Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 65
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Daumen hoch Lucy (Roemeense) ex-Andra LR Raluca PHG

Raluka : 20 jaar
    Haren: lang zwart tot midden op de rug
    Ogen :donker bruin
    Figuur: slank
    Lengte :168 cm
    Borsten: echt cub A/B
    Tatoo/Piercings: nee

Service; Kussen als ze je mag,PZC,Beffen,NMC in diverse standjes.
    Ze werkt nu ruim 4 weken in PHG en valt op omdat ze een heel mooi uiterlijk heeft dat zeer onschuldig is.
    Ze kwam naast me zitten en na een beginnend gesprek van mijn kant kwam ze heerlijk tegen me aanleunen.
    Na een half uurtje heb ik haar de sleutel laten halen en zijn we naar kamer 1 gegaan.
    Ze is nog wat passief en haar PMC was heel zacht en onervaren.
    Maar ik vond het PZC voor vandaag toch wel lekker.
    Na een bef beurt van mij en na diverse malen klaarkomen van haar heb ik haar in diverse standjes dan ook nog heerlijk genomen met het hoogte punt natuurlijk op .
    Daarna nog lekker geknuffelt.
    Later in het cafe is ze weer naast me komen zitten en heeft een half uurtje weer met een hand onder mijn badjas zitten spelen.
    Ook ik was weer even wat vingers kwijt.
    Dit hebben we afgemaakt op het toilet.
    Ik heb 11cc aangeraden om haar een keer te nemen.

Herhalings gevaar : zeer groot volgende week.

Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

ja ik vind dit ook niet kunnen eigenlijk, je mag van iemand die al zolang wandelt wel verwachtten dat hij niet van die ranzige streken uithaalt op een voor de bezoekers zijnde publieke toilet!!

ook moet ik je een tip geven misschien van je hobby je werk te maken, aangezien jij werkelijk alle dames (meestal meerdere keren) gigantisch laat klaarkomen, ik zal wel je gebruikelijke andwoordt krijgen dat ik jarloers ben, maar geloof me dat is niet zo, ik vind het gewoon erg opvallend als trouwe en reguliere bezoeker van ons mooie forum. dus vond ik dat ik dat wel mocht melden van mijzelf :D

Last Online
    27 maart 2024 @ 12:32
    Discussies
    10
    Thanks
    2

Standaard

Heb ik ook al eens gehad.
    Zal even reposten wat ik er toen over dacht.
    Ik had toen ook haar naam verkeerd genoteerd.
    Begint wel precies een slechte gewoonte te worden. :D

Die Ranulka heb ik vorige maandag gehad.
    Vond het ook een geile ervaring.
    Is een piepjong ding, net 18 en heel onervaren.
    Was er pas 5 dagen vertelde ze mij.
    Is wel leuk. Wist niet goed hoe ze zich moest gedragen.
    Heb dan zelf bvb de handdoek op het bed gespreid.
    Dit grietje heeft wel heel erg kleine tietjes, een echte A cup.
    Vond ik wel minder maar werd goedgemaakt door haar strak poesje.
    Liet zich gewillig vingeren en zoog niet slecht.
    Toen ze op mij zat deed het precies wat pijn aan haar strakke kut,
    maar rond mijn lul zat ze toch wel zalig.
    Wou wel niet tongen.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiPi Bekijk bericht
    Die Ranulka heb ik vorige maandag gehad.
    Vond het ook een geile ervaring.
    Is een piepjong ding, net 18 en heel onervaren.
    Was er pas 5 dagen vertelde ze mij.
    Is wel leuk. Wist niet goed hoe ze zich moest gedragen.

Wou wel niet tongen.

Wou ze nu wel of niet tongen of ben je er zelf nog niet uit.
    Of wou ze met jouw niet tongen ( is ook begrijpelijk):green_smi

En ze is net 20 jaar

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    ja ik vind dit ook niet kunnen eigenlijk, je mag van iemand die al zolang wandelt wel verwachtten dat hij niet van die ranzige streken uithaalt op een voor de bezoekers zijnde publieke toilet!!

Er was weer een wachttijd rond 22.00 u van ruim een half uur voor kamers binnen huis.

