Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 20 van 40 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 476 t/m 500 van 996
    Last Online
    5 november 2024 @ 12:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

@ Sjaaksnaak, Als LR al te veel schimmel had en lastige / opdringerige dames had, hoe verhoudt zich dat dan tot andere clubs. Bijv die waar je een vrijkaartje voor had of ten opzichte van je vaste stek? LR is zeker niet zalig makend maar qua properheid toch zeker wel wat niveaus hoger dan bijv omgeving Ratingen of Castrop Rauxel.

2. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

bearforoneday (24 december 2023),ju52 (15 december 2023),stimpy3 (15 december 2023)

Last Online
    11 mei 2025 @ 19:24
    Discussies
    9
    Thanks
    38

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Knap dat je zo iets kunt zien een zeer donkere club. Het valt mij dat je zéér kritisch bent over bepaalde clubs.
    Wellicht kun je ook eens een zéér kritisch bericht schrijven over je stamclub FKK Zeus?

Of ben je bang dat je dan een hausverbot krijgt?
    Dit zijn dus precies de reacties waardoor je bijna zou denken dat je beter niets meer kan schrijven. Ik geef gewoon mijn mening. Als je gaat kijken dan kan je niet ontkennen dat de douches beschimmeld zijn. Die hebben een wit plafond, dat is echt niet lastig hoor.
    Ik probeer alleen aan te geven wat ik van de club vind. De laatste tijd lijkt iedereen hier aan te geven wat een geweldige club dit is, dan zou je te hoge verwachtingen kunnen krijgen.

De andere clubs die jij noemt zijn volgens mij (uitgezonderd Zeus) low budget clubs. Daar ben ik maar 1x geweest en blijkt niet zo mijn ding.

Zeus is wel een ander verhaal, daar loopt de prijszetting een beetje anders. Daar is het echter zeker heel veel schoner dan in Kaarst. Maar met een beetje kritische blik zie je daar ook wel wat reparatie werk. Dat durf ik prima te schrijven hoor.

4. Onderstaande 4 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 december 2023),donkeywonkey (15 december 2023),stimpy3 (15 december 2023),Wentelt Eefje (15 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:40
    Discussies
    67
    Thanks
    10.581

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Dit zijn dus precies de reacties waardoor je bijna zou denken dat je beter niets meer kan schrijven.
    Als jij stopt met schrijven dan zou ik ontroostbaar zijn I.p.v. dat je iets doet met mijn feedback "dreig" je met je het stoppen van schrijven. Tip: als je ergens mee dreigd, doe het dan met iets waar de ander wat om geeft.

Ik geef gewoon mijn mening.
    En ik geef mijn mening. Blijkbaar kun je wél uitdelen alleen niet incasseren.

De andere clubs die jij noemt zijn volgens mij (uitgezonderd Zeus) low budget clubs. Daar ben ik maar 1x geweest en blijkt niet zo mijn ding.
    Golden Gate is een low budget club? Poeh poeh.

Zeus is wel een ander verhaal, daar loopt de prijszetting een beetje anders. Daar is het echter zeker heel veel schoner dan in Kaarst. Maar met een beetje kritische blik zie je daar ook wel wat reparatie werk. Dat durf ik prima te schrijven hoor.
    Ik heb al je berichten gelezen over Zeus sinds 2019. Alleen in je 1e bericht heb je wat kritiek gegeven. Daarna alleen maar positieve berichten. Ook spring je gelijk in de bres als een andere schrijver kritiek geeft op FKK Zeus. Dus dat je na 5 jaar opeens kritiek gaat geven lijkt me zeer onwaarschijnlijk en ongeloofwaardig. Je bent gewoon een fan en zeer mild voor FKK Zeus. Maar als het om de concurrentie gaat ga je helemaal los. Daarom kan ik schrijvers zoals jij totaal niet serieus nemen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

6. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (15 december 2023)

Last Online
    11 mei 2025 @ 19:24
    Discussies
    9
    Thanks
    38

Standaard

Beste Ascari,

Je zal best een toffe peer kunnen zijn, maar je reageert best aangevallen. Ik schrijf eens iets kritisch op, ik denk dat meer dat zouden doen. Alle punten die ik hier aangegeven heb heb ik gisteren ook aan de eigenaar doorgegeven. Hij ging er heel sportief mee om en gaf aan dat hij mijn kritiek waardeerde.

Als iedereen aangevallen wordt of zo’n forum zodra ze iets kritiek hebben, dan heeft dit forum geen bestaansrecht meer. Daar zouden we wat voorzichtiger mee om moeten gaan denk ik.

Overigens ben ik 1 punt vergeten te melden, de chickenwings, hier eerder genoemd, zijn inderdaad super!

Laten we ophouden met elkaar af te fakkelen hier.

Iedereen die hier weer wat over te zeuren heeft is wat mij betreft vrij om alle ellende hier weer onder te plaatsen. Ik reageer er niet meer op.

Ohja @ascari: dreigt is met een -T. Gratis tip van mij. Doe er je voordeel mee!

Toedeloe

8. Onderstaande 3 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (15 december 2023),Herr Fick (16 december 2023),nick n. (15 december 2023)

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.581

Standaard

Ohja @ascari: dreigt is met een -T. Gratis tip van mij. Doe er je voordeel mee!
    En namen schrijf je met een hoofdletter slimmerik: Ascari dus en geen ascari.

Laatste tip nog: koop een paar clowns schoenen voor je lange tenen.

10. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (16 december 2023)

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.581

Standaard

Beste Ascari,
    Je zal best een toffe peer kunnen zijn
    Oordeel niet te overhaast want ik was nog niet klaar. Je onderstaande uitspraak over LR viel mij op.

Vroeger hier altijd al eens heen willen gaan. Het is er echter nooit van gekomen. Destijds reed ik gewoon altijd door naar Brüggen.
    Dus jij reed "altijd" door naar Brüggen? Vreemd dit is wat je namelijk schrijft op 8 november 2019:

Ik ben nog nooit in GT geweest.
    Post #646 in het "Live from Happy" topic.

De corona lockdown in NRW ging in op 16 maart 2020. Dus in een periode van 4 maanden ging jij "altijd" naar Brüggen? GT ging daarna immers niet meer open. Wellicht woont je schoonmoeder in dat dorp maar GT heb je nooit vaak kunnen bezoeken. Sterker nog je schrijft slechts 1 bericht dat je daar bent geweest.

Verder zijn 25% van je berichten onzinnige vragen (laat uurtje het maar niet horen), een hoop open deuren die worden ingetrapt en dubbele tombola inschrijvingen. Maar goed zonder al jouw bijdragen zal het forum wel geen "bestaansrecht" meer hebben.

12. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (16 december 2023),ju52 (16 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:29
    Discussies
    153
    Thanks
    4.547

Standaard

Gisteren in Lr geweest, net voor 14:00 uur aangekomen zodat ik gebruik kon maken van het HH tarief.
    De theke man had maar druk met gasten ontvangen en de bar doen in de middag.
    Snel omgekleed en eens gaan verkennen toch al zeker 10 vrouwen op dit vroege tijdstip en kwam geleidelijk aan vrouwen bij. Viel mij niet tegen voor deze tijd van het jaar.
    Uiteindelijk schat dat er zo'n 30 vrouwen waren.
    Eerst even gaan eten en werd nog vers 2 spiegeleitjes voor mij gemaakt.
    Wentelteefje was er ook, hem jaren niet gezien en wat bijgepraat. Later kwam Patjax ons ook erbij vergezellen.
    Zoals bekend kwam Caïra een beetje bij ons buurten en dacht dat het wel goed kwam maar helaas mijn eerste domper in LR.
    I took one for the team. Met douchen onder eens het plafond geïnspecteerd en zaten inderdaad wat zwarte puntjes tegen het plafond.
    Voor mij geen issue want ben al lang blij dat er fatsoenlijk en warm water uitkomt.
    In de avond hadden ze ganzendijen of zoiets. Waren geen kleine jongens. Met allerlei ander eten erbij. Ze hadden het eten weer goed voor elkaar daar de koks. En zijn altijd wel voor een grapje in.
    Was verder een gezellige sfeer en wat meiden die een praatje kwamen maken zoals Cleo, Mara en Mickey die er gisteren heel lekker uitzag. Dit ook potentiële opties voor later.
    Maar later op de avond kwam ineens Ruby bij mij zitten om mij op te geilen maar de kamer vraag bleef uit en ze ging weer. Nu was ik weer op oorlogsterkte dus op jacht naar een prooi. Kon zo snel even niets vinden en later stond Ruby weer bij mij.
    Weer geile praat aan het uitslaan en mijn oor aan het likken. Was wat aan die kont aan het kneden en toen werd ik door Patjax de kamer opgestuurd.
    Geen straf want Ruby kan er wel wat van. Lekkere geile kamer weer.
    Daarna wel afgepeigerd en nog wat gedronken en daarna rond 23:00 uur naar huis gegaan. Was voor mij genoeg geweest.

Van horen zeggen dat Diamond in februari zou open gaan en meer op budget gericht wordt. Maar neem het met een vragenwagen zout.

14. Onderstaande 27 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 december 2023),AVENTADOR (17 december 2023),bram4826 (17 december 2023),broodpoot (18 december 2023),buttlover (17 december 2023),Caracol (17 december 2023),cavediver (18 december 2023),Dannii (17 december 2023),donkeywonkey (17 december 2023),envert (17 december 2023),forgetskinnyletsgetfatty (17 december 2023),Getrouwd (17 december 2023),Herr Fick (17 december 2023),ju52 (17 december 2023),Kurt Cobain (17 december 2023),Kwakje (18 december 2023),mechelen (17 december 2023),mentholbear (17 december 2023),Patjax (17 december 2023),Pierke69 (19 december 2023),pret (17 december 2023),rmjhexe (17 december 2023),snaal88 (18 december 2023),The Joker (17 december 2023),Toetebel (17 december 2023),WANDELAAR5 (17 december 2023),Wentelt Eefje (18 december 2023)

Last Online
    10 mei 2025 @ 08:15
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Ich habe am Sonntag die Freikarte eingelöst. Vielen Dank dafür. Es war ein gemütlicher, ruhiger Sonntag - wenig Frauen, aber auch wenig Männer. Ich war diesmal etwas später da und bin länger geblieben, weil ich sehen wollte, ob gegen Abend noch mehr Frauen ankommen. Ich mag die ruhigen Sonntage im LR, ich brauche keine Massen von Frauen, deshalb fühle ich mich mittlerweile oft ganz wohl im LR. Jedenfalls an den ruhigen Tagen, die meisten Männer bevorzugen vermutlich mehr Action. Gibt es aber auch, Uwe hat mir erzählt das am Samstag zur Party schon am Nachmittag die meisten Schränke belegt waren.
    Im Vergleich zu meinen letzten Besuchen waren allerdings schon sehr viele Frauen in den Heimaturlaub gefahren, es war deutlich leerer in der Bar. Ich hatte mir schon länger mal Quatschtante Moni angesehen und diesmal hatte ich Zeit. War aber nix, hat nicht gepasst. Sie ist nett, redet viel, aber der Funke ist nicht übergesprungen. Immerhin gab es schließlich noch ein Wiedersehen mit Ruby, die in Vor-Corona-Zeiten mal regelmässig mit mir im Zimmer war. Optisch leicht verändert, aber immer noch ziemlich gut.
    Das Essen war wie üblich sehr gut. Zuerst eine sehr stabile Lasagne, oder wahlweise Bratwurst/Pommes. Abends Kartoffelgratin, Gemüse und Braten. In das kleine Bistro haben sie jetzt größere Tische reingestellt, allerdings ist es dadurch noch enger geworden.
    Es scheint, als hätte jemand dem Ordnungsamt mitgeteilt, dass im Club geraucht wurde? Vor einigen Wochen hatten sich einige Gäste darüber beschwert und prompt war offenbar eine Kontrolle durch das Ordnungsamt da. Jetzt müssen alle raus ins kalte Zelt.
    Leider ist dem Club wohl das DAZN und das Sky Abo zu teuer, deshalb nutzt man immer noch einen ausländischen IPTV Anbieter. Ich kenne die Dinger - manche sind gut, viele sind schlecht. In der Regel hängt das Bild regelmässig. Dann nutzt doch lieber ein privates DAZN/Sky Abo für zusammen 40 Euro im Monat. Das sollte doch wohl drin sein, oder? Immerhin ist das IPTV Ding ja auch "inoffiziell". So wie es jetzt ist, kann man es auch ganz sein lassen.
    Gegen 20 Uhr hat sich leider die Musikauswahl komplett verändert. Das war dann nicht mehr Beron-kompatibel.
    Ob Silvester oder an den Feiertagen oder dazwischen genug Frauen da sind? Keine Ahnung. Einige wollen bleiben oder wurden dazu überredet. Es wird also ein paar Möglichkeiten geben.

16. Onderstaande 11 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (18 december 2023),Dannii (18 december 2023),donkeywonkey (25 december 2023),fingerprint68 (18 december 2023),JonnyFontane (18 december 2023),Kwakje (18 december 2023),mentholbear (18 december 2023),Patjax (19 december 2023),peterp095 (18 december 2023),Pierke69 (19 december 2023),WANDELAAR5 (18 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 11:31
    Discussies
    263
    Thanks
    24.653

Beitrag 16 december 2023 - Weihnachtsparty - Living Room, Kaarst

Er waren vrijdag jl. ineens zoveel andere dingen die mijn aandacht vroegen, dat ik mijn geplande bezoek aan LR besloot uit te stellen met een dagje om op de Weihnachtsparty an zu tanzen. Party of niet, de vrijkaart werd om 13:00 gewoon geaccepteerd, waarvoor dank aan IJBF en Living Room natuurlijk maar ook aan onze forum-oorlogsverslaggever aan het Oostfront pietpotent44, die dit exemplaar niet meer kon gaan benutten.

Even lekker een omeletje laten bakken, opgegeten naast een half broodje met kaas en honing belegd en de andere helft met rauwe ham. Smaakte allemaal prima, net als het bekertje bosbessenyoghurt dat volgde. Daarna aan de bar een latte macchiato en Sprudelwasser besteld en vastgesteld dat er al meerdere dames liepen, waaronder ook dames waar ik een kamer mee zou kunnen doen. En bedenkend dat vanaf 18:00 hier pas de mooiste meisjes van de klas zich bij de rest van het gezelschap voegen met een goed gevoel de hete sauna ingegaan.

