Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 149 van 149
  1. #126
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Toch vind ik het raar dat het enig Nederlands saunaclub forum wel een pak Duitse clubs kan overtuigen om te sponsoren, maar niet de enige Nederlandse saunaclub.
    Het is beter zo, want als ze op verschillende fora gaan sponsoren zullen wij meer entree moeten betalen.
    Die vrijkaarten, sponsorgelden en die gratis entrees van al die moderators moeten ze dan toch ergens gaan halen!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  2. Onderstaande 2 leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (13 mei 2012),sofaking (13 mei 2012)

  3. #127
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Dat is helemaal waar natuurlijk.
    Toch vind ik het raar dat het enig Nederlands saunaclub forum wel een pak Duitse clubs kan overtuigen om te sponsoren, maar niet de enige Nederlandse saunaclub.
    Mogelijk uit angst dat een forum sponsoren waarin over de werkende dames wordt geschreven YY misschien problemen geeft met de Nederlandse wetgeving......
    Dit is overigens slechts gissen naar een reden.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 (13 mei 2012),sofaking (13 mei 2012)

  5. #128
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Marcuswally, ik ben de laatste maanden regelmatig in het gezelschap geweest van Sylvia, Sara of Annabell. Die vragen allemaal het normale tarief van €75 per uur, en geven een goede service.

  6. #129
    marcuswally Gast

    Standaard

    Welke nationaliteit hebben deze dames?

  7. #130
    Geregistreerd
    15 juni 2006
    Last Online
    28 juli 2020 @ 13:42
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    31
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    Hallo
    is ene Hongaarse Sheila hier nog werkzaam?
    alvast bedankt voor de reacties.

  8. #131
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodwod Bekijk bericht
    Hallo
    is ene Hongaarse Sheila hier nog werkzaam?
    Die was er afgelopen zaterdag!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  9. #132
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Dus bespaar ik mij iedere 4 bezoeken 80€!!!
    Ik zou bij 4 YY-bezoeken zeker 600€ besparen . Veel te veel "mooie" meisjes daar

  10. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (14 mei 2012)

  11. #133
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik zou bij 4 YY-bezoeken zeker 600€ besparen . Veel te veel "mooie" meisjes daar
    Het zijn inderdaad "Goede tijden, schlechte zeiten"

  12. #134
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik zou bij 4 YY-bezoeken zeker 600€ besparen . Veel te veel "mooie" meisjes daar
    Zonder ooit daar te zijn geweest weet gij dat al!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  13. #135
    Geregistreerd
    15 juni 2006
    Last Online
    28 juli 2020 @ 13:42
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    31
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    Raul7
    bedankt voor je reactie.
    Iemand ook bekend op welke dagen ze aanwezig is?
    (bellen naar YY heeft geen zin vrees ik >>krijg geen antwoord)

  14. #136
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Moet den Emjot in deze gelijk geven,afgelopen zondag was het aandeel MJ meisjes procentueel en qua aantal nul.
    Het aandeel Gignnl meisjes was een stuk groter dus als ik 4x niet ga bespaar ik veel meer,maar ja dat doen we dus maar niet...
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  15. #137
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Moet den Emjot in deze gelijk geven,afgelopen zondag was het aandeel MJ meisjes procentueel en qua aantal nul.
    Het aandeel Gignnl meisjes was een stuk groter dus als ik 4x niet ga bespaar ik veel meer,maar ja dat doen we dus maar niet...
    MJ is inderdaad een uitstekende referentiepunt voor mij bij het bezoeken van voor mij niet gebruikelijke clubs.

  16. #138
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Cool YY/23/05/12

    Infotainment uit Nederlands Limburg:

    Het zonnetje scheen en de lucht was blauw… Een ideale gelegenheid om een namiddagje in YY door te brengen. Sinds lang ging mijn oude vriend The Ukrainian-Bull nog eens mee! Niet dat deze snoderd veel in zulke clubs te zoeken heeft, want de ouwe lamzak neukt toch niet meer. Maar de ouwe lul heeft recentelijk een nieuw speeltje waarmee hij wou opscheppen en dat allemaal onder het excuus dat hij het speeltje moest roderen en inrijden. Dus even de grens over en terug naar Antwerpen, dat is kilometers bij elkaar rapen.

    Zijn nieuwe speeltje is dus een Lexus LFA. Zo’n sportkar waar je als ruglijder niet in of uit kan en dan zwijg ik nog over het rijgedrag, wanneer zo’n alcoholistische gek als hem achter het stuur zit. Op 50min waren we in YY en dan zat het verkeer nog niet mee. Ik heb verdomme alle kleuren van de regenboog gescheten in dat onding. Ik heb er een trauma aan over gehouden door de tunnelvisie!

    Maar goed, tot zover de rol van Ukrainian-Bull en zijn bolide in dit verhaal. We kwamen om 12u YY binnen, hij liep de ligweide op, stoorde zich aan enkele zonnebadende mokkels, met veel lawaai verschoof hij een ligstoel tot ver over het gras en tot meneer in de schaduw onder de bomen lag. Wanneer we naar huis zouden wederkeren, mocht ik hem terug gaan wekken.

    Ik zette koers naar de kantine. Daar ik weinig op mijn maag had, was ik al haast misselijk van tijdens de rit continu G-krachten op mijn lijf te voelen. Bij het eten van een stuk Limburgse vlaai, trof ik al meteen de Iranese Donna. Met een hoop acne in haar snoet! Ik dacht dat ze haar tieten ging laten corrigeren en dat ze daarom een tijdje uit YY weg zou zijn. Nu vertelde ze me weer dat ze de eerste week van juni slecht 1week weg zal zijn. Afijn, het zal me worst wezen!

