ju52 ( 6 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Purrfect ( 7 maart 2024)
6 maart 2024 Dagje Kaarst; MET HOOFDLETTERS
Schitterende toch naar Kaarst, aanvankelijk een beetje mistig, maar gaande weg brak de zon meer en meer door met prachtige taferelen. Het beloofde veel goed voor de in aantocht zijnde dag. Draaide om 10:55 het kleine parkeerplaatsje op en meldde mij als eerste bij Uwe en na het overhandigen van het verhoogde tarief (50€) en een handdruk mocht ik mij snel beneden tot lentebeer omhullen.
Er waren meer dames binnen dan ik tot nu toe op zo’n vroeg uur eerder had waargenomen! En mijn huidige starperformer (MIHAELA) bleek ook al aanwezig. Ons in een hoekje genesteld, met een kopje koffie (het ding werkte!) en heerlijk bij gekletst. Een aantal jaloerse blikken van beren en dames verhoogde mijn voorpret. Super inleiding tot een prachtige KAMERSESSIE met hoofdletters. MIHAELA trol alle registers open. Het leek wel zo’n groot kerkorgel compleet met sesquialter en roerdomp (voor kenners). Enfin hij staat in mijn top tien. Alles rop en eraan, zoenen (mmmmmmm jummie) strelen (overal opstekende haartjes), een erectie van heb ik jou daar en dat allemaal “on the edge”. Zelf genoot ze ook van mijn bemin kunsten, kortom we genoten enorm van elkaar. Een uur om te onthouden. Samen even douchen, daarna op verder avontuur. We kwamen elkaar al weer tegen in de eetkamer! En gezellig tijdens een prima omeletje verder gekletst.
Daarna even een saunaatje en op ontdekkingstocht. Ik spotte naast MIHAELA, CLEO (later meer), Aisha, Larissa, Julia, Irina, Vanessa, en een drietal onbekenden.
De tweede sessie ging naar CLEO, nog zo’n thrilling experience. KAMERSESSIE opnieuw met hoofdletters. Super leuke meid (al bij het gesprek aan de bar) en met een inzet waar menigeen een voorbeeld aan zou moeten nemen. Ik in ieder geval wel! Met veel respect en inlevingsvermogen wist CLEO me opnieuw naar onverwachte hoogten te manouvreren! En die arme kleine mynasch deed het als vanouds. Betrouwbaar type, zowel CLEO als de kleine mynasch. Prachtig uur doorgebracht met CLEO. Oh my god!
Helaas had ik niet veel tijd vandaag en moest rond 14:45 het pand weer verlaten, voorgenomen sessies met Aisha/Julia/Larissa nog maar even uitgesteld. Hoop maar dat alle dames nog maar even blijven, maar begreep dat de prijsverhoging voor de dames niet bepaald super was ontvangen. wat een dag....met MIHAELA en CLEO in HOOFDLETTERS
![]()
Ascari ( 7 maart 2024),AVENTADOR ( 8 maart 2024),Dannii ( 7 maart 2024),donkeywonkey ( 7 maart 2024),Firehawk ( 7 maart 2024),Husky ( 7 maart 2024),ju52 ( 7 maart 2024),Kwakje ( 8 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Patjax ( 9 maart 2024),Purrfect ( 7 maart 2024),rmjhexe ( 7 maart 2024),schoolmeester ( 7 maart 2024),Shakir ( 7 maart 2024),Ties85 ( 7 maart 2024),WANDELAAR5 ( 7 maart 2024),Wentelt Eefje ( 7 maart 2024)
„Ab 22Uhr
Einlass mit
Straßenkleidung“
Aktuell von der LR-Homepage
Muss ich das gut finden?
