Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 339
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Ja die lange skinny heet Amy. Super wijfje wel een hele aparte maar erg lief. Service erg goed en zeer authenthiek.

2. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

anali (21 oktober 2012),fg22 (22 oktober 2012)

Last Online
    20 september 2024 @ 18:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Amy is de beste op dit moment met maya ,in h7.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Zaterdag was te druk met te weinig meiden.
    Op het einde van de nacht was de verhouding weer oke en kon je genoeg scoren als je wilde.

Maar een stamgast weet natuurlijk snel toe te slaan dus...
    Me al snel teruggetrokken in de kino voor een uitgebreide massage van 1 uur met wat ouwehoeren en friemelen ertussendoor door Sonia, die dat heel goed kan...zowel de massage als het flirten en friemelen...hahaaha
    Daarna voor de halve nacht met Amy een kamer opgezocht en ook daar een massage gehad maar dan een erotische, heerlijk als een paling gleed ze over me. Haar service is erg goed en erg naturel bij klik, en het is zo een lief, licht verlegen onschuldig schatje..helemaal geweldlig, je hart smelt ervan. Vorige keer hardcore en fast binnen een half uurtje nu heel langzaam van genoten...sorry Hara1d, zijn we nog on speaking terms..lol.

Op het eind van de avond mijn kleine zusje Gaby een massage gegeven die was helemaal op...wat een schatje..echt een meisje om voor te gaan als je de leeftijd hebt...eeuwig zonde dat ze hier haar tijd slijt...heel soms heb ik dat gevoel, bij haar heel sterk.
    En ook zonder IJsberenvel verliet ik ruim na sluitingstijd als laatste de zaak omdat Mima om mijn nek bleef hangen...en me weer een reden en de drive gaf om snel terug te komen.

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Ik wist wel dat het niet aan mij lag,dat wij H7 nooit voor sluitingstijd kunnen verlaten.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

6. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (22 oktober 2012)

Last Online
    9 april 2025 @ 16:12
    Discussies
    13
    Thanks
    92

Standaard

Wie heeft er tips voor een overnachtingsadres in de buurt??
    Goedkoop hotelletje met ontbijt bijvoorbeeld.

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrikdeleuter Bekijk bericht
    Moet je ff Bad pritt een interne mail sturen,die heeft daar een hotel gehad nog niet zo lang geleden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

9. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Hendrikdeleuter (25 oktober 2012)

Last Online
    Vandaag @ 02:15
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrikdeleuter Bekijk bericht
    Zie de FAQ van MJ:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...FKK-Saunaclubs
    Etap Hotel Willich, nu IBIS is op loopafstand.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

11. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Hendrikdeleuter (25 oktober 2012)

Last Online
    12 augustus 2023 @ 20:51
    Discussies
    0
    Thanks
    15

Standaard

Dankzij mijn tombolawinst mocht ik gisteren avond vrij bij H7 inchecken .
    Daarvoor mijn hartelijke dank aan het ijsberenforum.
    Er waren bijna geen ijsberen aanwezig (in de loop van de middag waren wij 3 maar tegen middernacht wordt het gezelliger)
    Maar de geringe aantal bezoekers had ook voordelen. Zo konde ik b.v. met de kollegas Bad en John kennis maken.
    Ten eerste had ik een super uurtje met Nora. Zij beklaagde zich dat het de laatste weken veel te rustig was. Voor mij blijft zij in ieder geval een topper.
    Met John en Bad hebben wij veel gelacht maar zij gaven mij ook goede tips.
    Zonder hun zou ik nooit met Maja op kamer geweest zijn. Ik had haar ten eertse een redelike rugmassage in de kino gegeven en daarna gingen wij dan afsluiten op de kamer. Helas was vandaag haar laatste dag in H7 omdat zij niks hier kann verdienen.
    Bad was daarna ook met zijn Mina voor massage (en meer?) in de kino en heeft gedurende mijn aanwezigheid de hele tijd met har doorgebracht.
    Maar hij had mij wel een goede tip gegeven met deze nieuwe volslanke Cubaanse met mooie grote borsten en heel lange nippels.
    Zij was mijn final wip. Ik heb haar naam vergeten maar zij is een heel lieve, doet een aangename pre- en aftersale een pijpt zoals een godin.
    Ze was met haar DT een van de beste die ik ooit had en zo woordt het een zeer geslaagde avond ondanks of juist wegen de beperkde aantaal bezoekers.
    Ik hoop wel dat in de komende weken het weer bergop gaat anders zullen de beste meisjes alle verdwenen daar ze niets kunnen verdienen.

