Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35
  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard Wentelt Eefje stelt zich een soort voor en denkt nog even na over dat paspoortje...

    De BoyFriendExperience... Voorlopig stel ik me eerst maar eens voor zoals ik het clubben nu beleef, terug in de tijd schrijven kan altijd nog als ik deze pagina misbruik voor verdergaande zelfanalyse...

    Uit mijn Villa Marisol Sylvester Party recensie van 3 januari:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Daarna mijn beste sessies van 2015 en sterker nog, mijn hele p6 carrière gehad, en ja, ik had al eens iets met een dame in een club en weet hoe sessies echt fabuleus kunnen zijn, maar dit sloeg alles. In de zekerheid dat niemand dit servicelevel ook krijgt (en ja, toneelspel heb ik ook al genoeg gezien om er doorheen te kunnen prikken) van haar is niet alleen een recensie maar zelfs vermelding van haar naam hier zinloos. Dit ga ik ook nooit weer beleven, dus was vrijwel zeker mijn laatste kamerbezoek in een betaalde sex setting ooit...

    Wie weet, ga ik toch nog voor eind 2015 een recensie schrijven zodat ze Miss Ijsbeer kan worden, in elk geval mijn Miss Ijsbeer, als ik het tegen die tijd iets afstandelijker kan bekijken... Het was in elk geval een verbluffende magische start van 2015!!!
    Alles is relatief... ... Nog steeds hoort bovengenoemde sessie(s) bij de top 3 sessies van 2015, maar wonderbaarlijk genoeg denk ik dat deze sessie nog slechts beklijft als een van de 3 beste sessies van mijn loopbaan in de betaalde liefde, misschien wel de speciaalste (het gebeurt je nu eenmaal niet elke dag dat de DVP die onder of boven je ligt met mascara uitgelopen tot op haar kin en betraande ogen zegt: "Please tell me: we are NOT just having sex" en ik, al was het maar omdat ik die conclusie zelf inmiddels ook al had getrokken: "No sweetie, we are making love!")

    Omdat ik voor mezelf besloten heb dat ik niet weer een relatie met een meisje dat in een club werkt wil, tenzij het gevoel echt zo veel sterker is dan mijn wil om er niet aan toe te geven, vanaf deze Nieuwjaarsdag Villa Marisol gemeden. Wel een paar weken Whatsapp contact gehouden, maar ook dat is inmiddels min of meer doodgebloed.

    Romantiseer ik wat er op de kamer gebeurde in het verleden en gebeurde hier en gebeurt nu, nee! Ik heb genoeg prima sessies gehad waarbij het herhalingsgevaar groot is, zonder dat ikzelf of de dame in de war lijkt te raken. Maar toch heb ik dit jaar in Van Goch met Nina tijdens het verjaardagsfeest van Piet en Peppino een sessie(s) gehad die gewoon gelijkwaardig is. Wederom een bovenmatige klik en een beleving op de kamer die meer met verliefde pubersex - gelukkig met uitzondering van de onbeholpenheid, daarvoor hebben we allebei teveel ervaring vrees ik - dan een p6-setting te maken heeft.

    Ik denk langzamerhand dat ik deze flauwekul gewoon over mezelf afroep. In Oceans was de kamer met Mickey weer van een beleving waardoor ik in de war raakte, te mooi, te goed en op wonderbaarlijke wijze door een schild van 7 jaar professionele ervaring heen geprikt. Maar nu wel besloten op herhaling te gaan binnenkort, in de verwachting een nog betere sessie met haar te hebben om vervolgens een nog betere sessie te hebben met Kim, waar ik nog nooit mee gekamerd heb en 3 keer mee gesproken heb afgelopen zaterdag.

    Ik denk dat het kan, maar dat ik mezelf aan onnodige (psychische) risico's blootstel, dames - waarbij de klik al vrij snel in het eerste gesprek duidelijk is en de kamervraag niet snel valt of een poos niet meer belangrijk is als ik aangeef dat ik voorlopig niet kamer - een BFE bezorgen. Vervelend genoeg legt dat niet alleen de dame behalve letterlijk ook figuurlijk bloot, maar mezelf ook. Omdat ik met Nina en Mickey echter voorlopig het nieuwsjaars"spook" heb bezworen, ga ik maar eens kijken wat de gevolgen zijn als ik voor mezelf nog meer uit het oog verlies dat deze dames gewoon vanwege het leukste moment van de kamergang met me gaan kameren (voor mij ligt dat altijd op de kamer, voor hen bij de lockers na de kamergang).

    wordt vervolgd

  2. Onderstaande 7 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic (20 februari 2015),Liefje (17 februari 2015),NeverEnough ( 2 juli 2015),Nibor76 (17 februari 2015),Peppino (20 februari 2015),Wijze grijze (17 februari 2015),Willi69 (18 februari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    410
    Discussies
    3
    Thanks
    2.885
    Thanked
    1.773 in 254 posts

    Standaard

    Heel mooi gesproken wentelt Eefje. Ik herken mezelf hierin. Ik zou hier graag eens met jou over praten. Ook ik ben verliefd op een DVP en zij op mij. Dit is al meer dan een jaar zo! Ook ik weet dat het uiteindelijk geen stand kan houden. Maar de gevoelens blijven.
    Bedankt voor je verhaal. Ik kijk nu al uit naar het vervolg!

  4. #3
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Ik denk zelf dat ik momenteel op geen van deze 4 danes verliefd ben, maar dat er bij de Oceans danes absoluut een gevarenzone betreden wordt als ik niet op mijn tellen pas.

    Ik denk dat een relatie met een DVP heel goed mogelijk is, ook op de lange duur, de randvoorwaarden moeten dan wel kloppen, heb je een privé-bericht gestuurd!

  5. #4
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    8 mei 2024 @ 22:15
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    NB er zijn de nodige topics hier die betrekking hebben op verliefde IJsbeertjes. Hier vind je er 1 met wat tips.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...dvies-gevraagd!

    Zie ook dit bericht in gememoreerd topic:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik zou zeggen. Zet je printer aan, snor onderstaande berichten op en print ze uit. Na het lezen ben je 100% genezen. Zo niet dan heeft Aamu je toch echt de allerbeste tip gegeven (ook, al beslaat hij maar 1 regel). Veel succes maar vooral veel leesplezier.

    Mijn advies: geniet er van zo lang het duurt, kap er mee als het stress gaat opleveren.


    https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-DVP-de-story!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...K-dame-De-Soap


    https://www.ijsberenforum.com/forum/...e-verliefdheid
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-en-gescheiden
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...op-een-hoertje
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...loofde-ijsbeer
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...erliefd-op-dvp
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...me-Van-Plezier
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...nog-even-samen
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-beide-kanten

    (@Dalton: doe die kurk nou eens op de whiskyfles)
    Maar je hebt wel gelijk ouwe zuiper ! ! ! Genieten daar gaat het om.

  6. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 februari 2015)

  7. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Het is niet mijn bedoeling om belerend over te komen en zo te lezen ben je alweer een paar stappen verder dan direct na de start van het nieuwe jaar. (Overigens spijtig dat we elkaar niet gesproken hebben in Goch op het feestje, SAS of Piet wees naar jou maar voordat ik in de gelegenheid was om jou aan te spreken was je er met een dame vandoor!)

    Omdat gedrag vaak niet direct rationeel lijkt te zijn en gevoelens terug te voeren zijn naar de wijze waarop in de vroege jeugd gevoelens van liefde en geborgenheid ervaren werden, kunnen psychologen je tot in den treure door-en-door analyseren.

    Erg verhelderend en tegelijkertijd ontnuchterend is het dan als gedrag vooral biologisch/chemisch verklaard wordt. Een verhelderend en vermakelijk stukje:
    Uit "De wetenschap achter geluk, illusies, liefde en andere waanzin" :

    Zo drijft een speciaal ontworpen lustcentrum ons op zoek te gaan naar seks, het verliefdheidscentrum doet ons onze aandacht voor langere tijd richten op één bepaalde partner en het hechtingcentrum zorgt ervoor dat wij lang genoeg bij die partner blijven om voor jonge nakomelingen te zorgen. Deze ingewikkelde chemie wordt aangedreven door biologische, toevallige en aangeleerde triggers.

    Het volledige stukje en andere wetenswaardigheden:

    http://www.psychologisch.nu/marcelin...et-op-de-ander
    En Garde

  8. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 februari 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    @Admin, dank! Het was ook zeker mijn bedoeling daar Liefje nog naar te verwijzen. Zelf denk ik deze waarschuwingen in de wind te kunnen slaan...

    @Eddy_V Dat we elkaar niet gesproken hebben is zeker jammer, dat gevoel is wederzijds. Bij een volgende gelegenheid kun je me aanschieten, ik zie er in badjas altijd hetzelfde uit... Artikel op psychologie.nu is bovenmatig interessant, vooral het stuk over gelaatstrekken bevestigt een patroon dat ik ook in mijn privérelaties zie. Als ik die er bij pak, met name de 3 langste, 12, 9 en 3 jaar, valt me daarin altijd op hoezeer ik lijk op mijn op dat moment schoonvaders, zowel wat betreft 75% van de karaktertrekken als een groter deel van de gelaatstrekken. En dat er zeer kenmerkende gelaatstrekken gemeenschappelijk zijn met alle dames waarmee het gevoel de bovenhand krijgt of dreigt te krijgen.