Damit hat sich schon damals
Villa Vanilla
bei Stammgästen
unbeliebt gemacht …
Ascari ( 7 maart 2024),Giodude ( 7 maart 2024),Kurt Cobain ( 7 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Patjax ( 9 maart 2024),Tjeppah ( 7 maart 2024),WANDELAAR5 ( 7 maart 2024),Wentelt Eefje ( 7 maart 2024)
Vind ik een slechte zaak. Nog voordat de club die je in de recensie van Ju52 deze naam droeg werd het al toegestaan. De sfeer veranderde daar toen drastisch en de meiden waren niet meer te boeken. Dat is ook toen het moment geweest dat ik die andere club toen mijn rug heb toegekeerd. Ik hoop niet dat Livingroom die kant op gaat. Dat zou ik erg jammer vinden.
Dannii ( 7 maart 2024),Herr Fick ( 7 maart 2024),ju52 ( 7 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Purrfect ( 7 maart 2024)
ju52 ( 7 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Patjax ( 9 maart 2024),Purrfect ( 7 maart 2024),Tjeppah ( 7 maart 2024)
Agronymus1 ( 8 maart 2024),ju52 ( 7 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Purrfect ( 7 maart 2024),Wentelt Eefje ( 7 maart 2024)
In Heaven 7 ook , jammer dat ze dat invoeren
schuinmarcheren heb ik niet verleerd
Agronymus1 ( 8 maart 2024),Ascari ( 7 maart 2024),ju52 ( 7 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Purrfect ( 7 maart 2024),Toetebel ( 7 maart 2024),wooley ( 7 maart 2024)
In een SC hoort iedereen gelijk te zijn daarom ook de badjassen. Toestaan om eigen kleding aan te houden is een zeer domme actie. Heel veel clubs draaien hierdoor niet goed of zijn zelfs erdoor onder gegaan. Lezen clubmanagers überhaupt dit soort forums vraag ik mij af.
Agronymus1 ( 8 maart 2024),Ascari ( 7 maart 2024),Dannii ( 8 maart 2024),Giodude ( 7 maart 2024),Herr Fick ( 7 maart 2024),ju52 ( 7 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),Patjax ( 9 maart 2024),Purrfect ( 8 maart 2024),schoolmeester ( 8 maart 2024),The Joker ( 8 maart 2024),Toetebel ( 7 maart 2024),trickyD (13 maart 2024),Wentelt Eefje ( 8 maart 2024),wooley ( 7 maart 2024)
Knap staaltje bedrijfskunde om binnen één week datgene wat je hebt opgebouwd af te breken.
De spoeling aan clubs die nog de moeite waard zijn om te bezoeken wordt wel heel mager zo.
Ik denk eerder dat het rare bokkensprongen zijn, omdat het niet goed draait.
Of ze denken ijsberen op te kunnen vangen in Diamond en de patsers een plek te kunnen geven in Living Room. Kwa naam, hadden ze het beter andersom kunnen doen, maar dat terzijde
Bovendien slopen ze nu wat ze de afgelopen tijd hebben opgebouwd in Kaarst. Beter hadden ze Diamond als patserclub kunnen opbouwen imho.
Verder voelde ik me wel wat ongemakkelijk in een badjas tussen allerlei lui in hun Gucci, Prada outfits in bv Oceans en Freubad. En ook om dan een sauna rondje te doen. Kijken ze je een beetje raar aan, zo van Huh ik dacht dat het hier een disco was en zie ik ineens een (half) naakte vent
Bij de andere clubs was ik volgens mij altijd op tijd vertrokken om dat niet hoeven mee te maken.
Wel grappig dat een brave saaie ijsbeer als ik de afgelopen jaren praktisch altijd voor 22 uur een SC alweer verlaten heeft. Ik zal het verschil kwa sfeer waarschijnlijk niet eens merken. Wel dat er waarschijnlijk ander soortige DVP komen met een andere werkethos & service, en die een ander soort p6 klanten zoekt...
Och ja gewoon clubs onder nieuwe leiding wanhopig op zoek naar bepaalde klanten met geld en dan krijg je dit.
Denk dat over niet al te lange tijd SS en Babylon nog de enige echte traditionele saunaclubs in de buurt zullen zijn.
