Tja, ik een enkele keer, tijdsduur: een week, dan was ik weer beneden.
n.:wink
nog geen enkele keer
1 x
2 x
3 - 5 x
6 - 10 x
10 - 20 x
meer dan 20 x
weet ik niet meer, misschien elke week
Tja, ik een enkele keer, tijdsduur: een week, dan was ik weer beneden.
n.:wink
eerste comment.
I denk nu, dat dit zo wat is hoe een inenting. Daarnaar was ik immun.
n.:wink:
Moet eerlijk zeggen dat ik ook ff met m'n ziel onder de arm heb gelopen. Gelukkig hebben mijn mede ijsberen vrienden mij weer met beide benen op de grond gekregen.
Laten we dit maar op beginners geluk houden
liefde,
was het liefde?
er was iets
maar was het liefde?
gevoelens hadden we beide
maar of het liefde was?
je hebt me totaal in vertrouwen genomen
ook geen bewijs voor liefde
je hebt geprobeerd mij in bescherming te nemen
ten koste van je zelf
liefde?
toch weet ik zeker
ook al wil jij niet meer
teveel meegemaakt
teveel ellende
er was iets
maar wat?
Ik heb - geheel naar waarheid - ingevuld dat ik nog nooit verliefd ben geworden op een lichtekooi.
Geheel naar waarheid? Ja - toch wel.
Echter:
Evengoed verlies ik mij tijdens mijn uurtjes in betaald beddegoed volledig en hopeloos in de dame (een basisklik vooropgesteld, natuurlijk).
Evengoed spookt tussen bezoeken aan de madelieven door, de herinnering aan (de dame van) het laatste bezoek meedogenloos door mijn hoofd.
Evengoed kan ik me soms niet onttrekken aan een licht gevoel van vlinders in de buikstreek wanneer ik over een volgend bezoek aan mijn danmalige voorkeursdame fantaseer.
Verliefdheid is dat alles allemaal niet: Het hoofd blijft vooralsnog koel.
Ook al hou ik zielsveel van die rotmeiden.
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Maar als ik je Avatar zie.... ben je nog steeds in de wolken...Oorspronkelijk geplaatst door neukie
Veel plezier nog met je lief
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
Nee mon cher ami, je weet nooits om de background van mijn avatar....dat zijn mijn twee engelbewaarder..... :D . De hele story is privacy.....Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
neukie :wink:
die altijd met de benen op de grond is.
Ik ben iedere keer weer een beetje verliefd ( Lijk André Hazes wel :D ) maar één keer was het goed raak. Gelukkig ben ik daarvan genezen en weet ik dat het niet zo snel meer zal terugkomen want ik heb er veel van geleerd.
Babbel
Een keer heb ik het heel flink te pakken gehad. Gelukkig ging de dame in kwestie er verstandiger mee om dan ik. Ze was heel duidelijk in dat zij dat niet voelde, en that was that. Heb heel fijne herinneringen aan haar.
Daarnaast wel eens meer dan de gewone 'klik' gevoeld, echter niet zo hevig als met bovengenoemde dame. Met weer anderen kan ik vaak op de kamer zijn, met veel plezier en fijne contacten, zonder verliefd te worden. Maar goed ook... :D
In amintirile mele
Esti linga mine
In amintirile mele
Ma atinci
Si amintirile mele
Spun ca te astept
:o
Oorspronkelijk geplaatst door wacko_wicky
en nu in `t plat hollands??
nita:wink:
1 keer in mijn hele carriere. "Donna" werkte bij Karin's home in Rotterdam.
Mijn hele leven stond op z'n kop, ik hoop het nooit meer mee te maken
Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven
Een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen, het onomstotelijk bewijs dat ik geen ezel ben dus
2 x.
Eerste keer op een locale schone uit Aartselaar, werkende in SS21 (hoe kan het ook anders).
Haar naam was Soraya, half-indisch, half Antwerpse, en tja, als ik er nu aan terug denk, ze heeft nog alrtijd een speciaal plaatsje in mijn hart. Ze is destijds uit het milieu gestapt, maar je, ik was er blijkbaar emotioneel niet klaar voor.
Nummer 2 is een heel ander verhaal. Haar naam: Renee, woonachtig in Duitsland, Cubaanse moeder, werkende SS21, ja ja.
Werd hals over kop verliefd op haar, Renee stopte met werken, maar dat was buiten de waard, haar Duitse (al dan niet ex-) pooier gerekend. Bijgevolg, een wilde vlucht door Europa, maar het leek wel of Renee een zendertje bij zich had. Om jullie niet teveel met details op te zadelen, na een miljoentje of 2 (oude belgische franken ), enkele netelige situaties, doodsbedreigingen en een dikke negen maanden (figuurlijk dan :D ) het maar wijselijk voor bekeken gehouden, anders zat ik dit waarschijnlijk niet te typen...
Mijn voornemens : nooit meer, maar wat komt, komt, en after all, we are just humans...
witchmaster - bang van wilde achtervolgingen
Heb het ook al verschillende malen meegemaakt, en het is steeds hetzelfde:GELD, GELD, GELD.
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen zegt men, wel dan is ondergetekende een "echte" ezel, want hij heeft het 3 x gedaan, maar hij heeft het nu wel geleerd hoor om niet meer verliefd te worden op een dame van plezier!
Anvers :wink:
Tsja, ook ik ben 1x volledig voor een dergelijke dame gevallen. Dit heeft nog een tijdje mogen duren, totdat ze vertrok naar haar eigen land en er plotseling een einde kwam aan ons samenzijn. Achteraf ben ik toch wel erg blij dat het zo gelopen is, want volgens mij waren de problemen niet te overzien. Maar ja, iedere keer als je met een mooie dame meegaat loop je (lees: ik) de kans om weer een keer onderuit te gaan.
:wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:
ik word niet snel verliefd, maar als het wel gebeurd dan is het ook goed raak. De dame in kwestie ken ik ondertussen al zon 4 jaar, maar het gevoel blijft nog steeds duren. Gevolg is dat ik ook niet meer op zoek moet naar een ander, maar zo mijn vast adresje heb. Ik ben wel realistisch genoeg om met beide beentjes op de grond te blijven en de zaak te kunnen relativeren. Maar als ze me zou vragen om een relatie te beginnen , komen de zaken toch anders te liggen. Ik zou de konoing te rijk zijn.
Stafke,Oorspronkelijk geplaatst door stafke
Dit is goed bedoeld, dus neem het niet verkeerd op.
Maar de koning zou rijk blijven, jij daarentegen?
Uit ervaring hoor, een DVP is, door het vele geld, een levensstandaard gewend die veel hoger ligt dan het maandelijkse gemiddeld inkomen van een wandelaar, om het zachtjes uit te drukken.
En meestal is het: centjes op, liefde op.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan, uitzonderingen bevestigen (zoals altijd) de regel
witchmaster
De teller staat bij mij op 3 of bijna 3.
De eerste was enkele jaren geleden. Ik ging haar nagenoeg elke week opzoeken, totdat ze ineens was vertrokken. Toen merkte ik aan mij zelf dat ik dat erger vond dan ik had verwacht. Bij andere meisjes maakte het mij dat niet zoveel uit als ze verdwenen. Het was trouwens niet wederzijds.
De tweede keer was het heel goed raak en het was wederzijds. Het is nu wel afgelopen maar het was niet eenvoudig. Ondanks zeker de leuke tijd, was het emotioneel soms niet altijd even gemakkelijk.
Vlak daarna (na nummer 2) ontmoette ik weer een meisje, waar ik ook een klik mee voelde. De sex was heel goed, alsmede ook het verdere contact. Toevallig kwamen wij elkaar ook nog eens tegen in het uitgaansleven. Dus ben ik met haar gaan stappen. De keren erop waren heel leuk (en niet alleen qua sex). Net toen ik mij begon af te vragen waar ik nu weer mee bezig was en hoe zij zich voelde kreeg ik een telefoontje van haar. Of ik haar niet meer wilde bezoeken. Ondanks dat ik heel goed snapte wat ze bedoelde begon ik wel vragen te stellen. Haar antwoord was kort en bondig: "please do not ask." Misschien is dat ook wel beter.
Grappig detail is dat alle drie de dames hetzelfde geboorteland hebben.
Een enkele keer. Ik had niet zo goed de controle over mijn gevoelen. Had dat hele niet zo goed scheiden kunnen. Rookie-foutje.....
Dat gaat nu perfect.
Vandaag zijn we vrienden, zonder dat we Romeo en Julia spelen. We hadden eens lang geprat over ons. Zonder domme verliefdheid is dat hele zeer mooi voor ons allebei.
tja daar komt mij zwakte:o bij mij zijn die vlindertjes telkens weer vrij snel actiefgelukkig weet ik ze dan weer vrij snel weg te jagen:p maar ëën keer heb ik het flink te pakken gehad. en was het wederzijds.En die vlindertjes zijn erg hardnekkig want ze zijn nog steeds niet helemaal weg gefladerd. De kans dat ze weer terug komen is nog erg groot bij ons beide gelukkig helpen enkele ijsberen me om ze mee weg te jagen
saluti Little Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Verliefd, zo van tot over mijn oren, nog geen enkele keer. Wel voor een aantal dames een (grote) sympathie en dat was dan wederzijds. Op tijd stoppen en je gevoelens onderkennen. Je niet te veel verliezen in het 'paradijsje'.
Ja daar stond ze dan vorig jaar in PHG. Ik zag haar, zij zag mij en ik voelde meteen dat deze '' zakelijke sex relatie '' nog lang zou duren..........
Ik had nog niet eerder zo'n geweldig mooie en lekkere chick in een club geneukt als zij. Vanaf het eerste moment dat ik met haar bezig was explodeerde bij mij van binnen de lava en het werd ontzettend moelijk om die lava te doen verdwijnen. Integendeel zelfs de lava kwam steeds dichterbij en vluchten kon niet meer.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een DVP, echter ik heb wel voor één bijzondere vrouw gewoonweg meer gevoelens gehad. Je gaat over haar dromen, denken hoe het is met zo'n vrouw samen te zijn in het '' echte leven''
Je komt steeds meer privé te weten over die vrouw en voor je het weet zie je haar drie tot vier keer per week........... Het is heel erg moeilijk te omschrijven omdat verliefdheid tegen de rand aan zat, maar toch nog net iets heftiger is.
Daarom noem ik het ook geen verliefdheid, maar een super relax gevoel van binnen.............
Helaas op een dag de waarheid echt onder ogen gezien en live meegemaakt, maar na een aantal weken op een volwassen manier alles rechtgezet.
Mijn visie is daarom gelukkig nu ook dat je niet verliefd moet (willen) worden op een hoer, in mijn ogen onmogelijk hoe bijzonder een dergelijke vrouw ook kan zijn en hoe moeilijk misschien ook in sommige gevallen, maar maak die "fout" nooit!!!!!!!!!
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Dan neem ik op de 16e mijn vlinder vanger mee en zal je helpen deze te pakken, misselijke beestjes toch .Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
Wel LD wees op je hoede en oogkleppen dragen wil ook wel helpen, vraag Jansen of was het nu .
Groeten,
De Cock.
Gusto mass heeft zich in zijn ruim eenjarige wandelcarrière in Golden Time steeds verbaasd hoe fijn je relatie met de dames kan zijn. In mijn recensies zal gebleken zijn dat Gusto dit late voorjaar hele fijne gevoelens heeft mogen hebben voor enkele dames uit het Oost-Europese... En dat terwijl ie toch bekend staat als een echte Latinalover....
Daar mocht Gusto op 28 juli jongsleden ook op een heel fijne manier achter komen. Zijn hart (en nog veel meer) werd helemaal op hol gebracht door een chica met Spaans/Colombiaanse ouders. Tot over zijn oren verliefd, oftwel strontverliefd zoals ze in Brabant plachten te zeggen, is Gusto op dit meisje mogen worden. Kan Gusto zich gelijk voorstellen hoe zijn dochter zich anderhalf jaar terug voelde toen zij in dat bootje mocht zitten.
Gusto zit nu al ruim 10 weken met dit Spaans meisje in een bootje. Links van Gusto's laptopschermpje prijkt een heel mooi plaatje van zijn vlam... Een verschijning die je gewoon hoorndol weet te maken.
Al met al mucho emociones, and there is more to come....
Maar, de realiteit ga je toch weer stukje bij beetje onder ogen zien..
Deze realiteit is te vergelijken met een bezoekje aan Disneyland. De jeugdige bezoekertjes is het ook geen van allen gelukt om Sneeuwwitje mee naar huis te nemen. (Roodkapje is soms wél in voor een verzetje blijkbaar..)
Zo zal het ook Gusto niet lukken om zijn Spaanse liefde mee naar huis te nemen... Es un realidad duro.....
Genieten van elkaar is het devies,en het daar bij laten....
Maar als ik nu weer een blik op haar foto werp vraag ik me toch af, ....stel nu dat het tóch zou kunnen, voor deze éne keer misschien.... je weet maar nooit.....
Nee, Gusto ook niet voor één keer...
zoals ze zelf altijd zegt ; Para mi; no es no , si es si.
verder zegt ze vaak "este es todo amigo's"
enkel hoop ik dat haar dat nog vaak mag horen zeggen.....
por siempre.....
Samyra , muchos, muchos gracias por todo , tu estes un experienca muy, muy bien para mi... mijn lekker snoepje..... que te vaija muy, muy bien, mucho feliz a ti vida.. yo te quiero mucho siempre...... mucho gusto todo ti vida....
Gustomass.
Tja, waar houdt girlfriendsex op en begint verliefdheid? Het helpt meestal nogal als je van een collega ijsbeer hoort dat hij je gedroomde vriendinnetje zoeven heerlijk op het toilet heeft genomen en daarna op de kamer is verdergegaan, of als …… het is wel duidelijk he? Het uitwisselen van telefoonnummers wil ook nog wel eens een mooie geraffineerde manier zijn om ….. en dan zwijg ik nog maar over de dames die nog twee of drie stapjes verdergaan …
Kortom: hoe vaak verliefd geweest op een hoertje? Ik? Nog nooit!