Hey collega's/wandelaars.
Ik ben Anvers, dus een echte Belg van Antwerpen.
Het is mij een genoegen mij nu al voor te stellen, alhoewel ik niet weet of de andere wandelaars er iets aan hebben, doch wil een poging wagen!
Het verheugt mij op een forum te mogen komen waar er nog een open geest is en geen dictatuur!
Op een ander forum mag men zijn profiel slechts aanmaken, wanneer het de "GODEN" van dat bepaald forum gunstig gestemd is, reden waarom ik dit nooit gedaan heb.
Ik ben gedurende vele jaren een wandelganger in het Antwerpse, en ken de buurt van "binnen en buiten", zowel het Schipperskwarier als de Atheneumbuurt, waar ik trouwens een bepaalde tijd gewoond heb.
Indien dus iemand van jullie een vraagje mocht hebben over het Antwerpse, aarzel niet beroep te doen op mij.
Voor de rest valt er weinig te zeggen over mij, enkel dat ik "een wandelganger ben en dit al heel veel jaren doe" (ik zal U niet zeggen hoeveel jaren, want anders ga je mijn leeftijd raden).
ik hoop dat de wandelgangers in de duitse sauna's mij een beetje WEGWIJS maken, want ik heb de indruk dat dit toch de moeite is.
Anvers