Hallo, zou graag willen weten welke dagen Duitse Linda , de kinky milf, aanwezig is. Moet er ver voor rijden en zou zonde zijn om voor niets te komen. Wie heeft info voor me?
Lekker strak
Hallo, zou graag willen weten welke dagen Duitse Linda , de kinky milf, aanwezig is. Moet er ver voor rijden en zou zonde zijn om voor niets te komen. Wie heeft info voor me?
Lekker strak
Ik zou vandaag willen gaan en willen weten of Evita daar is? Hoe valt de line-up vandaag mee?
De Duitse kinky MILF Linda is heel vaak in het weekeinde aanwezig
Nadat woensdag de "Gouden Tijden"meer van blik bleken vandaag mijn blikken eens in eigen land verzet.
Nog net voor 14 binnen voor de nieuwe bonusprijs,10% gestegen zelfs hier word je door Rutte genaaid.
Voor me een nieuwe dame,net een fotomodel.Haar later geobserveerd en er toch maar niet voor gekozen.
De line up hier is een stuk beter,40 plus en still counting!Buiten de 40 plussers voor Pietpotent genoeg keuze waaronder zeker weer 10 nieuwe.Ook diverse servicegranaten aanwezig die hun Whatsapp agenda niet volhebben en beschikbaar zijn.
Eerste sessie was weer met Elisa,net terug van een weekje vrij nadat ze door Jooploop was uitgewoond
Heerlijk van elkaar genoten en fluschi was niet nodig om in te loggen.
De zaak ff bekeken en weer enkele jaagsters begroet,veel interessanter vond ik Alexia die laat binnenkwam.
Met haar maar meteen mijn goede voornemens voor 2019 in de praktijk gebracht,meer lichaamsbeweging.
Was weer heerlijk,hopelijk blijft ze nog even.
Van een dalende kwaliteit eten is nix te merken,biefstuk met champignonsaus eet ik niet elke dag.Apfelstrudel als dessert,wat kun je nog wensen...
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Agronymus1 ( 4 januari 2019),Antonios ( 6 januari 2019),bierbeer ( 4 januari 2019),blof ( 4 januari 2019),Bluebear ( 5 januari 2019),Bosco ( 4 januari 2019),buttlover ( 5 januari 2019),cheasehead ( 4 januari 2019),Das ( 5 januari 2019),John mc Snek ( 4 januari 2019),JonnyFontane ( 4 januari 2019),Jooploop ( 4 januari 2019),mathiou ( 4 januari 2019),Meme Moo ( 4 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),Patjax ( 4 januari 2019),pietpotent44 ( 6 januari 2019),pret ( 4 januari 2019),WA ( 4 januari 2019),yylover ( 4 januari 2019)
Koffie in de.mensroom veel meiden is weer een geslaagd zondag middag lekker eten en dat 20 min van huis supergoed
cheasehead ( 6 januari 2019),JonnyFontane ( 6 januari 2019),Jooploop ( 6 januari 2019)
Het Kerstverlof van de meeste Roemeense dames duurt meestal zeker de eerste twee en soms drie weken van het jaar.
De 2e dinsdag van de maand was wat rustig in de tent. Niet zozeer kwa dames, ik schat dat er zo een 20 a 25 dames waren. Persoonlijk spotte ik 4 a 5 opties (slank).
Slanke Duitse Sandra kwam vriendelijk nog de nieuwsjaarswensen geven, en verder ene Erika, Isabella en Luna ontmoet die me de moeite waard leken om nog es een keer nader kennis mee te maken.
Maar had het genoegen om intiemer kennis te maken met Krina https://www.ijsberenforum.com/forum/...539#post640539
brombeerzuid ( 9 januari 2019),e-is-mc-2 (10 januari 2019)
Mooi nieuws! Ik ben van plan komende week een overdag bezoekje te brengen en was benieuwd of de dames zo langzaam terug aan het komen waren van kerst verlof. Dat blijkt dus het geval. Mooi, dan maak ik niet voor niets de barre rit vanuit het westen naar het verre zuiden.
Live vanuit de mens louge van YY mag vast ook wel. Zo net de eerste kamerbeurt gehad met Litouse Melanie. Wat een lieverd met een leuke lach.
Het is natuurlijk nog rustig, is was net voor 11 aan de deur en vreesde even klem te komen tussen het hek en de voordeur. De eerste was open, de laatste nog niet. Maar dat misverstand was zo opgelost en naar binnen.
De vriendelijke dame aan de deur verontschuldigde zich voor het nieuwe hoge tarief: sorry, het is 55 geworden.
Natuurlijk rustige boel, zoals ik het graag zie. Even opwarmen in het stoombad (gelukkig al op temperatuur), koffie halen in het restaurant en daar zat ze te ontbijten: Melanie. Keek met een lach op, ik was meteen verkocht. Even aangesproken met 'ik wacht op je in de bar'. 10 minuten later was ze daar en en heerlijk uurtje met haar genoten.
Straks waarschijnlijk nog een ronde met ???. Nu even werken en een hier een berichtje posten.
Er zijn nog niet erg veel DVPs maar net zo weinig beren. k hou de kamerbordjes (bezet / vrij) niet in de gaten maar volgens mij gaat alles z'n rustige gangetje zoals je dat denk ik mag verwachten op een dinsdag ochtend.
Ik heb wel het idee dat er iets mis is met mijn geheugen. De vorige keer dat ik hier was weet ik vrij zeker dat er in de mens lounge een hoge tafel stond (makkelijk voor je laptop). Nu alleen maar banken en salon tafels en de ruimte lijkt groter ... zal wel aan geheugenverlies lijden of iets gemis hebben in de postings over YY.
Wordt vervolgd
cheasehead (15 januari 2019),Eddy_V (15 januari 2019),Elmo3108 (15 januari 2019),firstme (15 januari 2019),sofaking (15 januari 2019)
Het vervolg, niet meer live vanuit YY.
Dit was mn tweede bezoek aan YY. Bij het oriënteren voor mn eerste bezoek had ik door deze site het beeld gekregen dat ik een vrij grote kan zou lopen op een teleurstellende ervaring (upseling, opdringerige Roemeense ). Ik wilde daarom mbv deze site een lijstje van namen en kenmerken van DVPs verzamelen en dat lijstje in mn hoofd (of badjaszak) meenemen YY in. Ik kreeg uit meerdere hoeken het advies dat niet te doen, dat zou toch niet lukken. Ik heb dat advies gevolgd. De eerste keer pakte dat advies goed uit. Nu de tweede keer ook. Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om wat namen en kenmerken van het laatste bezoek van PietPotent44 mee te nemen. ( https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post640998 ) Niet gedaan, gewoon op intuïtie af gegaan. Zoals hierboven beschreven in ronde 1 goed bevallen. In ronde twee ook: ik kwam terecht bij donkerharige Mellie (?) een duitse van turkse komaf. Heerlijk uurtje mee gehad. Kortom: ook mijn tweede bezoek aan YY was een schot in de roos. Hoewel ver rijden vanuit het westen (+2 uur) zeker de moeite waard. Waarom zitten deze saunaclubs alleen in Duitsland en in het zuiden van NL en niet in de randstad? Zal vast een logische reden voor zijn. Maar wat mij betreft is dit een veel beter concept dan een privehuis of prive adressen zoals die in het westen bestaan.
Ik kom weer.
CVARIA (15 januari 2019),Elmo3108 (15 januari 2019),firstme (15 januari 2019),jansenroy (15 januari 2019),JonnyFontane (15 januari 2019),laplagne (15 januari 2019),phoenix (15 januari 2019),sofaking (15 januari 2019),Uit-Drenthe (15 januari 2019),yylover (15 januari 2019)
Helemaal met je eens. Zou fijn zijn als er door ons kikkerlandje meer sc zijn. De enige die ik ken die er enigzins in de buurt komt, is Villa Weizigt.
Een combi sauna club en prive huis. Het prive huis lijkt me duidelijk. Voor bv een uurtje 100 euro voor de dame en 50 voor het huis. Volgrns mij redelijk vergelijkbaar uurtarief van andere prive huizen. Alleen hebben ze mijn inziens het SC gedeelte niet helemaal (willen) begrijpen. Na 60 euro entree, mag je de hele dag verblijven en gebruik maken van sauna en zwembad. Gratis drank op sterke na, en je kunt met de rest een bordje avond eten krijgen. Dus niet de hele dag een lopend buffet ofzo.
