Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Magda (Pools)

Last Online
    Gisteren @ 11:52
    Discussies
    76
    Thanks
    976

Standaard Magda (Pools)

Op onze weg richting kamer liepen we voorbij Magda. Eenmaal op de kamer zei ik Laura in vertrouwen dat er een of andere 'gekke' ijsbeer de laatste dagen helemaal "in love" was van Magda en dat die misschien deze avond ook nog even zou komen. Bij Magda blijft het sinds mijn eerste niet onverdienstelijke maar ook geen supersessie met haar bij een "hallo, alles gut? gesprek. Maar deze avond bleek dat Magda ook nog wat anders kan zeggen. Want later op de avond kwam ze op mij af en was hevig geinteresseerd in wat er over haar geschreven werd en wie dat deed. Ik gaf haar aan dat er niets anders dan goed over haar geschreven werd mij realiserend dat ik voortaan bij Laura moet oppassen wat ik haar vertel. Op haar andere vraag moest ik passen. Ik kwam niet verder als een Ziane, einer der dich die letzte Tagenviel besucht hat. Ze had geen idee wie het was, maar ze straalde meteen hevig. Wat is het toch een prettige verschijning als ik haar dan zo zie. Ik vind het een van de mooiste vrouwen die er rondlopen in GT. Jammer dat ik niet een supersessie met haar heb gehad, want dan had ze nog veel geld van mij kunnen verdienen!!! Maar wie weet wat de toekomst nog brengt. Als ze nog eens het initiatief naar mij neemt geloof ik dat ik niet snel nee zal zeggen. Vooral nu ik weet dat ze wel tongzoent!

Gr.
    Cupido:wink::wink:

Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Op onze weg richting kamer liepen we voorbij Magda. Eenmaal op de kamer zei ik Laura in vertrouwen dat er een of andere 'gekke' ijsbeer de laatste dagen helemaal "in love" was van Magda en dat die misschien deze avond ook nog even zou komen. Bij Magda blijft het sinds mijn eerste niet onverdienstelijke maar ook geen supersessie met haar bij een "hallo, alles gut? gesprek. Maar deze avond bleek dat Magda ook nog wat anders kan zeggen. Want later op de avond kwam ze op mij af en was hevig geinteresseerd in wat er over haar geschreven werd en wie dat deed. Ik gaf haar aan dat er niets anders dan goed over haar geschreven werd mij realiserend dat ik voortaan bij Laura moet oppassen wat ik haar vertel. Op haar andere vraag moest ik passen. Ik kwam niet verder als een Ziane, einer der dich die letzte Tagenviel besucht hat. Ze had geen idee wie het was, maar ze straalde meteen hevig. Wat is het toch een prettige verschijning als ik haar dan zo zie. Ik vind het een van de mooiste vrouwen die er rondlopen in GT. Jammer dat ik niet een supersessie met haar heb gehad, want dan had ze nog veel geld van mij kunnen verdienen!!! Maar wie weet wat de toekomst nog brengt. Als ze nog eens het initiatief naar mij neemt geloof ik dat ik niet snel nee zal zeggen. Vooral nu ik weet dat ze wel tongzoent!

Gr.
    Cupido:wink::wink:
    Gisteren alweer een sessie met haar gehad..daarvoor had ik haar gesproken aan de bar en ze had al het gevoel dat ik degene was waar jij het over had Cupido..En idd ze begon te stralen en later op de avond toen ik met haar wegging heb ik het geweten ook..:D:D

En natuurlijk de groetjes aan haar gedaan van jou
    Don't take life too seriously..You'll never get out alive..!!

Last Online
    4 november 2023 @ 20:52
    Discussies
    7
    Thanks
    167

Standaard Magda afgelopen zaterdag

Had afgelopen zaterdag (26/9) een zeer goede sessie met haar

Hoewel je merkt dat ze een prof is, weet ze dat op de kamer toch goed te verbergen en er een ongehaaste 30 min. sessie van te maken.

Ook mooi om te zien dat ze, in tegenstelling tot de meeste meiden, geen tatoo's heeft :smile:

Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Discussies
    18
    Thanks
    33

Standaard

ik heb dit ding er laatst ook flink van langs gegeven.