Kennelijk had Elton John van de als altijd bovenmatig aanwezige masseur-Armando-Picasso toestemming zijn eigen Aufguss (Thaise menthol) te gebruiken en dat was wat mij betreft een onverdeeld genoegen, jammer dat hij de rest van de dag weer geheel geobsedeerd werd door zijn zelfgemaakte fruitcocktails in plaats van nog eens als Aufgussmeister op te treden.

Tot zijn verrassing, hij had net als ik zelf oorspronkelijk verwacht dat ik een dag eerder al zou zijn geweest, liep ik Firehawk tegen het lijf iets na tweeën. Altijd aangenaam met hem eens in de zoveel jaar weer bij te kletsen, dat bleek ook deze hele dag weer. We telden allebei tevreden vast dat het met de line-up wat betreft aantallen zo vroeg op de dag al in deze periode en ook optisch wel snor zat. Het gaf in elk geval voor mij ook extra glans aan de vrouwen dat zij deels in echte kerst-elf-outfitjes, maar sowieso in rood gehuld waren.

Ik kwam ook Anna tegen, hier eerder eventjes als Fiona werkzaam, maar vooral bekend bij ons ijsberen als Antonia uit Babylon. En met nog in gedachten mijn avontuur met Alexandra in Babylon, die beslist niet erg lijdt onder de plicht in Eva-kostuum te lopen in Elsdorf, maar die er toch altijd pikanter uitzag in haar setjes in Samya, viel nu ook op dat Antonia er stukken scherper uitzag in het vuurrode setje dat ze droeg. FKK blijkt gewoon echt niet mijn ding te zijn.

In het restaurant werd inmiddels het middageten opgediend. De visschotel zal liefhebbers van zeevruchten zeker hebben bekoren, maar ik beperk me in het gezelschap van Firehawk tot olijven, peppadews gevuld met roomkaas en zachte kaas met aan beide kanten een gedroogd zontomaatje. En dat is een prima aansterking tot aan het avondeten. Niet lang daarna zal Patjax zich bij ons voegen die ik eveneens al zeer lang niet meer sprak. En ook met hem bijkletsend vliegt er tijd voorbij in een club.

Maar telkens weer waren er uiteraard vrouwen die onze aandacht trokken, maar ook richtten we onze aandacht zelf op sommige vrouwen, als bijvoorbeeld hun gedrag of in het geval van Caïra smashing-looks daarom vroegen. Echt de mooiste vrouw zaterdag in LR, weliswaar geen GMC-lid, maar Firehawk's slank beschrijft haar beter dan Patjax' normaal. En die heerlijk kont van haar kwam zo mooi uit in dat jurkje waarvan de Middenlaan achter alleen maar uit veters bestond, echt een snoepje. Helaas, met dank aan Firehawk voor de Probefahrt, geen aanrader...

Het liep al tegen zessen op gegeven moment, wat vooral duidelijk werd doordat de oudere Germaanse stammies zich drommengewijs naar het restaurantje begaven voor de aangekondigde Gänsekeule met Rotkohl. Firehawk, Patjax en ik visten de eerste paar bezoekjes aan het restaurant door de beperking van de overcapaciteit voor de gans achter het net. En hoewel het tegen zevenen maar een paar minuten wachten zou hebben betekend, besloot ik dan maar met een - ook weer niet geheel - lege maag de kamer op te gaan, ik had een aantal uren eerder aan Anna aangegeven rond 19:00 wel met haar een kamer te willen gaan delen.

En zo liep ik achter de nog immer in feestelijk rood gehuld Anna naar een BG-kamer, waar je op dat tijdstip nog geen angst hoeft te hebben dat de vierde-letter-tiende-letter een eigen muziekkeuze op de kamer overstemt. Dus een lekker geil doch ontspannen muziekje opgezet dat onze eerste voorzichtige strelingen en zoenen begeleidde. Ze gaf zich meer dan volledig over toen ik me naar beneden had gewerkt en haar befte en privé zou ik hebben geweten dat de dame twee keer klaargekomen was, nu wist ik één keer zeker en vermoedde die tweede keer wel, maar Anna bezwoer dat die inderdaad er ook geweest was.

Ze pijpte me echt heerlijk gevoelvol, diep en nat, en ik genoot er enorm van maar was het volledig met haar eens toen ze na een poosje opperde dat het eigenlijk tijd was geworden om te neuken. Ze nam in cowgirl plaats en opnieuw ging ze manier uit de weg om zich lekker diep over me heen te laten zakken, wat leidde tot een fantastisch orgasme. Ik was al tevreden geweest als het hier bij was gebleven maar toen ik tijdens het knuffelen daarna weer stijf werd, vond Anna dat de orgasme-score toch nog in balans gebracht zou moeten worden.

Ik had niet verwacht dat deze oily-handjob nog zou leiden tot een orgasme dat me nog weer zou laten spuiten alsof ze met haar voet op een tube tandpasta was gaan staan waar de dop af was, maar alle eer aan Anna. Dit was opnieuw een geweldige kamer met haar, dus er zal ongetwijfeld in de nabije toekomst wel weer een herhaling volgen. Ben benieuwd of ze inderdaad meer rood zal gaan dragen in plaats van het zwart dat ze voornamelijk bezit, ik bleek niet bepaald de enige man die had opgemerkt tegen haar hoe complimenteus de kleur voor haar was.

Me na de kamer gedoucht en nog even ontspannen nagenoten in de sauna om na nogmaals douchen het restaurantje nog eens weer op te zoeken. Slecht getimed voor de ganzenbout, maar als voorgerecht een paar heerlijke Spätzle met Rindergeschnetzeltes op laten scheppen om vast iets te hebben om van te genieten. Uitstekend op smaak, ik kan niet anders zeggen. Toen dat al wat gezakt was kwamen er weer net gebraden ganzenbouten uit de oven, en de ganzenbout die smaakte in combinatie met de rode kool en nog een paar Spätzle echt heerlijk. Op dit moment met afstand de beste keuken van de NRW-saunaclubs bevindt zich hier in Kaarst.

Hoewel ik niet meer zou kameren, is zowel het damesgezelschap (in de zin van ook in voor een dolletje als er niet onmiddellijk of zelfs geheel niet gekamerd gaat worden) als het bijkletsen en beoordelen van het vrouwvolk om ons heen met Firehawk en Patjax nog zo'n aangenaam tijdverdrijf dat de tijd voorbij vliegt. Ook als Patjax en ik na het redelijk vroege vertrek van Firehawk besluiten er nog wat tijd bij aan te knopen. Uiteindelijk reed ik om 03:30 met een blije grijns op mijn gezicht weer weg uit de August-Thyssen-Strasse. Ik ga hier vermoedelijk volgend jaar van alle clubs het vaakst terugkeren.
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

18. Onderstaande 24 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (20 december 2023),AVENTADOR (19 december 2023),Badslippers (19 december 2023),broodpoot (19 december 2023),donkeywonkey (25 december 2023),Firehawk (18 december 2023),forgetskinnyletsgetfatty (19 december 2023),Giodude (23 december 2023),ju52 (24 december 2023),Kurt Cobain (18 december 2023),Kwakje (18 december 2023),Manbijtkat (19 december 2023),mentholbear (19 december 2023),Patjax (19 december 2023),pcenter (21 december 2023),Picasso 1 (21 december 2023),Pierke69 (19 december 2023),pietpotent44 (19 december 2023),pret (19 december 2023),rmjhexe (18 december 2023),Shakir (19 december 2023),Siberische tijger (19 december 2023),The Joker (18 december 2023),Toetebel (18 december 2023)

Last Online
    9 mei 2025 @ 19:34
    Discussies
    0
    Thanks
    251

Standaard

vraag ...al iemand aanwezig ?? ben aan het twijfelen tussen lr of gg

Last Online
    22 april 2025 @ 13:57
    Discussies
    3
    Thanks
    1

Standaard

Vraagje .. is het prijsniveau in de LR hetzelfde ongeveer als Babylon ?
    60/30, 110/60 met 30 EURO voor extra's als CIM ??
    Wellicht ook maar eens proberen .. ben daar nog niet geweest ...
    Greetz,
    Ruud

Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Discussies
    119
    Thanks
    20.900

Standaard

Ongeveer: €70/30 en €120/60. Die €10 die je extra uitgeeft op de kamer bespaar je weer met de lagere entree, zeker als je met Happy Hour binnen komt (€30 ipv €70 van Babylon). De meerprijs voor CIM? Ik denk dat de meeste dames €50 daarvoor vragen, maar ik heb er geen ervaring mee.

22. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (21 december 2023),mentholbear (21 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 20:58
    Discussies
    12
    Thanks
    4.260

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    De meerprijs voor CIM? Ik denk dat de meeste dames €50 daarvoor vragen, maar ik heb er geen ervaring mee.
    Ja, die meisten Frauen verlangen 50€ dafür.

11 für 12
    Einige Frauen haben für CIM eine Rabattstaffel:
    Kommst du 12x hintereinander in einer Stunde,
    musst du nur 11x zahlen …

Nützt mir leider nichts,
    ich kann nur 10x hintereinander …

24. Onderstaande 11 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (21 december 2023),Bluebear (21 december 2023),comcom (22 december 2023),Giodude (23 december 2023),Kurt Cobain (21 december 2023),Meme Moo (21 december 2023),Siberische tijger (21 december 2023),snaal88 (21 december 2023),WANDELAAR5 (21 december 2023),Wentelt Eefje (21 december 2023),wooley (21 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 22:31
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Heb maar even de FAQ geüpdate naar aanleiding van bovenstaande info https://www.ijsberenforum.com/forum/...054#post829054

Last Online
    5 mei 2025 @ 18:03
    Discussies
    65
    Thanks
    2.089

Standaard

Donderdag 21 december

Ik wilde graag de Poolse Mihaela nog eens zien, en ze dirigeerde me naar LR. Het werd een echt avontuur, met alles erop en eraan…. De reis verliep in een enorme storm. Pia soeg zowel in Nederland als in Duitsland echt toe, Gelukkig bleef de vertraging beperkt tot een paar minuten, maar de hoeveelheid slagregen en windstoten op heen en terug weg waren opmerkelijk….
    Om klokke elf zwaaide de deur open en werd ik verwelkomd door Uwe. Altijd vriendelijk. Ik had gelezen dat er nieuw rookpolicies zouden heersen, maar ik geloof dat het niet roken binnen nog niet echt gehandhaafd wordt. Jammer voor mij als niet roker….

Om kwart over elf bleek het echt nog vrij stil, met in feite alleen Antonia die acte de presence gaf. Even later meldde Sofia zich aan het front, ik kreeg er echt zin in…. Gelukkig arriveerde Mihaela ook rap en na een beetje bij gekletst te hebben rap een kamertje betrokken. Absolute klasse voor mij deze dame. Lief, zacht, erotisch onderlegd, leuke meid. Stralende ogen, genietend van ons tijd samen. Mijn dag (en dagen ernaa) kan niet meer stuk. Zo happy dat ik Mihaela weer ben tegengekomen.

Na dit onovertroffen uur een heerlijke omelet vers klaargemaakt. Prima geregeld daar in Kaarst. Ik spotte inmiddels Antonia, Sofia, Cleo, Mihaela, Myriam (Turks), Corina, Megan?, en Erica (en twee voor mij onbekenden), dus een klein tiental aanwezigen toen ik rond 15:30 de tent verliet.

De tweede sessie werd met Cleo, die gelukkig tijd voor mij had. Ook deze sessie staat hoog genoteerd in mijn erotisch jaar. Supersoft, uiterst verfijnde seks met Cleo. En ook gewoon een toffe meid. Ik genoot van iedere seconde (en dat zijn er wat in een uur).

Buiten bleef het maar waaien en regenen, dus ik dacht: na deze twee sessies wordt het niet beter, en ben ik weer terug naar NL gereden, met een brede grijns op mijn gezicht!
    Mihaela en Cleo: veel dank!

27. Onderstaande 11 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

bettman ( 1 januari 2024),Dannii (23 december 2023),donkeywonkey (25 december 2023),Firehawk (23 december 2023),Giodude (23 december 2023),ju52 (24 december 2023),Kwakje (23 december 2023),mentholbear (23 december 2023),Patjax (23 december 2023),rmjhexe (23 december 2023),Wentelt Eefje (23 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:29
    Discussies
    153
    Thanks
    4.547

Standaard

Gisteren even met Pret en Envert in LR geweest. Weinig vrouwen helaas.
    Rond 20:30 uur vertrokken naar ACA. Denk 10 vrouwen of net iets meer.
    Eten was uiteraard wel weer goed.
    Toch even de kerstperiode afwachten in LR.

29. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

bettman ( 1 januari 2024),mentholbear (23 december 2023),Patjax (23 december 2023),pret (23 december 2023),Wentelt Eefje (23 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Discussies
    155
    Thanks
    9.704

Standaard

Weihnachtsparty

Als je Santa Claus afkort krijg je SC en laat dat nu de lettercombinatie zijn waarmee we onze plekken des verderfs aanduiden. Het zet zijn Ho, Ho, Ho dan ook gelijk in een ander perspectief.

Vorige week vrijdag kreeg ik een appje van het vurig vogeltje met de vraag of ik op zaterdag ergens heen ging. Overal zo’n beetje Weihnachtsparty en de uittocht van klapeksters richting het oosten zorgden voor twijfel bij mij. Ik zou de volgende ochtend beslissen. Al snel bleek dat ik het early bird tarief waarvoor ons vurig vogeltje zou gaan niet zou halen en pas laat in de middag kon. FH zou me op de hoogte houden wat betreft de damesaantallen via de digitale snelweg. Deze blijken beter dan verwacht en besluit om na mijn verplichtingen richting Kaarst te rijden.

Rond 17.00 uur spik en span de barruimte binnengelopen om een drankje te scoren en daarna snel iets te gaan eten met FH. Iets wat er gedurende de dag bij mij ingeschoten was. Er lagen allerlei tapas achtige liflafjes. Niet mijn ding en dus onverrichter zaken weer richting bar.

Al snel voegt WE zich bij ons. We zitten met zijn drieën bij te beppen als er een blonde bombshell met brilletje in ons gezichtsveld opduikt. Op dat moment het mooiste meisje van het huiskamer hoerenklasje in de bar. Onze blikken blijven niet onopgemerkt door haar en gedecideerd komt ze onze kant uit. Vermoedelijk heeft ze onderweg snel een ienemienemutte gedaan en ben ik de “winnaar”. Dit rupsje ontpopt zich als een bijdehand brutaaltje. Hoewel elke lustvezel in mijn lijf zich wil vergrijpen aan haar weet ik deze te onderdrukken. Mijn afwijzing doet haar niet afdruipen. Ze verlegt haar aandacht naar FH. Als deze niet toehapt keert ze terug naar haar plekje.

Ze heeft echter wel een zaadje geplant bij hem en hij begint onrustig te worden. Hét teken dat hij het liefst als een caveman een dame over zijn schouder gooit en meeneemt naar een grot om zijn lusten bot te vieren op haar grotje. Hij speurt de bar af voor een gewillig slachtoffer en stapt uiteindelijk op het bebrilde bijdehante brutaaltje af. De lust die uit elke porie spuit zorgt ervoor dat hij zijn gebruikelijke basisvragen vergeet en dat zorgt ervoor dat hij ondanks het verspreiden van zijn zaad gefrustreerd van de kamer komt.

We gaan kijken of we kunnen aanschuiven in het restaurant maar die is overvol. Ook een tweede poging levert niet het gewenste resultaat op. Intussen blijkt ook een echte Snow Maiden aanwezig te zijn. Gehuld in een prachtig wit jurkje duikt Cleo op. De white whale op mijn Willy Wishlist. Echter mijn hongergevoel wint het van mijn lust. FH en ik gaan richting restaurant terwijl WE zich gaat laven aan Anna. Gelukkig geldt ook hier driemaal is scheepsrecht en komen we op Niels Holgersson zijn zwarte lijst voor het eten van zijn geliefde transportmiddel. Onze buikjes rond gegeten en na een sigaretje de bar opgezocht. Cleo is verrassenderwijs beschikbaar maar sex is 1 van de 2 dingen die ik niet op een volle maag doe. Al die tijd is ze beschikbaar en je zult net zien dat als je voldoende uitgebuikt hebt ze net voor je neus wordt weggekaapt.

Als FH en ik een tijdje later achterin de bar op een bank zitten voegt Ruby zich bij ons. Ze begint FH op te geilen en ik weet wanneer ik teveel ben en loop richting restaurant alwaar WE een verwoede poging doet om zijn buik kerstman achtige proporties te laten aannemen. Dan fladdert FH binnen. Ruby had hem kunnen binnen hengelen maar blijkbaar heeft ze besloten hem te laten spartelen. Zelf nog even de Rindergeschnetzeltes aan een smaaktest onderworpen. Als we hierna in de bar op een kruk gaan zitten vertoont FH weer zijn onrustige gedrag. Ruby komt toevallig langs en ik ben van mening dat zij zelf de de vruchten mag plukken van het voorwerk. Dus geef een voorzetje en ze snapt de hint. Al vrij snel zijn de tortelduifjes op weg naar een leenliefdenestje.

Paula komt informeren om ik Chupa Chups bij mij heb. Ik ga mijn special box halen en als ik terugkom trekt deze natuurlijk de aandacht. Als Paula haar keuze heeft gemaakt komen een aantal dames als gieren op mij af. Natuurlijk als een echte gentleman een rondje langs de overige dames gemaakt en bij gebrek aan het likken en zuigen aan een vleeslolly blijkt dit een gewild alternatief.

FH is inmiddels ook weer komen aanvliegen na een geslaagd sexavontuurtje met Ruby. Nog wat gebabbeld en rond 23.00 uur houdt hij het voor gezien. WE en ik zitten aan de bar als d’n Rosse vraagt of er nog chocolade over is. Het geluk is aan haar zijde en waar ze voornamelijk als een muurbloempje op haar kruk heeft gezeten stelt ze zich voor als Antonia en begint een gesprek. Na een aantal minuten volgt de kamervraag maar ik was voor haar interruptie verwikkeld in een diepgaand gesprek. Haar gezegd dat ze later terug mocht komen.

De tijd vloog voorbij, nog een pizzapunt naar binnen gewerkt, wat gedold met de dames en erachter gekomen dat een dame nauwlettend mijn handel en wandel in de gaten had gehouden. Als ik een aan de bar zittende dame voorbij loop vraagt ze of ik nog Chupa Chups heb. Ik ben altijd bereid een dame met nood aan lik- en zuigwerk een helpende hand toe te steken. Ze maakt haar keuze en ik zet me neer aan de bar. Al snel duikt Aisha op die mij er fijntjes aan herinnert dat ze de volgende dag naar huis vertrekt en nog graag ingesmeerd (lees gemasseerd) en doorgesmeerd (lees geneukt) wil worden door mij. Zeker een optie ware het niet dat ik voor iets nieuws wilde gaan.

Miss CC van vlak daarvoor wenkt en loop naar haar toe. Ditmaal gaat het haar om mijn Chupa Chup gezien de vraag “you want to go to the room with me?”. Je probeert ze toch iets bij te brengen en antwoord haar dat je een gesprekje beter kunt beginnen met “what’s your name”. Ze antwoordt Sofia en daarop volgt een opmerking die dingt naar domste van het jaar: “but we already had a conversation”.
    Tegen zoveel domheid ben ik niet bestand als je de vraag om een Chupa Chup bestempeld als gesprek en neem weer plaats op mijn kruk.

WE duikt ook weer op en vertel hem het voorval waar we hartelijk om kunnen lachen. Hij is benieuwd of d’n Rosse nog een poging heeft gewaagd. Nope, waarop hij zegt wel weg te willen lopen om te kijken of ze alsnog komt. Ik geef aan dat ze hiervoor tijd en kansen genoeg heeft gehad. Chantal geeft een dansshowtje weg en we liggen in een deuk als een beer met het ritmegevoel van een nijlpaard met haar meedoet. Aangezien het van een kamergang niet meer gaat komen besluit ik te gaan. Ondanks de status van ongepopt me zeer goed vermaakt.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

31. Onderstaande 19 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR (23 december 2023),bettman ( 1 januari 2024),Bluebear (23 december 2023),bram4826 (24 december 2023),broodpoot (24 december 2023),donkeywonkey (25 december 2023),Firehawk (23 december 2023),forgetskinnyletsgetfatty (23 december 2023),Giodude (23 december 2023),ju52 (24 december 2023),Kurt Cobain (23 december 2023),Kwakje (24 december 2023),mentholbear (23 december 2023),peterp095 (23 december 2023),Pierke69 ( 8 januari 2024),pret (23 december 2023),Shakir (24 december 2023),WANDELAAR5 (24 december 2023),Wentelt Eefje (23 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 20:45
    Discussies
    2
    Thanks
    1.651

Standaard

Zaterdag 23 december

Enige tijd geleden ontving ik van Blue Bear zijn vrijkaartje voor Living Room. Hier gisteren dankbaar gebruik van gemaakt!
    Door gezondheidsproblemen was ik al 3 weken niet meer in LR geweest en was het dus hoog tijd om er weer eens heen te rijden. Relatief weinig verkeer op de heen- en terugweg alsmede droge weersomstandigheden (dat is tegenwoordig al zeldzaam) zorgden voor een probleemloze heen- en terugreis.

Iets voor elven gearriveerd en Uwe nam de vrijkaart in ontvangst. Nog even geld gewisseld voor een Duitse ijsbeer die alleen maar een biljet van 100 euro had en Uwe hier niet op terug kon geven en mezelf omgetoverd tot ijsbeer.

De kok stond al klaar om twee eitje voor mij te bakken en deze weer opgepeuzeld. Er staan zoals al eerde vermeld 3 grotere tafels met 4 stoelen in het restaurantje waardoor er dus 12 mensen tegelijk kunnen zitten. De tent buiten is met de storm kapot gewaaid waardoor er weer binnen gerookt wordt. Omdat het gisteren niet zo druk was viel het met de rooklucht wel mee maar bij grote drukte zal dit wellicht niet iedereen bevallen.

Ik had al een afspraak gemaakt met Cleo en dat was maar goed ook want er waren gisteren niet heel veel dames aanwezig. Ik denk op het drukste moment een stuk of 12. Ook het aantal heren zal rond de 20 hebben geschommeld dus het was bij vlagen erg rustig in de bar. Is rond deze tijd ook wel logisch dat er niet veel dames aanwezig zijn. Ik vermoed dat dit nog wel zo zal zijn tot half januari. Nog gevraagd hoeveel dames er met de kerstdagen en 31 december zullen werken maar daar kreeg ik geen eenduidig antwoord op.

Na de kamer met Cleo even het middagmaal gegeten, friet met frikandellen en joppie saus. In de avond was er goulash met aardappels, groente en vissticks dus dat was ook weer prima. Na het avondeten nog een keer met Cleo naar de kamer geweest en daarna ben ik weer naar huis gereden en was om 22.15 thuis. Vandaag in alle vroegte naar Luxemburg gereden om sigaretten te kopen en te tanken voor 1,46 euro. Dus ik heb mijn kilometers wel weer gemaakt dit weekend.

Tot de volgende keer en Blue Bear nogmaals bedankt voor de vrijkaart!

33. Onderstaande 19 leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 december 2023),Ascari (24 december 2023),AVENTADOR (24 december 2023),b1234 (24 december 2023),Bluebear (24 december 2023),donkeywonkey (25 december 2023),Firehawk (24 december 2023),forgetskinnyletsgetfatty (25 december 2023),Giodude (25 december 2023),Iamlonely (24 december 2023),ju52 (25 december 2023),Kurt Cobain (24 december 2023),Kwakje (24 december 2023),mechelen (24 december 2023),mentholbear (24 december 2023),Patjax (25 december 2023),Toetebel (24 december 2023),WANDELAAR5 (24 december 2023),Wentelt Eefje (24 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 15:40
    Discussies
    73
    Thanks
    2.053

Standaard

Vanmiddag Was ik in de buurt en nadat ik een lekkere massage had gehad in Düsseldorf om de tijd te doden, naar Lr.
    Vriendelijke ontvangst en na uitwisselen 30 euro een tenue aangemeten.
    Eerste lekker ontbijt en zag al een leuke dame een broodje eten. Bij ontbijt toetebel gespot en later ook nog de Joker.. Gezellig.
    Na ontbijt kwam een jongedame even bij me zitten. Raissa als ik het goed heb verstaan.
    Meteen aan het tongzoenen en anaconda kneden.
    Dus op naar de kamer. Werd een lekkere Gfe sessie waarbij anaconda goed werd verwend. En als gevolg daarvan moest spugen.. Lol
    Daarna sauna, wat biertjes en kletsen met de medeplegers. Daarna kwamen alras enkele dames binnen. Maar niks wat mij aanstond. Na wat gegeten te hebben en nog een alcohol vrij biertje. In de bolide gestapt en naar huis geracet. Totdat ik in de file belandde...
    Voor herhaling vatbaar
    De Riesen-Eisbear...

35. Onderstaande 12 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (26 december 2023),Dannii (27 december 2023),donkeywonkey (30 december 2023),Firehawk (26 december 2023),ju52 (26 december 2023),mentholbear (26 december 2023),snaal88 (26 december 2023),The Joker (26 december 2023),Toetebel (27 december 2023),uurtje (26 december 2023),WANDELAAR5 (26 december 2023),Wentelt Eefje (26 december 2023)

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.581

Standaard

Ik kreeg een berichtje van partycrasher dat hij morgen naar LR zou gaan en dat ik ook moest gaan. Ik dacht er eens heel lang over na (5 seconden) en besloot dat ik zou gaan. Wel eerst nog een wingman geregeld die geen forumlid is. Ik stuurde een berichtje terug dat ik ook van de partij zou zijn.
    Aankomst in LR was om 11:45 en we werden binnengelaten door de blonde Duitse bardame die vaste klant is bij Dr. Schoemacher. Ze heeft alles "laten doen" van top tot teen. Naja altijd nog mooier dan die oude hen die ik de vorige keer zag. We legden ieders €30 neer en kregen een polsbandje en badjas.

Na het omkleden partycrasher opgezocht die met zijn gehele entrourage aanwezig was: chauffeur su10027 en huisadvocaat Matlock. Zijn ambulante begeleiders zeg maar. (Grapje, ik mag dat zeggen.) Ze waren blijkbaar niet alleen want er was nog een zware ijsberen delegatie aanwezig. Veelschrijver Snaal88 (zou later blijken), peterp095 die was tegen een kerktoren aangevlogen want hij had de klok nog om zijn arm hangen en de zonne(bank)koning van Duitsland rmjhexe. Iedereen een hand gegeven en daarna wat gaan eten in het restaurant.

Ontbijt
    Het ontbijt is eenvoudig van opzet: sla, broodjes, sneetjes brood en broodbeleg. Je kijk kan bij de kok wel verschillende gebakken eitjes/ommeletten bestellen naar eigen smaak en inzicht. Ik scoorde een paar Kaiserbroodjes met kaas en sla.

Na het eten eerst maar eens uitbuiken en bankhangen in de bar. Bijgepraat met die vriend van mij want die had ik ook al een tijd niet gezien. Later kwam partycrasher langs om even bij te kletsen. De tijd vloog voorbij en voordat ik het wist was het al 15.00. Snaal88 was met de noorderzon vertrokken naar GG omdat Cleo afwezig was, in vaktermen noemt men dat een "picassotje". Vernoemt naar de man die op één dag in meerdere clubs opduikt Picasso1 dus. Heeft partycrasher nog gedanst hoor ik jullie vragen? Ja natuurlijk. Dit keer "gehakt" als een echte gabber. Iedereen lachen natuurlijk, behalve één dvp die oprecht onder de indruk was en hem probeerde te imiteren. Kansloos natuurlijk, partycrasher is onovertrefbaar. su10027 en partycrasher deden een saunarondje en Matlock en rmjhexe gingen lunchen.

Lunch
    Lunch was vandaag volgens de Hollandse school: Friet, Frikandellen, Nasischijven en die gele drek: Joppiesaus. Geen satésaus helaas. Zo kunnen de mensen toch geen Jos Brinkie eten?

Na de lunch (gehaktbal en friet) even bij gekletst met rmjhexe over hoeren, auto's en nog meer hoeren. Ook nog een paar tips gekregen aangezien hij veel vaker in LR is.

Dames
    De line-up was wat karig in de middag: circa 12 dames. In de avond trok het wat aan en rond de avond waren er 25 dames aanwezig. Aisha, Claudia, Larissa, Paula, Nikita en gelukkig ook Ruby die er zeer mooi uitzag in haar zwarte outfit. De rest van de namen ken ik niet. Nikita het oergesteente uit GT probeerde nog die vriend van mij te versieren. Ze beweerde ook 42jr oud te zijn. Ik denk zelf dat je er nog minstens 10 jr bij op kunt tellen. Ze werd uiteraard vriendelijk afgewimpeld.

De klok ging richting 21.00 en het werd toch tijd voor een kamer. Beter ging het niet worden, dus tijd voor een douche. Daar kwam ik partycrasher tegen. su10027 kwam iets later aanlopen in burger kledij en het bleek dat hij een waarzegger is. Hij voorspelde namelijk dat als partycrasher binnen 10 minuten niet klaar zou zijn dat hij naar huis moest lopen. De volgende keer toch maar vragen of hij voor mij ook de winnende lotto getallen kan voorspellen.

Na het douchen bleek dat Ruby bezet was. Nog even gesproken met een Russische milf Dahlia maar die bleek de rest van de avond uitgeboekt te zijn door een taartebakker (pannekoeken voor gevorderden). In de tussentijd kwam ik patjax tegen en ook bijgepraat met hem. Vooral over hoe mager de saunaclub scene is in NRW en NL. Daar kon ik geen speld tussen krijgen. Toch maar een keer op bedevaart naar Wellcum dan?
    Rond 22.00 kwam de dj binnen kakken. Deze dj kende ik nog niet (maar volgens partycrasher zijn ze allemaal slecht). Ik wilde het nog wel een kans geven en het eerste kwartier was nog hoopgevend. Daarna begon hij te mixen, maar deze paradijsvogel kon er echt niks van. Hij draaide vage nummers die waarschijnlijk hij alleen leuk vindt en stuntelde als hij van de ene na de andere nummer wisselde. Dit was geen amusement maar eerder een vorm van muziekterreur.

Ruby(7,5)
    Na een uurtje kwam ik Ruby tegen die haar zwarte beroepskleding had ingeruild voor een roze jurk. Ze was vrij, dus gelijk een kamertje geboekt met het Roemeense zusje van Kat von D. Als ik Ruby in één zin zou moeten beschrijven? "All killer, no filler". Ze heeft prachtig zwart krullend haar, een mooi gezicht, goed gevormde naturelle borsten, volle benen en haar huid is zachter dan het fijnste alcantara. Oké een paar minpuntjes zijn er wel, veel tatoeages en een iets te dikke kont. Maar dan heb je tenminste wel houvast. En dat heb je nodig bij haar.

Haar tenue ging uit, ze maakte het bed klaar en zocht nog een muziekje uit. Ik ging op het bedrand zitten en ze kwam op mij zitten. Ze begon met een teder kusje, maar voordat ik het doorhad had ze mij al op het bed getackeld en lag ze boven op met haar tieten in mij gezicht. Eerst wat opwarmen en daarna kreeg ik de natste pijpbeurt van het jaar. Wild met veel spuug dus. Na het tijdje wisselden we de rollen en likte ik haar natte, glad geschoren doosje. Ze liet zich helemaal gaan en niet met de handrem erop zoals anderen van haar Roemeense collega's. Na het voorspel was het tijd voor het echte werk en ze ging in doggy voor mijn liggen. Toch een mooi uitzicht met die geile grote kont van haar. Cowgirl zat er vandaag niet in want ze was niet helemaal fit vandaag. Ik denk een meevaller want als ze wel fit was geweest had ik de kamer nooit levend verlaten met deze porno chick. Ter afsluiting in missio geneukt en dan verdrink je in haar mooie bruine ogen. Geen tongzoenen helaas, wel wat kusjes op haar zachte lippen. Na een tijdje knalde ik het condoom vol.

De huidige dames willen dan direct van de kamer af, maar niet Ruby. Ze bleef liggen want volgens mevrouw moest er ook nog geknuffeld worden. Ik masseerde haar zachte benen en borsten en toen de tijd echt vol was vertrokken we van de kamer.

Na het afrekenen en douchen meldde ik mij weer in de bar waar het iets drukker was geworden kwa bezoekers. Patjax was er ook nog en was net terug van een kamer met Aisha. Toch even geinformeerd hoe ze was, want optisch ziet ze er goed. Hij was tevreden over haar service. Alleen een topper was ze dan ook weer niet.

Pizza
    Twaalf uur dat is pizza tijd in LR dus ging ik samen met die vriend van mij naar het restaurant. Daar een lekker wat pizza stukken naar binnen gewerkt en beetje de dag doorgenomen. Tegen 01:00 was het tijd om te vertrekken en hebben we tevreden de deur achter ons dichtgetrokken.
    Laatst gewijzigd door Ascari; 30 december 2023 om 03:29

37. Onderstaande 21 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR (30 december 2023),bettman ( 1 januari 2024),buttlover (30 december 2023),Dannii (30 december 2023),donkeywonkey (30 december 2023),Firehawk (30 december 2023),forgetskinnyletsgetfatty (30 december 2023),Giodude (31 december 2023),ju52 (30 december 2023),Kwakje (30 december 2023),mentholbear (30 december 2023),mynasch ( 4 januari 2024),Patjax (30 december 2023),Picasso 1 (30 december 2023),pret (30 december 2023),rmjhexe (30 december 2023),Shakir (30 december 2023),Siberische tijger (30 december 2023),The Joker (30 december 2023),WANDELAAR5 (30 december 2023),Wentelt Eefje (30 december 2023)

Last Online
    Discussies
    12
    Thanks
    4.260

Standaard

Danke für deinen ausführlichen Bericht.

Von wann ist der?
    Einige der erwähnten Frauen sind schon seit einiger Zeit in Rumänien …

39. Onderstaande leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

vanKees (30 december 2023)

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.581

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju52 Bekijk bericht
    Danke für deinen ausführlichen Bericht.

Von wann ist der?
    Einige der erwähnten Frauen sind schon seit einiger Zeit in Rumänien …
    Eind november.

41. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (30 december 2023)

Last Online
    Discussies
    12
    Thanks
    4.260

Standaard

Bedankt!

Last Online
    Vandaag @ 15:40
    Discussies
    73
    Thanks
    2.053

Standaard

Wooley is net terug van een leuke dag in Lr
    Had gehoord dat Vanessa er was, dus op naar Lr
    Was er druk met medeplegers rmjhexe, partycrasher, firehawk en een hele delegatie Nederlandse en Duitse gasten.
    Was gezellig kletsen, sauna en lekker eten en drinken.
    Ook waren er veel vrouwen.
    Eerste ronde met Vanessa en dat werd een super Gfe sessie. Staande voor de spiegel tongzoenen en lekker vrijen.
    Daarna het bed opgezocht om me door haar te laten zuigen. Ze kan het nog steeds.
    Haar deze keer ook gebeft en zowaar haar kutje ging als een bloemetje open staan. Ze kreeg het merkbaar warm.
    Daarna haar bovenop anaconda gezet en met wat gezucht zakte ze erover. Helaas veel te snel voelde ik het opborrelen en haar over de buik gespoten.
    Boahh was supergeil.
    Haar correct beloond en liefdevol geknuffeld.
    Daarna gezellig gekletst met de boys. En wat gegeten. Friet en kibbeling / frikadellen en kippenboutje.
    Intussen was het vol gelopen en was er een mooie Cubaanse dame binnen. Helaas was ze erg bezig met appen, maar ook kwam Esther Duitse uit rheingold
    Helaas was deze meteen geboekt en moest ik terug naar huis. Volgende keer.. Wordt vervolgd
    De Riesen-Eisbear...

44. Onderstaande 20 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (30 december 2023),AVENTADOR ( 1 januari 2024),Bluebear (30 december 2023),brombeerzuid (30 december 2023),buttlover (31 december 2023),Dannii (30 december 2023),donkeywonkey (30 december 2023),Firehawk (30 december 2023),ju52 (30 december 2023),Kurt Cobain (30 december 2023),Kwakje ( 1 januari 2024),mentholbear (30 december 2023),Patjax (31 december 2023),pret (30 december 2023),rmjhexe (30 december 2023),Smouse (31 december 2023),The Joker (30 december 2023),Toetebel (30 december 2023),WANDELAAR5 (30 december 2023),Wentelt Eefje (30 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Discussies
    119
    Thanks
    20.900

Standaard Slechte Line-Up met oudjaar

Gisteren naar Living Room gegaan voor de oudjaarsparty. Ik had daar afgesproken met PeterP95 en W. die niet op dit forum zit, maar die ik ken uit mijn stamclub. Hij kwam speciaal voor Cleo. Later zouden ook nog Bokito, Rino123, Pret, ME262, Kurt Cobain en veel mannen die ik ken uit mijn stamclub (die dicht was) verschijnen. Er was een special guest star appearance van Mick Jagger. Hij liep in de donkere bar de hele tijd met een donkere zonnebril op. Het zou toch niet party crasher zijn met een Mick Jagger pruik? Dit vroeg om een nadere inspectie. Maar op korte afstand was het toch echt de lelijke oude kop van Mick Jagger en niet het knappe voorkomen van onze PartyCrasher die onder de haardos zat.

Ik had gelezen op hun web site dat dames vrij entree hadden en zelfs €100 bonus zouden krijgen. Ik verwachtte dus een uitgebreide Line-Up. Helaas viel dat tegen en ook kwalitatief was de Line-Up slecht. Er waren weinig lustopwekkende dames. Maar goed, je hebt er maar een paar nodig om een goede dag te hebben. Het geluk zat helaas ook niet echt mee. Cleo bleek de hele dag (tot 7 uur) geboekt. En ze wilde na die boeking ook niet nog een half uurtje of een uur langer blijven voor haar vaste klant W. Aangezien er veel mannen waren uit de club waar ze eerder werkte had ze ook wel uren langer kunnen blijven. Maar ze had kennelijk al een afspraak staan voor een ander oudjaarsfeest.
    Er waren een aantal kleine dames die wat ruim voorzien waren van rondingen. Allemaal niet echt mijn type. Het grappigst vond ik Nelly die een soort trouwjurk aan had. Vanessa die qua service hoog staat aangeschreven vond ik in close-up toch wat minder aantrekkelijk (en dan zeg ik het voorzichtig). De mooie Erica (die ook nog 2 erg sexy outfits aan had die avond) had me vorige keer al duidelijk gemaakt dat TZ door haar slechts beperkt zou worden uitgevoerd. Sofia was aantrekkelijk, maar werd me afgeraden qua service. Daniela had zich meteen op PeterP95 geworpen. Roxana was een zeer elegante verschijning, maar ze had de €100 bonus in haar neus gestopt. Ze liep zeer druk en steeds lachend om niets rond. ME262 waagde het er toch op met haar naar de kamer te gaan, maar kwam er achter dat die €100 nog niet was uitgewerkt en dat alle handelingen met dezelfde drukte werden uitgevoerd. Er was nog een slanke dame met een wat lang gezicht van naar schatting ergens achterin de 30. Ik ken haar naam niet. Pret had zijn ogen op haar laten vallen en ze had gezegd dat ze zich even op ging frissen en dan zou ze naar hem toe komen. Toen ze terug kwam stortte een andere beer zich op haar. Dat werd een trekpartij. Het bleek dat de andere man al een afspraak met haar had, maar die dame was vergeten dat aan Pret te melden. Dus Pret vistte achter het net. Toen de dame terug kwam kreeg zij natuurlijk de euro’s van Pret niet meer te pakken. Dan waren er nog Melanie met een goed lijf en Monica met een goed lijf en een mooi gezicht en Esther met een mooi gezicht en siliconen borsten. Ik denk dat ik zo vrij compleet ben voor wat betreft de Line-Up. Maar wellicht dat 1 van de andere mannen nog wat aan kan vullen? Volgens PeterP95 waren er vrijdag veel meer dames geweest en ook aantrekkelijker.

Ik ben begonnen met een ontbijt. Gebakken eieren met spek, vers klaar gemaakt. En bijpraten met PeterP95 die er al was. Na een tijd kwam ook W. Dus gezellig gekletst. Qua dames was er nog niet veel te beleven. Nelly in trouwjurk, Sofia en na een tijd Melanie. Melanie werd me aangeraden door een aanwezige popster, dus met haar naar de kamer vertrokken. Dat werd een grote teleurstelling, op de valreep mijn slechtste kamer van 2023 (een andere misser van mij dit jaar was in een trio waarbij de goede dame de kamer redde voor mij). Zie het verslag. https://www.ijsberenforum.com/forum/...619#post829619
    Inmiddels was er in het restaurant een mooi kerstbuffet opgesteld. Ananas feestelijk versierd met prikkers met een blokje kaas en een druif, heel veel vleeswaren waaronder een erg goede Serrano ham, drie soorten kaas, olijven, warm mals vlees, geroosterde aardappelen en een mix van broccoli en bloemkool. De vleeswaren en kazen zouden tot het einde blijven, het warm eten was op een gegeven moment op.
    Na het eten de nog steeds matige line up bekeken en besloten om met Monica naar de kamer te gaan. De vorige keer met haar een wat vreemde maar succesvolle kamer gehad (zie eerdere verslag). De kamer was nu wat leuker en gevarieerder, en deze ruime voldoende kamer zou helaas mijn beste van de dag zijn.
    Bij mijn laatste kamer getwijfeld tussen Esther en Daniela. Achteraf had ik waarschijnlijk beter Esther kunnen kiezen, maar ja dat weet je pas achteraf. Zie het verslag van mijn kamer met Daniela. https://www.ijsberenforum.com/forum/...622#post829622
    Om 12 uur werd er in de tuin wat vuurwerk afgestoken en een grote fles Spumante ontkurkt. Die Spumante was een heel pak beter dan de Sekt die ze in Babylon en mijn stamclub wel eens schenken. Een vierde kamer zat er fysiek niet in, dus rond half 1 de club maar verlaten en terug naar huis gereden. Een wijze les geleerd dat je bij een oudjaarsfeestje in een saunaclub, je maar niet teveel voor moet stellen.

46. Onderstaande 29 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 januari 2024),AVENTADOR ( 1 januari 2024),Bluebear ( 1 januari 2024),broodpoot ( 1 januari 2024),cameltoe slide ( 1 januari 2024),Dannii ( 1 januari 2024),donkeywonkey ( 1 januari 2024),Firehawk ( 1 januari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 januari 2024),Haradamannetje ( 1 januari 2024),JPtoo ( 1 januari 2024),ju52 ( 1 januari 2024),Kurt Cobain ( 1 januari 2024),Kwakje ( 1 januari 2024),Liefje ( 1 januari 2024),Meme Moo ( 1 januari 2024),mentholbear ( 1 januari 2024),Patjax ( 1 januari 2024),Picasso 1 ( 1 januari 2024),pret ( 1 januari 2024),rmjhexe ( 1 januari 2024),Shakir ( 1 januari 2024),Siberische tijger ( 1 januari 2024),snaal88 ( 1 januari 2024),The Joker ( 1 januari 2024),Tjeppah ( 1 januari 2024),Toetebel ( 1 januari 2024),Wentelt Eefje ( 1 januari 2024),wooley ( 1 januari 2024)

Pagina 20 van 40 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten