Volledige versie bekijken : Kaya
Willi69
22 augustus 2006, 19:49
Name: Kaya
Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang, glatt
Größe: ca. 170 cm
Figur: schlank, normale Oberweite
Herkunft/Sprache: Polen, brauchbares Deutsch
Tattoos/Piercings: chinesische Schriftzeichen im Nacken, Zungenpiercing
Service: ZK und FT möglich, kein Fingern
Sonstiges: Brillenträgerin
Lebenslauf: ?
Kaya ist seit ca. 3 Wochen im PHG und fällt neben der Mannequin-Figur auch durch ihre Brille auf. Zärtlich, aber keine ZK. Das Frz. ist in Ordnung, FT und Fingern möglich. Ordentlicher Club-Standard, aber wegen der großen Konkurrenz eher geringer Wiederholungsfaktor.
Jack42
23 augustus 2006, 16:31
op het forum en dacht het zal toch niet waar zijn.
Helaas na de recensie gelezen te hebben, het is niet waar :o
Het is niet deze Kaya http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=2&pid=1013 :hammer:
Je moet er toch nog voor naar Köln rijden.
Willi69
23 augustus 2006, 18:18
Die Augen :tietjes: sind eindeutig unterschiedlich... :rolleyes:
Rex
21 januari 2007, 12:49
Deze meid al een tijdje in PHG gezien en het moest en zou er een keer van komen dat ik haar mee zou nemen. Gisteren was het dus zover............
Op de kamer deed ze meteen haar brilletje af en begon zich langzaam te ontdoen van haar outfit.
Daarna duwde ze me zachtjes op het bed en begon ze me heel relax overal te zoenen en te strelen.
Vervolgens uitgebreid gezoent met deze jonge dame en werd vriendje Rex ook voorzien van een uitgebreide pijppartij:blow:
Hierna verschillende standjes doorgenomen en vervolgens met een lekkere FT afgemaakt.
Ze vroeg gewillig of ze mijn vruchtbare sap mocht hebben.
Nou dat hoef je Rex dus maar 1 keer voor te stellen en hij gehoorzaamd.:rubbel:
Leuke meid deze Kaya en op de kamer service prima in orde:rolleyes:
Babbel
16 april 2007, 17:42
Deze Kaya was dus weer terug na de paasvakantie. Ik ben daar wel eens mee de kamer op geweest maar ik zie dat ik geen recensie heb geschreven :o . En dat komt niet omdat het zo slecht was. Nee, ik heb me toen wel met haar vermaakt. Ze geeft gewoon wel goede service. En dat brilletje heeft ook wel wat.
:wink:
Hollandmale
5 november 2007, 09:22
Naam : Kaya
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank/B-siliconen
Nationaliteit/Taal : Pools/beetje Engels
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :
Service : TZ, beffen, NMC, PZC
Bijzonderheden : Draagt brilletje, is met vriendin Martina in YY
Paspoort via 'n bevriend beertje die 03/11 'n goede sessie had ;).
Bredero
5 november 2007, 09:42
Naam : Kaya
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank/B-siliconen
Nationaliteit/Taal : Pools/beetje Engels
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :
Service : TZ, beffen, NMC, PZC
Bijzonderheden : Draagt brilletje, is met vriendin Martina in YY
Paspoort via 'n bevriend beertje die 03/11 'n goede sessie had ;).
Speciaal voor Babbel : Deze Martina.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=507
Of je het draadje mag verplaatsen beste moderator zal de nabije toekomst uitwijzen.
Hollandmale
5 november 2007, 11:49
Of je het draadje mag verplaatsen beste moderator zal de nabije toekomst uitwijzen......is bekend uit PHG: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3048
Hollandmale
17 december 2007, 17:06
.....en krijgt op Youppies lovende recensies :smile2:.
Ze gaat de 20e naar huis voor de feestdagen.
Kaya neemt de tijd, ze blijft 'n maand weg.
Hollandmale
13 januari 2008, 20:07
.....kunnen samengevoegd => alweer langdurig in YY:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8719&highlight=kaya
The Joker
17 april 2008, 00:58
Ik ben vanmiddag met Kaya in PHG naar de kamer geweest.
En ja, ze had 2 tieten...
The Joker
17 april 2008, 13:41
Ik heb geen bouwtekeningen opgevraagd, maar ik moet zeggen dat ze van mij wel kleiner hadden gemogen...
