Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard Gameplan voor je bezoek aan een (sauna)club

    Sindskort ben ik een actief dienend lid van dit forum. Daarom vind ik het niet meer dan gepast om ook eens een topic op te starten!

    De vraag is simpel: "Maak of heb je een soort plan van aanpak (gameplan) voorbereidt als je een bezoek brengt aan een club?"

    Zelf plan ik meestal op het volgende:

    • Minimaal 3 kamergangen
    • De eerste kamer moet goed zijn (Doorgaans een DVP, die ik als topper beschouw),om de dag goed te starten
    • Vroeg aanwezig, omdat ik bijvoorkeur de eerste kamergang van mijn DVP-topper wil zijn
    • Van de drie kamergangen, moet er minimaal een nieuwe DVP geprobeerd worden
    • Kamergangen bij voorkeur van een (minimaal) een uur


    Ik ben benieuwd naar jullie gameplannen! Kom er maar in ..

  2. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Het antwoord is minder simpel beste Ian. Het zou ook wel leuk zijn als je aan kon geven of dat gameplan naadloos gevolgd wordt dan wel slaagt. Daarbij dan de vraag wat je doet als je een nieuwe club bezoekt. Je goed inlezen op toppers daar? En hoe herken je die? Vroeg aanwezig zijn zie ik wel als een goed begin: ik vind het nogal leuk om een club in opstart modus te zien, wakker wordende, binnenkomende dames nog niet in werktenue en nog niet opgemaakt (kan heel grappig zijn). Voor de rest is het open met de nadruk ik kom daar voor mijn plezier: niets moet en alles mag.
    Ik wil me beslist niet zenuwachtig maken over triviale zaken: heb ik wel een uur doorgebracht op de kamer, ben ik vandaag de eerste bij deze (vermeende) topper. De dag gaat zoals die gaat en vaak laat ik me verrassen door de omstandigheden daar.

    Groet en Respect!!!

    De Shyman
    (GVR)
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  3. Onderstaande leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (26 oktober 2019)

  4. #3
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Er gaan geruchten dat ik een clubbezoek van A tot Z helemaal plan (wanneer welke dame op welk tijdstip, etc.) en dat zelfs weken van te voren Ik laat die beren lekker in hun waan om dat te doen geloven

    Maar ik ben vaak wel vroeg in een club, want heb een goed ontbijt nodig om een hele dag te kunnen neuken En bij clubs als Babylon (en in het verleden Pauschalclub Bochum, Dortmund en Münster) kijk ik wel welke meiden er die dag aanwezig zijn en of ze optie voor me kunnen zijn.

  5. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (26 oktober 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Idd, wat Shyman ook al een beetje vraagt: Wat als de planning in de soep loopt?

  7. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (26 oktober 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Helemaal whargarbl gaan natuurlijk.

    Overigens is mijn gameplan precies andersom: meestal eerst een half-uursessie om stoom af te blazen ( de eerste is toch vaak de snelste), daarna eten, sauna'tje, recoveren en daarna een uursessie. Betekent ook dat ik de laatste sessie dus liever doe met een goede servicedvp met goede looks , en dat dat voor de eerste sessie wat minder relevant is (maar het moet nog steeds wel 'ok' zijn; ik heb genoeg dames gehad waarbij ik merkte dat het door een gebrek aan klik/looks na 15-20 minuten merkte dat klaarkomen er niet inzat. Wat extratricky is voor de volgende sessie, want die gaat dan meestal een stuk sneller.)

  9. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (26 oktober 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    Het zou ook wel leuk zijn als je aan kon geven of dat gameplan naadloos gevolgd wordt dan wel slaagt. Daarbij dan de vraag wat je doet als je een nieuwe club bezoekt. Je goed inlezen op toppers daar? En hoe herken je die?
    Voor mij is een plan, in het geval van een saunaclub bezoek, een idee van hoe ik denk mijn dag te gaan doorbrengen. Het zijn zeker geen richtlijnen, waaraan mijn succes wordt beoordeeld. Kortom het plan is valide totdat de uitvoering begint! Ik. moet verder toegeven dat ik redelijk eenkennig ben in het bezoeken van saunaclubs. Hoewel ik wel een aantal saunaclubs heb bezocht (4), ga ik toch altijd naar GT (overige clubs zijn verder weg, waarbij een hotelovernachting gewenst is qua afstand), omdat ik hier meestal wel slaag. Ik zeg met nadruk meestal, want er zit wel eens een mindere dag of kamergang tussen. Dus ik hoef mij wat dat betreft dan minder in te lezen. Overigens vind ik het juist ook leuk, wanneer ik een nieuwe DVP kies, omdat te doen op basis van de klik die ik die dag met haar heb. En niet op de mening van anderen. Ook in het kader van alles mag en niks moet, want ondanks het lijkt dat ik mijzelf veel regels opleg, is mijn voornaamste doelstelling om een leuke, ontspannen dag te hebben met een aantal goede kamergangen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    Voor de rest is het open met de nadruk ik kom daar voor mijn plezier: niets moet en alles mag. Ik wil me beslist niet zenuwachtig maken over triviale zaken: heb ik wel een uur doorgebracht op de kamer, ben ik vandaag de eerste bij deze (vermeende) topper
    Ik merk dat een DVP zich meer open stelt wanneer je voor het uur gaat en dat de klik (waar ik van houd) dan beter tot stand komt. Desalniettemin zeg ik bij nieuwe DVPs qua tijd meestal, we zien wel hoe het loopt en dat ik de tijd heb. Wanneer dan de service minder is, beperk ik de kamergang tot een halfuur. Het feit dat ik eventueel de eerste kamergang van een topper ben, vind ik leuk, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik maak verder ook echt niet druk of ik de 3e, 7e of 15e klant van de dag ben.

    Groet,

    Ian

  11. #7
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Overigens is mijn gameplan precies andersom. Betekent ook dat ik de laatste sessie dus liever doe met een goede servicedvp met goede looks , en dat dat voor de eerste sessie wat minder relevant is (maar het moet nog steeds wel 'ok' zijn; Wat extratricky is voor de volgende sessie, want die gaat dan meestal een stuk sneller.)
    Leuk om te horen en overigens ook heel begrijpelijk! Ik heb in het verleden heb ik wel een soort van mentale barrière ervaren, wanneer de eerste kamergang ruk was. Ik bedoel dat ik dat ik daar dan soms zo van baalde in mijn herstelperiode (1-2 uur), dat ik dan overwoog om weg te gaan of er volgde dan weer een slechte keuze. Sindsdien ervaar ik het persoonlijk prettiger, wanneer de eerste kamergang goed is en mijn dag goed van start gaat.

    Ik ervaar (zeker de afgelopen 2 a 3 keer) dezelfde problemen met de tweede kamergang. De laatste keer kostte het mij 100 euro om een DVP twee keer klaar te beffen, omdat ik klaarblijkelijk nog niet voldoende hersteld was Desalniettemin wel genoten van het uitzicht!

    Anyway thanks for sharing!

  12. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Voor mij eerder het tegenovergestelde. Ik plan niets (maar vaak wel redelijk vroeg aanwezig). Interesse is in eerste instantie nieuwe meisjes en dan misschien bekenden... maar meestal heb ik het na een paar keer wel gezien. In kleine clubjes kom ik nog wel eens om specifieke dames te doen. Dat is dan ook het enige plan.

    Mogelijk plan ik een maximum om uit te geven, maar de laatste jaren kom ik zelden in de situatie dat dit te weinig zou zijn.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  13. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (27 oktober 2019),Sjeufke (26 oktober 2019),Sphinx (26 oktober 2019)

  14. #9
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Net zoals iedereen (denk ik) heb ik een game-hoop hoe het zal gaan, maar in werkelijkheid komt het zelden uit.
    Ik heb de indruk dat het ook afhangt van de club,bijv. in Yin Yang had ik een zekere routine ( aankomst om 11 u. en om twaalf al zeker op kamer, of al één achter de rug) maar sinds YY dicht is, lukt het me niet om datzelfde schema te volgen bij SixSense, omdat er zo vroeg geen geschikte dames aanwezig zijn.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  15. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (27 oktober 2019)

  16. #10
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    Net zoals iedereen (denk ik) heb ik een game-hoop hoe het zal gaan, maar in werkelijkheid komt het zelden uit.
    Wat deze racebeer in 13 jaar clubben wel geleerd heeft, het beste plan overleeft vaak de realiteit niet. Je kan gerust een paar favoriete dames in je achterhoofd houden voor als je een club bezoekt, maar er echt op plannen doe ik maar heel zelden. Stiekem is dat soms ook leuker en zoals in Uurtje's Babylon bericht treffend werd opgemorken
    Dit forum voorziet in informatie.
    Dus als je van te voren even de moeite tot lezen neemt, weet je zo of die leuke dame die zich om je nek gedrapeerd is hot is of not is

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (27 oktober 2019),Sjeufke (26 oktober 2019),stimpy3 (27 oktober 2019)

  18. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik probeer beetje enkele clubs af te wisselen. In elke club heb ik 1 of enkele favorieten. Wanneer ik zin of plannen heb met 1 van hen, dan stem ik dat net haar af. En verder geniet ik van de wellness en t vreten aan de buffet bakken. Ik beperk SC bezoekjes tot 1x per week en het kameren tot 1 per keer bezoek. Zo blijft de spanning er n beetje in zitten met wat kunstmatige schaarste. Onder het motto van geniet, maar met mate.
    Behalve bij de voederbakken.

    Mocht er toch nog een dame verschijnen die ik echt die dag wil, dan gebruik in mn joker kaart om ook met haar te kameren. Zo hou ik het extra kameren als een uitzondering.

    Verder probeer ik voor het eten te kameren en het liefst ergens in de middag. Dus tussen m'n brunch en diner in. Dan heb ik de tijd erna werd vrij voor wellness rondjes ipv dat ik dan pas nog op jacht moet gaan. Geen andere battle plans voor een dagje ontspanning.

  19. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ian ( 9 november 2019),Sjeufke ( 8 november 2019),stimpy3 ( 8 november 2019),WANDELAAR5 ( 9 november 2019),Wijze grijze ( 9 november 2019)

  20. #12
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ik lees vantevoren altijd veel en maak een lijstje met goede en minder goede dames. Ik ben meestal vrij vroeg (12 uur) in de club. Dat geeft mij de mogelijkheid 3-5 kamer gangen te maken en dan 3-4 keer klaar te komen. Meestal vertrek ik tussen 20-22 uur moe en voldaan. Net als slimpy een vroege eerste kamergang om de druk van de ketel te halen. Daarna bepaalt mijn jongeheer de rustpauzes. Soms wil die direct verder en soms heeft hij wat langer nodig. Nieuwe dames spreek ik meestal een half uur mee af, favorieten 1 uur.

    Maar de plannen vooraf komen meestal maar deels uit. Een favoriet is er niet, er komt een andere leuke dame op je pad, maar waarmee je een klik hebt en die niet op je NOT lijstje staat etc.

    Ik let wat minder op uiterlijk. De super mooie leveren vaak minder service en de meesten zijn toch ruim voldoende qua uiterlijk. In een pauschalclub een keer een onverwachte supersessie gehad met een dame die niet op de planning stond, terwijl ik dacht dat het een ander was. Nou die heb ik daarna nog 2 keer meegesleurd naar de kamer.

    Ik plan dus intensief vooraf, maar de dag loopt vaak net wat anders en dat maakt het voor mij extra leuk!

  21. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ian ( 9 november 2019),mentholbear ( 9 november 2019),Wijze grijze ( 9 november 2019)

  22. #13
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik beperk SC bezoekjes tot 1x per week en het kameren tot 1 per keer bezoek. Zo blijft de spanning er n beetje in zitten met wat kunstmatige schaarste. Onder het motto van geniet, maar met mate.
    Ik probeer de spanning erin te houden door een keer per 5 a 6 weken een club te bezoek, maar dan zit de spanning er wel op Maar een interessante benadering, 1 kamer per bezoek. Initieel dacht ik, ga je dan bij het huiswaarts gaan heel vaak de "Hoe zou die DVP zijn?" vraag stellen, maar dat ondervang je waarschijnlijk door de frequentie!

  23. #14
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 08:34
    Berichten
    36
    Discussies
    3
    Thanks
    32
    Thanked
    53 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ik lees vantevoren altijd veel en maak een lijstje met goede en minder goede dames.
    Dat doe ik ook, hoe haal je voor de subjectiviteit van de schrijvers eruit? Ik kom geregeld andere recensies tegen in vergelijking met mijn persoonlijke ervaring.

    Voor de rest zie ik veel overeenkomsten in onze 'gameplannen'

  24. #15
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Vroegâh wilde ik nog wel eens plannen maken. Maar dat liep keer op keer deels of helemaal mis. Nu ga ik gewoon naar een club en zie ik wel wat het word. Meestal maak ik maar twee kamers en daar neem ik dan de tijd voor. Een uur of langer is mijn normaal en de slimme dvps zien dat. Als je eenmaal in het collectieve geheugen zit en je daarnaast een leuke joviale vent bent kan het bijna niet meer misgaan. Scheelt ook dat ik niet per sé op een bepaald uiterlijk val zodat de vijver om in te vissen lekker groot is.

  25. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (10 november 2019)

  26. #16
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Ik ga meestal voor een ganse dag, starten rond 13 à 14u tot middernacht en al eens tot sluitingstijd.

    Ik heb meestal wel in gedachte wie ik wil of wie ik eens zou willen uitproberen. Maar dat lukt toch vaak ook niet. Ze zijn niet aanwezig, je krijgt de kans niet om de nieuwe die je in gedachte had te proberen of je favorietjes maken je zo gek 2 of 3 kamers met hen te maken waardoor de anderen geen kans maken....

    Bij aankomst probeer ik het eerste uur het kalm aan te houden. Iets eten en drinken, kijken wie er al is, een (vrijblijvend) praatje met de dames maken.

    3 tot 5 kamers is meestal de uitkomst. Een half uur lukt niet bij mij, te veel rush. Minimum is een uur, kan al vaak anderhalf uur worden en uitzonderlijk tot 3u oplopen. Dan wel met een pauze in de bar (met of zonder de dame in kwestie).



    Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk

  27. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (10 november 2019)

  28. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk bericht
    Ik probeer de spanning erin te houden door een keer per 5 a 6 weken een club te bezoek, maar dan zit de spanning er wel op Maar een interessante benadering, 1 kamer per bezoek. Initieel dacht ik, ga je dan bij het huiswaarts gaan heel vaak de "Hoe zou die DVP zijn?" vraag stellen, maar dat ondervang je waarschijnlijk door de frequentie!
    Inderdaad, betreft beide. Ik kijk dan ook meer uit naar een volgend bezoek. En het dan misschien al over 1 of 2 weekjes. Dat kan echter ook wel es anders uitpakken als een dame blijkt te zijn vertrokken.

    Maar dr zwemmen zoveel visjes in de ijsberenmeren, dat je ze onmogelijk allemaal kunt vangen. In het begin dat nog wel eens gedaan, of althans geprobeerd. Zo had ik destijds in het SKW de meeste van de mij aantrekkelijke dames bezocht, of tijdens mijn lange SC vakantie op een dag wel es met 10 of 12 verschillende dames (in meerdere clubs) gekamerd.

    En zoals gezegd trek ik ook wel eens een joker kaart om mn nieuwsgierigheid (en meer ) met een exrra dvp te bevredigen. En ook dat kan anders uitpakken. Zo had ik een poosje geleden bij een bezoekje aan H7 met Isa later op d dag afgesproken. Zag ik in de middag mn kans schoon om met een Russische dame een praatje te maken. De klik was er en besloot m'n joker kaart te trekken. En later nog mijn afspraak met Isa nagekomen.
    Met een andere interessante slanke jonge dame zou ik dan over een paar weken nog wel intiemer kennis mee gaan maken. Bolke de beer wist me echter te vertellen dat de vogel dan al gevlogen zou zijn. Toen besloten nog maar een joker kaart te trekken.
    Krampachtig vasthouden aan een quotum gaat me weer te ver, maar beetje moeten kiezen maakt het me net wat interessanter.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk bericht
    Dat doe ik ook, hoe haal je voor de subjectiviteit van de schrijvers eruit? Ik kom geregeld andere recensies tegen in vergelijking met mijn persoonlijke ervaring.
    Die subjectiviteit probeer ik te ondervangen door de diverse ervaringen van een individuele schrijver te vergelijken met mijn ervaringen met een dvp, en anderzijds hou ik de stelling dat als er zoveel goeie ervaringen mee zijn, dan zal het vast niet heel slecht op de kamer gaan worden. Bovendien ben ik de moeilijkste niet
    Het helpt ook als je de ijsberen een beetje leert kennen. Zo heb ik in de loop van de tijd gemerkt dat als Pret, Sjeufke, keesboz, meme moo en nog een paar ijsberen genoten hebben van een kamergang, dat de kans er in zit dat het ook in mijn straatje past.
    Of in z'n algemeenheid, dat sommige stammies met wie je een praatje maakt er ook vaak een paar service kanonnen, gfe, of pse weten n te wijzen, al gelang je stijl/smaak.

    Maar het staat of valt allemaal met die illustere klik met de dvp. Dus ik hou me niet krampachtig vast aan recensies, hoewel ik ook wel es heb meegemaakt dat een schijnbare klik op de bank, een zandzak of klapekster op de kamer blijkt. En dat er recensies zijn die er al voor waarschuwden.

    Bedenk me net dat ik (mede door bovenstaande) soms ook wel es na een leuk praatje even naar recensies zoek. Met mn geheugen als een zeef, heeft het vooraf instuderen van alle profieltjes weinig nut. Dan is het fijn als er geen handy verbot in de club is.

  29. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ian (11 november 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.

  FKK Artemis 468*60