Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 117
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Beitrag Sonja (Bulgaarse) (ex-Leni PSR / ex-Simona LR)

    Haarkleur/-lengte : Zwart ,lang
    Lengte dame : 150 cm
    Postuur/Cupmaat : heerlijke spits toelopende zuigtieten
    Nationaliteit/Taal : bulgaars,duits
    Leeftijd : 19 31 mei 1989
    Tatoeages/Piercings :ik geloof helemaal niets
    Service: heel ver boven de beste
    Voordelen: heerlijk pijpen,neuken,vingeren,zoenen,opname[niet in ziekenhuis]
    Nadelen:geen enkele
    Tijdsduur :overleggen
    Prijs :eerst afspreken
    Extra’s bij het bezoek:voor de liefhebbers anaal[bah]



    Ben al diverse keren met haar op de kamer geweest.

    Het is een heel lief meisje en gek op euros zoals al de dames.
    Heb hier op dit forum nog niets van haar gevonden,daarom vertel ik dit aan jullie.
    Maar zeg het niet tegen jullie moeders anders moeten jullie iedere avond om 7 uur na paulus de boskabouter naar bed en is dat heerlijke clubgebeuren voor jullie afgelopen.
    Ook niet tegen jullie vaders zeggen want dan moeten jullie ieder dag tot vervelens toe naar de club met hem en dan zal hij je vertellen hoe je de meisjes op iedere manier kan gebruiken.
    Deze Simona valt vooral op in de club door haar mooie tietjes waarmee ze ontbloot loop te pronken .
    Daarom kon ik niet aan de verleiding weestaan om met haar op een bankje te kruipen en lekker aan haar tietjes te knabbelen.
    Na een tijdje kwam de aloude vraag van de meisjes van plezier of ik wilde neuken en de sleutel mocht halen.
    Ik was intussen helemaal van de kaart en super geil met een mondvol tieten, dus eerst even de mond geledigd en volmondig JA geroepen.
    Schijnbaar te hard geschreeuwd omdat ik zo van de kaart was, want iedereen in livingroom zat me met open mond en grote ogen aan te kijken .
    Het voelde aan alsof ze het achtste wereldwonder zaten te bekijken inplaats van die oude knar.
    Nadat ik een beetje bekomen was van al dat gegeil op de bank zijn we maar de kamer opgedoken om het gezellig met zijn tweetjes verder af te maken.
    Op de kamer gooide ze me met een schouderworp op het bed en sprong boven op me.
    Daar begon het heerlijke tongzoenen en likken over het hele lichaam tot ze bij die kleine heer van me was aangeland.
    Het velletje werd over mijn eikel geschoven zo de mond in.
    Wat een heerlijk gevoel is dat toch het sabbelen aan dat eikeltje.
    Ik vond het gewoon jammer dat ze ermee stopte en met haar mond een condoom om mijn lulletje deed.
    Hij was intussen aardig hard geworden ze ging er met de rug naar me toe opzitten.
    Ze begon nog te zingen van "'hOOG OP DE GEILE WAGEN'', dat heeft ze een poosje volgehouden tot het condoom aan de rand toe gevuld was .
    Hierna een pauze ingelast met allerlei reklames en daarna weer opnieuw begonnen.

  2. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dit bericht staat volgens mij niet op de juiste plaats.

    SIMONA BULGAARSE
    Laatst gewijzigd door Dalton; 7 maart 2009 om 14:21 Reden: was de naam van het bericht vergeten

  3. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard Leni ex-Simona LR (Bulgaarse)

    Simona bulgaarse

    --------------------------------------------------------------------------------

    Haarkleur/-lengte : Zwart ,lang
    Lengte dame : 150 cm
    Postuur/Cupmaat : heerlijke spits toelopende zuigtieten
    Nationaliteit/Taal : bulgaars,duits
    Leeftijd : 18j
    Tatoeages/Piercings :ik geloof helemaal niets
    Service: heel ver boven de beste
    Voordelen: heerlijk pijpen,neuken,vingeren,zoenen,opname[niet in ziekenhuis]
    Nadelen:geen enkele
    Tijdsduur : overleggen
    Prijs :eerst afspreken
    Extra’s bij het bezoek:voor de liefhebbers anaal[bah]



    Ben al diverse keren met haar op de kamer geweest.

