PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden 1e Kwartaal 2006

Mauriceyep
1 januari 2006, 12:08
Ik wens iedereen voor 2006 een

blakende gezondheid
uitzonderlijke wijsheid
blijvende schoonheid (!?)
uitzinnige levensvreugde
gepassioneerde liefde
grenzeloos plezier
innige vriendschap
intens geluk,

maar vooral een spetterend 2006!

Mauriceyep
8 januari 2006, 15:48
Gisteren was een gezellige dag, vanwege de vele forumleden. Het aantal dames was behoorlijk, maar de vaste kern van de dames was nog niet terug van de kerstvakantie. Me toch prima vermaakt met Chantal en Anita.
Er was weinig beweging en interactie, hetgeen een aantal dames irriteerde. Mijn advies aan hun: meer je best doen!

Randy
9 januari 2006, 14:08
Vers uit het vakantievliegtuig de bagage thuis gedropt en maar meteen doorgereden naar GT. Al te lang niet geweest. Toen ik zo tegen 7u aankwam, was het vol met witte heren, en relatief weinig
dames. Later werd de verhouding beter, en na 9u waren veel heren huiswaarts gekeerd. Aangename verrassingen waren Magdalena (die
normaal niet in het weekend werkt), Mona (die haar haar weer uit de krul heeft) en blonde Sonya, die me weer eens in de kino te grazen had, ondanks zwakke protesten mijnerzijds. Ach ja... Zie de
recensies.

Daarnaast nog gezellig gebabbeld met Esma, Kim (de
NL dame) en Kate die opnieuw bezwoor dat ze nu
echt in GT zou blijven.

Met een heel hartelijk afscheid van Tatjana weer
de auto in, om eens lekker bij te slapen.

neukie
11 januari 2006, 15:31
Zo tegen 12 uur ingelopen. Een stemming hoe op een begravenis.......:sleep:
Met mijn schatz wat gespelt. In een pauze zo tegen 16 uur terug aan de bar om wat te drinken.
Weer een begravenis.........:confused: Terug op de kamer. Zo tegen 18 uur weer terug. Weer geen stemming. Weer een begravenis.....:huch:

Reden: De meiden spreken niet met de ijsberen, en de ijsberen niet met de meiskes. Zonder een betere communicatie blijft dat hele zeer, zeer droevig.....:eek:
Ik weet nooits om de reden maar ik denk, dat management moet daar een beetje wat veranderen.....Een betere communicatie zonder opvrijen.:nee:

cu neukie :wink:

pietjep
12 januari 2006, 09:43
Wa neukie schrijft kan ik beamen, was er gisteren ook weer samen met een maat en die zei ook al dat hij de sfeer beduidend minder vond als anders.
Was voor ons al een tijd geleden dat we in GT zijn geweest en wat mij ten eerste opviel waren de kleine limonadeglazen! gaan ze in GT bezuinigen?
Wij kwamen rond een uur binnen en namen wat te eten en keken een beetje rond, het aantal dames die op dat aanwezig waren vonden wij ruim voldoende,alleen wat opviel dat vele voor ons bekende gezichten er niet waren
Het oostblokgehalte is vrij hoog te noemen met in de hoofdmoot de poolse dames.
Wat verder opviel was dat vele dames toenadering zochten en gelijk(binnen de minuut) om de sleutel vroeger, dit vind ik echter persoonlijk een afknapper,graag wil ik wat meer over een dame weten, zoals belangrijke zaken wat ze wel en niet op de kamer willen doen.
Na navraag te hebben gedaan bleek dat onze toppertjes er niet meer werkten, Moni en Elena,hopenlijk is dit van tijdelijke aard, je weet het maar nooit met de dames

Mauriceyep
13 januari 2006, 18:57
GT op -zo maar- een donderdagmiddag en avond.

Bij binnenkomst om 16.00 uur liep ik meteen tegen een dame uit onze nieuwbakken EU-lidstaat Polen aan: Natalja! Jawel hoor onze Poolse enclave is weer terug in GT: Angela, Natalja, Carina, Julia, Nicole etc. Het was dan ook een feest om weer in GT te zijn.
Even een aantal niet-Poolse toppers op een rijtje die er gist eren waren: Anita, Christina, Mona, Flavia, Esmee, Alia, Lucie, Jessy, Kim … oh ja, ook nog de kamer bezocht met Kazachstaanse Roxanna: W-O-H-W- van uitzonderlijk niveau. De dames zochten klandizie en hadden dus ook de nodige tijd.
Geen forumlid gezien gisteren, maar ik heb jullie ook niet gemist.

-Over en sluiten-

Willem2
13 januari 2006, 22:32
Geen forumlid gezien gisteren, maar ik heb jullie ook niet gemist.

-Over en sluiten-

Treurig, treurig treurig :happy:

Wie o wie is er dan aan Mauuriceyep blijven plakken :ledy-in-r

Groeten Willem :wink:

Mauriceyep
14 januari 2006, 12:46
Willem, ik heb alleen in een hoekje gezeten en een lekker kopje thee gedronken.

TT Man
20 januari 2006, 16:37
Het was weer een zeer bijzonder (middag)dagje GT. Twee goede ervaringen, een jong en een 'oud'. Verder voor het eerst van een dame in het bargedeelte te horen gekregen dat zij niet met me naar de kamer wilde (niet leuk zo'n blik) en dat lag niet aan mij. Dat was voor mij de eerste keer en hopelijk de laatste. Verder werd en nog een meisje 'afgeleverd' door twee 'vrienden' (om maar in dezelfde sfeer te blijven) en stond een ijsbeer, die ik even daarvoor binnen nog had gezien, buiten op de kruising te praten met de Duitse politie. Waarschijnlijk ten gevolge van een aanrijding. Het zal je maar gebeuren.

Mauriceyep
21 januari 2006, 14:30
GT op – zomaar – een vrijdag.

Aangekomen om 11.00 uur bleek het al een drukte van jewelste: ongeveer 15 al snel oplopend tot 20 dames, die waren blijven overnachten in GT of in de nabijheid. De kwaliteit was hoog. MiniMe was ik al snel uit het zicht verloren, want die ging zich de gehele dag goed doen aan Letse en Roemeense gerechten.

Mijn maaltijd zag er iets anders uit. Startend met een tomaat-mozerrellasalade die ik zou willen beoordelen met een 6,5 (Monica), kwam er meteen aansluitend een heerlijk hongaars pasteitje genaamd Anita ter tafel waaruit bleek dat de kok duidelijk vaardigheden had (8). Echter mijn lust begon pas echt op gang te komen met het derde voorgerecht een simpel turks tomatensoepje, echter van uitstekende kwaliteit (Elina, 8,5) en net op het moment dat ik dacht dat ik voldoende had gehad met alleen voorgerechten kwam het kazachstaanse hoofdgerecht binnengewandeld, heerlijke gesmoorde kalfspunten: een 9,5 met bonuspunten (Roxanna).

Soms is GT hard werken, maar de voldoening is een dag later nog ruimschoots aanwezig.

GT-junky
21 januari 2006, 15:09
Vermoedend dat er in 2006 vast wel weer een verkiezing Miss NRW zal plaatsvinden heb ik gisteren maar besloten naar Duitsland af te reizen.
Omstreeks 18.30 u aangekomen was het er echt vol. Veel leuke dames aanwezig, waaronder een aantal nieuwe. De sfeer was weer als vanouds.

Na een tijdje met verschillende dames en ijsberen gesproken te hebben, ben ik mijn cursus Hongaars maar gaan voortzetten bij m'n nummer 5 van 2005, Anita. Prima avondje gehad met haar. Köszönöm, drágám!

Na het 3 uur durende kamerbezoek, nog even gezellig bijgekletst met een weer teruggekeerde Poolse dame, Margo. Tenslotte om 0.30 u weer tevreden de werkelijkheid ingestapt en de soap verlaten. In de wetenschap dat hoewel er nog geen nieuwe namen in mijn top-5 voorkomen de nummer 5 van vorig jaar toch wel stijgende is.

GT-junky

Randy
29 januari 2006, 22:37
Een lekker dagje om eens onverwacht naar GT te gaan. Min 3 graden, lekker zonnetje, rustig tuffend richting de Gouden Tijden. Om half drie aangekomen, zag ik dat de parkeerplaats al aardig vol was. Binnen viel het toch wel mee. Gezellig druk, maar niet overdadig. Veel bekende dames gezien, zoals Kate, Esma, Emma, Deborah, Sonya, Kim, Milis, Mona, Tanya (zowel de Duitse als de Poolse variant :D), Nicole en nog veel meer voor mij nieuwe dames. Als je effe een paar weken niet in GT komt, schrik je haast van het aantal nieuwe gezichten. Veel van de nieuwe dames komen uit Roemenië, en die lijken allemaal zwart haar en een min of meer mysterieuze uitstraling te hebben, die ik wel aangenaam vind. Zou zwart de modekleur zijn voor deze winter? Afgelopen zomer leek 80% van de dames blond te zijn, nu was zeker 50% zwartharig.

Ben ook nog enkele bekende ijsberen tegengekomen, waarvan sommige zelfs al enkele dagen in GT te vinden waren (!), en dat was ook weer gezellig.

Heb mezelf qua dames beperkt tot Nicole, Deborah en Duitse Tanya. Dat was weer als vanouds, heerlijk dus! Zo tegen kwart voor 10 weer eens naar huis gegaan, nagenietend van een fijne dag.

Mauriceyep
4 februari 2006, 13:39
Gisteren was een prima dag in GT. De dames waren duidelijk ook tevreden, voor het eerst sinds enige tijd. Een behoorlijk aantal mannen een groot aantal vrouwen. De dag begonnen met Carolina, een blonde schoonheid, met een redelijke niveau, waarbij ik de haren niet mocht aanraken! Vervolgens een vervolg met Roemeense Sandra, die niet in was voor een gezellig gesprek, weer redelijk. Tussendoor nog even het totale gebouw afgezocht naar MiniMe, want zijn partner in love was in tranen dat ze het hutje niet meer kon vinden waar ze hem had achtergelaten om twee appeltjes te halen. Rare vrouwen in GT! Uiteindelijk toch nog goed gekomen.
Net op het moment dat ik dacht dat dit de dag van de redelijkheid zou worden, kwam ik litouwse Maria tegen en dat was duidelijk GT-waardig. Vanaf het eerste moment tot het laatste zoentje.

Na enkele weken in 2006 is mijn top 5 dan ook al behoorlijk veranderd:

1. Elena, Oekraine, echter door gebrek aan herhaling zal zij straks geschrapt moeten worden (snik)
2. Roxanna, Kazachstan
3. Nadia, Polen
4. Maria, Litouwen
5. Isabelle, Letland

Wat opvalt de laatste maanden is dat de Poolse kolonie enorm aan het afnemen is (gisteren alleen Angela en Tanya geteld) en dat er een complete invasie is gekomen van Roemeense en Hongaarse dames. Iedere week zijn er meer, dus klaarblijkelijk is de aanvoer-pijplijn verlegd. Gisteren heb ik 5 Hongaarse dames geteld en minstens 7 Roemeense! Later op de avond kwamen enkele absolute beauties binnen (o.a. een prachtige braziliaanse), maar toen werd het toch echt tijd om naar huis te gaan.

099
4 februari 2006, 14:10
Wat maurice schrijft klopt, er was vorige week sprake van 15 nieuwe gezichtjes in GT, dit kan wel kloppen aan de hand van wat ik allemaal gezien heb.
Ook het aantal beren is weer fors toegenomen.

Ps: Randy jij was ook weer fijn gezelschap zoals altijd ;)

Rex
5 februari 2006, 02:22
Ja, het moest er toch een keer van komen. Mijn eigen broer (tje) wilde ook wel een keer naar een sauna club. Dus de tocht naar Duitsland gemaakt. Wilde eerst naar Oedt rijden, maar aangezien ik nooit eerder in GT was geweest, besloten hier naartoe te gaan. Wat een andere wereld dan in Oedt zeg. Totaal andere club. Veel vrouwen en harde muziek.

We waren net binnen en de club verkend en eerst even wat indrinken aan de bar, om vervolgens naar de Kino te gaan. Lagen we daar met z'n tweeën komen er ineens twee bloedgeile blonde vrouwen naast ons liggen. Blonde poolse Michelle en Duitse blonde Melana. Geilde ons aardig op, en Melana begon me lekker te pijpen in de Kino. Wat een ervaring zeg ongelooflijk lekker. Michelle was vervolgens met mijn broer bezig. Zullen we met z'n vieren gaan, vroegen ze. Dit maar niet gedaan. Ik gekozen voor Melana en mijn broer voor Michelle. Beide goede ervaring gehad. Kan niet anders zeggen.

Later op de avond heb ik nog Michelle gepakt. Was ook Super. Mijn broer liet zich opgeilen door een klein opdondertje. Naam weet ik niet meer.

Al met al een super avond gehad. Totaal anders dan ik normaal in Oedt gewend ben. Hier is het allemaal wat harder en gaat het professioneler. Maar dat heeft voor ons de pret in ieder geval niet mogen drukken.

Ik denk dat we er weer een nieuwe ijsbeer bijhebben.

Volgende week gaan we een keer naar Oedt. Kan ie dat ook een keer van dichtbij meemaken.....................................

TT Man
5 februari 2006, 07:52
Wat opvalt de laatste maanden is dat de Poolse kolonie enorm aan het afnemen is (gisteren alleen Angela en Tanya geteld)

Chantal kan nog aan dit lijstje worden toegevoegd.

099
6 februari 2006, 17:03
Veel vrouwen de laatste weken in goldentime, ik heb gehoord dat er verleden week op een gegeven moment zelfs 90 vrouwen moeten geweest zijn!
Er zijn wel veel vrouwen op het moment maar of het zo druk is? Ik loop ze in elk geval niet te tellen :moon:!