I just don't give a fuck
Agronymus1 ( 8 maart 2024),Herr Fick ( 8 maart 2024),Kurt Cobain ( 8 maart 2024),mentholbear (11 maart 2024),Purrfect ( 9 maart 2024)
Een wandelmaat van me heeft enkele keren extra betaald om zijn dure haute couture aan te kunnen houden in oceans. Ik betaalde €50 of 60 om de badjas aan te kunnen doen, hij €90 of €100 om zich niet om te hoeven kleden. Heb 'm toen maar geadviseerd om toch maar de badjas te nemen, door de kleedruimte te lopen, de badjas direct in de wasmand te gooien en zo de club in te wandelen.
Denk overigens niet dat LR meer publiek gaat trekken met het toestaan van streetwear. Daarvoor hebben ze de bijbehorende / passende dames niet en mist het interieur de juiste opzet om groepen te trekken die hun fashion willen flashen. Deze gasten willen hun exclusieve hoekje kunnen vormen met 3 of meer mannen en daar moeten ook dames bij aan kunnen sluiten. Dan is LR al snel te klein.
ju52 ( 8 maart 2024),mentholbear (11 maart 2024),Purrfect ( 9 maart 2024),Ties85 (10 maart 2024),Wentelt Eefje ( 8 maart 2024)
mentholbear (11 maart 2024)
Freude moet je nog maar afwachten, word al jaren gezegd.
Ascari ( 8 maart 2024),Purrfect (10 maart 2024),schoolmeester ( 8 maart 2024),Toetebel (11 maart 2024)
Daar ben ik het helemaal mee eens: onbegrijpelijk om mannen in normale Kleding vanaf 22 uur binnen te laten: dit werkt gewoon niet, is toch al vaker geprobeerd in andere Saunaclubs!!
mentholbear (11 maart 2024),Purrfect (10 maart 2024),WANDELAAR5 (10 maart 2024)
Zwischen Männer-Paradies und Hölle für die Frauen
Wie üblich kamen wir sehr früh in den Living Room,
an einem Freitag, nach der Preiserhöhung.
Im Restaurant saßen wir bis etwa 12 Uhr beim Frühstück alleine,
vor der Preiserhöhung für die Happy Hour waren wir immer von 5-10 Männern umgeben.
Das sollte ein Vorzeichen für den ganzen Tag sein, ein Freitags übrigens!
Die Frauen waren immer deutlich in der Überzahl und entsprechend schlecht gelaunt,
eine oft gestellte Frage in ihren Gesprächen war, in welchen Club man wechseln könne.
Allein Cleo störte das nicht,
sie war den ganzen Tag mit Stammgästen belegt, von oben und vermutlich auch von unten.
Zweitweise befanden sich 5-7 Männer im Club, bei 15-20 Frauen.
Als Mann könnte man denken:
Das ist das Paradies, aber es ist schon klar:
Nicht für lange, das wird sich bald ändern.
Und die guten Frauen gehen zuerst!
Unter der holden Weiblichkeit auch neue und spannende Frauen,
wie Gina, die große schlanke und noch sehr schüchterne Freundin von Lia,
die neue in dem Job ist, auf dem Zimmer aber schon auf ein gutes Repertoir zurückgreifen kann.
Ebenfalls neu Bruna,
Brasilianerin mit sportlichem Körper und Booster rechts und links.
Bei der Anbahnung noch eher zurückhaltend, im Zimmer dann eher nicht.
Eigentlich auch noch fast neu im Living Room,
aber dennoch alt bekannt in Qualität und Service:
Vanessa, verschmuste Milf, bekannt aus byNight,
mit vielen Fans, die sich noch gut erinnern können.
Die Bulgarin hat einen normalen Job und arbeitet nur wenige Wochen im Jahr im PaySex.
Das war schon immer so und war auch schon immer gut so, gutes Mittel gegen Routine.
Männer in Klamotten waren eigentlich nicht zu sehen.
Es gab einen in der Ecke,
aber der begattete über längere Zeit so intensiv und lautlos den Automaten,
dass er nicht auffiel.
Alle Frauen, mit denen ich über Klamotten im Club gesprochen,
hatten dazu eine eindeutige Meinung!
