Pagina 1 van 41 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1002
  1. #1
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard Fun Garden, Emmerich, Algemeen (Gesloten)

    Fun Garden is nu geopend aan de Tackenweide in Emmerich.Entree tot 17.00 uur is Euro 35 en daarna E.50 en vrouwen kosten E.50 voor een half uur en E.100 voor 1 uur. Club is tot 6 uur in de ochtend geopend. 15 dames aanwezig volgens de dame aan de telefoon.
    www.fun-garden.com

    Voor velen uit Noord Nederland of Oost Nederland is dit dichterbij dan Roermond,Bochum of Dorsten.

    Wie gaat er als eerste kijken en recenseren?

  2. #2
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard Fun Garden Emmerich

    Fun Garden is nu geopend aan de Tackenweide in Emmerich.Entree tot 17.00 uur is Euro 35 en daarna E.50 en vrouwen kosten E.50 voor een half uur en E.100 voor 1 uur. Club is tot 6 uur in de ochtend geopend. 15 dames aanwezig volgens de dame aan de telefoon.
    www.fun-garden.com

    Voor velen uit Noord Nederland of Oost Nederland is dit dichterbij dan Roermond,Bochum of Dorsten.

    Wie gaat er als eerste kijken en recenseren?

  3. #3
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Ook niet zo ver weg...

    Hmmm, is ook niet zo ver weg, misschien...

    Plaatjes zien er aardig en -vooral de tuin- zeer uitnodigend uit.

    Afgezien van enkele spelvauten is de nederlandse site-tekst wel goed leesbaar...

    Goch-Emmerich, 'n stief kwartierke, 'ns zien wie de zwaarste pijp gaat roken...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  4. #4
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Dus toch maar even...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Hmmm, is ook niet zo ver weg, misschien...
    Dus gisteren toch maar even doorgereden, hoewel even, de club ligt helemaal aan de oostkant van Emmerich, dus wel een stukje verder dan gedacht, en vergeet vooral je TT of anderzins niet mee te nemen, de club ligt moeilijk te vinden op een industrieterrein, tegenover een, hoe kan het ook anders, bouwmarkt/tegelhandel.

    Bij aankomst werd Silvester keurig naar een volkomen lege discrete parkeerplaats gedirrigeerd, oeps...
    Bij binnenkomst werden de prijzen afgeraffeld, daar is het umkleidegebeuren, doei..!!
    Zo'n 70-tal lockers aanwezig, opgesteld in een lange rij, met daartussen een hele rij ijsberenvellen en daaronder een voedertrog vol met sneeuwschoenen.

    De bar/lounge ruimte is groot, beetje het formaat van GT en VanGoch gemixt.
    Er staat een grote bar waar men rondom heen kan zitten.
    In het midden is een grote vide, beetje het idee van Fun4Two, daarom heen zijn de kamers gedrappeerd.

    De barruimte is voorzien van een 30 (?) tal rode zitjes, veel spiegels, een grote discobal, een paaldanspodestje, alles in wat kille roze/rode tinten.
    De catering bestond uit 2 schalen, 1 met broodjes, de ander met kuchen.
    Behoudens 1 gast die op het punt stond te vertrekken, had Silvester als enigste ijsbeer weer eens de volle aandacht van de dames, hoewel niet echt, alles (zo'n 13 stuks schat ik) bleef heel timide op de bankjes zitten...

    1 Heel klein dametje was echter wel wat aan het lonken, draaide ook af en toe met haar bipsje naar me toe, dus haar maar eens gevraagd mij een rondleiding te geven, de thekendame had dat waarschijnlijk niet nodig geacht.
    Eerst even de kleine edoch zeer fraai uitziende tuin -inclusief automaat om je wandelmobieltje op te laden!- met een grote grill aanschouwd, de sauna, en de douches.
    Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om te douchen, en helaas moet gezegd worden dat deze ouwerwetse van een antislipmatje voorziene douches -naast het feit dat ijsberen met een permanentje hier niet blij mee zullen zijn omdat de vaste sproeikoppen in het midden geplaatst zijn..- erg goor waren...
    De toiletten roken ook niet erg fris trouwens...

    De rondleidende dame uitgenodigd mee een saunatje te pakken, doch door de grote taalbarriere met deze roemeens Floriana zat Silvester alleen in de goed hete, echter nog niet afgebouwde sauna te zweten.

    Na de sauna mijn dame weer opgezocht om boven de kamers te bekijken.
    Het zijn zonder uitzondering heel grote kamers, echter behoudens een -overigens te hoog geplaatst :green_smi - spiegeltje wel errug kaal en kil.
    Ook de verlichting is getuige vele open gaatjes met uitpuilende draadles in het plafond nog niet overal klaar, en zo kon het gebeuren dat Silvester zowat zijn nek brak door enkele in het donker nauweijks te traceren traptreden richting VIP rooms over het hoofd te zien.
    VIP room omdat er een bubbelbadje staat, kost overigens 20 euri's extra.

    Samen met Floriana een kamer uitgezocht en het spel der liefde gespeeld.
    Ditmaal geen super-spetterende sessie, gewoon een lekker klein ding wat lekker verwend wil worden en qua verwennen nog wel wat bij zal leren hoop ik.

    Bij terugkomst in de bar was het wat drukker, nog even een peukie gedaan, nog wat rondgeneuzeld, een condoomautomaat op het toilet ontdekt, en nog een rookautomaat, veel automaten daar dus...

    Mijn conclusie, zover dat na 1 bliksembezoekje mogelijk en representatief is, is dat de club heel veel bezoekers aan kan qua fasciliteiten.
    Om een of andere reden voelt het als een after-party ding, zo'n chill out gebeuren, mede omdat ze ook tot 6 uur open zijn, wellicht ook vanwege het feit dat bij mijn vertek enkele wel zeer jonge ijsbeertjes binnenstormden...

    Veel kleine dingen zijn niet af, de hygiene in het sanitairgebied kan stukken beter, de sfeer is overal nogal kil, de barruimte heeft een heel slechte akoustiek die door het hele gebouw heen galmt.

    Zouden er zo'n 50-60 personen zijn, is het wellicht allemaal heel anders.

    Gezien de strategische ligging t.o.v. Nijmegen/Arhem zit er best wel potentie in deze club.

    De tijd zal het leren.

    Overigens telde Silvester 6 auto's op de P-plaats toen hij wegreed, allen voorzien van een NL-kenteken...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  5. #5
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Oh ja, nog wat...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Overigens telde Silvester 6 auto's op de P-plaats toen hij wegreed, allen voorzien van een NL-kenteken...
    Dus er zouden zo maar wat andere indrukken neergepend kunnen worden... ?

    Voor velen het belangrijkste nog wat aandacht geven: de dames...

    Er loopt van allerhande nationaliteiten wat rond, veel oost-europees, roemeens, bulgaars, pools, uit oekraina, een heel mooie afro, en een enkele duitse.
    De looks zijn in het algemeen niet verkeerd, allemaal begin / maximaal mid twintigers, behalve bovengnoemde duitse die wat ouder leek.

    Geen enkel bekend gezicht gezien, behalve een dame die echt wel wat weg had van Rex's liefje Kim.
    Als we de site-tekst letterlijk moeten geloven zal dat ook wel niet zo vaak gebeuren:
    "“Allen het beste voor onze gasten”, luidt het motto van FunGarden.
    Bijna dagelijks nieuwe meisjes (+18) uit geheel Europa.
    Een doorlopend komen en gaan . wij zorgen constant vor “nieuwe gesichten”.
    Laat deze uitnodigende vormen maar eens op je werken!
    "

    Lijkt wel een beetje op een doorgeefluik als je het zo leest...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  6. #6
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Daumen hoch Vreemdgegaan

    Gt-junky is vandaag even vreemdgegaan naar deze nieuwe club.

    Het verhaal van Silvester was al duidelijk dus daar heb ik weinig aan toe te voegen. Het bargedeelte en de zitruimte was men vanmiddag aan het verfraaien met bloemen. Moet zeggen dat de entourage best leuk oogt.

    Ik heb hooguit 3 ijsberen geteld tijdens mijn 5-uur durend verblijf.