En je verwacht toch niet van een prof. ijsbeer dat hij zolang wacht om even iets af te maken.

p.s. en wat het klaarkomen betreft door een heerlijke befbeurt door een echte ijsbeer is toch gewoon effe lekker toch.
    Neem maar een keer een mooie meid mee naar de kamer en ik doe het wel even voor. (Gewoon een vriendendienst)

Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

is goed dan mag jij het lik-werk doen en als ze lekker geil zijn dan maak ik het af en neuk ze even als een echte man :D

p.s. likwerk voor eigen rekening, vind je niet willem?

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    is goed dan mag jij het lik-werk doen en als ze lekker geil zijn dan maak ik het af en neuk ze even als een echte man :D

p.s. likwerk voor eigen rekening, vind je niet willem?

Je wou toch weten of zien hoe ik een vrouw klaar krijg met beffen?
    Daar kan je dus van leren.
    En voor eigen rekening ? Ik ga voor een demo toch niet betalen maar jij voor een echt leerzame les wel toch.:o

O.Ja ik heet geen Willem dus als je er andere bij gaat halen dan geef ik wel een showtje.
    Met Halloween heb ik in het nachtcafe samen met Manel al een floor show gegeven op de grote vloer met striptease van haar en mij op de muziek.
    Ruim 70 dames en ijsberen hebben dat mogen aanschouwen.

Jij was er dus niet.

Maar vraag maar aan Raluka wat ze vond van afgelopen woensdag met de Hollander die ze bijna heel de avond in palmde.
    Zelfs Carmen heeft vanuit Polen al gehoord dat ik met deze dame vreemd ben gegaan.

En sonny heeft het ook al gehoord op ruim 3000 km van hier.

Last Online
    Gisteren @ 00:15
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Jansen geloof ik altijd. Als hij mij een dame adviseert dan ik haar, zonder verder af te hoeven tasten, bij de eerste de beste mogelijkheid....

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard lesje gegeven

Heel klein berichtje;

Raluka zegt niet veel en is heel lief en terug houdend op de kamer.
    Dus heb ik haar gisteren een beetje PZC les gegeven.

Het was net of ik met Tess was zij is een beetje hetzelfde type.

Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Heel klein berichtje;

Raluka zegt niet veel en is heel lief en terug houdend op de kamer.
    Dus heb ik haar gisteren een beetje PZC les gegeven.

Het was net of ik met Tess was zij is een beetje hetzelfde type.

Ranulka werkt nu in Samya. Ze staat niet op de site (nog) zo te zien. Ze is behoorlijk voller geworden en ziet er naar mijn smaak erg mooi uit. In PHG was ze een mager meisje en nu is ze een erg lekker volle dame mmmmm. Alleen moet ze naar de tandarts. Het stoorde mij niet maar ik vind het sneu voor haar.

Last Online
    Vandaag @ 22:44
    Discussies
    885
    Thanks
    4.707

Standaard

Was 30 April in VV. Gezicht kwam me wel bekend voor maar had toch hulp nodig van Jansen die zei dit is Raluka uit PHG !

:wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Daumen hoch wauuuwwww!!!!!

Vanaf zo goed als het eerste ogenblik dat ik de club binnenkwam merkte ik een mooie meid op die een geweldige sympathieke en lieve uitstraling had. Ik had meteen zoiets van ‘daar ga ik allicht een goeie kamersessie mee kunnen beleven’. Zoals dat mij wel eens meer gebeurd, hield ik de spanning er nog wat in (voor haar en voor mij – vooral -) op een speelse manier. Telkens als ik ze passeerde liet ik door knipoogjes, een lach… blijken dat ik vandaag nog de hare zou worden. Later op de namiddag pakte ze zelf mijn hand beet in het voorbijlopen; ik liet mijn hand zachtjes los uit de hare en lachte eens lief. Na het avondeten botste ik weer bijna op haar. Nu vond ik de tijd rijp om haar zelf vast te scharrelen. Nu pakte ik haar handje vast en vroeg of ze wat wou drinken. Voor haar een watertje, voor mij een colaatje. Het watertje gaf problemen, daar moest ik nog even op wachten (vroeger kwam alles uit een fles, nu uit een machine; niets zo moeilijk als een watertje vragen dus). Raluka was intussen haar tasje gaan halen dat nog bij een vriendin stond in de andere bar. Toen ze er terug aankwam hebben we samen al knuffelend en zoenend nog even aan de bar gewacht op het watertje. Ze besluite uiteindelijk om een fanta te nemen, het watertje kwam er niet zo aan (zoals het busje :smile. Na nog even wat te praten aan de bar vroeg ik haar dus om even in een canapé te gaan zitten voor hetzelfde geld, wat geen probleem was voor haar. Daar hebben we het gesprek voortgezet maar al snel legde ze haar benen op mijn schoot, knuffelden, streelden en kusten we mekaar. Al snel was het duidelijk dat dit een gfe+ zou worden op de kamer. Ze was ook niet gehaast om naar de sleutel te vragen, ondanks een overwicht aan mannen. Na 45’ kwam dan toch de sleutelvraag, waarop ik zeker niet nee zei, ik moest me inhouden om zelf niet die vraag te stellen. Nog positief aan deze meid is dat ze altijd lacht (behalve tijdens de daad :smile. Qua gezichtje heeft ze veel weg van Christina van YY, voor de kenners. Ze is ook (zeldzaam bij de dames) een niet-rookster.