13. Onderstaande 2 leden hebben BOUMBOUM bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (30 oktober 2012),Ties85 (28 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Het was voor mij weer een topavond dankzij een kleine gypsy uit bulgarije.

De bekende voetballers waren er echt en wegens privacy kan ik niks zeggen ook omdat eentje bij mijn favoriete club speelt. En niet fc dreumelen, ja weer elke keer als jij er niet bent maken we gekke dingen mee.

Dat IJsberenvel een afspraak had gemaakt met bedrijfsleider Benny en vanaf 19 uur tot 21 uur, na het eten handdoeken stond te vouwen en de was deed, vonden ik en andere bezoekers een beetje raar, maar hij kreeg zo de entree gratis.Hij deed het best wel snel voor iemand met 15 biertjes achter de kiezen.Ik heb een uurtje gedjayed en de meiden waten zo om toen ik opende met 4 manele hits, uiteraard het geweldige liefdesnummer van Florin Salam als eerst...je moet die meiden opwarmen, de dansvloer stond meteen vol verbaasd dat ik dit nummer leuk vond en kende en we hebben op gigolo met werkelijk de hele club staan dansen, geweldig vonden ze ook "bestel maar bestel maar" van Rowen Heze en de klapper waarbij john en ik als gekken stonden te pogoen was de wc experience met er staat een deutsche loel in my way

there lauft ein Deutsche loel in my way
    Ik puched him outside but he gays not away
    there lauft ein Deutsche loel in my way
    du are ein Deutsche loel

, dat vond werkelijk NIEMAND goed behalve John en ik, Gaby gunde ons ons folkloristische momentje en bekeek het ook lachend, net als Mima, de rest snapte de parodie en de belediging niet zo, maar ik bleef bijna dood van het lachen toen ik de verbaasde blikken van de duitse bezoekers zag.

Tegen 2 uur waren John en ik de enige 2 gasten, briljant om die soms ook stille meiden los te zien gaan, you are a gigolo kwam eentje me vertellen op de dansvloer...voor 1 speciale vrouw daar wel..dus ik zei maar ja dandideleidandela dandideleidandela hope hope, dat ik toevalig ook draaide

Op het einde van de avond kwamen werkelijk alle meiden afscheid nemen, ik had deze oude hit als afsluter opgezet..I love whats made in Rumania en daardoor ook steeds meer de taal en de muziek,..en waar ze normaal naar boven sprinten nadat het feierabend is afgekondigd bleven ze nu doordansen tot een mederwerker ze met zachte hand uit de hoofdruimte duwde.
    Alle meiden ook die waar we weinig kontakt mee hebben kwamen afscheid nemen, we kregen van ze allemaal een kusje, alsof we de jubilarusen waren op een receptie...ze stonden in de rij te wachten ...zo schattig.
    Een van die herinneringen die ik heel lang ga meedragen en die de avond naast Mima een warme lading gaven en mij een inner smile en illustreren hoe onverwacht en leuk die clubs kunnen zijn als er meer kontakt is als komm ficken.
    Laatst gewijzigd door Admin; 30 oktober 2012 om 11:54

15. Onderstaande 4 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Grijsbeer (30 oktober 2012),Smouse (30 oktober 2012),Snor (30 oktober 2012),Wijze grijze (30 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Het was een topavondje,het kwam heel langzaam opgang. Ik zei nog het word niets vanavond we gaan vroeg naar huis. Maar goed dat Bad niet naar mij heeft geluisterd,want het is nog een heel leuk warm avondje geworden,met die kleine Lorena.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

17. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (30 oktober 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Het was een topavondje,het kwam heel langzaam opgang. Ik zei nog het word niets vanavond we gaan vroeg naar huis. Maar goed dat Bad niet naar mij heeft geluisterd,want het is nog een heel leuk warm avondje geworden,met die kleine Lorena.
    Lorena de dwerg met het grote hart, wat een leuk meisje, optisch ook geweldig vind ik, leuker dan Beatrix maar die mag ik niet door haar karakter dat is een BITCH, als ik niet getrouwd was dan wist ik het wel...wel een massage gegeven in de kino dat mocht nog net hahahha..erg grappig schatje die precies weet wat ze wil..een ratje maar ook zo schattig een hele aparte combi..kan door jarenlang dansen in een spaanse stripclub werkelijk fabelhaft erotisch dansen.
    Uitzien..20 jarig meisje dat eruit ziet als 16 jaar maar dan niet in haar harde kraaienoogjes kijken, 100% pp meisje en wijze grijze will raise and raise until lambs become lions.

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt

Lorena de dwerg met het grote hart, wat een leuk meisje, optisch ook geweldig vind ik, leuker dan Beatrix maar die mag ik niet door haar karakter dat is een BITCH, als ik niet getrouwd was dan wist ik het wel...wel een massage gegeven in de kino dat mocht nog net hahahha..erg grappig schatje die precies weet wat ze wil..een ratje maar ook zo schattig een hele aparte combi..kan door jarenlang dansen in een spaanse stripclub werkelijk fabelhaft erotisch dansen.
    Uitzien..20 jarig meisje dat eruit ziet als 16 jaar maar dan niet in haar harde kraaienoogjes kijken, 100% pp meisje en wijze grijze will raise and raise until lambs become lions.
    PP heeft zijn braziliaanse avontuur afgesloten en moet de clubs weer langs om de eurogeile pistolladies in toom tehouden. Vandaag staat Dolce vita op t program en morgen Heaven 7. Lorena zal waarschijnlijk verorberd worden.....

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    PP heeft zijn braziliaanse avontuur afgesloten en moet de clubs weer langs om de eurogeile pistolladies in toom tehouden. Vandaag staat Dolce vita op t program en morgen Heaven 7. Lorena zal waarschijnlijk verorberd worden.....
    Ik denk toch dat je voor die nieuwe cubaanse kiest PP let maar op je gaat voor de bijl..

Last Online
    23 april 2025 @ 19:07
    Discussies
    19
    Thanks
    4

Standaard

citaat van Brad Pitt in de topic Sixsens:

Fuchs als er lekkere meiden zijn vermaak ik me overal, dat ik heel erg graag in heaven 7 kom net als jij vroeger dat weet je, ik snap je verwijt aan heaven 7 heel goed en je hebt gelijk, maar let maar op in Heaven 7 gata ene andere wind waaien en dan krijgt deze zeer leuke club wat het verdiend,veel tevreden meiden en veel tevreden gasten.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    citaat van Brad Pitt in de topic Sixsens:

Fuchs als er lekkere meiden zijn vermaak ik me overal, dat ik heel erg graag in heaven 7 kom net als jij vroeger dat weet je, ik snap je verwijt aan heaven 7 heel goed en je hebt gelijk, maar let maar op in Heaven 7 gata ene andere wind waaien en dan krijgt deze zeer leuke club wat het verdiend,veel tevreden meiden en veel tevreden gasten.
    Fuchs je lijkt wel een pliticus op campagne, maar ik heb dat gezegd, ik hoop het van harte en ik ben niet je vijand

gr

Last Online
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Dat was weer een heerlijk avondje H7 ,net weer thuis aangekomen. Ze adverteerden met halloween party,jammer dat er niets van was te zien,maar dan ook helemaal niets. Veel spoken aanwezig Vanavond,de dames klaagden dat ze moe waren van het n....n. Verder was bet allemaal wel goed. Weer een super date gehad met Selina,wat is het toch een lekker naturel meisje. Daar hou ik wel van. In de kino Sahra gemasseerd,waar ze wel van genoot. Alleen jammer dat ze wel 50X vroeg zimmer,daar zakt me broek vanaf,gelukkig dat ik geen broek aanhad. Al met al toch een mooie avond.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,

24. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 4 november 2012),Ma doare in pula ( 4 november 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Heaven heeft een nieuwe leiding. Benny is weg uit de club. Beatrice en Selena zijn ook weggegaan. Morgen gaan misschien nog 2 roemeentjes weg. Matteo is ook weg een nieuwe huismeester is er ook. De vaste vrouwen zijn zeer positief over de veranderingen. Een nieuwe wind waait door Heaven 7 en dat was nodig. De oude bedrijfsleiding heeft veel kapot gemaakt. Er wordt nu al andere muziek gedraaid en niet de hele avond gypsy muziek. Deze tent had alles, mooie leuke vrouwen , goede sfeer alleen een slechte leiding. Nu kan het weer de toptent worden met continuiteit voor de dames door stijgende bezoekersaantallen die het was. Verloop wordt dan minder en de sfeer zal daardoor alleen maar stijgen.Ben zeer positief over deze verandering. Hier hebben we op gewacht.

Het is heel rustig hier stuk of 10 dames en handvol beren.
    Relaxed en gezellig iedereen is happy over de verandering.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 november 2012 om 21:30 Reden: Bericht = Copy H7 life topic.

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gister heb ik ook de verandering gezien. Er waren maximaal 8 meiden. De rest muv selena en beatrix zullen vandaag terugkomen. We zullen het zien maar ik heb zo mijn twijfels. Van de 8 meiden waren er 6 of 7 nieuw en 3 interessant. Van de nieuwe die interessant waren kusten er twee niet of nauwelijks. Toeval? Ik heb uiteindelijk gekozen voor Maya, vvolop kussend na aarzelend begin. Na deze sessie nog een half uurtje met Paula die met haar 4 weken in h7 bijna de langst aanwezige is.

Gezien mijn twijfels besloot ik gisteren geen nieuwe 5 bezoekenkaart te kopen maar eerst even te zien of t inderdaad blijft lopen. Natuurlijk is ook PP blij dat die onvoorspelbare hork weg is hoewel hij altijd wel voor een constante stroom pistolladies wist te zorgen. En ook Fuchs zal blij zijn .

Sent from my iPad using Tapatalk HD

27. Onderstaande 2 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 8 november 2012),Ties85 ( 8 november 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Is even afwachten, maar het aanbod van dames in de p6 is gigantisch dus voor en magere bezetting na enige aanloop daar ben ik niet bang voor, temeer daar ik denk dat de banden met PHG zijn aangehaald dat kan weer leiden tot kruisbestuiving zoals vroeger toen er regelmatig PHG dames kwamen kijken in Heaven 7.

Het hakte erin omdat naast Beatrice en Selena ook Sharon en Joyce weg waren, vandaag gaan wellicht nog 2 roemeentjes weg..even afwachten. Aanwezig Sarah: een erg mooie rustige bulgaarse, Mima, Claudia, Cuba Libre, een andere zwarte big lady die heeft hier niks te zoeken

Benny was zeer slecht voor de club, maar dat hoort niet op dit forum thuis, alle benadeelde forumleden komen hopelijk weer terug om het een nieuwe kans te geven. Ik zal de nieuwe bedrijfsleiding er eens op aanspreken.

Gisteren hield het niet over qua bezetting en die nieuwe meiden is altijd afwachten, maar er zat weer een onvoorstelbaar fris roemeentje tussen, daar was jij toch mee weg PP ? Ik was de hele avond aan het buurten met Mima..die had geen zin om te werken.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 8 november 2012 om 12:46

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Aanvuling:
    Aanwezig Sarah: een erg mooie rustige bulgaarse, Mima, Claudia, Cuba Libre, een andere zwarte big lady die heeft hier niks te zoeken, 2 nieuwe jonge frisse roemeentjes ( ik wacht op pp paspoortje), Vanessa, Paula, een dikkere roemeense die er al paar weken rondhangd. 10 meiden waren gisteren dus aanwezig.

Last Online
    2 januari 2020 @ 20:36
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Beitrag Mein erster Beitrag im Forum

In den letzten Wochen war ich einmal in der Woche im H7. Das Angebot, 5x Eintritt für 100 € führt dazu, dass man öfters geht.

Das H7 bleibt ein Club, indem man wissen muss, wie der Hase läuft.

Hier mal ein paar Tipps:
    - Badeschuhe einfach selber mitbringen
    - gleich nach der Ankunft die Sauna checken und ggf. Bescheid geben, wenn sie mal wieder aus ist
    - pünktlich zwischen 18 Uhr und 18:30 Uhr zum Essen bereit stehen und am besten schon mal Besteck reservieren
    - Wenn dann Essen und Sauna organisiert sind, braucht man nur noch ein paar Mal hintereinander zu zeigen, dass man Stammgast ist und schon wird aus dem kleinen Club ein siebter Himmel.

