Volledige versie bekijken : In welke club heeft je ijsberendoop plaatsgevonden?
Bij 099 was dit PHG, niet veel later was GT aan de beurt daarna BB en zo zijn er nog wel een 10-tal clubjes gevolgd :freu: !
Atlantis, zomer 2000...
Was nog niet echt een ijsbeer aangezien daar alleen handdoeken werden gedragen, pinguindoop dan misschien?
Horny_one
28 juni 2006, 20:03
Atlantis, zomer 2000...
Was nog niet echt een ijsbeer aangezien daar alleen handdoeken werden gedragen, pinguindoop dan misschien?
Atlantis???? En momenteel staat de Atlantis teller nog op 0
Wel het antwoord aanklikken Tiga!! :teuflisch
Flurkman
28 juni 2006, 21:53
Sorry: heb PHG ingevuld, maar eigenlijk was mijn eerste "club" Freude 39...
Nou ja, je moet ERGENS beginnen...
Atlantis???? En momenteel staat de Atlantis teller nog op 0
Wel het antwoord aanklikken Tiga!! :teuflisch
Ik was zooooo snel met antwoorden dat 099 nog niet eens klaar was met het maken van zijn enquete...
Stiffmaster
29 juni 2006, 13:08
Het lijkt al weer een eeuwigheid geleden, toch is het maar iets meer dan een jaar geleden en wel GOLDENTIME, het blijft iets magisch hebben is het niet ? :green_smi
Hollandmale
29 juni 2006, 15:20
HM kreeg op die zondag z'n ijsberendoop, met 'n FT van Linda :p. Kan met alle FT's die sindsdien volgden wel 'n klein zwembad vullen :D.
lustman
29 juni 2006, 17:11
PHG
Ergens rond de periode van mei 2004. De eerste meid was van Rusland : een vrij triestige beurt. Was een beetje teleurgesteld. Deed mijn verhaal tegen een zekere Sammy ;) Ok , ga met mij maar is naar de kamer. Ja , ja dat heb ik geweten :fuck:
Jorah Mormont
29 juni 2006, 18:26
PHG, 23 november 2005.
Eerste dame: Poolse Carmen
(Ja Jansen, jouw vriendinnetje):eek:
BR, Sonny
PHG, 23 november 2005.
Eerste dame: Poolse Carmen
(Ja Jansen, jouw vriendinnetje):eek:
BR, Sonny
Hé Sonny,
vorig jaar november voor het eerst PHG en nu al een " ervaren ijsbeer ":rolleyes:
Jij leert snel zullen we maar zeggen..................:hah:
liefhebber
30 juni 2006, 12:49
Tsja...
Liefhebber maakte in PHG zijn eerste opwachting september 2004 (exacte datum zal ik jullie besparen maar ik hou alles bij in een logboek -ontzettend leuk om terug te lezen-)
Als eerste dame op die dag; Sammy (need I say more?....!!)
tweede dame; Natasha
Beiden bleken, op hun eigen manier, een grotere verslaving dan verwacht!! :eek: :D
Needless to say; Ik was verpest voor het leven, sterker nog... ik begin het steeds LEUKER te vinden!! :smile2: :bowlol:
Groeten :wink: ,
Liefhebber (die "een lief hebben" definitief aan de kant heeft gezet -als je m'n vrouw niet meetelt- en nu alleen nog maar een grote liefhebber is)
Stiffmaster
1 juli 2006, 11:18
He Rex, zo zie je maar weer ben je onervaren en denk je ach laat ik de wereld eens verkennen en voor je het weet ben je een sexbeest, snap niet hoe dat kan :green_smi , afijn voor je het weet ben je bedorven en verloren door al dat moois. :baeh: :bowlol:
Hé Sonny,
vorig jaar november voor het eerst PHG en nu al een " ervaren ijsbeer ":rolleyes:
Jij leert snel zullen we maar zeggen..................:hah:
Willi69
1 juli 2006, 11:41
Als eerste dame op die dag; Sammy (need I say more?....!!)
Sammy hatte übrigens gestern Geburtstag! :wink: (am gleichen Tag wie neukie :rolleyes: )
De Cock
2 juli 2006, 00:42
Mijn doop was in PHG op de bewuste 14 december en eerste Dame was om 1700 uur met de poolse ella.