Willi69
2 mei 2008, 17:19
Mit einem Abstand von 1 ½ Jahren war ich mal wieder mit Kaya auf dem Zimmer; ich glaube, ich werde langsam zum Wiederholungstäter. :rolleyes: Und ich muss sagen, es hat sich gelohnt! :) Einige Infos meines ursprünglichen paspoorts müssen geändert werden:
Tattoos/Piercings: chinesische Schriftzeichen im Nacken
Service: keine ZK; Fingern und FT möglich, kein AV
Tattoos/Piercings: chinesische Schriftzeichen im Nacken, Zungenpiercing
Service: ZK und FT möglich, kein Fingern
Mein damaliges Urteil
Ordentlicher Club-Standard, aber wegen der großen Konkurrenz eher geringer Wiederholungsfaktor.
muss ich hochstufen auf empfehlenswert, Wiederholung jederzeit möglich. :smile2:
Rex
17 augustus 2008, 22:17
Kaya had een rood visnetje aan op de US night afgelopen zaterdag avond in de PHG. Ik vond ze er heerlijk uit zien. Ik stond bij de deuropening naar de tuin toe, toen ze ineens voor me ging staan en ineens met haar hand in m'n nek begon te strelen. Niet veel later waren we heerlijk aan het tongzoenen. Rex was verkocht en nog geen 5 minuten daarna waren we op de kamer beland.
Uitgebreid tongzoenen en een heerlijke pijpsessie volgde. Ze zoog als een wilde aan Rex. Haar natuurlijk ook niet overgeslagen en haar heerlijk in verschillende standjes bereden. Ik wilde het niet bij een half uurtje laten, dus ben ik een uur met haar op de kamer wezen flikvlooien..............:fuck::rubbel:
facial
23 augustus 2008, 20:13
Na een tijdje in PHG te zijn en elkaar al een paar keer voorbij gelopen te zijn, dacht ik daar ga ik maar eens een gesprek mee beginnen, toen ik ze weer tegen kwam was het een kort gesprek: hou je van een FT, antwoord ja, dan haal maar snel een sleutel.
En zo zaten we een paar minuten later gezellig op de kamer, Kaya heeft echt een lekker strak lichaam met een paar stevige silicone tieten, en dat oogt zeer lekker. Na m'n berenvel uit gedaan te hebben, had Kaya hem al lekker in d'r mond en voor ik het wist moesten we wel gaan :fuck: anders was ik veel te snel klaar, dus lekker in verschillende standjes :fuck::fuck::fuck: en toen vroeg ik haar om het dan toch maar met een FT af te maken en dat deed ze zeer lekker, ze zoog als een dolle stofzuiger zo al m'n zaad naar binnen terwijl ze me lekker geil aankeek. Was echt een goede ervaring met een dame waar ik zeker nog een keer mee terug naar de kamer wil.
Babbel
9 oktober 2008, 18:24
4 uur Cup-a-Soup....
Net iets voor 4 ging Kaya aan de soep. Dus na de soep was ze weer aangesterkt en kon ik om een sleutel vragen ;).
Ik heb in eerste instantie vreselijk gelachen om een verhaal over Kaya wat op Rheinforum is geplaatst. Daar heeft iemand zich beklaagd over het feit dat ze siliconen heeft. Ze heeft hem eerst haar borsten laten voelen en toen zei hij dat het allemaal goed was. Op de kamer had hij toen goede seks maar achteraf wilde hij geld terug omdat ze toch sliconen had :cool: Daarop zei Kaya wil je mijn bril even lenen :D ;).
Ik ken Kaya al wel een tijdje dus ik wist wel dat ze siliconen had en ik moet zeggen dat hebben ze aardig gedaan. Voor de rest is dat brilletje van haar wel erg geil. Ze heeft ook nog een tongpiercing waardoor ze een beetje slist.
Op de kamer geeft ze hele goede service.Lekker zoenen (ondanks die piercing :rolleyes:). Lekker pijpen (dankzij die piercing :rolleyes:). En verschillende standjes geneukt. Is helemaal niks mis mee voor de zondagmiddag ( ook niet op andere dagen van de week ;) )
:wink:
Saruman
28 januari 2009, 10:47
Ooit bezocht ik PHG, ergens eind 2006. Ik heb me die dag goed geamuseerd, met de aanwezige beertjes, en dames. Sindsdien passeerden andere clubs de revue, en kwam een volgend bezoek van PHG er niet meer van.
Eén van mijn goede voornemens van 2009 was, om dit jaar minstns nog eens 1 keer PHG te bezoeken. Redelijk onverwacht kwam er plots een open ruimte in mijn agenda, en ik twijfelde niet langer om naar PHG te karren. Daar aangekomen, bleek dat ik zowat de rustigste dag van de week had uitgekozen.