Ein zusätzlicher Grund, der ihnen den Club vermiest.
Was mir den Club immer mehr vermiest,
ist die Schlampigkeit und Nachlässigkeit,
die dort an einigen Stellen immer mehr einzieht.
Eine Toilette seit längerer Zeit nicht benutzbar,
also nur ein voll funktionsfähiges WC für Männer.
Die beiden Minihäkchen für Handtücher in der schönen neuen Dusche, Rückwand Theke,
haben nun endgültig den vorhersehbaren Selbstmord begangen.
Der nächste Kandidat ist bereits stümperhaft dort montiert:
Ein einziger großer Hacken (für vier Duschen!!!),
aus einem Zimmer abmontiert, wo er jetzt fehlt!,
labberig an der Wand befestigt, so dass er wackelt,
aber auch die Befestigung des Haken an der Grundplatte ist ebenfalls defekt,
so dass diese auch noch wackelt.
Ich frage mich, wer alles in dem Laden einen Wackelkontakt hat?
In diesem Punkt, Ausführung von Reparaturen und einfachsten Arbeiten,
erreicht der Living Rom inzwischen das Niveau des AcaGold,
allerdings bei doppeltem Eintritt.
Das einzige, was funktionierte, war meine Freikarte: Herzlichen Dank!
Und aufgrund der kürzlichen Preiserhöhung war sie sogar wertvoller geworden:
50€ gespart anstatt nur 30€!![]()
Laatst gewijzigd door ju52; 10 maart 2024 om 13:01
aquarius (11 maart 2024),Badslippers (10 maart 2024),Firehawk (10 maart 2024),Kurt Cobain (10 maart 2024),Meme Moo (10 maart 2024),mentholbear (11 maart 2024),MisterBond68 (11 maart 2024),mynasch (11 maart 2024),peterp095 (10 maart 2024),Ties85 (10 maart 2024),trickyD (13 maart 2024),WANDELAAR5 (10 maart 2024),Wentelt Eefje (10 maart 2024)
Ich habe mit einigen langjährigen Kennern der Szene gesprochen,
die nicht an einen wirklichen Nachfolger vom „Hof“ glauben.
Der „Hof“ lebte insbesondere von einer ganz speziellen frivolen Atmosphäre,
die vor Mitte 2017 gesetzeskonform war.
Das irgendwo heute neu oder ähnlich zu inszenieren,
scheint schier unmöglich zu sein …
aquarius (11 maart 2024),Kurt Cobain (11 maart 2024),mentholbear (11 maart 2024),stimpy3 (11 maart 2024),WANDELAAR5 (11 maart 2024),Wentelt Eefje (12 maart 2024)
Op 29 februari nog een bezoekje gebracht aan deze club. Nog snel volgens het lage happyhour tarief. Ik blijf een hollander dus op deze manier zou ik geld uitsparen. Later bleek dit toch iets anders te lopen.![]()
Om iets voor 11u belde ik al aan en de deur werd deze keer niet door Uwe opengemaakt maar door een jongeman die normaal 's avonds werkt. Nooit gedacht dat Uwe ook weleens een dag vrij zou zijn. Deze jongen had maar weinig geslapen aangezien hij de avond/nacht ervoor ook gewerkt had. Daardoor was hij niet zo scherp en wilde me eerst 50 euro berekenen voor de entree. Hij besefte dat hij fout zat toen ik hem 30 euro overhandigde.
Nadat ik me in een ijsberenkostuum had gehesen besefte ik dat mijn telefoon nog in de auto lag. Even aan de man van de receptie gevraagd de deur te openen zodat ik mijn telefoon in mijn badjas uit mijn auto kon pakken.
Na de normale rituelen, ontbijtje gegeten met een omelet en douchen me naar de bar begeven. Daar een colaatje gehaald en neergeplofd op een bank. Ik wilde nog een colaatje halen voordat ik naar de sauna zou gaan. Het saunabezoek is er tijdens dit bezoek niet van gekomen.