    Na ontvangst eerst maar eens een cola gedronken en een leuke babbel gemaakt met de uiterst vriendelijke theke-frau. Ondertussen mijn ogen goed de kost gegeven om een keuze uit de ongeveer 15 Oost-Europese vrouwen te kunnen maken.

    Zo op het een oog een Russische gespot, ze bleek overigens uit Estland te komen. Leuke blonde meid, lief, aanhankelijk en op de kamer goed. Anna neemt op de bank ook rustig de tijd. Ik heb geloof ik bijna 2,5 uur met haar zitten babbelen alvorens de kamer op te gaan.

    Na het kamerbezoek de BBQ (ja wel er zijn nog clubs die de grill aan hebben staan) met een bezoek vereerd. Heerlijke kalkoen, kip en een steak gegeten. Eindelijk weer eens lekker 'club voedsel' gegeten.

    Club heeft zeker potentie en ik zal binnenkort wel weer onderzoek uitgaan. 't Is een stuk dichter bij dan GT, LR of YY dus ik hoop dat FunGarden een succes wordt.

    Grz. GT-junky

    P.s. als we eens met een groep van een ijsbeer of 15 op een dag zouden afspreken dan zou de chef een lekker varken gaan grillen.
    ............., я тебя люблю дорогая!

  7. #7
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky Bekijk bericht
    ...............Grz. GT-junky

    P.s. als we eens met een groep van een ijsbeer of 15 op een dag zouden afspreken dan zou de chef een lekker varken gaan grillen.
    Ziet er goed uit zo ook jou recencie. Hopelijk weer wat ouderwetse GFE,die we in GT de laatste maanden missen Geef maar eens een i.m en ik ga wel mee op verkenning.

    Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 juli 2007 om 00:22
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    41.752
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.493 in 8.543 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky Bekijk bericht
    ...
    P.s. als we eens met een groep van een ijsbeer of 15 op een dag zouden afspreken dan zou de chef een lekker varken gaan grillen.
    Voor een varken komt een ijsbeer altijd :D

    Ik ben wel benieuwd welke bekende dames je zoal hebt aangetroffen ( en Oost-Europa is groot )

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Blinzeln Bekende gezichten....

    Bekende gezichten zul je gezien hun quote op de site niet zo snel aantreffen:

    "Bijna dagelijks nieuwe meisjes (+18) uit geheel Europa.
    Een doorlopend komen en gaan . wij zorgen constant vor “nieuwe gesichten”.


    Hoewel, in een landelijke dagblad zag ik vandaag in hun advertentie staan:

    "Nieuwe collega's welkom, tot € 10.000,-- p.m."

    Hier zouden dus zowaar de bekende NRW-golddiggertjes wel eens op af kunnen komen....

    Om met Willem2 te spreken: Ieder voordeel heb zijn nadeel............

    :wink:

    @Willem2: de "tf"-jes in de sitequote zijn letterlijk overgenomen..
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    41.752
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.493 in 8.543 posts

    Standaard

    Hoeveel clubs zijn niet de grootste van NRW . Hoeveel dames zijn er niet taboeloos ?
    Een vast bestand aan dames met afentoe wat nieuwe daar hebben we meer aan
    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Prijzen....

    Even een meeltje er aan gewaagd, immers een mod miste -terecht- de prijzen...

    Site is nu aangepast:

    FunGarden is een van de grootste saunaclubs in Duitsland.
    Vorr 50 euro krijgt je tijdelijk een onbegrensde toegang tot deze unieke ervaringswereld.
    Inbegrepen is het gebruik van alle faciliteiten, zoals de sauna- en wellness-ruimte, drankjes en andere gebeugten.
    Hiertoe behoren ook lesbosshows, table-dance en in de zomermaanden onze legendarische barbecueparty’s.

    Voor al het overige gelden de volgende prijzen::

    Ontvangst 25.- €
    Ontvangst + Schlucken 50,- €
    Normale sex (30 Min.) 50,- €
    1 uur Frans 100,- €
    Anaal 100,- €
    Individuele massage 25,- €


    De spelvauten heb ik maar laten staan...
    Met "tijdelijk een onbegrensde toegang" bedoelen ze geen aan tijd gebonden verblijf,
    en met "ontvangst" bedoelen ze natuurlijk het duitse "Aufnahme"..., en "Schlucken" dat snappen we wel...