Tot zo ver nog okay. Maar dan... Behalve 60 euro entree, betaal je nog steeds kamerhuur. Weliswaar met een korting, maar een uurtje bv zou dan 100 voor de dame zijn en 30 voor de club = 130 euro. Ik zou zeggen dat kamerhuur net als andere sc vervalt ivm de entree die je al hebt betaald. En zo lang er geen concurrentie in de buurt opduikt, lijkt me er weinig behoefte te zijn om dat te veranderen met hun monopolie positie in het westen van Nederland.
Ben daar in het begin eens gaan kijken maar kun je dus helemaal geen saunaclub noemen met het concept dat wij kennen. Je beschreef het zelf al.
Mooi bordeel hoor, maar toen slechts 3 meiden.
Betreffende formule kan je het eerder vergelijken met het saunabordeel Dianne in Zundert van de wielrennersbroers die het van hun vader overnamen, alleen daar geen eten maar wel veel meer meiden en een groot zwembad.
Vroeger had je nog de Bada Bing nabij de Efteling.
Maar hoewel prostitutie legaal is in Nederland heeft het wel zijn redenen dat je er alleen 2 in Limburg kan vinden. Fiscaal en Juridisch
e-is-mc-2 (16 januari 2019),mentholbear (16 januari 2019),pietpotent44 (16 januari 2019)
Gisteren mooie dag gehad in YY, was er om 11:00 maar om 13:00 was de line up prima en op oorlogssterkte. Had zelf een lange pannenkoeksessie met een dame uit GT gepland. Het leek haar ook wel grappig om weer eens in YY te kijken omdat we elkaar daar hebben ook de eerste keer ontmoet hebben. Toen we naar huis gingen om 20:00 zei ze: ik kom hier nooit en never weer.. gangsterrapmuziek van boef op standje 10, irritant gedrag in de lockerruimte, Arabisch de spreektaal,bizar het leek klein molembeek wel. Overdag prima maar na 20:00 is dit ook niks voor mij meer. Ok prima dan volgende keer maar weer in GT afspreken. Maar verder was het perfect in orde en overdag erg gezellig. Wel veel rumoer over het wel of niet sluiten in de toekomst...
De ijsbeer komt toch uit het noorden....
buttlover (19 januari 2019),Das (18 januari 2019),Eddy_V (18 januari 2019),Jooploop (18 januari 2019),laplagne (18 januari 2019),mentholbear (18 januari 2019),Partycrasher (19 januari 2019),pietpotent44 (19 januari 2019),pipette (18 januari 2019),sofaking (18 januari 2019)
Je beschrijft het helemaal goed. Overdag prima daar zal geen mens wat van kunnen zeggen. Maar als je als organisatie zelf een sfeertje kweekt d.m.v. gangsterrapmuziek op standje 10 en je laat daarbij 's-avonds bijpassend publiek binnen
moet je niet verbaast zijn dat je de aandacht trekt van bepaalde instanties. Ik durf te beweren dat als ze hetzelfde deurbeleid voerden als in GT ze nooit een dergelijke inval hadden gehad en deze club misschien veel succesvoller was geweest.
keesboz (30 januari 2019),The Joker (19 januari 2019),Uit-Drenthe (19 januari 2019)
Ik denk er net zo over, en ook 80% van de dvp’s, toen de opgepompte security met glanzende is-baard mij een grote bek gaf was ik er helemaal klaar mee donderdag. Prachtige lokatie en accomodatie maar dit soort gasten binnenlaten gaat je ondergang worden..
De ijsbeer komt toch uit het noorden....
Ben maar blij dat je er gistermiddag en begin van de avond niet was, daar zat me toch een zootje ongeregeld naast mekaar bij de danspaal, 5 forumleden dus...
Even serieus, gisteren was een betere dag geweest voor je, het was niet druk met niet zoveel 'foute' gasten. Veel dames keken daarom een beetje sip, het is ook nooit goed.
Het gaat goed met ons! Ook in seizoen 9...
Jippiejajee (20 januari 2019)
Das (19 januari 2019)
Ik zal jullie een klein beetje op weg helpen, Das was er gisteren niet en The Fool ben ik natuurlijk.
Het gaat goed met ons! Ook in seizoen 9...