Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Sissy / Hongaars

  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    151 in 23 posts

    Standaard Sissy / Hongaars

    Naam : Sissy

    Nationaliteit /taal :Hongaars/Duits

    Leeftijd : 19 jaar

    Haarkleur/lengte : zwart lang haar

    Lengte : 1.63 m

    Postuur /Cupmaat :Zeer Slank, a cup

    Tatoeage /Piercing : Nee/Nee

    Service : NMC, beffen, FT, massage,

    Extra :

    Type dame: Pistol Pete dame
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  2. #2
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    714
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.083 in 393 posts

    Standaard sissy en laureen

    De nieuwe Hongaarse kwam gisteren om 4 uur voor het eerst in Marisol binnen en hele kleine en met een meisjes koppie met lang zwart haar.

    Zat alleen wat verlegen en toen haar met Laureen naar de kamer meegenomen.
    Ondanks haar 19 jaar ervaring genoeg en doet behalve wat er bij Joop vermeldt staat ook volop aan ZK en hoe.

    Alleen ze is zo klein dat neuken met Sissy boven niet lukte, te nauw ?
    Dus daar had Laureen geen moeite mee en was probleempje snel opgelost met een cow-ride van haar.
    Een 4 handen massage sloot het verblijf af.

    Cootje

  3. #3
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    714
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.083 in 393 posts

    Standaard sissy alleen

    Een tijdje later zat ze nog "verlegen" op de bank dus maar met haar in de sauna geweest. Toch maar gestopt met het wel zeer uitgebreide voorspel met Sissy in de sauna en hup naar de kamer.

    Daar is ze echt niet verlegen en met haar is werkelijk alles bespreekbaar en mogelijk. Met en zonder taboe.
    Dat wil zeggen in gebaren taal want haar Duitse woordenschat is misschien 50 woorden.
    In de missio stand is "het" wel gelukt om haar lekker te neuken.

    Jammer is toch wel dat er geen enkele conversatie mogelijk is,

    cootje

  4. #4
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ook Pistol Pete heeft een heerlijk uurtje beleeft met dit schuchtere meisje uit Hongarije. Het was een stralende dag op de party van Villa Marisol. Heel mooi en sexy gekleed zat ze in de verte met een fraai zwart-gele bikini aan op een bankje in de tuin. Pistol werd al op haar fraaie verschijning gewezen door Manonnepon die haar pappenheimers goed kent. Inderdaad Manon, dit is een pistollady zoals Pistol ze graag ziet....

    Aanvankelijk ging mijn aandacht vooral ook uit naar haar vriendin Sandy die een grote handdoek om haar body had geslagen en met haar sexy ogen voortdurend contact zocht, en niet tevergeefs. Maar toen de handdoek afging en een fraai topless body verscheen zag ik dat hoewel fraai, Pistol hogere eisen stelt aan een Pistollady. Nadat mijn aandacht zich verplaatste naar Sissy kreeg ik direct alle aandacht van haar. Hoe schuchter ze ook rondkeek, ze wist deksels goed wat te doen met haar handen en scherpe nagels. Aiaiai, dat was lekker. Ik gooide een ballonnetje op om te gaan zwemmen in de pool maar twee van de drie dames konden (of durfden) niet zwemmen. Sissy wel en zo sprongen we in de pool. Het topje ging uit en het slipje, wat een lekkere verschijning. Dit zijn zeker geen a-cupjes maar een grote B (of mss wel een kleine C) maar fier en rechtopstaand met kleine dopjes.

    In het zwembad werd ik herhaaldelijk in een arm en beenklem genomen door de heerlijke Sissy, wow wat een spetter. Ik ging helemaal op in deze speelse dame, totdat er plots boven mij werd geroepen Zimmer, Zimmer. De hongaarse vriendinneclub kon zoveel genot niet meer aanzien en ik was er ook helemaal aan toe. Het werd een heerlijk uurtje. Alle details zal ik hier niet prijsgeven, maar het was een van de betere sessies sinds weken. Sissy is behoorlijk nauw geschapen, zo constateerde mijn wijsvinger maar mijn pielemans constateerde dat ze ook heel elastisch geschapen was .

    Twee hoogtepunten verder vleiden we ons allebei op en top bevredigd neer in elkanders armen en begon ik haar weer hevig te tongen. Sissy deed weer mee,evenals ze met alles heel intiem meedeed. Sissy, je bent een topper, Szeretlek....

  5. #5
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Uit zeer betrouwbare bron vernomen: vanaf vandaag is Sissy en vriendin Sandy weer aanwezig in Villa Marisol.

    Nu nog even een gaatje vinden in mijn agenda maar het zal niet lang duren of ik ben daar ook weer voor een bezoekje aan deze heerlijke relaxsaunaclub...

  6. #6
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Na enkele weekjes is Sissy weer terug in Villa Marisol!

  7. #7
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Sissy is en blijft een heerlijke meid. Ze is al enkele dagen weer aanwezig in Villa Marisol en zal tot mijn groot genoegen daar zeker de rest van dit jaar blijven.

    Me Happy...

    Ook tijdens dit bezoekje aan vm was Sissy weer het hoogtepunt van mijn avond.

    (Edited by Tapatalk (c) registered version)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

  Babylon 468*60