Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 339
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van lotje gekrikt Bekijk bericht
    Ik was er afgelopen dinsdag.
    Heb eerst met Vanessa en daarna met Gaby de kamer bezocht.
    Het was idioot rustig. Ik was er van 14.00 tot 17.00 en in die tijd was er nog 1 Nederlander en 2 of 3 Duitsers. Op de ongeveer 15 vrouwen.
    Vanessa zei me dat ze de dag ervoor (maandag dus, slechte dag, maar toch...) slechts 1 x geboekt was.
    Ze had wel 170 euro in de fruitautomaat gewonnen, dus ik grapte al dat ze dan beter daarvan haar werk kon maken.

Vanessa heb ik al een keer wat over geschreven, maar daar zet ik zo nog een aanvulling bij; ze kust niet meer.
    Ik denk dat dat is vanwege de Bulgaarse druk, want die schijnen ook allemaal niet meer te kussen.
    Even met die andere Nederlander overlegd, en die kwam er ook al mee dat die meiden niet (meer) kussen!
    Volgende week toch even uitzoeken, of het een algemene afspraak is.
    Van dat niet kussen heb ik nog nooit last gehad, ook gisteren niet, Sharon kust super de luxe..lijkt me sterk dat dat een algemene afspraak is...die gaat dan volledig in tegen de saunaclubservice, zich daar helemaal van afkeren daar komen die meiden niet mee weg, dat snappen ze zelf ook wel.
    Denk dat Vanessa even een geval apart is, heeft een dipje, dat ze maar 1 x geboekt was heeft alles met haar zelf te maken, ze wil gewoon niet en geeft dat vaak aan.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 26 juli 2012 om 14:15

Last Online
    20 september 2024 @ 18:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Vanessa die is ff helemaal klaar met dit werk zei ze gisteren,maar ik moet wat,want anders heb ik geen geld zei ze.en Alisia die had gisteren ook geen moeite met kussen,lekkere lange natte tongzoenen.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    17 februari 2025 @ 08:23
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van lotje gekrikt Bekijk bericht
    Ik was er afgelopen dinsdag.
    Heb eerst met Vanessa en daarna met Gaby de kamer bezocht.

Gaby is een hartstikke leuke meid, maar viel me tegen op de kamer. Erg afwerkerig. Zet ik verder wel onder haar naam.
    Tja; Daar ben ik ook op de harde manier achtergekomen. Gelukkig leren we van elkaar. Wel jammer. Het is een plaatje om te zien maar ze zeggen wel meer dat je van een mooi bordje het eten niet altijd lekker is.

Groet en Respect!

De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

Last Online
    21 april 2025 @ 22:47
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Afgelopen week waren de dames bij mij aan het pijlen wie er wel en wie er niet kust of TZ, met wie ik op de kamer ben geweest. Ik weet niet wat er aan de hand is, of dat ze hierover afspraken maken. Soms heb ik er tussen zitten die het niet doen, meestal wel.

5. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (26 juli 2012)

Last Online
    1 juni 2013 @ 18:45
    Discussies
    11
    Thanks
    8

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Het is al 2 weken crises voor de dames, de vaste waardes gebruiken dat voor een vakantie rooster aanwezigheid of zijn op zomerreces de line up is dan ook matig in kwaliteit en kwantiteit, jammer om het te zegen maar is zo.
    Als ik zo de topics door lees, wordt de service ook steeds minder. Komt de echte Heaven 7 nu naar boven drijven.

Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Discussies
    212
    Thanks
    10.947

Standaard

Heaven7
    De club opende om 13:00 uur, dus om 13:06 kon ik m’n auto pal voor de deur parkeren. De thekefrau stond me vriendelijk te woord en legde me, als first time visitor, de gang van zaken uit. EUR 30,= entree betaald en gekozen voor een badhanddoek i.p.v. een badjas (het was 30⁰C). Ze begeleidde me naar de omkleedruimte en toonde me de douchefaciliteiten. Schoon, maar wel 2 van de 4 douches en zeepdispensers defect.

Meteen toen ik binnenkwam, kwamen er 2 meiden de trap afgelopen: Vanessa en Alicia. Een overweldigende eerste indruk. 2 lekkere bikinimeisjes, waarvan ik Vanessa al kende van McSex uit Hamm. Zij begroette me met een smile van herkenning, maar ik zag wel meteen dat ze niet zo lekker in haar vel stak. Maar wat zag ze er weer schitterend onschuldig uit. Kort geknipt zwart pagekapseltje, topless met op haar stevige perky B-borstjes geweldige symmetrische roze tepeltjes. Verder een vuurrode slip met loshangende jarretelriempjes. Haar kwetsbare look en soms een pruilmondje maken het geheel af.

Na het douchen de club binnengestapt en m’n aanvankelijke hoge verwachtingen werden meteen al iets getemperd. De line-up voor die dag was volgens een medebezoeker “de minste die hij er tijdens zijn 10 bezoeken was tegengekomen” (heb ik weer). Qua vriendelijkheid zijn ze Ok, maar qua looks had ik er eerlijk gezegd meer van verwacht. Ben bij Vanessa gaan zitten en heb samen met haar ontbeten en met haar over de voor haar afgelopen turbulente periode gesproken. Ik drong waarschijnlijk iets te ver tot haar psyche door, want plots kreeg ze het moeilijk. Ik heb haar dus maar even met rust gelaten en verder niet op m’n eerste kamergang bij haar aangedrongen. Zij trok zich de komende uurtjes terug achter de gokkast. Een medebeer heeft er de hele middag naast gestaan in de hoop te scoren, maar Vanessa was onvermurwbaar. Dit ongenaakbare maakt haar ook op een bepaalde manier extra aantrekkelijk. Op een bepaalde manier onbereikbaar en dan plots een GFE.

In de tussentijd begon Wijze Stijve zich echter geducht te roeren en stuurde SOS-signalen naar m’n hersens. Dus maar eens naast Alicia (ROE, 20 jaar 165 cm, 47 Kg, maatje 32 B-cup, zwarte haren en gitzwarte cateyes) gaan zitten. Volledig mijn doelgroep. Heel leuke spontane meid. Ze spreekt goed Engels en na wat small talk de kamer opgegaan. Heel goede sessie mee gehad, waarbij een leuk detail aan de kamer was, dat er een spiegel parallel aan het bed hangt, zodat je ook visueel kunt meegenieten. Alicia kan super pijpen, met goed oogcontact. Bereidwillig stak ze haar billetjes richting spiegel, zodat ik volledig zicht en tussen haar gespreide beentjes toegang had tot haar smakelijke naturel natte poesje, terwijl ze me met een lekker gekromde holle rug verder oraal verwende. Daarna gewisseld in een lekkere 69-beurt en na diverse posities bijna het rubbertje van Wijze Stijve afgespoten. Door alle verwachtingen en uitstel was de nood wel heel hoog geworden. Voor mij stond vast: Deze sessie met Alicia zou vervolgd/ herhaald worden.