    Graag gedaan...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  12. #12
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Website...

    De website is aangepast, het is allemaal wat minder schreeuweriger....

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  13. #13
    Geregistreerd
    11 juli 2006
    Last Online
    5 juli 2011 @ 14:09
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Maandagmiddag op verkenningstocht geweest 'lekker dichtbij' (nog geen 30 km van Arnhem, 95 km vanaf Utrecht) net over de grens in Emmenrich: Fun Garden. Zie foto, ruime parkeerplaats rechts van het pand tevens ingang pand.

    Fun Garden is gelegen op een klein industrieterrein. Makkelijk te vinden alleen ik en mijn maatje reden het benzinestation waar we rechts af moesten steeds te snel voorbij waardoor we tijdje moesten zoeken..:o Het is een Shell station, daar ga je rechts bij de verkeerslichten en nogmaal gelijk rechts! En je bent er!

    Openingstijden: Dagelijks van 13.00 uur tot 03.00 uur, in het weekend zijn ze snachts zelf later open vernam ik vd dames. Van 13.00-15-00 uur 'ontbijt' en van 15.00 - 19.00 uur bbq party. Meer info klik op afbeelding kleine flyer: voorzijde . achterzijde

    Inrichting is netjes, zeer verzorgt, nieuw uiteraard pas 3 mnd open. Binnenkomst een kleine balie en kleedhokjes, badmantels, slippers. Direct links een hal naar de 6 douches heren en kleedkamer/douches dames, rechts naar het grote horeca-gedeelte. Ruime bar, veel bankjes/zitjes ook de mogelijkheid minder in het zicht even met een dame van je keuze nader kennis te maken.

    Inrichting doet denken aan een jaren 80 discotheek zonder hinderlijke harde muziek. In elk geval de acht uur dat ik er was stond het volume op een prettig niveau waardoor het communiceren met de dames en mede wandelaars gewoon goed te doen is. Boven zijn 20 kamers waarvan zelfs meerdere met groot bad. Kamers zien er strak en zeer schoon uit. Na ieder bezoek worden de hoeslakens verschoond van het bed, erg hygienisch dus.

    Dan de dames, ik telde er zo tussen de 15 en 20 stuks in de periode van 13.00-21.00 uur. Meeste oost-europees. Bulgaars, Romeens, Tjechisch, Pools etc etc. leeftijd bijna allemaal 20-25. Zag er allemaal goed uit, maar ja smaken verschillen uiteraard. Ik heb met 2 dames uitstekend nader kennisgemaakt.

    Beschikken over een mooie redelijk ruime discrete groene weide waar het uitstekend bbq was. Mooie grote grill en heerlijk buiten gegeten in het zonnetje. Theke-frau was net als alle ander personeel erg vriendelijk en gastvrij. Telde zo'n dikke 15 ijsbeertjes toen ik er was en het was er erg gezellig. Verhouding 30% NL / 70% DU.

    Naar mijn mening is dit een aanwinst in FKK-land. Voor de doorgewinterde FKK ganger niet zo groots en luxieus als de meer zuidelijk gelegen clubs maar wel zondermeer uitstekend! Uiteraard heeft het nog wat aanloopprobleemjes maar ik verwacht dat het een grote getale fans van Gelderland/Overijssel wel zal gaan krijgen zodra ze het daar ontdekt hebben.

    Mogelijk dat de gelouterde ijsberen het te basic en kleinschalig vinden maar voor mij was dit pas de 5e FKK-club die ik van binnen zie. Voor diegene zoals ik die het reizen naar het zuiden toch altijd wel erg vermoeiend vinden is dit een uitstekend alternatief. Ik kom er zeker binnenkort nog eens! Het is mij goed bevallen! Een half uurtje rijden vanaf mijn woning, heerlijk!