Toen ik naar de bar liep zag ik Cleo zitten. Ze zei dat ze me had zien zitten maar niet naar me toe durfde te komen omdat ze dacht dat ik op een dvp aan het wachten was. Nu had ik wel een afspraak met Daniella maar die was pas om 17u. Toen ze wist dat ik vrij was kwam ze bij me op de bank zitten. We hadden een leuk gesprek waarbij het zowel ging over privé als zakelijke dingen. Ze gaf aan dat het de laatste tijd rustiger was en gaf aan een beetje bang of de verhoging voor de mannen hier een slechte invloed op ging hebben. Ook de entree voor de dames is verhoogd naar 70 euro. Verder vroeg ze me om advies voor haar toekomstsplannen wat ik haar uiteraard heb gegeven. Nadat we een half uurtje ofzo gepraat hadden en ze al begonnen was met haar presales haar de sleutel laten halen.
Nu heb ik normaal gezien altijd wel voldoende duko's bij maar aangezien ik een afspraak met Daniella had staan, wat altijd wel een aantal uren is en nu met Cleo op de kamer was beland en dit meestal ook wel een aantal uur duurt begon ik aan mijn financiële daadkracht te twijfelen. Ik had niet verwacht een kamer met Cleo te maken omdat ik haar niet geïnformeerd had dat ik zou komen en dus ook geen afspraak met haar had gemaakt. Meestal is ze dan ook wel vaak bezet maar de laatste tijd is dit voor haar dus ook minder aan het worden.
Met Cleo allerlei dingen bedacht hoe ik mijn financiële schuld kon vereffenen. Dat ik haar zou betalen in natura vond ik zelf wel een goed idee maar zij dacht daar helaas anders over![]()
Nog andere betaalmethodes de revue laten passeren maar om verschillende redenen ging dit niet. Aangezien de pinautomaat in de club nog kapot was, die zou de volgende dag gemaakt worden, kon ik niet pinnen in de club. Samen met Sven en Dennis nog naar andere mogelijkheden gezocht om mijn financiëledaadkracht te verhogen. Ik wilde zelfs geld overschrijven naar de club zodat ik het bij hun kas uit de kas zou kunnen ontvangen. Dit omdat de allerlaatste optie, me om te kleden en op zoek te gaan naar een pinautomaat me niet echt aansprak.
Dennis bood me aan om me door Sali, hoofd security, me naar een pinautomaat te laten brengen. Ik heb van dit aanbod gebruik gemaakt. Op de weg van en naar de pinautomaat een leuk gesprek gehad. Ervaringen en interesse op vele gebieden gedeeld.
Voordat ik op weg ging naar de pinautomaat tegen Cleo gezegd op me te wachten aangezien ik bij terugkomst de kamergang wilde voortzetten. Na een goed half uurtje was ik terug en ik had me weer snel in een badjas gehesen. Op naar Cleo die als een trouw vriendinnetje aan de bar op me zat te wachten. Verder met haar gegaan waar we gebleven waren of is het meer weer opnieuw begonnen aan een nieuwe sessie ?
Ondertussen appte Daniella,de andere vriendin me![]()
of ik al in de club was en dat ze dacht iets eerder in de club te zijn. Haar verteld nu op de kamer met Cleo te zijn en ons te komen vergezellen zodra ze er was. Dit duurde slechts 5 minuten voor de deur openvloog en mevrouw in volle glorie in de deuropening stond. Ik lag naast Cleo op bed toen ze binnenkwam vandaar dat de ontmoeting met haar nu anders was dan normaal. Een beetje meer ingetogen. Normaal bespringt ze je en moet je snakken naar adem als je te laat was om een flinke teug lucht in te nemen voordat ze aan haar service begint.
Even een uurtje me laten verwennen door deze 2 kanjers. We begonnen allemaal wat honger te krijgen en daniella had gelijk al 3 porties eten voor ons besteld. Eten was simpel maar smaakte wel. Cleo nam afscheid van me en bedankte me voor de centjes en het genot dat ze had ervaren. Ze ging er vanuit omdat ik eerder een afspraak met Daniella had gemaakt en zij er nu ook was dat de tijd voor haar met mij erop zou zitten.
