JonnyFontane (29 september 2023),ju52 (18 oktober 2023),WANDELAAR5 (29 september 2023),Wentelt Eefje (29 september 2023)
niemand info over de razzia die er maandag geweest is?
FOEF ik hoorde dat er vrijdag een grote controle was in Living Room. 20 ambtenaren. Maandag dus weer een?
ju52 (18 oktober 2023),mentholbear (29 september 2023)
Ik was er gistermiddag om een uur of 2. Club was gewoon open er waren 15dames op dat moment. Heb gesproken met Olli en de keuken was ook gewoon open.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
mentholbear (29 september 2023)
schoolmeester (29 september 2023)
JonnyFontane (29 september 2023),WANDELAAR5 (29 september 2023)
Er zijn ook enkele overeenkomsten tussen de twee clubs LR en AG, die vervolgens verschillende prijzen hanteren, afhankelijk van de club waarin ze momenteel werken. Ik denk meteen aan Denisa, Gina en Mira.
![]()
![]()
![]()
I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!
mentholbear (29 september 2023),schoolmeester (29 september 2023)
Gisterenavond lr. Wat een drama. Mager aanbod dames. Een DJ die jengel muziek uit het rifgebergte draaide. Toen ik om half 12 van de kamer kwam was het veranderd in planet allah. Gezapig. Not. Gehoord dat Irina ook niet meer aan boord is. Geen deurbeleid. Deadened!
Balle in me buik.
Agronymus1 (30 september 2023),HartaberFair (30 september 2023),Herr Fick (18 oktober 2023),ju52 (18 oktober 2023),ME262 (30 september 2023),mechelen (30 september 2023),mentholbear (30 september 2023),peterp095 (30 september 2023),schoolmeester (30 september 2023),WANDELAAR5 (30 september 2023),yylover (30 september 2023)
Mijn verslag van vorige week zondag volgt nog, maar in elk geval spreek ik WEL uit eigen ervaring!
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Ascari (30 september 2023),Eddy_V (30 september 2023),rmjhexe (30 september 2023),Siberische tijger (30 september 2023)
Iedereen kan vandaag tm dinsdag een kijkje komen nemen tegen het schappelijke tarief van 30 euro. Een biertje kost deze dagen 5 euro.
schuinmarcheren heb ik niet verleerd
Dalton (30 september 2023),Smouse ( 1 oktober 2023),Toetebel ( 1 oktober 2023),WA (30 september 2023),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)
Het aantal bezoekers overdag is te laag om dames vast te houden. Ze hadden beter de entree prijs vanaf opening beter op €60 kunnen zetten incl. bier. Dan is er nog kans dat de ouwe garde het nog overweegt over dag langs te komen met kamerprijzen die beginnen bij €70.
De nieuwe generatie ijsberen / nachtraven (2de / 3de gen. arbeidsmigranten) gaat pas naar de club als de zon al uren onder is en betaald dan graag belachelijk hoge prijzen voor drank waarbij the bitches vooral "respect" moeten hebben voor een zéér minimalistisch uitgaven patroon aan diezelfde bitches . Gotta live the scarface life brüder![]()
Agronymus1 (30 september 2023),MisterBond68 ( 1 oktober 2023),NikXXX ( 2 oktober 2023),schoolmeester ( 1 oktober 2023),Smouse ( 1 oktober 2023)
Voor de eerste keer naar Living Room. Voor mij wat verder weg, maar een bij de Formule 1 gewonnen vrijkaart hielp mij de afstand te overbruggen. Het begon goed door te kunnen parkeren op de eigen parkeerplaats om 14.15 uur. Binnen hartelijk verwelkomd. Kleine rondleiding gekregen van een wat oudere voluptueuze dame en daarna omkleden. Living Room is een compacte club met een wat duistere ruime bar en met buiten een mooi verwarmd zwembad met ligbedden en zitjes vlakbij. Ik had bewust een mooie warme najaarszomerdag gekozen, afgelopen woensdag. Politiecontroles heb ik gelukkig gemist. Wel lekker warm weer, 24 graden, regelmatig zon. En dus ben ik begonnen met een paar uur bij het zwembad. Het zwembad is verwarmd en dus zeer geschikt om er regelmatig op bescheiden schaal in te gaan afkoelen en zwemmen. Ik zag zo'n tien ijsberen (vooral Duitsers) en ongeveer acht vrouwen. De vrouwen varieerden sterk qua uiterlijk. Van mollig tot bijna skinny. Van knap tot wat minder goed bedeeld. Het was rustig, ik neem aan eigenlijk te rustig. Maar ik mag het wel, het geeft wellicht een wat gezapige sfeer maar het is ook relaxt.