Verder heb ik hiervoor diverse GB's bezocht en ontstellend veel raamdames bezocht, ook de PO's niet te vergeten :thefinger .
En ik wandel pas 2,5 jaar :bowlol: .
Groeten,
De Cock.
little diablo
18 september 2006, 19:26
GT :freu: ik ben ook niet veel verder geweest.
saluti
Spermie
11 oktober 2006, 14:48
Spermie heeft binnenkort iets te vieren.
Volgende week is het een jaar geleden dat ik gedoopt ben in dit circuit en wel in Relax (voorheen Ritz)!!!
Leuke ervaring gehad met ene Lia. Helaas daarna nooit meer gezien:confused: Lag overigens niet aan Spermie
Ga er dinsdag of woensdag heen om dit te vieren.:D :freu:
Silvester
11 oktober 2006, 15:16
Vanaf de lijst kiezen wordt het PHG, daar heeft de bij velen welbekende rondborstige Suzy destijds de primeur genoten om mijn ijsberenvel (en...) af te stropen, een functie die ze overigens nog steeds heel dapper en perfect bij PHG uitvoert zag ik onlangs....
TT Man
11 oktober 2006, 15:36
HM kreeg op die zondag z'n ijsberendoop, met 'n FT van Linda :p. Kan met alle FT's die sindsdien volgden wel 'n klein zwembad vullen :D.
Was dat Mexicaanse Linda? Daar heb ik ook heel wat plezier mee (aan) beleefd. Lijkt ook al van de aardbodem verdwenen. Jammer jammer...
Op aanraden van mijn guide was destijds mijn eerste dame ook Sammy (shake hands Liefhebber). Beetje overdonderend was het wel allemaal. Korte sessie (ja wat wil je) maar volledig van de kaart daarna. Hooked for life zullen we maar zeggen.
Rob10
11 oktober 2006, 15:37
In 2002 bij Inge de Bruijn in PHG. Ze zwemt daar nog steeds maar wel in een ander zwembad dan dat HM gevuld heeft met zijn activiteiten:rofl:
Gustomass
12 oktober 2006, 06:16
GT :freu: ik ben ook niet veel verder geweest.
saluti
Gusto schrok even helemaal wakker. Hij las "GT, ben ik verder niet ook veel geweest".:confused:
Och het is nog vroeg.
LD mucho Gusto mocht je toch nog eens naar GT gaan;) ;)
Big30
12 oktober 2006, 21:42
Maandag 24 April 2006 20u35 stapte ik voor de eerste keer van mijn leven, nog ietwat onwennig bij de Oase naar binnen. Mijn eerste FKK/Sauna bezoekje.
Ben dus nog maar een embryonaal ijsbeertje :eek: :thefinger :teuflisch!
Gr. B.
Forza...germania
12 oktober 2006, 22:34
:D 1e vrijdag van de maand februari in 2004 was het mijn Duitsland première in PHG.
Als gewillige prooi liet ik me al binnen 10 minuten te grazen nemen door éne Linda uit Duitsland met een mega-strak lichaam:p , service was het gewoon niet.
Later op de middag werd ik door W2 in de bar tussen 2 mega-strakke blondines gedropt; Forza keek z'n ogen uit:eek: :eek: 'Dit zijn Vivianne en Sammy' hoorde ik W2 nog zeggen waarna beide dames lief naar me knikten:rofl:. Mijn god, daar zat ik dan in Duitsland in de bar van PHG, terwijl W2 al in geen velden of wegen meer te zien was. Wat moest ik nu in hemelsnaam zeggen tegen deze 2 meiden. Terwijl het angstzweet letterlijk op m'n voorhoofd stond herinnerde ik me vaag de recensies van die Sammy die best wel OK waren en bovendien pas was gekroond tot Miss PHG 2003:lostit: .
Vooruit, laat ik dan de meest strakke van de 2 tantes maar even een sleutel laten halen. Op de kamer bleek het echter om Vivianne te gaan; tsja dat heb ik nu weer. Maar ook met Vivianne was het allesbehalve vervelend:fuck:
Later op de de avond zou ook nog de Litouwse stoomwals Leyla over me heen denderen; net allemaal een beetje teveel van het goede voor iemand die alleen nog bekend was met privéhuizen in Noord-Brabant:D :D
Big30
12 oktober 2006, 22:56
net allemaal een beetje teveel van het goede voor iemand die alleen nog bekend was met privéhuizen in Noord-Brabant:D :D
Ja das een herkenbaar gevoel ;) !