    Na vlaai en koffie op het terras aan de praat geraakt met de Nederlandse Nadja. Leuk mokkel, maar de tijd was nog niet rijp om een nummertje te maken. Dat zou ik me later beklagen, want ze was vrij populair bij de oude garde (waarschijnlijk omdat die naast NL geen andere taal machtig zijn) en ik kreeg haar niet meer te pakken. Na geruime tijd van conversatie ging ik een rondje wandelen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Hollandse)

    Het was zonnig en de wellness was leeg. Een aanzienlijk aantal dames was verspreid over het terras, de ligweide en de bar. Wederom veel diversiteit! Her en der ging ik even gedag zeggen en naast het zwembad hield ik halt. 100m verderop onder de bomen zag ik dat mijn ouwe makker gezelschap had gekregen van de jonge Hongaarse Janet. Ze zat aan zijn levenloze lul te rukken tot de wanhoop toe sloeg, en mijn kameraad, die sliep mooi verder. Ik kon een grijns niet onderdrukken en dat had de Dominicaanse Clara gezien. Met haar ging ik even op het terras een praatje maken, maar uiteindelijk ging het feestje voor haar toch niet door. Ik was niet ingesmeerd en mijn kop zag al zo rood als het binnenste van een granaatappel. Ik zocht beschutting in de bar en daar kwam de Poolse Marta rond mijn nek hangen. Haar tieten waren enorm!

    Na 10min wat achterlijk staan te wezen en zij me de ene belofte na de andere stond over te maken alsof ze een record wou breken ofzo, kreeg ze me toch zover om de kamer op te gaan. Natuurlijk zal het geen wonder wezen dat ik minder kreeg dan wat me beloofd werd. Het verslag van dat saaie halfuur lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...553#post267553

    Ook de kamers van YY werken nu anders. Op de schermen zie je welke kamers vrij zijn en welke bezet. Wanneer je je behoefte gedaan hebt met een mokkel, dan kleurt de kamer oranje en weet men dat ze aan een schoonmaakbeurt toe is. Ook douches in kamers zijn vernieuwd.

    Na Marta was het tijd om wat rond te dolen met een drankje ter hand. Zo kwam ik mijn oude vriendin, de Pools-Duitse Valentina ook nog eens tegen. Mijn gemoed stond niet naar haar… Soms voel ik me tot haar aangetrokken, maar dat was vandaag geheel niet het geval. Niettegenstaande is het sympathieke en relaxte dame.

    Een uitzondering op de regel in het Nederlandse hoerenmilieu, maar er waren ook twee Roemeentjes aanwezig in YY. De ancien van de club Carmen en een blonde vriendin die ik al eens eerder in een Duitse club was tegengekomen. Die vroeg me vlakaf of ik onlangs nog in Iasi geweest was en bij deze brak het koude zweet me uit. Dat mokkel wist al te veel en ik kende haar nog niet eens. Tot op het moment dat dit verslag ter perse gaat, zit ik mijn kop erover te breken en hoop ik dat het geen kennis is van mijn Roemeense liefje. Dan zou ik mooi de klos zijn!

    Het weerhield me toch niet om opnieuw tot actie over te gaan. Al sinds ik daar was had ik een hyperkinetisch mokkeltje in de gaten. Fel zoals ze is, kwam ze op gegeven moment ook bij mij terecht. Aangezien ik een lamme goedzak ben die nooit nee kan zeggen tegen een mokkel wanneer het met schaapoogjes naar me kijkt, belandde ik ook met haar op de kamer. Het was Helena uit Thessaloniki, Griekenland. Althans in de bar; op de kamer was ze al in Duitsland geboren en na de seks begon ik nog te vrezen dat ze ging zeggen dat ze eigenlijk een Roemeense was. Dat gebeurde niet. Meerdere zaken met haar gebeurde niet… En zelfs zaken die bijna niet gebeurde! Ook hier een schamele doorsnee sessie. Weinig gedurfd en zeker niets om een heel schrijfsel aan te wijden. Ik heb het toch gedaan en je kan het hier nalezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lena-(Griekse)

    Wat later zat ik op het terras. Bij mij kwam de blonde Janet zitten. Een jong Hongaars ding en ze deed me haar beklag over een ouwe zeikerd die arrogant onder de bomen bleef doorslapen terwijl zij aan zijn lul zat te snokken. Niet eens een stijve, zuchtte ze! Ik legde haar uit dat het mijn kameraad is die ooit nog voor de Sovjets in Afghanistan gevochten heeft in 87 en 88 en daar de kogels zo dicht langs zijn kloten voelde schieten, dat zijn balzakhaar verkesterd rook. Daarvan heeft ie een trauma op zijn ballen en prostaat opgelopen. Komt daar nog eens bij dat de Moedjahedin in die tijd chemische rotzooi in de schaarse waterstroompjes kieperden, waardoor alle uitgedroogde Russen dat binnenkregen terwijl ze hun veldfles gingen vullen. Diegene, zoals mijn kameraad, die ter plekke de pijp niet aan Maarten gegeven hadden, kregen kort daarna erectieproblemen van het ergste soort. Met gevolg dat hij nu aan de testosteron spuit hangt, maar nog steeds impotent is. Maar toen ik verder ging dat hij zo ook geld kon spenderen aan dames en er niets mee inzit om magnum flessen bubbels te bestellen en zich laten af te zuipen door de mokkels, leek ze spijt te krijgen dat ze het al zo snel opgegeven had met hem.

