Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 163
    Last Online
    Vandaag @ 13:04
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Mijn ervaringen met Roemeense meisjes zijn helemaal niet slecht.
    Integendeel zelfs.

Vorige week kwam ik in H7 na een heerlijke lange sessie met Roemeense Costina (en daarna samen met haar onder de douche), terug in de huiskamer en dronk er een sapje.
    Intussen was er een (ik denk Roemeens) meisje gearriveerd die blijkbaar dacht dat ik zojuist pas binnengekomen was.
    Ze keek me aan en zei: “ficken?”

Echt, geen enkel contact of conversatie vooraf. Gewoon alleen aankijken en: “ficken?”
    Misschien dat ze enkel dit Duits woord sprak.

Toen ik zei “Nein, danke” en wilde uitleggen waarom niet, stond ze al op en liep ze weg.

Zolang ik niet val voor deze aanpak, maar de leukere meisjes uitzoek (IJsberen bedankt!), heb ik nog geen problemen met Roemeensen.

Hooguit dat ze opeens verkassen naar een club die voor mij net iets te ver is.

Een paar voor herhaling vatbare meisjes. (Met de nadruk op herhaling maar natuurlijk ook op vatbaar. In de zin van: die wil ik nog wel eens vatten.)

Costina H7 !!!
    Lolita SS !
    Carmen SS !
    Cleo SS !!!
    Naam vergeten, blonde wat oudere dame SS
    Claudia H7 SS !!

Klein en petite, en lief en aardig en bij bijna allemaal meer dan een keer geweest.
    Kiezen blijft moeilijk.

Topictitel:
    Roemeense dames ... . Mijden of .... ??

Ik zou zeggen: Meiden!
    (Nou ja, meisjes dan.)
    Laatst gewijzigd door Snor; 1 oktober 2014 om 20:37
    U hoort nog van me.

Snor ^

2. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 2 oktober 2014)

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Zeker niet mijden:
    Je kan deze dames niet over een kam scheren je hebt natuurlijk een klasje vol dezelfde Roemeentjes,maar daarbuiten zitten ook andere die zelfs wat uiterlijk en figuur niet op dat klasje lijken.
    Zoals in PHG en in het verleden daar Loredana,Louana,Andrea,Aangelina,Kira en Bianca deze hebben toch iets meer dan de doorsnee Roemeentjes.
    Zo zie je elk jaar weer enkele die daar met kop en nek boven uitsteken.

Dus Mijden : nee natuurlijk niet ieder zijn smaak.

Last Online
    Gisteren @ 00:12
    Discussies
    117
    Thanks
    1.872

Standaard

Het mooiste meisje in MAGNUM was toch echt een zigeunerin met alles erop en eraan met een kontje zoals alleen de afrikaanse dames hebben lekker iets naar achteren uitstekend en goed hard met een paar tieten waar megaboob zelfs geil van zou worden.

Last Online
    Vandaag @ 13:13
    Discussies
    176
    Thanks
    2.860

Standaard

Ik heb meer goede dan slechte ervaringen met Roemeensen. Dat geldt eigenlijk wel voor de meeste Oostblokkertjes. Met Poolsen en Russischen gemiddeld wel iets beter denk ik. Met Hongaarsen iets minder. Maar dat zegt eigenlijk niet zo veel. Je kunt bij elke nationaliteit slechte of goede dvp's treffen. Een uitzondering: Moldavië. Proefondervindelijk vastgesteld. Naar Oost-Europese begrippen een landje ter grootte van een voetbalveld, maar die hebben me toch een stel prutsdozen de wereld in gestuurd. Ze hadden goede looks, maar dat was dan ook het enigste pluspunt. De keren dat ik met een Moldavische op de kamer was, draaide het steevast uit op een fiasco. Van alles beloven, maar er kwam nooit wat van terecht. Pijpen was ofwel schrapen met de tanden, ofwel aftrekken voor de open mond. Een kut zo droog als een kruimelvlaai van de Aldi uit 2011. En als je dan met behulp van een halve tube Jelly er eindelijk een stukje in zat, dan hielden ze de benen zo dat je niet verder dan halverwege kwam. Intussen een hoop nep gekreun, maar wel de kop alle kanten opdraaien, om de van tevoren afgesproken zoenen te ontwijken. Nee, als ik hoor dat ze van die lap grond tussen Roemenië en Oekraïne komen, dan bedank ik vriendelijk voor de eer.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Vandaag @ 11:17
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