Mooi D-ontmaagdings verhaal trouwens! Wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat na dat eerste PHG bezoekje :D, laat maar ik ken de afloop :thefinger !
Wel grappig, toen ik voor het eerst bij PHG kwam was het weer die W2 die me bij de deur al begroette, rondleidde en dat toen nog zeer groene ijsbeertje voorzag van veel goede raad, the do's and dont's in ijsberenland zeg maar.
Gr. B.
Papi Chulo
17 oktober 2006, 13:53
PHG, en eigenlijk alleen nog maar PHG.. ;)
Jansen
17 oktober 2006, 23:00
Ruim 4 jaar geleden heeft een vriend van me gezegd je moet eens meegaan net over de grens PHG.
Wij daar om 11.30 u naar binnen en wat ik zag was rond de 3 ijsberen, 15 dames en een zeer goed ontbijt buffet.
Na 13.00 u waren er al rond de 10 ijsberen en rond de 15 vrouwen.
Ik ben meegegaan met een dame die ik nu niet meer als een 5 zou geven,maar toen op die dag een 9.
Ik ben verslaaft geworden aan deze club en kwam daar wekelijks en soms in die tijd 2x in de week.
Ruim een half jaar geleden ben ik gaan afwisselen met GT bezoeken waar ik nu wekelijks kom met tussendoor PHG een maal in de 2 weken.
Een jaar geleden ook enkele malen naar Y.Y. en GT geweest. en nu ook een paar keer naar Relax de laatste maand. (helaas dicht nu).
Ja ik blijf nu in allebij komen GT en PHG ze zijn heel verschillend en daarom geen keuze.
Azrael
10 november 2006, 12:52
Ik ben voor het eerst in PHG geweest, samen met een vriend. Dit was in maart 2005. Hierna nog vele bezoekjes afgelegd naar de verschillende clubs.
Clinic
27 november 2006, 19:29
Och, de allereerste keer bij een dame van plezier was op de wallen in Amsterdam. Een collega had zijn vrijgezellenfeest, we stonden in een steeg, patatje eten, trok ik een gokkast leeg wat ik bij de dame tegenover de snackbar weer heb ingeleverd; leek me wel een goed plan........ niets bijzonders, maar wel mijn eerste ervaring.
Eerste keer in een sauna/fkk club was Atlantis. GEWELDIG, zoveel naakte vrouwen, moet ergens in 2001 of 2002 geweest zijn. Was met een geweldige Litouwse dame, druk natuurlijk op een zaterdag, reeds tweemaal gepijpt op de trap tijdens het wachten op een kamer.......... en ik weet wel dat ik de rest van de nacht met een Gigantisch grote glimlach op mijn bedje in het hotel heb gelegen. Daarna nog een aantal keren naar Atlantis, todat ik PHG heb ontdekt en dat is toch wat dichter bij huis, maar gelukkig nog ver genoeg weg voor een kort bezoek (anders zou ik reeds op de 25e van elke maand blut zijn).
uurtje
27 november 2006, 20:48
Nou, voor mij was de allereerste keer in PHG. Tenminste; als we hier over Duitsland ervaring spreken. Meteen een klapper; kom ik Willem2 met gevolg tegen op mijn eerste Duitsland dag. Had verder een gelukkig handje in het kiezen van dames; Katalin, Bettina en Nina. Wist ik veel dat ik er zomaar de toppertjes uithaalde? Volgens mij had ik die dag beter ook een Lotto formulier kunnen invullen.
Carpe Momentum
6 december 2006, 16:48
PHG op 27 maart 2003 met zzz Anastasia, (zucht....)
BefBeer
7 december 2006, 19:14
Ik ben in Goede Tijden gedoopt:smile2:
Daar geliijk wat vormels en comminie gedaan.
Om zeker te zijn van mijn gekozen geloof toch ook even afgestemd met YY.
Mijn 1e keuze was volledog op mijn intuitie gemaakt en daar hem ik nog geen spijt van.:roll:
BefBeer
.357 magnum
17 december 2006, 21:50
Oef een moeilijke vraag.
Mijn ijsberendoop was volgens mij in PHG.
Al weet ik het niet zeker.