    Ik liet het Hongaarse snolletje verder mijmeren en zich bezinnen over wat had gekund (en wat niet) en liep een kringetje rond de bar. Ik werd uit dit tijdverdrijvend cirkeltje gehaald door de Braziliaanse blonde sproetenkop Ela. Ze herinnerde me nog van weken terug en dat vroeg om een romantisch onderonsje aan de bar. Een zeer vermakelijk gesprek volgde en na een poos werd het uitdagen van haar kant me te veel. Ik ging met haar de kamer op en het werd een beestig goed halfuurtje. Met onderscheiding het beste wat ik vandaag in YY meegemaakt heb. De details kan je hier nalezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...548#post267548

    Toen ik na de intensieve ervaring met de Braziliaanse Ass-Queen mijn dorst zat te lessen aan de bar, raakte ik per toeval, louter toeval, aan de babbel met een ontzettend lief kind. Goed voorzien van poten en oren, geen fotomodel en ook niet de knapste van de keer, maar echt een wijf op karakter. Helaas kon ik mezelf niet meer in gereedheid krijgen in die korte tijd. Het bleef dus bij een halfuurtje kletsen, maar dat neemt niet weg dat ik voor haar zal wederkeren. Anastacia: https://www.ijsberenforum.com/forum/...569#post267569

    Rond 17u was het genoeg geweest. Ik zocht Ukrainian-Bull op, die nog steeds als een lijk onder de bomen lag. Even dacht ik dat hij de geest gegeven had en dat ik zijn pooierbak geërfd had, maar met gemompel en gesnurk schoot de ouwe koppigaard zijn gestel terug in werking. Hij werd wakker, sprong in het water, liep met zijn natte kloten door de bar tot irritatie van elke aanwezige ziel, om in een bocht terug te lopen naar de douches in de wellness. Toen hij klaar was, deden we onze kleren aan en was het terug tijd om mijn leven op het spel te zetten. We waren nog maar pas de weg op met zijn splinternieuwe schip of er werd al een foto van ons gepakt

    Zo, dit was het alweer… Tot vrijdag!
    Song opgedragen aan Ukrainian-Bull >>> http://youtu.be/6w3O1xnxGdY

  17. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (26 mei 2012),Badslippers (24 mei 2012),gignnl (29 mei 2012),Megaboob (24 mei 2012),Picasso 1 (30 mei 2012),rob45 (26 mei 2012),satanic surfer (24 mei 2012),The Joker (24 mei 2012),Tiga (26 mei 2012),wervelwind (25 mei 2012)

  18. #139
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Marcuswally,

    Sara en Annabell zijn Duits. Sylvia is Pools, en spreekt perfect Duits en NEderlands

  19. #140
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch YY/25/05/12:

    - Na woensdag had ik nog enkele onafgewerkte missies in YY.
    - Link vorig verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...576#post267576
    - Ik mezelf dus ziek gemeld voor mijn beroepshalve bezigheden en ging terug naar YY.
    - Wederom een zonnig en warm weertje met een licht briesje.
    - Voorts zelfde tijd, zelfde line-up en zelfde sfeer.
    - Ik ving het YY-middagje aan met het lokale ontbijt dat bestond uit flensjes…
    - Tenminste nog ietwat uitgebreider dan de extra eieren in LR en dat voor 20€ goedkoper!
    - Toch nu weer nieuwe dames opgemerkt, waaronder veel Nederlandse.
    - Tegen 18u wanneer ik de keet verliet, zou ik makkelijk 7 Hollandse dames geteld hebben.
    - Mijn doel was om Nadja (NL) en Anastacia (UKR) eens nader uit te testen.
    - Helaas vond ik hen niet meteen en dus raakte ik aan de praat met Eliza (Hon).
    - Hoewel ik zeer goed wist dat dit geen hoogvlieger zou worden, liet ik me toch overhalen door haar jeugdigheid.
    - Link Eliza: https://www.ijsberenforum.com/forum/...207#post268207
    - Na Eliza nog wat rondgehangen op het terras en praatjes gemaakt met enkele dames.
    - Om er maar een paar te noemen: Valentina (Pol), Donna (Iran), Cibelle (Tur), Clara (Dom Rep), Kim (NL)…etc.
    - Link naar laatstgenoemde: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ndse-brunette)
    - Er waren een hoop mokkels aanwezig, maar ze lagen verspreid zodoende het overzicht beperkt was.
    - Enkelen lagen te zonnen, enkelen hingen in de bar en de meeste zaten op het terras.
    - Tot mijn genoegen dook opeens de Nederlandse Nadja op.
    - Eén van mijn redenen waarom ik afgezakt was naar YY en daarvoor mijn verantwoordelijkheden naast me neerlegde en mijn werkgever moest beliegen.
    - Na wat lachebekjes naar elkaar toe te werpen en wat provocerende gebaren, stapte ik op haar af.
    - Door haar werd ik op de kamer overweldigd en ze was dus (zoals ik verwachtte) een topper van het bovenste kader.
    - Link Nadja: https://www.ijsberenforum.com/forum/...198#post268198
    - Na de erotische escapade met Nadja was ik helemaal ondersteboven en dorstig.
    - Bij een drankje ruste ik uit. Maar aangezien het buiten te warm was na zo een erotische explosie ging ik terug binnen zitten.
    - Ik zat nog maar net aan de bar of ik begon weer ellende aan te trekken.
    - Naast me zat een grote slanke dame en ik stond op het punt om met haar een gesprek aan te gaan.
    - Doemt ineens de Turkse Cibelle achter haar op, tikt betreffende dame op de schouder en kieperd vervolgens haar drankje in diens gezicht.
    - De helft van dat drankje kreeg ik dus ook over mij en ik dacht: hier gaan we weer.
    - Die twee mokkels begonnen toen als razende tekeer te gaan tegen elkander.
    - Het jonge onervaren barmokkel trachtte er tussen te komen, maar dat hielp niet.
    - Even overwoog ik om mijn professionele diensten aan te bieden, maar ik zweeg en sloeg het spektakel gade.
    - De chickenfight was pas compleet toen de vriendin van Cibelle, Donna, zich ermee kwam bemoeien.
    - Uiteindelijk kwam het net niet tot een handgemeen en dus zag ik geen spektakel.
    - Ik draaide me terug om en grijnsde in mezelf!
    - Die mokkels (Cibelle en Donna), daar heb je ook altijd wat mee aan de hand.
    - En dan is het nog politiek incorrect om te zeggen dat je altijd met Moslims problemen hebt.
    - Zie hier wat ik de vorige keer met dit komische duo aan de hand had: https://www.ijsberenforum.com/forum/...602#post247602
    - De getuigenis van Badslippers lees je hierin: https://www.ijsberenforum.com/forum/...629#post247629
    - Daarom draag ik deze multiculturele muzikale verrijking aan hen op: http://youtu.be/2wfNi7p9LS0
    - Afijn, 2 van de 3 mokkels werden onmiddellijk buiten gezet door de uitsmijter en ik bestelde nog een drankje.
    - Ik vroeg me toen af waar Anastacia (UKR) zat, want die maakte me eergisteren nog wijs dat ze tot en met dinsdag nog aanwezig zou zijn in YY.
    - Het wachten bleek tevergeefs want voor 18u was ze zeker niet aanwezig geweest.
    - Eén doelstelling zou dus niet behaald worden en dit dagje YY werd dus maar halfwerk!
    - Omdat ik niet meteen de man ben van het halve werk, ging ik toch opzoek naar een waardige vervangster.
    - Een vervangster vond ik, maar ze was niet geheel waardig aan wat ik bij Anastacia verwacht had.
    - Deze derde en laatste wip van de dag was de Duitse Anabelle.
    - Link Anabelle: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Anabelle-(Dui)
    - Anabelle schaakte ik rond 17u naar de kamer en daarna ging ik me wassen en dronk nog één drankje op het terras.
    - Zoals gezegd om 18u mijn paard uit de stal gehaald en terug gereden naar Vlaanderen.
    - Muzikaal afsluitertje: http://youtu.be/MZRw9NiVUuM

  20. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 mei 2012),Badslippers (29 mei 2012),Jack42 (29 mei 2012),Megaboob (29 mei 2012),Picasso 1 (30 mei 2012),RAUL7 (30 mei 2012),satanic surfer (29 mei 2012),sofaking (29 mei 2012)

  21. #141
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:43
    Berichten
    11.109
    Discussies
    224
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.522 in 6.164 posts

    Standaard

    Uitermate relaxte sfeer in YY. Veel Nederlands sprekende dames. En heel wat bekende dames uit andere clubs die hun tent hier hebben opgeslagen. Zeer gevarieerde line-up.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  22. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (30 mei 2012),RAUL7 (30 mei 2012),Snor (30 mei 2012)

  23. #142
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:43
    Berichten
    11.109
    Discussies
    224
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.522 in 6.164 posts

    Standaard

    Middagje "Yin Yang" in telegramstijl. 40 Euro afgetikt om binnen te komen.

    Ik ben nog niet koud binnen of SFL staat onder de douche met zijn knuisten het eelt op de kloten te schrobben. Wij kennen geen grenzen naar elkaar dus omarm ik mijn beste vriend en druk me tegen zijn naakte lijf. De gore flikker krijgt er bijna een stijve van. Gebroederlijk wandelen we eerst naar de bar om wat te zuipen te halen. Buiten op het terras praat hij me helemaal bij over zijn gevaarlijke capriolen ergens in de zandbak van het Midden Oosten. Er wordt wat beeldmateriaal gepresenteerd waarop de zandhaas in vol ornaat in "Battle Dress" is te zien. Hij heeft een schietgeweer om zijn nek hangen en hij verzekert me dat dit ding ook echt knalt.

    Wij zijn nog geen 3 minuten onderweg of een of andere Griekse snol komt mijn sigaretten en aansteker jatten en stort zich op mijn schoot. "Gold Digger" eerste klas en zo onbeschoft als de familie Tokkie. Begrijp me niet verkeerd. Niks mis qua uiterlijk. Lekkere reet, fijn figuurtje, mooie tietjes maar de kop dichtgeplamuurd met zeven lagen "Spachtelputz". Waarschijnlijk om de acne te camoufleren. Ze presenteert zich als Helena, godin van de Griekse armoedzaaiers zullen we maar zeggen. Ze frommelt wat aan mijn slappe lul en probeert me een trio aan te smeren met haar vriendin. Een roodharige "Trailer Trash Babe" met een rollade waar je 10 hongerende negertjes een week van in leven kunt houden. Het moet gezegd, qua hoerigheid hebben die "Chicks" wel wat. En was ik een groentje geweest, ik was er met open ogen ingetuind. Net zoals SFL een paar dagen terug. Die idioot ging met die Griekse de kamer op en zij veranderde sneller van standje dan ik van mening.

    Zowel binnen als buiten hangen de wijven als rijpe appels aan de boom. Wat me opvalt is dat vooral het 25+ segment goed is vertegenwoordigd. Redelijk wat mokkels met dikke tieten, enkele Latina's met konten als toeptafels, een paar "Nose Candy" verslaafden, het Hongaarse hoekje, en links en rechts wat solitair opererende dames. Het weer is uitermate aangenaam en eigenlijk is het geen neukweer. Even later verdwijnt mijn vriend de kamer op met een of andere vage snol waarvan ik de naam niet ken. Omdat ik zin heb in niks doen maar wel de geneugten van het gefriemel wil ondergaan, charter ik een stevige negerin (sorry, een donker getinte dame!) en vraag of ze kan masseren met haar loezen. ja, dat kan ze wel, dus wij naar de kamer voor een half uurtje rommelen. Ik ben haar naam kwijt maar ze had behoorlijk wat gewicht in de schaal te leggen, een flinke kop met haar, D cup en een vette Caraïbische reet. Met die reet ging ze nog op me zitten maar dat was me te gortig met dit warme weer.

    Nou kan ik hier wel weer een heel verhaal gaan ophangen maar dat zou alleen interessant zijn voor de Master-Bull zijn ego, voor mij en voor de Boks-Bull want die "Womenizer" was er ook. Die gast trekt alle lekkere wijven aan, gaan bij hem op schoot zitten en doen alsof wij lucht zijn. Nog een paar rondjes gelopen en wat me opviel was dat er behoorlijk veel mokkels uit andere clubs aanwezig waren. Hongaarse Sheila weer op het oude nest. Turkse Sibel (nu Sara) (kan ook deze zijn) die ik de laatste maanden in 4 verschillende clubs heb gezien. Ze heeft een wat pokdalige huid. (Kim)/Victoria ex "GT" natuurlijk. Terwijl ze stond te douchen vertelde ze dat ze "YY" toch wel prefereerde boven "GT". En zo waren er nog zeker een stuk of 8 dames die ik elders had gezien maar waarvan ik de namen niet meer weet. Blonde Melissa (met de dikke boobs) is ook niet weg te slaan evenals Carmen die langzamerhand tot het meubilair behoort. SFL had het bij het rechte eind dat hier nog heel wat te rapen valt maar de domoor moest weer snel terug naar zijn eigen schatje. Ik ben nog met Eva op de kamer geweest en dat was top. "Yin Yang" heeft weer veel geïnvesteerd. Bioscoop ziet er goed donker en ranzig uit met "Black Lights". Volgens mij zijn van alle kamers de douches gerenevoord. Tevens een nieuw systeem om te zien welke kamers vrij zijn, weergegeven op beeldscherm. Eten is als vanouds goed. Enige pijnplek: de te kleine lockers en het feit dat je geen tas naar binnen mag nemen waardoor ik met volgepropte zakken naar binnen liep. Over de vloeren zal ik het maar niet hebben.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 30 mei 2012 om 22:36

  24. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (30 mei 2012),Megaboob ( 4 juni 2012),Nami (31 mei 2012),Picasso 1 (30 mei 2012),RAUL7 (31 mei 2012),rob45 (30 mei 2012),satanic surfer (31 mei 2012),SFL (30 mei 2012),sofaking (30 mei 2012)

  25. #143
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch YY/30/05/12:

    De dag ervoor in Samya slecht aan 1 wip toegekomen. Het stond dus als een paal boven water dat er in YY meer moest geneukt worden. En dat is ook de bedoeling, want er loopt daar één en ander rond waar ik nog snode plannen mee heb.

    Zo ook Anastacia (UKR), die ik sinds vorige woensdag helaas niet meer terug gezien heb. De Nederlands Nadja met wie ik wou herhalen, maar die vrijwel de hele tijd bezet was door ouwe lullen of de gokautomaat. En natuurlijk de hoofdreden waarom ik terug in YY was: KIM-VERONICA (NL), maar dat stuk Limburgse erfgoed liep ik voortdurend mis. De ene keer had ik een mokkel in mijn armen en de andere keer was ik net terug van de kamer met nog een ander mokkel. De keren dat ik vrij was, vond ik haar niet. Maar laat het gezegd zijn… Aan allen die zichzelf de big shots wanen in GT. Kim is liever in YY, heeft het hier minder druk en ik denk dat ze deze verlegen Vlaming wel mag. Ze zocht me weer enkele keren op toen ik aan de bar stond en op een speelse en uitdagende manier zat ze me wat te pesten. Meisjes plagen is liefde vragen, maar jongens plagen is een kindje vragen. Maar het mocht niet zijn en zodus oordeel ik dat dit het lot is en dat ik haar nog tegoed heb na mijn vakantie binnen enkele weken.

    Daar het in den beginne vrij kalm was, zonderde ik me af op het terras. Even nog een babbel gehad met Valentina en de Griekse Helena. Laatstgenoemde is een jagertje dat ik vorige week op mijn pik geschroefd had, maar waarvan ik niet geheel tevree was. Ze was nu milder naar mij toe en het gesprek was gemoedelijk. Aangezien ik met de Box-Bull afgesproken had, stookte ik deze Griekse teef op van hem de oren van zijn kop te zeuren… Die geilerd zou haar best nog wel leuk vinden. Maar dat plan monde uit in een conflict, waar het conflict in Syrië klein bier tegen is. Het zat namelijk zo dat tegen alle verwachtingen mijn goede kameraad Badslippers in YY opdoemde. Terwijl ik me stond te douchen, stond de heimelijke flikker ineens naast me en vloog me in de armen… En onbewust zat hij met zijn pik tegen de mijne op te rijen. Ik gaf hem een klap tegen zijn blinkende kop en zei dat hij daarmee moest ophouden, want er stonden een paar mokkeltjes naar ons te kijken. Dus wij daarna naar de bar en met ieder een glas ter hand begaven we ons naar het terras. We zochten een plaats halvelings in de schaduw en zetten ons neder. Komt die Griekse zeug op ons afgestormd en denkt die dat hij de vriend is waarover ik het had. Mijn Duits is te roestig om daarover een rechtzetting te doen en dus liet ik haar maar begaan. In eerste instantie leek BS nog gecharmeerd, maar aangezien hij niet op haar gezeur voor een kamer inging, werd de discussie venijnig. Op den duur waren die twee tegen elkaar aan het schreeuwen als een pimp tegen zijn bitch. Alsof dat nog niet genoeg was, kwam de Turkse Cibelle erbij staan, deze keer met rode haren. En Cibelle had vorige week nog wat heibel gehad, dus laat ons haar een ervaren rot noemen. Ik zette me dus al klaar om ertussen te komen, want twee bitchen tegen één pimp, dat is een ongelijke strijd. Gelukkig was het niet nodig om me boos te maken, want nadat BS hen uitschold voor trailertrash, gingen ze er als geslagen honden vandoor. Opgeruimd staat netjes, zei mijn ouwe kameraad met een brede grijns en wreef een gemeen in zijn handen.

    Om te bekomen van deze Griekse tragedie (en natuurlijk verzweeg ik mijn onbedoelde inbreng in deze situatie tegen Badslippers) gingen we een rondje wandelen. Bij de eerste moddervette kont die mijn goede vriend zag rondlopen, greep hij zijn kans en verdween geruime tijd op de kamer. Ikzelf werd herkent door een niet al te jong, niet al te mager sexy wijf. Naar verluidt had ze me enkele weken eerder al in Artemis opgemerkt. Ik haar helaas niet! Ze kwam rond mijn nek hangen, een korte en gezellige babbel volgde en daarna gingen we voor een halfuur de kamer op. Dat verslag lees je onder volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...610#post268610

    Na Christina heb ik Badslippers een poosje niet meer gezien. Weer even een gezellige babbel gehad met Kim (NL) maar wederom moest ik mezelf excuseren daar mijn pik nog volop in recuperatie zat. Ook de Roemeense Carmen kwam me begroeten. Ik zat wel in mijn nopjes. En zoals eerder aangekondigd, kwam ook de Box-Bull met groot ornaat de keet binnen gewandeld. Altijd heel droogjes zoals hij is. De Box-Bull op dit forum ook wel gekend als Dances (with whores, zoals de Indianen hem noemen) was pas terug van Polen waar hij onze andere oude vriend Kinky-Bull was gaan opzoeken. Die flauwe lul is daar volop bezig met de oprichting van een uitzendbureau voor Poolse en Oekraiense poestvrouwen, die in Vlaanderen tewerkgesteld zullen worden. Als dat mislukt, dan is hij zinnes om in de bouw te gaan. Omdat hij daar in Polen volledig uitgemolken was, leek Dances er niet echt veel zin in te hebben vandaag. Wat een ouwe kutwijven zijn me dat hier. Ik steek mijn pik nog liever tussen een muizenklemval en daarna tussen het portier van mijn wagen om het vervolgens 10keer naar elkaar toe te klappen. Het verwende nest is toch nooit content. Zet hem liever in PHG tussen de zigeuners en hij gaat wel helemaal loos.

    Aangezien de halve pedofiel dan toch iets jongs en kinderlijk moest hebben, raadde ik hem de Hongaarse Eliza aan, die ik vorig vrijdag gewipt had. Niet meteen de beste wip in YY, maar daar moest hij maar genoegen mee nemen. Je kan nu eenmaal niet alles willen in het leven. Ikzelf weet wel wat ik wil in het leven en op dat moment was dat ofwel Nadja (NL) oftewel Kim (NL). Ik had nog iets meer dan een halfuur over alvorens ik naar huis moest, maar ik kon geen van beiden vinden. Uit pure noodzaak en toch ook op voorkennis van zaken en zekerheid, scharrelde ik de Iranese Donna bij de kraag. Nou ja, kraag? Een kraag had ze dus niet. Bij haar ravenszwarte extensions dan maar. Ze leek blij dat ik haar koos… Ze werd zo opgewonden dat haar 2 atoomkoppen fiks naar voren wezen en vervolgens begeleide ze me naar de kamer. Of laat ons zeggen dat ik haar moest begeleiden, want het arme kind was volledig de weg kwijt. Met een GPS of kompas had ze de kamers nog niet gevonden. In volgende link kan je lezen dat de romantiek eraf druipt: https://www.ijsberenforum.com/forum/...615#post268615

    Na een halfuur van hoogstaande PSE, ging ik snel nog afscheid nemen van Box-Bull en opnieuw trof ik Kim (NL), alsof de duivel ermee gemoeid was. Al had de Duivel een alibi, want daarmee lag ik 2min eerder nog op de kamer en die was zichzelf nu aan het opknappen in het damestoilet. Na het afscheid, spoedde ik me naar de kleedkamer om me om te kleden. Terwijl ik daar mee bezig was, hoorde ik Badslippers een theatraal verhaal aframmelen, terwijl hij met een mokkel naar de kamers liep. Terwijl de twee geliefden mijn locker passeerden, onderbrak ik hun monoloog en schudde ook mijn trouwe wingman de hand bij wijze van afscheid. Terwijl ik dat deed en mijn hemd uit de kast nam, viel er een hele lading erectieversterkende doping uit. Het mokkel van Badslippers boog zich en raapte het op om aan mij terug te geven. Oh jeetje, hier gaat mijn reputatie. Wat is dat, vroeg ze. Eerlijkheidshalve en simpelweg omdat ik zo snel geen antwoord klaar had, zei ik wat het daadwerkelijk was. Ze keek naar me alsof ik een monster was en trok Badslippers toen van me weg. Ik riep hen nog na dat het zijn stuff was en dat ik het voorlopig in bewaring hield voor hem. Helaas geloofde ze me niet.

    En met deze anecdote verliet ik het zonovergote tropische Roermond.
    En daar hoort een sfeermuziekje bij: http://youtu.be/BJ-CmHZrKHU

  26. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 mei 2012),Megaboob ( 4 juni 2012),RAUL7 (31 mei 2012),satanic surfer (31 mei 2012)

  27. #144
    Geregistreerd
    6 april 2010
    Last Online
    3 mei 2020 @ 14:19
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    26 in 8 posts

    Standaard

    Hello guys, sorry voor de taal die ik gebruik google vertaler .. By the way, ik ben benieuwd naar YY proberen te begrijpen als het beter kan zijn dan Acapulco, dat is eigenlijk mijn favoriete club! Ik wil u vragen wat over zwarte meisjes in YY en als u iemand om me te suggereren, in Acapulco Ik stel voor dat u naar Lovely en Jessy, zowel ontzagwekkende zwarte dames proberen te hebben! Dank je wel jongens!

  28. #145
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    La maggior parte delle ragazze nere in YY sono latine. Dominicana Republik, Suriname e Brasile.In passato alcune settimane c'erano tra i 3 e i 6 ragazze nere. Se ti piacciono le ragazze africane, go to PHG!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Italia77 Bekijk bericht
    Hello guys, sorry voor de taal die ik gebruik google vertaler .. By the way, ik ben benieuwd naar YY proberen te begrijpen als het beter kan zijn dan Acapulco, dat is eigenlijk mijn favoriete club! Ik wil u vragen wat over zwarte meisjes in YY en als u iemand om me te suggereren, in Acapulco Ik stel voor dat u naar Lovely en Jessy, zowel ontzagwekkende zwarte dames proberen te hebben! Dank je wel jongens!

  29. #146
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Komt die Kim (Veronika) vaker in deze club dan in GT? Dan moet ik hier zeker eens langskomen, ik heb bij haar altijd de beste kamersessies gehad, lekker speels en altijd een echte GFE-ervaring voor mij.

  30. #147
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Volgens haar eigen woorden is Veronica cq Kim defenitief verhuisd naar YY,we wachten af.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  31. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 9 juni 2012)

  32. #148
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard Eerste keer in Ying Yang

    Het was niet de bedoeling dat ik zou gaan vandaag, maar mijn vriend Bram had daar een andere gedachte over. Hij wilde naar Ying Yang. Ik was er nog nooit geweest, en misschien was de tijd rijp dat ik die kant opging. De rit is iets korter dan naar GT dus we waren er al redelijk vroeg op de avond. Grote parkeerplaats, mooi beschut gebied. Entree is standaard alsof je de gevangenis gaat betreden, de buzze rgaat snel. Nette ontvangst, €50 entree, sleutel en een redelijk versleten badjas kregen we van de theke mee.

    Binnen is het netjes verzorgd, wel wat meer trappen lopen maar dat houdt je fit. Beneden waren de lockers, dames kleden zich daar ook om en dat vind ik wel altijd leuk. Kun je alvast kennis maken. Helaas ging er een leuke dame vandoor, Hollandse blondine met mooie blauwe ogen, rond de dertig jaar en heel spontaan. Maar helaas ze ging weg. We lopen de bar binnen en de jacht op Carlitos was blijkbaar geopend. Dames zien dat ik een rookie uitstraling heb en denken dat is een makkelijke prooi. Behendig sla ik ze een voor een af. Een paar bekende gezichten van GT en PHG, de enige die ik van naam ken is Veronica. Haar haren zijn iets minder lang, ze is wat glans verloren vind ik, maar ze blijft een vriendelijke meid. Het gaat goed met haar, want ze is constant bezet. Bosbeer zal toch eens een uitstapje moeten maken naar YY.

    Ik krijg een rondleiding van Bram, eerst het wellness gedeelte, met een binnen zwembad, een sauna, verticale zonnebank en 2 HWP's. Er is al eens over geschreven, maar daar is het fucking glad, niet normaal. Maar heel erg goed verzorgd. Op een LCD TV staat welke kamer bezet is, schoongemaakt wordt en vrij is. De dames hoeven ook geen sleutel te halen. Gewoon de kamer in en op slot doen, knopje indrukken voor de status en sexen maar.
    We eindigen in de keuken, voor binnenkomst staat er een dispenser voor je handen, zeer doordacht. Helaas was het eten niet op het niveau wat ik gewent was, maar je kunt dus ook zelf vers vlees bakken. Dat is wel apart, maar de rijst die klaar stond deed me denken aan mijn korte tijd in detentie. Geen leuke gedachte voor etenstijd, dus niet veel gegeten.

    Na het eten eens kijken wat er allemaal te zien valt aan de bar. Ik zag wat Duitse dames, Nederlandse donker en blank, Poolse, maar opvallend geen Roemeense! De gemiddelde leeftijd ligt hier beduidend hoger, net als het gewicht, dan bv PHG, maar dat mag de pret niet drukken. Weer wordt er toch flink gejaagd, niet meer gewent maar het heeft zijn charme. Helaas vinden de donkere dames me leuk, en dat zet geen zoden aan de dijk voor Carlitos. Een paar botte opmerkingen en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon. Wat voetbal gekeken, gezwommen, HWP gebruikt, spagaat net nog kunnen vermijden in het natte gedeelte.

    Tijdens het nuttigen van mijn Fanta, zie ik op de hoek een redelijk aantrekkelijke dame met een huismoedertje uitstraling. Ik schat rond de dertig en cupje DD. Maar het voetballen was ook wel interessant, ik draai me om en weg was ze. Jammer. Ik had de Kino nog niet gezien en Bram trok mee mee naar beneden. Opvallend dat ook hier net als in het natte gedeelte een schoenen rek aanwezig was. Zoals het in een bios gewoon is, was het hier donker, heel erg donker. Het scherm was klein, maar we komen niet voor de porno. Aan beide zijden liggen er dames, die je dus niet goed kunt zien. Maar ik had de dame van de bar reeds geschoten en ging naast haar liggen. Bram gaat aan haar andere kant liggen en we raken aan de praat, ze komt van Polen en werkt een paar dagen in YY, slaapt in een hotel niet in de buurt en gaat dan weer terug. En dat herhaald zich dan, ze komt profi over, wat ik van bijna alle dames daar vind. Ze komt wat dichter bij me liggen en ik begin haar direct te TZ. Dat veraste haar en kon wel denken wat er ging komen. Ze begint me te strelen, opvallend is dat ze bij mijn sixpack (in wording) begint, gelukkig vergeet ze mijn tepels niet en zakt verder naar onderen. Hij staat al! Raar maar waar, ik was al 2 keer "Happy" die ochtend, nogmaals omdat ik niet wilde gaan die dag. Maar hij had er wel zin in. Ze speelt ermee en ik doe zelf mijn badjas open en biedt heel beleefd mijn tepels aan. Ze weet wat haar te doen staat en likt eraan. Af en toe trek ik haar aan haar haren om te TZ. Maar uiteindelijk vraagt ze of we ons zullen terug trekken. Maar ik wilde eigenlijk wel gepijpt worden in de Kino (eigenlijk bios omdat we in NL zijn). Maar dat deed ze niet, zegt ze. Yeah Right!

    We staan op en ze loopt gelijk een deur binnen naast de uitgang. Dus inderdaad geen sleutel halen, lekker makkelijk. Redelijk ruime kamer met een bed in het midden, dat ben ik niet gewent. Ik leun/hang graag tegen een muur op, maar dat kan dus niet. Ze maakt het bed op, een handdoek op het bed dus, draait zich naar me toe en begint me direct lekker te pijpen. Ik neem haar bij haar hoofd en ik merk dat ik ondanks mijn trio PSE ervaring van vorige week, toch weer in die modus sta. Ze neemt hem toch diep maar geen gaggen. Veel vocht komt er aan te pas, doordat ze wat vaker op hem spuugt. Net bedoelt als voor een schoothondje, klopt ze met haar platte hand op het bed, met de bedoeling dat ik ga liggen. Ze gaat netjes verder en gaat zo liggen dat ik een mooie blik op haar kut heb die ze zelf met het overtollige spuug nat maakt. Vingeren helaas niet toegestaan, maar wel lekker met haar kutje spelen. Onopvallend trekt ze een condoom om mijn lul en gaat ze erop zitten. Gelukkig geen glijmiddel, want haar eigen spuug is voor bijna geheel frictie vrij genot. Ze gaat er flink tegen aan, haar DD cup gaan op en neer. Mocht ik in de buurt komen lig ik zeker KO voor een paar tellen. Ze knijpt me hard in mijn tepels, ze heeft het ontdekt wat ik lekker vind. Ik til haar billen op en geef haar een paar vegen om te kijken hoever ik kan gaan. Maar ze kan het hebben, ze draait zich op haar rug en steekt al haar benen in de lucht. Mijn favo positie, ik begin eerst langzaam en ze vraagt of het wat harder kan. Dan laat ik me gaan, ze schreeuwt van de schrik, maar misschien wel van genot. Ik ga een tijdje door en ze bijt nu echt in mijn tepels, mijn ballen vliegen heen en weer. Ik begin te zweten en mijn handelingen van vanochtend spelen parten, het gaat wat moeilijker.
    Dus pijpen die hap, ze meld dat FT extra is. Ik zeg we zien wel waar mijn sperma eindigt. Na lang vijven en zessen uiteindelijk in haar mond klaar gekomen, niks speciaals en mijn soldaten overlijden in de prullenbak.
    Ik weet niet hoelang we op de kamer waren, maar ik reken netjes €75 + fooi af en ga me douchen. Ik zwem nog een paar baantjes en kruip met Bram nog de HWP in. De temperatuur staat tamelijk hoog, dus lang hou ik het niet vol. Na een koude douche loop ik weer door de bar ruimte en zie een jonge zeer mooie slanke blonde Duitse jonge dame. Ik probeer haar aandacht te trekken, maar daar komt helemaal geen reactie van haar kant. Jammer, qua looks zeker de moeite waard. Maar je kan niet alles hebben. Ik heb het eigenlijk wel een beetje gezien met de dames, geen nieuwe erbij en de muziek begint wat luider te klinken. Ik heb geen klagen over de muziek en over de bardame van die avond kan ik alleen maar zeggen dat die in de top 3 staat van mooiste dames in YY die dag.

    Met de mooie gedachten nog in ons hoofd van de laatste keer in Magnum, besluiten we toch maar weer die kant op te gaan. Het is toch 3 kwartier rijden vanuit Roermond, maar het is rustig op de weg en we kunnen bijna overal 200 rijden. Behalve op het stuk bij LR waar wegwerkzaamheden zijn. Maar mijn verhaal gaat verder bij Magnum.

  33. Onderstaande 9 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 juni 2012),Badslippers (12 juni 2012),bosbeer (12 juni 2012),gille52 (15 juni 2012),Megaboob (12 juni 2012),rob45 (12 juni 2012),seksenfun (12 juni 2012),The Joker (12 juni 2012),wervelwind (14 juni 2012)

  34. #149
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    18 januari 2018 @ 13:43
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    is emilia of amalia aanwezig in yy?

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.