Tegen 17:00 uur kwam Vanessa bij mij zitten en verontschuldigde zich voor haar stemming. No problemo, een beetje geknuffeld en een kamergang volgde. Weer zeer speciaal, waarbij ik me blijf verbazen over de acrobatische posities die dit ex-turnstertje kan innemen. Als je stiekem wel eens kickt op zulke atletische tienertjes dan moet je dit meegemaakt hebben. Hier hoeft het echter niet bij alleen kijken en fantaseren te blijven. Volgens medeberen die ook in andere top saunaclubs geweest zijn kan Vanessa zo in de premier league van DLP meespelen. Ze zal dan echter eerst orde in haar innerlijke chaos moeten brengen. Ik heb dan ook enkele last words met haar gewisseld en wens haar alle goeds voor haar toekomst. Volgens haar laatste plannen blijft ze vooralsnog in Heaven7

In de loop van de dag diverse keren met Annabelle (GHA, 23 jaar 180 cm 50 kg (met de langste benen ooit gezien) geflikflooid. Helaas niet mee op de kamer geweest. Ze had me echter op de bank gezien, terwijl ik Alicia’s rug masseerde, hetgeen in de bioscoop afgemaakt en gerevancheerd werd. Dit wilde Annabelle ook wel en dus ben ik met haar ook weer de bioscoop ingedoken. Was gewoon een fijne knuffel/massage-sessie met een beetje een voorproefje van wat me te wachten stond als ik haar zou boeken. (Is dit het in een andere thread beschreven “presalen”?)

Uiteindelijk was het 02:00 uur toen ik de tent verliet

Conclusie: voor EUR 150,= (EUR 30,= entree + 4 x een kamer van een half uur à EUR 30,=) lekkere sexsessies gehad en een ervaring rijker. Voor dit geld had ik een hele dag onbeperkt sex kunnen hebben in de Pauschalclub keten, met een beduidend betere line-up (volgens mijn maatstaf dan) of zelfs 2 maal in Hamm. Ook bleek me een beetje te duidelijk dat de dames te zeer op je geld uit zijn. Als ze snappen dat je niet naar de kamer gaat dan ben je ook niet meer interessant. Heel legitieme opstelling natuurlijk (het blijft immers commercie), maar in een Pauschalclub is die druk er absoluut niet. Er is veel meer rust en er heerst geen hektiek. Ook heb ik hier in Willich bij veel meiden een soort afwerkmentaliteit bespeurd.
    De optiek? Vanessa en Alicia waren zeer sexy en knap, maar 2 weken geleden heb ik in Hamm 9 keer een kamergang gemaakt met 4 minstens even leuke bikini-girls (w.o. 3 maal met Vanessa).
    Het eten: zeer goed! Smakelijk saladebuffet, met warme krielaardappeltjes. Vlees vers van de grill. (kipfilet, chicken wings, gemarineerde koteletjes en curry worst). Er was genoeg voor iedereen.
    Aantal bezoekers gedurende de dag variërend van 3 (14:00-17:00) tot ca 12 (21:30-24:00).
    Girls: ca 11-12
    Seen it, done it and want it again and again and again.

8. Onderstaande 10 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

anali (27 juli 2012),bad pritt (31 juli 2012),Badslippers (27 juli 2012),Dalton (27 juli 2012),jacky pakutra (26 juli 2012),Opa57 (29 juli 2012),rmjhexe (27 juli 2012),rob45 (27 juli 2012),The Joker (27 juli 2012),Ties85 (28 juli 2012)

Last Online
    1 juni 2013 @ 18:45
    Discussies
    11
    Thanks
    8

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Heaven7
    Conclusie: voor EUR 150,= (EUR 30,= entree + 4 x een kamer van een half uur à EUR 30,=) lekkere sexsessies gehad en een ervaring rijker. Voor dit geld had ik een hele dag onbeperkt sex kunnen hebben in de Pauschalclub keten, met een beduidend betere line-up (volgens mijn maatstaf dan) of zelfs 2 maal in Hamm. Ook bleek me een beetje te duidelijk dat de dames te zeer op je geld uit zijn. Als ze snappen dat je niet naar de kamer gaat dan ben je ook niet meer interessant. Heel legitieme opstelling natuurlijk (het blijft immers commercie), maar in een Pauschalclub is die druk er absoluut niet. Er is veel meer rust en er heerst geen hektiek. Ook heb ik hier in Willich bij veel meiden een soort afwerkmentaliteit bespeurd.
    De tijd dat dit XXX op een betere service en line-up draaide, blijkt toch wel voorbij te zijn. Voorheen was er elke week wel XXX in de aanbieding. Nu er weinig klanten den dvp's aanwezig zijn, is er ook volop eten aanwezig.

Wat mijn ervaring is, is dat er na 21:00 uur veel sudländer binnen komen, en ik krijg sterk de indruk, dat het vrienden van de manager zijn. Dat merk je ook met de party's, die beginnen ook pas rond die tijd, terwijl er 's middags en vroeg in de avond geen fuck te beleven is.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 juli 2012 om 09:22 Reden: woordgebruik

10. Onderstaande leden hebben numac.ts bedankt voor deze bijdrage:

anali (29 juli 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door numac.ts Bekijk bericht
    De tijd dat dit XXX op een betere service en line-up draaide, blijkt toch wel voorbij te zijn. Voorheen was er elke week wel XXX in de aanbieding. Nu er weinig klanten den dvp's aanwezig zijn, is er ook volop eten aanwezig.

Wat mijn ervaring is, is dat er na 21:00 uur veel sudländer binnen komen, en ik krijg sterk de indruk, dat het vrienden van de manager zijn. Dat merk je ook met de party's, die beginnen ook pas rond die tijd, terwijl er 's middags en vroeg in de avond geen fuck te beleven is.
    Het is vakantie tijd en ramadan het is overal rustig denk ik.

12. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Opa57 (29 juli 2012)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door numac.ts Bekijk bericht
    Vorige week kwam ik met een chick van de kamer, waren ze boven op het terrasje aan het BBQ-en. Omdat Anali een behoorlijke krachtsinspanning had geleverd, dacht hij even te kunnen aansterken met een lekker stukje vers gegrild vlees. Anali werd echter vriendelijk verzocht op-te-zoute, want het betrof hier een prive-party van enkele vaste klanten (uit zuid-Europa), waar Anali niets te zoeken had. Ik denk dat een aantal gasten inderdaad vrienden zijn van nmedewerkers of van het management.

14. Onderstaande 3 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (31 juli 2012),Opa57 (29 juli 2012),Ties85 (29 juli 2012)

Last Online
    Vandaag @ 03:05
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Daumen hoch Heaven 7, donderdag 26 juli

Na het uitgebreide ontbijt in Lichtenberg (kan een familie van 4 van eten), rustig terug naar het noorden gereden en de bolide bij het Etap Willich geparkeerd. Nog even geprobeerd wat voor elkaar te krijgen met de buggende ‘gratis wifi’, maar na een half uur gekut het maar opgegeven en in de uitputtende zon naar de club gewandeld. Ik had de laatste berichten nog wel even gezien en in alle eerlijkheid lagen de routes naar alternatieven LR en PHG al klaar. Niet het beste moment voor een eerste bezoek, maar aangezien mijn vrijkaartje al wat begon te schimmelen, moest het maar.