Ik ben niet honkvast wat betrefd clubs.
Ik vind het juist leuk om verschillende clubs te bezoeken.
Mijn Partytreff doop was dit jaar in Krefeld.
Mijn eerste keer bij een dame van plezier was volgens mij een dame in een sexshop.
Ovegens bestaat de shop niet meer.
De halve straat is gesloopt voor nieuwbouw.
The Saint
10 november 2008, 16:26
Help, ik kan geen stem uitbrengen, want die club bestond nog niet toen deze
enquete werd geopend.
Voor wat het waard is, mijn vuurdoop was deze zomer in de VV. Heb daar
trouwens dezelfde dag al kennisgemaakt met 2 forumberen: in volgorde
RAUL7 en Flipper.
En de dame: was een Poolse die op vakantie was maar even een bezoekje bracht aan een vriendin die daar werkte. Ze vroeg een FT, wat ik graag toeliet maar het werd eerder een MMT, ze kon zoveel honingdrank niet aan zei ze.
Als deze enquete afgesloten is-zo lijkt het toch- zou je ze dan niet beter naar rubriek oude doos brengen afdeling enquetes?
phoenix
10 november 2008, 18:04
mijn eerste visite was direct raak golden time....tja daar heb je dan ook een prima tijd voor de eerste keer...
Zakkenleger
10 november 2008, 23:07
GT - shock to the system (http://www.youtube.com/watch?v=azvgeyc0EAw)
Willem2
10 november 2008, 23:12
Als deze enquete afgesloten is-zo lijkt het toch- zou je ze dan niet beter naar rubriek oude doos brengen afdeling enquetes?
Je kan weer gaan stemmen ;)
The Saint
10 november 2008, 23:16
Je kan weer gaan stemmen ;)
Thx: en zeker nu ik een nieuwe look heb :D
Saruman
12 november 2008, 12:28
Saruman heeft zijn ijsberendebuut gemaakt in Relax in Mol.
En dat beviel hem best...:D
Deze club was in eigen land, en redelijk dichtbij, dus Saruman zag geen enkele reden om verder te rijden.
Spijtig genoeg moest deze club haar deuren sluiten op vrijdag 13 oktober 2006. Zou dat dan toch een ongeluksdag zijn? Zo leek het in het begin wel.
Maar de gedwongen sluiting, motiveerde Saruman om ook eens andere oorden op te zoeken, en daarvan heeft hij ook nog geen spijt gehad. Zoiets heet dan je horizon verruimen, of zoiets. Van toen af aan heeft Saruman de volgende clubs bezocht (alhoewel hij niet echt een vast schema heeft): PHG, YY, GT, Bernd's, LR, Babylon, Sans Soucis en ZaZen. Er staan echter nog clubs op de TO DO lijst. En dames.
Uit de Relax tijd is er wel 1 dame die Saruman nog wel eens graag opnieuw wilt :love:, en dat is de Belgische Ellen. Slechts 1 kamerbezoek mee gehad, op maandag 9 oktober 2006, dus enkele dagen voor de sluiting.
Nadien 1 keer tegen het lijf gelopen in YY, toen Saruman net naar buiten ging :hammer:, en onlangs zou ze weer zijn opgedoken in GT, maar blijkbaar ook daar nog geen vaste stek gevonden.
Wie weet komen Saruman en Ellen elkaar nog eens tegen, en hopelijk is de magie dan weer net zoals toen die oktoberdag in 2006.
Gegroet,
Saruman, who keeps on dreaming .... :wink:
Toppie
13 november 2008, 09:24
Het had GT kunnen zijn, ware het niet dat ik er geweigerd werd bij mijn eerste bezoek....