Op de kamer toegekomen de deur achter ons gesloten. Ik moest toch al eens aan haar poepje komen terwijl ze de deur sloot. We vielen direct daarna in mekaars armen en wisselden lieve kusjes af met heerlijk tongzoenen . Beetje bij beetje deed ik haar weinige en weinig onthullende kledij uit en zwierde mijn handdoek op een stoel. In ons blootje liepen we naar de douche. In de badkamer keken we even door het raam naar beneden, naar het schouwspel dat zich 2 verdiepen lager afspeelde; toch een apart gezicht.
    De douchescène was even speciaal als de douchescène in de welgekende Hitchkock-film, gelukkig veel minder griezelig en helemaal niet bloederig. Wel op en top o.k.. Vele meiden vergeten dit deel, nog een groot deel gaat er niet echt in op. Net als Daisy in YY mag je je bij haar aan een sessie apart verwachten in de douche, om ‘u’ tegen te zeggen . Mekaar nat maken met de sproeier, mekaar inzepen en wassen (de erotisch zones met extra aandacht ), afspoelen en afdrogen. Zo van die tafereeltjes die je alleen maar meemaakt de eerste dagen dat je je nieuwe vriendinnetje leert kennen. Dat ik erg opgewonden onder de douche uit kwam daar hoeft allicht geen tekeningetje bij gemaakt te worden.
    Op het bed teasden we mekaar eerst nog lekker wat, heel veel en goed tongzoenen, knuffelen, strelen, … dan toch ineens maar het initiatief getoond om te neuken, ik moest nu echt wel wat kwijt, ik moest dat zalige gevoel tegemoet. Nadat het zo ver was in mekaars armen wat gerust, geknuffeld, gestreeld en gekust. Inmiddels was er al wat tijd verstreken en was het buiten al donker. Plots hoorden we geknal. Even dacht ik erin geluisd te zijn en dat razendkwade schoenenverkopers mij kwamen afmaken . Het bleek gelukkig maar vuurwerk te zijn. Samen, toch o zo romantisch, door het zolderraampje naar het vuurwerk gekeken dat meer dan waarschijnlijk op het vliegveldje plaatsvond. Ook de aanblik naar beneden, de verlichte tuin, veranda en zwembad was indrukwekkend. Zij stond voor mij, ik achter haar. Zij heeft meer van het vuurwerk gezien dan ik, veronderstel ik, al was het maar om dat ik zo nu en dan (lees: bijna continue :smile haar liet genieten van ondeugende strelinkjes en aanrakingen. Ach, misschien was ze ook zodanig afgeleid dat ze ook niet met volle aandacht het vuurwerk heeft kunnen volgen, so what . Koud was het in elk geval niet buiten, zalig.
    Zin om nu de sessie te stoppen had in nog niet , nee nee. Ik pakte haar op en tilde haar weer op het bed als een prinses. We streelden en tongzoenden mekaar weer wat maar ik liet het tongzoenen (vreemd hè :smile even voor wat het was en gaf haar lieve kusjes op haar mond, in haar nek, verwende met mond en handen haar borsten en zakte nadien met mijn mond al kussend meer en meer naar beneden, teasend langsheen haar grotje, haar billen en dijen. Natuurlijk heb ik ze niet al te lang laten verlangen naar een goeie befbeurt, waar ze heel erg van scheen te genieten, dat kon ik trouwens op aangename manier proeven. Of ze nu werkelijk oraal is klaargekomen is niet mijn stokpaardje, ondanks dat dit blijkbaar een trend is op het forum. Wel was ik zelf ook zo opgewonden geraakt dat een tweede daadstelling en orgasme niet meer lang uitbleven.

Uitgeput maar meer dan voldaan nog wat nagepraat en in mekaars armen gelegen. Misschien (nee zeker) moet dit mijn vriendinnetje maar worden in VV. Mijn eerste indruk over haar, toen ik haar in het begin van de dag zag, bleek dus als een superbus te kloppen.

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Tweede sessie van de dag was deze bijzondere dame.
    Ze heeft een hele lieve, zachte uitstraling waar ik meteen voor viel!
    Ze is heel aanhankelijk en lief en weet wat de gemiddelde man aangenaam vind:D een echt schatje!
    Op de kamer doet ze absoluut haar best en we hebben een heerlijk half uurtje samen gehad. Ze is ietsjes voller links en rechts, maar dat stoorde me geen moment. De sessie was gewoon goed te noemen:smile: heerlijk zoenen, pijpen en neuken.
    Als zij iets meer initiatiefrijk was van haar zelf, dan had de sessie langer geduurd, nu hebben we afgerond na een half uur.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Vandaag @ 12:51
    Discussies
    69
    Thanks
    341

Daumen hoch Raluca / Raluka

Haarkleur/-lengte : Mitelblond / mittelang
    Lengte dame : 1,65
    Postuur/Cupmaat : Schlank / A-B
    Nationaliteit/Taal : Rumänin, sehr gutes english, wenig deutsch
    Leeftijd : 23?
    Tatoeages/Piercings :null/null
    Service: kann mich nicht mehr genau erinnern :D
    Voordelen: süße Maus
    Nadelen:keine
    Tijdsduur :0
    Prijs :0
    Extra’s bij het bezoek:0

Alsi ich heute endlich wieder meine "Debreciner Wurst" (Sandy) bekam (war genauso zufrieden wie beim letzten mal) grinst mich ein Mädel an, zuerst dachte ich es sei Julia aus Kursk (die süße war nur 2 Wochen im PHG, mit dem Uboot namens Kursk starb ihr Vater, er war Wissenschaftler aus Kursk und arbeitete an den neuen Torpedos wit welchem sich das Schiff selbst versenkte), nie wieder gesehen. Als sie mich begrüßt ist mir klar dass sie es nicht sein kann (damals trug ich Vollbart). Also rüber zu ihr, nach dem Namen gefragt, sie hatte meinen auch vergessen, also 1:1
    Raluca war vor einem Jahr im PHG (die oude doos gibt nix her), war etwa 1 Jahr zu hause, zunächst in der Villa, später im Samya, denn wieder Villa, nun ist sie wieder "zu hause" im PHG

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Geheugensteuntje.

Gisteren ben ik tegen het schone gezicht van Raluka aangelopen. ik zag d'r staan boven aan de balustrade bij het zitgedeelte en TV-scherm in PHG. Wat een oogverblindende schoonheid, desondanks ging mijn geheugen niet werken. Ze ving direct mijn aandacht op, sorry Dupke maar dit gaat toch even voor ons gesprek... Raluka liep de trap af tot mijn verbazing direct in mijn richting en kwam tussen ons (JJ en Dupke) in zitten en viel direct achterover in mijn armen. Wat een mooie meid. Ik had het nauwelijks door toen na enige tijd Dupke ons tortelduifjes alleen liet. Ze voelde heel lekker aan, superslank met kleine zachte borsten die heerlijk kneedbaar bleken te zijn daar op de bank. Ik had de controle over mijn handen al lang verloren. Raluka liet alles toe en peilde onderwijl even de locale situatie onder mijn ijsberenvel. Ze knikte tevreden en stelde voor het genot op een andere plaats voort te zetten. Ik zei natuurlijk geen nee.

Toen Raluka naar de andere kant liep ging ik achter haar aan. Ik was nog niet eens bij de bar geweest, was nog amper een half uur binnen in PHG en had de lunch net achter de kiezen. Ik wou dus wel ff zien wie er nog meer aanwezig waren en het leek me ook niet verkeerd de bevallige achterkant van Raluka te bewonderen. En nog steeds liet mijn geheugen me in de steek.

Met de sleutel in haar hand leidde Raluka mij naar de keldergangen van het gebouw. Op de kamer aangekomen zei ze: i know you...hmmm, how is that possible, grapte ik maar ik herkende haar niet. It was in villa vertigo...En toen ging het licht aan, ik wist het weer. Ik was toen ook al getroffen door haar schoonheid en een half uurtje gekamerd na eerst lekker te hebben gekeufeld naast de DJ. Haar uiterlijk viel me toen wat tegen, te skinny zeg maar. Dat was ongeveer een maand geleden en sindsdien zijn er op de juiste plaatsen enkele pondjes bij gekomen.

Een inkomertje was het met Raluka, de middag goed beginnen zeg maar. Het was goed genieten. Compleet pakket, servicos completos. Ruim een half uurtje gebleven en een prima hoogtepunt bereikt. Raluka pijpt heel gemiddeld en het NMC is ook goed in diverse standjes. Komt daar nog bij haar zeldzaam mooie gezichtje. Een genot om naar te kijken als ze de rodeo op je rijdt...

De hele avond heb ik nog herhaaldelijk kunnen genieten van haar after-sales varierend van een schalkse lach tot een lekker kwartiertje tegen je aankruipen op de bank. Herhalingsgevaar is er zeker.
    Raluka, ik zal je niet meer vergeten!

Last Online
    Vandaag @ 17:00
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard excellent

tested on Monday. She says 22 years old but almost 3 years in the busineed in DE. Naked shows an incredible body better than expected. Clean shaved pussy. She claims no fingering, anal and CIM allowed.

No problems deep wet french kissing, balls licking, daty, toungue anal rimming.

and when the time for cum arrived for an extra of 25 (and the usual : "I do not do it but to you....", she took it all in the mouth spitting it out (no swallowing). You just can't win all the time.

damage 75

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    341

Daumen hoch Raluca

die "excellente" sitzt gerade neben mir an der Bar in der Villa, also @dmins, verplaatsen a.u.b. :thefinger

Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Discussies
    2
    Thanks
    8

Standaard Raluka and anal rimming

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    ....

No problems deep wet french kissing, balls licking, daty, toungue anal rimming.
    ....

damage 75
    she read this post and ,about anal rimming, gave this precision : she does not lick but the guest may lick .

Last Online
    Vandaag @ 17:00
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

yes, yes...the word was used immediately after daty (which only man can do to women) so I thought the meaning was obvious. It is exactly as you say: she likes to receive and I did not not ask for reciprocity.

She is a great girl, very very beautiful and a good provider. If the GFE is your type she is very very good.

Great girl

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    341

Daumen hoch Raluka

trat ich gestern im Happy Garden, sie war einige Wochen in Rumänien und ist nun zurück, sofort gebucht, es war recht ruhig im HG, also hatten wir 2 Stunden für uns die im Fluge vergingen, VGFS vom Feinsten, also @dmins, wieder einmal verplaatsen .

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gisteren een heel angenaam uurtje met Raluka beleefd. Raluka heeft de uitstraling van een lolita, en daar houdt JJ wel van. De sessie direct na het eten beviel niet zo goed. Vermoeidheid en een volle maag is niet zo een goede combi. Dankzij Raluka werd het toch een aangenaam uurtje, drie kwartier tongen en 1 kwartiertje sexen, heerlijk.
    Mocht ik weer eens in PHG geraken dan staat Raluka weer op mijn lijstje.

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    341

Daumen hoch Raluca

heute waren mindestens 8 Mädels im Happy die ich sofort gebucht hätte, als ich Raluca sah war meine Entscheidung gefallen, 100 Minuten voller VGFS, Küssen selbst mit mir "Räuchermännchen" (Raluca ist Nichtraucherin!) 100%, Blasen, Schnatterzapfen lutschen :thefinger, bis wir beide erschöpft waren, volle Punkzahl, noch lange vom Stöckchen bis zum Hölzchen erzählt.

Last Online
    9 augustus 2012 @ 19:57
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

Deze week daar geweest maar denk dat ze naar huis is

Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janv Bekijk bericht
    Deze week daar geweest maar denk dat ze naar huis is
    Afgelopen donderdag was ik in HG. Raluca was gewoon aanwezig!

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag was ik in HG. Raluca was gewoon aanwezig!
    De donderdag daarvoor niet, je moet maar pech hebben :o.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten