-
Andra (Roemeense)
Andra (Roemeense) |
Leeftijd |
: |
23 jaar |
Taal |
Duits (matig), Engels (matig) |
Haarkleur |
Zwart |
Haarlengte |
Lang |
Lengte |
1.50 m - 1.55 m |
Postuur |
Slank |
Tatoeage |
Ja |
Lichaamsdeel |
Arm, Been, Hand, Voet |
Piercing |
Nee |
Lichaamsdeel |
n.v.t. |
Cup-maat |
B |
Siliconen |
Nee |
Kleur ogen |
Bruin |
Herhalingsgevaar |
 |
Prijs |
50 euro |
Tijdsduur |
30 minuten |
Service |
NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Aftrekken |
Extra info |
|
-
Onderstaande 7 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:
Dannii (16 maart 2025),Firehawk (16 maart 2025),Giodude (18 maart 2025),mentholbear (17 maart 2025),Patjax (16 maart 2025),Purrfect (16 maart 2025),WANDELAAR5 (16 maart 2025)
-
Andra viel mij op door haar guitige snoetje met lieve lach, met bijkomend een prachtig lijfje die ik wel onderhanden wilde nemen. Ze heeft een erg volle kont, en een paar mooie kleine borstjes met een paar grote plakken salami er op. Ze is naar eigen zeggen zo'n 2 maanden in Duitsland. Heeft daardoor wel wat moeite met de communicatie, zowel haar Engels als Duits is erg basaal. Ze is in ieder geval goed geboekt in Aca, moest in de startblokken staan om haar aan te spreken, maar na een tijdje lukte dat eindelijk.
In de kamer was ze erg vriendelijk en vertelde ze dat een uur met haar ook betekent dat de klant 2 keer klaarkomt, zo was ze dat gewend in Roemenië waar ze ook heeft gewerkt. Prima, we zien wel waar het schip strand. Ze pakte mij meteen vol op de bek wat resulteerde in een gepassioneerde tongworstelpartij. Ons kleine mannetje werd natuurlijk erg warm, mede door het feit dat ze kunst van pussysliden erg goed onder de knie had en dit dus blijkbaar ook in haar standaardpakket heeft zitten. Na een tijdje ging ze over op wat intiem mondwerk, zonder tussenkomst van enig schoonmaakdoekje. Gulzig verdwijnde mijn kameraard tot de wortel in het bekkie, waarna ze steeds wisselde tussen mijn lid en de ballen die in haar mond gezogen werden. Ze was de 1ste van de dag dus haar snel opgezadeld voordat het te laat zou zijn. Ook in de standjes deed ze lekker actief mee en leek ze te genieten, niet veel later schoten mijn nakomelingen in het rubbertje.
Dit alles was ongeveer na 25 minuten op de kamer gebeurt, maar opeens zegt ze we hebben nog een kwartiertje tot het uur vol is. Ik haar erop wijzen wat de daadwerkelijke tijd was, en opeens hield haar toch al niet te beste kennis van zowel de Duitse als Engelse taal ermee op. Uiteindelijk beruste dit allemaal op een "misverstand" na wat translate werk, aldus de klapekster in kwestie. Waarschijnlijk gewoon een poging om een onwetende klant een oor aan te naaien. Uiteindelijk besloten om te vertrekken met een half uur op de klok, ook omdat het communiceren met haar wat ontwennig was en een 2e keer seksen wat te veel van het goede werd.
Eindresultaat wel gewoon een héle goede kamer gemaakt met een toppertje, alleen een raar einde. Herhalingsgevaar zeker wel aanwezig, wel hopende dat ze Duolingo gaat downloaden.
-
Onderstaande 19 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:
blauwebeer (16 maart 2025),Dannii (16 maart 2025),Erwin van de meiklokjes (22 maart 2025),Firehawk (16 maart 2025),Giodude (18 maart 2025),hara1d (16 maart 2025),Husky (16 maart 2025),ju52 (16 maart 2025),Liefje (16 maart 2025),mentholbear (17 maart 2025),nick n. (17 maart 2025),Patjax (16 maart 2025),Pierke69 (16 maart 2025),pret (17 maart 2025),Purrfect (16 maart 2025),Reinstecke Fuchs (16 maart 2025),schoolmeester (16 maart 2025),WANDELAAR5 (16 maart 2025),wooley (20 maart 2025)
-
Terwijl de meeste meiden omwille van Ramadan zich stierlijk vervelen en daardoor amper aanspreekbaar zijn doet Andra tenminste moeite om een centje te verdienen.
Alles wat hiervoor beschreven klopt, alleen werd de tijd netjes volgemaakt.
-
Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:
Erwin van de meiklokjes (22 maart 2025),WANDELAAR5 (13 april 2025)
-
Terwijl de meeste meiden omwille van Ramadan zich stierlijk vervelen en daardoor amper aanspreekbaar zijn doet Andra tenminste moeite om een centje te verdienen.
Alles wat hiervoor beschreven klopt, alleen werd de tijd netjes volgemaakt.
-
Onderstaande 5 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:
Erwin van de meiklokjes (22 maart 2025),Herr Fick ( 5 april 2025),mentholbear (21 maart 2025),schoolmeester (21 maart 2025),WANDELAAR5 (21 maart 2025)
-
Gisteren voor de eerste keer met Andra gekamerd. Vanaf de eerste dat ik haar zag een heel mooi meisje, slank maar met een volle, bolle kont eraan. Lekker gypsy.
Wel nog een jeugdig meisje met 20. Maar was leuk in omgang en viel niet stil met praten.
Kamertje met haar opgezocht en was goed kamertje. Ze deed op zich wel veel zoenen, tongzoenen was bij mij wat minimaal. Pijpen goed en pussysliden als een malle.
Ik was pas een uur van de kamer met Raluca maar toen ik Andra in doggy pakte was het zo gebeurd. Wat een lekkere kont om tegen aan te beuken.
Leuke meid, verder niets mis mee.
-
Onderstaande 11 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:
bram4826 (13 april 2025),Dannii (13 april 2025),hara1d (14 april 2025),Husky (13 april 2025),ju52 (13 april 2025),mentholbear (13 april 2025),Pierke69 (Gisteren),Purrfect (13 april 2025),Reinstecke Fuchs (13 april 2025),schoolmeester (13 april 2025),WANDELAAR5 (13 april 2025)
Regels voor berichten