De meeste keren dat ik 'Moldavische' vrouwen spreek, blijken het gewoon liegende boekaresten te zijn. Echte Moldavische zien vaak wat meer Russisch uit, als ze Roemeens uitzien zijn ze gewoon Roemeens.
    Het begint met hun standaard klote gelieg en moet je hier nog echt een leuke sessie van verwachten?

Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Discussies
    6
    Thanks
    77

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De meeste keren dat ik 'Moldavische' vrouwen spreek, blijken het gewoon liegende boekaresten te zijn. Echte Moldavische zien vaak wat meer Russisch uit, als ze Roemeens uitzien zijn ze gewoon Roemeens.
    Het begint met hun standaard klote gelieg en moet je hier nog echt een leuke sessie van verwachten?

Beste Picasso1, ik kan niets anders uit je opmerkingen halen dat je een bloedhekel aan Roemeense dames hebt. Verwacht je nu echt dat een DVP Roemeens of van andere afkomst je de hele waarheid verteld. Dat is gewoon niet zo, net als ook Russische dames liegen of Moldavische en zelfs Oekraïense. Of geloof je iedere Russische, Poolse of Duitse die tegn jou zegt dat je een knappe man bent en de beste neukerd...
    En volgens mij had je laatst toch een goede sessie met een Roemeense in PHG ondanks een negatief advies van een ijsbeer collega. Dus zo slecht zijn ze niet. En het is logisch dat je meer slechtere ervaringen hoort over Roemeense DVP's dan anderen, aangezien de totale line-up van alle clubs voor meer dan 80% uit Roemeense dames bestaat.

En hierboven staan voldoende verhalen van goede ervaringen m.b.t. Roemeense dames.

8. Onderstaande 3 leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 2 oktober 2014),Piet Plezier ( 2 oktober 2014),wervelwind ( 2 oktober 2014)

Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Zinloze discussie

10. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje ( 3 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Nu nog de lege Roemeense clubs vullen met mannen gezien het 'zeer hoog aantal sympathiesanten'.

Bizar dat hier op het forum GT bijvoorbeeld (met zijn diverse line up)vaak wordt afgekraakt en Roemeentjes opgehemeld terwijl de realiteit is dat GT een erg drukke club is waar klanten aan de poort staan te wachten en je in boekarest clubs een kanon kan afschieten zo leeg is het.

Last Online
    Gisteren @ 00:12
    Discussies
    117
    Thanks
    1.872

Standaard

Nu nog de lege Roemeense clubs vullen met mannen gezien het 'zeer hoog aantal sympathiesanten'.

Bizar dat hier op het forum GT bijvoorbeeld (met zijn diverse line up)vaak wordt afgekraakt en Roemeentjes opgehemeld terwijl de realiteit is dat GT een erg drukke club is waar klanten aan de poort staan te wachten en je in boekarest clubs een kanon kan afschieten zo leeg is het.
    De ijsberen die hier voor de poort staan te wachten hebben echt geen stijve leuter maar last van een kloppende lever.

13. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 2 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    77

Standaard

Hoezo bizar? Voor jou is het bizar, maar voor de meeste is het normaal. Je hebt zelf niet door hoe eenzaam je bent met soms ook je landgenoot RAUL7, m.b.t. je redenatie over Roemeense dames.

En de meeste dames komen niet uit Bucaresti, maar uit kleine dorpen of andere bekende grotere steden Iasi, Braila en Constansa.

Ik hoop dat je jouw mening ooit zult herzien of een beetje aanpast.

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sots Bekijk bericht
    Hoezo bizar? Voor jou is het bizar, maar voor de meeste is het normaal. Je hebt zelf niet door hoe eenzaam je bent met soms ook je landgenoot RAUL7, m.b.t. je redenatie over Roemeense dames.

En de meeste dames komen niet uit Bucaresti, maar uit kleine dorpen of andere bekende grotere steden Iasi, Braila en Constansa.

Ik hoop dat je jouw mening ooit zult herzien of een beetje aanpast.
    De redenatie onderbouw ik voldoende helder hierboven. Heb jij een verklaring voor het drukke GT en de lege Roemeense clubs? De realiteit is toch echt dat de meesten naar GT gaan en niet naar de Roemeense clubs en dat het juist in die laatsten erg eenzaam is qua aantal klanten...
    Neen, ik ga mijn mening niet aanpassen aan jouw smaak.

16. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Stief ( 2 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    77

Standaard

De redenatie onderbouw ik voldoende helder hierboven. Heb jij een verklaring voor het drukke GT en de lege Roemeense clubs? De realiteit is toch echt dat de meesten naar GT gaan en niet naar de Roemeense clubs en dat het juist in die laatsten erg eenzaam is qua aantal klanten...
    Neen, ik ga mijn mening niet aanpassen aan jouw smaak.
    Als ik een verklaring daarvoor had was ik heel wat rijker door een adviseur te worden voor onder andere Villa Marisol. En nee, je hoeft je mening niet aan te passen voor mij. Maar als je ooit eens inziet dat die Roemeense dames niet zo slecht zijn, je dan je eigen mening aanpast.

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sots Bekijk bericht
    Als ik een verklaring daarvoor had was ik heel wat rijker door een adviseur te worden voor onder andere Villa Marisol. En nee, je hoeft je mening niet aan te passen voor mij. Maar als je ooit eens inziet dat die Roemeense dames niet zo slecht zijn, je dan je eigen mening aanpast.
    Je leest toch niet scherp genoeg mijn reacties. Als je goed leest zie je dat het niet hun service is wat ik bekritiseer. Nogmaals, met de Roemeensen met wie ik wel ga heb ik goede service ervaringen.
    Als je bijvoorbeeld een club volstopt met negerinnen met uitstekende service zul je mij daar ook nooit aantreffen.

19. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Don Rudo ( 2 oktober 2014)

Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard

Heb jij een verklaring voor het drukke GT... ?
    Héél veel mannen, gratis bier en lekker dichtbij.

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Héél veel mannen, gratis bier en lekker dichtbij.
    Is Happy Garden en Villa Vertigo ook. In die clubs kun je ook volop drinken en is het ook lekker dichtbij.
    Er zijn tijden geweest dat het in deze twee clubs ook erg druk was. Het gratis bier was in die drukke tijden van voorheen gelijk aan nu, de afstanden waren gelijk aan nu maar wat anders was, was dat de line up net zo divers was als die van GT en niet zo extreem geroemeeniseerd als nu.

Last Online
    3 mei 2025 @ 03:17
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Misschien ook betere promotie (bv op Hookers) en de mythe onder veel nieuwe clubbezoekers dat GT de place to be is. De enkele keer dat ik er kom valt me altijd op hoeveel newbe's er zijn en elk niet-forum lid dat ik er heb gesproken blijkt zijn eerste club bezoek ooit te hebben... dan nog al die keren dat ik een stel trio meiden weiger om ze 2 minuten later met een slachtoffer naar de kamer te zien gaan...

Reden van drukte: dichtbij, veel meiden, mythe dat het er goed is, eten en bier in principe heel goed, ook best aardig schoon

Overigens zal iedereen de "gedragingen" van zijn favoriete type meiden als "leuk" gaan bestempelen. Ik krijg alleen al bij het Duits een halve slappe en als je dan nog de vraag krijgt van "wie mochst du es", hoeft het van mij al helemaal niet meer. Ook als die dames later hele behoorlijke service geven (Jessica in oude Freude bv) vind ik er nog weinig aan.