    Onlangs schreef ik in een privébericht aan één van onze medeijsberen over het gelieerde onderwerp (zijn verliefdheid op een DVP) dat ik denk dat ik weet waar bij mij het omslagmoment op de kamer ligt en dat het misschien wel een "kunstje" is. Goed nadenkend denk ik dat het klopt, en dat ik slachtoffer van precies datzelfde kunstje ben in het geval van Kim, alleen gebeurde het nu in de bar door haar. Niet met haar gekamerd, maar de uitwerking op mij is identiek. Het is een kunstje, het werkt, maar alleen als het onnadenkend gebeurt kennelijk. (En het blijft mijn geheim )

    Maar misschien ben ik wel gewoon vooral thrillseeker hierin, privé in elk geval HELAAS wel. daarom een fast rewind naar 1998, 2000 en 2011... de woorden van mijn moeder: "Als ze jouw zielloze lichaam ooit ergens vinden, dan is de tragedie dat je vader en ik de dader heel goed kennen." bij alle gelegenheden uitgesproken omdat ik weer een goede of beste vriend minder had, omdat zijn vrouw en ik het bed deelden... ... 3 keer schoonheden, hoewel ze alledrie absoluut overeenkomende (in het oog springende) gelaatstrekken bezitten die ook nog eens met mijn minder fraaie smoelwerk overeenkomen.

  10. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Nog even over nagedacht en besloten dat paspoortje eerst maar eens aan deze thread toe te voegen voordat er van mijn hand meer andere narigheid in verschijnt.



    Wentelt Eefje (Tukker)
    Leeftijd : 46-49 jaar Taal : Frans (beperkt), Duits (goed), Engels (nog beter), Nederlands (best)
    Haarkleur : Peper & zoutkleurig Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.75 - 1.80 m Postuur : Om Obelix te citeren: Hooguit een tikkeltje gezet... ...
    Gewicht : 110 kg Besneden : Nee
    Geschoren : Ja Piercings : Nee
    Ogen : Mooi Bril : Nee
    Tatoeages : Ja, bovenarm(en), rug, linkeronderarm Roken : Ja, heb ooit een aantal jaren alleen in clubs en RLDs gerookt...
    Drinken : Ja Favoriet : Champagne, Caribische Rum, dubbele espresso's van goede Italiaanse merken, Mineraalwater
    Sex : Hetero Herhalingsgevaar :
    Prijs : Ik heb niets tegen betaalde sex, maar de meeste vrouwen hebben niet genoeg geld bij zich Tijdsduur : Binnen 5 min tot 720 min
    Sexvoorkeur : PZC (nemend) incl. DT, NMC, NZC, 69, tongzoenen (diep), BFE (gevend), PSE, beffen, rimmen (zelden, maar als dan goed), erotische massage, vingeren, soft sm (licht dominante trekjes), trio, gangbang mmmmV
    Extra info :





  11. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    verch (19 april 2015)

  12. #8
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    De eerste schreden

    De eerste stap - 1984
    Ik was 17 en had een poos een echt onvoorstelbaar geil vriendinnetje van 14 (bijna 15) gehad, die ons beiden reeds vroeg bedorven heeft. Na de maanden met haar heb ik er tientallen jaren over gedaan om te accepteren dat fisten, rimmen en anaal en FT veel vaker voorkomen maar niet DE standaard zijn.

    In augustus 1984 was het voorbij en tijdens de laatste dagen van de schoolvakantie voor mijn eindexamenjaar liep ik met een paar schoolvrienden op de Wallen in Amsterdam, allemaal een grote mond, maar dit was toch anders... We durfden nauwelijks of niet, tot ik aan de praat raakte met een hele jonge Marokkaanse in La Vie en Rose. Voor 50 gulden vastgesteld dat zij het kennelijk leuk en grappig vond om met een leeftijdsgenoot te sexen, de rest raakte in paniek, het duurde langer dan afgesproken en zij was verbaasd dat het ondanks mijn leeftijd leek alsof ik wist waar ik de harissa haalde... Het bleef bij die ene keer, niet veel later kreeg ik weer een vriendin.

    Een tussenstap - 1997
    Van het één kwam het ander en daar kwam helaas weer wat anders van, begin 1997 begon met een flitsscheiding avant la lettre...
    Op Koninginnedag 1997 zat ik op een terras te ontbijten in de Amsterdamse binnenstad na een nacht in de RAI (drum'n'bass party waarop ik had staan flikflooien met een jong Engels grietje dat bij navraag te jong bleek voor me, toen vond ik 15 jaar een onacceptabel leeftijdsverschil...)
    Zonder enige gene durf ik wel te zeggen dat ik er op mijn 30e erg goed uitzag, misschien wel te goed, ik werd ook nogal eens aangesproken door "mooie jongens"... In elk geval was ik kennelijk op de radar verschenen van de twee blonde jongedames met duidelijk Bloemendaals accent, die duidelijk hoorbaar voor mij aan het naastgelegen tafeltje hardop gingen zitten fantaseren hoe ze het aan zouden moeten pakken om samen met één man in bed te belanden. Even later vroeg één van de twee me om een vuurtje.
    Ik gaf haar een vuurtje en een hint.

    Uiteindelijk spraken we af dat zij condooms zouden gaan scoren en ik een hotelkamer. Those were the days, nog geen mobiele telefoons, zij als kakmadammetjes nog net niet en ik ook niet... We spraken af een half uurtje later weer aan hetzelfde tafeltje terug te komen, denk dat zij mij en ik hen daarmee nog een ontsnappingsmogelijkheid gaven. Technisch gezien heb ik toen betaald voor de sex, ik boekte namelijk voor één nacht de godzijdank onbegrijpelijkerwijs nog vrij zijnde hotelkamer. Ze waren onder de indruk van de knusheid van dit grachtenhotel en gierden van het lachen toen ze antwoord kregen op hun vraag waarom ik dit hotel had gekozen: "Hier heb ik bijna 3 jaar geleden mijn huwelijksnacht doorgebracht!"... ...

    Het was een zeer therapeutische ervaring, maar nog altijd denk ik dat ik ze liever één voor één in die kamer gehad, nadien is het ook een zeldzaamheid gebleven dat ik een trio doe, het heeft niet echt meerwaarde, zeker niet de lange-neus-meerwaarde die het toen wel had.

    Nieuwe schreden op een oud pad
    Later dat jaar kwam ik in Amsterdam op een d'n'b party in de Melkweg ineens mijn eerste DVP tegen. Het duurde even voor we erachter waren waar we elkaar van kenden. Zij had het vermoeden dat haar boekhouder haar besodemieterde, ze werkte nog steeds als DVP, alles legaal, maar dacht dat die man haar illegaal afroomde. Toevallig heb ik daar verstand, we spraken af, en drie maand lang kwam ik om de 2 weken om sex met haar te hebben tegen gereduceerd tarief voor of nadat ik bezig was om aan te tonen dat ze ofwel spoken zag of genaaid werd. Haar vermoedens waren juist. We begonnen steeds meer voor elkaar te voelen, ik betaalde helemaal niets meer en toen...

    Werd ik terwijl ik regelmatig voor mijn werk in Engeland zat verliefd op mijn nieuwe buurvrouw hier... zij deed mijn post als ik er niet was. Dus voor en na mijn tripjes naar de Midlands sprak ik haar steeds vaker en uiteindelijk wandelde ik vanaf medio 1998 weer jaren niet. 2000 een nieuwe relatie, van de ene bijna in de andere gerold, maar zeker niet naast elkaar gelopen. Zij scheidde van haar man en tot 2009 waren we gelukkig met elkaar. Toen bleek wederom mijn levensstijl in de beginjaren heel interessant te zijn geweest, maar toch voor wantrouwen en wanorde te zorgen naarmate de relatie vorderde, net als in mijn huwelijksjaren.

    Ieder zijn keus
    Ik veroordeel het niet, maar ik begrijp het ook niet. Hoewel ik me realiseer dat in een club de meeste andere aanwezigen daar met een alibi zijn, ben ik serieel monogaam. Ik ben nog nooit met een DVP geweest of met een andere vrouw vreemdgegaan terwijl ik een relatie had. Misschien vind ik het wel net zo knap als ik het vreemd vind, want ik zou het niet kunnen. Wat dat betreft ben ik misschien een ouderwets baasje, maar dat moet dan maar.

    In 2009 verlegde ik mijn "werkterrein" toen ik weer single was naar Duitsland, waarover later meer...

  13. Onderstaande 9 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo ( 9 maart 2015),Badslippers ( 8 maart 2015),Big30 ( 8 maart 2015),Bluebear ( 8 maart 2015),Megaboob ( 8 maart 2015),Picasso 1 (20 april 2015),Rehab ( 8 maart 2015),Smouse (19 april 2015),Wijze grijze ( 8 maart 2015)

  14. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    18 april en 19 april 2015 - NRW - Dance-club

    23:15 - Warm-up

    Als we met z'n vijven de nog nagenoeg lege zaal betreden, installeren we in alle rust 2 DJ-controllers, Macbooks, samplers en andere flauwekul. Een paar fris en Red Bull later beginnen we met de warm-up voor een nagenoeg lege zaal. Er komt een groepje binnen van 4 jonge grietjes, waarvan er eentje onmiddellijk mijn aandacht trekt. Ik kijk haar iets te lang aan, zij kijkt iets te lang terug. Iemand uit de crew herinnert me fijntjes aan het feit dat ik niet op "kinderen" val, maar voegt toe "ze is wel echt heel mooi, leuk koppie zeg... "

    02:30 - Prime Time

    Inmiddels hebben we alle vijf vastgesteld dat ze een vriendje heeft. Maar ook dat het niet uitmaakt of ik op de stage sta, met de promoter aan de bar, met Nederlandse bekenden naast de dansvloer of met Nederlandse bekenden op de dansvloer, ze beweegt zich zo dat haar gezicht altijd in mijn richting blikt. Als ik naast de DJ-booth zit met een drankje komt ze ineens naast me zitten en tegen me aan leunen. Van dichtbij zijn haar ogen en lach nog mooier, en haar borsten tegen mijn bovenarm voelen heerlijk aan. Ze ziet dat ik in haar bloesje kijk waar net één knoop teveel van open staat en glimlacht.
    Ze heeft "Langeweile" "Jetzt aber nicht mehr wo ich neben Dir sitze... " Ze knikt met haar hoofd schuin naar achteren, richting haar vriendje (en een paar van zijn matties) en verduidelijkt: "Grund der Langeweile!" Ik ben vooral geamuseerd, maar ook toch zoals vaker wel verbaasd. Ik schat haar rond de twintig (later zal blijken dat ik dat goed heb) en reken voor het gemak maar eens uit hoe oud ik ben als zij zo oud is als ik nu, ik zal dan ruim over de zeventig zijn... ...

    05:00 - Richting curfew

    Ik sta aan de zijkant van de zaal, terwijl inmiddels weer zonder MC gedraaid wordt, de muziek wordt al wat rustiger om de hype eraf te halen. Ze komt aangelopen en stort zich tegen me aan. Ik wil het gesprek vermijden maar ze positioneert zich zo dat ik niet om haar heen kan. Ik zie dat ze nog mooier is geworden nu haar ogen twinkelen van de drank, ze is licht aangeschoten, maar niet dronken. En begint een vrouwmoedige versierpoging... Ik laat me niet meeslepen (geen alcohol gehad is in dit geval een zegen, als je je wilt beheersen), maar de manier waarop ze inmiddels om me heen hangt om in mijn oor te kunnen praten in plaats van dat met luide stem op "normale afstand" te doen, straalt iets anders uit dan alleen verbale communicatie.

    Als we al een poosje samen zo staan te praten, steeds serieuzer aan de ene kant, maar aan de andere kant elkaar met kwinkslagen uitdagend flirterig, gebeurt er iets dat we niet hadden voorzien. Één van de matties van haar vriendje, een boom van een vent, loopt op ons af, duwt mij iets weg en fluistert iets in haar oor. Haar ogen vlammen van woede als ze hem zegt dat dat haar niets uitmaakt, maar dat ik tenminste een echte man ben... ...

    Oeps, wat nu? Ze zegt dat ze er klaar mee is, dat haar vriendje niet eens zelf haar kant is opgewandeld, dat vervolgens deze Neanderthaler haar in het oor gaat fluisteren dat ik haar vader had kunnen zijn "Ganz schön frech!" En dan iets dat niet voor herhaling vatbaar is. Ik maak er een grap over om vervolgens in elk geval maar even te benadrukken dat hij wel gelijk heeft. Als zij ook een grap maakt, herhaal ik het nog een keer serieus. De reactie is zo volkomen onverwachts, dat ik mezelf niet verwijt wat daarna gebeurde. Ze zegt dat het haar volkomen koud laat hoe oud ik ben, maar ze vindt me gewoon te leuk om me nu te laten gaan. Ze sleurt me de steeds leger wordende dansvloer op, de muziek wordt steeds langzamer en romantischer, we dansen steeds closer en dan fluistert ze in mijn oor. "Es ist mir wirklich scheissegal dass Du mein Vater sein könntest!" en neemt me vol op de bek...

    Ik denk dat ze meer afgaat als ik abrupt afbreek dan wanneer ik er toch maar even in meega. Ze zoent lekker, maar het tolt door mijn hoofd "Hoe fout kun je zijn?" Als ze stopt met zoenen kijkt ze me blij aan en zegt: "Zonder jou zou deze avond een drama zijn geworden." ik antwoord: "Als we nu niet stoppen wordt het alsnog een drama." "Volg je verstand, doe ik ook, laten we van de dansvloer afwandelen, iets drinken en weggaan." De bar is gesloten maar ik pak 2 backstage-drankjes en schakel over in zakelijke modus: "Één DJ-set is al volledig afgekoppeld, de andere gaat er zo af, we gaan zo rijden, hoe kom je naar huis nu?" Ze weet zeker dat haar vriendinnen op haar wachten buiten, ik vraag security of ze zo toch nog even naar binnen mag als ze nu naar buiten gaat om te checken. En beloof dat wij haar anders op weg naar huis thuis afzetten. Even later komt ze terug en vertelt dat ze gelijk had, de andere 3 hebben op haar gewacht nu ze vermoedden dat haar vriendje haar niet thuis zou brengen. Ze bedankt me voor het redden van haar avond en ik bedank haar voor een bijzonder buitengewone avond.

    06:00 - Terugreis

    Zo vaak heb ik het woord hypocriet nog nooit gehoord in anderhalf uur, waarbij het elke keer voor mij bestemd was. Zelf schaam ik me alleen voor het overmeesterd worden op de dansvloer, maar afgezien daarvan denk ik dat haar avond werkelijk gered heb.

    12:00 - Ontwaken

    Eigenlijk had ik gisteren spontaan besloten om bij gunstig weer vandaag de vermoeidheid langzaam in sauna's, jacuzzi's en op kamers van me af te laten glijden (waarbij ik overwoog n.a.v. de eerste paar recensies mijn eigen oordeel over Love Saunaclub in Münster te vormen). Maar als ik wakker word, merk ik dat mijn hoofd niet naar (te) jongedames staat. Dat is de hele dag zo gebleven, maar morgen denk ik weg... ...
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 19 april 2015 om 20:33 Reden: typo's

  15. Onderstaande 6 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (20 april 2015),Badslippers (20 april 2015),Davedv (20 april 2015),Smouse (19 april 2015),Teiresas (19 april 2015),Willi69 (21 april 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Dansen op de Vulkaan - 2009

    Ik kijk graag bokswedstrijden op ARD en/of ZDF. De eerste keer dat ik de Vulkanstrasse bezoek (was een van een vrij groot aantal keren dat ik er geweest ben met anderen die er gingen wandelen) ligt een aantal jaren eerder. En ik word gered doordat ik - ik ben immers bezet - als niet wandelaar boksen kan kijken. Dat zal vaker zo zijn en als er gebokst wordt, zijn het altijd dezelfde dames die al tijdens de voorbeschouwing hun kamer laten voor wat die is om tot het einde van de partij niet te werken.

    Zo groeit er met een aantal van die dames een band, waarbij met één die band in de loop der jaren echt vriendschappelijk wordt. Ze vindt het erg grappig dat ik nooit verder kom dan een bar. Terwijl mijn vrienden de trappen bestijgen en afdalen op zoek naar vertier, vergezel ik hen nooit, ze heeft me dan ook nog nooit in de buurt van haar kamer gezien. Wel hebben we inmiddels via zowel Whatsapp als Facebook contact, maar dat is niet via haar werktelefoon of werkaccount.

    Als we voor het eerst na mijn relatiebreuk op de Vulkan zijn, ga ik toch gewoon in de bar zitten. En waar ik tijdens mijn relatie nooit over haar gefantaseerd heb, heb ik de afgelopen 4 weken sinds ik weet dat we naar Duisburg zouden komen met grote regelmaat dat wel gedaan. Maar ik ben bang dat precies 3 seconden op haar kamer zijn samen al kan betekenen dat de vriendschap de deur uit is. Er wordt niet gebokst die avond, maar ze weet dat ik er zal zijn en komt een energy-drink halen in de bar en we begroeten elkaar uitbundig. Zij weet inmiddels dankzij de social media dat ik vrijgezel ben en stelt vast dat ik ook "anders naar haar kijk". Ik ontken dat (ten onrechte) en zeg dat ze zonder de voorkennis die ze heeft die opmerking nooit gemaakt zou hebben. We kletsen een uurtje uitgebreider bij dan via Whatsapp en Facebook gebruikelijk is en vervolgens gaat ze weer aan het werk.

    Een uur later zit ik met de anderen een drankje te doen en we besluiten dat we nog even blijven voor we naar de club gaan. Lang genoeg voor hen om eventueel nog een nummertje te maken en gelijk denk ik er achteraan, ook voor mij dus. Maar ik blijf zitten, ook al kost me dat moeite.

    Wordt vervolgd... ...

  17. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (20 april 2015)

  18. #11
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Sjansen op de Vulkaan - 2009

    En wie dacht nu komt het, komt bedrogen uit. Ik bleef zitten tot de anderen terug waren en een uur later staan we in de venue, 's ochtends vroeg (daar leek het meer op dan 's avonds laat) op weg naar het hotel na een bijzonder geslaagde party check ik mijn Blackberry en zie dat ze een Whatsapp heeft gestuurd "You really looked at me like you wanted to visit me & I wouldn't mind"...

    2 dagen later Whatsapp ik haar dat ik naar de Vulkan rijd, op een doordeweekse dag, ze weet onmiddellijk dat dit niet zomaar is. En vraagt me daarom niet al te vroeg te komen, maar pas na middernacht. Als ik er ben ploft ze even later naast me neer in de bar "Zo, klaar! Het werk zit erop... " Of dit uitstel of afstel betekent weet ik niet en de twinkeling in haar bijzonder mooie ogen verraadt ook niets. Ze wil zich na een paar drankjes even mooi maken (maar dan volgens de normen die in de binnenstad gelden... ) om even ergens iets te gaan drinken en vraagt me mee te lopen naar haar kamer.

    Als ze de deur achter zich dichttrekt, kijken we elkaar net te lang in de ogen en ik denk nog altijd dat zij begon met zoenen, zij beweert dat het andersom is. Het voelt goed. Maar toch laten we elkaar "ontsnappen" en kijk ik aandachtig toe hoe ze make-down opdoet en een gewoon jurkje aanschiet waar ze een jeansjasje over aantrekt. Ze is veel mooier dan ik haar ooit in lingerie of kort strak jurkje in de bar op de Vulkan heb gezien. Even later heeft ze het goed uitgedacht als we naar de binnenstad wandelen:

    "Ik vind het gezelliger als we samen een paar drankjes met alcohol kunnen doen zo. Maar dat betekent dat je niet naar huis kunt rijden, je slaapt dus bij mij zo." Ik protesteer zelfs niet voor de vorm, de vonk is net in de kamer gewoon overgesprongen. Tegen 03:30 komen we haar kamer in gewandeld. De spetterende aangeschoten sex is het begin van een gelukzalige periode van ruim een jaar, die haar aanzienlijk meer aan gederfde omzet kost dan die mij aan drankjes en kadootjes kost. Een relatie die langzaam de vorm aanneemt die ertoe leidt dat ik een zinvol verhaal ga bedenken voor de introductie van deze 15 jaar jongere Roemeense bij mijn ouders.

    En toch zijn er ook genoeg strubbelingen, als je vaker belt met elkaar maar de één niet altijd onmiddellijk opneemt omdat die aan het werk is, wekt dat wel eens wrevel bij de ander, vooral als de werktijden zover uit elkaar liggen. Daar hebben we allebei last van. Ook dat we nog altijd niet in elkaars vriendenkringen volledig geïntroduceerd zijn maakt het ingewikkelder.

    Eind januari 2010 word ik door een vriend, die ooit één van mijn beste vrienden was, uitgenodigd met hem en zijn vriendin te gaan eten. Of eigenlijk niet, onderweg naar onze geboorteplaats word ik over de speaker uitgenodigd door haar terwijl ik met hem zit te bellen. En hij herhaalt de uitnodiging, waarschijnlijk in de weet dat ik haar niet bijzonder hoog heb zitten, voor de vorm.

    Éen dag later weet ik dat ik ontvankelijk ben voor de avances van andere vrouwen - al is er niets gebeurd, hoe kan het ook anders, hij was erbij - en rijd naar de Vulkan om een eind te maken aan een relatie die het nooit echt helemaal is geworden... Maar waar we allebei een jaar lang maximaal van genoten hebben.

    Vreemd genoeg is het net of we het de afgelopen maand hebben aan zien komen, maar er niet genoeg over gepraat hebben, terwijl alles juist alleen met praten begonnen is en dat ook meer dan 10 maanden lang de kracht van onze relatie is geweest. Deze streetwise Roemeense schoonheid zal altijd een plekje in mijn hart hebben en houden al hebben we sinds haar huwelijk met een man "uit het milieu" ook geen facebook of Whatsapp contact meer.

  19. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    2010 - Jein



    Es ist Neunzehn-sechsundneunzig,
    meine Freundin ist weg und bräunt sich
    in der Südsee. – Allein?
    Ja, mein Budget war klein.
    Na fein! Herein, willkommen im Verein!

    Ich wette, heute machen wir erneute fette Beute
    treffen seute Bräute und lauter nette Leute.
    Warum dauernd trauern?
    Wow, schaut euch diese Frau an!
    Schande, dazu bist du imstande?!

    Kaum ist deine Herzallerliebste aus dem Lande
    und du Hengst denkst längst an 'ne Andere.
    Was soll ich denn heulen? Ihr wisst, dass ich meiner Freundin treu bin.
    Ich bin brav, aber ich traf eben my first love.

    Ich darf zwar nur im Schlaf,
    doch auf sie war ich schon immer scharf.
    Habt ihr den Blick geahnt,
    den sie mir eben durchs Zimmer warf!
    Oh mein Gott, wat hat der Trottel Sott.
    What a Pretty Woman, das Glück is' mit die Dummen.

    Wenn ich die stummen Blicke schicke,
    sie wie Rummenigge kicke, meint ihr checkt sie das?
    Du bist durchschaubar wie Plexiglas!
    Uh, sie kommt auf dich zu.
    "Na Kleiner, hast du Bock auf Schweinereien?"
    Ja klar, äh nein, ich mein Jein!

    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?
    Jein...
    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?

    Ich habe einen Freund – Ein guter? – Sozusagen mein bester,
    und ich habe ein Problem, ich steh auf seine Freundin. - Nicht auf seine Schwester?
    Würd ich auf die Schwester steh'n, hätt' ich nicht das Problem,
    das wir haben, wenn er, sie und ich uns sehen.

    Kommt sie in den Raum, wird mir schwindelig.
    Sag ich, sie will nichts von mir, dann schwindel ich.
    Ich will sie, sie will mich, das weiß sie, das weiß ich.
    Nur mein bester Freund, der weiß es nich.

    Und somit sitz ich sozusagen in der Zwickmühle
    und das ist auch der Grund, warum ich mich vom Schicksal gefickt fühle.
    Warum hat er die schönste Frau zur Frau?
    Mit dem schönsten Körperbau! – Und ist sie schlau? – Genau!

    Es steigen einem die Tränen in die Augen, wenn man sieht
    was mit mir passiert und was mit mir geschieht.
    Es erscheinen Engelchen und Teufelchen auf meiner Schulter,
    Engel links, Teufel rechts: *Lechz!*

    "Nimm dir die Frau, sie will es doch auch
    kannst du mir erklären, wozu man gute Freunde braucht?"
    "Halt, der will dich linken", schreit der Engel von der Linken,
    "weißt du nicht, dass sowas scheiße ist und Lügner stinken?"

    Und so streiten sich die beiden um mein Gewissen.
    Und ob ihr's glaubt oder nicht, mir geht es echt beschissen.
    Und während sich der Teufel und der Engel anschreien,
    entscheide ich mich für ja, nein, ich mein jein!

    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?
    J... nein...
    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?

    Ich schätz' jetzt bin ich der Solist in unserem Knabenchor.
    Ey Schiff, was hast'n heute Abend vor?
    Hm, ich mach hier nur noch meine Strophe fertig,
    pack meine sieben Sachen und dann werd ich

    mich zu meiner Freundin begeben, denn wenn man ehrlich gesteht,
    sind solche netten, ruhigen Abende eher spärlich gesät
    Aha, und dabei biste eingeladen!
    Auf das beste aller Feste auf der Gästeliste eingetragen!

    Und wenn du nicht mitkommst dann hast du echt was verpasst.
    Und wen wundert's? Es wird fast die Party des Jahrhunderts.
    Ähm, Lust hätt ich ja eigentlich schon!
    Oh, es klingelt just das Telefon. Hallo?

    Und sie sacht, "Es wär schön, wenn du bei mir bleibst
    heut Nacht, ich dacht' das wär abgemacht?"

    Wisst ihr, ich liebe diese Frau und deswegen
    komm ich von der Traufe in den Regen.
    Na was ist nun Schiffmeister, kommst du mit, du Kollegenschwein.
    Ja, äähh nein, ich mein jein!

    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?
    Äh Jein...
    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?
    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?
    Soll ich's wirklich machen oder lass ich's lieber sein?

  20. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard 2010 - 2013 Stella, Freundenschwein

    Het werd dus toch "Soll ich's wirklich machen", vanaf februari 2010 tot juli 2013 heb ik een zeer stormachtige relatie met Stella, die daardoor de ex van één van mijn tot een aantal jaren daarvoor beste vrienden wordt. Alles om me heen staat weer eens op zijn kop, ik blijk niet geleerd te hebben van wat er tussen 2000 en 2009 gebeurde, een relatie die zo begint wordt toch veelvuldig zwaar op de proef gesteld door haar schuldgevoelens en het ontbreken daarvan "als Freundenschwein" bij mij. Tussentijds breekt de relatie daarom ook al in februari en september 2012, maar we blijken de scherven beide keren te kunnen lijmen na elders sexueel uit te razen...

    Op de één of andere manier lijken we allebei steeds opnieuw op een breuk aan te sturen en als die er uiteindelijk definitief komt voelt het ondanks het besef dat dit met recht de liefde van mijn leven was, is en voor altijd zal blijven, toch als een opluchting. Deze 1.75m Haagse blondine, (zeer) slank, 75B, hyperintelligent, 15 jaar jonger dan ik, extreem grappig is mijn droomvrouw, zelfs nu nog, als ook een tweede relatie met haar al weer zeer geruime tijd achter me ligt.

    Er is weinig fantasie voor nodig om in de bovenstaande beschrijving Haags door Roemeens te vervangen en leeftijd en lengte iets naar beneden bij te stellen om daarin de clubdame te herkennen die de 5 maanden daarna mijn leven zal beheersen.

  21. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    looper (18 mei 2015)

  22. #14
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard Augustus 2012 - Flori

    Mijn geheugen of rekenvermogen of de combinatie van beide liet me hierboven even in de steek, de eerste relatie met Stella duurde tot juli 2012... Dat krijg je als je even vlotjes aan het typen slaat zonder echt goed na te denken. Vanaf eind juli 2012 ben ik heel eventjes een vrij man.

    Ik besluit nu ik weer vrijgezel ben maar weer eens een saunaclub te bezoeken. Om een soort afrekening met de afgelopen 2 1/2 jaar uit te voeren kamer ik met Catharina, een dame die slechts aan 1 van mijn al mijn criteria voldoet, ze is heel aardig. Het eindigt ermee dat ze volledig in de war is nadat we de kamer verlaten hebben. In de 12 maanden die ze nu als DVP werkt, is ze nooit eerder klaargekomen bij een klant en het was ook absoluut niet haar bedoeling dat dat haar ooit zou gebeuren. Ze heeft thuis in het Ruhrgebiet een man en kind naar wie ze elke avond terugkeert en levert goed werk om geld te verdienen, maar daar dient het volgens haar bij te blijven.

    Catharina zou zeker meer geld aan me verdiend hebben als ik niet een half uur later buiten in de schaduw op een bank beland naast Roemeense Flori, die er uitziet als een jongere, weliswaar slanke maar net ietsje zwaardere versie van Stella. Sinds een maandje probeert ze in een saunaclub het geld voor haar nieuwe studiejaar in Roemenië en een schuld van haar ouders bij elkaar te sprokkelen. Dat gaat haar naar eigen zeggen redelijk goed af, ze verdient nu geld met wat ze met haar studiegenoten gratis deed, ze is niet bepaald vies van sex.

    In de uren die we samen zitten te kletsen alsof we gewoon in een stad op een terras zitten, zonder één moment door de ongewone omgeving om ons heen afgeleid te worden, wordt niet één keer zelfs maar op een kamer gehint. Door mij niet omdat ik Flori (net) te jong vind en wel heel erg veel op Stella vind lijken, al is het blond hier deels geholpen door een potje, door haar niet, omdat, ja, waarom eigenlijk niet? Dat ze zo'n perfect figuur heeft ondanks dat ze bunkert als een bouwvakker zal de komende maanden een raadsel voor mij blijven, maar zij is ook nu ineens degene die het gesprek onderbreekt, want: "We kunnen eten!"

    Nadat we samen hebben gegeten volgt nog altijd geen kamervraag, niet door haar en mij. Wel geeft ze aan niet weer naar de bank in de schaduw te willen en stelt voor (hier blijkt hoe erg niet professionele-DVP haar attitude is) samen de whirlpool in te gaan. Even later zit ze te schaterlachen in de whirlpool met nat haar en uitgelopen make-up en geeft me een tongzoen, die ik zonder enige aarzeling beantwoord. We verkennen elkaar's lichamen verder tongzoenenend in de whirlpool waarin volgens haar "niets mag gebeuren", maar ze glijdt toch even met haar kutje over mijn inmiddels enorm stijf geworden lul om te laten voelen dat ze geil is "want water is niet zo glibberig als wat je nu voelt". "Nu moeten we wel naar een kamer, want jij wilt ook!" En dat doen we dus.

    De kamer is fantastisch, we genieten allebei volop en na de kamer zal ze niet van mijn zijde wijken. Ik hoop weliswaar dat ze me gezelschap blijft houden, maar vraag zo nu en dan tussen neus en lippen door of ze niet weer aan het werk moet, zij negeert dat gewoon. Aan het eind van de avond, de tussenliggende uren is ze niet van mijn zijde geweken, kameren we opnieuw. Als we de kamer afkomen geeft ze aan dat ze wil dat ik vannacht bij haar blijf, het zal me niets kosten. Ik geef aan dat deze achtbaan te steil is en me te hard gaat en dat ik ook zeker een week zal wachten voor ik hier weer ben, ik moet het echt laten bezinken.

    Een week later ben ik er opnieuw. Na een aantal uren weet ik dat ik opnieuw verliefd ben op een DVP. Nog iets later op de kamer kijkt Flori me diep in de ogen terwijl ze bovenop me aan het pussysliden is en als ze zich zonder condoom over mijn lul laat zakken zegt ze dat ze van me houdt! Het is een vreemde maar fantastische dag op deze manier. Ze installeert de App waarop ze ook met haar familie chat op mijn smartphone en ik zal haar in de daarop volgende twee weken vooral buiten de club ontmoeten. Ik doe veel van haar boodschappen en stuur in Nederland ook haar geld met WU naar haar moeder. We hebben daar samen een prima dekmantel voor gevonden en haar ouders lijken die te geloven. We bellen inmiddels meer dan we chatten, maar de eerste dag op de universiteit nadert met rasse schreden en begin september zal Flori gewoon weer als "nette" studente in Roemenië zitten. Ze wil absoluut contact houden en we zorgen dat we ook kunnen skypen als ze straks weer thuis is.

    Was ze maar gewoon dom geweest denk ik als ze weer weg is, beseffend dat ik haar dan niet half zo leuk had gevonden. Ongeacht of ze over 9 maanden toch weer in een club gaat werken om snel geld te verdienen of dat ze me gewoon (wie weet al eerder) privé komt bezoeken, in de tussentijd zal ik haar verschrikkelijk gaan missen. En Flori mij ook.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (18 mei 2015),KanariePiet (18 mei 2015),Scrotum (18 mei 2015)

  24. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard September - December 2012 - Flori

    Flori Terinte is uiteraard niet haar echte naam

    Als Flori in Roemenië is hebben we bijna dagelijks een gesprek via Skype, één keer duikt ineens haar vader achter haar op. Hij lijkt precies op de foto's op haar telefoon en Facebook. Zijn blik is redelijk bedenkelijk, een dag later blijkt tijdens het Skypen dat ze zich voorzichtig heeft laten ontvallen "wel iets voor haar Nederlandse baas" te voelen, maar niets over mijn leeftijd te hebben gezegd behalve misschien de suggestie dat ik meer van haar leeftijd zou zijn. Haar vader had echter weinig moeite om één en één op te tellen en de vorige avond was er ruzie in huize Terinte.

    Ongeveer drie weken later belt ze me huilend overdag op mijn mobiel, haar vader heeft een ongeluk gehad. Ik krijg een cynische glimlach om mijn lippen en wacht "till she pops the money question". Ik geef eerlijk toe, ondanks dat er nooit eerder geld ter sprake is gekomen voor familie en er dus geen enkele reden voor wantrouwen is, staan nu mijn nekharen recht overeind. Ik voel me een ongelooflijke klootzak als die vraag vervolgens ook helemaal niet komt, ze wil van mij dat ik begrijp dat ze weer in een club gaat werken, uitstel voor haar studie aanvraagt en het geld voor de bekeuring en aansprakelijkheid van haar onverzekerde vader in de club gaat verdienen. Of ik een arbeidscontract in het Engels en Duits voor haar kan opstellen, ze zal "weer bij mij in dienst treden". Schoorvoetend toegestaan door haar ouders, die Flori echter duidelijk te verstaan geven dat ze hopen dat ze niet zo dom is om te denken dat haar baas ooit hun schoonzoon zal worden...

    Twee heerlijke maanden volgen, soms binnen, maar ook buiten de club. Half december heeft ze het geld bij elkaar, dat is min of meer volgens planning. Op dat moment is duidelijk dat zij en ik niet weten hoe we nu in godsnaam de toekomst in moeten gaan vullen, haar ouders zullen, ondanks serieuze gesprekken die ze met het thuisfront gevoerd heeft, mij absoluut niet met open armen ontvangen als ik haar ooit zou bezoeken in Roemenië en voor Flori weegt dat heel erg zwaar. Of mijn ouders me met een twintig jaar jongere Roemeense aan hun kerstdis willen zien, laat ik ook maar even in het midden.

    Onverwachts staat tussen Sinterklaas en Kerst 2012 ineens Stella, die toevallig in Twente is, voor mijn deur. Een collega van haar die in Twente woont en waar ze zou overnachten heeft een ziek kind thuis, Stella heeft bonje met haar moeder en zoekt een slaapplek. Er gebeurt die nachts niets fysieks, maar we praten urenlang en de oude vonk springt ineens weer over.

    Twee dagen later moet Flori werken, dus ik maak een einde aan onze relatie in de club, waardoor zij er meubilair beschadigt van pure razernij. Uiteindelijk begrijpt ze het wel, ik niet, maar het is niet anders. Als ik Oudjaarsnacht in Den Haag bij Stella doorbreng, zit Flori in de bus die haar voorgoed naar Roemenië zal brengen.
    Ik zal nog ruim anderhalf, bijna twee jaar contact met Flori hebben, niet via Skype, wel via inmiddels Whatsapp en Facebook. Flori woont inmiddels in Nederland en is getrouwd met de ijsbeer die haar troostte de nacht nadat ik onze relatie verbrak. Toen ze met hem verhuisde naar een plaats dicht bij mijn woonplaats hebben we veiligheidshalve elkaar ontvriend op Facebook en elkaar's telefoonnummers gewist, om te voorkomen dat het gevaar zou bestaan uit te huilen bij de ander als iets in onze huidige relaties mis zou gaan. Ik hoop voor haar dat ze gelukkig is en altijd zal blijven!!!

  25. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 mei 2015),KanariePiet (18 mei 2015),looper (18 mei 2015)

  26. #16
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard 19 mei 2015 - Lunchtime-shopping - Wentelt Eefje heeft zich voorgesteld

    Het is lunchpauze, ik loop in het centrum van een Twentse stad met de Engelstalige shopping-list van een Roemeense DVP. Zelfs als ik gisteren niet over (mijn tijd met) Flori had geschreven, had ik ongetwijfeld nu ook even aan haar moeten denken. Picky Mickey heeft me terug in de tijd geworpen.

    Maar zo dom ben ik niet, toch?

    image.jpg
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 19 mei 2015 om 11:58

  27. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    deket (10 juni 2015)

  28. #17
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard Een pauze ingelast

    Ik denk dat ik mezelf nog steeds in de hand heb en dat er nog niets is om bang voor te zijn...

    Uit mijn verslag van 31 mei, als waarschuwing aan mezelf met de ondertitel "Maar zo dom ben ik niet, toch?"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Als ik afgerekend heb fluistert Mickey in mijn oor: "Thera's nothing to be afraid of, I won't hurt you."
    Omdat ik het ook niet zover wil laten komen, wordt het reeds aangekondigde bezoek aan Oceans op 12/13 juli het eerstvolgende bezoek. Zes weken niet clubben en afstand nemen moet voorkomen dat ik me toch laat meeslepen door ontluikende gevoelens, die ik drieëneenhalve maand heb weten te voorkomen. "Friends with benefits" ideaal, meer dan dat boezemt me op dit moment toch angst in, vooral de angst dat het alleen in mijn hoofd zit. En zelfs als dat niet zo is zou ik door schade en schande zoals hierboven beschreven al wijs genoeg moeten zijn geworden...

    Op de plaats rust...

  29. #18
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    11.141
    Discussies
    226
    Thanks
    13.112
    Thanked
    17.604 in 6.192 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    zou ik door schade en schande zoals hierboven beschreven al wijs genoeg moeten zijn geworden
    Wat wijs en dom is heeft met 2 personen te maken; jij en de dame in kwestie. Je kunt op dit forum verhalen lezen dat het compleet fout liep. En dat is het merendeel van de verhalen. Soms gaat het goed. Ligt er aan wat je nastreeft en welke verwachtingen je hebt.
    Je kunt ook een gezellige tijd met elkaar hebben zonder al die shit en stress waarover je zo vaak leest.

  30. #19
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Ik ga er vooralsnog van uit dat ik daarvoor over 5 weken sterk genoeg in mijn schoenen sta...

  31. #20
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard Hoe sneeuw ik zo snel mogelijk zinvolle informatie onder?

    Wat mij betreft is het in de "overige topics" geen enkel probleem, maar meer en meer worden clubtopics en Meeting Point ontsierd door "wedstrijdjes "grappig" ver plassen".


    In Meeting Point vraagt iemand om een normale carpoolafspraak, en het eindigt binnen 4 berichten hiermee:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Zo sluit je de dieselrijders allemaal uit .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    ja diesel is geen benzine hè.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Om van de elektrieken nog maar te zwijgen.. Kwh delen ��

    In een damestopic wordt een zinvolle review onder het paspoort van een dame gevolgd door een 15 berichten lange conversatie tussen 2 of 3 man (dus had ook middels privéberichten of Whatsapp gekund) van "moet ik haar nu ook even voor jou in de kont knijpen, zie haar nu" en "o wat jammer dat Bertje (niet eens deelgenoot aan de convo) er nu niet ook is..." Voor mij sneeuwt het in de livetopics al als informatie onder, maar in de algemene club- en damestopics? Alsjeblieft zeg, haal dan de berichtentellers weg (als het daar om gaat om zoveel mogelijk te posten) of verwijder rücksichtlos de grappen en grollen.

    Ik ben NIET voor streng gemodereerde topics, maar als informatie verwordt tot data door deze ongein (gaan we nu in elk topic ook lezen dat de nieuwe sponsor van een concurrerend (voor dyslectische ijsberen ) forum zo'n fijn zwembad heeft, ongeacht of scribent zijn ramenbuurt wel of niet al ontrouw is geweest voor een bezoek aan de club waarvan dit het topic is?)

    Zou ik niet ten onrechte nu verwijzen naar een collega-ijsbeer die dit bericht niet triggerde, dan zou ik zeggen, wie de badslipper past, trekke hem aan...

  32. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 ( 2 juli 2015),Davedv ( 3 juli 2015),vrije jongen ( 3 juli 2015),Wijze grijze ( 2 juli 2015)

  33. #21
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Ja, het forum wordt zo langzaam aan een podium voor slecht ontsproten standup comedians, compulsieve zelfbevlekkers en wanna-be Nico Dijkshoorns. Het gaat niet meer om óf je iets te melden hebt, maar dát je iets te melden hebt. Met veelvuldig heel hard niets roepen krijg je namelijk ook de Super Trouper op je gericht en heb je tóch maar mooi je Five Minutes of Eternal Forum Fame gescoord...

  34. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 3 juli 2015)

  35. #22
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard Dan weer wel, dan weer niet...

    Na een zeer actief eerste halfjaar van 2015 in de clubs (met name Oceans, maar ook veel plezier in een aantal andere clubs en daarbuiten gehad), heb ik in de tweede helft van 2015 maar 2 clubs bezocht en dan ook nog op één dag, Dolce Vita en Magnum in Düsseldorf, hetgeen overigens een geslaagd dagje clubben opleverde. Verder heb ik voornamelijk (terecht ) op mijn eigen pick-up skills vertrouwd.

    Vervolgens was er eind december nog een gepland bezoek voor een hernieuwde kennismaking met Magnum door samen met Smouse de laatste 2 door Sphinx toegekende (en door ons met veel machtsvertoon, ahum, gewonnen) vr-ijsberen-kaarten van het Formule 1 seizoen te verzilvereren. Maar op het laatste moment heb ik dat afgezegd. Want het was me allemaal te ingewikkeld geworden twee dagen voor de geplande datum...

    Licht aangepast (hier iets meer privacy-gevoelige informatie verwijderd dan in mijn IM aan Smouse) mijn afzegging aan hem:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje
    Hoi,

    Ik ga morgen helaas NIET naar Magnum. Ik ben net terug uit de hotelkamer van mijn ex-vriendin. Ga zo heel even slapen, dan me in een net pak hijsen en naar haar feestje toe.

    Ben benieuwd of ze me voor de tijd nog of pas tijdens het feestje voorstelt aan haar huidige vriend. (Die ik ondanks dat we sinds onze breuk altijd contact hebben gehouden, nog nooit heb gezien.) Zij wilde om vandaag geen verkeersstress vanuit de Randstad te hebben vannacht al in Twente slapen zonder haar vriend. En niet gisteravond alleen op haar hotelkamer zitten. En niet met haar familie of (andere/gewone) vrienden doorbrengen, dus we hadden eind vorige week afgesproken samen iets te drinken.

    Dat is uit de hand gelopen. Hoe serieus weet ik niet, daar zal ik deels vandaag wel achter komen, maar dat zal wel beperkt worden door de festiviteiten. Dus weet ik volgende week pas, of dit een emotionele rollercoaster kan worden en heb er dan zelf ook over na kunnen denken of ik dat (nu (al wel weer)) wil.

    In elk geval is het voor mij reden morgen niet naar een saunaclub te willen gaan, sorry!!! Dit heb ik misschien in mijn achterhoofd in elk geval voor vannacht wel gehoopt, maar het is toch weer veel ingewikkelder voor mijn gevoel dan alleen maar sex met mijn ex...

    Mocht je morgen wel gaan, dan wens ik je heel veel plezier!!! Of ik mijn vrijkaart aan kan bieden aan een andere gelukkige of toch nog zelf in het nieuwe jaar ga benutten zal de zeer nabije toekomst leren, raar maar waar.
    Uiteindelijk kreeg ik tijdens de kerstdagen op de meest ongelofelijke vroege en late uren whatsapp-berichten van haar, maar viel in de week tussen kerst en oud & nieuw bij mij ook wel het kwartje dat het nog te vroeg was om weer serieus samen verder te gaan. En om ook niet aan haar te hoeven denken tijdens oudejaarsnacht (dat zou nog tegenvallen, mijn Keulse vriendenkring kent haar wel zeer goed, dus er werd nogal eens naar haar gevraagd) besloot ik de keus te maken ook niet in Nederland bij vrienden of familie te vieren, maar ook niet net als vorig jaar naar een saunaclub te gaan, hoewel 2015 daar fantastisch gestart was, maar een private-party met allerlei mij bekende DJs en vrienden te bezoeken in de binnenstad van Keulen (maar wel naar later bleek ver genoeg van de Hauptbahnhof). Tijdens de kerstdagen ook nog contact met gehad met Mickey, ik heb haar in het ruime halfjaar dat ik haar niet gezien heb nog steeds niet uit mijn hoofd gekregen, en zij mij ook niet, want hoewel ze werkte tijdens de jaarwisseling was ze me toch beduidend voor met haar nieuwjaarswensen.

    Zelf beleefde ik een zeer bevreemdende oudejaarsnacht. Zeer bevreemdend! Op de heenweg naar Keulen moest ik toch elke keer even niet aan de kriebels toegeven bij de uitritten naar Emmerich, Hünxe (richting Dorsten), Hamminkeln, Duisburg, Düsseldorf en Ratingen en Erkrath en last but not least rond Keulen zelf... Niet gedaan en geen seconde spijt van, had wel voor de zekerheid mijn tasje met club-utensilien ook bij me, maar dus niet nodig...

    Fast backward naar Februari afgelopen jaar:
    Vorig jaar was ik tijdens Carnaval in Kölle, de nacht voor ik voor het eerst Oceans bezocht en Mickey ontmoette. En ontmoette ik in Keulen Nikki, die ik wel van gezicht dacht te kennen maar verder niet (her)kende. Toen de private-party, georganiseerd om niet aan het Rheinische Karneval deel te hoeven nemen, was afgelopen, besloten we met het grootste deel van de bezoekers alsnog een Kölsch Karnevalscafé te bezoeken en het was bijzonder gezellig, vooral met Nikki. Terwijl wij beiden de aanloop namen om eens flink op de bek te gaan in de kroeg werd ik door Nicole en Azara op mijn schouder getikt en werd meegedeeld "dat de taxi er was en ik toch een sleutel van Ali en Pauline had". Ik verweerde me door te zeggen dat ik het wel zou vinden en dat het juist heel erg gezellig aan het worden was. Maar werd toen gecommandeerd mee te komen en we zaten nog niet in de taxi of ik kreeg al te horen "Ali zou je helemaal afgetuigd hebben met zijn zatte kop als hij het gezien had, hoe goed jullie ook bevriend zijn, want hij is nog veel beter bevriend met Nikki's vriend Otto, zij kennen elkaar al uit de Regensburger Kindergarten, we hebben je voor je eigen bestwil ontvoerd. Nikki rommelt wel vaker wat aan, maar wist ongetwijfeld niet dat je bij Ali sliep... En anders zou Ali morgenochtend je wel bij kop en kont gepakt hebben en zijn huis uitgeflikkerd hebben, want hij had het niet gepikt dat jij met Otto's Nikki etc. etc. etc."
    Geen narigheid gebeurd en een paar maanden later leerde ik Otto kennen op een feestje bij Ali thuis, bijzonder aardige gozer. Van Nicole en Azara begreep ik op hetzelfde feestje dat ze Nikki er nog eens op aangesproken hadden in zowel februari als maart maar dat de relatie met Otto sowieso in veel rustiger vaarwater terecht was gekomen.

    Fast forward back to Sylvester 2015 New Years Day 2016
    Terwijl we buiten vuurwerk staan af te steken en te bekijken een paar uurtjes voor twaalven trekt Nikki, die zonder Otto op de party is, me om de hoek en neemt me vol op de bek, omdat ze dat "nog tegoed had". Gelukkig denk ik dan nog niet gezien door Helena, die wel met me flirt, maar geen verdere toenadering toelaat, later zal blijken dat Helena een nieuwe vriend heeft, die door iedereen volslagen genegeerd wordt als hij na drieën na ettelijke telefoontjes van Helena eindelijk opdraaft, een rocker, een motorcycle-gang-boy, inderdaad nogal "fehl am Platz". Dan heeft Nikki allang met een onschuldig gezicht me opnieuw voorgesteld nadat hij rond elven binnenkwam aan "Du erinnerst Dich doch noch an meinen Freund Otto?" Godsamme! Gelukkig slaap ik ditmaal bij Nicole & Anton... Later stelt Nikki me ook nog voor aan haar iets oudere en vollere zus Sara, die hetzelfde kunstje met me uithaalt (zij kennen kennelijk beide dat plekje om de hoek heel goed, Sara woont nog altijd recht tegenover het café en Nikki heeft er jaren samen met haar gewoond). En ook hetzelfde kunstje als een gitzwarte Afrikaan binnenkomt, tijd om haar vriend voor te stellen... het zal wel...

    En dan is er nog Alice, eigenlijk mijn droomvrouw in het café, zelfs nog meer dan de beeldschone Helena, een paar jaar ouder (net als ik) dan de rest, maar al jaren een relatie met Basti. En hoewel wij een bijzondere klik hebben, meer dan goede vrienden zullen we nooit worden. Want zij is trouw aan Basti, die ik ook toen de party begon al even sprak. Had ik toen maar gevraagd hoe het met hen ging, in plaats van met hem. Had Alice maar verteld dat ze me niet alleen aan het dollen was, maar met een serieuze versierpoging bezig was...
    De volgende ochtend tijdens het champagneontbijt trekt Nicole namelijk ineens de aap uit de mouw: "Heb je nog gezien dat Carola, de nieuwe vriendin van Basti, stikjaloers was op Alice, terwijl zij eigenlijk nog meer met jou gepraat en gedanst heeft dan met Basti..." Maar ik wilde niet voor de derde keer zo'n geintje en ik wist het nog niet... deze gemiste kans maar eens snel alsnog verzilveren... is het al bijna weer carnaval?

    Om dit alles rustig van me af te laten glijden maar besloten alsnog mijn vr-ijsberen-kaartje voor Magnum zelf te verzilveren een weekend later en dat was een goede keuze. Alles lijkt weer wat verder op afstand en ik zie het allemaal wel, voorlopig mag ik in elk geval van mezelf nog even (met mate, dat wel) clubben in 2016!

  36. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 januari 2016),Nedlovefkk (15 januari 2016),Wijze grijze (15 januari 2016)

  37. #23
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Zojuist ook geplaatst in Vluchtelingen

    Gisteravond om 22 uur ineens mijn ex aan de telefoon... Waarvoor ze haar huidige vriend heeft is me een raadsel, want: "Ik ken niemand (anders) die me nu 3 uur verbaal kan vermaken tijdens de lange autorit van NO-Groningen naar de ZW-Randstad"
    Ze diende wakker gehouden te worden, 's ochtends was de dag al vroeg begonnen met een overleg met haar "vrienden" van Leefbaar R'dam en ze kwam zojuist uit een raadsvergadering in NO-Groningen waar ze een rapportage toelichtte.

    Waarom het ook in Vluchtelingen staat behalve in "Ik stel me even voor... ", omdat ik niet kon laten haar te vragen of ze voor de juiste uitsmijter had gezorgd. Ik zei: "Je had aan het eind van deze drukbezochte raadsvergadering moeten opstaan en moeten zeggen:

    "En dan nog iets over een heel ander, veel actueler onderwerp. Toen ik hier aan het eind van de middag heen reed, viel me de enorme uitgestrekte ruimte hier op. Ik kon maar één ding denken: +2.000 vluchtelingen." Zo vermijd je ook binnenkort weer daar heen te moeten op uitnodiging van de gemeenteraad"

  38. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (27 januari 2016)

  39. #24
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Toen ik ruim twee weken geleden de opening van Lekker Ding plotsklaps diende te verlaten na een zeer vervelend telefoontje zat het er natuurlijk al aan te komen, dat de tijd van bloemen en langzaam zingen in de niet meer al te verre toekomst zou liggen.

    Dat leidde er bij mij toe dat sommige reacties op dit forum daarom onbedoeld de afgelopen ruime 2 weken ongetwijfeld iets stekeliger kunnen zijn geweest dan ze normaal zouden zijn geweest (al ben ik nooit bang om direct te zijn). Nu is het dan zover, wat inhoudt dat ik vermoedelijk zaterdag zonder omkleden, dus in begrafeniskostuum, de kleedkamer van Sixsens zal betreden.

    Ik bezit niet voldoende hang naar pathetisch gedrag en de behoefte om de show van de jarige te stelen om van huis een zwarte badjas mee te nemen, maar hoop juist in Sixsens in een wit ijsberenkostuum de knop weer om te kunnen schakelen naar het normale leven. Misschien zijn de vervelendste constateringen wel de ontroostbaarheid van mijn vader, die zijn beste vriend verliest. Van mij, dat ik een oom verlies met wie ik veel meer interesses gemeen heb dan ik ooit met mijn vader gehad heb, of dan mijn neven ooit met hem gemeen hadden (die schurken daarin veel dichter tegen mijn vader aan).

    Misschien wel des te wonderlijker omdat er geen bloedband is. Mijn moeder en tante zijn zussen, maar vanaf mijn jongste jeugd heb ik te maken gehad met verbazing van vrienden en bekenden: "Ik dacht altijd dat je vader en oom broers waren, vroeg me alleen af of het halfbroers zijn dan (verschillende achternamen)." Twee en een halve week de tijd gehad om aan de gedachte te wennen die vijf weken geleden alleen een hele verre mogelijkheid leek bij de eerste ziekenhuisopname. Een aantal IM-reacties in de afgelopen twee weken hier heeft me onvoorstelbaar veel goed gedaan!

    En zelfs in zo'n situatie loopt het normale leven door. Afgelopen maandag een berichtje van Mickey dat we elkaar een jaar en een dag geleden ontmoet hadden. Met opzet niet een dag eerder gestuurd verklaarde ze, dat zou tot verkeerde conclusies aan mijn kant kunnen leiden. Op de foto's kunnen vaststellen dat ze er fabuleus uitziet, nog beter dan ze er op haar beste momenten in Oceans al uitzag. Misschien toch maar een Licky Luke-je doen en er 600km heen en 600 km terug voor in de auto gaan zitten? Oh nee, ze wil niet kwijt waar ze precies werkt, in welke club - voor haar volstaan de aanduidingen new club en same club, omdat ze dat een onzinnige actie van me zou vinden...

    Daarnaast met een ex-DVP op haar uitnodiging net over de grens een drankje gedaan. Eentje die niet alleen vanwege haar service maar ook vanwege haar welgevormde slanke uiterlijk destijds geroemd werd in haar club. Ze had mijn telefoonnummer kennelijk toch niet zoals een aantal jaren geleden afgesproken gewist, maar het in haar nieuwe telefoon opgeslagen. Berichtje van een onbekend nummer. Met haar huidige naam ondertekend. Duitse achternaam, ze is inmiddels al een heel poosje gelukkig getrouwd met een andere voormalig bezoeker van haar. Waarom dan mijn nummer voor een berichtje werd gebruikt om af te spreken om bij te kletsen is me niet helemaal duidelijk geworden, misschien echt alleen zoals door haar geclaimd for "old times' sake". Want enige hints naar behoefte aan een zijsprong maakte ze niet. En eerlijk gezegd, die zou ik niet hebben. Ik herkende haar bijna niet, de gemiddelde gewichtstoename van een plofkip valt er bij in het niet. Misschien lag mijn verbazing of gebrek aan interesse daarin met haar er daardoor te dik op...

    En dan was er nog Valentijnsdag. Het gaat denk ik nog steeds niet weer zo goed met de huidige relatie van mijn ex. Als je zulke herkenbare hanenpoten hebt, is een handgeschreven kaart waar je naam niet op staat toch niet echt anoniem te noemen.

    We zullen zien! In elk geval zal ik een aantal van jullie zaterdag op het verjaardagsfeest van Nedlovefkk in Sixsens zien, doe dan vooral alsof je het eerste deel van dit bericht niet gelezen hebt. De eventuele tranen die toch nog zouden opwellen wil ik op de kamer benutten om bij de dames korting te scoren...
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 17 februari 2016 om 05:34

  40. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (18 februari 2016),Nedlovefkk (17 februari 2016),Patjax (17 februari 2016),Picasso 1 (18 februari 2016),Ryuhayabusa ( 2 maart 2016)

  41. #25
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.876
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard "We zullen zien wat er gebeurt."

    Acht en een halve maand na bovenstaand bericht heb ik een aantal keren, maar verbazingwekkend gecontroleerd, saunaclubs bezocht. En eigenlijk laten alle berichten in die bijna zwangerschapsduur een blij baasje zien, dat de bijzonder geslaagde sessies aan elkaar rijgt wanneer de tussenpozen verwaarloosd worden. Zo is het voor mijn gevoel ook geweest, mijn gelukkige hand van kiezen lijdt bepaald niet onder de dalende frequentie van de bezoeken. In die tijd een paar dames ontmoet waarbij ik zeker weet dat met een hogere bezoek- en herhaalfrequentie een zelfde vriendschap zou kunnen ontstaan als met mijn all-time favoriete, maar niet dezelfde superieure kamerbeleving, die blijft zelfs de kamers die ik de afgelopen maanden had en met een 10 met een griffel zou kwalificeren nog steeds overstijgen.

    Net bij een hele goede vriendin van me geweest, die ik het afgelopen jaar minder en minder heb gezien. Wij hebben nooit sex met elkaar gehad, maar hadden wel een fysieke relatie... zij een snel geblokkeerd lijf, dat ik veelvuldig losmasseerde, maar daar is het altijd bij gebleven, gebeurde ook terwijl ik relaties had en zij heeft nog altijd dezelfde relatie als toen ik haar meer zo'n 15 jaar geleden leerde kennen. Zij deed mijn voeten en handen en soms mijn gezicht, maar daar is het altijd bij gebleven. Recent is ons contact weer iets geïntensiveerd nu ik weer wat makkelijker tijd voor deze nu door ziekte beperkte dame kan maken op tijden dat ze wel in staat is om bezoekers in haar huis te ontvangen. Tijdens de ergste dalen van haar ziekte de afgelopen jaren heb ik er steeds gestaan en heel wat ziekenhuizen en meer specifiek specialistenkamers van binnen gezien als haar man door zijn werk niet kon, het afgelopen jaar was haar toestand stabiel beroerd, maar niet richting dal glijdend en sinds een paar maanden gaat het weer wat beter.

    We hadden echter vooral last van niet matchende agenda's tussen mijn andere verplichtingen en haar iets minder beroerde toestand. Tot een paar maand geleden het herstel voorzichtig inzette en zij dus weer meer tijd heeft waarin ze gezelschap aankan. Ooit was ze echt heel erg knap en zou ze voor 90% in het profiel van mijn ideale vrouw zoals in het door Badslippers gestarte topic hebben gepast. Anderhalf jaar terug was ze echter zelfs voor iemand als ik die van zeer slanke vrouwen houdt minder aantrekkelijk dan Ralph Lauren model Olga Sherer op haar dunst, dan ben je niet zeer slank, zelfs niet graatmager, maar ernstig ondervoed. Toen ze echter zojuist een paar bordjes in de kastjes boven het aanrecht moest zetten viel me op dat ze echt weer een lekkere kont had gekregen en het floepte me er ook zo uit. Toen ik haar later masseerde viel me wel op dat haar hele lichaam weer naar een normaal slank figuur leek gegaan alleen besefte ik ineens dat ik haar nog ken uit de tijd dat ze een echte taille had. Volgende week zie ik haar weer, maar eigenlijk is zij helemaal niet de aanleiding voor dit stukje.

    Die is namelijk dat mijn all-time favoriete, die ik inmiddels anderhalf jaar niet meer ontmoet heb, maar met wie ik met enige regelmaat muziek, foto's en volgens ons humoristische plaatjes uitwissel alsmede zo nu en dan iets over onze zielenroerselen vanavond op een zeer ludiek en ook erotiserend plaatje in eerste instantie reageerde met een aantal LMAO-smiley's om een aantal minuten later te vervolgen met de melding dat ze me echt mist. Ik heb eerlijk aangegeven dat ik haar ook mis. En nadat ik uitgemasseerd was en mijn telefoon weer pakte las ik een nieuw bericht dat ze binnenkort misschien een dag in NRW is om iets te regelen maar niet om te werken.
    Haar voorgesteld om dan als het past binnen ons beider agenda's die dag in elk geval samen koffie te drinken ergens en/of te lunchen. Onmiddellijk antwoordt ze dat dat een goed plan is en dat zij dat in elk geval gaat proberen zo te plannen, maar dat ze er niet is om te werken en dat we dan verder wel zien wat er gebeurt. Iets regelen? Geldzorgen? Denk het eigenlijk niet haar kennend. Maar mij per se willen zien en aangeven dat ze er niet is om te werken? Hoe? Wat? Indachtig alle verhalen die nu eenmaal op dit forum circuleren, verdring ik een aantal alarmbellen, dan had ze wel eerder haar slag kunnen (proberen) te slaan. Aangegeven dat als zij haar planning heeft en doorgeeft, ik mijn uiterste best ga met haar iets te drinken en/of eten die dag. Dat gaat ze doen en toen sloot ze af met nogmaals "We zullen zien wat er gebeurt." En wat lieve beleefdheden.

    En ik, ik denk nu "We zullen zien wat er gebeurt."
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  42. Onderstaande 6 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 oktober 2016),Patjax (27 oktober 2016),Picasso 1 (27 oktober 2016),Teiresas (27 oktober 2016),YYadict (27 oktober 2016),yylover (27 oktober 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Babylon 468*60   Living Room 468*60