    Het is een heel lief meisje en gek op euros zoals al de dames.
    Heb hier op dit forum nog niets van haar gevonden,daarom vertel ik dit aan jullie.
    Maar zeg het niet tegen jullie moeders anders moeten jullie iedere avond om 7 uur na paulus de boskabouter naar bed en is dat heerlijke clubgebeuren voor jullie afgelopen.
    Ook niet tegen jullie vaders zeggen want dan moeten jullie ieder dag tot vervelens toe naar de club met hem en dan zal hij je vertellen hoe je de meisjes op iedere manier kan gebruiken.
    Deze Simona valt vooral op in de club door haar mooie tietjes waarmee ze ontbloot loop te pronken .
    Daarom kon ik niet aan de verleiding weestaan om met haar op een bankje te kruipen en lekker aan haar tietjes te knabbelen.
    Na een tijdje kwam de aloude vraag van de meisjes van plezier of ik wilde neuken en de sleutel mocht halen.
    Ik was intussen helemaal van de kaart en super geil met een mondvol tieten, dus eerst even de mond geledigd en volmondig JA geroepen.
    Schijnbaar te hard geschreeuwd omdat ik zo van de kaart was, want iedereen in livingroom zat me met open mond en grote ogen aan te kijken .
    Het voelde aan alsof ze het achtste wereldwonder zaten te bekijken inplaats van die oude knar.
    Nadat ik een beetje bekomen was van al dat gegeil op de bank zijn we maar de kamer opgedoken om het gezellig met zijn tweetjes verder af te maken.
    Op de kamer gooide ze me met een schouderworp op het bed en sprong boven op me.
    Daar begon het heerlijke tongzoenen en likken over het hele lichaam tot ze bij die kleine heer van me was aangeland.
    Het velletje werd over mijn eikel geschoven zo de mond in.
    Wat een heerlijk gevoel is dat toch het sabbelen aan dat eikeltje.
    Ik vond het gewoon jammer dat ze ermee stopte en met haar mond een condoom om mijn lulletje deed.
    Hij was intussen aardig hard geworden ze ging er met de rug naar me toe opzitten.
    Ze begon nog te zingen van "'hOOG OP DE GEILE WAGEN'', dat heeft ze een poosje volgehouden tot het condoom aan de rand toe gevuld was .
    Hierna een pauze ingelast met allerlei reklames en daarna weer opnieuw begonnen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 maart 2009 om 16:36

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Lekker dingetje

    Uit de Bulgaarse klas komt deze Simona, een lekker klein pittig ding waar je niets te kort komt op het gebied van sex, is voor heel veel in maar maak daar duidelijke afspraken over. Mij probeerde ze ook nog over te halen om een trio te doen met een vriendin van haar , wie weet zou ik het gedaan hebben als we op een kamer zouden zijn geweest of met Andrea erbij, jamjamjam lekker, maar nu beperkte ik het tot haar alleen.

    Ze deed nog verwoede pogingen om Stiffie wat meer pingels uit zijn zak te kloppen door voor te stellen om ook anaal te doen, wel dat interesseert me geen donder dus bleef het bij een halfuurtje biossex, moet zeggen dat ze ook veel later steeds met kleine Stiff bleef spelen en bleef kussen. Zal er bij een volgend bezoek zeker eens mee de kamer op gaan, wel te verstaan nadat ik eerst Veronica heeft vertroetelt.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Am Dienstag, hab ich ihrs mal ordentlich besorgt

    die Frau muss ja auch mal guten Sex haben. ( war 3 Std.mit ihr )

    Danach ging sie allerdings totaal zufrieden nach Hause haha

    siehe ausführlichen Bericht............................
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Frage Betr.: Simona.....

    angeblich, also laut ihrer pers. Aussage macht sie sonst keine Aufnahme

    stimmt das oder weis jemand was Anderes zu berichten ??
    Man kann den Weibern ja nicht trauen, die lügen ja viel, wenn der Tag lang ist..............
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Banaal of anaal

    Deze dame kwam mij in de kino even vertellen dat ze een sponser zocht.
    Dus ze mocht wel even sabbelen van me.
    Willem1 zat op een meter of 2 met een andere dame maar kon zijn ogen niet van ons af houden.
    Zijn bril besloeg zelfs.
    Maar terug komend op deze Simona ze ging de sleutel halen maar door de wachttijd hebben we in de kino nog even verder PZC gedaan.
    Op de kamer vroeg ze of ik anaal of Ft wou ik zei met een stuk pizza in de hand dat PZC en NMC de bedoeling was en dan naar huis.
    Het was voor mij niet zo geweldig maar dat lag ook aan mij omdat ik niet de klik kreeg.
    Moet zeggen dat ze goed kan pijpen en veel wil kussen ook doet ze alles om het je tevreden te maken.
    Na weer naar Nederland gereden.