....rond 15.00 parkeerde ik mijn auto bij de bouwmarkt. Het was frisjes dus ik mijn dikke pelsjas aangetrokken en liep naar de club. De poort was open en ik liep naar binnen. Jezus wat een drukte, dit had ik nog nooit gezien. Veel, maar dan ook heel veel blote en bloedmooie dames zag ik de kleedkamers in en uit rennen. Af en toe keek er eentje vluchtig naar mij. Maar ik zag ook heel veel badjassen en de muziek stond er keihard. Is dit een "Puff" ??? Ik kon het me haast niet voorstellen. Dan staat de ontvangstvrouw voor me die het schijnbaar heel erg druk had. "Nein es ist zu voll!!, wir lassen heute nur noch Stammgäste rein!" zei ze vastberaden. GVD dacht ik dat is me nooit overkomen. "Aber so werde ich nie ein Stammgast" probeerde ik haar nog te overtuigen, maar helaas ik mocht niet naar binnen :( Op de parking vloekte ik nog een paar keer. "Nooit meer ga ik naar deze klote tent!!!" raasde ik en stapte in mijn auto en reed naar Düsseldorf naar een sjieke hoerentent (termingirls.de)
Thuis aangekomen schreef ik nog op hookers.nl mijn negatieve ervaringen over GT. Ik besloot om de volgende keer naar Ying Yang in Roermond te gaan want daar werd je volgens andere forumleden niet geweigerd.
Zo probeerde ik het dus voor een tweede keer en na een korte zoektocht reed ik de lange oprit op van Ying Yang. Het was ongeveer 12.00, ik drukte aan de bel en de poort ging open. In spanning wachtte ik af of het me nu wel zou lukken om toegang te krijgen tot dit kleine stukje paradijs. Ik legde mijn 50 euro op de balie en kreeg er een armbandje en ook nog eens 15 euro (dat was blijkbaar voor de vroegkomers) voor retour. "Ik ben hier de eerste keer", zei ik verlegen en hoopte op enige uitleg. Geen probleem en de ontvangstdame legde me alles precies uit. "Voor 50 euro met een dame naar de kamer?" dacht ik. "Dat kan toch niet veel soeps zijn?"
Ik kleedde me om, liet mijn onderbroekje een beetje onwennig aan en trok een groene badjas aan (groene ijsberen?). Via de kleedkamer liep ik naar het douche en saunagedeelte. "Hmm ziet er leuk uit, maar waar zijn die dames dan?". Via een zijdeurtje kwam ik dan in de bar terecht. Ik geloofde mijn ogen niet. Er zaten nog een stuk of tien andere ijsberen aan de bar, maar mijn aandacht ging toch uit naar een klein dozijn prachtige dames! In ieder geval prachtiger dan vrijwel 95% van de privédames die ik ooit bezocht had. Onwennig keek ik de dames aan, maar de dames leken van een andere planeet ofzo? Want hier keken de dames je juist aan alsof je één of andere seksgod bent. "Niet te geloven", en dacht ff aan de verhalen van Ace2.
Na een beetje gekoekeloerd te hebben aan de bar, besloot ik om eens een rondje te maken, want mss zitten er nog wel meer dames hier verstopt. Na een rondje of wat werd ik tegengehouden door een kleine Roemeense schone, ze heette Carmen en was bloedmooi. "Wanna go with me to a room or do u want to walk around some more?" lachte ze. Ik was gelijk verkocht. Carmen haalde een sleutel en als een schoothondje liep ik achter haar aan. Op de kamer ontdeed ze me van mijn badjas en mijn onderbroek. Carmen beval me op bed te gaan liggen en begon op de automatische piloot mij af te werken. Pijpen, neuken, beetje kussen en dat was het al. Zo snel was ik nog nooit gekomen, maar ik was zo hoteldebotel dat ik alles goed had gevonden. Ik gaf haar zelfs het dubbele, want ik vond 50 euro toch zo zielig en te weinig om te geven.
Terug bij de bar bestelde ik met een grote grijns een pilsje en nog geen halfuurje later stond een mooie blondine naast me. "Hi i am Sandra and i am Carmens sister". En alweer was ik verkocht. En alweer werd ik op de automatische piloot afgewerkt, enige verschil was dat het nu een blonde piloot was :)
Rond 17.00 vertrok ik naar huis en ik kon nog steeds niet geloven waar ik geweest was. "Dit is het walhalla!!!" "Dit wil ik verder vertellen!!!!", maar ik wist dat dat niet kon, want niemand in mijn omgeving wist wat allemaal anoniem uitspookte.
rplover
13 november 2008, 09:33
Dat is een goeike, Toppie33 ontmaagd door ons aller Carmen :teuflisch
En dan haar nog het dubbele betalen, dat was genieten voor haar aan tienvoudig tarief :lostit:
En dan nog genaaid door haar tweelingzusje. Man man man, en dan praten de Meiden niet over ons?:eek:
Ik kan me al voorstellen wat Carmen tegen Sandra zei: go to him, he comes quick, is easy and pays good.
Nu noem ik je echt een "watje pur sang", Topppie:baeh:
Je seksgodenstatus? Foetsie, en je valt weer van je sokkel :thefinger;)
:wink:
Zakkenleger
13 november 2008, 10:43
...
Je seksgodenstatus? Foetsie, en je valt weer van je sokkel :thefinger;)
:wink:
Hoe minder sexgod, hoe leuker T33 wordt ;) Goden zijn saaaaaaaai.....
Toppie
13 november 2008, 11:01
haha seksgodenstatus? Je hebt mijn verslagen maar slecht gelezen RP ;)
Als ik dan de eer heb om 't "het watje pur sang" zijn, dan geef ik jou de eer om de "nicht pur sang" te zijn ;)
Toppie
13 november 2008, 11:05
En dan haar nog het dubbele betalen, dat was genieten voor haar aan tienvoudig tarief :lostit:
Weet je zeker dat je Belg bent? Je praat namelijk als een Hollander.....
frans2650
13 november 2008, 18:44
Die staat er nier bij. Dat was in Herne, en dat moet zo'n 10-12 jaar gelden zijn. (En inderdaad: enkel handdoeken, geen ijsberenvel.)
thesickboy
13 november 2008, 19:34
TSB deed het op spartaanse wijze en was 'Baptized by Fire' (http://www.youtube.com/watch?v=wDiUG52ZyHQ)in GT.
Op één dag 5 dames geneukt die ik toen waanzinnig goed vond en nu maar minnetjes zou vinden...
:cool:
(ps: megacoole film!)
timjava
14 november 2008, 11:43
Nadat ik in september 2006 mij had aangemeld op het ijsberenforum en ik tig keer alle recencies van de verschillende clubs had gelezen, ben ik in februari 2007 naar GT gegaan. Op dat moment het gevoel dat er niets beter bestond dan GT. Inmiddels ruim 1,5 jaar verder, heb ik gelukkig ook nog een aantal andere clubs kunnen bezoeken. De keuze wordt wel steeds moeilijker.:D
Ascari
16 november 2008, 01:25
Mijn vuurdoop was 3,5 jaar geleden in Freude 39 (tegenwoordig FKK Freudenberg), Het eerste uur had ik nodig om mijn hormonen en mijn hartslag in bedwang te houden (een zaal vol naakte vrouwen!!! circa 40-45). Tja dat maakt gewoon indruk als je dat nog nooit eerder heb gezien :D Ik ben er beland via "het andere forum" en heb een zeer geslaagde dag gehad met Tanja(.ru) a.k.a. "Welmeisterin Eier lecken" :smile2: en Constanzia (GT).
Sammael
27 december 2008, 05:00
Net als bij vele beertjes heb ik voor het eerst het ijsberenleven mogen ervaren in Goldentime.... Daarna zijn er nog veel andere clubs geweest, maar ik wordt toch iedere keer weer teruggezogen naar GT....:rubbel:
boldie
15 januari 2009, 17:25
Ca. 3 1/2 jaar geleden, op doorreis, in Samya Keulen. Daarna meestal GT en YY. Een keer, ook op doorreis bij Bernds en de laatste keer was begin december 2008, mijn debuut in VV.
Jünther
15 januari 2009, 19:39
Als ik Partytreffs niet meetel: Atlantica in Wuppertal
Na Atlantica volgden Heavensgate, Amnesia en Acapulco.
Deze laatste club is nu al 5 maanden mijn stamtent.
Eerste Partytreff was Holzwickede (Dortmund Airport); ik wist niet wat me te wachten stond en was vrij nerveus. Daarna volgde Partytreff Jenny in Xanten.
De eerste maanden bezocht ik vooral Partytreffs; nu eigenlijk alleen nog maar FKK-clubs.
CLUBSPORT
9 maart 2009, 23:04
mijn debuut was ergens begin vorig jaar geloof ik in yy daar ben ik een drietal keren geweest en daarna via dit forum uiteindelijk bij gt beland
en daar is het tot nu toe bij gebleven .
Poppalarge
10 maart 2009, 03:46
Kort na de opening was ik eens in de BB gaan kijken en sindsdien niet meer teruggeweest aangezien ik daarna naar de (her)opening van de YY ben geweest en het daar een stuk aangenamer vond.
RAUL7
29 maart 2009, 19:55
Vrijdag 30 juni 2006 stapte ik voor het eerst Yin Yang binnen... :freu:!
Pistol Pete
29 maart 2009, 20:08
Ergens in september 2008 ben ik enkele keren naar GT gegaan. Gevallen voor de saunaclub maar niet voor GT, waar ik gem. 1 x per 5 a 6 weken nog kom. Vervolgens naar YY (1x), VV (vaak), PHG (vaak), Fun Garden (gestopt?) en sinds begin dit jaar LR (nu mijn vaste cluppie). Tussentijds 1 keer Oase en Samya bezocht. Todo: Frankfurtse FKK clubs, Bernds, Freude en Acapulco. Daarnaast de Laufhausen in Duisburg ontdekt, heel anders dan de clubs maar wat kan je daar ook een lekkere dames tegenkomen voor 30 euri / sessie 20 min.
foots
29 maart 2009, 20:08
Heren, beren,
Voor wie het interesseert, mijn eerste was Fantasie Island in Ettlingen 2005 (met de motor) 2 avonden achterelkaar. Was leuk niet verslaafd geraakt.
De 2e club was GT 2e paasdag vorig jaar (2008), en toen PHG, YY en VV. Ik ben een echte PHG fan geworden, waardeloze faciliteiten (nog nooit is de sauna geweest, veel te warm) ouderwerts en foeilelijk, maar heerlijk eten, geweldige sfeer en fantastische dames, de combinatie van die 3 daarvoor loop ik warm zoals een vortig zwijn betaamd.
Helaas kan ik dus niet aan de enquette meedoen, mijn eerste staat er niet bij. Wel wil ik nog even subtiel vermelden dat ik geen ervare ijsbeer ben maar dat ik mijn ervaring meer in de tropen heb opgedaan. Het ware inderdaad tropenjaren.
Groet, Foots :wink:
bootyfan
29 maart 2009, 20:16
Mijn ijsberendoop vond plaats in Yin Yang in oktober/november 2008 en dan nog wel met een super-trio'tje met twee 19-jarige hete poezen, lichtblonde Mira en brunette Stella (beiden Duits). Beiden superfiguurtjes en erg bedreven in deze zondige kunst. :teuflisch
Na een eerste ronde, even pauze en kwam er zelfs nog een derde meid op de kamer, Leo(nie), ook Duits, blond, 22 jaar om samen een 'sigaretje' te smoren.
Na deze aangename verpozing als een sultan tussen zijn drie razend-knappe vrouwen :cool: + :smkiss::smkiss::smkiss:, nam Mira terug het initiatief en werd mijn tweede sessie aangevat.
Ze lieten me met hun tweetjes alle hoeken van de kamer en van hunzelf zien, wat dan uiteindelijk resulteerde in een laatste aanloop, waarbij Mira en Stella langs elkaar op handen en knieën voor me zaten :moon::moon:. Een zicht, waarbij elke man smelt. Ik heb ze dan om beurten op z'n hondjes genomen met de eindspurt en finale bij Mira. :fuck: +:rubbel:
Leo was na onze kleine pauze terug naar de bar gegaan. Toen we met ons drieën terug daar toekwamen, zat ze helemaal alleen in één van de zetels bij het raam. Ik ging bij haar zitten om nog wat na te kletsen over onze pauze op de kamer. Van het één kwam het ander en Leo verdween plots van het toneel met mij naar boven.
Opnieuw een heerlijk uur beleefd met een blonde godin. :cool: + :smkiss:
Tja, zo'n ontgroening als ik gehad heb bij YY vergeet je allicht niet gauw.
Misschien ligt die dag wel zo gebrand in mijn geheugen, dat ik een beetje verslaafd geworden ben aan YY. Ik zou wel eens 'op een ander' willen gaan, maar denk steeds, dat het gaat tegenvallen.
Twijfel, twijfel.... :confused:
Bootyfan
Bosco
29 maart 2009, 22:01
In oktober 2005 nadat we naar de motorbeurs in Keulen waren geweest, gingen we met 12 man op de terugweg naar PHG. Voor 10 man was het de vuurdoop in welnesland.
