Het laatste bezoek aan een saunaclub in 2016 is op 22 december gepland.
Plaats van handeling zal weer YY zijn.
Op 17 december plaatst ijsbeer vosje63 een mededeling op ijsberenforum dat hij bij een tombola een vrijkaartje heeft gewonnen voor deze club, geldig tot 31.12.2016. Hij is zelf niet in de gelegenheid om er gebruik van te maken en vraagt wie dit graag wil hebben. Ik reageer meteen via een IM en op 20 december laat hij mij weten dat ik de gelukkige ben.
Ik arriveer om ongeveer 11.30 uur op de parkeerplaats die op dat moment nog niet veel auto’s bevat.
De vriendelijke meneer aan de balie neemt mijn print in ontvangst, De kortingscode is verstrekt in oktober. Helaas heeft hij geen papier meer in de klapper van deze maand. Hij geeft aan dat hij zijn cheffin moet bellen. Deze krijgt hij echter niet aan de lijn. In de tussentijd is mijn Bulgaarse prinses Elli de trap af gekomen en heeft mij gezien. Ik geef aan dat ik zo kom. Het duurt echter nog even voordat de medewerker besluit om de print in een envelop op te bergen en mij vrije toegang te geven.
In de bar aangekomen tref ik Elli. Ik geef aan dat ik vandaag langer zal blijven en ook van plan ben om meer dan één keer met haar te kameren.
Elli is in gezelschap van een mooie, zwartharige, slanke collega die zich voorstelt als Denise.
Ik laat beide dames alleen en maak een snelle tour door de club. Er zijn nog niet veel dames en ijsberen. In de loop van de dag zal de club zich echter geleidelijk vullen en bij vertrek in de vroege avond is het gezellig druk. Dames die ik de gehele dag niet zie zijn de Roemeense Kim, de Koreaanse Kim/Juna, de Tsjechische Christina en de Roemeense Jully. Diverse andere bekende gezichten waarvan ik de naam (nog) niet weet zijn er ook niet.
Ik zie wel de Roemeense Mia/Lollipop/Lolita met haar mooie gezichtje en de parmantige borstjes en de Bulgaarse Angelina die ook nu weer oben ohne rondloopt.
De lunch geniet ik samen met Elli en Denise. Als ik vraag uit welk land Denise komt zegt ze India. Hoewel ze zwarte haren, zwarte ogen en een iets donkere huid heeft lijkt mij dit niet waarschijnlijk. Het feit dat ze in het Bulgaars met Elli converseert doet mij vermoeden dat ze ook uit Bulgarije komt. Ik noem enkele grotere plaatsen op maar er komt geen bevestiging. Ik weet van een bezoek aan Bulgarije dat er veel zigeuners wonen. Denise heeft de fijne gelaatstrekken van een zigeunerin.
De oorspronkelijke zigeuners komen ook uit India. Ik kan me echter niet voorstellen dat Denise dit ook weet. Ik merk op dat de zigeuners uit India afkomstig zijn en dat zij lijkt op een zigeunerin. Dit leidt tot grote hilariteit bij Denise en Elli. Denise geeft nu aan dat ze uit Bulgarije komt maar niet van waar precies.
Van Elli hoor ik later dat ze Bulgaars-Turks is.
Na het eten is het tijd om even uit te buiken. Om 13.30 uur kom ik Elli tegen. Ze heeft tot dan nog niemand kunnen strikken en is blij als ik voorstel om een kamer op te zoeken.
Via een telefoontje had ik eerder aan Elli doorgegeven dat de kerstman op bezoek zou komen en een verrassing zou hebben voor haar als ze lief zou zijn. Helaas blijkt het woord lief door Google vertaald te zijn in “mooi”.
Ze is duidelijk verrast door mijn kleine geschenken en is erg nieuwsgierig wat er in de verpakkingen zit. Als alles is uitgepakt is het tijd voor een stevige knuffel. Bij Elli komen er sterke emoties naar boven die ertoe leiden dat er niks meer komt van de geplande seks. Ik laat haar merken dat ik haar reactie volledig begrijp en we verlaten de kamer.