Rex
6 februari 2006, 18:49
Veel vrouwen de laatste weken in goldentime, ik heb gehoord dat er verleden week op een gegeven moment zelfs 90 vrouwen moeten geweest zijn!
Er zijn wel veel vrouwen op het moment maar of het zo druk is? Ik loop ze in elk geval niet te tellen :moon:!

Ik was afgelopen zaterdag in GT, maar het aanbod vond ik toch iets tegenvallen. Nu hoeven er ook geen 100 vrouwen te lopen, want ik kan 9 van de 10 keer gelukkig mijn keuze wel maken, maar meer dan 30 vrouwen heb ik zaterdag in ieder geval niet gezien...............................

pietjep
9 februari 2006, 11:15
Na een paar maal in de ritz geweest te zijn,nu een keer naar Gt vertrokken, rond een uur of drie aangekomen en het was weer lekker druk op de pakeerplaats,
IN de middag waren er voor mijn gevoel meer ijsberen als dames, dus eerst maar even lekker rustig bijgekommen in de jaccuzi en weer wat bij kunnen praten met een oude bekende, later in de middag zaten we in de hoek op de bank tegenover me een lange blondine (net barbie) na wat geflirt over en weer in twijfel geraakt of ik met haar mee zou gaan maar daar was in een keer naomi en toen was de keus gouw gemaakt. toch weer voor een zekerheidje kiezen.
Mijn maatje kon nog geen keuze maken en is later op de avond met de poolse tanja meegeweest en het was weer als vanouds top, hij was na twee uurtjes met haar helemaal gesloopt en vol lof over haar.
Er waren vele bekende gezichten aanwezig zoals kyra,tip,naomi, poolse tanja,dorothe,kim maar ook vele nieuwe gezichten waarvan 4 donkere dames
Helaas waren enkele dames er niet waarvan we gehoopt hadden dat die er waren zoals, Millis,tanya,ive,magdalena,monique, maar zoals zo vaak is het een komen en gaan van de dames

margabel
9 februari 2006, 12:58
90 vrouwen !

Ze hebben ongeveer 25 kamers met de Kino nog 5 afwerkplekken erbij= 30 plaatsen. Bij 90 vrouwen betekent dit voor elke 30 minuten op de kamer 1 uur in de bar???:rofl:

maar meer dan 30 vrouwen heb ik zaterdag in ieder geval niet gezien...............................

Bij 30 plaatsen en voldoende ijsberen moet er dus nauwelijks een vrouw aan de bar geweest zijn.:eek:

Willem2
10 februari 2006, 10:37
Willem, kunnen wij ons 'Meeting Point' niet koppelen aan een soort reserveringssysteem bij GT ? (volgens mij doet Neukie dat al zo bij Lina...)

W-L

Je moet dames heel goed kennen in een saunaclub willen goede afspraken mogelijk zijn :rolleyes: . Dan vraag je een mobielnummer en je stuurt een sms met de mededeling dat je minimaal 3 uur met haar naar de kamer wilt ;) . Dan zal het wel lukken.
Maar je kent mijn credo : Een goede film duurt ook maar 2 uurtjes ;) ...

Succes met het verzamelen van nummers

Groeten Willem2 :wink: :wink:

PS Neukie heeft altijd wat langer nodig ,die moet eerst even worden aangeduwd :smile2:

neukie
10 februari 2006, 10:50
Maar je kent mijn credo : Een goede film duurt ook maar 2 uurtjes ;) ...

PS Neukie heeft altijd wat langer nodig ,die moet eerst even worden aangeduwd :smile2:

Soms duurt een goede film 6 1/2 uur, hoe gisteren met "clubechtgenote" Linatje...... Dat aanduwen duurt zo lang.....:smile2: :smile2: :smile2:

neukie
10 februari 2006, 10:59
En weer gisteren een stemming hoe op een begravenis. De grieten spreken niet met de ijsberen. De reden is volgens mij, dat momenteel te veele meiskes daar zijn zonder kennisse van de duitse of nederlandse taal.

@Ha W-L: Je bent toch ook gisteren daar gewest en Lina, jij en ik hadden met elkaar wat geprat. Kunt je mijn mening bevestigen?

n.:wink:

Wagons-Lits
10 februari 2006, 11:12
@Neukie, :wink:

Daar zeg je zowat... Nou vond ik persoonlijk de stemming sec nog wel meevallen, maar inderdaad lijkt het erop dat de verse lichting dames hun talen wat minder beheerst dan vroeger. Ueberhaupt is het verloop wel erg groot aan het worden - ik beklaag me niet over de keuze, dat lijkt goed genoeg, maar GT wordt wel erg een doorgangshuis. Het komt de sfeer niet ten goede.

W-L

Hee, hadden we niet wat leden actief in het onderwijs ? Mogelijk dat we een mooi aanbod in elkaar kunnen flansen voor de leiding van GT :teuflisch

(en we gaan ook Lina in het reserveringssysteem zetten - ik weet het: jullie zijn een droompaar, maar dat gemonopoliseer moet maar eens afgelopen zijn :cool: )

neukie
10 februari 2006, 11:52
(en we gaan ook Lina in het reserveringssysteem zetten - ik weet het: jullie zijn een droompaar, maar dat gemonopoliseer moet maar eens afgelopen zijn :cool: )
Sorry mon cher ami: de afspraak voor dat date gisteren hadden wij 2 of 3 weken geleden gedoen. :smile2: :smile2: Zeker zijn wij DAT droompaar in het GT, dat weet ik precies.......:thefinger :D .Maar: Ik heb bij haar geen monopolie. Dat mag ik ook niet, als ze alleen van mijn teurotjes niet leven kun. Als jij nog eens in het golden rijd (kijk op haar werktijden) dan help ik je. Oke zo?

Bent je verliefd?......:luvlove: :luvlove: :luvlove:

n. :wink:

099
10 februari 2006, 12:34
Ik was afgelopen zaterdag in GT, maar het aanbod vond ik toch iets tegenvallen. Nu hoeven er ook geen 100 vrouwen te lopen, want ik kan 9 van de 10 keer gelukkig mijn keuze wel maken, maar meer dan 30 vrouwen heb ik zaterdag in ieder geval niet gezien...............................

Nou koop dan een nieuwe bril zou ik zeggen !!!!!!!
Jongen jongen, bij momenten waren op zaterdag alle kamers bezet (26)
zelfs die momenten zaten er nog minstens 10 vrouwen in de bar en nog eens minstens 10 vrouwen in de kino!

... dat krijg je dan als Phg-mensen een GT-verslag schrijven :mad:

TT Man
10 februari 2006, 13:08
... dat krijg je dan als Phg-mensen een GT-verslag schrijven :mad:

Huh? Gaan we hier nou onderscheid lopen maken tussen PHG- en GT-bezoekers? Wie boeit het hoeveel dames er waren en wie er gelijk heeft?