Tegen 17.30 uur ging ik op zoek naar het (bijna) skinny meisje. Ze paradeerde af en toe heen en weer en showde zo haar ronde billen. Dat was aan mij wel besteed. Ik maakte kennis met Antonia. Ze leek van een afstand wat ontoegankelijk maar van dichtbij was daar geen sprake van. Ik vond haar aardig en ik ging graag met haar naar een kamer. Een half uur voor 70€. Op de kamer zag ze er heerlijk uit. Ze had iets naïefs over zich toen ze bijna verlegen aan me vroeg wat ik wilde. Met pijpen beginnen leek me wel een goed idee. En dat deed ze prima, ik kon daarbij haar mooie billen goed aanschouwen dankzij de grote spiegel aan één zijde van de prima kamer. Daarna een langzame cowgirl waarbij me vooral opviel dat ze me tot m'n genoegen aanminnelijk bleef aankijken. Het verhoogde mijn opwinding. Na enige tijd vroeg ze of ik een andere positie wilde of zo nog wilde doorgaan. Ik koos voor doorgaan. Een tijdje later alsnog over naar missio. Ook hier eerst rustig begonnen en langzaam het tempo opvoeren. Ze bleef me aankijken. En alhoewel ik mij had voorgenomen om haar ook nog doggy te neuken met het oog op die mooie billen, kon ik het niet langer inhouden. Ik kwam klaar diep in haar kutje. Ze liet me heel rustig bijkomen, maakte geen aanstalten mij er uit te werken (zoals je iets te vaak wel eens overkomt), neen, ze bleef relaxt, ze liet het aan mij over het moment te kiezen haar kut te verlaten. Ook daarna nog heel ontspannen naast elkaar blijven liggen. Napraten, etc. Kortom, een heerlijk half uurtje. Ik betaalde haar een verdiende 70 + 10 €.
Op naar de douche, de sauna en vervolgens afkoelen in het zwembad. Weer wat later eten halen in een benedenverdieping. Het eten bleek van prima kwaliteit. Ik ben vertrokken om 19.00 uur.
Ik sluit niet uit dat ik Living Room nog eens ga bezoeken. Golden Gate is wel op allerlei fronten een stuk luxer, Ook Venus Hamminkeln is luxer (en goedkoper). Living Room heeft qua luxe vooral het verwarmde zwembad. En Antonia. Die wil ik nog wel eens treffen.
AVENTADOR ( 4 oktober 2023),comcom ( 3 oktober 2023),donkeywonkey ( 5 oktober 2023),ju52 (18 oktober 2023),Kurt Cobain ( 3 oktober 2023),Kwakje ( 3 oktober 2023),mentholbear ( 3 oktober 2023),mynasch ( 5 oktober 2023),Patjax ( 3 oktober 2023),pcenter (10 oktober 2023),pietpotent44 ( 3 oktober 2023),Poppalarge ( 3 oktober 2023),pret ( 3 oktober 2023),Shakir ( 3 oktober 2023),WANDELAAR5 ( 3 oktober 2023),Wentelt Eefje ( 5 oktober 2023),yylover ( 3 oktober 2023)
Toen ik LR 18 mei tijdens de opening bezocht was ik zeer positief gestemd over de potentie van de club in de 2.0 versie:
10 minuten voor de officiële openingstijd de deur al opengooien "want we zijn blij dat jullie zo graag willlen komen kijken dat jullie nu al in groten getale staan te wachten". Achter weliswaar zoals toen te verwachten viel een nog wat bouwput-achtige uitstraling, maar hoopvolle aanblik. De lineup was die openingsdag absoluut neukwaardig, zeker toen ze de eerste uren allemaal "uniform" gekleed gingen in Salitos gifgroene bikini's. Weliswaar bleven mijn twee favoriete opties bezet, de één door een Aziatische Liebeskasper, de ander door een mij bekende Duitser weggekaapt, waardoor ik uiteindelijk er niet achter kwam of de service op het ons ook door de rondwandelende leiding verzekerde minimumniveau aangeboden werd. Maar ik had er een meer dan goed gevoel bij en verwachtte vlot terug te komen.