Note W2 : discussie taalgebruik http://www.saunaclubforum.net/forum/...ad.php?t=19064
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 september 2009 om 10:50

Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard Magda

Magda, een mooie leuke Poolse meid die zowat tot het meubilair van GT behoort. Ze is er bijna iedere dag, van 11 uur al.
    Deze jonge dame heeft een mooi en atletisch figuur, en ze stond al een tijdje op Saruman TO DO-lijstje.

Saruman had met Magda al vaker een kort praatje gemaakt, maar kameren was er nog niet van gekomen. Op 13 oktober kwam daar eindelijk verandering in.
    De recensie is dus rijkelijk laat geschreven, mea culpa.

Magda deed alles goed en vrolijk, maar de chemie tussen Saruman en Magda was niet dezelfde zoals er met andere dames soms wel is. Daarom de sessie maar gehouden op een half uurtje, wat best wel goed verliep, en waar Saruman toch een goed gevoel aan over hield.

Nog even een praatje en een sigaretje voor haar, en afgerekend aan de lockers.

Sindsdien zeggen Saruman en Magda elkaar steeds heel vriendelijke goeiedag, en zal er nog wel eens een praatje inzitten. Een nieuwe kamergang valt te betwijfelen, omdat Saruman nu eenmaal bepaalde favorietjes heeft waarmee het beter klikt.

Maar dat ligt geheel aan Saruman en doet niets af aan de kwaliteiten van deze bekoorlijke dame.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard Magda...

Ja Magda... Dat is een lang verhaal maar ik hou het kort. Sinds ik in GT kom ken ik haar al zn 2 jaar maar toch tot 2 mnd geleden nooit met haar naar de kamer geweest. En ja dan vraag ze aan mij hoe komt datik weet het ook niet meisje.. te mooi?? te lekker?? kijk ze te nors?????o TE lief ik weet het niet maar lekker is ze wel. Elke week gaan we samen naar de kamer en meestal blijf ik lekker op mn rug liggen om bij tekomen van een drukke week. En dan kijk ik naar beneden en denk ik wat voel aan mn leuter.. oh ja het is Magda die zo zalig kan pijpen.. lekker rustig nat en diep wat wil je nog meer... ze kan echt een half uur achter elkaar pijpen met haar lekkere lippen.. tot het niet meer uit tehouden is en ze lekkere de laatste druppel eruit zuigt. Afgelopen woensdag op Cupido zn feest 2 keer met magda aan het stoeien geweest. Eerst een lange pijp sessie in de Kino. Later rond 11.30 een uur in een blokhut buiten. Maar ik had van een medebeer een Primieum Gold gehad om tetesten en dat heb ze geweten..Eindeloos gepijpt en alle standjes door gelopen van het kamasutraboek. Maar uit eindelijk heerlijk lekker klaar gekomen in haar lekkere mondje.. de 2e FT van de dag was een feit. Die pil heb ik nog lang last van gehad. De eerste 3 uur merkte ik weinig tot niks, maar de 2 dagen er na wel. Vrijdag avond had ik nog steeds zn dikke braadworst in mn broek. Dus volgende keer neem ik hem smorgens vroeg in.. En ja inderdaad het gevoel was er wel een beetje uit. Tot laterssss

Last Online
    6 mei 2025 @ 14:28
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

wel ff vermelden dat het mijn tip was he met magda is ze me ook zeer dankbaar voor whuahahahaha tot gauw maatje

Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Discussies
    3250
    Thanks
    0

Standaard

Aan het eind van tweede kerstdag zat Magda bij de kino, gelangweilt, naar eigen zeggen. Het is een zakenvrouwtje maar daar is ze ook gewoon eerlijk over. Ik was aan het twijfelen, naar de kamer met haar, of toch maar niet. Met mezelf afgesproken er nog een rondje over de denken en opgestaan. Naderhand toch maar besloten met haar te gaan, ze had goede zin en we hadden lol dus ik had er alle vertrouwen is. En dat heb ik geweten. Ben een aantal keren met haar geweest maar dit was de beste sessie ooit (met haar dan hè hey...hè oh! Ja jij dacht weer van alles en iedereen enzo, pff tss...).

Ik zei haar dat ook tijdens de sessie en ze keek me verbaasd aan, zo van "hoezo, waren de vorige keren niet zo goed dan?"... Oeps, verkeerde uitspraak. Beam me up, Scotty!! Oh nee das uit een andere film. Anyway, heerlijk half uurtje met deze dame beleefd. Immer wieder gerne...

Groovy!
    Ow behave!

Regels voor berichten