Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Weergegeven resultaten: 276 t/m 278 van 278
  1. #276
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    7 mei 2024 @ 08:42
    Berichten
    224
    Discussies
    1
    Thanks
    154
    Thanked
    660 in 134 posts

    Standaard

    Korte update:
    Karina is van het ToDo lijstje af. Leuke dame, gezellig om mee te praten, de rest is ook uitstekend. Dus herhalingsgevaar groot.
    Julia is weg tot januari.
    Bonnie is weg tot de centjes op zijn.
    Victoria is weer terug, nog geen tijd gehad voor een nieuwe kamergang.
    Daria is om één of andere reden boos op mij. Vreemd, want toen ik haar een verjaardagscadeautje gaf was ze allerliefst. Vrouwen....
    Gabriëlla pijpt mensen nu in 8 minuten af op de sofa in de gang, een beetje een TGV gevoel, niet echt mijn ding.
    Selina en Karina gaven trio's maar uiteraard één dag voordat ik er was.

    Volgende week is Sabina jarig, kijken of die me ook na het cadeautje niet meer aankijkt

    Er zullen wel meer dames afzwaaien de komende weken, maar volgens Justyna is men in ieder geval de 26e open, genoeg willige dames.
    We gaan het meemaken..

  2. Onderstaande 5 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 december 2023),Patjax ( 3 december 2023),Philoe (10 december 2023),Wentelt Eefje ( 3 december 2023),Willi47 ( 2 december 2023)

  3. #277
    Geregistreerd
    15 november 2023
    Last Online
    5 mei 2024 @ 22:00
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst in deze kleine Club.

    En klein is echt klein . Er zaten toch best wel wat dames. Niet allemaal mijn types maar de types die wel leuk eruit zagen waren constant bezet.
    Uiteindelijk op de bank plaats genomen. Ze heet Jasmin. Een roemeense dame van denk ik 22-25. Op de kamer niet veel bijzonders ze begon vrij snel te pijpen en zei meteen niet in mijn mond klaarkomen.... Ze had net 2 likjes gegeven
    Al met al niet echt een gewillige dame. Het initiatief was er ook niet echt. Uiteindelijk klaargekomen op z'n doggy.
    Even snel een sauna gepakt en maar naar huis gereden. Een club waar de tijd nog heeft stil gestaan. Maar eerlijk gezegd daar is de prijs er ook naar.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Mister68 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (22 april 2024),mentholbear (20 april 2024),WANDELAAR5 (21 april 2024),Wentelt Eefje (20 april 2024)

  5. #278
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    125
    Discussies
    1
    Thanks
    442
    Thanked
    305 in 58 posts

    Standaard

    In alten Erinnerungen schwelgen

    Die "Grimme" war damals einer meiner ersten Saunaclubs, die ich neben Heavensgate Dorsten, Amnesia Castrop-Rauxel und der guten alten Freude 39 überhaupt besucht habe. Natürlich ist der Laden, ähnlich wie die Villa Romantika Recklinghausen, Dortmund Verena oder auch die Arabella in Bochum Wattenscheid Nostalgie pur.

    Ich bin trotzdem ab und an mal dort, weil ich die Thekenkräfte dort überall sehr schätze und weil in jedem dieser Clubs hübsche und auch zum Großteil auch servicestarke Mädels arbeiten.

    In der Grimberg ist normalerweise Selena meine absolute Stammdame. Eigentlich bin ich fast immer mit ihr auf dem Zimmer gewesen. Optisch gesehen, ist sie auch die schönste Frau dort des Clubs. Da wir uns charakterlich auch noch super verstehen waren die Zimmer mit ihr immer ein Selbstläufer. Nach dem Wechsel von Gabriella zur Arabella und der leider etwas missglückten OP von Sarah fehlte mir dort neben Selena etwas die Abwechselung. Klar dort sind mit Bonnie und Angie richtige Serviceurgesteine vor Ort und auch jederzeit buchbar, bloß der Faktor "WoW" fehlte lange Zeit. Eine Zeit sorgte Vanessa für die richtige Abwechselung neben Selena. Leider fehlt die gute Dame jetzt auch schon länger und hoffentlich, kehrt sie bald auch zurück. Zum Glück ist jetzt die süße Emma dort mit von der Partie und blüht mehr auf. Nach anfänglicher Schüchternheit kommt sie immer mehr und mehr aus sich raus und lässt sich auch fallen und vermittelt bei Sympathie totale Nähe. Servicetechnisch hat die neben Selena momentan hübscheste Frau dort alles drauf. Hatte jetzt mehrere Zimmer mit ihr und bin ganz angetan von ihrer Entwicklung. Ich hoffe, sie bleibt der "Grimme" sehr lange erhalten und geht weiter ihren Weg dort. Vom Preis Leistungsverhältnis ist die "Grimme" kaum zu toppen und wer Buffetessen braucht, muss sich halt andersweitig umsehen oder zusammen mit der Thekenkraft oder den Mädels was zu Essen bestellen. Sauna ist klein, aber vollkommen ausreichend und im Sommer lädt der Außenbereich zum relaxen ein.

  6. Onderstaande 5 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 mei 2024),Patjax ( 4 mei 2024),pret ( 4 mei 2024),WANDELAAR5 ( 4 mei 2024),Wentelt Eefje ( 4 mei 2024)

 

 
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

Freude 468*60   Living Room 468*60