Dankzij dit onvolprezen forum dus gratis naar binnen en ik had al snel het idee dat het wel goed zou komen hier. Een handvol meiden in de bar, waarvan een paar er best mooi bijliepen (Alissia) en enkele anderen die een hele sympathieke indruk maakten. Niet veel later kwamen de overige dames ook binnen druppelen en uiteindelijk waren er zo een 12/13 vrouwen. Annabel en Sharon als de Afrikaanse sectie, Gaby als eenzame Bulgaarse en de rest Roemeens. De slanke Vanessa was duidelijk de mooiste van het stel en zag er verdomd geil uit in dat rode visnetje, waar haar kleine roze tepeltjes tussenuit stoken. Best leuke meiden dus, maar qua optiek is het toch wel een stukje minder als de grotere clubs in de buurt; laat staan de modellen bijeenkomst die ze dagelijks in Velbert houden.

Eerst maar een pilsje proberen te regelen; minder makkelijk dan je zou denken. Vreemd dat je zelf een biertje uit de koelkast moet halen en dan weer terug naar de bar zodat een dame deze voor je kan openen. Al snel had ik de openers gelokaliseerd en de rest van de avond heb ik deze zelf maar achter de bar vandaan gepakt (schijnt niet de bedoeling te zijn:wink.

Met mijn Warsteiner lekker op het terras in de schaduw gaan zitten, waar ik al snel gezelschap van Gaby kreeg. Ik had eigenlijk weinig plannen met dit meisje, maar ze had toch niks te doen. De vakantie en de Ramadan hebben kennelijk een groot gat in het ijsberenbestand geslagen. Ik denk dat we een uurtje of twee op een bankje hebben gelegen, onder het genot van een paar biertjes en watertjes. Ik zweette toch al, dus ik ben ook de sauna maar eens gaan proberen: een beetje krap, maar wel goed warm.

Beneden waren de beren nog steeds op de hand van een met vuurwerk stuntend rund te tellen en enkele Roemeentjes probeerden hun waar te slijten. Ik ben al meerdere keren in GT, World, Oase, Palace geweest; maar het record ongevraagd onder de badjas graaien is aan H7. Nog voor het eten was er al door vijf meiden met mijn piemel gespeeld; zonder enig effect overigens. Hierna besloot de Afrikaanse tandem dat ik de volgende klant zou worden; geen idee waarom ze dit dachten, aangezien ik helemaal niet op donkere vrouwen val (voor de liefhebbers: die Annabel is wel een prachtexemplaar zeg). Vooral Sharon was behoorlijk over de top met hoe ze me in zich wilde voelen en hoe nat ze wel niet was door alleen maar naast me te zitten; toen ze later bij het eten ook nog eens suggestief saus van haar vork zat te likken, vond zelfs Annabel het wat overdreven worden.

Ik wilde eerst even het eten afwachten en Gaby voerde me nog even een halve cheeseburger, die ze zelf niet meer hoefde. Kennelijk eten de meeste meisjes dagelijks Mac voer. Het eten was wat onduidelijk; er stond beneden al wat klaar en in eerste instantie zei Sharon dat er boven vlees zou zijn… onderweg naar de trap werd dit door de poetsboy (Attilla) tegengesproken… en toen ik even later aan de pasta zat, kwam de theke (Anita) me vertellen dat er boven toch bbq was. Boven dus nog maar een stukje vlees gaan eten. Allemaal best lekker trouwens en meer dan genoeg, ook enkele uren later nog.

Na het eten weer wat met Gaby gezeten en met die grote bruine ogen heeft ze toch wel wat. Dus op een gegeven moment maar naar een kamer. Dit viel toch tegen zeg. Na een hele dag samen rondhangen, is het wat vreemd dat het op de kamer echt afwerken is. Ik lag al snel op bed en ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een meisje had, dat zo pontificaal met haar rug naar me toe lag bij het pijpen. In eerste instantie merkte ik dat ze het condoom al wilde omdoen: ‘goh, pijpen we met condoom?’. Ik verstond het antwoord niet, maar zag het condoom in haar hand terwijl ze oraal bezig was (voor de rest heb ik weinig van dit onderdeel meegekregen). Al snel ging het programma verder en op mijn vraag om een zoen, was het antwoord: ‘ok, one kiss’… gevolgd door twee samengeperste lipjes, die even de mijne beroerden. Neuken moest in missionaris en eigenlijk was er weinig aan. Na een tijdje er maar mee gestopt en iets gemompeld over veel seks de laatste dagen. Nog even blijven liggen en samen onder de douche gesprongen. Terug in de bar, kwam ze meteen weer bij me zitten… ik vraag me echt af of ze denkt dat ze goede service levert, of dat ze denkt dat ik zo weinig gewend ben.

Het begon wat drukker te worden, al zijn de beren altijd in de minderheid geweest. Eigenlijk was het heel gezellig en ik kan me goed voorstellen dat sommige beren H7 als stamkroeg zien. Leuk om te zien hoe de dames, thekes en poetsboys met elkaar omgaan; echt een heel familiare sfeer, en je voelt je er al snel onderdeel van. Een tijdje zitten kletsen met een vrolijke Duitse beer, die kort geleden twee geweldige sessies in H7 had gehad… maar beide dames bleken er niet te zijn; hij was niet echt onder de indruk van de line-up (behalve Vanessa dan), maar volgens mij was hij later wel te spreken over zijn trio met Annabel en Sylvia… hij bleef in ieder geval dik twee uur weg.

Vanessa was dus het mooiste meisje daar (slank, kort zwart haar, leuk snoetje), maar had er helemaal geen zin. Ze was wel veel aan het lachen met andere meiden, maar mannen had ze geen interesse in. Toen ik met Gaby bij haar in de buurt zat, heb ik een paar keer gevraagd of alles ok was (sip gezicht)… waarop ze reageerde met een enkele lettergreep en een toon alsof ze bang was dat ik iets van haar wilde. Die twee keer dat ze naar een kamer ging, keek ze bij het gesprekje de ijsbeer in kwestie niet eens aan en was ze binnen een kwartier weer terug beneden. Jammer, maar dat zou dus niks worden.

Ergens in de avonduurtjes kwam de manager even polshoogte nemen (in ieder geval de enige die niet in bedrijfskleding rondliep). Deze klerenkast, die breder is dan de meeste Duitsers rond zijn, kwam wat opgefokt over en zat te zeuren dat de meiden niet onderuit in de banken mochten zitten; als blikken konden doden. Kwam mij een beetje onzinnig over als het zo rustig is. Iets later ging hij de meiden ook vertellen waar ze moesten zitten en Vanessa werd naar de hoek gestuurd, waar ik met die Duitser zat. Ze deed iets met haar tongetje dat voor geil moest doorgaan ik kreeg zowaar een lachje te zien, toen ik hetzelfde terug deed. Kennelijk hadden ze nog meer instructies gekregen, want ze kwam zo maar even haar lapdance skills tonen. De veelvuldige boze blikken naar de manager, maakten duidelijk dat dit niet was omdat ze mij nou zo leuk vond. Ze liet er geen gras over groeien en mijn vingers werden praktisch haar poes in geduwd; het is dat ze nog een slipje aan had. Daarna pakte ze mijn biertje af, omdat ik beide handen moest gebruiken om met haar borstjes te spelen. Na een tijdje had ze haar punt gemaakt en draaide zich om, ik speelde nog even voor rekstok voor haar turn routine en kreeg een reeks lachjes, knuffels en oneerbare voorstellen. Ze gaf op zijn minst de impressie wat zin te hebben gekregen.

