Kaya
Ooit bezocht ik PHG, ergens eind 2006. Ik heb me die dag goed geamuseerd, met de aanwezige beertjes, en dames. Sindsdien passeerden andere clubs de revue, en kwam een volgend bezoek van PHG er niet meer van.
Eén van mijn goede voornemens van 2009 was, om dit jaar minstns nog eens 1 keer PHG te bezoeken. Redelijk onverwacht kwam er plots een open ruimte in mijn agenda, en ik twijfelde niet langer om naar PHG te karren. Daar aangekomen, bleek dat ik zowat de rustigste dag van de week had uitgekozen.
Ik was er reeds om 11u.30, kon ook niet zo laat blijven wegens verplichtingen later op de dag. Ik was de 5e ijsbeer in the house, en er waren op dat moment een 10-tal dames aanwezig. De eerste dame die ik tegenkwam zag er wel cool uit, met haar brilletje en looks. Ze bleek Kaya te heten, en uit Polen te komen. Eerst een drankje genuttigd, en vervolgens naar de kamer.
Kaya ontdeed zich van haar bril en outfit, en er kwam een zeer mooi lichaam tevoorschijn. Zo zonder bril deed ze me denken aan Sabine van Babylon. Kaya zou haar oudere zus kunnen zijn. Wellicht zijn ze geen zussen, maar volgens mij hebben ze dan toch tenminste dezelfde plastische chirurg.
Wat volgde was een lange zoenpartij, gevolgd door een wederzijdse orale verwenning. Uiteindelijk hebben we het daarbij gelaten, en kwamen we dus niet aan toe. Kaya heeft wel een heel mooi lichaam, waarmee het ongetwijfeld heel lekker is, maar ze deed het orale werk ook zo lekker, zodat ik maar besliste om op mijn rug te blijven liggen todat mijn nageslacht door de lucht vloog.
Kortom, Kaya is een mooie en leuke dame. Wegens die Quahl der Wahl is de kans op herhaling niet groot, maar ... you never know ....
"Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."
Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)