Vervolgens kwam ik echter 17 1/2 week door omstandigheden helemaal niet in saunaclubs en viel mijn mogelijke rentree samen met de verloopdatum van mijn (TdF-poule-)vrijkaartje. Gelukkig, dank aan Sphinx, IJBF en LR ervoor! En ik bleek het dus nog te kunnen gaan verzilveren. Op een zondag na een party, dat dan (helaas) weer wel.
Ik kwam na een soepele rit in mijn nieuwe huifkarretje vlak na het middaguur en heb eerst maar even met een lekker baked to order omeletje ontbeten. Toen buiten vastgesteld dat een aantal ons allen vermoedelijk wel bekende Germaanse ijsberen (Elton John / Clown Bassie en "zijn entourage") als was Kaarst een Nederlandse kustplaats of een Turks Rivièra hotel alle ligbedjes al met door hen gedrapeerde handdoeken geclaimd had. En per persoon zich ook genoeg handdoeken had bezorgd om met 2 handdoeken de wellness in te kunnen gaan maar er ook 2 als bezettingsclaim op het ligbed aan de rand van het zwembad te kunnen laten liggen.
Uiteindelijk vooral veel bijgepraat met o.a. rmjhexe, een vriendelijke Duitser die nog niet oud genoeg was om tot EltonJohn's Umfeld te behoren en een (te) aanhankelijke Fransoos alsmede een aantal Limburgse (zeer )veelplegers die ik zeker van gezicht wel kende voor de tijd. Maar het damesaanbod steeg (ook weer niet geheel onverwacht) zowel kwantitatief als kwalitatief maar langzaam op deze lazy Sunday Afternoon. Daarom richtte iedereen al snel, nadat Elton John en zijn pages als eerste naar de grill gestormd en voorzien waren, zijn aandacht maar eens eerst op de BBQ. En wat daar af kwam was meer dan prima.
En toen liepen er ineens 2 wonderschone dames rond, eentje met blond kleine krulletjes haar, geen piercings waarschijnlijk en geen tattoos, mooi koppie en heerlijk figuur. Alleen overtroffen door een dame met steil donker haar die ook al een naturel lijf had weten te behouden. Bijzonder mooie ogen, waar ze ook alle heren ter begroeting wel even in heeft laten kijken. En die stond op dat moment nummer één op mijn wishlist. En terwijl ik naar beneden wilde lopen om me te gaan opfrissen, werd ik gebeld en genoodzaakt huiswaarts te karren...
Alleen al voor haar (naam nog niet bekend bij me) zou ik al terugrijden, maar toch ook voor de hete sauna, uitstekende koffie, het lauwe zwembad, het prima eten en het vriendelijk personeel. Ik denk dat dat er binnenkort wel van gaat komen als het een keer lekker weer op een zaterdag is. De vrijkaart heeft er dus voor gezorgd dat ik binnenkort ook nog eens betalend weer in deze club binnen denk te raken. Nogmaals mijn dank aan Sphinx, IJBF en LR en tot binnenkort.
Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 5 oktober 2023 om 12:32 Reden: Spelfout gecorrigeerd
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Agronymus1 ( 8 oktober 2023),Ascari ( 5 oktober 2023),AVENTADOR ( 6 oktober 2023),bram4826 ( 5 oktober 2023),donkeywonkey ( 5 oktober 2023),Firehawk ( 5 oktober 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 oktober 2023),Herr Fick ( 5 oktober 2023),ju52 (18 oktober 2023),Kwakje ( 5 oktober 2023),mechelen ( 5 oktober 2023),mentholbear ( 8 oktober 2023),mynasch ( 5 oktober 2023),Patjax ( 5 oktober 2023),pietpotent44 ( 5 oktober 2023),pret ( 5 oktober 2023),rmjhexe ( 5 oktober 2023),Siberische tijger ( 5 oktober 2023),Toetebel ( 5 oktober 2023)
Ik denk dat jij Cleo bedoelt als laatste....
Wentelt Eefje ( 5 oktober 2023)
mentholbear ( 8 oktober 2023)
Is dat de Cleo van Bernds saunaclub ?
Na weeral een tijdje geleden gisteren livingroom nog is bezocht. Voor de mooie tuin en zwembad wist ik dat het seizoen voorbij was en hoopte ik op een gezellige opkomst in de knusse livingroom. Zoals al geschreven was in de dag een 10 tal vrouwen waarvan wel enkele mooie exemplaren tussen zitten moet ik zeggen. Ook overdag nog vrij kalm met mannen die zo vanaf 18 u echt beginnen binnen komen alsook de vrouwen. S avonds was vrij moeilijk om er een juist aantal op te kleven door de vrij volle livingroom. Schat toch dat er een 35 vrouwen waren waarvan ik er vele voor het eerst zag. Ook nog enkele nieuwe uit zwitserland overgekomen. Rond tien uur moest er zelf enkele minuten op de sleutel gewacht worden zoals vroeger zaterdags altijd was. Al stond de muziek soms iets te hard hing er toch een leuke sfeer. Heb er een leuke dag gehad. Hoop dat de weekdagen ook iets drukker worden zodat het aantal vrouwen blijft en niet gaat clubhoppen en dan kan het daar weer een leuke club voor de winter worden ook als de tuin niet gebruikt kan worden.
Ascari (15 oktober 2023),AVENTADOR (15 oktober 2023),Bluebear (15 oktober 2023),ju52 (18 oktober 2023),Kwakje (15 oktober 2023),Meme Moo (15 oktober 2023),mentholbear (15 oktober 2023),rmjhexe (15 oktober 2023),WANDELAAR5 (15 oktober 2023),Wentelt Eefje (15 oktober 2023)
Ik vrees er voor. Donderdagavond nog eens langs geweest en er waren toen ik binnen kwam 3x zoveel dames dan heren. 3 beren tegenover 9 dames. Later op de avond verhoudingen ca 1op 1 zonder dat er dames bij kwamen.
Maar ik denk dat de dames die er nu enkele maanden resideren er voldoende pecunia uit kunnen halen. Dan zeg ik Ruby, Isa en een dame waarvan ik de werknaam niet weet. Voor de rest weer allemaal nieuwe gezichten.
mentholbear (15 oktober 2023),Patjax (15 oktober 2023)
Täglich von 11-14 Uhr
Happy Hour
Eintrittspreis nur 30€
️ – Inklusive Essen
– Softdrinks
– Wellness
Ascari (16 oktober 2023),Meme Moo (16 oktober 2023),mentholbear (20 oktober 2023),pietpotent44 (17 oktober 2023),Toetebel (16 oktober 2023),Wentelt Eefje (17 oktober 2023)
In plaats van entree prijs verlagen, half uur prijs dames op 50 en de tent stroomt vol.
Apart dat dat nog niet begrepen wordt.
aquarius (21 oktober 2023),fingerprint68 (17 oktober 2023),ju52 (18 oktober 2023),Meme Moo (16 oktober 2023),mentholbear (20 oktober 2023),The Joker (17 oktober 2023),Toetebel (17 oktober 2023),Wentelt Eefje (17 oktober 2023)
Picasso 1 (17 oktober 2023),WANDELAAR5 (17 oktober 2023)
Welke Nederlandse Linda???![]()
linda de mol
Robwandelaar (20 oktober 2023)