Hoi,
We hebben gisteren zitten bakeleien over een internet hotspot. Het zou wel handig zijn als er een was en je indien nodig af en toe even terug kon trekken om even alles te checken. Nou snap ik dat je niet voor te werken naar PHG gaat.
Ik hoor vaker van die geluiden dat er wel behoefte is aan deze service. Wat is jullie mening?
De mensen die geen notebook bezitten, hoeven niet te reageren, dat het onzin is en dat het niet hoeft. Als je vakkenvuller bij de aldi bent, dan snap ik dat je er weinig behoefte aan hebt. Maar ik kan me voorstellen dat vertegenwoordigers e.d. er best baat bij zouden hebben om toch even je mail te kunnen checken als je bij PHG bent.
Graag jullie mening.
En nee boefjes het mag niet gebruikt worden om even online op ijsberen in te loggen om te kijken wie welke recensie heeft. Dat verkeer wordt natuurlijk geblokkeerd. Mocht de service er komen zal hij waarschijnlijk niet kostenloos zijn, dit om mensen met notebooks alleen een noodzakelijk kwaad te maken. Ontmoedigingsbeleid noem het maar.:D