Daniella wist wel beter en zei ook gelijk dat ze moest blijven
omdat we na een peukie weer met zijn drieën naar de kamer
zouden gaan. De kamergang met deze 2 kanjers nog enige tijd
voorgezet waarop ik het in mijn hoofd haalde er nog maar iemand bij te nemen.
Dat werd Ami. Ze gaf me geweldige service op de kamer. Toen ik
later op de avond dacht echt helemaal kapot en leeg te zijn wist
Ruby toch nog een kamergang met me te scoren. Op de kamer wist ze er toch nog het een en ander uit te krijgen.
Het was een duur dagje maar wel een top dagje in Livingroom.
comcom (15 maart 2024),Getrouwd (15 maart 2024),gijsyo (15 maart 2024),ju52 (15 maart 2024),mentholbear (16 maart 2024),Purrfect (15 maart 2024),Shakir (16 maart 2024),Siberische tijger (15 maart 2024),Ties85 (15 maart 2024),Toetebel (15 maart 2024),WANDELAAR5 (15 maart 2024),Wentelt Eefje (16 maart 2024)
Al vroeg aanwezig en nog steeds tote hose hier. Ik schat 10 dames en 15 mannen. Geen sfeer alleen bedrukte gezicht.
Maandag zouden de prijzen zakken naar 50/30 maar niet alle dames zijn akkoord en gaan het oude tarief blijven hanteren. Gaat zonder twijfel spanning onder de vrouwen teweegbrengen.
Aanwezig oa Lia, Nikkita, Antonia, Cleo, Corina,Claudia, en nog een paar die ik niet zo direct bij naam ken.
Gaat niet laat worden vandaag.
Ascari (16 maart 2024),Dannii (16 maart 2024),Firehawk (16 maart 2024),Giodude (17 maart 2024),Herr Fick (17 maart 2024),Meme Moo (17 maart 2024),mentholbear (18 maart 2024),pret (16 maart 2024),Purrfect (16 maart 2024),rmjhexe (16 maart 2024),Shakir (16 maart 2024),snaal88 (16 maart 2024),Toetebel (16 maart 2024),WANDELAAR5 (16 maart 2024)
Dat is voor de ijsberen goed nieuws. Dit kan dan wel voor een verschuiving van de meiden gaan zorgen naar bijvoorbeeld Goldengate. Maar ik denk dat de club er goed aan doet. De meiden die niet meegaan met de prijsverlaging zullen tot de tijd dat er niet meer ijsberen komen aan het kortste eind trekken. Wel te hopen dat de entreeprijs voor de meiden dan weer terug omlaag gaat.
mentholbear (18 maart 2024),Purrfect (16 maart 2024),Toetebel (16 maart 2024)
Dit gaat pas echt een chaos geven.
Je hebt nu E50 of E60 inkom afhankelijk van de tijd.
Met of zonder gratis onbeperkt bier, afhankelijk van de weekdag.
Met of zonder gratis 2 bier afhankelijk van de tijd.
Met of zonder buitenkleding afhankelijk van de tijd.
Dames die 70p30 vragen en dames die 50p30 vragen...
Als ik naar een club ga kom ik daar om te relaxen, ik heb geen zin om af te pingelen als op een Turkse bazaar.
Maak de entree gewoon altijd E60, bier op alle dagen inbegrepen en alle dames E60 p30.
Elk week andere prijzen en andere service ga je de oorlog niet mee winnen...
Ascari (16 maart 2024),bierbeer (17 maart 2024),donkeywonkey (16 maart 2024),gijsyo (19 maart 2024),Giodude (17 maart 2024),Meme Moo (17 maart 2024),mentholbear (18 maart 2024),pret (16 maart 2024),Purrfect (16 maart 2024),rmjhexe (16 maart 2024),Toetebel (16 maart 2024),trickyD (18 maart 2024),Wentelt Eefje (16 maart 2024)