Tsja Carmen! Ze zei inderdaad dat ze Spaans was dat klopt, volgens eigen zeggen 1m52cm, das klein hoor, sprak trouwens ook redelijk Italiaans !
Grappig ook biggie zat te relaxen op de mooie witte TV-bank (mooi he die LCD-schermen!), niet veel later kwam Carmen vragen of ik een vuurtje had wel dat had ik. Gaf haar een vuurtje, ze begon te tongen en onder de badjas locaal te stimuleren. Tsja we hebben geloof ik ook nog wat gepraat geen Idee waarover. Maar ja bij biggie begon toen ook een vuurtje te branden, maar een kamer opgezocht (nr15 trouwens).
Heb het niet zo op die al te gretige typjes maar OK Carmen heeft de hogere school van de orale kunsten met lof afgelegd dat wel :D, was een fraai praktijk examen :D !
Tijdens de doggy oefening zag ik haar kleine tatootje onder op haar rug. Het afmaken voor de verandering op zijn FT's, geen Idee wat dat inhoudt trouwens :thefinger, Carmen wel neem ik aan :teuflisch .
Schade na zo'n 20-25m op de kamer; 75 Eurootjes, net prijsje en wel een goede performance van deze dame waar het profi zijn wel van afdruipt (maar dat is niet negatief bedoeld!). Mij vertelde ze dat ze 23j was, kan ook voor nog wat jonger doorgaan .
Samen met (zo lees ik nu pas haar zusje?) Rebecca optisch de meest fraaie verschijning die avond dat ik voor het eerst in Mol was.
Ze zou voor een Spaanse kunnen doorgaan ... ook voor een Tsjechische trouwens, kweet ut niet, ech nie!
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche