Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34

Discussie: Svenja

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Svenja

    Naam : Svenja

    Haarkleur/-lengte : Zwart lang steil haar

    Lengte dame : 1.65

    Postuur/Cupmaat : Normaal, B-cup mooie borsten

    Nationaliteit/Taal : Italiaanse (?), duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Zeer goed.Zoenen zeer goed, beffen, NMC, PZC, FT uitstekend

    Bijzonderheden :

    Extra :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Svenja, 26/08/05

    Daarna 'n knappe brunette met 'n perfect figuurtje en prachtige borstjes tegengekomen. Ze kwam uiteindelijk naast me staan aan de bar, toen ze met m'n buurman praatte. Ondertussen zachtjes over haar rug gewreven, waarna we 'n praatje aanknoopten. Het bleek Svenja te zijn, 'n verrassing vanwege haar Oost-Europese naam. Maar Svenja is Italiaans/Duits, met Latijnse looks en lang zwart haar.

    Het mooie van Schieferhof is, dat je terplekke aan de bar kunt beginnen met de inleidende beschietingen. Zittend op de kruk dus lekker tongzoenen, waarna Svenja afdaalde naar beneden en me op oorlogssterkte pijpte. Vervolgd op 'n kamer vlakbij. Inmiddels diverse pijpkoninginnen in Schieferhof ontmoet, maar Svenja spant voorlopig de kroon. Ontzettend lekker afgezogen, synchroon samenspel tussen Svenja's mondje en handjes, voor mij perfect.

    Haar geile oogcontact (supergrote reebruine kalfsogen, brrr !) zorgde voor 'n heerlijk eindschot, over haar tong, lippen en wangen. Daarna zoog ze nog even door, totdat de pijp letterlijk leeg was. Nog even schoonmaken en tijd om na te knuffelen; Svenja is helemaal top !
    Founding Member

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Svenja, 7 december

    De laatste dame van die dag voor mij was Svenja, ook al een aanrader van HollandMale. En ook nu had hij weer gelijk. Svenja houdt erg van lekker zoenen, en ik ook, dus daar hadden we elkaar al vlot in gevonden. Ook haar andere orale kwaliteiten zijn super, zowel op de bank als op de kamer. Na haar ook oraal verwend te hebben (geen vingers, wil ze niet) (wel zeker 20 minuten, ik hadeen lamme tong. Toch meer oefenen :D ) wat ze erg waardeerde, niet dat gefakete gekreun, nog wat standjes uitgeprobeerd, en uiteindelijk in doggie geeindigd. Lekker ding, ook zeker niet gehaast, lekker nagekletst en geknuffeld. Toen gedoucht, en weer nach Hause gefahren, met lekkere afscheidszoenen van Svenja.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Svenja wekt doden tot leven !

    Citaat uit bezoek Hof, 03/01/06:

    HM begon inmiddels het punt van verzadiging te bereiken. Gewoonlijk is het dan beter om er 'n punt achter te zetten, en Svenja wilde die punt graag zetten :D. Heb haar ooit omschreven als 'n meisje dat doden weer tot leven kan wekken; Svenja staat dan ook in de Top-3 van HM's Blasekonigin-verkiezing op het Rheinforum. En dood was-ie, kleine HM, geen twijfel aan, maar Svenja wist er wel raad mee. Daar was wel enige inspanning voor nodig; 3 kwartier non-stop hogeschool blaaswerk, om precies te zijn. HM verontschuldigde zich ervoor; eigenlijk moet je zoiets niet van 'n meisje willen vragen . Maar Svenja neemt geen genoegen met half werk, wilde HM niet ungespritzt naar huis laten gaan en dat gebeurde dan ook niet. Bij het afrekenen was 'n flinke fooi voor Svenja dan ook volledig op z'n plaats .
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Svenja is er nog steeds

    Tot HM's verbazing is er al lang niks meer geschreven over Svenja. Da's jammer, want ze is al enkele jaren 'n constant toppertje in het Hof. Vooral Svenja's orale kwaliteiten zijn zelfs voor Hof-begrippen buitengewoon; inderdaad kan ze er doden mee tot leven wekken :p.
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Last Online
    8 oktober 2006 @ 18:14
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage Svenja

    Ik heb afgelopen vrijdag wel getracht om Svenja te spotten. Maar ik heb niemand gezien die ook maar in de verte overeen komt met de beschrijving in haar paspoort. Ik ben er eigenlijk ook niet toe gekomen om ernaar te vragen bij de Theke. Stom misschien, maar ja, dat doe ik pas in laatste instantie. En aangezien ik me geen moment heb verveeld, integendeel een beetje heb overwerkt, ben ik niet aan die laatste instantie toegekomen. Maar ik zie wel uit naar een kennismaking met Svenja.

    Weet iemand op welke dagen ze er normalerweise is? Dan kan ik proberen om mijn volgende bezoek aan de 'tempel van Bernd' daarop af te stemmen.
    Kom, kom!

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Aanwezigheid Svenja

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yussuf
    Ik heb afgelopen vrijdag wel getracht om Svenja te spotten. Maar ik heb niemand gezien die ook maar in de verte overeenkomt met de beschrijving in haar paspoort. Weet iemand op welke dagen ze er normalerweise is ?
    Normalerweise is Svenja er dagelijks vanaf 16 uur. Uitgezonderd vrije dagen c.q. vakanties, zoals kennelijk afgelopen vrijdag :o.
    Founding Member

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Svenja gisteren aanwezig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Normalerweise is Svenja er dagelijks vanaf 16 uur. Uitgezonderd vrije dagen c.q. vakanties, zoals kennelijk afgelopen vrijdag :o.
    Gisteren was Svenja in elk geval weer aanwezig, volgens 'n Engelstalig forum .
    Founding Member

  9. #9
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Svenja

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Gisteren was Svenja in elk geval weer aanwezig, volgens 'n Engelstalig forum .
    Gisteren was Svenja in elk geval weer aanwezig, ditmaal volgens een Belgisch forumlid, die nog er nog steeds spijt van heeft haar orale kwaliteiten niet te hebben kunnen beoordelen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 21:29

  10. #10
    Geregistreerd
    4 april 2006
    Last Online
    9 november 2023 @ 14:26
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Svenja

    Hallo,

    Inderdaad, Svenja was aanwezig bij ome Bernd vadaag.

  11. #11
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Reden

    "Baby don't cry, make it funky. Pane e vino io ti portero’ Miele e venere per tutti quanti. Che c’ho l’anima nel fondo del Po"

    Nou, gisteren was Svenja ook aanwezig. Ze stond 's avonds beneden in de kelder achter de theke en klaagde dat ze het koud had. Mijn schuld, want iemand had het raam open gezet nadat ik, Katja en Mara de temperatuur een eind de hoogte in hadden gejaagd. Waarop ze me aankeek met zo'n blik van "en ik eis dat je me weer opwarmt", maar dat ging helaas even niet.
    Uitstel is echter geen afstel, want meer dan een uur later werd ik door Svenja en "Jean Genie" Jenny in de rug aangevallen. Eigenlijk hadden ze me allebei willen verleiden, maar aangezien ze al van mijn eerdere capriolen wisten, maakte Jenny vrijwillig plaats (de volgende keer gaat dat niet zo gemakkelijk Jean Genie!)

    Svenja was niet van de voorgaande gebeurtenissen onder de indruk en toog vol goede moed aan het werk, en kreeg ook vrij vlot loon naar werken toen ik haar (met luide instemming) in een 69-houdgreep nam. Maar daarmee was ze nog niet klaar met me en kwam bovenop me zitten voor een flinke rodeorit (levensgevaarlijk zoals ze met haar heupen beweegt). De beloning volgde met wat ik een mini-FT noem. Werd evengoed met genoegen ontvangen. Grazie Svenja! En alweer een reden om nog eens terug te komen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Woensdag 27/12/06

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Wilde niet met 'n matige sessie naar huis, dus tegen 22 uur Svenja opgezocht. Sinds begin dit jaar niet meer met haar meegeweest, maar had gisteravond Svenja's uitzonderlijke orale kwaliteiten nodig om met gegarandeerd succes huiswaarts te keren.
    Op RF loopt weer de jaarlijkse Blasekonigin-verkiezing, waarin HM vorig jaar Svenja in z'n Top-3 had gezet. Gisteravond bleek maar weer 'ns waarom. Zat er aardig doorheen vanwege 2 energieverslindende sessies, gevolgd door 'n tegenvaller met nieuweling Patrizia. Daarom geen enkel risico genomen en me bij Svenja op de bank gemeld in de salon. Van haar de gezochte oerdegelijke Hof-service gekregen; lekker tongen op de bank, gevolgd door flink nat en diep anblasen.

    Op de kamer wist Svenja wel raad met HM's toch behoorlijk uitgewoonde sloopkogel. Er zijn maar weinig dames die het geduld en de moeite kunnen opbrengen van 'n superlange pijpsessie, maar Svenja wel. Ze blijft net zo lang doorzuigen en likken als nodig voor het gewenste eindresultaat. Gevolg: 'n handsfree blowjob van 'n uur met onafgebroken oogcontact. Er zat niet veel meer in de pijp, maar
    wat erin zat, zoog ze geduldig tegen haar gehemelte. Svenja's medicijn is verreweg te preferen boven welk pilletje dan ook .
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    3 juli 2022 @ 17:03
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Inderdaad

    Tja, al het goede is hier al gezegd over Svenja, maar ik wil het toch nog even bevestigen. Svenja is top, en wat mij betreft niet alleen vanwege haar orale kwaliteiten.

  14. #14
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Maandag op koninginne dag was het bij openingstijd een behoorlijke drukte.
    Ik moest in de rij staan om naar binnen te kunnen.
    Er waseen lente party meen ik.
    Maar opzig stelde het niets voor.
    Buiten was er een berbekut.
    1 stukje vlees was mij te taai, de andere was iets aan de pittige kant (maar wel lekker)
    Verder heb ik niets meer gegeten.

    Ik had gehoopt dat Marcella aanwezig was.
    Maar deze goedlachse dame schitterde in afwezigheid.
    Dus op het laatste moment heb ik Svenja weten te strikken.
    Prima dame, die qua sevice het absoluut niet onder doet voor Marcella.

    Ik heb een heerlijk half uurtje beleefd met deze dame.

  15. #15
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vandaag was ze er ook. Ze zat daar zo eenzaam op de bank dat ik bijna uit medelij bij haar wou gaan zitten. eerst nog een drankje en dan.... oeps waar is ze nu.
    Ze had net een andere ijsbeer uit gelaten en ik liep haar haast omver in de gang.
    Haar daar als het ware besprongen, voor we elkaars naam wisten waren we al stevig aan het tongen in dat gangetje op het gelijkvloers. Net aan de deuropening om naar de kastjes te gaan aan de tuindeur.
    Toch een speciaal goed gevoel een lang nat die tongzoenen en een heerlijke pijpbeurt, ik al staande zij voor mij gehurket en al die ijsberen die maar net door kunnen en zich langs ons wriemelen om naar buiten, de douche of hun locker te gaan. Ik voelde me terug 18 en waande mij ergens in een discotheek met een one-nite stand.
    Na een kwartiertje zo open en bloot op de gang genoten te hebben van haar pijp en zoenkunsten besloten om op een kamer te gaan. Helaas alles bezet. Dus nog een 5 tal minuten verder gespeeld op de gang. Tot er een kamer open ging en mijn reisgezel er af kwam (niet alleen natuurlijk.
    Op de kamer nog lekker verder gedaan met alle toeters en bellen, TZ PZC NMC BEFFEN, Rodeo, Doggy Missionaris, Lepel zowat de halve kamasutra afgewerkt want de andere helft is gewoon niet te doen voor een doorsnee mens.
    Om maar te zeggen dat het een topervaring was en het herhalingsgevaar zeer hoog is, ja zelfs hoger dan met Mara, hoewel ik nu al twijfel.

  16. #16
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Woensdag 05-12

    Svenja: Het pijwonder zoals hollandmale haar ooit noemde. Ik had 1 keer de kans haar te proeven en dat was me zo bijzonder goed bevallen dat ik haar nog eens wou, en dat zou nu zijn. Woensdag dus. Een ijsbeer hield haar geruime tijd aan de babbel en ik bleef dus maar wat kletsen met mijn reisgenoot. Enkele inwendige verdommes en hoe lang nogs verder zette de ijsbeer zich recht en zat lieve Sveja daar alleen. Dus……………. Hips ik ernaast. Geen minuut later lagen we al stevig te TZ op de sofa en nog een tijdje later kreeg ik weer één van de beste pijpbeurten ooit.
    Op de kamer ons ding verder gezet, Svenja lekker nat gebeft, maar aan neuken zijn we weer niet toe gekomen. Haar orale verwenning was zo lekker dat ik me volledig liet gaan een lekkere FT inkluus net iets om de dag mee af te sluiten.

  17. #17
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard op avontuur naar mijn 'eerste' FKK part II

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=340

    Gisteren donderde ik over de A3 op terugweg en toen ik op de hoogte kwam van Bonn begon mijn GPS instructie te geven over de eerst volgende afrit en de A560. Had hij mijn gedachten gelezen of had ik bij mijn vertrek toevallig het verkeerde adres ingetikt.......... Niks daarvan ik kan er gewoon niet voorbij das alles.

    Ding dong en daar staat Debby "du bist zuruck" ja inderdaad ik ben nu al verslaafd

    Ik ken nu de weg want ik ben een habitué, een ervaren FKK-er, enfin een klein beetje toch.

    Omkleden, douche en eerst de innerlijke mens versterken, vergezeld van 2 halfnaakte dames. Ik zie het al helemaal zitten. Onmiddellijk contact gemaakt met een duitse beer die hier al 15 jaar komt op 2 wekelijkse basis. Wat over de meisje gepraat en met al de namen laten opsommen bij het voorbijlopen aan de eetzaal.

    Na het eten in het grote salon plaatsgenomen en opgemerkt dat het dezelfde dames zijn die in de bovenbar werken als gisteren. Mijn vriend de beer vertelde me dat dit werkelijk zo is en dat ook de beren in 2 groepen zijn onderverdeeld.

    Ik wandel naar de bovenbar voor een drankje en naast met staat een man met 2 bloedmooie girls te smoezen, Monika en Svenja. Ze komen blijkbaar akkoord en gelijk zakt Monika op haar hukken om hem eens lekker te pijpen terwijl Svenja heftig met hem tongen staat de draaien en dan wisselen ze af. Ze begeven zich vervolgens naar de salons in de bovenbar waar het spectakel verdergaat. Ik mag dit niet missen en neem plaats recht tegenover hen. Ben ik nu niet alleen exhibitionist maar ook nog voyeur ? Een FKK gang blijkt een zeer educatieve uitstap te zijn zeker als het over mezelf gaat. Die twee goddelijke verschijningen gaan zo met die kerel tekeer dat ik mij moet bedwingen om niet te vragen dat ik niet mee mag doen. Gebeurt dit eigenlijk in de FKK ?
    Alleszins Svenja pijpt die beer zo intens en diep dat ik bijna zelf voelde wat die gelukzak overkwam. Dan weer Svenja tongen en Monika zuigen. Een mooie afwisseling want Monika is een zachte en Svenja een wilde. Mijn besluit staat vast die twee moeten der aan vanavond.

    .........

    Ondertussen heeft Svenja naast de mijn buurman plaatsgenomen en zijn deze twee in gang geschoten. Ik zit in een ideale positie om ze in doorsnee bezig te zien. Tongen en pijpen als een beest vol overgave. Ik beslis dan ook dat ik de volgende prooi van Svenja zal worden.

    Ze is nog niet buiten uit de kamer of wordt al onmiddellijk gereserveerd voor een volgende sessie spijtig genoeg niet door deze beer. Aan de praat geraakt met de man die net door haar verzorgd werd en zeer goeie commentaren gekregen.

    Naast me is een andere schone neergestreken met uurwerk aan de pols. Als ik haar het uur vraag, schrik ik me een aap want het is alweer 22.45 u en ik moet nog door naar België.

    Vlug gedoucht en afscheid genomen.

    Van een pechvogel gesproken :D, ontdek ik vanmorgen toch dat ik er wat vergeten ben en ik terug moet :D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 januari 2008 om 15:53

  18. #18
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:10
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Hier valt niets nieuws over te zeggen. Een goede keuze, aanrader.

  19. #19
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Last Online
    21 juni 2019 @ 20:10
    Berichten
    33
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hello,

    is Svenia doing the well known extra service +50€ of the Schieferhof

    Horst who do not dare to ask first

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard No.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horst Schimanski Bekijk bericht
    is Svenia doing the well known extra service +50€ of the Schieferhof
    .....she's not doing this .
    Founding Member

  21. #21
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Smart verry smart

  22. #22
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard even without.........

    even without the 'extra', Svenja is magnificant

    have fun

  23. #23
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Last Online
    21 juni 2019 @ 20:10
    Berichten
    33
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hy

    thanks for the info. With some girls you have to be careful.. If asking you get thunder, therefore, when I'm meeting her, and going mongering with her, I'll do not ask for.

    Horst

  24. #24
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Daumen hoch Codenaam: Curva Parabolica

    "Tien tegen een dat ik mijn mond hou, als ik je weer zie. Ik ken mezelf zo onderhand, een prater ben ik niet. Hoe is het met jou, zal je vragen en ik zal zeggen goed. Maar ik zeg je niet wat ik nu denk, dat ik je eigenlijk zeggen moet."

    Het is aan een combinatie van slechte timing, pech, veranderde prioriteiten of verstandsverbijstering toe te schrijven dat deze racebeer vorig jaar niet meer met Svenja op de kamer is geweest. Eergisteren zat ze maar liefst 45 minuten vlak naast me mee te kijken naar Köln - Mönchengladbach, en zelfs toen heb ik geen woord over m'n lippen gekregen (althans niet over een zimmergang). Da's de tweede vrouw bij wie me dat min of meer overkomt, met Bahar, aka Gühl, had ik er ook vaak last van. Toen het voetballen afgelopen zaten we nog even aan de bar met z'n allen na te kletsen en ineens liep het als vanzelf. Toen ze me begon te zoenen vergat deze racebeer eventjes alles om zich heen. Zelfs de stekelig/spottende opmerkingen van Stella (toch niet bepaald het stilste vogeltje in het nest) hoorde ik niet meer. Toen ze met haar miraculeuze FO begon, gingen alle wijzer weer gevaarlijk richting de rode zone, maar dat had Svenja gelukkig ook door: ze liet af en toe even het gas los :p Uiteindelijk werd het een lekker langzame Stellungskampf die met een missio eindigde. Een prima afsluiting voor de eerste stint.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  25. #25
    Geregistreerd
    31 maart 2008
    Last Online
    21 september 2015 @ 11:06
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 3 posts

    Standaard 1st Stop on my FKK Tour

    .....Next was Svenja, possible the best session of my trip. If I ever has a girl friend like her I would never leave home, OK I am getting carried away: )). She was just the sweetest, young, pretty, talented girl of your wettest dreams. I can still picture her in my mind.

    Thanks to this forum my trip started out so great I wondered how I was going to top this experience.

    This was posted last month on the ISG Forum.

    chukar
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 april 2008 om 15:12

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Diamond 468*60   Babylon 468*60