Beste forumgangers,
Wie weet een goede en betaalbare saunaclub of sexclub of ramen in de nabijheid van Gelsenkirchen?
Ik hoop op reacties.
mvg, Perry
Beste forumgangers,
Wie weet een goede en betaalbare saunaclub of sexclub of ramen in de nabijheid van Gelsenkirchen?
Ik hoop op reacties.
mvg, Perry
penelope castrop!
En wat zijn daar de prijzen voor de dames?
50430
brombeerzuid (20 mei 2023),mentholbear (22 mei 2023)
maar dit is wel de moeite waard?
Als je het niet probeert weet je het nooit, ik ga waarschijnlijk er vandaag naar toe!!
Perry..... heb jij de een of andere rare fetisch dat je klaar komt door vragen te stellen of zo?
Heb er een paar voor jou.... wat precies is OMGEVING Gelsenkirchen? Gaarne in kilometers en tijdsduur (zowel per auto, OV als te voet). Wat voor een soort dames zoek je en welke juist niet? Welke handelingen (gaarne bij beantwoording binnen het legale kader blijven) verwacht je? Zijn er nog bijzondere eisen die aan de club gesteld worden en waarom geen thuisontvangst? Ben je je ervan bewust (lijkt me sterk) dat het nogal verschilt over welke dag in de week we het dan hebben?
Met veel plezier lezen we de recensies...
Een uurtje is ook maar een uur...
bearforoneday (21 mei 2023),hallodaarbenikweer (20 mei 2023),schoolmeester (20 mei 2023),Siberische tijger (20 mei 2023),WANDELAAR5 (21 mei 2023),Wentelt Eefje (24 mei 2023)