Ik heb meer goede dan slechte ervaringen met Roemeensen. Dat geldt eigenlijk wel voor de meeste Oostblokkertjes. Met Poolsen en Russischen gemiddeld wel iets beter denk ik. Met Hongaarsen iets minder. Maar dat zegt eigenlijk niet zo veel. Je kunt bij elke nationaliteit slechte of goede dvp's treffen. Een uitzondering: Moldavië. Proefondervindelijk vastgesteld. Naar Oost-Europese begrippen een landje ter grootte van een voetbalveld, maar die hebben me toch een stel prutsdozen de wereld in gestuurd. Ze hadden goede looks, maar dat was dan ook het enigste pluspunt. De keren dat ik met een Moldavische op de kamer was, draaide het steevast uit op een fiasco. Van alles beloven, maar er kwam nooit wat van terecht. Pijpen was ofwel schrapen met de tanden, ofwel aftrekken voor de open mond. Een kut zo droog als een kruimelvlaai van de Aldi uit 2011. En als je dan met behulp van een halve tube Jelly er eindelijk een stukje in zat, dan hielden ze de benen zo dat je niet verder dan halverwege kwam. Intussen een hoop nep gekreun, maar wel de kop alle kanten opdraaien, om de van tevoren afgesproken zoenen te ontwijken. Nee, als ik hoor dat ze van die lap grond tussen Roemenië en Oekraïne komen, dan bedank ik vriendelijk voor de eer.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.