Ik wens iedereen voor 2006 een
blakende gezondheid
uitzonderlijke wijsheid
blijvende schoonheid (!?)
uitzinnige levensvreugde
gepassioneerde liefde
grenzeloos plezier
innige vriendschap
intens geluk,
maar vooral een spetterend 2006!
Ik wens iedereen voor 2006 een
blakende gezondheid
uitzonderlijke wijsheid
blijvende schoonheid (!?)
uitzinnige levensvreugde
gepassioneerde liefde
grenzeloos plezier
innige vriendschap
intens geluk,
maar vooral een spetterend 2006!
Gisteren was een gezellige dag, vanwege de vele forumleden. Het aantal dames was behoorlijk, maar de vaste kern van de dames was nog niet terug van de kerstvakantie. Me toch prima vermaakt met Chantal en Anita.
Er was weinig beweging en interactie, hetgeen een aantal dames irriteerde. Mijn advies aan hun: meer je best doen!
Vers uit het vakantievliegtuig de bagage thuis gedropt en maar meteen doorgereden naar GT. Al te lang niet geweest. Toen ik zo tegen 7u aankwam, was het vol met witte heren, en relatief weinig
dames. Later werd de verhouding beter, en na 9u waren veel heren huiswaarts gekeerd. Aangename verrassingen waren Magdalena (die
normaal niet in het weekend werkt), Mona (die haar haar weer uit de krul heeft) en blonde Sonya, die me weer eens in de kino te grazen had, ondanks zwakke protesten mijnerzijds. Ach ja... Zie de
recensies.
Daarnaast nog gezellig gebabbeld met Esma, Kim (de
NL dame) en Kate die opnieuw bezwoor dat ze nu
echt in GT zou blijven.
Met een heel hartelijk afscheid van Tatjana weer
de auto in, om eens lekker bij te slapen.
Zo tegen 12 uur ingelopen. Een stemming hoe op een begravenis.......
Met mijn schatz wat gespelt. In een pauze zo tegen 16 uur terug aan de bar om wat te drinken.
Weer een begravenis......... Terug op de kamer. Zo tegen 18 uur weer terug. Weer geen stemming. Weer een begravenis.....
Reden: De meiden spreken niet met de ijsberen, en de ijsberen niet met de meiskes. Zonder een betere communicatie blijft dat hele zeer, zeer droevig.....
Ik weet nooits om de reden maar ik denk, dat management moet daar een beetje wat veranderen.....Een betere communicatie zonder opvrijen.
cu neukie :wink:
Wa neukie schrijft kan ik beamen, was er gisteren ook weer samen met een maat en die zei ook al dat hij de sfeer beduidend minder vond als anders.
Was voor ons al een tijd geleden dat we in GT zijn geweest en wat mij ten eerste opviel waren de kleine limonadeglazen! gaan ze in GT bezuinigen?
Wij kwamen rond een uur binnen en namen wat te eten en keken een beetje rond, het aantal dames die op dat aanwezig waren vonden wij ruim voldoende,alleen wat opviel dat vele voor ons bekende gezichten er niet waren
Het oostblokgehalte is vrij hoog te noemen met in de hoofdmoot de poolse dames.
Wat verder opviel was dat vele dames toenadering zochten en gelijk(binnen de minuut) om de sleutel vroeger, dit vind ik echter persoonlijk een afknapper,graag wil ik wat meer over een dame weten, zoals belangrijke zaken wat ze wel en niet op de kamer willen doen.
Na navraag te hebben gedaan bleek dat onze toppertjes er niet meer werkten, Moni en Elena,hopenlijk is dit van tijdelijke aard, je weet het maar nooit met de dames
GT op -zo maar- een donderdagmiddag en avond.
Bij binnenkomst om 16.00 uur liep ik meteen tegen een dame uit onze nieuwbakken EU-lidstaat Polen aan: Natalja! Jawel hoor onze Poolse enclave is weer terug in GT: Angela, Natalja, Carina, Julia, Nicole etc. Het was dan ook een feest om weer in GT te zijn.
Even een aantal niet-Poolse toppers op een rijtje die er gist eren waren: Anita, Christina, Mona, Flavia, Esmee, Alia, Lucie, Jessy, Kim … oh ja, ook nog de kamer bezocht met Kazachstaanse Roxanna: W-O-H-W- van uitzonderlijk niveau. De dames zochten klandizie en hadden dus ook de nodige tijd.
Geen forumlid gezien gisteren, maar ik heb jullie ook niet gemist.
