Bij 099 was dit PHG, niet veel later was GT aan de beurt daarna BB en zo zijn er nog wel een 10-tal clubjes gevolgd !
PHG
GT
Badda-Bing
YY
Relax
Parksauna (Wildenrath)
Oase
World
Atlantis
Venus
Villa Vertigo
Freude39
Bij 099 was dit PHG, niet veel later was GT aan de beurt daarna BB en zo zijn er nog wel een 10-tal clubjes gevolgd !
Atlantis, zomer 2000...
Was nog niet echt een ijsbeer aangezien daar alleen handdoeken werden gedragen, pinguindoop dan misschien?
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Atlantis???? En momenteel staat de Atlantis teller nog op 0Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
Wel het antwoord aanklikken Tiga!! :teuflisch
Sorry: heb PHG ingevuld, maar eigenlijk was mijn eerste "club" Freude 39...
Nou ja, je moet ERGENS beginnen...
Ik was zooooo snel met antwoorden dat 099 nog niet eens klaar was met het maken van zijn enquete...Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Het lijkt al weer een eeuwigheid geleden, toch is het maar iets meer dan een jaar geleden en wel GOLDENTIME, het blijft iets magisch hebben is het niet ? :green_smi
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
HM kreeg op die zondag z'n ijsberendoop, met 'n FT van Linda :p. Kan met alle FT's die sindsdien volgden wel 'n klein zwembad vullen :D.
Founding Member
PHG
Ergens rond de periode van mei 2004. De eerste meid was van Rusland : een vrij triestige beurt. Was een beetje teleurgesteld. Deed mijn verhaal tegen een zekere Sammy Ok , ga met mij maar is naar de kamer. Ja , ja dat heb ik geweten
PHG, 23 november 2005.
Eerste dame: Poolse Carmen
(Ja Jansen, jouw vriendinnetje)
BR, Sonny
Hé Sonny,Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
vorig jaar november voor het eerst PHG en nu al een " ervaren ijsbeer "
Jij leert snel zullen we maar zeggen..................
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Tsja...
Liefhebber maakte in PHG zijn eerste opwachting september 2004 (exacte datum zal ik jullie besparen maar ik hou alles bij in een logboek -ontzettend leuk om terug te lezen-)
Als eerste dame op die dag; Sammy (need I say more?....!!)
tweede dame; Natasha
Beiden bleken, op hun eigen manier, een grotere verslaving dan verwacht!! :D
Needless to say; Ik was verpest voor het leven, sterker nog... ik begin het steeds LEUKER te vinden!!
Groeten :wink: ,
Liefhebber (die "een lief hebben" definitief aan de kant heeft gezet -als je m'n vrouw niet meetelt- en nu alleen nog maar een grote liefhebber is)
To err is human...to really screw things up requires a computer!
Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!
He Rex, zo zie je maar weer ben je onervaren en denk je ach laat ik de wereld eens verkennen en voor je het weet ben je een sexbeest, snap niet hoe dat kan :green_smi , afijn voor je het weet ben je bedorven en verloren door al dat moois.
Oorspronkelijk geplaatst door Rex
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Sammy hatte übrigens gestern Geburtstag! :wink: (am gleichen Tag wie neukie )Als eerste dame op die dag; Sammy (need I say more?....!!)
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Mijn doop was in PHG op de bewuste 14 december en eerste Dame was om 1700 uur met de poolse ella.
Verder heb ik hiervoor diverse GB's bezocht en ontstellend veel raamdames bezocht, ook de PO's niet te vergeten :thefinger .
En ik wandel pas 2,5 jaar .
Groeten,
De Cock.
GT ik ben ook niet veel verder geweest.
saluti
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Spermie heeft binnenkort iets te vieren.
Volgende week is het een jaar geleden dat ik gedoopt ben in dit circuit en wel in Relax (voorheen Ritz)!!!
Leuke ervaring gehad met ene Lia. Helaas daarna nooit meer gezien Lag overigens niet aan Spermie
Ga er dinsdag of woensdag heen om dit te vieren.:D
Vanaf de lijst kiezen wordt het PHG, daar heeft de bij velen welbekende rondborstige Suzy destijds de primeur genoten om mijn ijsberenvel (en...) af te stropen, een functie die ze overigens nog steeds heel dapper en perfect bij PHG uitvoert zag ik onlangs....
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Was dat Mexicaanse Linda? Daar heb ik ook heel wat plezier mee (aan) beleefd. Lijkt ook al van de aardbodem verdwenen. Jammer jammer...Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
Op aanraden van mijn guide was destijds mijn eerste dame ook Sammy (shake hands Liefhebber). Beetje overdonderend was het wel allemaal. Korte sessie (ja wat wil je) maar volledig van de kaart daarna. Hooked for life zullen we maar zeggen.
In 2002 bij Inge de Bruijn in PHG. Ze zwemt daar nog steeds maar wel in een ander zwembad dan dat HM gevuld heeft met zijn activiteiten
Gusto schrok even helemaal wakker. Hij las "GT, ben ik verder niet ook veel geweest".Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
Och het is nog vroeg.
LD mucho Gusto mocht je toch nog eens naar GT gaan
Maandag 24 April 2006 20u35 stapte ik voor de eerste keer van mijn leven, nog ietwat onwennig bij de Oase naar binnen. Mijn eerste FKK/Sauna bezoekje.
Ben dus nog maar een embryonaal ijsbeertje :thefinger :teuflisch!
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
:D 1e vrijdag van de maand februari in 2004 was het mijn Duitsland première in PHG.
Als gewillige prooi liet ik me al binnen 10 minuten te grazen nemen door éne Linda uit Duitsland met een mega-strak lichaam:p , service was het gewoon niet.
Later op de middag werd ik door W2 in de bar tussen 2 mega-strakke blondines gedropt; Forza keek z'n ogen uit 'Dit zijn Vivianne en Sammy' hoorde ik W2 nog zeggen waarna beide dames lief naar me knikten. Mijn god, daar zat ik dan in Duitsland in de bar van PHG, terwijl W2 al in geen velden of wegen meer te zien was. Wat moest ik nu in hemelsnaam zeggen tegen deze 2 meiden. Terwijl het angstzweet letterlijk op m'n voorhoofd stond herinnerde ik me vaag de recensies van die Sammy die best wel OK waren en bovendien pas was gekroond tot Miss PHG 2003 .
Vooruit, laat ik dan de meest strakke van de 2 tantes maar even een sleutel laten halen. Op de kamer bleek het echter om Vivianne te gaan; tsja dat heb ik nu weer. Maar ook met Vivianne was het allesbehalve vervelend
Later op de de avond zou ook nog de Litouwse stoomwals Leyla over me heen denderen; net allemaal een beetje teveel van het goede voor iemand die alleen nog bekend was met privéhuizen in Noord-Brabant:D :D
Ja das een herkenbaar gevoel !Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
Mooi D-ontmaagdings verhaal trouwens! Wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat na dat eerste PHG bezoekje :D, laat maar ik ken de afloop :thefinger !
Wel grappig, toen ik voor het eerst bij PHG kwam was het weer die W2 die me bij de deur al begroette, rondleidde en dat toen nog zeer groene ijsbeertje voorzag van veel goede raad, the do's and dont's in ijsberenland zeg maar.
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
PHG, en eigenlijk alleen nog maar PHG..
I hope that you are not playin', cuz im lovin what you are sayin'.
Ruim 4 jaar geleden heeft een vriend van me gezegd je moet eens meegaan net over de grens PHG.
Wij daar om 11.30 u naar binnen en wat ik zag was rond de 3 ijsberen, 15 dames en een zeer goed ontbijt buffet.
Na 13.00 u waren er al rond de 10 ijsberen en rond de 15 vrouwen.
Ik ben meegegaan met een dame die ik nu niet meer als een 5 zou geven,maar toen op die dag een 9.
Ik ben verslaaft geworden aan deze club en kwam daar wekelijks en soms in die tijd 2x in de week.
Ruim een half jaar geleden ben ik gaan afwisselen met GT bezoeken waar ik nu wekelijks kom met tussendoor PHG een maal in de 2 weken.
Een jaar geleden ook enkele malen naar Y.Y. en GT geweest. en nu ook een paar keer naar Relax de laatste maand. (helaas dicht nu).
Ja ik blijf nu in allebij komen GT en PHG ze zijn heel verschillend en daarom geen keuze.