Van de week hier eens even binnengestapt Kon kiezen voor ofwel E 35,- entree en de dames vanaf E 30,-. Of een meerwippenkaart. 3 x voor E 99,- of 5 x voor E 150,-. Heb het maar bij 3 x gehouden. De douches en de sauna vragen inmiddels wel om een kleine renovatie. Het bargedeelte en de kamers zijn echter tip top in orde. Koffie, softdrinks en soep kun je zelf nemen.
Er waren buiten een heel aardige thekenfrau 6 dames, 2 duitse, tegen de datum aanlopend, 2 andere europese dames, mogelijk ook duits?, Goed uitziend. En twee getinte dames. Ik houd nu eenmaal van exotisch, dus eerst maar aangeschoven bij een van de donkere meisjes. Noemde zich Joy. Duits ging moeizaam, liever Engels. Mij best. Ik dacht aan Jamaica, maar ze kwam uit Kameroen. In tegenstelling tot veel Afrikaanse meisjes was zoenen geen probleem, ze tongde er op de bank meteen lekker op los. Een nieuwsgierig handje gleed onder de handdoek, die binnen de kortste keren in een enorme wigwam veranderde. :DSnel naar boven dus. Ze pijpte me heerlijk langzaam, terwijl ik me met haar grote zachte borsten vermaakte. Ik heb schoenmaat 47en mijn handen zijn navenant, maar ik had de handen echt meer dan vol :D Zalig gewoon. Junior werd van een jasje voorzien en Joy werd op haar rug gelegd voor een stevige beurt. Het eerste schot was snel gelost. Knap en op zich vriendelijk meisje, maar weinig aftersales.
Saunatje genomen, drankje gehaald, filmpje gekeken, tot de trek weer terug kwam. Toen maar eens bij de andere getinte dame plaatsgenomen. Samantha uit de Dominicaanse Republiek. Jaar of 35, niet meer zo stevig, maar wel een sympathieke uitstraling. Hier meteen een leuke klik. Heerlijk langzaam zoenen, met veel variatie. Mijn handdoek werd geopend, haar handdoek werd op de grond gelegd. Ze ging er eens goed voor zitten. De dame wist wat pijpen was. Diep, ondiep, veel tonggefladder, veel gezuig, telkens het resultaat van haar inspanningen bekijkend. Toen we uiteindelijk naar boven liepen werd mijn handdoek opgehouden door iets anders dan een riem::D
We lagen een hele tijd te zoenen met mijn handen om haar zalige zachte billen. Het ging even duren, dat was duidelijk. We besloten het tweede en derde programma maar helemaal aan haar te gunnen. 40 minuten ipv 20.
De pijpbeurt van beneden op de bank werd uitgebreid herhaald. De neukbeurt in missionaris was lang met veel tongwerk erbij. Na de finish ongehaast nog een tijdlang in elkaars armen liggen napraten, Een goede GFE. Je betaalt de rittenkaart na afloop bij je laatste meisje. Bij gelegenheid kom ik vast nog wel eens terug, ik ben noglangnietuitgewandeld.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.