Goedemorgen allemaal,
Allereerst mijn dank aan mentholbear, mijn voorganger WE en anderen voor de nominaties. Uiteraard wil ik alle schrijvers ook bedanken voor hun bijdragen, het liefst geef ik ze allemaal een vrijkaart, maar helaas zijn de middelen hiervoor beperkt.
Goed dan nu de winnaars van de laatste ronde:
1. Funny die een update geeft over de prijszetting of eigenlijk deze nogmaals bevestigd in LG. Overigens moet ik zeggen dat de schrijfstijl van funny mij heel bekend voorkomt, maar DAS niet aan de orde nu.
2. Satanic Surfer die met koeterwaalsiteiten (zelfs automatische spelling zet een rode streep eronder) tussen de regels door update geeft over Sharks.
En dan nu mijn aanbevelingen indien W2 nog over heeft:
1. Pau die zijn massage belevenissen met een happy ending beschrijft.
2. Mister68 die kort en bondig vertelt over FKK-Grimberg.
Zo dat was mijn besluit en bezwaar indienen is niet mogelijk.
Als laatste wil ik even kwijt dat het geen makkelijke klus was om in april juryvoorzitter te zijn. Nu hoor ik jullie denken, “hoezo pret zoveel was er toch niet geschreven”? ”Nee precies en dat maakte het juist moeilijker om winnaars te selecteren onder mijn voorwaarden namelijk zoveel mogelijk vk- winnaars uit te sluiten en nieuwe / weinig schrijvers te stimuleren om meer recensies aan te leveren. Helaas niet gelukt, wellicht gezien de korte tijd of men heeft gewoon geen zin, inspiratie of tijd om te schrijven. Wellicht lukt het mijn opvolger om hierin te slagen en mijn beleid voort te zetten.
Heb ook helaas niet veel aanmeldingen gekregen om mij op te volgen, wat wellicht ook een teken is dat het schrijven op een (hoeren)forum verleden tijd is; ook gezien de neerwaartse ontwikkelingen in de SC(p6) wereld. Maar goed laten we niet gelijk denken in doemscenario’s denken en hoop houden dat alles goed komt. Ik heb 2 aanmeldingen gekregen om mij op te volgen namelijk van Donkeywonkey en Laatbloeier, waarvoor mijn dank. En aangezien Laatbloeier één van de winnaars was, mag hij het stokje van mij overnemen. Ik wens hem veel succes en wijsheid toe en ben ervan overtuigd dat hij streng doch rechtvaardig zal handelen.![]()