En ik was een van die 10.
noglangnietuitgewandeld
3 april 2009, 14:21
In september 2006 in Frankfurt in the Palace. Was nog geen kwartier binnen of ik werd in de VIP room helemaal leeggezogen door Carmen, een spaanse schone. Bij latere bezoeken trof ik haar regelmatig weer en deden we onze eerste ontmoeting steeds weer over.
joepie
3 april 2009, 15:47
Mijn doop was ook in phg ongeveer 3 jaar geleden wist niet wat er gebeurde.:freu:
jaccoone
4 april 2009, 14:15
Mijn eerste was Freude, zo'n 6 of 7 jaar geleden. (weet ik niet meer precies :o ) In elk geval waren het toen nog 2 clubs, Freude 38 en Freude 39 :cool:
Het is nog steeds, ondanks alle veranderingen, mijn favoriete club! ;)
Vreemd dat die er niet bij staat... :confused:
:wink: Jaccoone
bootyfan
4 april 2009, 15:51
Het is nu FKK Freudenberg geworden : http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=57
Big30
4 april 2009, 16:09
Het is nu FKK Freudenberg geworden : http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=57
Klopt maar zelfs als je naar de HP gaat van http://www.fkk-freudenberg.de/home.html zie je dat men zelf ook nog steeds over Freude39 spreekt ;)!
Herzlich Willkommen...
im Club Freude 39. Eines der größten FKK & Sauna Clubs in NRW.
Freude39 is te ingeburgerd! FKK-Paradiso en FKK-Freudenberg zijn niet vaak gebruikte aanduidingen.
:wink::wink:
bootyfan
4 april 2009, 16:43
Klopt maar zelfs als je naar de HP gaat van http://www.fkk-freudenberg.de/home.html zie je dat men zelf ook nog steeds over Freude39 spreekt ;)!
Freude39 is te ingeburgerd! FKK-Paradiso en FKK-Freudenberg zijn niet vaak gebruikte aanduidingen.
Weet ik wel, maar op het forum staat het nu eenmaal onder die andere benaming. Van mij mogen de Mods dit rustig veranderen...
Ik wou maar helpen.
Big30
4 april 2009, 16:50
Weet ik wel, maar op het forum staat het nu eenmaal onder die andere benaming. Van mij mogen de Mods dit rustig veranderen...
Ik wou maar helpen.
Blijft een lastig punt hoe we de club nu moeten aanduiden. Zie ook de FAQ,
FAQ FKK Freudenberg / Freude39 / FKK Paradiso (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9903)
joop slim
4 april 2009, 17:01
Noodgedwongen en onder dwang moest ik mee naar Bruggen, er was geen ontkomen meer aan, met knikkende knieen duitsland, je loopt de bar in..........en je bent verkocht, Mijn ijsberendoop was dus in de lente van 2008..............in GT............wat een "jamin" winkel met al dat snoepgoed.
Later zou blijken dat dit een bruin cafe onder de fkk clubs is, druk, leuke (verslavende) dames.
Ik denk wel dat een ijsberendoop in VV of LR anders verlopen zou zijn, heb geen minuut spijt gehad om GT als eerste te ontdekken.
Groet, Joop Slim
Jetliner
4 april 2009, 19:09
De originals blijven onvervalst.
RR staat zowat onder de voorhuid op mijn eikel gebrandmerkt.
Jet was al bij de pinken vanaf het prille begin in Vlaanderen :smile2:
In het voorjaar van 2006 was de Ritz Relax ingericht als mijn huiskamer.
Met wie ik daar voor het eerst naar de suite ben gestegen is inmiddels vervaagd in de annalen van mijn liederlijke strooptochten, maar Carmen, de zwartharige helft van de Tweeëiige Transsylvaanse Tweeling (die samen met mij de overstap naar YY zou maken, waar we elkaar de jaren nadien nog troffen) heeft mij daar toen bij een expliciet staaltje lichamelijkheid betrokken dat ik zelfs in harde porno niet voor waarschijnlijk had geweten :eek: Dat mensen fysisch tot zoiets in staat durven zijn, je jezelf daarin blindelings laat meetrekken door een instinct dat een gezonde geest eigenlijk niet hoort aan te spreken, waarbij zulk een inferno van sensaties vrijkomt, maakt dat je als welvoeglijk persoon toch 'ns stilstaat bij je eigen zindelijkheid :teuflisch
Sindsdien loop ik nooit meer gewoon over straat onder het mom van een modaalburger te zijn.