  8. #8
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Simona was gisteren mijn eerste dame. Ze heeft heel mooie ogen en lang zwart haar en idd zuigtietjes zoals Dalton het omschrijft. Dat had ik al meteen gezien toen ik binnen was. Een echte optickfickdame. Ik stond zeer geil gisteren en was van plan met zo'n meid te starten, wetende dat ik het niet lang ging volhouden. Ik stond aan de bar een cola te drinken, toen ik plots iemand op mijn schouder voelde tikken: ik keek recht in haar geile kijkers en voor ik het wist zat haar tong in mijn mond en wat later langs mijn nek en ze wou dat we het voorspel in de kino verder zetten: daar gebood ze me in 1 van de zetels te zitten en ze plantte zich bovenop mij en werd het tongzoenen verdergezet en bood ze haar zuigtietjes aan.
    5 minuten later zijn we dan naar kamer 4 getrokken, ook best wel een mooie kamer met heel wat spiegels. Pijpen deed ze heel goed, jammer dat haar tong teveel naar munt smaakte wat wel stoorde tijdens haar blowjob.
    Even later gummi erover en toen ze me bovenop bereed heb ik het slechts 1 minuut volgehouden zoals ik had verwacht.

    minpunten: haar manier van tongzoenen (is mss persoonlijk): ze zuigt meer je tong naar binnen ipv echt te zoenen. Bovendien kijkt ze tijdens het tongzoenen vaak naar boven of over je heen. Als ze even stopt met zoenen/pijpen doet ze net hetzelfde: niet naar jou kijken maar naast haar in de spiegel of naar het plafond..... rare dame!

    Herhalingsgevaar: geen (Ik denk wel dat het een lekkere meid is om te neuken, maar daar heb ik maar 1 minuut van kunnen genieten)

    Ze gaf nog mee dat ze vroeger in Atrium, Arena en in de Vulkanstrasse gewerkt heeft. Volgens mij heeft ze ook ergens Turkse trekjes, in het bijzonder haar ogen dan.
    Het doel heiligt de middelen

  9. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Pijpen deed ze heel goed, jammer dat haar tong teveel naar munt smaakte wat wel stoorde tijdens haar blowjob.
    Hè hè, weet je waarom seksenfun dikwijls strong mints aanbiedt net voor kamer aan een dame? Ik vind dat net heftig :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #10
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Hè hè, weet je waarom seksenfun dikwijls strong mints aanbiedt net voor kamer aan een dame? Ik vind dat net heftig :smile:.
    Zoenen geen probleem, aangenaam zelfs, maar bij het pijpen werkt dit bij mij potentieverlagend
    Het doel heiligt de middelen

  11. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Zoenen geen probleem, aangenaam zelfs, maar bij het pijpen werkt dit bij mij potentieverlagend
    Bij mij verhogend :smile:. Zo zie je maar. Ijsblokjes werkt ook verhogend en schijnbaar zou afwisseling ijsblokjes/warme koffie ook verhogend werken. Zo zie je maar, experimenten nog over .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #12
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    11 mei 2024 @ 09:03
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.693
    Discussies
    316
    Thanks
    1.815
    Thanked
    7.764 in 1.650 posts

    Standaard

    Al zeker niet moeders mooiste... en haar tieten totaal geen afrodisiacum voor SFL. Maar door het lot toch met elkaar worden opgescheept.

    In tegenstelling tot bovenvermelde recencies, zoende ze weinig tot niet... Maar dat kan er weer mee te maken hebben dat ik een lookwalm produceerde uit mijn muil.

    Het neuken zelf stelde niet te veel voor en de rest nog veel minder.
    SFL zal zich niet meer tot deze dame wenden in de toekomst!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  13. #13
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard mijn toekomstige vrouw

    Ja natuurlijk ben ook ik op zoek naar een echtgenote en heb haar gevonden in het pitoreske dorpje KAARST,waar ze heel wat avondjes doorbrengt in het clubhuis van dalton.
    Volgens haar moeder en vader moet ze daar hard werken en verdient haar geld met afwassen,schrobben en dweilen en soms op de kinderen passen van haar chef.
    Het was liefde op het eerste gezicht zij keek mij aan en ik haar en door haar kijken met die mooie ogen van haar begonnen de vlinders in mijn buik plotseling te vliegen.
    Wat een schoonheid met haar schort voor de dweil in de linkerhand en de emmer met sop in de rechterhand en de lange zwarte haren als een knotje om der hoofd.
    Dat was nu een vrouwtje die dalton best thuis kon gebruiken om een beetje netheid in de chaos van een vrijgezelle huis te brengen.
    Hij had ook nog het geluk dat ze niet al te groot is een meter 55 en makkelijk hanteerbaar.
    Met een rood hoofd en stotterent op haar toegelopen en een afspraakje gemaakt.
    Ze begon heel verlegen in het duits tegen me te praten maar die taal kan ik niet goed begrijpen en haar gevraagt of ze misschien chinees sprak.
    Wat een geluk dat ze daar helemaal niets van afweet want die taal ken ik helemaal niet.
    Toen maar in het duits verder gepraat en mezelf netjes voorgesteld als dalton en zij vertelde mij dat ze simona heette en uit bulgarije kwam met haar hele familie.
    Intussen een rustig plekje opgezocht waar we onze kennismaking voorzichtig hebben voortgezet.
    De dweil ,emmer en de schort werden in een hoek gegooid en mijn mond viel open van verbazing wat zag ze er lekker uit in haar zwarte jurk met allemaal gaten erin.
    Je kon de tieten en kut zo maar zien daar stond ik dan met mijn mond los gelukkig had ik 's morgens mijn tanden erin gestopt anders was het een raar gezichtje geweest wat haar stond aan te gapen.
    Ik werd daar zo opgewonden van dat pielemans als een pijl van de boog vooruit schoot.
    Ze zag dat gebeuren omdat de badjas op een tent begon te lijken rondom pielemans en als een haas schoot ze weg en kwam even later met een sleutel in de hand terug.
    Pakte mijn hand beet en nam me mee een kamer op want ik kon zo niet rond
    blijven lopen in het clubhuis met al die poetsvrouwen om me heen.
    Ik moest van haar op het bed gaan liggen met mijn ontblote lichaam en ze nam pielemans gelijk onder handen.
    Jullie weten wel dat een klein vrouwtje maar kleine handen heeft en dat was weer een geluk voor dalton omdat pielemans nu een stuk groter leek dan anders.
    En ze begon mijn pielemans als een mondharmonika te bespelen wat een muzikaal vrouwtje.
    En hij werd steeds harder en harder ondanks dat bleef ze maar spelen natuurlijk wilde ik niet achter blijven en begon lekker mee te zingen totdat het gif er weer uitspoot en ze me met haar mooie kijkers aankeek en gewoon doorging totdat al het gif eruit was.
    Wat was ik moe geworden van al dat zingen en daarom zijn we op de rug gaan liggen om wat bij te komen en hebben we wat gepraat.
    Ze was naar een echtgenoot op zoek en dat kwam even goed uit ik wilde graag zo'n poetsvrouw als haar wel hebben.
    Meteen maar een huwelijks aanzoek gedaan en de trouwerij is op zaterdag in november alleen het jaar moeten we nog vastpinnen ze wil het eerst nog even een jaar of 20 aanzien en blijf ik er zo leuk uitzien als nu dan wil ze eerst een verlovings feest .
    Dus heren nog even geduld .
    Hierna hebben we ons aangekleed en heb ik haar netjes bij haar pappa en mamma in keulen afgezet nog wat gedronken en toen naar huis waar ik zondagmorgen om half zeven arriveerde en gelijk met de neus op de feiten werd gedrukt,alleen in een koud huis zonder iemand om je heen wat jammer toch en ik wil zo graag trouwen.