-Over en sluiten-
Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
Treurig, treurig treurig
Wie o wie is er dan aan Mauuriceyep blijven plakken :ledy-in-r
Groeten Willem :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Willem, ik heb alleen in een hoekje gezeten en een lekker kopje thee gedronken.
Het was weer een zeer bijzonder (middag)dagje GT. Twee goede ervaringen, een jong en een 'oud'. Verder voor het eerst van een dame in het bargedeelte te horen gekregen dat zij niet met me naar de kamer wilde (niet leuk zo'n blik) en dat lag niet aan mij. Dat was voor mij de eerste keer en hopelijk de laatste. Verder werd en nog een meisje 'afgeleverd' door twee 'vrienden' (om maar in dezelfde sfeer te blijven) en stond een ijsbeer, die ik even daarvoor binnen nog had gezien, buiten op de kruising te praten met de Duitse politie. Waarschijnlijk ten gevolge van een aanrijding. Het zal je maar gebeuren.
Laatst gewijzigd door Willem2; 20 januari 2006 om 17:46
GT op – zomaar – een vrijdag.
Aangekomen om 11.00 uur bleek het al een drukte van jewelste: ongeveer 15 al snel oplopend tot 20 dames, die waren blijven overnachten in GT of in de nabijheid. De kwaliteit was hoog. MiniMe was ik al snel uit het zicht verloren, want die ging zich de gehele dag goed doen aan Letse en Roemeense gerechten.
Mijn maaltijd zag er iets anders uit. Startend met een tomaat-mozerrellasalade die ik zou willen beoordelen met een 6,5 (Monica), kwam er meteen aansluitend een heerlijk hongaars pasteitje genaamd Anita ter tafel waaruit bleek dat de kok duidelijk vaardigheden had (8). Echter mijn lust begon pas echt op gang te komen met het derde voorgerecht een simpel turks tomatensoepje, echter van uitstekende kwaliteit (Elina, 8,5) en net op het moment dat ik dacht dat ik voldoende had gehad met alleen voorgerechten kwam het kazachstaanse hoofdgerecht binnengewandeld, heerlijke gesmoorde kalfspunten: een 9,5 met bonuspunten (Roxanna).
Soms is GT hard werken, maar de voldoening is een dag later nog ruimschoots aanwezig.
Vermoedend dat er in 2006 vast wel weer een verkiezing Miss NRW zal plaatsvinden heb ik gisteren maar besloten naar Duitsland af te reizen.
Omstreeks 18.30 u aangekomen was het er echt vol. Veel leuke dames aanwezig, waaronder een aantal nieuwe. De sfeer was weer als vanouds.
Na een tijdje met verschillende dames en ijsberen gesproken te hebben, ben ik mijn cursus Hongaars maar gaan voortzetten bij m'n nummer 5 van 2005, Anita. Prima avondje gehad met haar. Köszönöm, drágám!
Na het 3 uur durende kamerbezoek, nog even gezellig bijgekletst met een weer teruggekeerde Poolse dame, Margo. Tenslotte om 0.30 u weer tevreden de werkelijkheid ingestapt en de soap verlaten. In de wetenschap dat hoewel er nog geen nieuwe namen in mijn top-5 voorkomen de nummer 5 van vorig jaar toch wel stijgende is.
GT-junky
Laatst gewijzigd door GT-junky; 21 januari 2006 om 16:33
Een lekker dagje om eens onverwacht naar GT te gaan. Min 3 graden, lekker zonnetje, rustig tuffend richting de Gouden Tijden. Om half drie aangekomen, zag ik dat de parkeerplaats al aardig vol was. Binnen viel het toch wel mee. Gezellig druk, maar niet overdadig. Veel bekende dames gezien, zoals Kate, Esma, Emma, Deborah, Sonya, Kim, Milis, Mona, Tanya (zowel de Duitse als de Poolse variant :D), Nicole en nog veel meer voor mij nieuwe dames. Als je effe een paar weken niet in GT komt, schrik je haast van het aantal nieuwe gezichten. Veel van de nieuwe dames komen uit Roemenië, en die lijken allemaal zwart haar en een min of meer mysterieuze uitstraling te hebben, die ik wel aangenaam vind. Zou zwart de modekleur zijn voor deze winter? Afgelopen zomer leek 80% van de dames blond te zijn, nu was zeker 50% zwartharig.
Ben ook nog enkele bekende ijsberen tegengekomen, waarvan sommige zelfs al enkele dagen in GT te vinden waren (!), en dat was ook weer gezellig.
Heb mezelf qua dames beperkt tot Nicole, Deborah en Duitse Tanya. Dat was weer als vanouds, heerlijk dus! Zo tegen kwart voor 10 weer eens naar huis gegaan, nagenietend van een fijne dag.
Gisteren was een prima dag in GT. De dames waren duidelijk ook tevreden, voor het eerst sinds enige tijd. Een behoorlijk aantal mannen een groot aantal vrouwen. De dag begonnen met Carolina, een blonde schoonheid, met een redelijke niveau, waarbij ik de haren niet mocht aanraken! Vervolgens een vervolg met Roemeense Sandra, die niet in was voor een gezellig gesprek, weer redelijk. Tussendoor nog even het totale gebouw afgezocht naar MiniMe, want zijn partner in love was in tranen dat ze het hutje niet meer kon vinden waar ze hem had achtergelaten om twee appeltjes te halen. Rare vrouwen in GT! Uiteindelijk toch nog goed gekomen.
Net op het moment dat ik dacht dat dit de dag van de redelijkheid zou worden, kwam ik litouwse Maria tegen en dat was duidelijk GT-waardig. Vanaf het eerste moment tot het laatste zoentje.
Na enkele weken in 2006 is mijn top 5 dan ook al behoorlijk veranderd:
1. Elena, Oekraine, echter door gebrek aan herhaling zal zij straks geschrapt moeten worden (snik)
2. Roxanna, Kazachstan
3. Nadia, Polen
4. Maria, Litouwen
5. Isabelle, Letland
Wat opvalt de laatste maanden is dat de Poolse kolonie enorm aan het afnemen is (gisteren alleen Angela en Tanya geteld) en dat er een complete invasie is gekomen van Roemeense en Hongaarse dames. Iedere week zijn er meer, dus klaarblijkelijk is de aanvoer-pijplijn verlegd. Gisteren heb ik 5 Hongaarse dames geteld en minstens 7 Roemeense! Later op de avond kwamen enkele absolute beauties binnen (o.a. een prachtige braziliaanse), maar toen werd het toch echt tijd om naar huis te gaan.
Wat maurice schrijft klopt, er was vorige week sprake van 15 nieuwe gezichtjes in GT, dit kan wel kloppen aan de hand van wat ik allemaal gezien heb.
Ook het aantal beren is weer fors toegenomen.
Ps: Randy jij was ook weer fijn gezelschap zoals altijd
Ja, het moest er toch een keer van komen. Mijn eigen broer (tje) wilde ook wel een keer naar een sauna club. Dus de tocht naar Duitsland gemaakt. Wilde eerst naar Oedt rijden, maar aangezien ik nooit eerder in GT was geweest, besloten hier naartoe te gaan. Wat een andere wereld dan in Oedt zeg. Totaal andere club. Veel vrouwen en harde muziek.
We waren net binnen en de club verkend en eerst even wat indrinken aan de bar, om vervolgens naar de Kino te gaan. Lagen we daar met z'n tweeën komen er ineens twee bloedgeile blonde vrouwen naast ons liggen. Blonde poolse Michelle en Duitse blonde Melana. Geilde ons aardig op, en Melana begon me lekker te pijpen in de Kino. Wat een ervaring zeg ongelooflijk lekker. Michelle was vervolgens met mijn broer bezig. Zullen we met z'n vieren gaan, vroegen ze. Dit maar niet gedaan. Ik gekozen voor Melana en mijn broer voor Michelle. Beide goede ervaring gehad. Kan niet anders zeggen.
Later op de avond heb ik nog Michelle gepakt. Was ook Super. Mijn broer liet zich opgeilen door een klein opdondertje. Naam weet ik niet meer.
Al met al een super avond gehad. Totaal anders dan ik normaal in Oedt gewend ben. Hier is het allemaal wat harder en gaat het professioneler. Maar dat heeft voor ons de pret in ieder geval niet mogen drukken.
Ik denk dat we er weer een nieuwe ijsbeer bijhebben.
Volgende week gaan we een keer naar Oedt. Kan ie dat ook een keer van dichtbij meemaken.....................................
Laatst gewijzigd door Willem2; 5 februari 2006 om 11:55
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Chantal kan nog aan dit lijstje worden toegevoegd.Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
Veel vrouwen de laatste weken in goldentime, ik heb gehoord dat er verleden week op een gegeven moment zelfs 90 vrouwen moeten geweest zijn!
Er zijn wel veel vrouwen op het moment maar of het zo druk is? Ik loop ze in elk geval niet te tellen !
