Eten, drinken, gebruik kunnen maken van een wellness area en dames die je graag van je geld hadden willen ontdoen.:baeh:
Printable View
Kerstperiode in YY begint op gang te komen. Wat minder dames en rustig met aantal beren.
But who cares als je zojuist een uurtje met Mia achter de rug hebt.
En net als je aan het schrijven bent hoe rustig het is, komen weer meer dames binnen, waaronder Nikkie :lostit:
Komt lolita nog wel eens in YY?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Eerlijk is eerlijk: dit is volgens mij de leukste maandagavond die ik hier dit jaar heb meegemaakt. Rustig maar niet vervelend stil
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
beste yylover : kan je aan Nikkie vragen of ze de hele week aanwezig is ? ik neem we over czech Nikkie pratend aan...toch ? alvast bedankt
Nog 2 of 3 dagen blijft ze.
yylover, is Vita er ook nog ? zo ja kun je ff vragen hoe lang nog. thx !!
Vita was er vandaag niet.
Vita zou met kerstreces gaan,wanneer precies weet ik niet maar het zal zeker deze week zijn.
Afgelopen woensdag vertelde ze mij dat ze maar een dag of vijf zou blijven en dan weer terug naar huis ging.
Dus ze is waarschijnlijk al op kerstreces
Gezellig hier
Oh wacht dat gelooft toch geen mens. Het sprookjesbos is 3 dagen gesloten. Alleen een verdwaalde mol of ree zal er te zien zijn. Geen hertjes. Helaas.
Ingelast bezoek. Het is behoorlijk druk. Ff bijgekletst met BC. Wat weinig dames maar onverwacht een aantal van mijn favorieten aanwezig o.a. Mia, Alice, Keisha en zelfs Nikkie weer terug
Gouden tijden voor de dames. Ca. 30 hongerige beren in de bar en nauwelijks nog dames. Betwijfel of een 2e kamer er nog in zit.
Net terug en er was inderdaad een mannenoverschot, desalniettemin 3 dames ontvoerd naar een kamertje in die vijf uurtjes. De laatste was een beetje een noodgeval (tijdnood), geen keus aan dames dus heb ik maar de eerste de beste die me aanstond gepakt. Gelukkig heeft Lara (Roe) een strak kutje, dus het was na 15 minuten al gedaan. Eerder met Simona (Pol) en Crystal (Roe) gekamerd, mijn pik stond daar ook op scherp dus wederom een goede dag voor mij. Ik begin er handigheid in te krijgen, in dat neukend finishen.
En dat is toch het mooiste wat er is, vind ik dan. Wederom een leuk gesprek gehad met yylover, tot 3 keer toe zelfs, het moet niet gekker worden...
Bij vertrek heb ik aan de blonde Theke moeten beloven dat ik dit jaar niet meer langs zou komen, dus dan maar wederzijds een goede jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar dan maar. Dus over een week ben ik weer present... ;)
Ben eens benieuwd naar line up vandaag, graag een update rond 15u, thks