Op de kamer begon het niet al te goed; ik moest gaan liggen en ik had wederom uitzicht op een rug bij het pijpen. Behoorlijk, maar af en toe wat hardhandig. Kennelijk heeft deze kleine een aandoening die je normaal alleen bij ijsberen ziet: flutschi allergie; dus het neuken kon alleen in missionaris… wel een uitzicht om te koesteren, met haar benen in perfecte split (ze heeft ook geen moeite om een beentje in haar nek te leggen) en eigenlijk doet ze best lekker mee. Ik vroeg tegen beter weten in om een kusje en werd verrast met een zacht en licht geopend mondje; na een tijdje zoenend te hebben liggen neuken, leek het me wel wat om even een versnellinkje terug te schakelen. ‘You don’t want to come?’ vroeg ze in een toon alsof ze verwachtte te worden uitgescholden. Mijn voorstel om rustig aan te doen, werd gecountered met de mededeling dat het maar een half uurtje kon duren omdat ze dan moest eten. Hoewel ze later zei sowieso liever halve uurtjes te draaien, was het toch wel goed voor mijn ego dat er bij terugkomst beneden inderdaad een zakje van de Mac op haar stond te wachten. Toch maar wat langzamer aan gedaan en rustig tongzoenend wat met elkaar liggen spelen, waarbij ze lekker met haar heupen wiegend op mijn vingertjes reed. Deze tweede helft van de sessie was eigenlijk heel goed, maar achteraf had ze er weer weinig schik in. Ook heel vreemd dat ik haar niet meer kon vinden om te betalen. De avond theke Coco, zei lachend dat ze zich wel bij me zou melden… maar uiteindelijk moest een ander Roemeentje haar uit de badkamer halen en het was bijna alsof Vanessa vergeten was dat ze nog geld moest krijgen.

Vanaf een uurtje of elf was het heel erg gezellig, met Gaby en de Roemeentjes die via youtube muziek uitzochten en vrolijk aan het dansen waren. Toen de klanken van Michael Telo langskwamen zag je spontaan een tiental slipjes klam worden en het waren alleen een paar nieuwe meisjes die zuur op hun bankje bleven zitten. Ik ben wat aan de te volle bierkast blijven werken, terwijl ik wat kletste met de aanwezigen. Om een uurtje of twee sprak ik de langslopende Vanessa weer even aan; en van de vrolijkheid die ze tijdens het dansen uitstraalde, was naar mij toe weinig meer over. Kennelijk had ze buikpijn en een half uurtje later kreeg ze toestemming om naar huis te gaan.

Ik denk dat ik een van de meiden onbedoeld een dikke tip heb gegeven, want bij terugkomst in het hotel had ik toch een kasverschilletje... of ik moet nog ergens een uurtje kameren zijn vergeten, maar zo veel heb ik nou ook weer niet gezopen.

Heaven 7 is best een goede en gezellige club, met leuk personeel en goede voorzieningen. De kamersessies waren niet geweldig, maar ik kan me goed voorstellen dat een wat drukker H7 je stamkroeg wordt. Voor beren die slechts sporadisch naar het Oosten trekken, ben je misschien toch beter af het op zeker te spelen en naar de wat grotere clubs te gaan. De prijsstelling is wel erg aantrekkelijk en het geld meer dan waard.

16. Onderstaande 13 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

anali (30 juli 2012),bad pritt (30 juli 2012),Badslippers (30 juli 2012),Big30 (30 juli 2012),bosbeer (30 juli 2012),Bosco (30 juli 2012),Carlitos (30 juli 2012),foefel (30 juli 2012),Opa57 (30 juli 2012),Ties85 (30 juli 2012),trigootje (31 juli 2012),van lotje gekrikt (30 juli 2012),Wijze grijze (30 juli 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Line up gisteren: een halve Vanessa, Dora, Gaby, Sharon, Annabella, Renata, Monica, Hanni, Denise (girl next door net 1 dag aan t werk), Claudia (ex vulkaan sexpalace), blond roemeentje uit de villa, blonde volslanke ging voor het witten van het gebit met the boring dentist naar boven, en nog een paar onbekende roemeentjes waarvoor we een kaarsje gaan branden.Binnen trof ik rmjehexe en iemand waarvan ik eerst dacht dat het Bram Moscowiecsz was, en een boring dentist.Die niet helemaal zijn draai kon vinden maar uiteindelijk met een big smile naar beneden kwam na een gebitswitting van een lekkere blondine.Hopelijk voor haar betaald het ziekenfonds.

Sfeer was een beetje mat onder de dames, teveel nieuw meiden, weinig mannen, ...vakantietijd..heaven 7 kan veel beter.

Max Moscowiecsz bleek gelukkig toch Ricardo en die was behoorlijk Banana zo erg dat hij de zak kreeg van Vanessa die hem snel doorhad.John had zn match gevonden in Ricardo en samen hebben ze de biervoorraad van H7 geleegd, deze week zelf meenemen
    tot het is aangevuld.Jammer dat Sharon me gijzelde want het was een gezellig zootje zag ik als ik weer eens de bar insloop voor een drankje. Een ding is zeker met Ricardo erbij vallen geen stiltes en aan de moves te zien heeft hij de klassieker grease te vaak gezien en menige hardcoreparty bezocht...als achtergrond danser in clubs zou hij een goede boterham kunnen verdienen.

Super milf Renata zag er erg lekker uit met dat strakke bruine lijf en die sexy bikini en Sharon was nergens te zien, ik zei tegen rmj dan ga ik nu met haar, wetende dat hij ook een zwak voor haar heeft. Uiteindelijk gooide ze zelf een muntje op en mocht rmjhexe de honeurs waarnemen, Renata kon de teleurstelling niet goed verbergen, lol...anders ik wel maar beter zo als een duel om een vrouw, als rmj nu een klein manetje was was nog te te overwegen....als een gelukkig paar ging rmj op de bank zitten om even later naar boven te verdwijnen met de b(r)uit.

Sharon kwam me vragen of ik iets wilde opzoeken op internet voor haar en we togen naar de kino om even later op een kamer te belanden en 4,5 uur later kwamen we er vanaf. Het was een superdate deze vrouw is een shatje ik hoop dat ze terug komt na haar vakantie.Geen details maar gewoon superdate gehad, met deze natuurgeile grappige opdonder die ik persoonlijk mag.Vertelde me wel weer een verhaal dat je over fora als deze aan het denken zet, nederlander kende haar via internet had mijn teksten uitgeprint vertaad en haar verteld dat ik verliefd op haar was en dat ze daar niet aan
    moest toegevenen probeerde later dat in zijn eigen voordeel te draaien en haar mee naar huis te nemen. Fucking freaks, that makes two..is het voor mij bij three strikes out ?

Annabella liet de pannekoeken opdienen door fijnschieter en was zo goed als
    onboekbaar net als Sharon, maar af en toe een pannenkoek smaakt best lekker.

John had ook een super date met een nieuwe roemeense Denise, die nog niet wist waar de kino en de sauna lag en wat je allemaal op een kamer moet doen, John heeft haar hem kennende goed en vakkundig ingewerkt, en de sympathie meter stond weer in de rode zone bij beiden dacht ik te zien...

Rond een uur of 2 verlieten IJsberenvel en ik de club na een rustig koffietje aan de bar en een warm afscheid van Sharon zien we die nog terug? en de andere dames.

Vrijdag weer? Waarschijnlijk wel dan eens met Renata buurten denk ik.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 31 juli 2012 om 11:40

18. Onderstaande 7 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (31 juli 2012),Ricardo Banana (31 juli 2012),rmjhexe (31 juli 2012),salitos (31 juli 2012),trigootje (31 juli 2012),uurtje (31 juli 2012),Virtuabeer ( 1 augustus 2012)

Last Online
    20 september 2024 @ 18:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Bad ik hoef er niets meer aan toe te voegen,In het begin was het wat mat,maar achteraf een superavond.Vrijdagavond weer.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

20. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (31 juli 2012),rmjhexe (31 juli 2012),Virtuabeer ( 1 augustus 2012)

Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

In de hoop eens met de beroemde/beruchte Bad Pritt kennis te maken, was ik gisteren met een maat van me op weg naar Willich. Willich ligt tussen GT en LR in. In de buurt van PHG en Villa Vertigo, daardoor ook na H7 bij Ana ex-PHG langs geweest.
    In de buurt van McDonald ligt een Villa gelegen in een industrieelachtig gebied. Een stuk of 8 parkeer plaatsen aan de voorzijde beschikbaar. Voor mijn Golfje plek zat. De deur werd opengehouden door Atilla, een wat oudere medewerker en we werden netjes ontvangen door de blijkbaar nieuwe theke Anita. Ik had van de grootste neukbeer van Venlo nog 2 kortingskaarten gekregen van 50% en daar wist Anita even geen raad mee. Maar na akkoord van de leiding, ontvingen we de sleutels en de badjassen. Bij de lockers was het rommelig, er lagen 3 paar slippers en 2 badjassen onbeheerd op de natte grond. Nu ben ik op redelijk korte tijd in verschillende clubs geweest, dus ik kan best een goed neutraal vergelijk maken dacht ik.

Ik kleed me om en mijn maat verheugd zich op deze avond. Ik bekijk alles met argusogen, maar moet pas een oordeel vellen na mijn vertrek. We lopen de barruimte in en nemen een drankje. Mijn maat heeft altijd honger en we nemen bij het kleine buffet plaats. Hij schept zijn bord vol en gaat aan de slag. Aan het andere tafeltje eten 3 Roemeense dames hun McDonalds op. De kleinste heette Dori en haar tafelgenote Denissa en de beroemde Vanessa. Van de dames kregen we eigenlijk geen enkele vriendelijke blik, blijkbaar wensten ze niet gestoord te worden tijdens hun maaltijd. Mijn maat werd niet blij van het eten, ik sloeg over omdat mijn bedoeling was om na 2 uurtjes naar Acapulco te rijden en daar Aida nog te doen voordat ze naar Roemenië terug ging.
    De dames waren klaar en schoven bij ons aan. Dori werd iets vriendelijker naar ons toe en zag in mijn maat een kamer slachtoffer. Denissa kwam mijn richting op en ik verbaasde me over haar zeer goede Engels. Mijn vooroordeel over H7 werd gelijk de kop ingedrukt. Aardige meid, 26 jaar en niet strak in haar vel. De enige echte stunner is Vanessa vind ik. Helaas was het niet voor mij bestemd om met haar te kameren. Maar leuk gekletst met Denissa en wat gemasseerd, dat vond ze wel lekker en vroeg of ik naar de Kino wilde voor haar wat uitgebreider te masseren. Nu wist ik dat ik nog naar Aida wilde, maar waarom niet, ik kan me wel beheersen dacht ik. In de Kino ging Denissa languit liggen om zich door mij te laten masseren. Nu word ik vanzelf geil als ik daar op zo'n vrouw lig en ik wil haar kussen, maar geen respons. Op zich gelukkig, maar wel verrassend. Na de massage kijk ik een beetje porno en zei verteld me net dat ze niet graag naar porno kijkt. Ze is afgelopen maandag begonnen en is een jaar of 2 uit de business geweest. Eerst in Spanje gewerkt en nu weer aan de slag voor "the money" Nou honey, dan moet je wat meer actie ondernemen want op deze manier gaat het niet lukken. Na een kleine discussie over de porno video en over anaal werd ze een beetje bang en verlaat de Kino.

We nemen plaats op de bank, die uitziet alsof de Tokkies er vroeger gebruik van hebben gemaakt. Maar goed, niet opletten en neutraal blijven. Ze komt lekker tegen me aan liggen en ik kijk even of ik mijn maat kan vinden. Die was dus weg met Dori, maar kwam 15 min. later zeer tevreden van de kamer. Ik ben inmiddels al zo'n dik uur met Denissa aan de slag, pre-salen, en ik vond dat ik haar moest belonen. Dat kan zijn in de vorm van mijn dikke lul in haar mond en pizda, of voor haar tevreden te stellen met wat briefjes in haar hand. Ze heeft me eerlijk verteld wat ze de afgelopen dagen in het laatje heeft gebracht, jongens dat was echt niet veel. Ik heb haar een voorstel gedaan om de rest van de dag met haar door te brengen. Ze vond het een goede deal en ging akkoord. Ik zeg tegen haar dat ik even wat ga eten, douchen en tandjes poetsen. Dan gaan we wat plezier maken, althans voor mijn beleving.

Het eten is dus echt niet te eten. Mijn maat had nog een kipschnitzel, maar ik een superdroog stuk vlees , wat verlepte groeten en wat pasta. Met nog maar 1 zitplaats over, neem ik plaats aan de tafel met de mooiste dame in H7 die dag. geen naam gevraagd, maar ik kon haar van GT en haar vriendin was iets ouder maar niet eentje die je het bed uit schopt. Nu mocht die oudere vriendin niet in GT naar binnen, ik vond dat begrijpelijk maar uit respect zei ik dat maar niet. Daarom dachten de dames aan H7 als vervanging, maar die €30 per half uur vonden ze maar niks. Begrijpelijk, maar dan moesten ze maar naar en andere club gaan.

