Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Roxy (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Rotes Gesicht Roxy (Roemeense)

    Naam: Roxy
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
    Leeftijd : 26jaartjes
    Haarkleur/-lengte : bruine haren in een staartje
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Niet te dik, niet te mager, beetje zandloper, stevige mooie benen onder haar schuur/heerlijk volle kont/A-cup punttietjes
    Tatoeages/Piercings : Heup en onderarm
    Roken: ja, veel
    Voordelen: Naar mijn smaak een verrukkelijk lichaam, hoewel ze eerst overkomt als een regelrechte bitch is ze op de kamer toch wel een lieverd met inhoud, correct.
    Nadelen: natte doekjes alvorens het pijpen… Techniek over de ganse lijn is matig. Van snoet niet meteen mijn smaak. Prachtlichaam compenseert dat laatste gelukkig
    Prijs : 50/halfuur
    Rapport: op uiterlijk 7/10, op technische vaardigheden 5.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 5.2/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? neutraal met een paar GFE-accentjes
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen

    Presales:
    Een jager eerste klas. Ze leek in de bar wel van kruk naar kruk te springen om zo elke tooghangende ijsbeer lastig te vallen. En dan opeens komt ze bij mij… Ik dacht eerst “bekijk het maar, gulzige hyena”, maar het was niet echt vulgaire aanprijzing. Enkel wat kennis maken en zich sensueel gedragen. Ze was wel kortaf in haar antwoorden… Maar ergens naait die Roemeense handelswijze me zo op dat ik toch geil word. Haar kop was niet meteen mijn ding en waarschijnlijk zou ik ze afgewimpeld hebben. Maar toen kreeg ik haar bevallige lichaam in de gaten. Kleine tietjes en volle kont. Een trashy bleek velletje met wat plakplaatjes erop… Wie mij kent, weet dat dit werkt als een rode lap stof op een stier. Komt daar nog bij dat ze een sigaret opsteekt en de rook in mijn smoel blaast. Ergens voelde ik toch een klik… Al ben ik nuchter genoeg om achteraf te concluderen dat het deze keer een klik tussen mijn benen was.

    De betaalde tijd:
    Op voorhand correct aangegeven wat de prijzen en de mogelijkheden zijn en zo hoort het ook. Dat maakt dat je op de kamer geen tijd verschijt met onderhandelen. Dus het was meteen erotiek troef. Lekker wat zoenen, wat knuffelen, strelen en likken. Niet meteen een uitblinker in al die dingen, maar in GT ben ik al blij om dit te mogen ervaren. Maar toen kwam het struikelblok. Ik lag met een harde erectie en had me vooraf nog gedoucht, haalt ze daar toch geen natte doekjes uit haar tas. Begon ze doodleuk mijn pik op te boenen. Het beste van al was dat ze niet eens hoefde te pijpen van mij. Dus ik verloor al de helft van mijn erectie. En dat bleef zo. Na nog wat gekronkel op het bed slaagde ze er toch in om mij een condoom aan te meten. Ze komt op me zitten en halfslap neukt ze me alsof de duivel haar op de hielen zit. Tussendoor ook nog steeds zoenen. Allemaal tof, maar haar ervaring en techniek waren slechts matig. Dan maar doggy, zodoende ik zelf het tempo kon bepalen. Mooi zicht op haar heerlijke kont, maar mijn halfstijve pik zat toch niet helemaal lekker. Ik kan het niet anders verklaren. Ik gebood haar te zakken zodoende ze op haar buik lag. Met een half oog op de klok gericht begon ik op die manier langs achter op haar te pompen. Ik had amper 5minuten om binnen het halfuur toch nog klaar te komen. En dat lukte me wonderbaarlijk wel. Ze rookte toch nog een sigaret en we lulden wat over koetjes en kalfjes. Er zit duidelijk wel meer in haar, maar haar volledige achtergrond ken ik tot dusver ook weer niet. Het eerste zicht klopt niet. Ze is geen bitcherig type, wel een aangeamen en pientere meid.

    Aftersales:
    Als je hoi en een kusje hier of daar al aftersales mag noemen, dan valt het er wel onder. Maar eveneens niet heel familiair. Eerder zakelijk en gehaast.

    Verdere opmerkingen:
    Prachtlichaam. Een mysterieus persoontje, maar weinig vakkennis en naar mijn smaak geen ideale kop op die romp van haar. Ze heeft wel karakter en dat mag ik wel. Of ik zou herhalen? Heel misschien… Zeg nooit, nooit. Wie graag wat Roemeens attitude over zich krijgt en haar uiterlijk wel kan smaken, die moet het zeker maar eens proberen. Doch, ze is niet bij iedereen aan te raden. Ga niet met al te hoge verwachtingen, want dat is het sowieso teleurstellend.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    kempie ( 6 juli 2015),Nedlovefkk (22 juni 2016),Teiresas ( 7 juli 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Zondag 13-3 in GT:
    Al snel heb ik aanspraak met verschillende dames die ik, gewaarschuwd voor jagertjes, al snel afwimpel met de mededeling dat ik nog maar net binnen ben en geen haast heb.
    Na enige tijd komt Roemeense Roxi de jagertjes aflossen en heb ik een leuk gesprekje met haar waarbij ik probeer af te tasten tot hoever ik met haar zou kunnen gaan op het gebied van speeltjes en touwen.....
    Roxi is echt wel een jagertje maar op een of andere manier weet ze me toch te fascineren zodat de onvermijdelijke Kamervraag door mij met ja wordt beantwoord.
    Roxi naar de receptie voor een sleutel in ik naar mijn locker voor mijn rugzakje waarna ik in haar kielzog naar buiten ga op weg naar blokhut 16. Er werd overigens wel hier en daar nieuwsgierig gekeken naar die ijsbeer die met een tas in zijn handen achter een dame aanloopt.....
    Binnen aangekomen het laken op bed gelegd en de eerste handtastelijkheden begonnen bij het uitkleden waarbij Roxi's ogen regelmatig nieuwsgierug naar mijn rugzakje gingen. Na twee of drie keer van haar de vraag wat er in dat tasje zat heb ik dat afgekapt met de mededeling dat dat aan bod zou komen in het tweede half uurtje als ik tevreden was over het eerste deel oftewel gewone en lekkere seks.
    Roxi had een BH en een bodystocking aan en zo heb ik ze op bed gelegd waarna ik al snel de drukknoopjes in haar kruis loshad en aan ben gevallen op haar frisse poesje. Na een lekkere befbeurt begon ze een beetje te ontdooien en heeft ze zich verder uitgekleed, ik had daar graag bij geholpen maar kennelijk was ze bang dat ik haar kleding van haar lijf af zou scheuren dus wilde ze dat zelf doen.
    Liggend op bed kreeg ik de bekende voorbehandeling met eerst natte doekjes en daarna keukenrol die de erotische spanning kortstondig laat verdwijnen maar de blowjob die ik daarna kreeg was voldoende om de spanning terug te krijgen.
    Rubbertje omgedaan en Roxi liet al snel mijn vriend tussen haar andere lippen verdwijnen. Ze voelde goed en lekker strak aan en in cowgirl deed ze haar uiterste best en al snel was bij mij de druk van de ketel.
    Tijdens een korte pauze hebben we van een sigaret genoten waarbij ze steeds nieuwsgieriger werd wat het tweede half uur zou brengen.
    Dus werd het tijd om mijn favoriete speeltje, de Europe Magic Wand uit mijn tas te halen. Het is me tot nu toe bij alle dames waarop ik hem gebruikt heb gelukt om ze zeer heftig te laten klaarkomen en Roxi zal toch zeker daarop geen uitzondering gaan worden?
    Geinponeerd door de grootte en kennelijk onbekend met het apparaat neemt ze hem ter hand en wil hem aanzetten, hier gebeurt niets en ik wijs dan ook even naar het snoer wat er aan zit. Roxi kruipt onder het kastje een plugt de stekker in het stopkontakt waarna ik de EMW in haar plug.....
    Standje 1: hmmmmm lekker kirt ze maar echt onder de indruk is ze niet maar twee klikjes verder rolt ze met haar ogen en moet ie eentje terug. Gehoorzaam doe ik dat met in mijn achterhoofd: wacht jij maar geile donder zodra je op temperatuur komt gaat ie echt harder.
    haar zoenend en iedere keer net iets harder bijtend op haar tepels gaat hij inderdaad al snel harder en jawel haar handen gaan trillend naar mijn speeltje en moet ie uitgezet en verwijderd.
    Met een beetje dwang duw ik haar benen uit elkaar en vervang ik het speeltje door mijn lippen waar ik een kloppend klitje tegen kom. Kreunend krijg ik van Roxi te horen please don't touch me maar dat pesterijtje laat ik me niet ontnemen dus zuig ik me in een lichte worsteling vast op dat klitje waarbij Roxi probeert me af te weren.
    Al snel weet ze zich op haar buik te draaien zodat ik er niet meer bij kan, reden voor mij om haar dan maar op haar zittend te kietelen, haar van het orgasme zo gevoelige lijf kronkelt onder mijn handen en ze gilt "Fuck you"
    Ze vraagt of ik zin heb haar te masseren dus pak ik het flesje melk en begin haar rug te verwennen, kennelijk is dit rustgevend genoeg na mijn genoemde pesterijen en al snel grijpt ze weer naar de EMW om dit keer zelf de regie in handen te nemen, ze gebruikt hem weer op haar klitje en begint nogmaals behoorlijk hitsig te kijken. Even later neem ik de controle weer en gaat ze behoorlijk tekeer op weg naar een tweede orgasme.
    Helaas is het uurtje daarmee ruim voorbij en na opruimen van mijn attributen is het tijd de blokhut te verlaten.
    Ze stelt voor dat ik niet hoef te betalen als ze mijn tasje mag hebben maar aangezien daar voor grofweg 400 Euro aan spullen in zit heb ik maar voor gewoon betalen gekozen.
    Terug bij de lockers ruim ik mijn tas op en betaal haar waarna ik nog een zoen krijg en we afscheid nemen.
    Algehele indruk: Leuke meid die ondanks dat ze zelf normaal de controle wil houden mij toch genoeg speelruimte gaf om me uit te leven. Helaas niet met de door mij fel begeerde bondage, welke overigens wel uitgebreid besproken is tijdens de massage, maar ze gaf aan dit niet te willen. En rule nummer 1 is nu eenmaal: wat de dame echt niet wil gebeurt niet.
    Herhalingsgevaar: zeker aanwezig maar ze heeft ook geen onuitwisbare indruk achtergelaten.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  4. Onderstaande 9 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (16 maart 2016),Bluebear (15 maart 2016),Elmo3108 (15 maart 2016),hasta la pasta (15 maart 2016),Kwakje (15 maart 2016),Nedlovefkk (22 juni 2016),pret (15 maart 2016),Sjeufke (15 maart 2016),Teiresas (15 maart 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisteren de dag gestart met Roxy.
    Ook voor mij geen onuitwisbare indruk gemaakt.
    misschien was een half uurtje daarvoor te kort...

  6. #4
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Vandaag een uur met haar gekamerd. Geen klachten van mijn kant.
    Deze meid liet zich gewillig beffen. BJ skills goed en keurig kunnen afsluiten met een FT.
    HHG wel aanwezig.

  7. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (23 augustus 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Vanaf vandaag niet meer aanwezig...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.