Donderdag was het wat kalmer in het hof, dus het ideale moment om Mara bij de lurven te nemen. Maar Mara is altijd druk bezet. Ik kwam net van de kamer met Tanja toen Mara aan de bar hing te hangen, nu zo vlug na elkaar zou het niet lukken, gegokt op een later moment, wetende dat de kans klein zou zijn om ze vrij te vinden maar het was van moeten.
Nadie zag ik ze even door de bar huppelen en verdween ze telkens weer…. Maar op een onbewaakt moment, een goed uur na de sessie met Monica, stond ze aan de bar op het gelijkvloers met babsi te kletsen, nootjes te nuttigen en een watertje te nuttigen. Ik zat in de sofa naast een medeijsbeer wat over Monica te kletsen, ik verontschuldigde me en ging bij Mara staan. Beetje zitten kletsen in haar moerstaal, en daar Babsi half Vlaams is, kon ook zij een mondje mee tateren. Het ging over het koude (drink) water de Belgische pralines enz… tot ik plots besefte dat het haar tong was die ik aan het aflikken was. Ja van het gesprek kwam ge tongzoen en gefoefel aan de bar. Ze stelde voor om een kamer op te zoeken en Babsi vroeg of ze ook mee mocht, ik twijfelde even ongeveer 0.001 sec en zei dan ja natuurlijk. En dat heb ik geweten. Een trio met deze 2 geile beestjes is wel “HET” drie kwartie lang hebben we elkaar zitten aflikken beffen zuigen werd ik gepijpt afwisselend door de één en de andere. Terwijl de ene op mijn eikel zoog was de andere mijn ballen aan het afzuigen. Toen Mara een poging ondernam om mijn penis helemaal op te slokken, kwam Basi op mijn mond zitten om gebeft te worden, dan weer andersom en terug en weer en nog eens tot ik plots voelde dat ik iets rond mijn lul kreeg en nog iets, juist eerst een condoom, dan Mara’s poesje, tewijl Babsi wild op mijn mond zat klaar te komen, reed Mara in reverse cow girl gretig op mij.
Ze liet hem eruit floepen, rukte het condoom eraf, en die 2 geile pijpbeesten likte en zogen mij tezamen klaar, en nadat het sperma in het ronde vloog, en alles netjes werd opgeruimd, knuffelde en babbelde we nog wat na.
Je moet het beste voor het laatste houden, en dat was donderdag zeker het geval.
Men had mij er voor gewaarschuwd, een trio met Mara en Babsi is WOW en dat is zeker niet overdreven.
Volgens Julio is een Trio Mara Stella ook de moeite, dat zal dan voor een volgende keer Bernds zijn zeker, ik vermoed ergens begin september, maar wie weet………..
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit