Naam : Barbara / Eva
Nationaliteit / Taal : nederlands engels
Leeftijd : 26 - 29 jaar
Haarkleur : blond
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : Slank / B
Service : PMC, NMC, Beffen, Zoenen
Extra :
Naam : Barbara / Eva
Nationaliteit / Taal : nederlands engels
Leeftijd : 26 - 29 jaar
Haarkleur : blond
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : Slank / B
Service : PMC, NMC, Beffen, Zoenen
Extra :
Laatst gewijzigd door Willem2; 16 mei 2007 om 13:15
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Bedankt!
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Ik ben bij Eva geweest bij Stout, maar volgens mij is ze Nederlandse hoor, spreekt vloeiend nederlands en heb niets buitenlands aan haar kunnen merken, niet dat het wat uitmaakt, maar zag het hier staan.
Eva is vrolijk en blijkt een beest in bed te zijn en een echte liefhebster, ze liet mij niet met rust en ik moest diep gaan met genoegen en had zelfs het idee dat Eva onverzadigbaar is:p , poeh ik kon bijna aan het zuurstof, maar de 3 7-up's aan de bar deden wonderen:essen2:
het is alweer enige tijd geleden op een koude zaterdag met wandelcollega Frankkinky naar de Hofstad gereden, in de middag wist hij nog niet of hij mee zou gaan, maar de man is over te halen met een hap lucht.
Vroeg Eva om een lekkere erotische massage en ja dat kan ze. Snel omdraaien want ik werd al erg opgewonden van deze handelingen echter Eva wist van geen ophouden. Heel bijzonder was de "champagne blow job" : een slok koude champagne of wat dan ook wezen mag en dan tergend langzaam met haar mond om de eikel heen haar orale kwaliteiten te laten voelen, pfffffffffffff die tinteling, dacht dat ik gek werd. Zoenen kan ze als geen ander, met veel gevoel en passie.
Even rustig afkoelen in het bubbelbad dacht ik, maar nee Eva trok wederom ten aanval en voor ik het wist lag ik weer op bed en Eva vertoonde haar kunsten weer en ikke ook
Eva is een zeer spontane, goedlachse jonge dame, die weet waar ze mee bezig is, lang donkerbruin haar, een lief guitig gezicht, een goed gebit en een jeugdig lichaam met passende borsten.
Een jonge dame die geboren is om ons te verwennen, waarbij haar orale kwaliteiten geprezen dienen te worden.
Een klasse jonge meid die je gewoon een keer op de kamer meegemaakt moet hebben.
Tot een volgende keer
Naam : Eva
Haarkleur/-lengte : Blond/nek
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank/B
Nationaliteit/Taal : NL
Leeftijd : Begin-20
Tatoeages/Piercings :
Service : Mogelijk goed
Bijzonderheden : Sinds feb '08 in YY, ex-Stout (DH)
Zaterdag 23/02/08 Eva ontmoet, sinds enkele dagen aanwezig in YY.
Ze kreeg elders goede recensies toen ze nog in Stout/Den Haag werkte.
Founding Member
Dan ga ik er vanuit dat het deze Eva betreft !
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1569
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Wel knap om in 2 jaar tijd: 5 jaar jonger en 10cm korter te worden
Eva is weer terug in Den Haag.
Nu bij DS:p
kijk maar bij hun agenda op hun forum.
Recensie volgt snel
http://www.ds-girls.nl/forum/
dame niet meer werkzaam bij DS nog niet elders gespot
Eva is sinds vandaag weer terug bij DS op de Laan :p
Ik moest zaterdag in Den Haag zijn en heb daarom van de week Maria en Victoria overgeslagen
Ik hoopte dat Sabrina er was, maar Cleo en Eva zouden er wel zijn. Nog even via de internemail van het Ds-forum aan gastheer Peter gevraagt, wat is de beste match Eva of Cleo.
Hij raade ze allebei aan:D Dus die vraag ik ook niet meer om raad
Cleo zag er ook goed uit. die wordt ook steeds mooier..
Maar ik koos voor Eva. Nou dat heb ik geweten...:p
Ik heb haar eerst even lekker verwend. Daarna was het tijd voor Eva om mij te verwennen:p
Er begon er 1 lollies te likken... De sex was ook erg lekker. Eva belde nog even naar boven hoeveel tijd we hadden. Precies net genoeg tijd om jullie aan te kleden was het antwoord...
Dus het bad heb ik wederom niet gehaald
Het nadeel is alleen nu wil ik Eva ook veel vaker gaan bezoeken...:D
Dame werkt niet meer bij DS
Ik zag net dat Eva http://www.ds-girls.nl/menu/agenda/ weer terug is bij DS