Na het nemen van een douche en het nuttigen van een lekker stuk vlaai is het tijd om even alleen te zijn. Ik neem plaats in de bar. Al snel raak in aan de praat met de Bulgaarse Angelina. Angelina heeft geen familieleden die ze moet helpen c.q. onderhouden. Ze wil een tijdje werken om voldoende geld te sparen om een appartement te kopen aan de Zwarte Zee. Als ik vraag waar (Sunny Beach? Golden Sands?) roept ze de hulp is van Jelena die over meer geografische kennis blijkt te beschikken.
Jelena is de dochter van een Bulgaarse vader en een Servische moeder en is opgegroeid in Duitsland. Jelena heeft iets krullend, bruin haar en is groter dan Angelina. Jelena is ook voorzien van plakplaatjes, zij het veel minder dan Angelina.
Ik besluit vervolgens om de bioscoopruimte te bezoeken. Bij de deur word ik tegengehouden door een dame die zegt dat de kino vol is. Ik weet niet wat ze bedoelt. Dit wordt me echter meteen duidelijk als ik de ruimte betreed. Op de bank aan de linkerzijde zijn niet minder dan zes stelletjes in allerlei posities aan het genieten; hierbij gadegeslagen door minstens evenveel ijsberen. De meeste “mannelijke acteurs” spreken Frans.
De twee meest linkse stelletjes doen het doggystyle. Bij het derde koppel wordt de ijsbeer vakkundig gepijpt en daarna in revers cowride bereden. De dame van stel nummer 4 blijkt Denise te zijn die eerst met het gezicht naar de ijsbeer toe rijdt. Vervolgens wordt ze op haar rug gelegd, worden haar benen ver naar achteren geklapt en wordt vervolgens hard geneukt. Stelletje nummer 5 bedrijft de liefde in missionarishouding terwijl ijsbeer nummer 6 vakkundig gepijpt wordt.
Er volgt een applaus als de meeste klaar zijn. Een van de ‘acteurs” vraagt nog lachend om een bijdrage van de toeschouwers maar komt van een koude kermis thuis.
Weer terug in de bar loop ik Elli tegen het lijf. Deze is inmiddels ook al op de hoogte van wat er zich in de kino heeft afgespeeld. We spreken af dat zij mij zal komen halen als ze gaat eten.
Ik raak zelf aan de praat met twee jonge bezoekers. Beide hebben een vriendin maar volgens hun is een bezoek aan de club een kwestie van lust en niet van liefde. Een van de twee, met de nickname jongslodder, heeft een kamertje gemaakt met de Roemeense Cleo en is hier tevreden over. Cleo heeft een clitpiercing, pijpt goed en doet veel standjes. Het tongzoenen is echter beperkt.
Beide jongeheren willen graag weten bij welke dames men een grote kans heeft op een goede kamergang. Ik geef aan dat ik tot nu toe meestal met dezelfde dames heb gekamerd waardoor ik niet veel uit eigen ervaring kan spreken. Ik laat wel de namen van de Koreaanse Kim en de Roemeense Mia vallen.
Het avondeten nuttig ik samen met Elli. Gewoontegetrouw gaat Elli hierna roken. Ik maak een ronde in de club en rust even uit in de zitruimte bij de kino.
Ik krijg meteen gezelschap van Daria. Deze Roemeense uit Boekarest laat meteen haar bedoelingen blijken en inspecteert mijn piemel. Als ik aangeef dat ik andere plannen heb gaat ze direct naar een ijsbeer die op de bank tegenover mij zit. Na enkele minuten is het al prijs en gaat Daria met de ijsbeer op zoek naar een kamer.
Als ik Elli eindelijk gevonden heb (wat doen dames zo lang op een toilet?) is het tijd voor een tweede kamertje.
Helaas eindigt dit samenzijn in mineur. Ik word wel verlost van mijn zaadcellen maar dat is dan ook het enige positieve punt. De aanvankelijke vreugde over de cadeaus is bij Elli omgeslagen in teleurstelling. Ze geeft aan dat enkele collega’s van haar vandaag ook cadeaus gekregen hebben die meer (blijvende) waarde hebben.
Bij de betaling besluit ik om een eetbaar cadeautje dat ik bewaard had niet meer aan Elli te geven. Na verwijdering van de tekst die alleen voor haar bedoeld was, overhandig ik dit samen met de lockersleutel aan de altijd zeer vriendelijke en aardige, blonde, baliemevrouw.
Met een dubbel gevoel begin ik aan de thuisreis.