Rex
10 februari 2006, 23:18
Huh? Gaan we hier nou onderscheid lopen maken tussen PHG- en GT-bezoekers? Wie boeit het hoeveel dames er waren en wie er gelijk heeft?

....... dat krijg je dan als Phg-mensen een GT-verslag schrijven?

Mannen,

het gaat er idd niet om wie er gelijk heeft en hoeveel vrouwen er waren.
Zal me eerlijk gezegd eigenlijk aan m'n reet roesten, want ik heb me prima vermaakt, zo als gewoonlijk. Alleen sommigen vinden het nu eenmaal een kick om sterk te overdrijven.

Als het dan een keer rustiger is in een club, qua vrouwen, omdat ze er gewoon niet zijn, of omdat er velen op de kamer zijn en er komen er vervolgens een groot aantal terug van de kamer de bar in lopen, dan willen sommigen dit nog weleens sterk overdrijven door te beweren dat er dan 2x of 3x zoveel vrouwen waren.

Maar goed, als je je maar vermaakt, dat is het belangrijkste toch??

099
11 februari 2006, 13:56
Wie boeit het hoeveel dames er waren en wie er gelijk heeft?

Sja, als ik zeg dat er gisteren in gt maar 5 dames waren, dan boeit dat de lezer wel, want dan weet hij dat er weinig vrouwen zijn.

En je moet niet zeggen dat je hoogstens dertig vrouwen hebt gezien, als er veel meer aanwezig waren!

Over de Phg - Gt kwestie, daar heb je wel gelijk, we schrijven allemaal op het forum.

Voor de rest heb ik geen zin om er ruzie over te krijgen, dus laten we het hier maar bij houden.

Tiga
11 februari 2006, 15:11
Nou koop dan een nieuwe bril zou ik zeggen !!!!!!!
Jongen jongen, bij momenten waren op zaterdag alle kamers bezet (26)

Dan vraag ik me af waar de berichten blijven.

26 kamers x pak e'm beet 10 volledige bezettingen per dag zijn 260 beurten. Laten we dat eens delen door 3 aangezien mensen langer blijven dan een half uur kom je op een dikke 80, waarvan heel wat forummers... Kort door de bocht maar ik mis een hoop ervaringen.

Over de Phg - Gt kwestie, daar heb je wel gelijk, we schrijven allemaal op het forum.

Hmm allemaal? ...maar toch zeker geen recencies dan...

:wink:
tiga

Pelpinda
11 februari 2006, 22:21
Voor vele is de definitie van een goede club, zo niet het hebben van een goede dag binnen een club, het aantal aanwezige dames van dat moment. Hoe meer er zijn hoe meer de club de hemel wordt ingeprezen. Bij de vraag waarom ga jij deze of de andere club, is wederom hetzelfde antwoord van toepassing. Jammer en kortzichtig is mijn mening daarop, gezien het zowel afbreuk doet aan andere clubs alswel aan je eigen plezier wat je daar zou kunnen hebben.

neukie
11 februari 2006, 22:36
Ik begrijp dat ook niet. Wie van ons kun 100 grieten aan een dag neuken? Geen mens.

Momenteel zijn zeer veele nieuwe meiskes in het gt. Zonder goede kennisse van de duitse of de nederlandse taal. Ze kunnen beter "frans" dan engels. Op RF zijn berichten, dat niet alle nieuwe meiskes eerlijk zijn. :madgo: Ze proberen het.....:motz: Met een "45 min-tarief", of hoe often je klaar gekomen bent. :ranting2:

De kwaliteit van een goede dag is volgens mij niet afhankelijk van de antaal van de aanwezige meiskes. 2-3 dames waar de chemie klopt, dan is het toch oke, of niet?:confused:
Momenteel is het GT - volgens mij - zo wat hoe de centraalstation van Keulen of van Aken.:huch:

Weiniger is meer.:smile2:

cu n.:wink:

margabel
13 februari 2006, 10:05
Momenteel is het GT - volgens mij - zo wat hoe de centraalstation van Keulen of van Aken.:huch:

Klopt.... maar ,behalve dat het totaal aantal dames lager ligt, geldt dit voor elke club. Zullen maar zeggen het centaalstation van Krefelt:D
Ga eens na hoeveel alternatieven voor PHG erbij gekomen zijn ,de laatste 2 jaar . Allemaal een vergelijkbare formule. Zelfs Freude is doorgegroeid . Vroeger verdwenen (en kwamen ) de dames naar Frankfurt. Maar nu is binnen een straal van 100km zo'n concentratie aan clubs, dat de dames ,op zoek naar de beste inkomsten, steeds wisselen. Wordt niet meer beter :heul: :heul:

neukie
13 februari 2006, 10:25
Op RF zijn berichten, dat niet alle nieuwe meiskes eerlijk zijn. :madgo: Ze proberen het.....:motz: Met een "45 min-tarief", of hoe often je klaar gekomen bent. :ranting2:
Voor onze newbees leg ik nog eens de tariefen uit:

Een 45-min-tarief of een tarief hoe often je klaar gekomen bent, is helemaal onzin en niet serieus. Niet betalen!!!!!

tarief:
het eerste half uurtje: 50 Euri
half uurtje verlenging: +25 Euri (verlenging zo often je van houd.)
ft: +25 Euri
anaal: +50 Euri

voorbeeld: 1 1/2 uur op de kamer met ft:

het eerste half uurtje: 50 Euri
2 x 30 min verlenging: +2x25=50 Euri
FT: +25 Euri

= 125 Euri en geen centje meer !!

Groetjes neukie :wink:

newcomer
13 februari 2006, 10:59
@ neukie

... sicher nicht verkehrt, hier auch nochmal auf die wirkliche Preisgestaltung hinzuweisen.

Nur was für mich hier irgendwie zu kurz kommt ist nicht, daß einige aus Unwissenheit falsche Preise verlangen, sondern daß manche (neue?) versuchen, den unwissenden Gast vorsätzlich über den Tisch zu ziehen. Und sicherlich auch oft Erfolg haben.

Viele Girls im GT arbeiten korrekt und rechnen auch so ab. Aber die Berichte über komische Abrechnungsmethoden häufen sich. Und die die hier gepostet werden sind sicherlich nur die Spitze des Eisbergs, oder?

Aber du hast recht, denke auch, daß die GF da schon bald rechtzeitig einschreiten wird, sinnvoll in dem Zusammenhang wohl auch, beim Verlassen des clubs auf Ungereimtheiten im Zusammenhang mit der Bezahlung hinzuweisen.

Grüße, newcomer

099
13 februari 2006, 14:43
Op zaterdag en zondag waren er weer heel wat bekenden.

Zaterdag:
Oh wat was het weer een feest, eerst een mooie show op de pizzatafel van onze 2 dansende vriendinnen. Hierbij gebruik van bier, slagroom, vibrators, olie, een bardame die een fles sekt leegspoot over de feestvierders.
Daarna een kleine stroompanne die er voor zorgde dat een of andere gekke nederlander een deuntje van Frans Bauwer probeerde te zingen.

Natuurlijk waren er ook heel wat forumleden:
Ikke, Einzelganger, Latoyan, Bonkie6, DeuxDeux, Limbo4u, Coco2, Koekoek, Max Power

Zondag:
Ook vandaag waren er heel wat bekenden,
Oa: Einzelganger, Latoyan, Bonkie6, DeuxDeux, Mauriceyep, MiniMe, Forza Germania

le_belge
13 februari 2006, 17:06
eerst een mooie show op de pizzatafel van onze 2 dansende vriendinnen. Mag ik vragen wie "onze 2 dansende vriendinnen" waren?

099
16 februari 2006, 18:19
De Hongaarse CHRISTINA en haar vriendin ( alle twee de dames zijn ongeveer 160 groot).

madmax
16 februari 2006, 20:54
Jaja, zaterdag was het weer eens feest. Begin mij serieus zorgen te maken: voel me er zo thuis! Is donderdag vandaag en jonge jonge begint het te kriebelen moeten weer eens plannen smeden om er weer dringend heen te gaan. Was echt leuke avond! Hoe meer ge gaat hoe meer mensen ge leert kennen en hoe gezelliger het wordt. Noch eens merci aan de ijbeer die me voorzien heeft van de nodige sigaretten. Ken forum naam (naamgenoot) nie ma hij zal weten wie ik bedoel.

is mijn eerste bericht, zullen er nog volgen

als dit de hemel is wil ik morgen sterven

hier ben ik op mijn plaats

groeten madmax

neukie
16 februari 2006, 22:39
Niet sterven alstjeblieft. Het is bij ons hoe in de hemel.......:luvlove: :fuck:

Een harte welkom aan jij en alle anderen welke ik of de andere admins/mods niet gezien hebben. :smile2:

Zero
16 februari 2006, 23:55
MadMax is een bekende hoor Neukie :smile2:

madmax
23 februari 2006, 12:29
Deze avond gaan we weer eens op pad naar onze geliefde stopplaats de GT. Zijn er nog die deze avond tripje naar GT gepland hebben? Sorry Zero maar tot in het weekend wachten gaat nie meer kan me nie meer houden:teuflisch !! Groeten Madmax

pietjep
23 februari 2006, 22:33
afgelopen dinsdag een bezoekje gebracht, in de loop van de morgen aangekomen en toen was het nog vrij rustig,later op de dag verbeterde dat snel en er was weer volop keuze, enkele bekende dames die aanwezig waren zijn magdalena,naomi,kim,mellisa,poolse tanja,leyla,monique,esperanza en nog veel meer ook een aantal nieuwe dames gespot, waarvan er twee die dag nog begonnen zijn, franse dames,helaas om 19.30 was het sprookje weer ten einde en ging ik na drie rondes voldaan naar huis.

Azrael
24 februari 2006, 09:05
Volgende week vrijdag (03 maart) gaan we GT weer eens een bezoekje brengen. Ondanks het feit dat we continu zeggen voorlopig maar even niet meer te gaan (de dinero's blijven een probleem) kunnen we de verleiding van deze hemel op aarde toch niet weerstaan. Komen er die dag ook nog andere ijsberen?

Azrael + friends... :green_smi

madmax
24 februari 2006, 13:40
Gisteren ons zoveelste tripje naar de GT met een voldaan gevoel afgerond echter het enigste minpunt is de drukte. Ligt het aan mij of niet maar gisteren kon ge weer over de koppen lopen : veel te druk. wachten op kamer maar ja het moet niet altijd op kamer zijn:teuflisch !!! Voor de rest veel nieuwe gezichten en de normale oude bekenden. Volgende uitstap staat gepland op dinsdag aanstaande!!!:freu: MadMax

MiniME
26 februari 2006, 18:02
Weer veel bekende dames terug in GT:
- Angelina (Duitsland, top!)
- Svetlana 2 (Kazachstan)
- Nicole (Polen)
- Fon (Thailand)
- Kristina (wat een show girl!)
- Monique (wat een rentree.........inclusief lesbo show op de bar, afgesloten met een MaxiMe Totaal vanachter de bar! )
- Stella (Polen, zou ook weer terug zijn, maar had de griep)
- Cassandra (Moskou)
- Denise (Duits)
- Tanja (ja, die hele kleine)
- Linda (Tsjechië)
- Angela (onze Poolse kleine Maus )

Plus enkele nieuwe aanwinsten:
- Anna (roodharige schoonheid uit de Oekraïne, maar ondanks dat geen topper, iets te arro)
- Michaela (Tsjechie, blond, top figuur, beetje veel tattoos, gelukkig met andere arabische naam op onderrug)

En uiteraard was het Roemeens naai kransje er ook in volle bezetting.

Hufter prijs gaat deze keer naar de Duitser die het tijdens de geweldige ero show van Kristina op het buffet het in zijn hoofd haalde om haar ongeneerd aan de kant te duwen om soep te gaan scheppen

Kortom: het was weer party time in golden time!

MiniME
26 februari 2006, 18:06
Ook al ergens anders opgemerkt: veel dames hebben een tattoo onder op de rug staan, waarbij ze dan heel trots vertellen dat dit de naam van hun vriendje is. Weet niet of het jullie opgevallen is, maar bij GT zijn er nu minimaal 3 dames die met exact dezelfde tattoo rondlopen..........goed, trek zelf je conclusies :madgo:

Randy
26 februari 2006, 22:05
Ook al ergens anders opgemerkt: veel dames hebben een tattoo onder op de rug staan, waarbij ze dan heel trots vertellen dat dit de naam van hun vriendje is. Weet niet of het jullie opgevallen is, maar bij GT zijn er nu minimaal 3 dames die met exact dezelfde tattoo rondlopen..........goed, trek zelf je conclusies :madgo:

Zouden die dames dat nou echt niet zelf in de gaten hebben??? :confused:

Vrouwen zijn en blijven vreemde wezens.... Bijna net zo raar als mannen...:thefinger

Gustomass
26 februari 2006, 22:19
Zouden die dames dat nou echt niet zelf in de gaten hebben??? :confused:

Vrouwen zijn en blijven vreemde wezens.... Bijna net zo raar als mannen...:thefinger

Vrouwen zijn vrouwen.
In mijn leven ben ik al vaak uitgekomen op de volgende kwalificatie.
"Vrouwen zijn onmisbare mispunten." Betekent zoiets als het is vaak moeilijk mét ze te leven, maar zónder zou helemaal een drama zijn.
Het is een mix van Brabants en Limburgs , als je er niet uitkomt raadpleeg eventueel een ouder iemand in je kennissenkring.

Overigens zeggen de vrouwen dat ook vaak over de mannen.

Gustomass kan overigens héél goed overweg met de mooie kanten aan de vrouwtjes, de dames in Golden Time Paradise zijn daar de hoofdschuldigen aan.....:freu: :freu: :freu:

Knabbel
28 februari 2006, 19:25
........
.........