    Mzzl,
    wimwim


    website: www.fun-garden.com

  14. #14
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Fun garden op zaterdag 22 september

    Een sauna club op minder dan 200 km van mijn huis (198 volgens tt); mijn interesse was gewekt. Het verlokkende vooruitzicht in de tuin nog wat van de zon te kunnen genieten in plaats van een middagje bouwloods in Bochum maakte het besluit nog een stuk eenvoudiger. We gaan vandaag voor het experiment.

    Rond 16.00 uur aangekomen. Reistijd door Nederlandse verkeer en snelheidslimiet de traditonele "iets meer dan 2 uur". Da's dus geen verbetering.

    Aangebeld en gevraagd hoeveel dames aanwezig. Nu 7 was het antwoord, het was vannacht/vanmorgen druk, we waren tot 08.00 uur open en de dames slapen tot 18.00 uur. Normaal was ik verder gereden, maar op basis van forum informatie dat er normaal meer dames zouden zijn, haar antwoord blijmoedig voor "waar" aangenomen. Van veel concurrentie met overige beren kon toch geen sprake zijn getuige de 2 (NL) auto's voor de deur. En ik was toch van plan wat langer te blijven nietwaar?

    Over de locatie is al het een en ander geschreven en heb ik eerlijk gezegd weinig aan toe te voegen. Derhalve maar een paar plussen en minnen van zaken die mij opvielen:

    + vriendelijk (service) personeel;
    + regelmatig wordt gevraagd of je nog iets te drinken wil;
    + geen jaaggedrag van de dames (integendeel...)
    + ruime club, daglicht frisse lucht.
    + aanwezigheid van een ingerichte tuin
    + voor een nieuwe club die zich nog moet bewijzen (uiteindelijk) opvallend veel dames aanwezig in relatie tot het aantal bezoekers. Heb er 12 zich grotendeels vervelende dames kunnen tellen.
    + smaken verschillen, maar denk dat vrijval iedereen een dame van zijn gading zou kunnen treffen. 1 Nl wat oudere heer was teleurgesteld daar de 40+ dames ontbraken. Al die jonge dingen vond ie toch wat te dol.
    + /- alhoewel mooi weer werd er niet gegrild. Eten werd gebracht en was redelijk. De spaghetti met opvallend veel knoflook zou ik zelf niet neergezet hebben.

    - kleedruimte en douches niet smerig maar ook niet echt kraakhelder
    - badjassen worden na vertrek niet gewassen. Is ook geen wasmand o.i.d. voor .
    - zeer rustig, mogelijk heb ik het slecht getroffen maar heb tot mijn vertrek om 22.00 uur heb ik maximaal 10 beren gezien. Als dan ook de sauna nog kapot gaat worden de mogelijkheden tot pauze-vertier wel zeer beperkt. Let wel, ik zoek geen uitgelaten stemming als in GT of PHG, maar dit is het andere uiterste.
    - bij je vertrek wordt niet geinformeerd of alles naar wens was.
    - veel Oostblok-dames komen niet veel verder dan hun moers-taal.
    - door de lange openingstijden (in het weekend open-end) meer een nachtclub dan een sauna club

    Uiteindelijk voor 2 dames gekozen. Vooraf gezamenlijk douchen. Heb de indruk dat de dames de opdracht hebben de kamertijd goed in de gaten te houden (of die kookwekkers achter de bar hier iets mee te maken hebben ).
    Service als gewoon in Du dus FO en zoenen.

    Paspoortje aangemaakt van naar ik meen Poolse Anna (standaard clubservice, niets bijzonders) en Estse Nadja (feestje van 1 uur met 2* HP). Nadja was door haar absoluut gebrek aan professionalisme een feest.

    Terugkijkend, een alternatief voor mijn vaste locaties Zeus (OS) en Paradiso? Nee (nog) niet echt. Maar sluit niet uit dat ik over enige tijd weer es ga kijken.