Ik liet het eten voor wat het was en ging mijn lijstje afwerken, de douche. Onder is er een douche met 5 koppen, helaas maar 2 zeepautomaten en een vloer die zeiknat is door het ontbreken van een natuurlijke afloop naar het putje. Even de tandjes poetsen en ik ben klaar voor mijn eerste avontuur. Maat wat blijkt dat mijn dame aan de bar met een andere klant aan het kletsen is. Nu kan het zijn dat mijn articulatie niet goed is, of mijn Engels niet verstaanbaar, of zelfs een combi van beiden. Misschien toch een slechte deal? Teleurgesteld neem ik in de Tokkiebank plaats en klets met Dori, die zich direct aanbiedt voor te neuken. Maar om na mijn maat een DVP te doen, nee dank je wel. Met Bram zou het anders zijn. Maar ze komt toch naast me zitten en knuffelt me een beetje. Ik vraag haar toch maar om de sleutel te halen. Maar er zijn geen sleutels meer en we wachten bij de gokautomaat waar ze nog wat van mijn geld verspeelt. Op naar kamer 4, een leuke ruimte helaas geen badlakens maar handdoeken. Terwijl ze de badlakens op het bed legt doe ik even en droge doggystyle, ze schreeuwt wat en ik leg me op het bed. Ze komt naast me liggen en we kletsen verder. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo'n zin had en na een dik half uur vraag ik haar maar eens om zich te ontdoen van haar bikini. Ze is geen fotomodel, maar haar lijf is wel iets wat ik in de club Heaven 7 verwacht. We kussen uitgebreid en het wind me wel op. Ik speel met haar pizda en zij met mijn lul. Maar in de tussentijd veel TZ, heerlijk. Ondanks dat ze rookt merk ik het niet, ik laat haar omlaag gaan en ze begint me te pijpen. Eerst zachtjes en daarna wat dieper en harder. Ze speelt met mijn ballen en slaat mijn lul in haar gezicht. Ik zeg zachtjes: "Yeah baby in your face" Maar daar kwam ze snel mee, dat ze geen extra's doet.

Hij is stijf genoeg en het condoom gaat erom, ik wist dat ze graag doggy deed en zij wist dat ik graag missionaris wilde. Dus we beginnen in doggy, waarbij ik merk dat ze het wel lekker vind, ze kreunt helaas nauwelijks maar ze doet wel lekker mee. Ik had haar ook al verteld dat ik haar bij de schouders zou pakken en dan flink hard zou neuken. Allemaal geen probleem, ze begon ook lekker te kreunen. Ik nam haar haar in mijn handen en riep: "Who is your daddy?" En zei, "you are baby you are." Ik moest er zelf wel om lachen en ik draai haar om voor een einde te maken aan mijn seksuele drang. Ook in missionaris laat ze zich hard neuken, geen geklaag gewoon rammelen. Ze bewerkt mijn hotspot en ik kom heerlijk klaar. Ze maakt alles netjes schoon en we raken weer in verschillende gesprekken over van alles en nog wat. De tijd vliegt om en ze vraagt of ik met haar naar onder wil gaan. Ik douche me snel en even later treffen we ons in de bar. We drinken samen wat in een tweezitter en ze komt weer bij me liggen. We gaan nog 2 keer naar de kamer die avond, er vind nog wat sex plaats, maar er wordt veel gezoend en gelachen. Serieuze, geile gesprekken en humor, het zit er allemaal in. Je merkt wel dat dames altijd proberen uit te vinden wat je voor werk doet. Ik heb altijd wel een paar verhaaltjes daarover klaar, incl. foto's voor de onderbouwing. Maar Denissa ga ik niet veel voorliegen, dat zou de avond verpesten.

Al met al een leuke meid, maar absoluut geen stunner, op de kamer moet je haar een beetje bij sturen naar je eigen wensen. Ik heb een leuke avond met haar gehad, meer voor het onderhoud dan voor mijn seksuele driften.

Over de club kan ik vertellen dat mijn vooroordelen niet allemaal terecht waren:

- Hygiëne net een voldoende.
    - Voor het aantal vrouwen voldoende ruimte.
    - Kan hier en daar wel een klusjesman aan de slag, maar dat kan bij GT ook wel maar in H7 is hij iets langer bezig.
    - Het eten was het slechtste wat ik ooit heb gehad. Gelukkig is er een McDonalds in de buurt, maar deze gaat om 00.00 uur al dicht!
    - Geen wisselgeld voor de gokautomaten.
    - Line-up had ik veel slechter verwacht, het is een kwestie van smaak, er waren voldoende dames voor de grootte van de club.
    - 30 euro entree is niet veel, maar voor 5 euro meer kan ik bij Acapulco naar binnen, na 21 uur zelfs voor maar 25 euro. Grotere club met een veel grotere line-up alleen het dames tarief ligt hoger, maar de looks zijn er dan ook naar.
    - Kleine gezellige club als je er vaker bent, dan zul je zeker het veel meer naar je zin hebben. Zie verhalen van de veelplegers hierboven.
    - Ik heb mijn volgende bezoek al vast staan, dus kan het zo slecht niet zijn daar in Heaven7 toch......

Misschien de volgende keer Bad Pritt.

22. Onderstaande 13 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 4 augustus 2012),anali ( 4 augustus 2012),bad pritt ( 4 augustus 2012),Badslippers ( 4 augustus 2012),benijsbeer ( 5 augustus 2012),bosbeer ( 4 augustus 2012),Costana ( 7 augustus 2012),Hoipiepeloi (23 augustus 2012),Opa57 ( 5 augustus 2012),rmjhexe ( 4 augustus 2012),trigootje ( 4 augustus 2012),Wijze grijze ( 4 augustus 2012),Zultbroek81 ( 8 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Nu word ik vanzelf geil als ik daar op zo'n vrouw lig en ik wil haar kussen, maar geen respons. Op zich gelukkig, maar wel verrassend. Na de massage kijk ik een beetje porno en zei verteld me net dat ze niet graag naar porno kijkt. Ze is afgelopen maandag begonnen en is een jaar of 2 uit de business geweest. Eerst in Spanje gewerkt en nu weer aan de slag voor "the money" Nou honey, dan moet je wat meer actie ondernemen want op deze manier gaat het niet lukken. Na een kleine discussie over de porno video en over anaal werd ze een beetje bang en verlaat de Kino.
    Als je het hier over Denissa hebt die ook op hun site staat heeft ze jou wat verteld wat misschien niet helemeel klopt. Is ook zij een jokkebrok??? Voordat ze hier in H7 begon heeft ze, zover ik me kan herinneren ergers zuidelijker in Duitsland gewerkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    BP, Denisa is, zover ik me kan herinneren, eind maart komen aanwaaien, rond dezelfde tijd dat Sylvia er kwam (Trokken toen nog vaker met elkaar op, die tijd dat Sylvia nog geen zuurpruim (zoals je zelf schreef) maar vriendelijker was. Ik heb haar de laatste maand helaas niet meer gezien.

Heb haar eind maart 2x geboekt, waren 2 goede dates. Een week later nog een keer geboekt (bericht van 8 april). Persoonlijk vind ik haar een lekker meiske, maar waarschijnlijk ben ik bevooroordeeld, omdat ze mij met haar lach en trekjes doet denken aan mijn grote liefde van vroeger.

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    718

Standaard

De verhalen die de dames ons vertellen, wisselen met de dag, al zit er vaak denk ik een kern van waarheid in. Hoe lang ze het werk al doen, of ze nieuw zijn, hoeveel kinderen ze hebben, wat hun leeftijd is, waar ze vandaan komen.... er is geen pijl op te trekken!!!

Niet dat het veel uitmaakt; de meeste ijsberen maken de dames ook van alles wijs bijvoorbeeld of ze getrouw zijn ed. Zolang we maar een mooie tijd mogen beleven in onze favo clubs!

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Als je het hier over Denissa hebt die ook op hun site staat heeft ze jou wat verteld wat misschien niet helemeel klopt. Is ook zij een jokkebrok??? Voordat ze hier in H7 begon heeft ze, zover ik me kan herinneren ergers zuidelijker in Duitsland gewerkt.
    Nee dit is een andere Denissa. Ze is er echt pas sinds vorige week maandag. Maar ben er al inmiddels achter dat ze wel liegt over andere dingen, we zijn gelukkig al wat gewent als IJsbeer.

26. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

anali ( 7 augustus 2012)

Last Online
    4 mei 2025 @ 18:42
    Discussies
    32
    Thanks
    4.182

Standaard

Deze dame is al weer vertrokken helaas
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Deze dame is al weer vertrokken helaas
    Als je door mij hierboven beschreven Denissa bedoelt. Die is nog steeds werkzaam in H7. Heeft gisteren het eerste dagdeel vrij gehad en vandaag de hele dag meen ik. Maar zoals bekend is deze info "ohne Gewahr"....

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Giteren extreem rustig, john en ik vaak de enige beren na 12 uur waren we alleen tussen de dames.
    Sfeer was uitgelaten en leuk, de werkdruk was weg en ze hadden het geaccepteerd dat ze niks verdienden, ze zijn jong en flexibel, maar sneu was het een beetje voor ze.

Ik zag Melissa, Gaby, Claudia, Reni, Vanessa, Franscescka, Silvia, Denissa, Annabella, een andere zwarte dame, Dea en nog 3 roemeentjes die er zondag al waren.

Sfeer uitgelaten en goed, er werd veel gedanst, zelfs op hollands talig..samen met Gaby die me kwam ophalen op hollandse muziek moest en zou ik dansen.

Paar massages gegeven leuk om te doen..mischien maar eens solliciteren maar dan wel alleen de dames als klant.

Gekamerd met Dea was weer goed en met de bulgaarse schat Reni, sommige vrouwen hebben die madonna uitstraling, die niet verloren kinderlijke onschuld gecombineerd met een prachtig lichaam en de perfekte billen, bruin,20 jaar, bulga gypsy met turks bloed..zwart haar..bambi ogen..volwassen vrouw die het neemt zoals het komt, service was goed..pijpt je het zwart voor de ogen, kust beetje terughoudend denk bij sympathie meer overtuiging en geeft intimiteit en warmte af..op die perfekte vrouwen billen het in doggy afgemaakt, haar hoofd op het bed gedrukt..beetje spelen met haar devote ader..I love it.

Vanavond weer?, we zullen zien..eigenlijk ga ik dan deze week te vaak, maar John heeft een date zegt ie..
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 8 augustus 2012 om 11:55

30. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Pistol Pete ( 8 augustus 2012),rmjhexe ( 8 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Mijn vakantie is al bijna voorbij, dus ik wil deze dagen nog goed vullen. Ik had vorige week mijn vuurdoop in Heaven 7, niet helemaal mijn ding, maar ik wilde graag op herhaling omdat ik toch in de buurt moest zijn. Dus rond een uur of 14 wandel ik naar binnen, theke Anita herkend me. Ik heb blijkbaar toch herkenbare eigenschappen zodat ik opval, of H7 heeft gewoon weinig klanten.... Maar slecht vond ik het dus gewoon niet, anders stond ik 4 dagen later niet weer aan de deur. Ik ben geen H7 veelpleger zoals PP, BP of rmjhexe.
    Ik werd na mijn transformatie in ijsbeer hartelijk verwelkomt door Denissa, mijn enige verovering in H7. Er liepen wel andere mooiere dames rond, maar gezien haar belofte zou ik wel wat uurtjes met haar doorbrengen.
    Zo gezegd zo gedaan, na een uurtje op de bank te hebben gehangen zijn we maar naar kamer 8 vertrokken. Ik moet zeggen dat aan pre- en after-sales geen gebrek is. Maar dat komt ook door het gebrek aan mannen.
    Op de kamer zag ik bij daglicht dat er gewoon heel erg slecht gepoetst wordt. Wat op zich erg jammer is, want ze hebben redelijk mooie kamers. Mijn tweede sessie was ook in kamer 8, en toen zag ik nog mijn eigen gemaakte vlekken in het laken. Dat is dus niet goed te praten, het waren trouwens eetvlekken...

Denissa had goede zin want haar dag was goed begonnen deze morgen, en dan komt Carlitostje ook nog aan en die wil graag maar een half uurtje, maar dat zal die nu weer niet halen. Ze kleedde zich nu gelijk uit, begon ook direct te zoenen en te friemelen. Het gaat beter dan de laatste keer. Haar zoenen zijn ook direct hoe ik het graag wil. Ik heb al tijdens het pre-salen aangegeven dat ik vandaag echte vunzige sex wil. Hoewel ze niet overal op inging wil ik het maximale eruit halen. Mijn lul groeit, dus het bevalt hem wel allemaal. Ze kust mijn nek, oren en tepels. Nu begint ze me langzaam te pijpen en ik neem haar hoofd aan de achterkant vast en versnel het tempo waarmee ze me moet pijpen. Ik hoef vandaag geen GFE, het moet PSE worden. Ze draait haar kont naar me toe en ik begin haar te vingeren, maar dat stelt ze niet op prijs. Dan maar buitenom wat stimuleren, en ik voel dat ze het toch prettig vind. Mijn lul staat stijf en ik wil neuken, we beginnen in cowgirl. Ze heeft helemaal geen glijmiddel nodig, nog geen spuug komt eraan te pas. En dat terwijl ik haar eerste klant ben vandaag.
    Het tempo is lekker, ik kan het me wel ermee vinden. Ze wisselt het af en toe af met wat TZ en ik wil over naar doggy. Dat vindt ze wel erg lekker. Ik wil nu zo hard mogelijk neuken en ze heeft lekkere lovehandles dus maak ik daar gebruik van. Ze vindt het lekker en kreunt steeds harder naarmate ik haar harder neuk. Dan duw ik voorzichtig mijn natte vinger in haar kont en ze schrikt even op. Dan neem ik haar bij een schouder en rammel zo hard dat mijn ballen pijn doen. Ik voel mijn lul op en neer gaan terwijl mijn vinger in haar kont zit, maar ze geeft zoveel commentaar dat ik hem er maar uit haal. Ik vind het wel apart, lekker is een een groot woord. Nu ben ik wel aan een lekker tempo bezig en wil graag op haar kont klaarkomen zodat mijn sperma een beetje in haar kontgat druipt. Dat lukt aardig, maar Denissa roept alleen maar wat in het Roemeens. Wel het woord pizda komt er vaak in voor....
    We krijgen de tijd om door te praten, te lachen en we laten wat McDonalds komen. Daarna laat ik me nog even pijpen, maar het kost me teveel moeite om nog een happy end te verkrijgen.

Denissa is een lieve meid, nog niet zolang bezig in H7. Na een paar uur op de kamer te hebben doorgebracht, gaan we naar de bar waar ze weer netjes bij mij komt zitten. Dat is wel een groot pluspunt in H7. Het eten is nu vers als het aankomt, maar het kan me niet echt bekoren. De spaghetti was redelijk dus daar een beetje van gehad. Denissa speelt wat op de automaat, dus ik ga eens met een andere dame praten. Haar naam is Alexia of Alexandra dacht ik, een blanke huid slank, B-cup, zwarte haren en blauwe lenzen in. Begin 20 jaar en heeft wel een sexy uitstraling. Het gesprek loopt voorspoedig, alleen merk ik dat ze iets naar zweet ruikt. Hoe langer het gesprek duurt hoe meer ik me eraan stoor. Nu komt Denissa weer naast me liggen en ik grijp dat moment aan om een einde te maken aan de kennismaking met Alexia.
    Denissa heeft wel een beetje door dat ik graag met een andere dame wil gaan kameren en ze zegt dat ze het geen probleem vind. Op het moment is het dat nooit totdat ik inderdaad met een ander ga. Maar tot nu toe niet echt een goede dame in het vizier gehad. Maar dan komt haar slaap maatje bij ons zitten, rond de 20 jaar, lekker vol figuur en lekkere B-cup tieten. Haar naam was Franziska . Spreekt een beetje Duits en een beetje Engels. Dus links heb ik Denissa waar ik handje mee vasthoud, aan de rechterkant heb ik Franziska die met haar hoofd op mijn borst ligt en met mijn tepels speelt. Ik gebruik mijn rechterhand om haar lekkere strakke lichaam te verkennen en fluister in haar oor dat ik mijn vinger in haar kont wil stoppen. Vond ze geen probleem,en dus voeg ik daad bij woord. geen hele vinger erin, maar toch een topje. Ik word botergeil en mijn lul staat stijf overeind. Dat wordt de dame die ik nog even ga doen.

Denissa gaat naar het toilet en ik laat Franziska de sleutel halen voor een leuk samenzijn op kamer 8. Nu zie ik dus hoe goed er wordt gepoetst na diverse kamerganen. Heel weinig dus, dat is dus echt jammer. Maar goed we gaan op het bed liggen en ik wil haar kussen. Dat loopt niet echt lekker, met moeite een echte TZ, ik vraag haar om een blowjob en ze verteld me dat ze geen blowjob doet. Ik moet zeggen dat ze iets in die trant onder in de bar heeft genoemd. Maar eigenlijk neem ik zoiets in een club niet serieus. Maar nu komt het wel erg dichtbij.... Maar ze lacht en begint me toch te pijpen, of althans iets waar het op moet lijken. Eigenlijk is het gewoon waardeloos, maar ja laat maar gaan. Aangezien de communicatie ook niet erg soepel loopt, heb ik het vermoeden dat deze sessie helemaal niks wordt. Ik ga haar maar beffen, maar haar reactie daarop is eigenlijk nihil, een vinger erin mag niet en haar kontgat is ook ineens verboden terrein. Ik kniel naast haar en speel met mijn half slappe lul. Dan komt ze met een lumineus idee om haar Russisch te doen, dus tussen haar borsten. Dat heb ik dus nog nooit gedaan, en nam het niet serieus. Maar ik dacht kijken hoever ze daarmee gaat. Ze neemt een tube Durex glijmiddel en spuit deze op haar borsten en op mijn lul. Ik moet zeggen wat een lekkere ervaring. Als ik haar borsten neuk kijkt ze me geil aan. Tijdens het pijpen vroeg ze me nog niet in haar mond te spuiten. Maar na 5 minuten voelde ik het opkomen en mijn tweede lading was net voldoende om haar de eerste sprits in het gezicht te doen belanden. Ze vertrekt geen spier en wacht netjes tot ik klaar ben. Gelukkig eindigde deze sessie in een lekkere climax voor mij en een nieuwe ervaring.

We rekenen af en in de bar komt ze zich beklagen dat ik te weinig heb betaald, ze dacht dat we 40 min. op de kamer waren en wilde €60. Maar het was precies 30 min. en ik was niet van plan om dit naar haar wens naar 40 min. te berekenen. In de tussentijd krijg ik een boze SMS van Denissa dat ik achter haar rug om met haar vriendin ben weggeweest. Dat was het teken om te gaan, ik heb geen zin om me te verantwoorden aan een DVP alsof ik getrouwd ben. Ben net van mijn vrouw af en hoef er geen bij die me de wetten bepaald. Dus zonder afscheid te nemen loop ik naar buiten. Geen Anita of andere theke vrouw die vraagt hoe het was, hoefde me ook eigenlijk niet te beklagen dus op naar Magnum, want daar kan ik nog terecht tot 5.00 uur.

In de tussentijd wat SMS verkeer gehad met Denissa, alles komt uiteindelijk wel goed. Maar wel volgens mijn normen, het moet niet zo zijn dat ik me ga aanpassen aan een Roemeense DVP.

32. Onderstaande 4 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 8 augustus 2012),Badslippers ( 9 augustus 2012),rmjhexe ( 9 augustus 2012),Zultbroek81 ( 8 augustus 2012)

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Er staan weer nieuwe foto's op de heaven 7 site:
    http://heaven7-saunaclub.de/girls

Als appetizers: Mikaela een speelse volslanke roemeense en Aisha met de megaboobs:
    michaela.jpgaisha.jpg

34. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos ( 8 augustus 2012),peer12 ( 9 augustus 2012),Zultbroek81 ( 8 augustus 2012)

Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731

Standaard

Linkse heeft een mooi lichaam.rechts heeft een heerlijk stel jetsers!

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Nou Spankooow, die linker is niet zo mijn ding. Maar de rechter heeft een lief gezicht op. en als je van vol houdt is dat geen slechte keuze. Begin ik nu op BP te lijken.....
    Laatst gewijzigd door Admin; 8 augustus 2012 om 18:24

Last Online
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

En ook deze beide dames, van de rechter weet ik het zeker, zien we niet meer terug.

Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Discussies
    85
    Thanks
    422

Daumen runter Zondagavond: een bedroevende line-up

Afgelopen Zondag nacht nog even binnen gewipt in H7. Het was al laat.

Ik dacht nog even met Vanessa te spelen, maar dat viel dus tegen. (zie dat draadje).
    De verdere line-up was bedroevend slecht. Het leek wel een gewone Pauschalclub of Partytreff. Allemaal doorsnee meiden, op twee na allemaal onbekend voor mij. Dus weer veel te veel verloop hier. Dat moet beter worden, anders moet ik maar weer een ander thuishonk gaan uitzoeken.

Ik heb er twee middelmatige tot slechte ervaringen gehad:
    De enigste donkere dame en
    een meid die me gelijk strikte om haar een massage te geven. Ze kende me nog ondanks haar vakantie van 2 maanden.
    Beide namen niet onthouden, want niet de moeite waard.

Sorry H7 maar doe je voordeel met deze kritiek en doe er wat aan.

Tip: Wellicht eens andere meiden zoeken als die Roemeentjes en Bulgaarse meiden.
    Ik kom deze groep meiden ondertussen al overal tegen. Ze veranderen een beetje van postuur, haarlengte en uiterlijk maar zijn niet echt een FKK Club waardig. Maak er dan (weer) een Pauschalclub van, dan kopt het plaatje weer.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

39. Onderstaande leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

anali (14 augustus 2012)

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten