Weihnachtsparty
Als je Santa Claus afkort krijg je SC en laat dat nu de lettercombinatie zijn waarmee we onze plekken des verderfs aanduiden. Het zet zijn Ho, Ho, Ho dan ook gelijk in een ander perspectief.
Vorige week vrijdag kreeg ik een appje van het vurig vogeltje met de vraag of ik op zaterdag ergens heen ging. Overal zo’n beetje Weihnachtsparty en de uittocht van klapeksters richting het oosten zorgden voor twijfel bij mij. Ik zou de volgende ochtend beslissen. Al snel bleek dat ik het early bird tarief waarvoor ons vurig vogeltje zou gaan niet zou halen en pas laat in de middag kon. FH zou me op de hoogte houden wat betreft de damesaantallen via de digitale snelweg. Deze blijken beter dan verwacht en besluit om na mijn verplichtingen richting Kaarst te rijden.
Rond 17.00 uur spik en span de barruimte binnengelopen om een drankje te scoren en daarna snel iets te gaan eten met FH. Iets wat er gedurende de dag bij mij ingeschoten was. Er lagen allerlei tapas achtige liflafjes. Niet mijn ding en dus onverrichter zaken weer richting bar.
Al snel voegt WE zich bij ons. We zitten met zijn drieën bij te beppen als er een blonde bombshell met brilletje in ons gezichtsveld opduikt. Op dat moment het mooiste meisje van het huiskamer hoerenklasje in de bar. Onze blikken blijven niet onopgemerkt door haar en gedecideerd komt ze onze kant uit. Vermoedelijk heeft ze onderweg snel een ienemienemutte gedaan en ben ik de “winnaar”. Dit rupsje ontpopt zich als een bijdehand brutaaltje. Hoewel elke lustvezel in mijn lijf zich wil vergrijpen aan haar weet ik deze te onderdrukken. Mijn afwijzing doet haar niet afdruipen. Ze verlegt haar aandacht naar FH. Als deze niet toehapt keert ze terug naar haar plekje.
Ze heeft echter wel een zaadje geplant bij hem en hij begint onrustig te worden. Hét teken dat hij het liefst als een caveman een dame over zijn schouder gooit en meeneemt naar een grot om zijn lusten bot te vieren op haar grotje. Hij speurt de bar af voor een gewillig slachtoffer en stapt uiteindelijk op het bebrilde bijdehante brutaaltje af. De lust die uit elke porie spuit zorgt ervoor dat hij zijn gebruikelijke basisvragen vergeet en dat zorgt ervoor dat hij ondanks het verspreiden van zijn zaad gefrustreerd van de kamer komt.
We gaan kijken of we kunnen aanschuiven in het restaurant maar die is overvol. Ook een tweede poging levert niet het gewenste resultaat op. Intussen blijkt ook een echte Snow Maiden aanwezig te zijn. Gehuld in een prachtig wit jurkje duikt Cleo op. De white whale op mijn Willy Wishlist. Echter mijn hongergevoel wint het van mijn lust. FH en ik gaan richting restaurant terwijl WE zich gaat laven aan Anna. Gelukkig geldt ook hier driemaal is scheepsrecht en komen we op Niels Holgersson zijn zwarte lijst voor het eten van zijn geliefde transportmiddel. Onze buikjes rond gegeten en na een sigaretje de bar opgezocht. Cleo is verrassenderwijs beschikbaar maar sex is 1 van de 2 dingen die ik niet op een volle maag doe. Al die tijd is ze beschikbaar en je zult net zien dat als je voldoende uitgebuikt hebt ze net voor je neus wordt weggekaapt.
Als FH en ik een tijdje later achterin de bar op een bank zitten voegt Ruby zich bij ons. Ze begint FH op te geilen en ik weet wanneer ik teveel ben en loop richting restaurant alwaar WE een verwoede poging doet om zijn buik kerstman achtige proporties te laten aannemen. Dan fladdert FH binnen. Ruby had hem kunnen binnen hengelen maar blijkbaar heeft ze besloten hem te laten spartelen. Zelf nog even de Rindergeschnetzeltes aan een smaaktest onderworpen. Als we hierna in de bar op een kruk gaan zitten vertoont FH weer zijn onrustige gedrag. Ruby komt toevallig langs en ik ben van mening dat zij zelf de de vruchten mag plukken van het voorwerk. Dus geef een voorzetje en ze snapt de hint. Al vrij snel zijn de tortelduifjes op weg naar een leenliefdenestje.
Paula komt informeren om ik Chupa Chups bij mij heb. Ik ga mijn special box halen en als ik terugkom trekt deze natuurlijk de aandacht. Als Paula haar keuze heeft gemaakt komen een aantal dames als gieren op mij af. Natuurlijk als een echte gentleman een rondje langs de overige dames gemaakt en bij gebrek aan het likken en zuigen aan een vleeslolly blijkt dit een gewild alternatief.
FH is inmiddels ook weer komen aanvliegen na een geslaagd sexavontuurtje met Ruby. Nog wat gebabbeld en rond 23.00 uur houdt hij het voor gezien. WE en ik zitten aan de bar als d’n Rosse vraagt of er nog chocolade over is. Het geluk is aan haar zijde en waar ze voornamelijk als een muurbloempje op haar kruk heeft gezeten stelt ze zich voor als Antonia en begint een gesprek. Na een aantal minuten volgt de kamervraag maar ik was voor haar interruptie verwikkeld in een diepgaand gesprek. Haar gezegd dat ze later terug mocht komen.
De tijd vloog voorbij, nog een pizzapunt naar binnen gewerkt, wat gedold met de dames en erachter gekomen dat een dame nauwlettend mijn handel en wandel in de gaten had gehouden. Als ik een aan de bar zittende dame voorbij loop vraagt ze of ik nog Chupa Chups heb. Ik ben altijd bereid een dame met nood aan lik- en zuigwerk een helpende hand toe te steken. Ze maakt haar keuze en ik zet me neer aan de bar. Al snel duikt Aisha op die mij er fijntjes aan herinnert dat ze de volgende dag naar huis vertrekt en nog graag ingesmeerd (lees gemasseerd) en doorgesmeerd (lees geneukt) wil worden door mij. Zeker een optie ware het niet dat ik voor iets nieuws wilde gaan.
Miss CC van vlak daarvoor wenkt en loop naar haar toe. Ditmaal gaat het haar om mijn Chupa Chup gezien de vraag “you want to go to the room with me?”. Je probeert ze toch iets bij te brengen en antwoord haar dat je een gesprekje beter kunt beginnen met “what’s your name”. Ze antwoordt Sofia en daarop volgt een opmerking die dingt naar domste van het jaar: “but we already had a conversation”.
Tegen zoveel domheid ben ik niet bestand als je de vraag om een Chupa Chup bestempeld als gesprek en neem weer plaats op mijn kruk.
WE duikt ook weer op en vertel hem het voorval waar we hartelijk om kunnen lachen. Hij is benieuwd of d’n Rosse nog een poging heeft gewaagd. Nope, waarop hij zegt wel weg te willen lopen om te kijken of ze alsnog komt. Ik geef aan dat ze hiervoor tijd en kansen genoeg heeft gehad. Chantal geeft een dansshowtje weg en we liggen in een deuk als een beer met het ritmegevoel van een nijlpaard met haar meedoet. Aangezien het van een kamergang niet meer gaat komen besluit ik te gaan. Ondanks de status van ongepopt me zeer goed vermaakt.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.