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Misschien ook betere promotie (bv op Hookers) en de mythe onder veel nieuwe clubbezoekers dat GT de place to be is. De enkele keer dat ik er kom valt me altijd op hoeveel newbe's er zijn en elk niet-forum lid dat ik er heb gesproken blijkt zijn eerste club bezoek ooit te hebben...
    Verklaart niet waarom de drukte in PHG en VV zo drastisch is afgenomen. In Villa Vertigo in de jaren 2008 en 2009 begon de klantdrukte al op woensdag en hield aan tot en met zondag, en ik constateerde toen een mooie diverse line up met een beperkt Roemeens gehalte. Er gingen redelijk veel 'ijsberen' wekelijks naar VV. Tegelijkertijd met het toenemen van het Roemeens gehalte zag ik in de jaren daarna een steeds verder afnemende klantenaantal tot aan het dieptepunt waar ze nu in zijn beland. Die beweging heeft zich in GT niet voorgedaan terwijl Villa Vertigo toen echt populair was en eigenlijk met goed damesbeleid die lijn makkelijk hadden kunnen vasthouden.
    De geschiedenis herhaalt zich trouwens en daarom voorspel ik voor YY ook sombere tijden (tenzij ze bijtijds iets doen aan de diversiteit van de line up)..mark my words...

En wat betreft het eerste clubbezoek ooit, voor veel saunaclubbezoekers is dat PHG geweest. Zo populair als deze club ooit is geweest en zo inpopulair zoals ze nu zijn hebben ze volledig aan zichzelf te danken.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 2 oktober 2014 om 14:48

Last Online
    Gisteren @ 23:00
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    13.111

Standaard

En wat betreft het eerste clubbezoek ooit, voor veel saunaclubbezoekers is dat PHG geweest. Zo populair als deze club ooit is geweest en zo inpopulair zoals ze nu zijn hebben ze volledig aan zichzelf te danken.
    De prijs die betaald wordt door veel succesvolle ondernemingen! Men wordt gemakzuchtig en gaat achterover hangen. Blijf als ondernemer altijd op het puntje van je stoel zitten. Dit is dikwijls ingegeven door een zeer geleidelijke neergang gevoedt door het elkaar in vergaderingen toespelen van opmerkingen van: "Het is een tijdelijke tendens en het trekt wel weer aan". Bij zulke opmerkingen schiet "Bluebear" uit zijn winterslaap en slaat zijn berenklauwen in de vergadertafel. Een gruwelijke brul en speeksel op het mahoniehout maakt de welpjes weer wakker.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

25. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

Picasso 1 ( 2 oktober 2014),The Joker ( 3 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Hahaha die Bluebear
    Het probleem bij PHG is bovendien dat ze in 'korte termijn oplossingen voor hun omzetderving' gingen denken in plaats van in structurele langer-dan-hun-neus-termijn klantgerichte oplossingen. En zo kwamen de champagnefeesten en de DJ's voor het aantrekken van zaterdagjongeren discopubliek. Zie nu het resultaat waar ze daar nu mee staan.

En wat betreft de Roemeense dames, het is voor een club erg verleidelijk om tientallen aan de deur kloppende entreebetalende Roemeense dames binnen te laten maar als ze die verleiding weten te weerstaan ontstaat er ruimte voor Poolse/Duitse/Russische dames die minder vaak aan de deur kloppen maar wanneer ze het wel doen het voor hun plezierig is andere landgenotes te treffen i.p.v. in een Roemeens jaloers nest te belanden.

27. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 2 oktober 2014),fr_loper ( 3 oktober 2014),The Joker ( 3 oktober 2014)

Last Online
    2 mei 2025 @ 16:39
    Discussies
    10
    Thanks
    1.390

Standaard

In mijn beleving,geen probleem met Roemeentjes,alleen zoals altijd er de goede uitvissen.
    Zelfs in het SKW zijn mijn favo's Roemeens.Wat betreft PHG,ik was er 1 maand terug,mogen
    er nog wel enkele dames aankloppen voor ze aan het beloofde 100-tal zijn.De kans is groter
    dat ge een Roemeense neemt daar zij 80 procent vertegenwoordigen.De donkerhuidige vallen
    ook af bij mij,dus is de kans nog groter.Ik hou er wel van,heb 1 Russische favo,die moet niets
    hebben van de Roemeentjes.Dit is mijn ervaring,hoeft niemand te delen,np.
    grt ouder.

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ouder Bekijk bericht
    heb 1 Russische favo,die moet niets
    hebben van de Roemeentjes.
    Dat punt was inderdaad nog niet benadrukt. Verschillende Poolse/Duitse/Russische en zelfs Slowaakse dames hebben bij mij benadrukt het onprettig te vinden in geroemeeniseerde clubs te werken en dat dat vaak een reden voor ze is voor vertrek van een club. Bij navraag om advies aan me voor clubs waar meer landgenotes zitten, kom ik vaak niet verder dan GT of Magnum maar dan specifiek vanaf de late avonduren.
    Kortom, de dames zelf uit andere landen lijken er niet bijster veel van te moeten hebben hetgeen tot een versnelling leidt van roemenisering van clubs --->zie YY bijvoorbeeld waar je nauwelijks dames van voorheen meer ziet.

30. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist ( 2 oktober 2014),Oudebelg ( 2 oktober 2014),RAUL7 ( 2 oktober 2014),Sjeufke ( 2 oktober 2014),Stief ( 2 oktober 2014),The Joker ( 3 oktober 2014)

Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Discussies
    1881
    Thanks
    103

Standaard

Nergens breng ik hun service ter sprake. Degenen waarmee ik bij hoge uitzondering mee ga (en voor wie het volgende betoog bij uitzondering niet geldt) geven me prima service.

/veel kindmeisjes, zigeunerinnen/berekenend en verre van geil/gluiperig/zure gezichten als je ze afwijst/nepheid/weinig geil overkomen/jaloers geclaim en manipulatie/deze weinig potentieverhogende dames/
    Ik denk dat velen ontgaat dat de reactie van P1 vol zit met ironie, uiteraard bedoelt hij niet zo en is P1 wel de laatste om op zo een manier te gaan generaliseren vol met vooroordelen waar Geert nog een puntje aan kan zuigen!
    Een andere mogelijke verklaring is dat P1 op jonge leeftijd door eer Roemeens klasgenootje is gepest omdat hij bij het knikkeren verloor, hiervoor dienen we de werken van Freud te raadplegen.

32. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 3 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ik denk dat velen ontgaat dat de reactie van P1 vol zit met ironie, uiteraard bedoelt hij niet zo en is P1 wel de laatste om op zo een manier te gaan generaliseren vol met vooroordelen waar Geert nog een puntje aan kan zuigen!
    Een andere mogelijke verklaring is dat P1 op jonge leeftijd door eer Roemeens klasgenootje is gepest omdat hij bij het knikkeren verloor, hiervoor dienen we de werken van Freud te raadplegen.
    Oké, ik zal maar niet generaliseren. 1% van de Roemeense dames bevallen me prima en bij 99% loop ik het liefst met een erg wijde boog omheen. Zo beter? :wink:

De leeggelopen clubs zouden beter goed naar de kritieken luisteren en daaropvolgend wat aan hun damesbeleid moeten doen ipv zich te laten afleiden met complexe zaken als 'Freudiaanse psychologie'.
    Niks doen en vooral luisteren naar degenen die wel tevreden zijn en dus niks veranderen betekent dat ze zich dan maar moeten conformeren aan de huidige situatie van sterk afgenomen klantaantallen.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 3 oktober 2014 om 10:47

34. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Admin ( 3 oktober 2014),Johnny Bravo ( 3 oktober 2014)

Last Online
    21 april 2025 @ 16:59
    Discussies
    208
    Thanks
    1.739

Standaard

Ieder zijn smaak. Zelf ben ik een absoluut liefhebber van Roemeense dames. Ik word al jaren onweerstaanbaar aangetrokken tot hun fysiek.

Mijn favorietje destijds in de A-straat in Brussel (gedurende 5 jaren): een Roemeense
    Mijn favorietje destijds in het SKW in Antwerpen: een Roemeense
    Mijn favorietjes in de saunaclubs die ik momenteel frequenteer: Roemeentjes
    Het aantal kamergangen dat ik procentueel met Roemeentjes maak: zeker 90%

Zitten daar slechte ervaringen tussen. Uiteraard! Maar dat is toch een minderheid. En ik heb dit jaar ook slechte ervaringen gehad met 2 Duitse vrouwen en 1 Poolse meid, dus tja... dat kan nu eenmaal gebeuren.

Vandaag trek ik naar Samya en daar is mijn favoriete (uitzonderlijk) een Bulgaarse. Maar de enige meiden die mij van een kamergang met haar zullen kunnen houden zijn: ja hoor... Roemeentjes

Ieder zijn voorkeur. De mijne is zwaar Roemeens getint!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

36. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Again and Again ( 3 oktober 2014),bob0808 ( 3 oktober 2014),Boy69 ( 3 oktober 2014),Eddy_V ( 4 oktober 2014),luminous ( 7 oktober 2014),Sjeufke ( 3 oktober 2014)

Last Online
    Vandaag @ 10:38
    Discussies
    238
    Thanks
    13.680

Standaard

Bizar hoe kortzichtig een enkeling [ . . . ] dan kan zijn om op mijn stevige kritieken hierop het woord 'racistisch' in de mond te nemen.
    [ . . . ] we hebben het [ . . . ] niet over ergens een bepaalde groep mensen uitsluiten.
    Dat zou ik gewoon van mijn schouders laten glijden. Dom geklets van iemand die het niet begrepen heeft.
    De aandachtige lezer weet waar je het over hebt en dat betreffen de smaak en de voorkeuren voor bepaalde dames. Het valt niet te ontkennen dat in de clubs die ik ken en frequenteer (de grensclubs dus) de Roemeense populatie grosso modo voor de helft uit Roemeense dames bestaat. Aangezien je veel meer verschillende clubs bezoekt dan ik, ga ik er voor het gemak vanuit dat je observaties kloppen. Heb geen reden om daaraan te twijfelen.

Zoek je uitdagende en geil-opwekkende peroxide blonde sloeries met "pornoslut looks" a la Barbie, J.Jo/JayJay, Ginger (Jou wel bekend neem ik aan) dan heb je inderdaad de meeste kans in "GT" want die lopen slechts sporadisch in bijvoorbeeld "LR". Toch kom ik dit soort types ook tegen in de grensclubs maar de spoeling is dun. Vraag is en blijft voor mij wel of de dames met dergelijke "looks" ook overeenkomstige service bieden. Ik heb me zelf weleens aan zo'n blonde bimbo vergrepen maar dan viel het toch vies tegen. Kan een inschattingsfout zijn die geheel voor mijn rekening komt.

Zelf hecht ik weinig aan land van herkomst en ook qua uiterlijk heb ik een " b r e d e " smaak. Ik heb liever volle volwassen wijven met een stevige reet dan van die jonge kippen en jonge kippen zitten er genoeg in de Roemeense kippenren. Bovendien is kinky stuff en reetlikken een pré. Dus voor mij is het ook zoeken. Verder kan ik me wel vinden wat Toulouse Lautrec schreef, het is een gegeven, "Accept it and deal with it", want veranderen doe je het niet. Doet me tevens denken aan die discussie die Satanic Surfer ooit startte over de matige service, het "Up-Sellen" en het €100 p.u. tarief in "GT". Goed om dat te signaleren en te melden. Maar dat is al jaren aan de gang en de keet heeft nog nooit zo vol gezeten.

38. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 7 oktober 2014),Picasso 1 ( 6 oktober 2014)

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten