Haarkleur/-lengte : Donker, Lang
Lengte dame : 1,82m
Postuur/Cupmaat : Normaal / C
Nationaliteit/Taal : Duits/Spaans / Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Rug, pols, hals / Tong, navel
Service: Alles voor zover ik weet. Anaal niet besproken.
Voordelen: Erg vrendelijk en relaxed. Ze neemt de tijd.
Nadelen: Geen ondervonden
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 120 euro
Extra’s bij het bezoek:

Zoals reeds eerder vermeldt, ben ik afgelopen week Artemis bezocht. Dit is de mooiste club die ik tot heden heb gezien. Het begint met een mooie ruime hal waar je binnenkomt, de kluisjes aantreft, evenals de geldautomaat en de ruime en goed verzorgde douches en toilettes, een grote kleedruimte, keurig verdeeld in kleinere hoekjes door het dwars plaatsen van de kasten, een zeer mooie en ruime bar, twee kino’s, waarvan eentje een behoorlijk grote, een fitness zaal, een restaurant (met buffet), een erg mooie ruimte met sauna’s en zwembad, compleet met wederom een mooie bar, en dit alles perfect aangekleed in oosterse sferen. Enig nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is, zoals reeds eerder geschreven, de kleine parkeerplaats. Dit alles is verdeeld over vier verdiepingen. Allereerst de entree, kluisjes-ruimte, douches en kleedruimtes. Daarboven de bar met kino en restaurant, waarboven dan weer de kamers. In het souterain vindt je de sauna’s en het zwembad, en ook de tweede kino en het fitness centrum. Overigens, je kunt er makkelijk met de taxi komen, en ook na afloop vindt je de taxi’s in de rij voor de uitgang.

En dan natuurlijk het belangrijkste, de dames. Nou, een veelvoud van mooie dames is aanwezig. Slechts een enkeling was niet mijn smaak, maar nog steeds de moeite waard. Je vindt ze op een van de vele (lederen) banken, aan de bar, bij het zwembad, of ergens anders in dit ruime gebouw. De meesten zijn topless, een enkeling loopt helemaal in Eva costuum. Ook spreken ze bijna allemaal goed Duits en/of Engels. De keuze was dan ook zeer zeker niet eenvoudig.

Het aantal mannen was op dinsdag behoorlijk klein. Zo’n 40 denk ik, terwijl het aantal vrouwen dit getal zeker te boven ging.

Ik ben eerst eens door het gebouw gelopen, en hier en daar even van de sfeer geproeft. Erg relaxt. Toen ben ik in de bar op een bank neergestreken, en heb me de voorbij paraderende dames eens rustig aangekeken. Op een gegeven moment had ik mijn oog laten vallen op een grote dame met lang donker haar. Niet de slankste, maar zeer zeker een prachtig figuur. Sammy heet ze, en ze woont in Berlijn. Voorzien van een aantal piercings en tattoes, en erg goed verzorgd. Ik zal niet al te veel details geven, maar deze Sammy (Samira) heeft eerst een tijdje bij me opde bank gezeten, en een spontaan gesprek gevoerd zonder het woord sleutel te noemen. Uiteindelijk heb ik er zelf om gevraagd.

Op de kamer ben ik begonnen met haar eens lekker te masseren, iets wat in goede aarde viel. Daarna heb ik een echte GFE meegemaakt. Ze verstaat als geen ander ook de kunst om het hoogtepunt uit te stellen door in een zeer afwisselend tempo te pijpen, en dan weer te pauzeren. Uiteindelijk heb ik met haar diverse standjes geprobeerd, en het haar in cowgirl laten afmaken, echt super. Ik was ook zeker van plan om later op de avond nog eens het bed met haar te delen, maar toen was ik al weer een andere schoonheid tegen het naakte lijf gelopen. Aangezien die haar laatste avond werkte, zal ik de details weglaten, maar dat was de tweede GFE binnen een paar uur. Toen ik op het punt stond om de club te verlaten, kwam een Turkse schone naast me zitten. Haar naam ben ik helaas vergeten, maar ook zij was zeker de moeite waard, hoewel niet zo’n topper als de voorgaande twee.

Al met al heb ik een drietal kamers van binnen gezien, stuk voor stuk zeer mooi ingericht, subtiel verlicht, en voorzien van goede audio.

Deze club ga ik zeker nog vaker bezoeken. Ik denk alleen dat het tijdens het voetbal erg druk wordt. Een aantal dames was daar ook al “bang” voor, en had om die redenen een vakantie gepland tijdens die periode. Sammy was een van hen. De leiding verzekerde me echter dat er ook dan ruim voldoende dames aanwezig zullen zijn.

Was het maar niet zo ver weg....