Was ich hier sehr schätze, sind die Reaktionen der meisten Damen, wenn sie mal nicht gebucht werden. Wenn mich eine Dame, die ich eine Woche vorher gebucht hatte, nett anlächelt, wenn ich mit einer anderen an ihr vorbei laufe spricht das für sie und wenn mich eine Dame, der ich am frühen Abend gesagt habe, dass ich sie heute wohl nicht buchen werde, immer mal wieder mit Küsschen und guter Laune besucht, ist auch meine Stimmung eine andere.

Es kommt natürlich immer darauf an, wie man selber auf die Damen zugeht. Wer meint, Geld gegen Ware sei der richtige Weg, der wird den Club nicht auf diese Art und Weise kennen lernen, wie ich es habe.

Zu den Damen:
    Es sind viele nette Frauen da und wie immer hängt es von Sympathie ab, wie es auf dem Zimmer wird. Ich möchte aber mal Melissa und Nora empfehlen, weil sie immer sehr herzlich sind. Melissa ist sehr zurückhaltend und man könnte denken, sie hätte keine Lust. Aber wenn die Chemie stimmt ist sie etwas Besonderes...

31. Onderstaande 3 leden hebben Teasy71 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 november 2012),bad pritt (12 november 2012),Grijsbeer (13 november 2012)

Last Online
    4 mei 2025 @ 18:42
    Discussies
    32
    Thanks
    4.182

Standaard

Gistermiddag samen met een andere veelpleger h7 bezocht en wat is hier toch veel verandert in de laatste 2 weken. Ander personeel en een nieuwe leiding.Er is weer alcoholvrij bier, multi cultie sap en er wordt gepoetst !!!! Er hing een super sfeer en ik verwacht dat het verloop van de dames minder hard gaat.(jammer voor mij) Goede muziek en het eten was top.Wat mij opviel was dat de dames alle goede zin hadden en toen frank ( van phg ) de dames champange kwam brengen merkte ik dat het allemaal weer goed is. De date van mijn maat was weer eens super,ja binnenkort gaat hij hiermee trouwen,en ik had ook een super date met een bulgaarse. In de 2 weken dat ik niet in h7 ben geweest,heb ik penelope en gt bezocht maar h7 is echt mijn clubje en dat komt vooral door de sfeer en door de dames
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

33. Onderstaande 4 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (12 november 2012),Badslippers (12 november 2012),Big30 (12 november 2012),Grijsbeer (13 november 2012)

Last Online
    17 februari 2025 @ 08:23
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

De Shyman is al een tijdje niet in H7 geweest. Op de website lijkt nog niets verandert te zijn. Veel foto's en namen van dames die volgens mij al lang niet meer daar aanwezig zijn.

@ Bad Pritt en/of IJsberenvel: Hoeveel dames van de op de site getoonde zijn er nog?
    (als notoir bezoekers zullen jullie dat wel weten toch)

Groet en Respect!!

De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shy1962man Bekijk bericht
    De Shyman is al een tijdje niet in H7 geweest. Op de website lijkt nog niets verandert te zijn. Veel foto's en namen van dames die volgens mij al lang niet meer daar aanwezig zijn.

@ Bad Pritt en/of IJsberenvel: Hoeveel dames van de op de site getoonde zijn er nog?
    (als notoir bezoekers zullen jullie dat wel weten toch)

Groet en Respect!!

De Shyman
    We komen er 3 a 4 x per week natuurlijk weten we dat..lol.
    Heb net even voor je geturfd, schat zo een 3 dames van al die foto's op de website.

Maar de line up is zeer goed op het moment, laat je verassen, zitten tegen de 20 meiden, zeer gevarieerde line up die zich sterk zal verbeteren is mijn verwachting via selectie en via de phg link zijn er zoveel meiden beschikbaar,ze willen er zo een 25 stuks hebben er komt ook kruisbestuiving tussen dames van phg en h7.

Elena is er allang niet meer.

36. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Grijsbeer (13 november 2012)

Last Online
    17 februari 2025 @ 08:23
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht

Elena is er allang niet meer.
    Dat is De Shyman bekend. Waar ze nu wel zit..... ik hoop dat ze gelukkig is/wordt. (Wanneer je het toevallig weet hou ik me per IM aanbevolen kerel)

Groet en Respect!

De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten