Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 412

Discussie: Geile Tijden, 2015

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 18 en 19 juli

    Het twee-wekelijkse bezoek aan GT stond weer voor de deur. De party van vorige week viel niet in mijn GT-weekend. Maar eigenlijk was ik ook wel blij, want parties zijn me toch iets te druk. En ik had begrepen dat ketserr tijdens de party op een matras in de tuin lag met vuurpijlen tussen zijn billen. Dus parties bezoeken is niet geheel zonder risico's.

    Ik verheug me toch altijd weer op een GT-bezoek. Zelfs na alle jaren dat ik de club nu bezoek, blijf ik het gewoon leuk en gezellig vinden. Het contact met de andere gasten en het af en toe op de kamer gaan met een vrouw maakt het altijd weer tot een gezellig weekend. Zelfs na enkele omzwervingen in andere clubs kom ik toch altijd weer graag terug in het oude, vertrouwde GT. De plek waar je geniet en sterft, als je mazzel hebt.

    Een korte omzwerving had ik met Acapulco. Ik was 4 weken geleden in Acapulco, omdat ik op het forum had gelezen dat Shayenne (Davinia) daar nu werkt. Ik was haar daar ook tegengekomen en de kamersessie was als wie nie zuvor. Ze was wel een pondje aangekomen, maar het stond haar goed. Vaak staat het vrouwen super als ze wat aankomen. Alles ziet er dan voller uit, zoals de billen en borsten.

    Een andere omzwerving was met Yin Yang. Jawel, het moet gezegd worden, het is een prachtige club. Behalve de vloeren. Ik vond het doodeng, twee keer ging ik bijna op mijn muil. In Yin Yang was ik, omdat ik had gelezen dat Louana en Chantal daar nu werkte. Louana wilde ik graag weer eens zien, want als je iemand lange tijd niet hebt gezien, dan maakt het de sex des te meer steamy.

    Maar toch blijft GT voor mij de club. Het is juist het deurbeleid dat de club zo succesvol maakt. Er komen alleen maar nette mensen. Daarom wordt GT goed bezocht en daarom zijn de clubs zonder deurbeleid vaak minder goed bezocht. Ik hoor altijd maar: "Ja, maar GT kan zich een deurbeleid veroorloven." Ja, en dat komt, omdat er een deurbeleid is. Het hebben van een deurbeleid trekt juist gasten aan. Het verbaast me iedere keer weer hoe gezellig het in GT is. Ik voel me er in ieder geval erg thuis. Zoals er ook mensen zijn, die zich meer thuisvoelen in Acapulco en Yin Yang.

    Op 18 juli de zeilen weer richting Brüggen gezet. Het Ardennenachtige plaatsje vlak over de grens bij Venlo. Het dorpje waar de tijd lijkt stil te staan. Huizen met bruin geschilderde kozijnen, hotels met badkamers met bruine stenen en bruine toiletpotten. Het ziet er allemaal erg seventies uit. Wegens werkzaamheden op het spoor moest ik dit keer via Nijmegen, maar van drukte met de avondvierdaagse heb ik niets gemerkt.

    Ook op station Nijmegen staat nu een piano met de tekst "Play me", waarop iedere reiziger het vrij staat een deuntje te spelen. Schijnt tegenwoordig hot te zijn, want op de stations Amsterdam en Den Haag staat ook een piano. Het woord "chillen" wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt, dus waarschijnlijk kan men dan daar chillen bij zo'n piano. Dat is toch wel chill. Vreselijk woord trouwens.

    Rond 17:00 kwam ik in GT aan. Alle kluisjes waren bezet, iets wat de laatste tijd vaker voorkomt vanwege het mooie weer. Maar ik wil geen kledingzak, dus ik wacht altijd tot er een kluisje vrijkomt. Rond deze tijd gaan er altijd mensen naar huis, dus lang wachten hoef je nooit. Het was goed weer, 27 graden en zonnig. Maar in de bar was het niet druk. De menigte had zich goed verspreid en veel gasten lagen buiten.

    De gebruikelijke stamgasten en vrouwen waren aanwezig. Er is weinig verloop in GT. Ofschoon er af en toe wel eens wat nieuwe meiden bijkomen. Voor de zwarte-vrouwen-liefhebbers, dat is nu een paradijs in GT. Er lopen een aantal zwarte vrouwen rond met hele mooie lichamen. Echt top figuurtjes met geweldige borsten. Helaas val ik niet op zwart, maar anders was ik zeker met hen op de kamer gegaan.

    De line up was goed te noemen. Eigenlijk loopt er voor iedereen wel wat rond. Andra, Kenza, Marianne en Georgiana zijn toch wel mijn highlights. Zaterdag was ik op de kamer met Andra en Irina. Vooral Andra is geweldig, haar orale werk is uitstekend te noemen. Ze is wat aangekomen, maar zoals gezegd staat dit haar veel beter. Haar borsten zijn daardoor mooier geworden.

    Op zondag was ik op de kamer met Kenza, een geweldig mooie meid. Mooier krijg je ze niet. Een echte girl-next-door look. Das Mädchen von nebenan, zoals de Duitsers dat zouden zeggen. De sfeer in de barruimte was goed. Op zaterdag speelt altijd de DJ Alex. Het is een aardige gozer, maar zijn muziek voorkeur is niet altijd de mijne. Dus dien ik vaak verzoeknummers in, waaronder soms een verrassing voor ketserr:



    Ook werd dit nummer gespeeld. Dit gaf zo'n goede sfeer in de tent, dat het een genot is om dan naar de vrouwen en gasten te kijken, hoe iedereen op zijn manier van de avond geniet.



    En ik vraag ook vaak het nummer "What a feeling" aan van Irene Cara, maar de meiden schijnen het niet te kennen. Toen ik een keer met een vrouw op de kamer was, draaide ik het lied "Living on a prayer" van Bon Jovi dat op mijn smartphone staat, maar ze had er nog nooit van gehoord. Ongelooflijk. Maar de meeste meiden zijn rond 1990 geboren. Dus wellicht is dat de verklaring.

    Het eten was wederom goed verzorgd. Dit weekend was het wat eenvoudiger. Er was friet, schnitzel en draadjesvlees. Maar het smaakt allemaal prima. Ik verheug me al weer op de winter, want dan is er ook weer een bordje soep. Er werd dit weekend niet gebarbequed. Tijdens het avondeten met de andere gasten over koetjes en kalfjes gesproken. Dus al met al was het een regulier weekend in GT.

  2. Onderstaande 29 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 juli 2015),Badslippers (20 juli 2015),Big30 (20 juli 2015),biged (20 juli 2015),Bluebear (20 juli 2015),CCR5d32 (20 juli 2015),Cupido ( 2 augustus 2015),dbd67 (20 juli 2015),Don Rudo (20 juli 2015),DonnieBrasco (23 juli 2015),gignnl (20 juli 2015),hp001 (20 juli 2015),Jan Verplancke (20 juli 2015),kempie (20 juli 2015),Knabbel (20 juli 2015),Kwant (20 juli 2015),m4you (23 juli 2015),Megaboob (20 juli 2015),Nedlovefkk (20 juli 2015),noglangnietuitgewandeld (20 juli 2015),peterp095 (20 juli 2015),Rex (20 juli 2015),rob45 (20 juli 2015),schluter (20 juli 2015),seksenfun (20 juli 2015),Stief (20 juli 2015),Teiresas (20 juli 2015),Wacko66 (20 juli 2015),Wijze grijze (20 juli 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 03:12
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.988
    Discussies
    62
    Thanks
    8.427
    Thanked
    2.803 in 984 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Er komen alleen maar nette mensen.
    Welk onderzoek heb je gedaan om tot deze conclusie te komen? De gemiddelde saunaclub bezoeker weet zich te over het algemeen te gedragen, maar om elke GT bezoeker een 'nette man' te noemen gaat mij veel te ver. De meeste bezoekers ken jij helemaal niet en om voor iedere bezoeker je hand in het vuur te steken klinkt vind ik erg naïef overkomen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  4. #3
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Berichten
    3.083
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.546 in 1.817 posts

    Standaard

    Dit hoort hier eigenlijk niet maar ik vond de gemiddelde sauna bezoeker geen nette mensen

    Er zit een groot deel vreemdgangers tussen en oude mannen die het met dames doen die hun dochter of zelfs klein dochter had kunnen zijn het is maar wat je nette Mensen noemt.

  5. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (21 juli 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    eigenlijk allemaal viezerikken zijn het

  7. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Welk onderzoek heb je gedaan om tot deze conclusie te komen? De gemiddelde saunaclub bezoeker weet zich te over het algemeen te gedragen, maar om elke GT bezoeker een 'nette man' te noemen gaat mij veel te ver. De meeste bezoekers ken jij helemaal niet en om voor iedere bezoeker je hand in het vuur te steken klinkt vind ik erg naïef overkomen.
    Gelukkig kon 550 zich nog net inhouden en schreef hij niet in een trek dat in alle andere clubs enkel mensen komen die totaal respectloos zijn tegenover de andere heren, personeel en de dames .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 juli 2015),Jaeger-Lecoultre (11 augustus 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60