. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 mei 2024),ju52 (27 mei 2024),Kurt Cobain (27 mei 2024),schoolmeester (28 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Discussies
    324
    Thanks
    19.070

Standaard

Nog even voor de duidelijkheid Kryzstof is geen eigenaar maar manager.

41. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (28 mei 2024),Tjeppah (27 mei 2024),WANDELAAR5 (27 mei 2024)

Last Online
    12 mei 2025 @ 12:06
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Willkommen im Zirkus der Spekulationen!

1.) Kann ein Wasserschaden im Living Room vorliegen?

Ja, es hat zum einen in NRW geregnet und zum anderen kann ausserdem eine marode Wasserleitung jederzeit kaputtgehen.

2.) Wechseln Mitarbeiter in Saunaclubs?

Ja, in verschiedenen Saunaclubs wechseln beliebte Mitarbeiter(innen), weil sie eine besser bezahlte Arbeitstätigkeit gefunden haben. Arbeitsverhältnisse werden auch gekündigt, weil der Boss nicht mit der Arbeitsleistung seiner/seines Mitarbeiterin/Mitarbeiters zufrieden war.

3.) Was ist der Unterschied zwischen dem Geschäftsführer und dem Eigentümer?

Dem Eigentümer gehört rechtlich die Immobilie und/oder das Geschäft. Der Geschäftsführer übernimmt für den Eigentümer die Geschäfte, kann aber die Immobilie nicht belasten mit Krediten oder das Geschäft verkaufen. Geschäftsführer sind Angestellte des Eigentümers und leiten die übrigen Mitarbeiter(innen).

Wenn der Geschäftsführer einen besserer bezahlten Job gefunden hat, wird schon mal der Arbeitgeber gewechselt. Genauso werden Geschäftsführer gekündigt, wenn sie die Erwartungen des Eigentümers nicht erfüllt haben.

4.) Umsatzsteuerkarusell?

Sehr weit aus dem Zylinder hergeholt. Für Saunaclubs eigentlich recht uninteressant. Da sind Gerüchte schon interessanter, dass Saunaclubs zur Geldwäsche benutzt werden könnten. Auch das dürfte nicht für Saunaclubs gelten, die keine neue Kaffeemaschine kaufen können und wochenlang eine kaputte Kaffeemaschine akzeptieren und ihre Gäste verärgern.

Ein Umsatzsteuerkarusell zu organisieren, übersteigt womöglich die logistischen Fähigkeiten. Man sollte erst einmal üben, kaputte Steckdosen rechtzeitig auszutauschen!

5.) Ist es wichtig, ob ein Eigentümer eines Saunaclubs die Schweizer Staatsbürgerschaft besitzt oder in der Schweiz Saunaclubs betreibt?

Es ist sicherlich hilfreich, Erfahrungen im Geschäft des Betriebs von Saunaclubs zu besitzen. Es hilft sicherlich einen Geschäftsführer engagiert zu haben, der positive Erfahrungen im Geschäft von Prostitutionsdienstleistungen und kaufmännische Erfahrungen besitzt. Letzten Endes zählt, dass der Eigentümer genug Kapital besitzt, einen Geschäftsbetrieb zu starten und die finanziellen Defizite der Anlaufphase auszugleichen. Das eine und andere ist bei diesem Punkt sicherlich zu hinterfragen.

Die Nationalität des Inhabers (Geldgebers) ist recht uninteressant! Schweizer ohne genügend Geschäftskapital sind genauso seriös wie Deutsche ohne genügend Geschäftskapital.

6.) Fahrt in den Saunaclub Diamond, wie auf der Startseite vom Living Room empfohlen und berichtet, ob die "neue Empfangsdame" Esther des Living Room (die mit der grossen Silikon-Oberweite) an der Rezeption oder auf der Couch arbeitet?

7.) Viel Glück und viel Spaß!

Welkom in het circus van speculatie!

1.) Kan er waterschade ontstaan ​​in de Living Room?

Ja, aan de ene kant regende het in Noordrijn-Westfalen en aan de andere kant kan een versleten waterleiding elk moment breken.

2.) Verhuizen werknemers naar saunaclubs?

Ja, populaire werknemers wisselen in verschillende saunaclubs omdat ze beter betaald werk hebben gevonden. Ook worden arbeidsrelaties beëindigd omdat de baas niet tevreden was over de werkprestaties van zijn werknemer.

3.) Wat is het verschil tussen de directeur en de eigenaar?

De eigenaar is juridisch eigenaar van het onroerend goed en/of bedrijf. De directeur neemt de onderneming over van de eigenaar, maar kan de onroerende zaak niet belasten met leningen of de onderneming verkopen. Directeuren zijn medewerkers van de eigenaar en geven leiding aan de overige medewerkers.

Als de directeur een beterbetaalde baan heeft gevonden, verandert de werkgever. Ook worden bestuurders ontslagen als zij niet aan de verwachtingen van de eigenaar hebben voldaan.

4.) Omzetbelastingcarrousel?

Zeer ver verwijderd van de cilinder. Eigenlijk best oninteressant voor saunaclubs. Geruchten dat saunaclubs zouden kunnen worden gebruikt om geld wit te wassen, zijn zelfs nog interessanter. Dit mag ook niet gelden voor saunaclubs die geen nieuw koffiezetapparaat kunnen kopen en wekenlang een kapot koffiezetapparaat accepteren en hun gasten irriteren.

Het organiseren van een omzetbelastingcarrousel kan de logistieke mogelijkheden te boven gaan. Oefen eerst met het tijdig vervangen van kapotte stopcontacten!

5.) Is het van belang of de eigenaar van een saunaclub de Zwitserse nationaliteit heeft of saunaclubs exploiteert in Zwitserland?

Het helpt zeker om ervaring te hebben met het exploiteren van saunaclubs. Het helpt zeker om een ​​directeur in dienst te nemen die positieve ervaring heeft in de prostitutiebranche en commerciële ervaring. Uiteindelijk gaat het erom dat de eigenaar voldoende kapitaal heeft om een ​​bedrijf te starten en de financiële tekorten van de opstartfase te compenseren. Op dit punt moet het een en ander zeker in twijfel worden getrokken.

De nationaliteit van de eigenaar (financier) is nogal oninteressant! Zwitsers zonder voldoende bedrijfskapitaal zijn net zo serieus als Duitsers zonder voldoende bedrijfskapitaal.

6.) Ga naar de Diamond saunaclub, zoals aanbevolen op de homepage van de Woonkamer en meld of de "nieuwe receptioniste" Esther van de Living Room (die met de grote siliconen buste) bij de receptie of op de bank werkt?

7.) Veel succes en veel plezier!
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 27 mei 2024 om 22:04
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

43. Onderstaande 3 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (28 mei 2024),Kurt Cobain (27 mei 2024),Wentelt Eefje (27 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 18:48
    Discussies
    17
    Thanks
    2.215

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pogastovino Bekijk bericht
    Op basis van bovenstaande info zal ik best mijn gepland bezoek aanstaande donderdag verleggen... ? Iemand tips van betere alternatieven tussen Düsseldorf en Mochengladbach op een donderdagnamiddag/avond ? btw, Elsdorf staat al op mijn actielijst voor vrijdag.
    Pogastovino zal zijn bezoek geruime tijd kunnen uitstellen.

Pagina 35 van 40 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten