Mijn relatie met een DVP, deel 1:
Liefde is… Een klote iets. Ik sukkel onverwacht al weer enkele dagen met onverwerkte gevoelens voor een DVP, met wie ik een hele tijd geleden een ‘flikkerlichtrelatie’ heb gehad en die me nog steeds heel nauw aan het hart ligt. Ik kreeg haar de voorbije dagen maar niet uit mijn hoofd en besloot daarom mijn verhaal: ‘mijn relatie met een DVP’ maar eens neer te pennen, als deel van het verwerkingsproces.
Ik hoop mezelf er op deze manier aan te herinneren dat wat voorbij is, voorbij is voor een goede reden(en), dat ik dat zo moet laten en dat ik gewoon moet genieten van de vele mooie herinneringen aan mijn gewezen hartendief, die ik toch wel heb.
Dit is btw niet het verhaal van een groot financieel verlies (al had dat wel gekund), dit is ook niet het verhaal van een stukgelopen thuisrelatie (al had dat zeker ook gekund). Nee, dit is gewoon het verhaal van een kerel die zijn hart heeft gebroken omdat hij verliefd is geworden op een leuke meid, die jammer genoeg in een wereld werkt, waarin een normale relatie veel te moeilijk, zeg maar gerust onmogelijk bleek.
Zei die me kennen, weten uiteraard over welke meid het gaat, maar uit respect voor haar, zijn bepaalde details in mijn verhaal (de namen van de betrokkenen, de locaties en de tijdstippen) fictief. De rest van het verhaal is een waarheidsgetrouwe weergave van hetgeen er destijds gebeurd is.
Ik zou een heel boek kunnen schrijven over mijn stukgelopen relatie met mijn gewezen hartendief, maar ik heb het bij enkele pagina’s gehouden. Ik wou het verhaal eigenlijk eerst niet eens posten, maar toen dacht ik: het moest een andere persoon (er van uit gaand die iemand mijn emo gekrabbel wil lezen), die in een vergelijkbare situatie zit, maar eens kunnen verder helpen, so, here goes:
25/02/2014, 4u ’s morgens. Doodmoe en emotioneel totaal verward, verlaat ik Freude en maak ik me klaar voor een ritje van bijna 200km waarin ik nog een roller coaster aan emoties zal moeten verwerken. Het was de laatste keer dat ik mijn Roemeense, ondertussen al geruime tijd ex-furie, heb gezien. Al wist ik dat op dat moment nog niet.
We zijn ondertussen vele maanden en nog véél meer meiden verder, en ik dacht dat ik ‘Bea’ ondertussen uit hoofd, hart en Piet gekregen had, maar niets blijkt minder waar. Enkele recente intieme kamers met een look-a-like van mijn gewezen hartendief, hebben mij doen beseffen, dat ze me nog steeds veel doet en dat ze waarschijnlijk voor altijd een héél speciale plek in mijn hart zal innemen. Ik hunker er al weer enkele dagen enorm naar haar nog eens in mijn armen te kunnen nemen en weg te smelten in die grote, stralende ogen. Maar helaas. Het zal nooit meer gebeuren. Daarvoor is er te veel tussen ons misgelopen. Hoe is het toch ooit zover kunnen komen!?
Onze eerste ontmoeting dateert ondertussen alweer van meer dan een jaar geleden. Ik herinner het me als de dag van gisteren: Ik was in Freude aan het praten met Knabbel en Babbelen ik kreeg plots een gezellig, beetje mollig Roemeentje met stralende ogen en een al even stralende glimlach in het vizier. Ik stapte op haar toe en zou die dag al onmiddellijk 3 keer met haar op kamer belanden. De volgende dag schreef ik het volgende:
Vanaf dan ging het héél snel: de bezoekjes aan Freude stapelden zich op, de kamergangen met mijn furie al evenzeer. De klik met dit schatje was enorm. Ze was zo puur, zo vrolijk, zo gezellig, zo… Ik was volledig weg van haar. Wekenlang bracht ik elk vrij moment door in Freude (Je moet btw weten dat mijn huwelijk in die tijd een enorme crisis, inclusief proefscheiding, doormaakte. Ik besef, nu zoveel tijd later, dat ik me toen daardoor uiteraard extra aan Bea vastklampte) en genoot ik met volle teugen van de beste, intiemste momenten die ik in jaren had gehad.Nog geen 30 seconden na onze kennismaking (en zonder dat we 10 woorden hadden uitgewisseld) zaten we al in een zeteltje en werd ik overdonderd door de beste tongzoenen die ik in lange tijd heb gehad. Het duurde ook niet lang eer ik 2 naakte borsten in mijn hand had en eer mijn hand richting natte poesje werd gedirigeerd.
Enfin. Mijn goesting werd heel snel heel groot, dus ik liet Bea al snel een sleutel halen. Ik zou gisteren uiteindelijk 3 keer op een kamer belanden met Bea: 1 keer een half uur, 1 keer anderhalf uur en 1 keer 2 uur, goed voor enorm veel sex met een onwaarschijnlijk geile meid en voor 4 zalige orgasmes.
Werkelijk alles is gisteren de revue gepasseerd: zalig en overvloedig tongzoenen, uitstekende pijpbeurten, 2 befsessies, 69'n en uitbundig neuken in alle mogelijke posities en snelheden. Na een kleine pauze slaagde Bea er keer op keer in me in no time opnieuw geil te krijgen. Ik heb quasi constant een stijve Piet gehad. In onze 4 uur samen op kamer hebben we max 10 minuten gepraat.
Herhalingsgevaar: 200%. En liefst zo snel mogelijk eens.
Al snel spraken Bea en ik ook buiten de club af en overnachtten we een eerste keer samen op hotel. Ik kreeg het moeilijker en moeilijker met de wetenschap dat mijn grote liefde anderen moest neuken voor geld, en zij bleek de stiel ook maar moeilijk aan te kunnen: ze werd geconfronteerd met het ene na het andere fysieke ongemak, had meer en meer alcohol nodig om de lange werkdagen door te komen en takelde al snel een beetje af, zowel fysiek als mentaal.
Al snel namen we dan ook de, op dat moment in onze ogen enige logische beslissing haar uit de club te halen en samen te gaan wonen. Ik zat in een proefscheiding, dus praktisch leek dat haalbaar. Zo gezegd, zo gedaan, en na een gezamenlijk laatste dagje in Freude, in het gezelschap van enkele kameraden, namen zowel Bea als ikzelf definitief afscheid van het saunaclubwereldje. Zo dachten we toch…
De ochtend na dat ‘laatste’ clubbezoek troffen we elkaar in haar thuisbasis in Duitsland. We waren heel onwennig, maar vastberaden om er iets van te maken. We stapten in de wagen, maar zouden 2 uur lang niet praten. Zo spannend was het avontuur dat we samen gingen beleven.
Eens in België aangekomen, liep het echter absoluut niet zoals verhoopt. Bea kon zich niet aanpassen aan haar nieuwe leven en mijn familie en (uiteraard) mijn bijna ex-vrouw konden er zich niet in vinden dat een Roemeense mijn kinderen zou opvoeden. Wat volgde, waren 5 emotioneel heel zware dagen, waarin bleek dat samenwonen in de lopende omstandigheden enorm moeilijk zou zijn. Uiteindelijk besloten we, met pijn in het hart en met tranen in de ogen, dat we te impulsief hadden gehandeld en dat de tijd niet rijp was om samen te wonen. En zo kwam het dat ik mijn schat onverwacht snel weer terug naar haar thuisbasis in Duitsland bracht.
We spraken af dat we elkaar buiten de club zouden blijven ontmoeten en dat we een nieuwe poging tot samenwonen zouden ondernemen als de tijd er wel rijp voor was. Ik zou in de tussentijd geen andere vrouwen neuken, iets wat ik de voorgaande weken ten andere ook al niet meer gedaan had.
Ik heb die situatie een tijdje volgehouden, maar de mislukte poging tot samenwonen woog zwaar door. Er was duidelijk iets veranderd tussen Bea en mij. Het clubleven viel haar daarenboven fysiek en mentaal steeds zwaarder en onze ontmoetingen buiten de club waren eigenlijk niet meer dan een aaneenschakeling van klaagzangen.
Na het zoveelste uitje in Duitsland, kregen we een zware ruzie over geld. Ik ga geen details geven, maar het was een typisch DVP verhaal: zij vroeg mij (toen voor de eerste keer btw!) om geld om haar familie te helpen, en ik weigerde. Tijdens de ruzie vielen zware woorden en op dat moment brak er iets bij mij. Was Bea dan toch net als al die andere DVP’s (iets waar collega ijsberen mij al weken voor aan het waarschuwen waren) en was ze gewoon uit op mijn geld? Ik wist het toen niet en ik weet het eigenlijk nog steeds niet, maar… toen voelde het in ieder geval even zo aan.
Die avond nam ik dan ook boos afscheid van Bea en trok ik naar Magnum, waar ik voor het eerst sinds lang met andere meiden zou neuken. Was het goede seks? Niet bepaald. Voelde ik me na afloop beter? Ook dat niet, maar het was toch een belangrijke stap, want de ‘relatie’ met Bea woog zwaar en moest eindigen, zo besefte ik, en nu zou ik emotioneel snel afstand van haar kunnen nemen. Of zo dacht ik toch...
Meer veranderingen waren op komst: Bea ruilde, niet lang na onze ruzie, het gemoedelijke Freude in voor feesttent LR. Ik zag het met lede ogen aan, want werken in Freude was haar fysiek al te zwaar, wat zou dat dan worden in LR, waar ze nog veel langere werkdagen zou moeten maken en waarschijnlijk ook veel meer kamers zou moeten draaien.
Nu ze in LR werkte, werd het plots ook moeilijker en moeilijker om met Bea af te spreken buiten de club. Gevolg: ik ging haar terug in de club zelf bezoeken en bleef tussendoor afwisselen met bezoekjes aan andere clubs. Ik had nog steeds enorm veel gevoelens voor Bea, maar enkel met haar kameren? Nee, dat zat er niet meer in. Daarvoor had de gelddiscussie teveel kapot gemaakt.
Deze nieuwe situatie liep relatief goed tot ergens begin september. Toen zou zich een nieuw incident voordoen: als ik in Freude of LR rondhing, wou Bea altijd alleen maar met mij kameren, en wou ze dat ik er ook alleen voor haar was. Met andere meiden in LR kameren, hoefde voor mij niet, maak ik wou wel de nodige tijd met mijn kameraden kunnen doorbrengen. Dat leverde regelmatig verhitte discussies op tussen Bea en mij, zo ook op die ene dag begin september. Het kwam toen tot een héél zware ruzie en het was een wonder dat ik die dag toch enkel met haar kamerde.
Die dag was er echter nog meer tussen ons gebroken, dan tot dan al het geval was, en in het daaropvolgende weekend zou het plots tot een eerste volledige breuk komen. Bea zou voor enkele weken naar Roemenië vertrekken en vroeg me aan de telefoon of ik haar vliegtuigticket kon betalen.
Dit was de 2de keer in onze ‘relatie’ dat ze me om een financiële gunst vroeg. Hoe klein deze gunst ook was, zo vlak na een héél stevige ruzie, wou ik haar plots niet helpen met dat ticket. Gevolg: een nieuwe vlammende ruzie via de telefoon, die zorgde voor het einde van onze ‘relatie’. En Bea: die annuleerde haar trip naar Roemenië.
De daaropvolgende dagen verweten we elkaar via WhatsApp voor het vuil van de straat en zat ik in dubio. Ging ik nu weg blijven uit LR of ging ik zo snel mogelijk terug om in Bea ‘haar’ club met andere meiden te neuken en het definitieve einde van mijn ‘relatie’ met Bea te bewerkstelligen? Het is dat 2de geworden.
Zo gezegd zo gedaan en exact 1 week na het einde van mijn ‘relatie’ met Bea, stond ik al weer in LR. Een emotioneel verwarrende dag en 3 kamergangen met andere meiden later, dacht ik dat ik volledig klaar was met Bea. Of was ik dat niet?
Wordt zo dadelijk vervolgd in deel 2![]()