  14. #14
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard Simona (Bulgaarse)

    Zaterdag twee maal de kamer mee opgeweest , de eerste keer vader en moedertje gespeeld en de tweede keer doktertje wat een leuk gezicht simona in dokters uniform en wat was pielemans ziek zeg hij bleef maar overgeven.
    Door de behandeling van dokter simona is alles weer goed gekomen en kon hij rustig verder slapen op zijn slaapzak.

  15. #15
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard Dokter simona

    Toen ik na de zaterdag in mijn bed gedoken was en de volgende dag wakker werd was het alweer zondag.
    Hoe verzint die oude seniele man dat toch steeds weer,ik geloof dat het komt door de aanmoediging van timjava.
    Tim weet jij ook dat het na de zaterdag altijd weer zondag wordt of gis je daar maar naar?
    Ik ben er namelijk al 3 dagen achter en het bevalt me best om zo snugger te zijn.
    Al doende leert men ijsberen en in de dagen dat ik hier op deze aarde rondwandeld is mij veel overkomen.
    Zowel goede als slechte zaken en dat heb je bij de ijsberen natuurlijk ook.
    Je hebt goede en slechte ijsberen en zaterdag heb ik een hele slechte ijsbeer leren kennen die zich zo joviaal voordoet maar je belazert waar jezelf bij staat.
    We zouden het buiten uitvechten om 3 uur na sluiten van livingroom doch de held was met de noorderzon verdwenen.
    Altijd een grote bek maar weinig power en gaan lopen voor een oude man.
    Dit wilde ik jullie niet vertellen maar dat tikken gaat gewoon automatisch en een gewaarschuwde ijsbeer telt voor twee.
    Nu naar het echte onderwerp en wel de dokter simona die belde me zondagmiddag op en vroeg of ik haar een fles water kon komen brengen .
    Ze wilde ook even kijken hoe het met pielemans ging en daar dook die oude man weer in de daltonmobiel met een fles water in de hand voor de dokter.
    Bij aankomst in de huiskamer van kaarst was het een stuk rustiger dan de dag ervoor.
    Eerst een kop koffie gepakt en met de dokter op de bank plaats genomen.
    De tas met het water en de chocolaadjes die ik voor haar mee moest brengen omdat foots haar verwend had met een doos bonbons wilde ze die van mij ook hebben.
    Zo zijn de dames nu eenmaal en wij zijn zo gek om dat te doen .
    De sleutel gehaald en de kamer op om het onderzoek voort te zetten wat op een lekker geknuffel uitdraaide
    Nadat pielemans goed was onderzocht en genezen verklaard werd door de dokter maar vlug de sauna in daarna gedoucht en aangekleed en lekker naar huis om meteen in bed te kruipen .

  16. #16
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag Simona, Freitag 29.1.10........

    Wie ich freitags unschuldig wie ich bin nichtsahnend den Livingroom aufsuche, hab ich doch plötzlich ein kleines knutschendes nacktes Etwas am Hals hängen, ich schau nach: Simona.
    Sie hatte mich entdeckt und erwischt.

    Ich konnte ihr nicht widerstehen und schaffte es gerade noch sie bis nach dem Essen um 18 h zu vertrösten.
    Punkt 18h gabs Rouladen mit Nudeln persönlich von Simona serviert, sie holte sogar was zu trinken, nur kauen und schlucken musste ich noch selber

    Halb 19 h stand sie mit dem Schlüssel von Zimmer 2 da (mit Spiegel), weil ich das so geil finde zu beobachten wenn mein Penetrator bei ihr fleissig ein und aus fährt

    Es war wieder eine geile Big Session mit ihr, die kein Ende nehmen wollte.
    Knutschen bis der Arzt kommt, fingern bis zum Handgelenk, blasen bis zur Ohnmacht und ficken bis zur Erschöpfung mit anschliessender Entsorgung in ihr süsses Mündchen
    Das ganze 4 Stunden lang
    Nun brauchte ich mindestens 2 h Pause. NS: Sie macht auch anal für mich, aber ich war nicht mehr in der Lage dazu ..........
    Später gabs leider Wartezeit auf einen Schlüssel, sodass (wollte garnicht solange bleiben) ich nochmals von 01.00 h bis 02.30h mit ihr aufs Zimmer musste.
    Gleicher guter Qualitaetsservice gab mir dann den Rest(meiner Brieftasche natürlich auch wieder) und ich verliess nach liebevoller Verabschiedung dann 03.00h total platt den Club
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 1 februari 2010 om 14:42
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool Simona, herhalingsgevaar niet aanwezig

    Zaterdag een sessie gehad met Simona.
    Zonder meer gewoon te noemen, niet meer en niet minder.
    Zeker niet het toppertje dat sommigen hier beschrijven, voor erpee dan toch niet.
    Herhalingsgevaar: "nihil".
    En dat heeft niks te maken met haar service.

    erpee

  18. #18
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Zaterdag een sessie gehad met Simona.
    Zonder meer gewoon te noemen, niet meer en niet minder.
    Zeker niet het toppertje dat sommigen hier beschrijven, voor erpee dan toch niet.
    Herhalingsgevaar: "nihil".
    En dat heeft niks te maken met haar service.

    erpee
    Ja Erpeetje, ze zijn niet allemaal de goddelijke Dunya
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  19. #19
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Ja Erpeetje, ze zijn niet allemaal de goddelijke Dunya
    Die heb ik net vereeuwigd, brrrrrrr, wat een lekkere godin

    erpeetje

  20. #20
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Herhalingsgevaar: "nihil".
    En dat heeft niks te maken met haar service.

    erpee

    tsja zal vast wel iets met klokkijken en afrekenen te maken hebben en ik praat uit ervaring.telraam en wekker cadeau geven misschien een idee rp.......

  21. #21
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard SIMONA

    Simona begint vandaag weer in livingroom te werken want dat PSR vindt ze maar klootten met twee oo

  22. #22
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 14:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Zaterdag een sessie gehad met Simona.
    Zonder meer gewoon te noemen, niet meer en niet minder.
    Zeker niet het toppertje dat sommigen hier beschrijven, voor erpee dan toch niet.
    Herhalingsgevaar: "nihil".
    En dat heeft niks te maken met haar service.

    erpee
    Hoe is het mogelijk dat deze kleine meid zegt en zweert op haar vader en moeder dat ze helemaal geen sessie met jou gehad heeft.

    Waarom altijd maar liegen dat is toch niet nodig we weten allemaal hoe deze kleine meid is ,je bent wel diep gezonken om te beweren dat je een sessie hebt gehad ,en voor mij blijft ze altijd nog een lekker ding en niet alleen voor mij maar nog vele andere ijsberen.

  23. #23
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Heren, Beren,

    RP heeft wel een sessie met Simona gedaan, ik was er zelf bij. De service was "gewoon" en goed ook, maar RP heeft iets andere smaak. Simona heeft geen enkel klokkijkprobleem, geen enkel afrekencomplex en de reden voor RP heeft niets, maar dan ook niets met de service te maken.

    Zelf regelmatig met Simona geweest en ik vind het een goede keuze, want je gaat een dame krijgen die er zeker op pijpgebied een compleet feest van kan maken, trouwens met neuken is ook al helemaal niets mis.

    Hiermee hoop ik de welles-nietus gesloten te hebben, punt.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  24. #24
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln Ha ha ha

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Hoe is het mogelijk dat deze kleine meid zegt en zweert op haar vader en moeder dat ze helemaal geen sessie met jou gehad heeft.

    Waarom altijd maar liegen dat is toch niet nodig we weten allemaal hoe deze kleine meid is ,je bent wel diep gezonken om te beweren dat je een sessie hebt gehad ,en voor mij blijft ze altijd nog een lekker ding en niet alleen voor mij maar nog vele andere ijsberen.
    HA HA HA
    Je was er niet bij, vele anderen wel, Dalton
    HA HA HA

    erpee

  25. #25
    Geregistreerd
    18 april 2009
    Last Online
    22 juni 2016 @ 12:35
    Locatie
    Ruhrgrbiet
    Berichten
    113
    Discussies
    9
    Thanks
    5
    Thanked
    25 in 6 posts

    Ausrufezeichen Leni / Simona (in LR Kaarst)

    Simona heet nu Leni en is vandaag van de LR in Kaarst naar PSR verkast. Haar jaaggedrag heeft ze ook mee naar PSR meegenomen. De heren beren die haar van daar kennen weten van wanten. De andere beren adviseer ik even bij het Paspoort van haar in de LR te kijken.

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60