  15. #15
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:26
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    ....zaak is weer een beetje veranderd in positieve zin ..... vrouwen jagen wat meer ....
    Dat vind ik niet echt een verbetering :o Sorry

    Vertel maar met welke dames je geweest bent en hoe het daarmee was. Ik vraag dit voornamelijk voor mijn vriendje Knabbel :D

    :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:26
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    Ik heb me alleen laten zuigen...en der wangetjes gevuld ..... ik meen bij ene Helga of Helena...jong , ik schat een jaartje of 21, blond haar op een staartje...
    Ja dat is wel wat voor Knabbel :D
    Waren er nog meer van dit soort exemplaren en hoeveel ongeveer

    :wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    41.752
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.493 in 8.543 posts

    Standaard

    Kijk eens wat Knabbel kan gaan knabbelen : http://www.fun-garden.com/html/aktuell.html

    Op 14/15/16/17 November is Porno-ster Sai Tai aanwezig
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #18
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Kijk eens aan......

    De eerste tekenen van het comerciële IJsberenforum worden al zichtbaar met een eigen rubriek van Fun garden
    Nog nooit van deze tent gehoort, maar goed er zullen vast en zeker wel IJsberen komen thefinger

  19. #19
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard fun garden

    ik hoorde laatst in PHG erover praten, moet niet slecht zijn. Ik ga er in 2008 denk ik wel een kijkje nemen, eerst maar eens kijken hoe VV er uit gaat zien.
    :teuflisch

  20. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:17
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.633
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.259 in 5.178 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Naar deze oude fabrieksloods ga je toch niet voor je plezier wandelen
    Ik weet niet of je mening gebaseerd is op een bezoek of andere info? Een mening gebaseerd op feitelijke info en gebaseerd op een bezoek wordt altijd gewaardeerd, positief of negatief.
    De reden om binnen nog geen 24 uur 2 maal negatief te schrijven over een club waar je nog nooit bent geweest ontgaat me. Maar als je vindt dat je die mening moet verkondigen, OK!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    Ik wil er nog wel even bijvermelden dat ik het weer reuze naar mijn zin heb gehad in de zaak en wat Alena betreft.... Heren Go for IT ....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimwim Bekijk bericht
    Naar mijn mening is dit een aanwinst in FKK-land. Voor de doorgewinterde FKK ganger niet zo groots en luxieus als de meer zuidelijk gelegen clubs maar wel zondermeer uitstekend!
    Mzzl,
    wimwim
    :D:D:D

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #21
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:05
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Niet aan mij besteed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik weet niet of je mening gebaseerd is op een bezoek of andere info? Een mening gebaseerd op feitelijke info en gebaseerd op een bezoek wordt altijd gewaardeerd, positief of negatief.
    De reden om binnen nog geen 24 uur 2 maal negatief te schrijven over een club waar je nog nooit bent geweest ontgaat me. Maar als je vindt dat je die mening moet verkondigen, OK!

    :D:D:D

    :wink::wink:
    Hier heb je wel een punt Big30, maar als ik de foto's op internet zie, wordt ik daar ook niet echt geil van..................


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Naar deze oude fabrieksloods ga je toch niet voor je plezier wandelen
    Beetje uit de lucht gegrepen reactie denk ik, maar kan niet zeggen dat Forza ongelijk heeft. Lijkt mij ook een derderangs tent.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    Gisteren weer even geweest in deze zaak en Alena ontmoet een leuke dame van ongeveer 27 jaar uit Estonia, donkerblond haar tot net over de schouders ongeveer 1.80 lang zonder hakken gemeten. Ik vraag me alleen af waarom de dames in Fungarden proberen een rubbertje om te doen tijdens het pijpen en ik vind dat de dames erg met zichzelf bezig zijn i.p.v. met de gasten ( mischien een tip voor de Direktie om dit eens te bespreken met de dames .....Zuigen moet echt zonder !!! en de dames mogen wat mij betreft wat meer moeite doen om de heren te vermaken ) Ik wil er nog wel even bijvermelden dat ik het weer reuze naar mijn zin heb gehad in de zaak en wat Alena betreft.... Heren Go for IT .....Na 5 minuten borsten masseren en 10 minuten haar heerlijke kutje gelikt te hebben vergeet deze dame alle principes en kun je alles met haar doen Toppertje ......
    Wat is nu het moraal van dit verhaal, is het nu wel goed of is het niet goed. Of is de tent gewoon bagger, maar is er één dame die jou zeer aanspreekt?
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  22. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    41.752
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.493 in 8.543 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Hier heb je wel een punt Big30, maar als ik de foto's op internet zie, wordt ik daar ook niet echt geil van..................

    Ik ken jou nu een tijdje maar jij wordt van heel veel dingen geil ( zie ook je bijnaam)
    Het gebouw is inderdaad een soort fabriekshal maar de aankleding bij de bar en de zitruimte is best wel aardig. De ruimtes zijn zo ingedeeld dat er wel leuke zitgedeelten zijn gecreëerd.
    Afgelopen vrijdag waren er ongeveer 8-12 dames (normaal 15-25). Daar waren ook best aardige dames tussen want sommige mede-ijsberen konden zich absoluut niet concentreren op het gesprek :D

    :wink:

    PS In de loop van volgende week zullen er waarschijnlijk wel enkele foto's worden geplaatst.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #23
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Hard of software

    Snap de reactie van Forza en Rex eerlijk gezegd ook niet. Freude is bepaald ook geen plaatje om te zien maar zal door weinigen als een derderangs tent worden betiteld.
    In vergelijking met Freude is Fun garden een paleis (relatief dan he).

    Als soarer zou mogen kiezen tussen een dagdeel GT/HG en Fun Garden zal de keuze zeer waarschijnlijk op de laatste vallen. Soarers grootste bezwaar tegen de eerste clubs is de enorme drukte en relatief opdringerige dames. Zeer negatief van FG vond ik bij mijn eerste en tot dusver enige bezoek dat de badjassen tussentijds niet worden gewassen.
    Volgens info op dit forum is dit probleem inmiddels verleden tijd.

    Uitsluitend oordelen op basis van een misschien niet zo flitsende website vind ik wat te bruusk. Je kan dan toch gewoon stellen dat het je niet aanspreekt?

    'k Zou zeggen als je op zoek bent naar wat anders gewoon es een keer proberen. Vantevoren even bellen voor de bezetting. Naar mijn ervaring wordt een eerlijk antwoord gegeven. En anders veel plezier in 2008 op de locatie van jullie keuze.

  24. #24
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Mindervaliden.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuckyP Bekijk bericht
    Nog nooit in Fungarden geweest....
    ....Zou graag een recensie erover willen schrijven, mede voor de mindervaliden onder de ijsberen....
    Voor mindervaliden is FunGarden gezien de vele op- en afstapjes door het hele pand en de trappen naar de speelkamers niet echt aan te raden, helaas....

    :o
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  25. #25
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Last Online
    29 maart 2024 @ 09:58
    Berichten
    51
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Gisteren voor de tweede maal een bezoekje gebracht aan deze club, dit was echt een afknapper op de site staat altijd 20 meisjes lesbische shows etc wat een lachertje er waren er misschien 5 stuks die echter ook zeer niet geinteresseerd waren, en zelfs op een gegeven moment zich allemaal terug trokken in de ruimte waar de dames zich omkleden, de theke vrouw heeft ze toen terug gehaald. Contact gelegd met een meisje uit?????? kon er niets van maken wat ze zei ze kon geen duits, engels frans etc toch hiermee naar de kamer gegaan voor 50,00 euro voor een half uurtje, 'e'enmaal op de kamer begon het gedonder voor kusssen wilde ze met gebarentaal kenbaar gemaakt 20 euro erbij hebben, pijpen moest met condoom en moest ook voor bijbetaald worden neuken wilde ze helemaal niet. Ben van de kamer afgelopen en heb de thekefrau dit alles kenbaar gemaakt, helaas kon zij ook niet met het desbetreffende meisje praten i.v.m de taal,heb hierna ook direct de zaak verlaten zonder van mijn 50,00 euro.
    De eigenaar van deze zaak kan beter het geld dat hij uitgeeft aan diverse advertenties uitgeven aan een opleiding bij de LOI voor het spreken van diverse talen voor zowel de meisjes als de theke frau.
    Gouw vergeten deze zaak mij zien ze er nooit meer terug en voor andere wandelaars rij gewoon iets verder.

 

 
Pagina 1 van 41 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.