JonnyFontane (13 december 2016)
rob45 (13 december 2016)
Zojuist 1e kamergang gehad met Ada. Na een uur en 2 orgasmes verder ga ik nu even bijkomen.
Zojuist met gulcan op de kamer geweest. Neuken enzo is natuurlijk zoals altijd goed, maar jeetje wat een zweefteef is het tijdens een normaal gesprek.
Rickertje (14 december 2016)
rob45 (14 december 2016)
Niet nieuw, in mijn recensie van haar van 13/8 heb ik haar al een zweefteef genoemd.
https://www.ijsberenforum.com/forum/...537#post503537
Patjax (14 december 2016)
Bluebear (14 december 2016)
Zowel zweefteef als één van mijn favoriete woorden uit de Nederlandse taal (voor van die jonge moeders wier kroost evenals zijzelf ineens allergisch is voor allerlei voedingsstoffen waarbij slechts bij 1:1.000.000 een allergie voorkomt) etiketslet kwamen in 2012 al voor in het woordenboek Algemeen Onbeschaafd Nederlands
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Toegangshek check
Geverfde deur check
Entree betaald check
Badjas en handdoek check
Dames check
Douches check
Turks stoombad check
Andere heren check
Restaurant open check
Geld in de portemonnee check
Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.
Mia met de feestdagen niet naar huis check
Ondertussen al heel wat dames binnen check
Laatste nieuws gelezen check
Sauna gaan proberen check
Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.
Water in de jacuzzi nog altijd lauw check
Manke Nelis zien rondwandelen check
Buiten koud check
Laatste zondag dat YY dit jaar open is check
Dvp met tweeling van mij in buik zien rondlopen check
Heerlijk gegeten check
Nog niet echt druk in de club check
Mijn geluk maar weer eens gaan beproeven check
Donker buiten check
Schaatsen op tv gezien check
Druk aan het worden check
Al een stuk armer check
Dadelijk nog maar eens wat gaan eten check
Wel jammer dat cheques niet meer bestaan.
Zou toch leuk zijn als je had kunnen schrijven
Cheque uitgeschreven check
Cheque aanvaard check
Afwachten tot cheque wordt afgeschreven check
Dit zijn de live updates die er toe doen. Blij dat je net als ik gisteren in SS met "relevante" info komt.
Zullen wij twee nu ook wel te boek staan als ......![]()
Giodude ( 5 januari 2020),Nulnulzeseneenhalf (18 december 2016)
Dus waarschijnlijk was ze gister ook aanwezig. Dacht haar een paar keer in een flits gezien te hebben, maar wist het niet zeker. In SS liep ze altijd topless. Probleem is dat haar prachtige borsten in mijn geheugen gegrift staan, maar ik haar gezicht een beetje vergeten ben. Eentje leek er wel een beetje op, maar deze had een gedrongen lichaam met wat putjes in de billen. Mia heeft toch ook een goddelijk lichaam?
@ Cat
Mia was donderdag en vrijdag aanwezig, dus grote kans dat ze zaterdag ook daar was.
Het gaat goed met ons! Ook in seizoen 9...
Cat (18 december 2016),The Pussyhunter ( 9 mei 2018)
Cat (18 december 2016)
Oneerbare voorstellen gehad check
Flink gelachen check
Bulgaarse met sili's die nooit lacht en altijd topless rond loopt met bh zien rondlopen check
2 dagmaagden gehad check
Wellness nog eens onveilig gemaakt check
Zo meteen maar eens uitchecken check
Geen cheques gezien check
Straks nog een vriend gaan vervelen check
Morgen maar weer wat werken check
YY tot volgend jaar check
Patjax (18 december 2016)
Cat (18 december 2016)
Nog veel dvp's aanwezig in de bar?
Was mijn bedoeling om vandaag ook te gaan,maar had er geen tijd voor.Heb ik nog iets gemist ?