Ik was er reeds om 11u.30, kon ook niet zo laat blijven wegens verplichtingen later op de dag. Ik was de 5e ijsbeer in the house, en er waren op dat moment een 10-tal dames aanwezig. De eerste dame die ik tegenkwam zag er wel cool uit, met haar brilletje en looks. Ze bleek Kaya te heten, en uit Polen te komen. Eerst een drankje genuttigd, en vervolgens naar de kamer.
Kaya ontdeed zich van haar bril en outfit, en er kwam een zeer mooi lichaam tevoorschijn. Zo zonder bril deed ze me denken aan Sabine van Babylon. Kaya zou haar oudere zus kunnen zijn. Wellicht zijn ze geen zussen, maar volgens mij hebben ze dan toch tenminste dezelfde plastische chirurg. ;)
Wat volgde was een lange zoenpartij, gevolgd door een wederzijdse orale verwenning. Uiteindelijk hebben we het daarbij gelaten, en kwamen we dus niet aan :fuck: toe. Kaya heeft wel een heel mooi lichaam, waarmee het ongetwijfeld heel lekker :fuck: is, maar ze deed het orale werk ook zo lekker, zodat ik maar besliste om op mijn rug te blijven liggen todat mijn nageslacht door de lucht vloog. :rubbel:
Kortom, Kaya is een mooie en leuke dame. Wegens die Quahl der Wahl is de kans op herhaling niet groot, maar ... you never know ....
Willi69
27 juni 2009, 13:44
:wiederda:, jetzt mit kürzeren Haaren. :)
paul-kuhn
27 juni 2009, 19:51
ist das die gleiche kaya, die bis vor etwa 1,5 jahren im samya gearbeitet hat??
weiß das jemand, oder ist hier eine andere gemeint?
danke und grüße, paul
Willi69
27 juni 2009, 20:26
Wenn Du die History verfolgst, wirst Du feststellen, dass sie bekanntermaßen nur im PHG gearbeitet hat. :D Warum sollte sie sich auch verschlechtern? :green_smi
The Joker
27 juni 2009, 23:11
Ze heeft ander ook een hele tijd in YY gewerkt voor ze naar PHG vertrok.
paul-kuhn
27 juni 2009, 23:52
danke für die info, mein holländisch ist halt nicht so gut ;)
Met deze dame vanavond in YY een kamer gedeeld. De haren zijn d.m.v. extensies weer lang. Verder is alles zoals boven omschreven. Zoenen was OK, maar dat heb ik beter meegemaakt. Pijpen en diverse standjes zeker OK. Ze rekent trouwens voor een uur tweemaal de prijs van een half uur, maar zegt dat vooraf duidelijk. Kortom goed uur met haar beleefd. Herhalingsgevaar: Wellicht.
popey01
17 maart 2010, 21:55
is deze meid nu werkzaam in ying yang ?
anders toch regelmatig in happy garden ?
mocht het zo zijn dan binnenkort zeker naar ying yang toe.
The Joker
17 maart 2010, 23:19
Mij vertelde ze dat ze het weer gehad heeft met PHG en voorlopig in YY blijft.
Geloof wel dat ze daar anders heet inmiddels.
Gisteren, zoals geschreven met haar gekamerd. Ze heeft zelfs haar naam voor me gespeld: Kaya. Gisteren had ze een vrolijk gekleurde bikini aan.
Knabbel
4 augustus 2010, 23:50
Haar vandaag, ondertussen dus gisteren, gespot in Acapulco Velbert.
HW1
18 januari 2011, 21:36
Vandaag weer mee gekamerd in YY, waar ze nog t/m volgende week is.
Kaya spreekt inmiddels perfect Duits en volgens eigen zeggen ook Engels. Pijpen doet ze zeer goed, en diep. Zoenen ietsje terughoudend, niet voluit tongzoenen, maar zeker OK. Kortom, een hele goede sessie gehad, met zeker herhalingsgevaar. Ze vroeg trouwens dit keer 75 euro voor een vol uur.
bobo.fr
12 april 2011, 01:22
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=211411#post211411
Arrival at Yin Yang around 16:00 (4 PM) , saturday April 9th, 2001, entrance : 50 euros.
Kaya (or Kia) from (Poland, living in) Dusseldorf, blonde hair, glasses : nice meeting with French kisses. She came from another club ("Happy Garden" if I remember well)
Ze is nog steeds te bewonderen in YY, en wordt naar mijn eigen mening steeds beter. Vandaag een super sessie mee gehad.
Ze is voorlopig alleen vanaf donderdag aanwezig. Ma - Wo heeft ze andere verplichtingen.