Wie behoren eigenlijk tot het roemeense naaikransje :rolleyes:

Knabbel :wink:

stano
28 februari 2006, 20:38
- Nicole (Polen)
- Fon (Thailand)
- Monique (wat een rentree.........inclusief lesbo show op de bar, afgesloten met een MaxiMe Totaal vanachter de bar! )
- Cassandra (Moskou)
- Denise (Duits)
- Linda (Tsjechië)

En niet te vergeten : Christine uit Togo

Turan
1 maart 2006, 11:30
Hallo allemaal ,

vrij. 10 maart 2006 samen met De Cock en Knave88 vertrekken we uit Alkmaar/Amsterdam naar GT voor de eerste keer, we zijn eerder in PHG al enkele collega's tegengekomen waaronder Willem, Hoop dat we 10 maart ook wat collega ijsberen tegenkomen.
En Niet te vergeten Sonny die nu in you naait het steeds is komt ook als het toestel geen vertraging krijgt.

Jorah Mormont
1 maart 2006, 14:20
- Nicole (Polen)
- Fon (Thailand)
- Cassandra (Moskou)
- Denise (Duits)
- Linda (Tsjechië)

Plus enkele nieuwe aanwinsten:
- Anna (roodharige schoonheid uit de Oekraïne, maar ondanks dat geen topper, iets te arro)
- Michaela (Tsjechie, blond, top figuur, beetje veel tattoos, gelukkig met andere arabische naam op onderrug)

Hufter prijs gaat deze keer naar de Duitser die het tijdens de geweldige ero show van Kristina op het buffet het in zijn hoofd haalde om haar ongeneerd aan de kant te duwen om soep te gaan scheppen

Is de hierboven genoemde "Linda" het meisje dat voor kort in "The Palace" werkt(e)? Ze heeft een opvallende FF cup.

BR, Sonny

MiniME
1 maart 2006, 22:33
Is de hierboven genoemde "Linda" het meisje dat voor kort in "The Palace" werkt(e)? Ze heeft een opvallende FF cup.

BR, Sonny

Denk van niet. Deze Linda is een klein (160cm) meisje, met wel redelike borsten, maar meet dan C75 zou ik het niet geven. Opvallende neus, en schaamlippen en tegenwoordig flink blond (perox) en erg lief,nogal timide meisje. Wel full service en prima after sales.

Randy
1 maart 2006, 23:42
Een erg rustige dag in GT. 's Middags waren er vooral beren uit NL en 's avonds vanwege voetbal (DLD - Italië) hadden veel dames ook weinig te doen. Misschien hadden ze daar ook wel op gerekend, ook qua dames was het vrij rustig.

Ik heb weer een aantal oude bekenden onder de dames gezien/soms gesproken, zoals Magdalena, Fon, Poolse Tanya, Sonya, Svetlana2, Esme, Mona en anderen.

Svetlana2 was weer het oude ijskonijn, geen lachje kon er af. Jammer, jammer, ik zou best nog wel eens met haar op de kamer willen, maar op deze manier heb ik daar weinig trek in. Ach, blijft het voorlopig bij goede herinneringen...

Weinig bekende beren gezien, wel met een regelmatige doch niet-schrijvende bezoeker bijgekletst en wat tips uitgewisseld.

Going down memory lane, ben ik sinds lange tijd weer eens met Poolse Tanya op de kamer beland. Dat was al weer lang geleden. En ze is als altijd goed. Geen nieuwe recensie, de oude voldoet nog prima.

Voor het avondeten met Mona afgesproken, die inmiddels ook gearriveerd was. Ik mocht eerst nog eten van haar... Daarna lekker samen naar kamer 3 vertrokken en een feestje voor 2 gebouwd. Ook van haar geen nieuwe recensie, ze is gewoon hoog in mijn top 3 op dit moment.:luvlove:

Als laatste dame voor deze dag gekozen voor een voor mij nieuwe, ene Bianca. Ze zei al lang in GT te werken (een jaar?) en daarvoor in PHG. Een aangename kennismaking, zie recensie.

Voor mijn doen vroeg vertrokken, nog voor de pizza al in de auto. Lekker rustig zo, en lekker genoten.

Wagons-Lits
2 maart 2006, 15:35
Tsja, een goede katholiek heeft natuurlijk wel wat anders te doen op aswoensdag...

Ik was er ook :wink: (agnost), en had het tamelijk naar mijn zin - zelfs met alleen maar heren in het bubbelbad. De dames (Bianca, maar ik was eerder, hehe, Anna en Mika - zie recensies) hebben me een prima dag bezorgd. Het eten was zelfs goed... Des te harder kwam die sneeuwbui op de terugweg aan, zeg. Wow, back to reality. Goed dat ik nuchter was en niet te ver meer hoefde.

W-L

MiniME
6 maart 2006, 20:33
Ook zaterdag was de whirlpool weer superheet, door de optrekkende mist kon je weinig meer zien van de dames die (mogelijk) langsliepen

Niet alleen de whirlpool was heet, ook de aanwezige ijsberen en -berinnetjes waren goed van temperatuur

De sfeer was een stuk rustiger dan vorige week, dus jammer Gustomass: geen spuitende slagroom over heerlijke dames lijfjes deze keer! ;D

Wel weer veel toppers:
- Angelina
- Tess (bovenaan in de top 3!)
- Roemeense naaikransje (in voltallige bezetting, waar de vermoeidheid wel begint toe te slaan zo te zien)
- Michelle (Tsjechië, wilde tante)
- Olga (nieuw, uit Rusland, wel heel erg rustige tante)
- Fon
- Sonja
- Esme
- Chantal (lief als altijd)
- Jill (donker, klein, lieve Duitse => lijkt een contradictie )
- et cetera

Ondanks de rustige sfeer, toch wel heerlijk genoten van alles. Ook het eten was goed en de service als vanouds.

Gustomass
8 maart 2006, 23:06
hallo medeijsberenheren,

nu valt ie me weer binnen en ik heb hem al zo vaak gebezigd als ik met nieuwe bezoekers in Golden Time in gesprek was.

In het leven kan je niet gauw zeggen dat iets onmogelijk is.
Toch wil ik een stelling neerzetten.

"Één ding is onmogelijk, namelijk...... slechts één keer naar Golden Time gaan"

Het is een ervaring die ik zelf heb en die ik ook in gesprekken telkens weer opvang. Dus heren potentiële Golden Time Paradise bezoekers, U bent gewaarschuwd.!!

Gustomass stelt zich niet aansprakelijk voor enige vorm van vervolg schade tijdens en na uw eerste GT bezoek.....

Denk nu niet dat dit puur humoristisch bedoeld is.....

Azrael
8 maart 2006, 23:27
"Één ding is onmogelijk, namelijk...... slechts één keer naar Golden Time gaan"

Denk nu niet dat dit puur humoristisch bedoeld is.....

Dit is inderdaad de waarheid.. Hoe goed ik het ook probeer, ik moet weer terug naar GT. Het is volgens mij hetzelfde als elke andere verslaving...:cool:

Wagons-Lits
10 maart 2006, 12:11
Eens.

Maar eerlijk gezegd; daar heb ik nou helemaal geen probleem mee.
Ik ga de volgende keer mijn zilveren jubileum vieren, heb ik gezien. :ola2:

W-L

Willem2
17 maart 2006, 20:29
Omdat de politie niet wilde discrimineren is er afgelopen woensdag ook een inval geweest in GT. Hier ging het om het zoeken naar drugs. Uiteraard is ook hier niets noemenswaardigs gevonden.

Willem2

Willem2
21 maart 2006, 13:16
Alle berichten die gingen over Pooiers/Zuhälter/Vrouwenhandel in GT verplaatst naar het algemene gedeelte. De discussie gaat namelijk niet alleen over GT.

Discussie is hier terug te vinden : Pooier/Zuhälter/Vrouwenhandel (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1775) .

Met vriendelijke groeten

Willem2/Neukie/Zero/Tiga

PS.

Lees nog een keer de algemene regels door !

Gustomass
25 maart 2006, 16:39
Gisteren weer een hele mooie Golden Time dag mogen beleven.
Wat heeft het leven toch elke dag mooie dingen in petto.

Je weet wel, er is zo veel moois in het leven. Maar het is de kunst om al dat moois te zien. Dat lukt niet altijd.
Gisteren is dat voor een groep nieuwe ijsberen uit Amsterdam e.o. erg goed gelukt. Enkele leden waren eigenaren en ex eigenaren van erotica/privé clubs in Amsterdam en Rotterdam. Heb met hen echt interessant gesprek gehad over clubs etc.
Meest frappant was wel de enorme verbazing die gewoon van deze heren uitstraalde.
Één persoon was eerder deze week voor orientatie al in GT geweest, de anderen waren gisteren "meegelokt" en zouden naar "Sauna" gaan.
Ik persoonlijk heb me ook mateloos verbaasd. Zit je als amateur/liefhebber ijsbeer in gesprek met eigenaren van clubs in Amsterdam, toch wel één van de sexcities van de wereld denk je dan..
Komen deze mensen 'n keer in Golden Time, kijken deze ervaringsdeskundigen werkelijk hun ogen uit...... Dat dit allemaal mógelijk is. Dat dit uberhaupt bestáat.!!

Geeft eens te meer een bevestiging dat wij met clubs als GT, PHG en YinYang toch wel erg verwend zijn. Dat er zulke paradijsje bestaan.

Verder mooi om te horen wat deze heren aan Golden Time goed vonden en wat niet, en wat ze zouden verbeteren als ze zelf zo'n zaak zouden opzetten..

Opvallend was het eerste en grote minpunt het feit dat "eigenaren/managers/...." zomaar in leren jack door de barruimte lopen. "Dát moeten ze dus écht niet doen", werd gesteld. Ik was het er (ont)roerend mee eens.
Verder nog wat tips uitgewisseld met management. Mooi te horen welke verbeterpunten ze hadden, maar gezien de reacties van de manager zag hij daar zeer weinig in.

Voor mij en jullie wellicht, een hele geruststelling. Er staan dus voorlopig geen echte grote veranderingen op stapel.

Iedereen gaat gekleed in zelfde ijsberenjas, ieder is gelijk. Des te meer vallen de mannen in "gewone kledij op"
Als nu iedereen die niet behoort tot de groep gasten, dames en barpersoneel zich eens niet meer zo opvallend zou opstellen en verplaasten in en door de club, dan kunnen wij en de dames tenminste rustig genieten/ werken en slapen...

Als we allemaal ons steentje bijdragen dan kan Golden Time nog lang Golden Times beleven... ..

Gustomass greets Little Diablo en EnjoyIt. en...
Juliette die nog een massage te goed houdt. Juliette esta occupado todo notche.... otra vez mas massage par Gustomass???!!!

Mauriceyep
26 maart 2006, 12:11
Zaterdag 25 maart, een mooie dag om eindelijk die doucheslang eens te vervangen. Dus naar de bouwmarkt in Bruggen. Daar aangekomen toch maar even de straat overgestoken en uiteindelijk van 11.30 uur tot 1.00 uur in GT doorgebracht. Het was een mooie dag, veel nieuwe mooie dames en veel oude bekenden. De dames hadden goede klandizie, de heren vermaakten zich opperbest en door het Roemeense/hongaarse dansgezelschap werd behoorlijk gefeest. Om 1.00 uur afscheid genomen van alle dames en samen met MiniMe de deur afgesloten.

Gustomass
26 maart 2006, 12:34
Maurice, je slaat de spijker op zijn kop, om even in bouwmarkttermen te blijven. Hoeveel doucheslangen heb je trouwens al thuis liggen.??

Fijn om ook weer eens leuke mails te lezen.
Er zijn toch nog zo veel mooie dingen in het leven.
Golden Time is daar voor velen onder ons een leuk onderdeel van.

Je kan nu eenmaal niet stellen dat iets mooi of lelijk is. Dat iets warm of koud is. Dat iets lekker is of niet lekker is.. Nee, je kan iets mooi vinden, je vind iets warm of koud, je vind iets lekker of juist niet.

Dingen zijn niet zoals ze zijn. Het hoe je ze ervaart, hoe je ertegen aan kijkt.
Zolang je het mooie, het fijne , het lekkere, het warme, het frisse maar kan zien dan is het leven nog niet zo slecht.
Iedereen weet dat één rotte appel een hele kist kán bederven,maar dat hoeft niet, die andere 48 appels smaken waarschijnlijk prima.

Daarom, het leven is zo slecht nog niet in het Brüggense land.:freu: :freu:
Laten we er gewoon lekker plezier blijven maken; wij als ijsberen met elkaar maar ook met de aanwezige mooie, fijne en lieve dames.
Laten we het óók, of misschien júist voor hen mooi maken. Hebben onze dames er plezier in dan zal dat ongetwijfeld dubbel en dwars bij ons terug komen.
Dat het een paradijsje mag blijven voor iedereen die in een Golden Time een paradijsje wil zien. :freu: :freu: :freu:

Tot zo ver deze zondagsoverweging van Gustomass......

ps; waren onze dames vanmorgen een beetje uitgeslapen na deze wat korte nacht.....???;)

Willem2
26 maart 2006, 12:39
@ Mauriceyep
Jij doet er wel lang over om een doucheslang uit te zoeken :D

Mauriceyep
26 maart 2006, 17:31
Er is ook zoveel keus!

bartx73
26 maart 2006, 22:27
Heb je nog lekkere sex gehad? Want douchekoppen zijn interessant, maar de sex is toch belangrijker...

Wagons-Lits
28 maart 2006, 14:30
De geruchtenmachine gaat weer eens: het management van GT zou een tweede club openen relatief dichtbij (een buitenwijk van Moenchengladbach). Ik had het midden vorig jaar uit semi-betrouwbare bron gehoord, maar nu beweert iemand (minder dan semi-betrouwbaar) dat de opening eind April, begin mei zou zijn. Weet iemand iets meer ?

De tent zou groter zijn dan GT, maar mogelijk met minder groen - een 'Artemis' in NRW dus (of een 'Freude 39' ?). Als het waar is ben ik benieuwd hoe de verdeling van dames gaat lopen....

W-L

neukie
28 maart 2006, 15:01
Dat hoorde ik ook 2 weken geleden van een betrouwbare bron. In Kaarst bij Neuß.

groetjes

molaar
28 maart 2006, 16:42
Ik heb begrepen dat het om twee clubs gaat. Een in Dusseldorf(Kaarst) en een in Monchengladbach.
Mijn liefje bleef (voorlopig) in Bruggen dus ik ook.

Wagons-Lits
29 maart 2006, 06:12
Twee nieuwe clubs ? Mozeskriebel, dat trekt de regio nooit. 'Amnesia' is er ook al bijgekomen, 'Ritz' trekt wat talent richting Belgie, hoe gaan we al die tenten bemensen ? (okee, niet direct mijn probleem, maar met halfvolle clubs is niemand gebaat). En hoeveel (potentiele) ijsberen zijn er eigenlijk als klandizie ?

Gezien de recente investeringen in GT is men daar niet van plan de boel op te heffen en met de hele have te verhuizen. Benieuwd welke tent er als eerste onderdoor gaat. Of is hoge winst niet zozeer het doel van de investeerders en zijn ze tevreden met een lage maar gestade inkomensstroom (op accountancy -college hadden ze daar een term voor, hoe was dat ook alweer, wit, eh, was, eh .....).

W-L

MiniME
29 maart 2006, 07:13
Twee nieuwe clubs ? Mozeskriebel, dat trekt de regio nooit. 'Amnesia' is er ook al bijgekomen, 'Ritz' trekt wat talent richting Belgie, hoe gaan we al die tenten bemensen ? (okee, niet direct mijn probleem, maar met halfvolle clubs is niemand gebaat). En hoeveel (potentiele) ijsberen zijn er eigenlijk als klandizie ?

Gezien de recente investeringen in GT is men daar niet van plan de boel op te heffen en met de hele have te verhuizen. Benieuwd welke tent er als eerste onderdoor gaat. Of is hoge winst niet zozeer het doel van de investeerders en zijn ze tevreden met een lage maar gestade inkomensstroom (op accountancy -college hadden ze daar een term voor, hoe was dat ook alweer, wit, eh, was, eh .....).

W-L

Nu begrijp ik al die grote wasmachines in GT...................gaan vieze spullen in en komen spier witteijsberenjassen uit! Als dat geen witwassen is! :rofl:

TT Man
31 maart 2006, 08:42
Donderdag 30 maart 2003 omstreeks 14.30 uur aangekomen bij GT en er was geen parkeerplaats meer vrij. Niet op het eigen terein en niet bij de bouwmarkt. Ook in het straatje was het al goed vol. Ik zag zeer veel Nederlandse kentekens. Het was dus geen verassing dat het binnen ook overvol was. De dames hadden het er maar druk mee.
Een zeer mooie meid (lang, blond, mooie B cup, geheel naakt op een rood lendedoekje na) gespot. Had ik nog niet eerder gezien. Ze was echter continue bezet. Misschien een 'OF' maar die had ik toch echt wel graag eens uitgeprobeerd. Ze kon zo de catwalk op. Heeft iemand een naam?
De recensies (Fon en Tina) gooi ik er zo wel even op. M'n bezoekje was dit keer kort maar krachtig.

MiniME
31 maart 2006, 09:02
Donderdag 30 maart 2003 omstreeks 14.30 uur aangekomen bij GT en er was geen parkeerplaats meer vrij. Niet op het eigen terein en niet bij de bouwmarkt. Ook in het straatje was het al goed vol. Ik zag zeer veel Nederlandse kentekens. Het was dus geen verassing dat het binnen ook overvol was. De dames hadden het er maar druk mee.
Een zeer mooie meid (lang, blond, mooie B cup, geheel naakt op een rood lendedoekje na) gespot. Had ik nog niet eerder gezien. Ze was echter continue bezet. Misschien een 'OF' maar die had ik toch echt wel graag eens uitgeprobeerd. Ze kon zo de catwalk op. Heeft iemand een naam?
De recensies (Fon en Tina) gooi ik er zo wel even op. M'n bezoekje was dit keer kort maar krachtig.

@TTMan: zag je vraag ook op het andere forum staan, maar (om allerlei redenen) post ik daar niets meer, gelukkig kan ik hier wel mijn antwoord kwijt aan je: dit is inderdaad een top dame, foto model uiterlijk, en ik moet zeggen, ook goed op de kamer (zeker niet alleen een OFje dus). Ze heet Gabriella en komt uit Slowakije. Hiervoor heeft ze gewerkt in Palace.

gr

MM
(dieblijisdateriniedergeval1forumiswaaralleinfotek rijgenis!)

Wagons-Lits
31 maart 2006, 09:28
Jongens, het was zeker druk gisteren. Blij dat ik op tijd binnen was.

Wat me wel opviel, was dat het verloop nieuwe recordhoogtes heeft aangenomen. Nieuwe aanwinsten uit Hessen en zowaar Bochum
- en knap appetijtelijke ook. En relatief weinig deelneemsters van het Roemeense naaikransje, of heb ik met mijn neus gekeken ?

Eigenlijk zou, zo eens in de maand, er een transfer-overzicht gemaakt moeten worden, net zoals voor het begin van de voetbalcompetitie wel gebeurt. Per club de aanwinsten en vertrekkende dames. Heeft Willem nog wat tijd over ?

W-L

GT-junky
31 maart 2006, 17:32
Na een afwezigheid van 20 dagen kwam GT-junky eindelijk weer eens in GT.
Toen ik om 16.30 u. aankwam was het reeds erg druk in GT, zowel ijsberen en dames. Na ongeveer een half uur nodig gehad te hebben Tatjana, Inna, Vanessa, Katharina en Maria uit te leggen waar ik zo lang gezeten had, maar eens met een paar bekende ijsberen de aanwezige dames besproken. Zeer veel nieuwe dames. Ik geloof dat ik de helft van de dames niet eens kende. Best een paar leuke nieuwe dames gespot, qua uiterlijk sprong een mooie blondine er echter wel uit. Ik vermoed dat het om de reeds beschreven Gabriella gaat.

Toen echter Anita :luvlove: om 18.15 binnenkwam wist ik dat ik vandaag weer niet vreemd zou gaan. Prima sessie gehad met haar.

Gisteren weer met volle teugen genoten van de geneugten die GT te bieden heeft. 't Is blijkbaar toch wel eens goed even een paar weekjes weg te blijven. Om 23.15 u. de tent weer verlaten met de belofte Mittwoch wieder zu kommen.