Ik was afgelopen zaterdag in GT, maar het aanbod vond ik toch iets tegenvallen. Nu hoeven er ook geen 100 vrouwen te lopen, want ik kan 9 van de 10 keer gelukkig mijn keuze wel maken, maar meer dan 30 vrouwen heb ik zaterdag in ieder geval niet gezien...............................Oorspronkelijk geplaatst door 099
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Na een paar maal in de ritz geweest te zijn,nu een keer naar Gt vertrokken, rond een uur of drie aangekomen en het was weer lekker druk op de pakeerplaats,
IN de middag waren er voor mijn gevoel meer ijsberen als dames, dus eerst maar even lekker rustig bijgekommen in de jaccuzi en weer wat bij kunnen praten met een oude bekende, later in de middag zaten we in de hoek op de bank tegenover me een lange blondine (net barbie) na wat geflirt over en weer in twijfel geraakt of ik met haar mee zou gaan maar daar was in een keer naomi en toen was de keus gouw gemaakt. toch weer voor een zekerheidje kiezen.
Mijn maatje kon nog geen keuze maken en is later op de avond met de poolse tanja meegeweest en het was weer als vanouds top, hij was na twee uurtjes met haar helemaal gesloopt en vol lof over haar.
Er waren vele bekende gezichten aanwezig zoals kyra,tip,naomi, poolse tanja,dorothe,kim maar ook vele nieuwe gezichten waarvan 4 donkere dames
Helaas waren enkele dames er niet waarvan we gehoopt hadden dat die er waren zoals, Millis,tanya,ive,magdalena,monique, maar zoals zo vaak is het een komen en gaan van de dames
Ze hebben ongeveer 25 kamers met de Kino nog 5 afwerkplekken erbij= 30 plaatsen. Bij 90 vrouwen betekent dit voor elke 30 minuten op de kamer 1 uur in de bar???Oorspronkelijk geplaatst door 099
Bij 30 plaatsen en voldoende ijsberen moet er dus nauwelijks een vrouw aan de bar geweest zijn.Oorspronkelijk geplaatst door Rex
Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
Je moet dames heel goed kennen in een saunaclub willen goede afspraken mogelijk zijn . Dan vraag je een mobielnummer en je stuurt een sms met de mededeling dat je minimaal 3 uur met haar naar de kamer wilt . Dan zal het wel lukken.
Maar je kent mijn credo : Een goede film duurt ook maar 2 uurtjes ...
Succes met het verzamelen van nummers
Groeten Willem2 :wink: :wink:
PS Neukie heeft altijd wat langer nodig ,die moet eerst even worden aangeduwd
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Soms duurt een goede film 6 1/2 uur, hoe gisteren met "clubechtgenote" Linatje...... Dat aanduwen duurt zo lang.....Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
cu neukie :wink:
En weer gisteren een stemming hoe op een begravenis. De grieten spreken niet met de ijsberen. De reden is volgens mij, dat momenteel te veele meiskes daar zijn zonder kennisse van de duitse of nederlandse taal.
@Ha W-L: Je bent toch ook gisteren daar gewest en Lina, jij en ik hadden met elkaar wat geprat. Kunt je mijn mening bevestigen?
n.:wink:
@Neukie, :wink:
Daar zeg je zowat... Nou vond ik persoonlijk de stemming sec nog wel meevallen, maar inderdaad lijkt het erop dat de verse lichting dames hun talen wat minder beheerst dan vroeger. Ueberhaupt is het verloop wel erg groot aan het worden - ik beklaag me niet over de keuze, dat lijkt goed genoeg, maar GT wordt wel erg een doorgangshuis. Het komt de sfeer niet ten goede.
W-L
Hee, hadden we niet wat leden actief in het onderwijs ? Mogelijk dat we een mooi aanbod in elkaar kunnen flansen voor de leiding van GT :teuflisch
(en we gaan ook Lina in het reserveringssysteem zetten - ik weet het: jullie zijn een droompaar, maar dat gemonopoliseer moet maar eens afgelopen zijn )
Sorry mon cher ami: de afspraak voor dat date gisteren hadden wij 2 of 3 weken geleden gedoen. Zeker zijn wij DAT droompaar in het GT, dat weet ik precies.......:thefinger :D .Maar: Ik heb bij haar geen monopolie. Dat mag ik ook niet, als ze alleen van mijn teurotjes niet leven kun. Als jij nog eens in het golden rijd (kijk op haar werktijden) dan help ik je. Oke zo?Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
Bent je verliefd?......
n. :wink: